IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12
Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 4

Share | 

A reapers touch (Selena Morrison)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   3/4/2017, 01:50

"Normalt kræver det planlægning, mindst 6 måneder i forvejen, men for dig der har for travlt til alt det pjat, tilbyder vi i aften og kun i aften, et i forvejen forberedt starter kit, for den herlige pris af 49,99 så du lynhurtigt, kan få en drøn sulten drama queen, der brokker sig for meget og laver for lidt, til at dukke op ud af det rene ingenting! Han er nød til at komme, men hvad han gør derefter, er helt op til ham selv!" sagde han på den mest tv reklame agtige måde, som han overhoved kunne, for at lege med på hendes joke. Dog blev han mere seriøs igen, da han tog noget frem fra sin long coat, der mest af alt lignede mørkt pergament, som var ubeskadiget lige indtil han rev det over, så han havde 2 lige store stykker. Han lagde den ene halvdel på bordet mellem dem, som en indikation på at det var til hende, før han lagde den anden del tilbage i den inderlomme, som han havde taget det fra.
"Hvor uortodoks det end lyder, så er dette den nemmeste måde at få kontakt til mig på!" sagde han roligt, og så på hende med de tågede øjne "Dette er en speciel form for pergament, indprægmenteret med min chakra, så den kan reagere på mit nærvær, og opspore hvor jeg befinder mig henne, så længe jeg befinder mig i den samme verden, på samme tid som dig! Desuden, hvis du skriver på det papir, vil beskeden dukke op på min halvdel, lige meget hvor og hvornår jeg befinder mig! Jeg skabte det papir, fordi en ordinær telefon, ikke kan håndtere at komme med mig, gennem det hensidiges, spøgelses planet, de alternative verdner og tidsrejserne, som jeg tager på må og få! Telefoner bliver kortsagt stegt, af den slags håndtering!" han håbede det var til at forstå, selvom det var et relativt mærkeligt kontakt middel, men dette var nok det eneste han havde, som han vidste virkede.

"Min le er lidt anderledes end det! Dengang jeg blev grim reaper, havde jeg en evne som jeg stadig har, den dag i dag, kaldet de syv sværds mester! Denne evne, dækker at jeg som titlen antyder, mestre 7 sværd der er i familie med hinanden, og som alle besidder hver deres magiske evne, på den ene eller den anden måde! Før jeg blev grim reaper, havde jeg alle 7, men kunne maks bære 2 af dem af gangen, da mere end 2 ville hæmme mig, og min evne til at bruge de enkelte sværd, men efter jeg blev grim reaper, blev de samlet i denne le, så jeg nu har dem alle med mig, og kan bruge dem efter bedste formåen, skulle det endelig blive nødvendigt!" forklarede han roligt, før han tog leen frem og holdt den ud i lokalet, så han kunne vise hende leens fulde potentiale.
Leen ændrede startede med at skifte form, og en efter en blev den henholdsvis til et sværd lige så langt som han var høj, derefter et lige så langt sværd bare fyldt med haj skæld, dette sværd var det eneste af alle syv der virkede som om det var levende, men det forsvandt da sværdet skiftede igen, til et sværd i samme længe som lignede en skriftrulle med et blad på, så blev den til et haleflynder formet sværd med 2 håndtage, derefter et kortere sværd der lignede en synål, sværdet blev så kortere og delte sig til et par tvillinge sværd, med en tak på bladet ved håndtaget og nær spidsen af hovedet, og sidst men ikke mindst, blev den til en hammer og en slags økse med en flad side, som sad sammen med en læderstrop, og så ud til at man kunne bruge sammen, således at man kunne slå hammeren ned på øksens flade side, for at få øksebladet til at skære igennem ting, mere effektivt. Da denne lille opvisning var slut, returnerede det tilbage til le formen, så der ikke var et eneste spor af, hvad der lige var sket.

"Hvis jeg svarede ærligt på det spørgsmål, ville jeg praktisk taget give dig muligheden for at kunne afvise mig, eller lade mig fortsætte på stedet, og den kontrol tør jeg ikke give dig!" sagde han drillende, mens han placerede leen så den var lænet op af baren de sad ved "Og hvis du fik den form for kontrol, ville du kunne forvandle mig til en hund efter et kødben, som du kan give mig eller nægte mig! Så du må regne ud om jeg prøver hårdt, eller om jeg driller dig, når jeg siger at der kan ske mange sjove ting, i løbet af en nat, hvis du viser mig hvor du sover henne for tiden!" han sagde den sidste sætning, på en yderst drillende henkastet måde, da han prøvede at gøre det svært at gennemskue, om han seriøst ville lave sjov med hende hele natten, eller om det blot blev sagt i flirtende sjov.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   2/5/2017, 23:55

Selena kunne ikke lade være med at grine af hans svar. Hun kunne dog ikke lade være med at føje spot til skade ved at køre den længere ud.
"So you have to show up but what you do with your time is up to you? Well I can be very persuasive ya know" svarede hun med både et drillende glimt i øjet og tone i stemmen.
Hun havde helt glemt, hvor de egentlig befandt sig. Han havde lige bragt en tilbage til livet, men lige nu sad de begge to og lavede lumre jokes med hinanden? Ikke at det generede hende, men hun havde bemærket, at folk kiggede. Hun tog sig som sådan ikke af det. Hun var ikke just genert anlagt. På den anden side var hun en vildt fremmed kvinde, der bare var vadet ind og havde givet sig til at snakke med dødsenglen midt i en genopstandelse. Var hun taktløs? Det håbede hun ikke.
Hun blev revet ud af sit tankemønster, da den ene halvdel af et pergament blev lagt på bordet ved hende. Hun tog imod det og foldede det omhyggeligt sammen, inden hun lagde det i sin ene baglomme.
"Well that certainly makes it easier. Be warned though. I can take care of myself, so it will mainly be a social call I make" svarede hun stadig med samme drillende tone i stemmen, selvom det var sandt. Hun kunne klare sig selv, og hun bad ikke som sådan om hjælp. Det var hun vel egentlig også for stolt til at gøre. Desuden måtte han vel ikke tiltræde, hvis det var hendes endelige. Gud det var forvirrende. Hun var egentlig glad for ikke at have hans job. På den anden side kunne hun godt relatere til at tilsidesætte personlig holdning, når pligten krævede det. Det var jo trods alt det, hun var nødt til at gøre en gang imellem.

Hun lyttede til hans forklaring og kiggede interesseret på, mens hans le skiftede form igen og igen. Da forestillingen var slut, nikkede hun til hans ord.
"So I was kinda right. Although it's selective which weapon you use it can still change depending on the situation" svarede hun med et smil. Hun kunne tydeligt mærke, at hun ikke forstod sig ret meget på magi. Hun havde ikke set den side af verden før. Jo hun vidste hvordan man dræbte vampyrer og varulve, men magiske genstande havde hun aldrig været i nærheden af. Ikke at hun følte et behov for at have dem, men de fascinerede hende alligevel.

Emnet skiftede igen og ved hans svar blev hendes blik om muligt endnu mere udfordrende.
"So you would rather have me running around like a cat after a mouse to find out? That could be dangerous ya know."
Hun rejste sig op og tog de få skridt, der var for at stå foran ham. Herefter placerede hun begge hænder på hans knæ og lænede sig en anelse fremad, så armene skubbede en smule til hendes bryst, hvilket gjorde hendes kavaler en anelse mere synlig. Hun placerede sit ansigt få cm fra hans, så deres næser næsten rørte hinanden.
"I wonder how blind you really are?"
Hun blev kun stående i denne positur et øjeblik, inden hun igen sad i sin egen barstol og bestilte en ny øl.
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   4/5/2017, 01:18

"Tja, en observant kvinde som dig, har nok allerede fundet et par metoder, der kunne være yderst behjælpelige, til at overtale mig! De første par ideer der lige ligger øverst i mine tanker, indbefatter bundløse trusser, chokolade og flødeskum, og noget med et skattekort, hvor ruten er lavet af fritter, og kortet i virkeligheden er din krop! Den slags små detaljer, kunne virke lige så godt som et kødben for en hund!" sagde han med en tænksom mine, efterfulgt af et drillagtigt smil sendt i hendes retning, for at indikere, at den tænksomme mine var noget han gjorde i sjov. Den opmærksomme havde nok allerede lagt mærke til, at han kunne lide hund og kødben metaforer. Dust havde i sit liv, lært mere end nok omkring manere, han vidste hvordan man skulle begå sig med respekt ude i verdenen, især når det kom til hans arbejde med døden, men siden de var i en situation, hvor dødens arbejde var vellykket gennemført, den sammenførte familie burde være glade, og betalingen var accepteret og fuldbyrdet, så mente han personligt at han burde have lov til, at nyde den situation der havde budt sig, som i dette tilfælde, var at nyde noget kvindeligt selskab, der måske kunne lede til noget mere privat.
"Et social call kan altid bruges, og når det er sådan en som mig, kan jeg sikkerr respone på det relativt hurtigt! Eller rettere hurtigt for dig, når man lære hvordan man rejser i tiden, kan man komme direkte til et sted, når som helst og hvor som helst, selv efter flere år!" sagde han lidt for at lave en joke, ud af alt det skøre han gik og brugte sit evige liv på "Og desuden behøver det ikke kun være et social call! Et booty call i ny og næ, kunne være forfriskende, når det kommer fra en yndig sag som dig!" tilføjede han nærmest skamløst flirtende, og med et drillende smil på læben, for at vise hende at selvom papiret kunne bruges til, at kontakte ham for at få hjælp, så behøvede hun ikke punktere sin stolthed det mindste, selv hvis hun ærligt havde brug for hans hjælp, og hvis det blev til noget intimt mellem dem, kunne hun selvfølgelig bruge papiret, hvis hun lige følte for noget frækt med ham.

"Du havde skam fat i en god del af det rigtige, og det at sværdet kan ændres efter min bedømmelse af situationen, gør det blot det mere brugbart, især når våbnet er så mangfoldigt! Før i tiden var det mere besværligt, for da kunne jeg kun gå med maks 2 af mine sværd, så valget var mere lige til, men til tider måtte jeg klare mig med hvad jeg havde, hvor jeg nu kan vælge hvad jeg finder mest passende!" sagde han roligt. I modsætning til hende, var det tydeligt at hvor hun havde haft et minimum af kontakt med magi, der havde han nærmest været lig modsat på det punkt. Dog respekterede han at andre væsner, ikke havde den samme kontakt med magi som han havde, om det så var af eget valg, eller hvad end grunden måtte være, for han kendte sig selv godt nok til at vide, at når noget fangede hans interesse, kunne han blive noget så absurd interesseret i det.

"Åh jeg tror nu nok, at hvis du var katten, og jeg dinglede en mus foran dig, så ville du være udspekuleret nok til, at få dine klør i musen, før jeg kunne nå at stoppd dig i det!" sagde han tirrende. Da hun rejste sig op, fulgte han hende nøje med de blinde øjne, indtil hun stod foran ham, og havde skabt et noget så nydeligt udsyn, til en flot kavalergang. Dust havde altid været noget så glad for velformede kvinder, og Selena havde en krop der faldt lige i hans smag.
"Du er da vist lidt af en tirrende misser, sådan at teste en blind mand, med sådan et smukt sæt attributter! Det er jo lige før du kan få mig til at takke guderne, at du har sådan en stærk aura udstråling, og det er ret så meget, når det kommer fra en der har set disse guder i øjnene, og stadig ikke tildeler dem min tro!" sagde han med en yderst tirrende stemme, mens han kun lige snakkede højt nok til at hun kunne høre ham, mens hun stod foran ham. Selvom det var ærligt for ham, at dette fine lille sjov, ikke varede særligt længe, så nød han stadig at hun satte sig ned så hurtigt efter, for selvom han elskede den udsigt hun havde givet ham, så nød han det endnu mere når hun tirrede ham, for det gjorde bare nydelsen det bedre, især hvis de endte op i en seng sammen.

"Men husk på unge dame, du er ikke den eneste, der har nogle tirrende tricks på sig!" sagde han drillende. Han flyttede sig på stolen, så han sad med front mod bordet, hvorefter hans albuer kom på bordet, så han kunne holde hænderne foran ansigtet, mens hans fingre dannede en trekant. Han lukkede kort øjnene, tog en dyb indånding, og i det han åndede ud, var det som om hans engle aura, målrettet blev skudt mod hende, med en intens følelse af en behagelig og varm sexlyst, nærmest lige som en blanding af det mest afslappende og rare øjeblik man kunne komme i tanker om, blandet med det øjeblik lige før en orgasme, hvor man var mest spændt, og kroppen var lige på nippet. Dette aura udslag var kun i et lille øjeblik, og var udelukket en følelse lige som glæde, men den var stærk især når den erstattede følelsen af død der hang omkring ham, og den var rettet specifikt mod et menneske, fra en som Dust der havde haft århundredes træning. Efter dette lille aura prik, smilede han drillende til hende, før han tog en slurk af sin drink, mens han vurdede hendes reaktion på hele situationen.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A reapers touch (Selena Morrison)   

A reapers touch (Selena Morrison)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Reapers