IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

A reapers touch (Selena Morrison)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: A reapers touch (Selena Morrison)   19/1/2016, 19:45

Tid: aften
Sted: New York
Vejr: åben himmel
Omgivelser: festlig befolkning

Det var ved at blive mørkt, men selvom himlen stadig bar solens røde stråler, var der allerede nogle skumle aftaler, der var blevet lavet og var under indfrielse. Det var ikke noget man lagde mærke til lige med det samme, især ikke hvis man var en af de festglade væsner, der befolkede gaderne denne aften, for dette foregik på en bar, der om dagen tilbød lækre retter basseret på familie opskrifter, men om aftenen huserede variationer af væsner, der kom for at drikke og hygge sig i fællesskab.
Denne bar lå lidt væk fra discoteks strædet, så det ikke var påvirket af alle de forskellige larmende sange, der blev smadret gennem højttalerne, fra tidlig aften til tidlig morgen. Og hvis man var en af dem der tilfældigvis kom forbi stedet denne aften, ville man bryde ind i lidt af et særtilfælde af et syn, noget man nok ikke så særligt tit, hvis det da var noget, man nogensinde havde set i sin livstid. Der var blevet sat 4 borde op midt i lokalet, hver med et levende væsen på, 2 af dem var mænd og 2 af dem var kvinder, der så ud til at ligge der af egen fri vilje, da ingen af dem var bundet, eller bedøvet af nogen stoffer.

Et femte bord var stillet imellem de 4 borde, hvor et ritual var blevet udført, og på bardisken var der en serie af stedets bedste madretter, tydeligvis stillet op for at servicere, hvem end der var blevet påkaldt. Der var ikke mange tilstede i lokalet udover de 4 der lå på bordene, og dem der var der var kun ansatte, som arbejdede på denne bar, og ejeren som for nyligt havde mistet sin husbond, i et røveri. Der var kun en skikkelse tilstede, som skilte sig markant ud fra resten af flokken, og det var ham der sad og spiste af maden, på en af barstolene.
Dust som denne skikkelse hed, var iført en sort long coat der næsten rørte gulvet, på grund af stolens højde, sort løst tøj under long coaten, et tykt læderbælte med 3 daggerts siddende på, og ved siden af ham stod en stor le, der virkede til at være levende. Dust sad og spiste, mens der stadig var en foruroligende stilhed i lokalet, som føltes koldere end der burde være. Kromutter stod mellem en af drengene og en af pigerne, og virkede bekymret over om de ville vågne, mens nogle andre tilstedeværende holdt øje, med de 2 andre bevidstløse. Alle 4 havde kun en ting tilfældes med sikkerhed, og det var det le mærke de alle bar lige der hvor højre skulder, mødte højre side af halsen.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg

Sidst rettet af Dust 27/1/2016, 09:55, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   21/1/2016, 16:59

"I mennesker, har altid haft sådan nervøse tendenser!"
Lyden af hans stemme, gav næsten et lille væk i nogle af de tilstedeværende, da den havde en uhyggelig klang over sig, som ikke lige frem gjorde den i forvejen uhyggelige stemning, der befandt sig i lokalet bedre. Dust vendte sig om, så de tågede øjne med de rubin røde pupiller, kunne se rundt på dem, der stod ved de frivillige kroppe "I må ikke tro, at deres stilhed tyder på noget dårligt, faktisk er det lige det modsatte! De sjæle jeg har bragt med mig tilbage hertil, skal have lidt tid til at opdage, at de er blevet taget tilbage til de levendes verden, den slags kan tage lidt tid! Men hvis jeg ikke tager fejl, burde den første vågne lige omkring nu!"

Næsten som var hans stemme der sagde nu, et vækkeur for den yngste af kvinderne, åbnede hun øjnene i selv samme sekund, og gispede efter vejret før hun fik sit åndedrag på plads. Kromutter der ellers havde været koncentreret på Dust'es stemme, fik næsten et chok, men hun kom sig hurtigt og med tåre i øjnene, krammede hun den unge dame, der husede sjælen af hendes ellers afdøde datter.

Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   26/1/2016, 17:41

//dont be afraid :b

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   13/6/2016, 10:00

Outfit (Der skal venligst se bort fra våben)

Nu skulle det altså være. Selena havde sin første fridag i lang tid. Arbejde på arbejde, slåskampe, en uvoren teenager og lidt til. Det havde været to rigtigt lange måneder, så det var rart endelig at have lidt fri. Denne aften skulle selvfølgelig bruges i byen, men hun havde ikke ligefrem lyst til at tage på diskotek. Nej, det skulle bare være en rolig bar, hvor hun kunne få et par øl, inden hun tog hjem igen. Eller... tilbage til sit hotelværelse måtte det jo nok være. Hun var ikke typen, der havde et fast sted at bo. Sidste gang blev hun pænt sprunget i luften, så hun havde det fint med at finde logi, der hvor hun nu lige befandt sig. I dagens anledning var det altså blevet et hotel i New York. Fordi det jo var en aften, hvor hun ikke skulle arbejde og bare have det sjovt, havde hun ladet sine våben blive hjemme. Armklingen kunne ikke pilles af, så denne fulgte pr. definition altid med hende rundt, men hvis hun skulle ende i slåskamp blev det med næver og ikke med våben.

Nu befandt hun sig så midt i New Yorks gader på jagt efter et roligt sted. Hun havde hørt en smule om de forskellige steder, men den der fangede hendes opmærksomhed, var en bar der ikke ligefrem skilte sig ud. Den befandt sig på en sidegade, så den ikke lige var iøjefaldende. Den var perfekt.
Hun åbnede døren og trådte ind, kun for at vade ind midt i en eller anden form for ritual. Der var fem borde, alle med en liggende på bortset fra det nærmest hende. Her sad en kvinde op. Ved baren sad en mand og spiste. Lyden af døren havde fået folk til at kigge på Selena.
"Oh I'm so sorry. I thought it was open. I'll just find another place."
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   13/6/2016, 21:31

"Her er skam ganske åbent, hvis jeg ikke tager helt fejl af de sædvanlige tider, du ankommer blot på et tidspunkt, der indbefatter en hvis form for genforening! Hvis du har lyst til at blive, og få lidt at drikke, tror jeg godt vi kan finde ud af noget, for jeg kunne godt bruge lidt selskab, der er lidt mere selskabeligt!" sagde han i en rolig stemmeføring, som om alle følelser havde forladt hans krop, og manglen havde sat spor i forskellige aspekter af hans sind og krop, mens han drejede hovedet mod Selena, til hun kunne se hans ansigt, for ikke at glemme de blinde øjne, der var rettet mod hendes. Han holdt en form for kunstnerisk pause i hans forsøg på at konversere med Selena, ved at tage en bid af den cheese burger han var startet på, lidt før hun var trådt ind af døren.

"Kære kromutter, dine familiemedlemmer skal nok vågne, det er kun et spørgsmål om få øjeblikke, så imens vi venter, hvad siger de så til at høre deres gæst om hun ønsker noget at drikke? Måske hun kunne tænke sig, at smage en af dine lækre specialiteter! Og hvis jeg ikke husker helt forkert, kan det virke opkvikkende for genopståede væsner, at få lidt at friske sig på, når de er ved at komme til sig selv!" foreslog Dust med smil på læben, der lige som hans stemme afspejlede de manglende følelser i ham, selvom smilet var til for at virke opmuntrende. Kromutter virkede faktisk i bedre humør, og med et let smil på hendes læber, prøvede hun i sit sædvanlige glade toneleje, at byde Selena velkommen, og spørge om hun ønskede noget at drikke.

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   13/6/2016, 22:48

Det var det mest usædvanlige scenarie Selena befandt sig i. Hun havde allerede lagt hånden på dørhåndtaget, da manden henne ved baren talte til hende. Roligt flyttede hun hånden igen og trådte forsigtigt længere ind i rummet.
"Well in that case I think I grab a beer."
Hun satte kursen mod baren og satte sig roligt ved siden af den... besynderlige mand. Hun kunne ikke finde andre ord, der passede til ham. Hele hans fremtoning virkede lidt malplaceret. Han var bestemt ikke menneske. Hun slog hånden ud mod scenariet ved bordet.
"May I ask what this is? Clearly this is not a social visit."
Hun sendte manden et svagt smil, for han havde ikke virket fjendtlig, bare... død. De røde øjne indeholdt ganske vist liv, så han var ikke vampyr, men hans stemme og fremtoning virkede... livløs. Som om han havde opgivet det hele. Det var virkelig underligt det her.
Selena tog imod øllen, da denne blev sat foran hende, inden hun fandt penge frem og lagde dem på disken. Hun tog en slurk af den, inden blikket blev rettet mod manden i trenchen.
"The name's Selena by the way. Sel if you prefer."
Hun vidste egentlig ikke, hvorfor hun henvendte sig til ham. Måske fordi det virkede som om, han var hovedgæsten denne aften. Måske fordi hun egentlig bare havde behov for at føre en eller anden meningsløs samtale med en tilfældig. Hun kunne ikke helt selv finde ud af det.

//Jeg undskylder lige for det korte svar o.o
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   14/6/2016, 21:58

"Du har skam fuldstændig ret, dette er langtfra et social visit!" sagde Dust roligt, med et smil på læben over hendes lille kommentar. Det var rart at der kom nogen, som kunne løfte stemningen lidt, for det plejede som regel at virke så trist, lige op til en opvågning "Hvad der egentlig sker her, er at jeg arbejder som grim reaper, så jeg kan bringe de døde tilbage til livet, når de rigtige omstændigheder er opfyldt! Kromutter her har lavet en aftale med mig, hvorefter hun sørgede for at opfylde kravene, og det førte så til at vi er endt med at sidde her, og venter på at dem jeg har bragt tilbage til den levende verden, vågner fra deres Tornerose søvn! Det er ikke altid det mest spændene at sidde og vente på, men det er en lille detalje i mit arbejde, for at jeg kan være sikker på, at det hele går som det rent faktisk skal! Og du har nok også bemærket, den stærke følelse af død der ligger omkring mig, normalt er følelsen af død omkring mig hele tiden, men den bliver som regel stærkere, når jeg har været i den døde verden!"
Kromutter hentede den øl Selena bestilte, før hun begyndte at gøre drikkevare klar til dem der stadig var levende, og dem der snart ville komme tilbage til de levende. Hun spottede at Dust havde tømt sin Cola, så hun stillede et nyt glas til ham og tog det tomme til vask. Selvom Dust lige havde mødt Selena, og igennem det meste af sit liv, havde opbygget en stærk evne til at tie stille, så var han stadig lidt af en snaksagelig sjæl når det kom til stykket, og siden der ikke var så mange andre her, der var i et snaksageligt hjørne, så var det nemt at komme i snak med ham. Det var især nemt, når man spurgte til noget han kendte til, såsom blandt andet hans arbejde.

"Selena! Et nydeligt navn, til en nydelig cyborg!" sagde han med et smil på læben "Mit navn er Dust, grim reaper af gavn, hjælper de døde til deres rigtige havn! Åh og nu vågner den anden anden pige, den unge mand og sidst men ikke mindst ham i trediverne!" han pegede skiftevis på de 3 sidste kroppe, der vågnede i præcis den rækkefølge han havde nævnt dem i. Der var hurtigt nogen der stod ved deres side, og Kromutter kom hen til dem med noget at drikke, så de kunne få smurt halsen lidt.
"Prøv dem her, de er fantastiske! Hvis altså du har lyst!" sagde han roligt, og skubbede en bakke hen mod hende, med nogle chilichees kugler, der så ud til at være lækre "Hvad laver en som dig ellers ude i byen, på en aften som i aften? Jeg gætter på du ikke er kommet ud for at feste, ellers ville du have valgt et mere populært sted, end lige denne bar der som regel er et hyggeligt sted at drikke!"

//Det er ok, mit svar var heller ikke så langt, så der var ikke så meget at arbejde med :b

Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   14/6/2016, 22:00

//og tag dig ikke af, hvis teksten i mine beskeder ser fucked ud, min tablet wr bare mærkelig nogle gange XD

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   15/6/2016, 15:08

Selena lyttede interesseret til hans fortælling om, hvad der egentlig foregik. Det forklarede lige pludselig, hvorfor Dust ikke virkede til at være i live så at sige.
"So you're an angel of death right? That explains your... death-looking character."
Hun gengældte hans smil, inden der igen blev taget en tår af øllen.
"So I guess these people died right? If I understand this death-thing right they would have to offer you souls in exchange for their loved ones right?"
Hun var oprigtigt interesseret i en dødsengels arbejde, for hun havde aldrig mødt en før. Hun var ret sikker på, at disse var stort set ikke-eksisterende efter krigens udbrud. Så mange dødsfald ville nok være svært at håndtere, og hun havde en følelse af at manglen på balance i lige så høj grad skyldtes manglen på engle til at føre folk videre.
Det overraskede egentlig ikke Selena, at Dust vidste, hun var cyborg, men hun hadede alligevel den betegnelse.
"Would it be too much to ask that you wouldn't use that expression. Cyborg makes me feel so... non-human."
Hun sendte ham dog et smil for at vise, at hun som sådan ikke holdt ham ansvarlig for noget. Han kunne trods alt ikke vide, hvad hun følte i den situation. De havde jo lige mødt hinanden. Det ville undre hende, hvis det havde været med vilje.
Da chilicheese-toppene blev skubbet over mod hende, tog hun glædeligt en. Hun havde smagt disse før, og hun havde udviklet en hvis forkærlighed for dem. Problemet var bare at stoppe, inden fadet var tomt. Det var også grunden til, at hun stoppede ved den første for at tage endnu en tår af øllen. Så kunne hun måske holde det lidt på afstand.
Ved hans spørgsmål rettede hun igen blikket mod hans øjne med et svagt smil.
"It's my night off. I've been working non-stop these past two months so it's nice to have a day off. Humans tire easily ya know. I didn't feel like going to a crazy disco. I'm not that kind of a woman. A cozy place is what I prefer really."
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   15/6/2016, 21:25

"Jeg er ikke helt præcis en dødsengel, jeg har blot fået deres evner, ja faktisk er det en grim reapers evne, hvilket er som at være dødens højre hånd, og så vidt jeg ved, er jeg den eneste på det her kontinent, der arbejder med efterlivet, så det kan godt være travlt til tider! Som race er jeg faktisk det man kalder en anmon, jeg er halvt skytsengel og halvt skyggedæmon, følelsen af død der hænger om mig, kommer fra reaper evnen, og de dødes plan!" forklarede han med et let smil på læben, og et lille håb om at det var til at forstå, for han havde erfaret fra tidligere oplevelser, at når han prøvede at forklare hvad han var for en, så kunne han godt virke lidt forvirrende for nogen, selvom han prøvede at gøre sit bedste for, ikke at virke forvirrende når han forklarede sig i detaljer.

"Du har fuldstændig ret, disse 4 væsner der lige er vågnet var førhen døde, og dem der ønskede at jeg bragte dem tilbage, har givet mig 4 sjæle i bytte! Du er godt nok mere velinformeret, end de væsner jeg sædvanligvis møder!" sagde han roligt, og tog en Chili cheese nugget til sig selv, som han tog sig den frihed at nyde, før han fortsatte sin forklaring af, hvad dette lille ritual påkrævede, fra både hans side, og dem der ønskede at han udførtes side "Efterlivets verden er nemlig krævende, og en af de krav efterlivet har til mig, er at hvis jeg vil have en sjæl ud af helvede, himlen eller purgatori, skal jeg bringe en sjæl med derind, som alligevel ville have endt der, hvis sjælens ejer var død på egen hånd, eller af naturlige årsager! Det kræver også en del energi fra mig af, at udføre denne opgave her, så for at få mig til at udføre opgaven, kræver jeg junkfood, der kan tilfredsstille min sult, genskabe mit energi niveau, og så gør det mig mere selskabelig, fordi jeg ønsker hvad de tilbyder, og de ønsker at jeg gør det for dem, som jeg er i stand til!"
Dette job Dust udførte var en tung byrde at bære, for mange ville det måske være en alt for tung byrde, mens det for dødsengle blot var deres races naturlige byrde, men for en som Dust, der ikke var født til at have denne byrde, var det alligevel ikke så tungt som det måske burde føles. Han havde måske en ødelagt sjæl, og et fucked Up sindelag, men han havde altid været en stærk person, med en stærk sjæl, og et nysgerrigt sind, så for ham havde denne nye del af verdenen og dens efterliv, været noget interessant at udforske, og det havde åbnet mange interessante muligheder for ham.

