Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 danmark, kan i høre os?! ( Sang )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Empty
IndlægEmne: danmark, kan i høre os?! ( Sang )   danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime30/10/2015, 13:34

en sang, mig og Dallas lavede i sjov, men endte med og blive seriøs, så vi sendte den ind her sammen med Stef og Saska :3

hey, danmark, er i vågne? for vi går igang, vi kan føle jer, for det her vi høre hjemme! ( Dallas og Teddy ).
vi vil altid komme hjem, danmark, det her vi høre til, så danmark, vi taler til jer! ( Teddy ).
vi lagde et liv bag os, med vold og kriminalitet, danmark, du tog dig af mig i sorgen's timer ( Teddy ).
det var måske kun sygt held, men du var der, dog også med dine fordomme, men du dækkede min ryg ( Teddy )
vi har de smukkeste kvinder, de bedste øl, de bedste kammerater verden over, danmark, vi har din ryg! ( Teddy ).
uden at overdrive, vil jeg også vædde på vi har de bedste sammenhold, på trods af kampe på tværs ( Teddy ).
men sammen, så tror jeg vi kan overleve politikerne's svigt og fejl, lad os kæmpe sammen, danmark! ( Teddy ).
fortæller om historier, om fortiden med kolde øl i sommerheden, på det skønne lolland! ( Teddy ).
fede byture, i vores lille provins by, vordingborg, med gutterne og tøserne! ( Teddy ).
vi vil altid være der for dig, Danmark, parate til og tage dig tilbage, hvis problemer kommer flere af ( Teddy ).
så, Danmark, vi forlader dig aldrig, du er et lille land, men med et kæmpe hjerte, Peace ( Teddy ).
kan i høre hvad vi siger til jer! ( Teddy og Dallas )
kan i ikke lide danmark, så gå her fra, for det her vi er født, det her vi vil dø! ( Teddy og Dallas ).
det er her jeg føler mig hjemme, det er her jeg høre til, Danmark, kan i høre os! ( Teddy og Dallas ).

født ude på østerbro, vokset op i vold og kaos, i den kriminelle's banevej ( Dallas ).
jeg kom fra ingenting, jeg var et udskud af sår og smerte, parat til og dø ( Dallas ).
men jeg takker Danmark, for hvor jeg er idag, en ren mand med et godt hjerte ( Dallas ).
og jeg husker tydeligt, hvad min Mor hun sagde: søn, du er nul og niks ( Dallas ).
men kan du slippe din vold og kaos, så kan du blive til mere end du aner ( Dallas ).
du har retten til og vælge dit eget liv, inde for loven's rammer ( Dallas ).
så det må du aldrig svigte, og husk på hvad da kan ske, med brødre i ryggen ( Dallas ).
yo, Danmark, kan i høre mig!? ( Dallas ).

gå her fra, hvis du ikke kan lide landet, for det her vi høre hjemme! ( Dallas og Teddy ).
fra danmark, til hver en gård, hver en sø, hver en bro, bakker og skove! ( Dallas ).
smukke blomster og skøn varme om sommeren, en eventyrlig vinter når det sner ( Dallas ).
selv om vi var landet's plage før, håber vi at ku rette det op en dag! ( Dallas og Teddy ).
vi står klar som alle danskere, til og beskytte dig og tage sig af dig! ( Dallas ).
stolt af mit blod, hvem og hvad jeg er, ikke hvem jeg var ( Dallas ).

vi inspirere verden over med vores bager, bryghuse og spise steder! ( Teddy ).
og hvis jeg en dag skal lade livet for mit land, mit hjem, min familie, så jeg parat ( Teddy ).
du er altid i mine tanker, du vil altid være i mit hjerte, uanset hvor hårdt det er ( Teddy ).
barndom's minder fra en skøn mark, med en smuk kvinde, eller en kold pilsner med mine drenge ( Teddy ).
du er et lille land, men med en kæmpe blidt lys, da spreder sig i vores mørke tider og sjæle ( Teddy ).
så jeg ikke bare dansker, jeg er stolt af og være det! ( Teddy og Dallas ).
gå her fra, hvis i ikke kan lide mit land, men jeg elsker det selv, danmark! kan i høre os!? ( Teddy og Dallas ).
vi elsker vores hjem, det her vi høre til, det her vi vil være! ( Teddy og Dallas ).
kan i følge mig, kan i høre mig, det er her vi vil være! ( Teddy ).

og det var vores lille et eller andet :D

hilsen Dallas og Teddy :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Empty
IndlægEmne: Sv: danmark, kan i høre os?! ( Sang )   danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime30/10/2015, 15:23

Sejt lille indslag og så vil jeg gerne bestille en jule sang i anledning af det er jul lige om lidt :p
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Empty
IndlægEmne: Sv: danmark, kan i høre os?! ( Sang )   danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime1/11/2015, 18:03

kan vi sagtens diskutere, hvilken type vil du gerne have? :P
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Empty
IndlægEmne: Sv: danmark, kan i høre os?! ( Sang )   danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime2/11/2015, 20:43

En sød lille jule sang.... Vi trænger til noget sødt og noget hyggeligt ! :)
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Empty
IndlægEmne: Sv: danmark, kan i høre os?! ( Sang )   danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime2/11/2015, 23:01

det er mig og Dallas sku for berusede til lige nu, men vi skal nok finde ud af noget ,da intet der, men forvent det blir lidt vikinge agtigt, fordi vi er jo trods alt danskere :3
men intet hårdt, nok sødt og hyggeligt, vi ser på det :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Empty
IndlægEmne: Sv: danmark, kan i høre os?! ( Sang )   danmark, kan i høre os?! ( Sang ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
danmark, kan i høre os?! ( Sang )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» we can't keep going on ( broder sang, halvt digt halv sang )
» tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^
» This is the alpha! ( sang! :D )
» never surrender ( Dallas og Stef til Teddy, kamp sang ).
» den sidste julesang ( sang fra Dallas, Teddy, Stef og flere )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Skrivekunsten-
Gå til: