IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 11
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

den sidste julesang ( sang fra Dallas, Teddy, Stef og flere )

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.

Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189

IndlægEmne: den sidste julesang ( sang fra Dallas, Teddy, Stef og flere )   3/12/2015, 13:25

så har vi skrevet en jule sang, fordi det tænkte vi at vi skulle xD

så det jul igen, tid til flæskesteg, børn da griner og får en glædelig overraskelse ( Teddy ).
tid til og være glad, ingen da skal skjule sig, eller frygte at blive gjort til nar ( Teddy ).
mad i hjemmet, og vi juler løst, med flere øl og god snak på menu'en, fantastisk mad ( Dallas ).
folk bliver mere generøse, og glæden er til og se alle steder, man oplever en god følelse i hjertet ( Dallas ).
julemanden kommer ind, med gaver til de små og store, en juleand til lille mor ( Teddy ).
gutterne sidder i flok, og snakker, imens mor og mormor laver flæskesteg og 2 slags kartofler ( Teddy ).
men hvor er julen blevet af? kun kamp imod jul og hinanden, man føler sig helt trist til mode ( Dallas ).
hvor skal vi stille vores jule ting henne, når alt vi åbenbart gør med julen er forkert idag? ( Dallas ).
hvis vi ikke er sikre på vi har et sted og kalde hjem efter jul, grundet systemet's love og regler? ( Teddy ).
hva med os syge, da bliver rykket rundt som spil brikker, og alt vi ønsker er en smule fred! ( Teddy ).
hvor blev julen af, fra de gamle dag? så her kommer en trist lille jule sang! ( alle ).
hvor blev glæden af, børnene's smil, de voknes glæde's grin? ( Alle ).
så nu kommer vi med en af de nye triste jule sang, om vore moderne jule aftner! ( Alle ).
jul for mig, er når folk ikke er pisse sure, ikke behøver og mundhugges og skændes! ( stef ).
små familier i sneen med nisse huer!, en masse familier da sender brev med glæde og kærlighed. ( Stef ).
da åbnes efter dagen's kalendergave, som ikke var en betydning om penge eller stand ( Saska ).
det tid til og mæske sig, med julesteg, flæskesvær, sovs og lækre sager! ( Saska ).
og efter dessert, kommer vores farfar som julemand, for alle de små! ( Stef ).
men de tror ikke på ham, den ånd er glemt og fortabt, som en mønt i en rist ( Stef ).
hele hjemmet skinner af jul, og whisky'en kommer på bordet, morfar blev en smule grillet! ( Saska ).
men vi sidder og ler, i en stor flok, over året's sjove sager, og nyder en kop kaffe, og en smule vand! ( Saska ).
jeg må indrømme, det sku en smule syndt, at man glemmer de svage i systemet, som sidder alene til jule tid ( Stef ).
hva med dem, da ingen familie har, og holde jule dage med? ingen og grine og fnise med, til langt ud på natten? ( Stef ).
den tid på året, hvor man helst skal være glad, men i år er den pænt anstrengt, når alt bare handler om penge og beton ( Saska ).
hvor blev julen af, fra de gamle dag? så her kommer en trist lille jule sang! ( alle ).
så nu kommer vi med en af de nye triste jule sang, om vore moderne jule aftner! ( Alle ).
hvor vil du gå hen, hvis du vil holde en jul, betale 500 kroner for og sidde med fremme mænd og æde slatten mad? ( Dallas ).
hvor vil du gå hen, når du blevet forladt af familie og rødder, fra dag 1, fordi du havde en skade? ( Dallas ).
vi ser de glade familier suse rundt, men de er få, for de fleste har travlt med arbejde, mangel på tid og penge ( Teddy ).
vi ser mere, for folk ser ikke os, os afskum i lædervest, med tusser på krop ,ar på sjælen ( Teddy ).
synet af de familier gør mig mere deprimeret, for hvor skal jeg holde jul, når jeg ikke engang har et sted og kalde hjem? ( Dallas ).
tanken om og sidde alene, gør hele min dag værre, så jeg holder jul med Teddy og han's familie, men sorgen er stadig dyb i mit hjerte ( Dallas ).
vi føler os kasserede, fordi vi syge, og alt vi ønsker, er en smule glæde, jeg har held med familie, ikke som andre ( Teddy ).
tager mig af mine drenge, sammen med mor og far, for flere har ikke en familie og tage til ( Teddy ).
hey, broder, tak fordi vi må være hos dig, og holde en fed jul, trods vi er mange ( Dallas ).
vi sætter pris på det, men da mange da er i samme båd som os fra din kreds ( Dallas ).
hva skal jeg gøre, vi kan ikke hjælpe alle, så vi må bare sprede den jule glæde vi kan! ( Teddy ).
men her er i velkommen, kom og spis, deltag i et par jule spil, med mad grin og hygge! ( Teddy ).
hvis i mangler en familie i jeres hjerte, mine brødre, så husk vi altid har hinanden, i de hårde tider ( Dallas ).
og selv om vi alle ik kan være hos Teddy, så husk i altid kan sidde sammen, med lidt god mad og drik ( Dallas ).
så kom nu med os, syng en lille trist sang, for alle dem da er alene jule nat ( Alle ).
så syng nu med os, husk og giv lidt ud, og få et smil som tak fra en fattig eller hjemløs ( Alle ).
så nu synger vi en sidste jule sang, for alle de forladte af systemet's love og regler! ( Alle ).
det her er en sidste sang, for alle da er i nød og råber på hjælp, men som kun får vente tid og sorg ( Alle ).
syng nu med os, og håb det hjælper til en smule varme i dit hjerte, glædelig jul alle sammen! ( Alle ).

skrevet af: Dallas, Teddy, Stef og Saska.
sammen med Matt, Peter, Christian, Emil, Mike og Anja.

we like to steal all things you own, cash, jewels, diamonds af all kind, gold, silver, we will steal it all. we murder, plunder, and kidnap for cash, and will splash everybody in the way! fear us, because we have been here in a long, long time!

citat: The Clown Crew.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5196

IndlægEmne: Re: den sidste julesang ( sang fra Dallas, Teddy, Stef og flere )   3/12/2015, 21:36

En herlig god jul ønsker i hele flokken af fyre og flammer :)
Og tak for de kulørte indslag i 'året der er gået ' :)

den sidste julesang ( sang fra Dallas, Teddy, Stef og flere )
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1