"Åh ja hvor er mine manere dog blevet af? En ung dame som dig, fortjener selvfølgelig den respekt, at blive behandlet som den kvinde du i virkeligheden er, og ikke som de robotdele der er indbygget i dig! Jeg undskylder for min uforskammethed, jeg tænker mig ikke altid om, når jeg møder nye væsner!" sagde han med et forsøg på at virke undskyldende, hvilket kun virkede for ham, hvis hun var modtagelig overfor den engle aura, der pludselig skruede ned for døden omkring ham, og gav ham en mere rar og undskyldende aura. En sær sammensætning som ham, havde selvfølgelig en engle aura, men siden hun var en cyborg, var det faktisk hendes originale race der bestemte, om hun kunne føle auraen som god, eller som ubehagelig.
"2 sind med lignende præferencer! Jeg har heller aldrig brudt mig, om de mere larmende steder, de handler altid om at bedøve hørelsen med musik, og sindene med alkohol, de har ikke rigtig nogen sjæl over sig, men steder som dette etablissement er mere behageligt, og det giver en behagelig stemning, til kaotiske væsner som mig!'

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   15/6/2016, 22:20

Selena lyttede interesseret til Dusts forklaring om hans erhverv. Hun kunne dog ikke helt lade være med at grine af de ironiske parter.
"Well occasionally I feed you with work it seems. Guardian angel and a grim reaper. Kind of a paradox isn't it?"
Selvom det var tydeligt, at sidste del morede hende, var der alligevel et strejf af alvor i hendes stemme. Selvom hun en gang imellem havde jobs, der krævede mord, havde hun alligevel lært sig at distancere sig selv fra det, hvilket også var grunden til, at hun fandt det komisk, at hun af og til gav Dust mere arbejde, end han allerede havde i forvejen.
Hun kunne ikke helt lade være med at føle sig en smule stolt over, at hun var "velinformeret." Hun var bestemt ikke alvidende, men hun havde studeret nok overnaturlige væsner til at have en nogenlunde idé om, hvordan tingene foregik. Hun var dog ikke klar over, hvad der egentlig skete med spøgelser.
"Well I've almost died a couple of times. One of those gave me metallic parts. I've never met a grim reaper or angel of death. I have however, seen the light. I chose not to follow it. But what about ghosts? Or do you just call them restless souls? Are they in your duristiction as well so to speak? Oh and sorry if I'm too curious. Please if it gets too much don't hesitate to tell me."
Hun tog en tår af sin øl, hvorefter en chilicheese-top mere røg ned for at give Dust tid til at fortælle videre. Hun fandt emnet vældig spændende. Ikke fordi hun var bange for at dø, men fordi hele efterlivet fascinerede hende. Hun var dog ret sikker på, at hun ikke selv ville ende i himlen. Hun var ikke just en helgen. Hun løj, stjal, slog ihjel alt sammen for penge. Hun ville nok havne i varmen og ikke i skyerne. Måske det var derfor, hun ikke rigtigt havde lyst til at dø? Det var svært at sige.

Selena blev rystet ud af sin tankegang ved Dusts undskyldning, og hun viftede afværgende med hånden for at sige, at det egentlig ikke gjorde noget.
"It's okay. Some takes pride in being called a cyborg, so you couldn't possibly know. I'm not holding a grudge or anything."
Hun sendte ham, hvad hun håbede var et beroligende smil. Hun bemærkede med det samme, at hans udstråling ændrede sig. Hun var ikke så fintunet på aura, men han udstrålede væsentligt mere liv, idet han undskyldte sin fejltagelse end øjeblikket før. Det vakte igen hendes overskyggende nysgerrighed.
"Did you just change your aura or what it's called? I'm not that good at reading those things but I defininetly felt a change in your character as to a second ago. Again sorry for my curiousness it's just... I have never met anyone with the ability to do that so sensibly."
Denne gang blev hendes øl tømt, men hun nåede ikke engang at kalde kromutter til sig, før en ny var stillet på disken foran hende. Igen lagde Selena penge på disken for skænken. Hun var bestemt ikke svagdrikker, men hun drak heller ikke for at blive fuld. Hun drak egentlig bare, fordi hun følte sig godt tilpas. Det var i hyggestunder som disse, hun drak alkohol. Og måske fordi øl smagte godt i hendes verden.
"So tell me. If I happened to have a knife I wanted blessed I just bring you a ton of fast food? Or do you accept any other payment?"
Sidste del af sætningen var mest ment som joke, hvilket også afspejlede sig i hendes øjne, men første del havde været reel nok. Hun ønskede at have et våben mod dæmoner. Godt nok var selv samme kniv blevet velsignet af en kyndig præst, men den var ikke nær så effektiv, som hvis det var en engel, der gjorde det.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   16/6/2016, 11:30

"Det undre mig ikke, at du har været årsag til noget af det arbejde jeg har udført, det er meget normalt, at jeg møder væsner der har andres blod på deres hænder, og derved givet mig en korrupt sjæl, eller en sjæl der ikke kan komme videre, som har brug for min service!" sagde han eftertænksomt. Han kunne efterhånden godt mærke på hende, at hun virkede interesseret i det han fortalte, og dette var blot en ting der gav ham mere lyst til at fortælle, da han selv var lidt af en informations samler "Jeg er det fødte eksempel på et selvmodsigende paradoks, og jeg må da indrømme, at jeg er glad for at være det, for det at jeg består af disse 2 modstridende racer, har været en stor grund til, at jeg er blevet til den som jeg er, den dag i dag! Kaos har fuldt i mine fodspor, gennem meget af mit liv, og selv når jeg ikke var i vores tids regning, eller i vores dimension for den sags skyld, så har jeg altid haft kaos lige i nærheden af mig!"
Til tider var det ikke altid kun dem med mange drab på samvittigheden, som gav Dust noget at lave, det kunne også ske at ens første drab, var årsagen til at Dust havde noget at lave, men det var aldrig til at vide, hvem der helt præcis ville ende med, at blive en af de rastløse sjæle, som i sidste ende havde brug for at nogen kom, og hjalp dem med at finde deres egen lys for enden af tunnellen, dør til efterlivet eller hvad det nu end var, der var deres vej fra spøgelses planet på jorden, til efterlivet hvor de hørte til.

"Hmm hvis du har været nær døden et par gange, kan det være du er blevet fremhævet tilsvarende mængder gange, i min soulreaper bog!" sagde han med et tænkende glimt i de blinde øjne, før han gik i gang med at svare på hendes følgende spørgsmål "Jeg kalder dem normalt ånder, spøgelser bruger jeg kun når de er nået til et punkt, hvor de enten er poltergeist lignende, eller når de spøger omkring deres dødsområde, men der er en side art af dem, som jeg kalder dødlinge (deathlings)! De starter med at være spøgelser, men efter de har eksisteret i lang tid på det åndelige plan, bliver de så opslugt af vrede, sorg eller andre dårlige følelser, at de materialisere på det materielle plan, men som en slags monstre, med fejlbyggede kropsdele og en enorm indre smerte, der får dem til at hærge blindt! Disse væsner kan jeg kun hjælpe på 2 måder: enten må jeg prøve at nå ind til den person de var en gang, og hvis det ikke hjælper, må jeg fikse deres ydre mutationer! Jeg ved ikke helt hvorfor endnu, men når jeg fikser dødlingens ydre mutationer, beroliger det den ånd der er indeni, så jeg kan hjælpe ånden videre! Disse 3 sider ånder, spøgelser og dødlinge, er alle noget jeg tager mig af, som en del af mit arbejde!"
Dust virkede faktisk til, at han kunne se det sørgelige i at være en dødling, for de var nok det han anså som det værste der kunne ske for nogen, efter de var døde. En sjæl der gennem længere tid, levede i lidelse indtil de blev drevet til vanvid, og til sidst mistede forbindelsen til hvem de engang var, og bare rasede ud på alting, hvis ikke nogen kom og hjalp dem. Dette var en af de få stunder hvor Dust udviste tegn på, at han forstod følelser, også selvom han havde mistet kontakten til dem. Vrede var det eneste der var tilbage i ham, og den brugte han ikke meget mere, men når han snakkede om de stakkels afdøde, så kom der det her glimt over ham, som om han forstod deres smerte, deres sorg og deres vrede "Det er iorden at du spørg, jeg svare gladeligt på hvad end du har på hjerte, af spørgsmål!"

