Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Just another thought  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Just another thought  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Just another thought

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime15/1/2016, 23:33

Godaften :-)

Jeg ville blot dele en lille tanke med jer. Dette er en tanke, som jeg gjorde mig her forleden, men som egentlig har været i baghovedet i et lille stykke tid. Jeg vil også gerne kraftigt understrege, at dette er ikke ment som værende imod nogen eller ondskabsfuldt ment. Det er nok bare, hvad man ville kalde en lille smule "konstruktiv kritik", som forhåbentlig sætter lidt tanker i gang hos sidens bruger og specielt sidens admins.

Det er ikke længe siden, at det blev offentliggjort, at der var sket ændringer i sidens class system. Her sidens classses blevet forkortet eller slettet. Selvom personligt savner nogle detaljer hist og her, så kan jeg godt se pointen i, at det måske er blevet "forenklet" en tand. Hvad der dog ramte mig lidt var ændringer hos den class, som jeg specielt interesserer mig for med henblik på min karakter. Måske er der også sket drastiske ændringer hos andre classes, og så har jeg formentlig overset dem. Den tidligere kendte summoner class bestod i høj grad af hidkaldelse og kontakt med ånderne. Det betød, at ens karakter kunne kontakte ånderne via deres stærke bånd og endda hidkalde dem i fysisk form foran sig, hvis brugeren selvfølgelig var dygtig og stærk nok. Hvad jeg ikke forstår er, at class'en nu er begrænset i sådan en grad, at karakteren nu kan spørger én enkelt om ting. Ting, som jeg endnu ikke har helt fastslået, hvad skulle være.

Pointen kommer her. Jeg fik hjælp, specielt tak til @Auriel som holdt mig ud, til at komme videre med min karakter, eftersom jeg ikke kunne se, hvordan jeg skulle arbejde med det, som var blevet givet. Da jeg foreslog nogle ændringer fik jeg at vide, at det blev ment for "urealistisk" at kunne fysisk fremmane ånder. Det havde jeg lidt svært ved at forstå.

Da jeg startede på siden var jeg super begejstret for, at man havde lavet et lidt anderledes aspekt. Ikke blot den videnskabelig del med mutanter, bomber og moderne teknologi, men også den mere magiske og fantasirelaterede del af det, hvor varulve, dæmoner og vampyrer alligevel kunne eksisterer. Det betød eksempelvis healende evner, levende zombier og hvad ved jeg. Og jeg ved med sikkerhed, at det var sidens skabers intention. Derfor bliver jeg virkelig trist til mode, når jeg ser folk sætte spørgsmål ved, om det er realistisk nok. Jeg forstår, at man forsøger at standse en del OP og God-mode spil på siden, og jeg forstår, at man forsøger at forenkle og gøre det mere... imødekommende for nye spillere. Men jeg beder virkelig også til, at man ikke sætter spørgsmålstegn ved så små og alligevel simple evner. Man kunne eventuelt begrænse og hjælpe lidt af en anden vej, men i stedet føler jeg blot, at der bliver sat en urokkelig fod ned. Vi har tidsrejsende dæmoner, Guds engle på jord, kontrolstyrende væsner, og biomekaniske dæmoner. Vi har alt. Jeg ved ikke, hvad tiden ellers bringer af ændringer, men jeg vil bare bede til, at I ikke dømmer en FANTASY og SCI FI side alt for hårdt, når det kommer til, hvad der er og ikke er specielt realistisk.

Bare en tanke og en lille bøn. Håber I forstår mit budskab.

- Natasha
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 01:04

Hej Xexilia

Normalt skriver vi ikke i åbne tråde om enkelte brugers ønsker og krav og admins behandling af dem.
Men da dette virker som et resultat af netop dette , og du selv skriver om det , så vil jeg gerne lige knytte er par ord til det , med få lov?

Det er ærgerligt at ændringen ramte så hårdt ned på dig, alle kan se det er den class der ændrede sig mest og netop derfor har vi tilbudt at arbejde med dig omkring det.

Ja , vi har brugt en del tid nu på at 'behandle ' dine ønsker og jeg kan udlede med tråden her , at du ikke er tilfreds med vores kompromis til dig.

