IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Party time (Lazumbra)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Party time (Lazumbra)   15/12/2015, 22:13

Sted: Baren hvor Lazumbra arbejder
Tid: 23:46
Omgivelser: Mange mennesker, musik og eksotiske dansere.
Outfit. Hun har i dagens anledning ingen våben på sig.

Der havde været alt for mange jobs i Vegas på det sidste. Alt alt for mange. Hvorfor var det lige alle skurkene valgte at gemme sig i netop denne by? Var det virkelig "the sanctuary" for lovbrydere? Det måtte det vel næsten være, siden Selena nu havde fundet så mange af sine mål her.
På trods af at hun stadig ikke kunne lide byen, havde hun fået lov til at tage en dag fri, og denne skulle bruges i byen. Hun gik sjældent ud, men nu skulle det altså være. Hun trængte virkelig til at drikke sig fra sans og samling og måske vågne op ved siden af en incubus. Eller... måske ikke det sidste. Hun havde ikke just lyst til at få sin sjæl ædt. Pointen var nok, at hun i det mindste skulle fyre den lidt af.

Hun stoppede ved en lille bar og gloede egentlig bare på døren. Denne var ikke super glamourøs, og den fangede straks hendes opmærksomhed. Uden videre anstalter åbnede hun døren og trådte indenfor.
Hun blev næsten slået baglæns ud igen af både varmen og tobaksrøgen, der lå tungt i luften. Et svagt smil bredte sig på hendes læber. Det her var det perfekte sted. Frakken blev hængt i garderoben, og kursen sat mod baren. Den mellemøstlige musik (hun kunne ikke sætte det mere præcist end det) og de eksotiske dansere gjorde det kun endnu bedre.
Hun satte sig på en barstol og bestilte en øl. Halvdelen af denne blev tømt i et drag, inden blikket blev kastet op på danserne.
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   6/1/2016, 22:39

Påklædning: som profilbillede
våben :ingen hun har aldrig brugt dem
kropstemperatur:65 grader Celsius

der var tre personer på scenen Lazumbra og to andre piger, men på trods af at der var tre på scenen var alles øjne rettet mod lazumbra, ikke at de to andre piger ikke var smukke (de var bække succubi) men når man så på Laz danse var det som at se ind i en brændende inferno, man kan ikke se væk og man bliver blændet for alt andet.

Lazumbra dansede ikke for publikum hun dansede fordi det var det hun elskede (publikum er bare en bonus) hendes bevægelser var kaotiske, men var altid i rytme med musikken, med hendes mange hoftesving fik hun mange mænd til at holde vejret i spænding, hun viste tydeligt at hun ikke var menneskelig med sine spidse øre, som hun stolt viste frem og hvis man så godt efter kunne man se at hendes krop havde en smugle unaturlige probitioner, hendes liv var alt for smalt til resten af hendes krop.

Da hun var færdig med sin dans gik hun ned til baren og satte sig ved siden af en køn pige og saged til bartænderen ''det sædvanlige'' manden bag baren fandt en flaske som indeholdt 98% alkohol og rakte den til Lazumbra sammen med et glas ''brug et glas denne gang'' Lazumbra hældte et glas op til sig selv men da hun satte glasset for munden gik der ild i den brandbare væske som hun hurtig hældte ned
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   8/1/2016, 16:06