"Du har skam helt ret, jeg lavede et bevidst skift i min aura, for at udtrykke min undskyldning bedre! Jeg er ikke god til følelser, men ved hjælp af min engle aura, kan jeg udtrykke det, overfor væsner der af natur ikke anses for mørke væsner! Hvis du ønsker det, kan jeg godt lære dig, hvordan man aflæser andres aura, det er en ret nyttig evne at have!" hans tilbud var ærligt, da han udover arbejdet som grim reaper, leder af hans klan, og teknologi nørd, faktisk havde oplevet at han havde tid tilovers, til at lave hvad end han lystede, og han fandt et sjovt at lære fra sig, når det var til nogen han syntes godt om "Jeg vil nok kunne give dine våben en ret speciel blessing, hvis endelig jeg prøvede at gøre det, siden jeg både har engel, dæmon og dødens grim reaper blod i mine årer, men det ville være mig muligt, hvis du bragte mig det våben du ønsker ordnet, og en betaling af en art!" for at spille lidt med på hendes joke, udspecificerede han ikke hvad betalingen kunne være i ord, men smilede på en måde der kunne antyde, at hun kunne betale ham i alt, lige fra burgere og fritter, til noget mindre spiseligt og sjovt, hvad end det så kunne være guld eller sjov. Han håbede dog, at hun ikke tolkede det som at han var en pervers gris, der fortryllede våben i bytte for lægen krøller, da han blot ønskede at vedligeholde en sjov og god stemning mellem dem.

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   22/6/2016, 21:32

Selena var egentlig lettere overrasket over, at Dust ikke bar nag mod hende for at give ham endnu mere arbejde. På den anden side, var hun ikke sikker på, at hun ville tage det personligt, hvis hun en dag blev opsøgt af en snigmorder. Det var trods alt arbejde og ikke personligt. Det gjorde det i hvert fald nemmere for hende, når hun så det på den måde.
"But you can't find a human to protect right? That would go against your job as a reaper, wouldn't it?"
Selenas ansigtsudtryk viste stadig oprigtig interesse. Hun havde som sådan aldrig ført en samtale med en engel før, så selvom Dust virkede en smule personlighedsforladt, var hun stadig nysgerrig efter at vide, hvordan de var. Selvom han var halvt dæmon, virkede han alligevel ganske flink. Hun var ikke sikker på, at han var sådan, hvis han blev sur, men bare det at han havde skruet op for sin engle-aura, gav hende en følelse af tryghed. Måske det havde noget med skytsdelen at gøre?
"You actually have a book for that? Guess I'm marked then."
Det var ment som joke. Selena anede ikke, om man rent faktisk blev mærket, inden man døde. Så meget var hun heller ikke inde i dødsenglesystemet. Hun vidste bare, at deres job var at lede sjæle, der havde forladt deres kroppe, videre. Om det så var himlen, helvede eller skærsilden. Hun var ikke religiøs på nogen måde, men han havde selv lige forklaret det sådan. Hun var ikke engang sikker på, om man blev genfødt efter et stykke tid.
"Poltergeist eh? Those destroying types right? I've read about those but never thought they existed. Must be kinda sad though to only have pain and suffering left."
Selena delte Dusts medfølelse for ånder, der ikke kunne finde ro og kun havde negative følelser tilbage i kroppen. Hun ønskede ikke, at nogen skulle ende sådan. Ikke engang nogle af hendes mål. Men hun udførte sit job på jorden, så måtte Dust om at klare det med ånderne. Hun kunne jo ikke rigtigt selv lede dem videre. Hun var menneske, ikke dødsengel eller grim reaper.

Ved hans tilbud om, at træne hende i at føle aura, lyste hendes øjne op et øjeblik, men det forsvandt hurtigt igen.
"Are you sure I can learn how to? I mean I'm not immortal or anything. Hell if it weren't for these metal parts with superhuman strength, I would still be an ordinary citizen. However, if you believe it to be possible I would love to learn to read auras better. I'm not very good at it."
Endnu en tår blev taget af øllen, men hun kløjs halvt i den i et grin over Dusts svar på hendes joke. Det drillende glimt var igen tilbage i hendes øjne.
"I wasn't aware that I was attractive enough to even consider an alternate form of payment. Again human. We're flawed ya know? You would find a better hook-up in a vampire or demon."
Det drillende ansigtsudtryk efterlod ingen tvivl om, at hendes stikkende kommentarer kun var ment i sjov. Hun var dog ret sikker på, at han ville velsigne hendes dolk, hvis hun kom med den, men resten var rent joke. En som hun gladeligt kørte videre. Bare for at se reaktionen.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   23/6/2016, 14:18

"Tænker du på mit væsen jeg skal beskytte som skytsengel? Hende har jeg allerede har jeg allerede fundet for lang tid siden, og de højere magter i efterlivet er indforstået med, at hvis jeg finder det nødvendigt kan det ske, at jeg ikke overholder mine grim reaper regler, da mit job som skytsengel kommer i første række for mig! Men den slags er mig sjældent nødvendigt, da mit skytsvæsen er af en sjælden drage race, der er udmærket i stand til at beskytte sig selv, det meste af tiden!" sagde han med en stemme der virkede lidt mindre følelses forladt end den plejede. Dust og hans skytsvæsen, havde udviklet et stærkt bånd allerede fra den dag de mødtes, og undervejs havde dette bånd forårsaget, at når Dust var sammen med hans kære skytsvæsen, først der kunne han føle ægte følelser, men når ikke de var sammen, gik hans følelses register tilbage til hans normale udgangspunkt igen. Dette var blot en af de små mærkelige ting der var, mellem lige præcis Vanillia og Dust, men hvad andet kunne man forventer, af det magiske bånd der opstod, når en skytsengel og dets skytsvæsen mædte hinanden?
"Jep, jeg har en hel bog, udelukket dedikeret til døde og døende sjæle, samt sjæle der stadig lever, men som vil dø på den ene eller den anden måde! Det er dog ikke dem alle sammen jeg skal tage mig af, kun dem som bogen advare mig om!" fortalte han, og fremdrog en lille bog fra inderlommen af sin long coat, som han lagde på bordet foran sig. Han prikkede 2 gange på bogens omslag med pegefingeren, hvilket fik bogen til at vokse til en ordentlig moppedreng, så Selena kunne få en ide om, hvilket omfang af indehold, denne bog besad i sig "Denne bog har et par gange flyttet dig længere frem, hvilket for mig betyder at du er kommet tættere på døden, og i det ene tilfælde hvor du havde en nær døds oplevelse, var du oppe på en af de første sider, men siden du overlevede hver gang, blev du flyttet tilbage til de levendes sektion igen, og dit nær døds count steg med en, mens din sikre død blev ændret, hvis du oplevede en nær død, der muligvis kunne have blevet din død! Så min bog ved ikke altid præcis hvornår nogen dør, det sker nogle gange som i dit tilfælde, at den fortæller mig at nogen skal til at dø, men så ændre det sig, fordi den døende klare skærende!" i starten havde disse situationer faktisk undret ham, når der kom nogen op på døende listen, men som så kom tilbage på de levende sider, han troede det var bogen der lavede fejl, eller noget i den retning, men da han først regnede ud hvorfor det skete, gav det meget mere mening, og han faldt lidt til ro igen.