Vi har brugt en del tid på at finde en løsning der kunne dække hvis ikke alle , så nogle af dine behov.

Vi lavede et kompromis der gik sådan her :
Du fik lov til at have din guide ånd hos dig , ved din side 24-7 ( hvad man normalt ikke har )
Og du fik lov til at være en erfaren summoner helt uden at spille din karakter med et svækket helbred , som man normalt har som erfaren summoner.
Du har også fået en evne hvor du kan binde en ånd til en krop, og kontrollerer den , hvis den ikke er al for ulydig.

Det er sandt at der blev givet afslag til du kunne hidkalde alle ånder i fysisk form , da vi med den nye class ligger mere op til det er en spirituel connection man har og at ånder ikke optræder fysisk.
( Det er det vi har sagt , at vi fortrækker det take på ånder , at de ikke materialisere sig fysisk. )


Men du fik da en del igennem ? så at en helt urokkelig fod blev sat ned , er vi kede af du oplever det som.

Det ville være skønt hvis en ændring ville gøre alle glade , men det sker sjældent.
Nogle bliver tilfredse og andre befandt sig bedre med det gamle.
Det er surt.

Vi undskylder for der besvær det har voldt dig , og håber Auriels bistand kunne give et skub i en god retning.

Som admins forbeholder vi os retten til at ændre i ting - og class systemet var godkendt af os alle fire admins.
Udover vi stemmer om ting - så har vi desuden et veto system - hvis bare en af os benytter det , så kan en ide ikke træde i kraft. Derfor kan en besked som den her aldrig være dedikeret til en admin , da alle har et medansvar og alle kan bruge deres veto ret.


Vi bruger meget tid på siden fordi vi ønsker at gøre et godt sted bedre. Vi ønsker at al det sjov vi har , kan blive ved at bestå og ikke dø ud. Men vi kan ikke sidde handlings lammet af frygt for nogle ikke bryder sig om hvad vi laver - men vi vil bestræbe os på at ramme så bredt som muligt , uden at miste den ånd vi alle kan lide på siden her.

Alle ting vi vælger ikke at ændre på og alle de nye tiltag der har været , er alle lavet udfra gode intentioner og ønsker om mere spil og leg.
Der har været masser af gode bolde kastet op , plots og events. Artikler og nye dyr , våben og genstande. Vi har haft bruger styret impact emner og smidt tråde op så brugere kunne bidrage til hvordan man ønskede siden skulle være xD

Nogle gange glædes man og får et ja til det man ønsker og andre gange må man jo indgå et kompromis eller forholde sig til et afslag.

Jeg har da selv fået afslag om at få et lyssværd , da det ikke hørte til tidsmæssigt xD så du er ikke alene om at opleve det.

Vi admins er helt almindelige bruger , der emner her og deler den samme legeplads OG de samme regler som jer.


Dette var ikke blot for lige at give en admin vinkel på dit indlæg - ikke for at debatterer din karakter yderligere , da den del er afsluttet ^^

- Millicent på vegne af admin teamet.



Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 17:58

Jeg er glad for dit svar, Millicent, og selvfølgelig må du da komme med respons. Denne tråd var dedikeret således, at alle kunne bidrage med bud eller egne meninger :-)

Jeg er desværre bange for, at der sket noget misforståelse omkring den egentlige mening af mit opslag. Dette er nok takket være min rodede formulering og de beskeder, som senest er blevet udvekslet mellem os.

Denne tråd var overhovedet ikke ment som en slags fremstilling af de krav, som jeg personligt menes at have ret til af jer. Jeg er tvært imod rigtig glad for den behandling som jeg modtog, og desuden er jeg tilfreds med det kompromis, som I admins gik med til. Min pointe var mere bestemt, at man ikke bør lade sig afskrække af noget så simpelt som ånder, fordi de virker urealistiske, hvilket var, hvad jeg fik fortalt, grunden til at det ikke blev accepteret, da jeg foreslog det som en evne i stedet, så man netop ikke behøvede knytte det til den nye class. Med min tråd forsøgte jeg blot at skabe lidt opmærksomhed på emnet omkring det realistiske, hvor det senest omhandlede disse ånder. Jeg forstår intentionen og tankerne, som der er blevet gjort bag den nye tilkalde class. Det betyder ikke, at jeg er helt enig, men som du selv skriver, så kan det jo ikke altid lade sig gøre :-)