Selena havde bemærket det dragende fra to af danserne, der bevidnede, at de bestemt ikke var menneskelige. Alligevel var det danseren i midten, der havde størstedelen af hendes opmærksomhed. Det virkede, som om hendes dans ikke havde nogen koreografi, og alligevel fulgte hun rytmen til musikken. Hvis nogen spurgte hende, ville hun ikke kunne forklare det på nogen anden måde.
Hendes tankegang blev stoppet, da musikken sluttede, og hun fulgte kvinden med øjnene, da hun satte kursen mod baren. Hun kunne ikke lade være med at bemærke den unaturlige varme, der strømmede ud fra kvinden. Var det hendes egen kropsvarme? Det lod det til, da hendes drink antændte ved kontakt med hendes læber.
Selena drejede hovedet mod kvinden og sendte hende et smil.
"Flot dans.
Stemmen var oprigtig, for hun syntes virkelig, at det havde været en fantastisk dans. Meget bedre end hun selv var i stand til.
Hun tog endnu en stor tår af sin øl, inden hun igen åbnede munden for at tale til kvinden.
"Undskyld hvis jeg er for nærgående, men jeg kunne ikke lade være med at bemærke din unaturligt høje... varme. Jeg troede først, du var elver, men nu går jeg ud fra, at det ikke er tilfældet?"
Hendes smil voksede en smule. Hun var ikke vant til bare sådan at ttiltale fremmede mennesker, så hun kunne godt være direkte. Hun var dog ret sikker på, at kvinden ville sige fra, hvis det blev for meget. Det var man næsten nødt til at være, når man var offentlig danser.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   8/1/2016, 17:34

Lazumbra blev en smugle forskrækket, da pigen som sad ved siden af, pigen var køn, med skulderlangt sort hår ''tak'' sagde hun venligt , hun kunne mærke et eller andet koldt nærmest som metal, ved denne kvinde, hun havde mærket det ved nogle mennesker (hun er ikke van til cyborgs) ved denne kvinde var det koncentreret omkring hendes højre side, der var ingen mennesker som det før hun blev fanget i en flaske, hun var en smugle nysgerrig omkring dette fænomen, ville det mon være uhøflig at spørge

da kvinden spurgte til Lazumbras varme ''så høj er den heller ikke, er den?'' sagde hun spørgende ''jeg har ellers holdt den ret kold, den er et godt stykke under 100 græder''
mens hun snakkede hældte hun den utroligt stærke alkohol, som var begyndt at have en meget kraftig lugt af alkohol, ned som var det vand (og der gik ild i den vær gang hun rørte den)
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   8/1/2016, 23:20

Selena hævede først øjenbrynene kort over kvindens svar, men hun kunne alligevel ikke lade være med at smile. Hun havde mødt mange forskellige væsner i denne "nye" verden. Det var egentlig ikke nogen overraskelse, at der også var nogle med høje kropstemperaturer.
"Du burde vide, at mennesker har en kropstemperatur på 37 grad - ændres den bare en grad, får de feber - så det er ret bemærkelsesværdigt, når man møder en med en temperatur, der langt overstiger dødsgrænsen for et menneske. Ethvert varmefølsomt apperat ville slå ud. Ikke at jeg har noget imod det. Det er bare ret unikt."
Både blikket og smilet var venligt. Hun tømte resten af sin øl, inden hun bestilte en ny. Hendes organer var stadig kød og blod, så hun kunne slet ikke drikke ligeså meget alkohol som andre væsner. I forhold til menneskelige standarder, kunne hun dog tåle en del.
Hun satte glasset for munden for at tage en tår, men i det samme slog en tanke ned i hende, og glasset blev sat på baren, inden ansigtet igen blev drejet mod kvinden.
"Mine manerer må da ligge i skraldespanden. Mit navn er Selena. Sel hvis du foretrækker."
Hun sendte kvinden et smil og rakte hånden frem som hilsen. Detder lige nu var oversiden af underarmen, viste en tatovering, der forestillede grene, som snoede sig fra undersiden. Disse endte i små, sorte rosenblomster. Langs undersiden (der lige nu vendte nedad og derfor skjult) sad grenene fast til en lidt tykkere gren, der løb fra håndlezdet og hele vejen op til albuen. Denne endte ud i en stor, sort blomst, der dækkede hele ydersiden af albuen.
Selena kunne ikke undgå at bemærke kvindens mellemøstlige træk, men hun kunne ikke specificere det bedre. Måske noget arabisk, hvis hun skulle gætte. Hun kiggede normalt ikke efter kvinder, men hun havde dog bemærket det kønne ansigt og de betydelige former. Det smalle liv fremhævede både barm og hofter, så numsen var mere iøjefaldende. Det gjorde det kun bedre, at hun jo kunne finde ud af at svinge hofterne. Selena syntes ikke selv, at hendes egne former var noget at råbe hurra for. Hendes bryster passede godt nok i en c80 bh og lige nu var hendes bagdel fremhævet af de stramme læderbukser, men hun var lige under 180 cm høj, så formerne kunne godt "forsvinde". Hun var slank af bygning, men hendes talje havde ikke et super stort "indhak". Det var noget hun havde lørt at leve med. Mennesker var ikke perfekte.
Øllen var næsten tømt, og et tredje glas blev bestilt. Det ville ikke vare længe, inden hun ville kunne mærke alkoholens effekt, men hun var i godt humør og havde ikke lyst til at stoppe.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   21/2/2016, 21:50