"En poltergeist, er som åndeverdenens svar på hvis vi er konstant vrede, og der bare skal en lille ting til at tænde os af! Den slags må være som at leve i et helvede, der findes lige i udkanten af alle andres synsvinkel, så man aldrig kan få hjælp eller forløsning! Det er derfor jeg er meget ømtålelig omkring dem, det var aldrig deres intention at nå til det punkt, men det var et eller andet sted uundgåeligt!" svarede han med et tankefuldt blik i øjnene, før han spiste det sidste af sin burger, tog en slurk af sin cola og begyndte at færdiggøre de chili cheese nuggets, som var tilbage og stod mellem ham og Selena. For hans vedkommende var hun velkommen til, at færdiggøre dem sammen med ham, da han havde fået sig et ret solidt måltid junkfood, og hans energi niveauer var ved at nå til et punkt, hvor de var restitueret. Hans blinde øjne skiftede fra det tænksomme blik, til et mere troende blik, som i han troede på det han sagde "Jeg finder det muligt for en hver race at lære det, hvis bare den eller de personer, har en ordentlig lære! Personligt måtte jeg lære mig selv det, og jeg lærte det med tiden! Dog kan det godt være jeg trænede lige lidt for meget, for jeg valgte at træne til et punkt, hvor det kostede mig mit normale syn, i bytte for at jeg kan se alt i aura form, og hvad angår levende væsner, kan jeg se deres chakra baner og tenketsuer, som er der hvor chakrabanerne udmunder på hudens overflade! At kunne se den slags, kræver enten en medfødt evne, en givet evne, ellers vil det som med mig koste synet! Men hvad angår aura aflæsning og egenhændig aura kontrol, der kan jeg sagtens lære dig det, uden det vil have nogen følge skade!" Det var sjældent Dust selv forklarede hvorfor hans øjne så blinde ud, uden nogen havde spurgt ham hvorfor, men trossalt var det også sjældent han fandt en, som han kunne undervise i aura og/eller chakra, så det fulgte vel hånd i hånd at han forklarede om det, så hun også havde en ide om, at nogen typer lærbare evner, også havde konsekvenser, hvis man fokuserede for meget på at træne i dem, om det så var enkeltvis eller sammen med andre evner.

"Jeg har prøvet vampyrer og dæmoner før, og de kan da være sjove på hver deres måde, de har sågar en vis vane inden for skønhed med sig, men jeg finder nu også attraktivitet i andre væsner, og en ung dame som dig, ville jeg helt klart ikke tøve med, skulle jeg blive tilbudt et så godt tilbud! Og et så godt tilbud, ville med sikkerhed sikre dig, at jeg ville give dig mit bedste resultat, inden for det ønskede mål!" sagde han med et drilagtigt smil på læben, og et hurtigt blink med det ene øje. For en kort stund, var det som om hans engle aura strakte sig til den lige akkurat omfavnede hende, og gav en form for erotisk stemnings udladning, før den fortrak sig til det den var før, med dens varme og behagelige udstråling, der sågar på virkede de andre der befandt sig i lokalet. Hans aura havde efterhånden forårsaget, at den stille og død agtige atmosfære var aftaget, og var blevet erstattet med en mere selskabelig og hyggelig aura.

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   6/7/2016, 20:58

Da Dust havde forklaret færdig, sad Selena med et ansigtsudtryk, der fortalte, at det hele lige var gået op for hende. Det var vel egentlig klart, at hans race kom før hans ervherv. Det gav i hvert fald mening i hendes hoved.
Hun valgte ikke at kommentere på hans ændring i adfærd til næsten-menneskelig. Hun gik umiddelbart ud fra, at det var naturligt at distancere sig fra de levende med et job som hans.
"Now that explains a lot. I thought that it would be more... complicated. Sorry."
Selvom det ikke var blevet nævnt, var ændringen i Dusts stemme nok til, at Selena fik en fornemmelse af, at ham og hvem han beskyttede havde formet et bånd til hinanden. Hun havde ikke helt styr på detaljerne, men hun mente bestemt, at de kunne føle om hinanden var døden nær, om de var i fare eller lignende.

Selena var igen nær ved at kløjes i sin øl, da Dust fik hans "lille" bog til at vokse. Hun havde slet ikke troet, at hendes joke rent faktisk var sand. Det var svært at forholde sig til, at navnene på hele jordens befolkning fandtes i den bog.
Selvom hun på ingen måde var erfaren inden for det område, virkede det som om bogen havde sin egen aura. Som om den var... levende. Det var svært at få styr på det hele, men hun havde heller ikke lyst til at bombardere ham med spørgsmål. I stedet nøjedes hun med at stille et: "So I guess that if anyone other than you try to open this book it will be impossible or something?"
Hendes stemme afslørede tydeligt, at hun på ingen måde havde lyst til at kigge i den, men nysgerrigheden omkring dens "sikkerhed" var der stadig. Hun var så opslugt af hele emnet, at hun først kom tilbage til den "virkelige" verden, da der blev svaret på hendes næste spørgsmål.
"That sounds awful. I can't even imagine the pain they are going through. It's kinda sad I must admit. I never realized how much they could suffer even while dead."
Heldigvis formåede hun ikke at blive i sine egne tanker ret længe denne gang, før hendes opmærksomhed blev taget af chili cheese-dimserne. Uden egentlig at tænke videre over det, tog hun en, mens hun lyttede videre til Dusts fortælling. Af en eller anden grund gjorde hans stemme, at hun glemte de tidligere problemer, hun havde bøvlet med.
"If you would teach me I would be honored to learn how. Without losing my sight though. I would like to keep my ability to see."
Hun sendte ham et drillende smil, for hun havde alligevel tiltro til, at han ikke bare sådan uden videre ville lade hende miste synet. Hun forstod ikke helt det med chakrabaner, men det var vel heller ikke så relevant, hvis hun ikke mistede synet? På den anden side var hun nok ikke i stand til at miste synet på det højre øje, da dette var kunstigt og derfor ikke påvirkeligt af magiske effekter. Det havde vist sig ganske nyttigt for at undgå hypnose og lignende evner.

Hun kunne ikke lade være med at smile over hans svar. Det var meget diplomatisk givet. Hun kunne dog ikke undgå at bemærke den sensuelle fornemmelse i sin krop og slet ikke varmen, der bredte sig i brystet, da hun blev omfavnet af hans aura. Det var dog ovre så hurtigt, som det var kommet, men det fik hende alligevel til at løfte den ene pegefinger og vrikke drilagtigt med den.
"Now that's cheating ya know. There's no fun in you seducing me if you just shoot your aura at me. Where's the fun in that?"
Hendes stemme var stadig drillende, selvom hun ærligt tvivlede på, om det overhovedet var en joke længere. Hun kunne ikke helt greje, hvor langt han ville lade den gå, men hun gjorde ikke opmærksom på dette. Der måtte ske, hvad der skete.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   8/7/2016, 10:20

Det var forståeligt for en som Dust, at det kunne være svært at regne ud hvordan han fungerede, når nu han bestod af så mange mærkelige aspekter, der i flere tilfælde kunne virke eller direkte var, modstridende med hinanden. Han havde selv brugt lang tid på, at udforske de forskellige aspekter af hans modstridende natur, for at finde ud af hvor grænserne for vanviddet stoppede henne, og det var kun derfor han var i stand til at forstå, hvordan en dæmon, engel, grim reaper blanding, med dødens byrde i rygsækken, et skytsvæsen i den ene hånd, og sit eget mærkelige liv i den anden hånd, kunne fungere på et logisk, og/eller magisk plan. Det hele kunne egentlig godt virke kompliceret, endda uhåndterligt, og det var det i den grad også, når man stod helt alene med det, og ikke havde nogen andre, der havde prøvet bare noget af det selv, til at give en ide om hvad man kunne forvente af en selv, så meget tid var gået med, at lede gennem talløse mængder af bøger, og gennemgå timevis af trænings timer, for at han kunne nå til et punkt, hvor han kunne sidde her foran Selena, og fortælle hende de ting han vidste om sin verden, samt at forklare hende det i mere præcise detaljer.
"Du behøver ikke at undskylde, jeg troede også selv engang at tingene ville være mere komplicerede, men jeg fandt lige så stille ud af, at ikke alting behøver at være kompliceret, også selvom de virker modstridende med hinanden!" forklarede han roligt, med et tomt smil på hans læber "Hvis du virkelig vil se noget kompliceret, så foreslår jeg at du besøger det nedlagte Go Happy Travels rejsebureau, der ligger over i New Miami! Det tog mig 30 år at bygge teknikken i bygningen, og endnu 5 år, alene at indkorpurere teknikken i bygningen, så den virkede som den skulle! Den bygning er virkelig komplicereret, hvis man ikke ved hvad der foregår, når rejse alarmerne går i gang!" han vidste ikke helt om Selena havde besøgt den bygning endnu, men han gik ikke ud fra det, da det trossalt var et nedlagt rejsebureau, og bygningen i sig selv, bare stod der og så gammel og uskyldig ud. Men det var også sådan Dust ønskede det, den gang han havde fundet stedet, og fundet ud af hvad han ville bruge det til, for det ville da ikke være sjovt, hvis folk kunne rejse imellem dimensioner, fuldt bevidst om hvad de gjorde og skulle gøre. Det sjove i bygningen var jo lige præcis, at rejsen ville være komplet uforberedt anlagt, hvis man sneg sig ind i bygningen.

"Bogen reagere kun på min specifikke aura, det kan faktisk sammenlignes med, at dens aura er en lås, og min aura er nøglen til den lås, og jeg skal aktivt vælge at låse den op, lige som man aktivt vælger, at putte nøglen i låsen og dreje den! Desuden selv hvis jeg efterlod bogen åben, eller nogen fik mig til at åbne den, ville siderne fremkomme blanke, så længe jeg ikke ønsker at se noget, og hvis jeg bad den vise din status, ville den stadig forekomme blank for dig, selvom jeg tydeligt kan se, alle optegnelser bogen har på dig! Den er lidt spøjs på det punkt faktisk, men det har noget at gøre med, at jeg ikke må informere dig om, hvornår eller hvordan du kommer til at dø, for så kan det ende med at dit sind, leder dig direkte ind på den vej, og får dig til at gennemføre den død, selvom du måske kunne have overlevet det, hvis du ikke havde vidst det, til at starte med!" forklarede han. Dust var ikke lige typen, hvor man kunne sige at han nød lyden af sin egen stemme, for det var bestemt ikke tilfældet med ham, men han var så sandelig typen, der nød at mætte andres nysgerrighed, når endelig han mødte nogen, der gerne ville høre mere om noget, som han kunne fortælle dem om. Så for hans vedkommende gjorde det slet ingenting, at Selena havde massevis af spørgsmål, han ville med glæde svare på dem, efter hans bedste formåen, og selvom han nok ikke var den klogeste mand i verden, anså han sig selv som en, der var meget up to date med de ting der vedkom ham, og meget af den teknologi der fandtes ude i verden, lige for tiden.
Han nikkede anerkendene til hendes respons angående spøgelser og deres lidelser, da han var enig med hende om, at det var ret trist at de gennemgik den slags lidelser efter døden. Desuden havde han ikke særlig meget mere at tilføje til det emne, så han valgte at gå videre til den næste del af deres samtale, som omhandlede deres snarlige samarbejde om, at lære hende hvordan man kunne se og sanse andres aura.

"Jamen så har vi da en god grund til, at se mere til hinanden så at sige! Og du kan tage det roligt, mit syn blev ikke det mindste svækket, den gang jeg trænede mine øjne i at kunne se andres aura, så jeg tror stærkt på at dette blot vil fungere som en fordelagtig opgradering, af dit venstre øjes syns evne!" sagde han med et drilagtigt smil på læben, da han ikke vidste om hun var bevidst om, at han kunne se hendes cyborg dele, med det specielle syn han havde "Desuden, hvis du gerne vil have en opgradering af dit højre øje, så det har nogle flere fordelagtigheder, så har jeg nogle opgraderet cyborg øjne i mit laboratorium her i byen, som jeg ikke rigtig bruger til så meget mere, og som vi sikkert godt kan få bygget ind i dig, hvis altså du gerne vil have det?" han tog en chili cheese nugget i munden og så hende i øjnene, mens han afventede hendes respons på hans tilbud. Det var nok ikke helt ved siden af, da han op til flere gange, af forskellige bekendtskaber var blevet kaldt en evnedealer, for det var i bund og grund en af de ting, han gik og lavede. Han tilbød folk magiske evner som deres hovedevner, han tilbød dem trænings evner, som den han havde tilbudt Selena med at kunne se andres aura, og han tilbød sågar opgraderinger, hvor end det var muligt at opgradere noget.
"My fun in seduction, is in the panties of any woman i find attractive, so right now i think there is some fun hidden, right untop of the chair, you are sitting on!" sagde han med en diskret drilagtighed i stemmen, mens han lænede sig tilbage i den stol han sad i, og lagde det ene ben over det andet, før han så tirrende på hende, så han lignede en der prøvede at efterligne en scorecarl, men det var mest af alt for at lave fis og ballade at han gjorde det, da han altid havde fundet score replikker rimeligt sleske i det, jo mere man smurte på dem, så når han endelig brugte dem, prøvede han at bruge dem på en måde, der fremstod grinagtigt, så der kom en god stemning mellem ham, og den han prøvede at lave en sjov score sætning på.

Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5174

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   8/7/2016, 17:02

// hey guys, først og fremmest dejligt emne i har :)
Men nu er jeg lige nød til at finde Bad bad Millicent frem og rykke @dust i ørene.
DUST - du kom med forslaget om bygningen som emne sted , og Admins godkendte , MEN det er altså ikke din karakter der har bygget en tidsrejsende bygning! Det et et af de mysterier hvor teknologi og måske portaler mellem flere verdenen er kogt sammen i en ( indtil videre ) ukendt gryderet - og ingen kan sige hvorfor bygningen virker som den gør. Bare så der lige er lidt balance i alle de skønne evner din ( og andres karaktere har ) :)
Håber min lille indblanding er ok og ikke får dig / jer til at miste emne lysten !
Bedste hilsner fra en travl ferie admin :D
/:

First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   9/7/2016, 12:26

//øv XD må jeg i det mindste have en idé om hvordan den virker, uden at vide hvordan den gør det? (:

Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5174

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   17/7/2016, 13:02

// undskyld det sene svar - er i Spanien på ferie 0.0
Selvfølgelig må du det ! Enten har du opdaget det ved et bizart tilfælde eller mødt en gammel krigey morlil ingen hved hvem er , der har oplyst dig det xD something ;) //

First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   19/7/2016, 13:38

//yay XD
Selena du kan fortsætte med at svare, bare reager på det med rejsebureauet som om, at jeg skrev at jeg vidste noget om bygningens funktion, i stedet for at han skabte det XD

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   28/10/2016, 09:27

Selena lyttede oprigtigt interesseret til Dusts svar, men hun måtte alligevel hæve øjenbrynene, da han nævnte et rejsebureau. Hun havde aldrig hørt om det før, men hvad af han fortalte om det, lød det til at være temmelig kompliceret.
"I've never discovered such a place, but I've on the other hand never been much of an exploring type."
Hun sendte ham et smil, inden hun tog en chili cheese top for at lade den sidste være til ham. Denne blev skyllet ned med den sidste slurk øl, men hun takkede nej tak, da kromutter spurgte, om hun ville have mere.

"I figured it might be something like that. But what would happen if you told me anyway? And before you ask: no I don't want to know how and when I die. Might as well leave that a mystery."
Selvom det sidste var sagt med en drillende undertone, var der aligevel alvor i det. Hun havde ikke lyst til at vide, hvordan hun skulle ende sit liv, men Dust havde ikke haft noget imod hendes nysgerrighed, så hun havde ikke følelsen af, at hun skulle holde sine spørgsmål tilbage.
Ved hans tilbud om at opgradere hendes øje, rystede Selena på hovedet.
"I appreciate the offer but no thanks. It's got plenty of upgrades already and I do still like to feel as human as possible. I'm already more part metal than I liked to be, but I'm not an elder nor a werewolf so I don't have the luxury of regeneration. I've come to terms with my metallic parts but I don't want any more. It may be a bit weird but I actually prefer to be human. Oh and just to get any misunderstandings out of the way: I'm not offended. I'm just trying to explain my feelings about this. I didn't choose this and it only replaced what couldn't be saved. I kinda like my body parts that aren't hard and clanky."
Det sidste blev sagt med en glimt i øjet, men igen med et strejf af alvor, for selvom hun lavede en joke ud af det, var det stadig sådan hun følte det. Hun var fint tilfreds med sin menneskelige krop. Hun var væsentligt mere adræt end så mange andre, og hun havde en motivation for at holde det ved lige, hvilket også gjorde, at hun ikke bare faldt hen på sofaen.

Ved hans svar på tiltale kunne Selena ikke lade være med at grine. Hun var ikke længere i tvivl om, om han jokede eller ej. Hun kunne dog ikke lade være med at trække den længere ud.
"Oh come on surely you can do better than that. Otherwise this wouldn't be a challenge. After all the result is better the more you have to work for it."
Hun blinkede med det ene øje til ham, inden hun lagde albuen på bordet for at lade hånden tage imod hagen, der dumpede ned i den. Hun fastholdt blikket på ham, så hovedet endte med at ligge en anelse på skrå, stadig med et smil på læben.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   20/11/2016, 00:01

"Det er forståeligt, vi er alle forskellige væsner, så det er kun naturligt at du har udviklet dette aspekt af din personlighed, mens jeg har udviklet et anderledes aspekt! Men hvis det nogensinde skulle ske, at du kunne være interesseret i fremmed teknologi, fremmede racer, planter eller lignende, kan du altid opspore mig! Jeg har efterhånden været igennem den bygning, flere gange end jeg kunne tælle, så jeg kender ret meget til dens funktioner!" sagde han med en rolig hånd gestus, for at understrege at dette, var en åben invitation som hun ikke behøvede at gøre brug af, hvis hun ikke havde lyst til det, men selv hvis dette var tilfældet, var det et seriøst tilbud. Han tog den sidste chili cheese top, så der var gjort kål på dem, og lyttede til hendes respons på hvad han havde fortalt om bogens funktioner.
En nysgerrig sjæl, var intet problem for en som ham, han var selv en af slagsen, så derfor gik hendes spørgsmål ham ikke det mindste på, ognså længe hun kunne have spørgsmål på hjertet, lige så længe kunne han svare på dem, så godt som han nu engang kunne formår, med den viden han nu engang besad, angående spørgsmålet.

"Jeg er forstående overfor, at du ikke vil vide den slags, det er ikke ligefrem en rar nyhed at få af vide!" sagde han med et smil på læben, mens han så på hende, med de skarpe rubin røde pupiller, der gemte sig i de ellers så tågede øjne "Hvad der helt præcis vil ske, hvis jeg fortalte dig den slags, kan til tider være lidt uforudsigeligt, men det fungere som regel på den måde, at hvis jeg fortæller dig hvornår du skal dø, kan du reagere på nogle bestemter måder! Den første reaktions metode, er at du acceptere fremtiden som den er, bevidst om hvornår du sikkert vil dø, kan få dig til bare at leve livet som du nu end ser passende ind til da, og dette kan enten gøre at du dør tidligere, fordi du bringer dig selv i overhængende fare men tror du vil overleve, fordi du ikke skal dø endnu så vidt du ved, eller du dør den dag du har fået af vide, fordi du blot udførte en serie af handlinger, der førte dig til den dag alligevel, på den måde det ifølge min bog burde være meningen!" Dust holdt en lille kunstnerisk pause, for at tage et par tåre af sin drikkevare, før han genoptog sin forklaring af hvad der kunne ske med hende.
"Et andet potentiale, er hvad jeg kalder panik reaktionen, som egentlig set forekommer ved, at du vil gøre hvad end du kan, for at undgå at dø på den dato jeg giver dig! Dette kan ske ved, at du undgår alt hvad du antager, kan bringe dit liv i fare, det uforudsigelige ved denne panik plan, kan være at du i dit forsøg på at undgå din dødsdato, kan forårsage din egen død, fordi noget utilregneligt sker, så enten kan det være du dør af sult, en dag efter du burde være død, eller nogen kunne komme efter dig på dagen, fordi de er blevet pisset af over, at du har undgået dem! Med andre ord, hvis jeg fortalte dig din dato, kunne det skabe kaos i din potentielle fremtid, fordi dine valg i livet, måske ville ændre sig, fordi du var bevidst om denne fremtid, og kunne agere ud fra denne viden! Dog er dette kun meget hypotetisk baseret, da det også kunne ske at du var ligeglad med denne dato, og når du nåede den dato, kunne det være du ville kæmpe for livet, og overlevede lige som du har gjort før, og så ville du blot have trumfet en potentiel fremtid!"

I denne slags situationer, var det svært at give et direkte svar, da forskellige væsner reagerede forskelligt, så man kunne aldrig vide, hvilket scenarie en enkelt person ville udleve, hvis man fortalte dem den slags præcise fremtids udsigter. Desuden, anså Dust disse fremtidige datoer som en slags guidelines, selvfølgelig skete det ofte, at disse datoer var fuldstændig korrekte, men i tilfælde såsom Selena, var der jo sket det at disse datoer, kun var dage hvor hun kom tæt på døden, men indtil videre ikke var dage, hvor det rent faktisk var sket.
"Jeg forstår dig godt, til trods for at cyborg dele kan være forbedrende komponenter, kan de også fjerne følelsen af at man er virkelig, i takt med at man erstatter sin rigtige krop, med disse cyborg dele! Mit forslag ligger blot i, hvis du nogensinde kunne overveje den slags, at jeg kan arbejde med den del af dig der allerede er cyborg, foreksempel kan jeg se at din cyborg arm, har en monteret klinge, der kan jeg tilbyde dig en arm, mindst lige så god som den du har, bare uden klingen og sågar en med mulighed for en aftagelig klinge!" sagde han roligt med et smil på læben. Trossalt var dette blot et tilbud, så hun kunne sige ja eller nej, som det egentlig passede hende, men han tænkte at det måtte være besværligt, at have en klinge på armen 24/7, så på nogen punkter kunne han måske, give hende en bedre følelse af at være menneske tilbage, ved at forbedre hendes cyborg side.

"Hvis der ikke var noget sjov, i trusserne på de kvinder jeg finder attraktive, ville der heller ikke være noget sjov ved jagten, men jeg giver dig ret, det er helt klart sjovere at jage maden før man nyder den, end blot at samle den op!" sagde han med en mere elegant gentleman undertone i sin stemme. Selvom Dust egentlig var fløjtende ligeglad, kunne man godt mærke på situationen, at Selena og Dust virkede lidt malplaceret, for selvom dem der var omkring dem, snakkede sammen lige som de gjorde, var 3 af dem blevet vækket til live af Dust, Selena var kommet her og snakkede nu, med den der var nærmest død i lokalet, og resten var her for de før afdøde, der var kommet rilbage til livet.
Men som sagt, var Dust ligeglad, han havde fundet sig en interessant samtale partner, og siden hans job her var færdigt, så kunne han koncentrere sig om hende.

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   5/3/2017, 04:39

((First off: Undskyld jeg har været fraværende så længe >_<))

Selena fik et halv-drillende glimt i øjet, da Dust havde talt færdigt. Sarkastisk personlighed var vel altid en undskyldning.
"So you have a pager or something? I am good at tracking, but not sure I'm able to follow an angel. Or demon. Or anything in between."
Et skævt smil understregede den delvise joke, men stemmen afslørede samtidig, at hun nok ikke var i stand til at opspore overnaturlige væsner. Jo hun havde da fundet nogle stykker, men kun ford de levede som mennesker, og hun så kunne finde dem på den måde. Det ville nok hjælpe, hvis hun lærte at sanse aura, men selv der ville det nok ikke være det nemmeste job i verden.

Selena var egentlig ret taknemmelig for, at Dust var lige så glad for at forklare, som hun var nysgerrig. Det gjorde, at hun ikke holdt sig tilbage for at spørge, men det betød også, at hun lyttede med den største interesse et menneske kunne have. Selvom det kunne lyde forvirrende, fandt Selena alligevel god mening i forklaringen. Det var indviklet, men det var alligevel rart, at Dust udpenslede det så meget.
"Well honestly I'm not sure I care. I live to my fullest and if I meet my time beforehand I will do so with a bang."
Hun sendte ham et smil men med en antydning af alvor i stemmen. Hun levede ikke som om hver dag var den sidste, men hun fortrød ikke sine handlinger igennem livet. Hun troede dog ikke på skæbnen, og det lød også til, at selv bogen kunne skifte datoerne, hvis personerne kunne modstå det.

Ved Dusts ord om hendes klinge, løftede hun nærmest pr. automatik sin højre arm og drejede den i luften.
"The blade isn't annoying. I barely notice it anymore. It's a part of me now and I have accepted that. But I also promised myself that I would have no modifications made. Simple but effective. I will have to hold true to myself and respectfully decline still."
Det var næsten skåret i tonen af hendes ord, at hun var taknemmelig for hans tilbud. Hun fandt så sjældent sjæle i denne verden, der var villig til at hjælpe hinanden, at hun ikke kunne lade være med at værdsætte hans forsøg.

"Well in that case: may the odds be ever in your favor."
Hun drejede kroppen mod ham i barstolen, idet hendes blik skiftede til en anelse mere udfordrende. Der var dog stadig noget drillende i hendes stemme, så der stadig ikke var nogen tvivl om, at det stadig var en joke.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   7/3/2017, 01:40

"Jeg har ikke ligefrem en pager, og jeg indrømmer blankt, at jeg er en besværlig type at spore, hvis altså du leder efter mig som man leder efter så mange andre, men der findes en anden måde nu, hvor jeg tilfældigvis er en grim reaper!" sagde han roligt, og vente sig om i stolen han sad i, så han tydeligvis var rettet, mod det runde stuebord der stod ved de 4 borde, mændene og kvinderne havde ligget på. Et metal fad, ikke meget større end en gennemsnitlig skål stod på stuebordet, faktisk lige i midten af et pentagram, skålen havde et indehold, der så ud til for nyligt at være blevet futtet af, ved siden af skålen lå en æske tændstikker samt en papir lap, hvorpå der stod noget der for den trænede i uddøde sprog, var på enokisk der var et sprog brugt af englene, engang i fordums tider.
"En observant kvinde som dig, har nok lagt mærke til det bord der står foran mig, som umiddelbart virker til, at skille sig bare en lille smule ud, fra alt hvad du ved er foregået her!" sagde han roligt, før han rejste sig op, så han kunne hente skålen og papir lappen der lå ved siden af den. Han gik tilbage til Selena, og satte sig ned igen, skålen satte han foran sig, og han kiggede på den med sine blinde øjne i lidt tid, før han så på hende igen "Denne skål indeholdte følgende objekter: et rygsøjle led, fra en der døde en naturlig død, en håndfuld indtørret padehat blomster, der stod i flor ved efteråret, et stykke papir hvorpå der er skrevet hvor personen der påkaldte mig var, 3 dråber frisk blod fra den der påkaldte mig, og 7 dråber hellig olie. Dette blev der så sat ild til, hvorpå der blev opremset en enokisk sætning, der i bund og grund siger "jeg hidkalder dig, vandre af dødens ensomme sti" over ilden, og derved blev jeg påkaldt hertil! Dette er den nemmeste måde, at finde mig på, da jeg er nød til at følge påkaldelsen inden for et tidsrum på 5 minutter, men påkaldelsen har blot en ulempe: jeg bliver altid så sulten af det, så hvis nogen bruger det, må de hellere have mad til mig, ellers bliver jeg til en meget mobset drama queen!"

Selvom han fortalte om ritualet, i en forholdsvis seriøs stemmeføring, blev drama queen kommentaren alligevel sagt på en mere komisk, drilagtig måde, da det blot var ment som en sjov måde at sige, at han krævede mad, hvis nogen påkaldte ham, og samtidig ville have ham til at gøre noget specielt, inden for hans ekspertise område. Dust kom også med en af hans følelses forladte smil, men dette var mere beregnet til det Selena sagde om, at når hendes tid endelig kom, ville hun gå ud med et brag. Dog gjorde han en enkelt ting, der virkede lidt ude af sammenhæng, han løftede roligt sin hånd, blot for at holde en finger under hendes hage, så Selena sikkert kunne mærke hans manglende kropsvarme, i den venstre side af hendes hage, og han gjorde dette nærmest som om han ville have at hun holdt hovedet stille, mens han kiggede på noget.
Dog var dette noget, som han kiggede på, ikke i hendes ansigt, for hans blik var rettet mod noget, der måtte være lige over hovedet på hende, hvis altså man kunne følge blikket fra de blinde øjne. Det så ud til, at hvad end Dust kiggede på, var det noget der var hans opmærksomhed værd, men ikke lige frem noget, der holdt hans opmærksomhed særdeles længe, for snart efter, rettede han sit blik tilbage mod Selenas øjne, og han fjernede sin hånd fra hendes hage igen, mens han uden at nævne hvad han kiggede på, gav hende et roligt smil, som om dette var en fuldstændig normal hændelse.

"Jeg forstår! Jeg har det næsten på samme måde, bare med min le, selvom denne i modsætning til din klinge, ikke ligefrem er en del af min krop! Men for mig, føles den nærmest, som var den en del af min arm, og til tider når ellers den har den rigtige form, kan den faktisk blive en del af mig!" sagde han roligt. Dust bar et stærkt præg af respekt i sig, overfor andre væsners personlige valg, når det kom til denne form for situationer, trossalt tilbød han foreksempel lige dette, fordi han havde muligheden for at kunne gøre det, og han ville gerne give hende denne mulighed, hvis hun ønskede den, og som følge af at dette var et tilbud, respekterede han hvad end hun måtte vælge at gøre med det, når tilbuddet endelig var på bordet.
"Jeg synes nu det er sjovere, når mine odds ikke vil lege med, på den måde gør det blot resultatet det mere tilfredsstillende, hvis jeg rent faktisk opnår det jeg gerne vil have! Men så igen, er det altid rart at have dem med sig, når målet er af yderst tiltrækkende værdig" sagde han legende. Selv hans ord valg var planlagt, efter det faktum at de snakkede om seksuel opnåelse, og selvfølgelig håbede han på, at denne lille ekstra cheesy tilføjelse, kunne gøre joken lidt sjovere, uden at fjerne fokus på det faktum, at han fandt hende yderst attraktiv, og det værd at lægge arbejdet i, hvis han gerne ville opnå noget sensuelt med hende.

Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   16/3/2017, 06:08

Selena havde på fornemmelsen, at der kom mere til Dusts beskrivelse, som hun hørte ham forklare og ganske rigtigt; Hun kastede et blik på boret, han hentydede til. Derefter blev det en smule mærkeligt. Hendes ironiske sans sprang med det samme frem i hende.
"So if I wanna call you I have to plan six months ahead? Don't you ever use a cell phone?"
Både blikket og smilet talte sit tydelige sprog om, at dette var en joke. Hun havde også bemærket joken omkring drama queen og det havde udløst et grinagtigt fnys fra hende. Hun forstod dog godt, hvad hun skulle gøre. Til gengæld var hendes ironi ikke helt forsvundet endnu.
"And you have to go? Oh my I never thought I would make an angel do my bidding."
Hun var udmærket godt klar over, at det ikke fungerede sådan, men hun kunne alligevel ikke lade være med at spøge med det. Det gjorde hele dødsstemningen så meget lettere at håndtere.

Selena kunne sagtens relatere til personlig affektion når det kom til våben. Trods alt havde hun et stærkt personligt bånd - hvis man altså kunne kalde det det - til sine våben, og hun ville ikke give dem væk for noget i verden.
"I reckon your scythe is not just a scythe right? It can take on several forms depending on your situation and the people you encounter right?"
Selena vidste intet om de syv sværds mestre, men det ville undre hende, hvis hans le faktisk bare var en le, for det ville være ualmindeligt upraktisk. Det ville give mere mening, hvis den kunne ændre form, så han kunne bruge den i kamp, for selv en engel kunne få brug for at forsvare sig selv.

"Did you actually start try-harding on me or are you still joking? I can't tell anymore."
Dette var sagt i en drillende tone men med en snert af nysgerrighed i stemmen denne gang. Hun ville gerne være sikker på, hvor langt den blev kørt ud. Han lagde ikke skjul på, at han fandt hende attraktiv, men det var samtidig en joke? Linjerne var efterhånden ved at være grå. Hun fandt ham ganske attraktiv, og hun havde aldrig været sammen med hverken en engel eller en dæmon før, og her gav han hende næsten muligheden for en blanding på et sølvfad. Det ville næsten være en skam at spilde tilbuddet.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   

A reapers touch (Selena Morrison)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Reapers