Så nej, dette var ikke for at debatterer min karakter, og jeg er ikke utilfreds med min behandling overhovedet. Min bekymring gjaldt mere siden generelt. Noget, som @Dallas lader til at være enig med. Jeg er ikke bange for ændringer og nye valg, men for mig er det også vigtigt, at I og man selv husker, hvad mening og den originale idé egentlig var med siden. Jeg ønsker bare, at vi ikke bevæger os alt for langt væk derfra. Da jeg desuden skrev om foden var det også mest ment mod vores åndediskussion, hvor det tydeligvis var udelukket, uanset hvilken vej man forsøgte med dem. Men igen, jeg accepterer, at I har stemt og jeg må accepterer jeres mening. I er jo admins af en grund!

Men igen, tak for dit svar. Jeg håber blot, at du kan se, at dette mest var ment som en lille kommentar på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 18:38

jeg er enig med Natasha. bare et kort indput her fra af, som svar til min egen tråd o.o
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 20:39

Jeg er ked af du her det sådan Xexilia.
Vi er alle forskellige og har forskellige ideer om hvordan tingene skal være.

Det er rigtig fint at brugerne kommer med konstruktiv kritik ! På den anden side bliver jeg lidt trist og irritabel over, at det er alt i kommer med. SELVFØLGELIG skal i gøre det, hvis der er noget i er utilfreds med ! Men vi admins - specielt @Millicent - kæmper med næb og kløer for at holde siden aktiv , selvom det er sparsomt hvor mange der vil være med til vores events og plots.
Vi PRØVER at ændre på ting, i håb om at det kan logge folk til. Det er svært at forudse på forhånd om det virker.

Det er dejligt i siger hvad i tænker - misforstå mig ikke - men jeg håber og beder til, at i husker at stoppe op og værtsætte alt det arbejde vi lægger i siden :)

- En masse gode hilsner fra Auriel
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 20:56

Jeg har også haft nogle samtaler med især Millicent over PM. Og uden at lægge hende ud til frit skue, kan jeg sagtens sige at alt hun nogensinde har ønsket sig, er at gør alle så glade og tilfredse, som hun overhoved kan. Og jeg ved det gælder hele det fantastiske adminteam! Jeg har haft længerevarende kontakt med flere af admins (måske med undtagelse af Makuro, men tvivlen kommer ham så til gode! ;) ) og ved de er absolut de mest kreative og rareste admins I kunne ønske jer.

Nå, men nu hvor vi ikke er i tvivl om admins i virkeligheden er nogle skønne folk, med et stort ansvar og mange problematikker på deres skuldre...

Jeg har læst både denne tråd og den der er lagt op af Dallas. De viser lidt to sider af samme sag, men stiller spørgsmålstegn til det samme: Hvor er siden på vej hen? Hvilke begrænsninger skal der være og hvilke forventninger har folk?

Er siden ment til lige dele "realisme" og fantasy? Det mener jeg personligt den er. Da jeg var med til at skabe siden sammen med den oprindelige admin, husker jeg da tydeligt hvordan man tog afsæt i den virkelige verden og så vred den lidt, med lidt videnskabelig futtelifut, så fantasy'en blev skabt! Derfor mener jeg også at siden både er beregnet til dem, der foretrækker at være almindelige mennesker med almindelige job - og dem der vil være noget helt andet og udforske en helt anden verden. Dog tror jeg også det kan give nogle forskellige perspektiver af siden og give forskellige forventninger.