Lazumbra fik kuldegysninger da hun skænkede sin temperatur til noget der liner menneskeligt, for hende var det meget koldt, og hun tog endnu et shot inden hun tog Selenas hånd
da hun tog Selenas hånd var den kun lidt varemere end et menneske ''du kan kalde mig Lazumbra'' da hun tog hånden mærkede hun at varmen bevægede sig som gennem metal, dette forvirrede hende en del, hvordan kan en person have rustning under huden.

hun sad lidt og tænkte over om hun skulle spørge til metalarmen eller ej men hendes nysgerrighed fik overtaget ''jeg ved ikke om det er uhøflig at spørge om det her, men hvordan har du fået rustning under huden'' spurgte Lazumbra og lagde hovedet lidt på skrå, og med et meget forvirret ansigtsudtryk.

ps undskyld jeg ikke har svaret i lang tid jeg har haft personelige problemer
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   13/6/2016, 00:51

Selena rystede på hovedet, da kvinden kvinden fik kuldegysninger over at sænke sin temperatur.
"Undskyld det var ikke sådan ment. Jeg prøvede bare at fortælle, at det bliver bemærket. Det var på ingen måde ment som kritik. I denne verden er det rart med lidt varme en gang imellem."
Da kvinden gav hånd, nikkede Selena som svar til introduktionen.
"Jeg beder på forhånd om tilgivelse, hvis jeg får udtalt navnet forkert. Jeg har aldrig været god til eksotiske navne."
Hun sendte kvinden endnu et smil og tog en tår af den nye øl. Spørgsmålet fra Lazumbra fik hende dog til at rette blikket mod hende igen.
"Det er ikke rustning, det er en kunstig arm. Mennesker og eksplosioner mikser ikke så godt, forstår du."
Hun førte roligt sin hånd om til Lazumbras håndled og løftede hendes arm op, hvor hun placerede hendes hånd på tindingen. Lazumbras kulde/varme følsomhed, ville få hende til at føle alle metaldelene, i takt med at Selena førte hendes hånd ned over delene og i takt nævnte dem: "Højre øje, kindben, overkæbe, underkæbe, arm, ribben og fra knæet og ned. Det var en fælde for år tilbage. Det har visse fordele og nogle ulemper. Jeg kan føle alt i metaldelene på nær smerte, men det har ikke den helt samme bløde fornemmelse, som almindelig hud."
Hendes smil voksede en smule, inden hun tog en slurk mere af sin øl.
"Min tur. Hvilken race er du? Jeg ville først have gættet på elver, men jeg har endnu ikke mødt en, der har været i stand til at regulere sin temperatur. Jeg ville undskylde for min direkthed, men du var lige så direkte, så jeg håber det er okay?"

//Jeg undskylder selv for at jeg ikke har været på længe. Har selv haft lidt at bøvle med
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Party time (Lazumbra)   

Party time (Lazumbra)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Party? Let's do it! // Alias
» Party killer >>faiga
» Camille- One more time