Personligt? Ånder er en fantastisk verden! Personligt har jeg ikke været aktiv nok (eller læst nok) til at huske meget om summoners som så, men jeg stoler på admins har styr på det. Dog mener jeg sagtens man kan finde en middelvej, så brugerne bliver mødt. Og det er også min fornemmelse, at det er netop hvad der er sket.
Dog må vi vel også se i øjnene at siden har indgået en ny fase i sin livstid. Den er ikke længere en baby, men en frådende teenager, der kæmper for sin egen overlevelse og selvstændighed. Mor har givet den videre -
Måske giver det lidt identitetsforvirring eller tvivl om hvor vi så skal ende henne? :)
Vi må alle arbejde lidt sammen. I stedet for måske at give admins en besked, der KAN opfattes lidt til den negative side, vil det måske være bedre bare at skrive privat til dem (fordi det KAN fortolkes som om de bliver hængt lidt ud...) - Eller komme med nogle ideer, de meget nemmere kan forholde sig til?
Man kan jo altid udpege problemerne, men jeg ved af erfaring at man ikke altid kan finde en løsning. Bare en lille opfordring, fra en der kan se det fra alle sider...

Personligt læser jeg en smule brok, lidt bagtanker - Men jeg har personligt svært ved at se hvad der egentlig bliver ønsket? Og det kan give grobund for uønskede misforståelser.
Vi har alle så travlt med at understrege vi intet ondt mener med vores ord, alligevel forstår vi alle hinanden i den mere negative retning.
Så kom med nogle klare ønsker! Ønsker, ideer, mulige løsninger, ting admins kan lægge ind i deres skjulte dagsorden og bedre kan tage stilling til! xD

Nåe ja...
Jeg mener da heller intet ondt med mine ord? o.o
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 21:08

@Auriel, det er helt rigtig. Selvfølgelig vil der altid være lidt utilfredshed at spore rundt omkring, men jeg forsøgte også at understrege, at jeg generelt er glade for de ændringer, som der sker eller er sket her på siden. Jeg er ked af, hvis jeg fik det til at lyde som om, at @Millicent alene var en dårlig admin eller havde skyld for noget af det, men det var nok egentlig mere ment som nogle urolige følelser og lidt personlig mening, som havde behov for at komme ud. Jeg påskønner virkelig arbejdet for siden her! Jeg synes, at det er en skøn side. Det var nok bare desværre en lille ting, der gik mig på :-)
Men selvfølgelig, man skal ikke altid lytte til storsnudede, surmulende kvinder som mig xD

Og @Sean. Jeg ved egentlig ikke rigtig, om jeg ønsker noget specifikt? Mit største ønske var blot, at admins og potentielt andre brugere læste dette og kom med deres eget feedback. Så kunne man få bekræftet, om man stod alene med denne følelse eller andre måske havde på lidt samme måde? Tallene endte så ud i 50/50, men også fordi mange vist, desværre, opfatter det lidt som et angreb, hvilket det absolut ikke var tiltænkt! Jeg havde bare behov for at lufte meningerne og mine bekymringer lidt :-)
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 21:14

Der har bare været en del på det sidste - har jeg bemærket - som enten har været vendt mod brugerne eller mod admins. Så jeg tror det generelt har givet en lidt "trist" stemning på siden eller gjort det mere sandsynligt at selv blot lidt kritik, kan blive modtaget på en uheldig måde. Jeg siger på ingen måde din (eller andres) var ment i den henseende - Jeg har blot bemærket det.
Jeg tror også det grunder i at man er rigtig god til at kommenterer det man ikke er elle-vild for, men glemmer lidt at rose det man virkelig elsker. Og Især her over jul/nytår ved jeg admins har kæmpet lidt med nogle ting, for sidens skyld. Så det var vel lidt en opfordring til begge sider, fra min side, tror jeg o.o

Om ikke andet, er det også sundt med lidt debat!
Personligt har jeg dog ikke oplevet nogle problemer i den stil. Jeg mener begge dele høre til på siden :)
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime16/1/2016, 21:21

Det kan sagtens være. Jeg må indrømme, at julen og nytår var en travl periode hos mig, så der fik jeg ikke megen tid til at være på. Selv hvis jeg endda fik tid, så er det ikke sikkert, at jeg lige har bemærket det :-/

Men min "kritik" var hovedsageligt rettet mod dette ene emne. Jeg kan rigtig gode lide idéen om, at sidens classesver blevet en anelse mere kortfattet og specifikke ellers :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just another thought  Empty
IndlægEmne: Sv: Just another thought    Just another thought  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just another thought
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just a thought

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: