Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
En simpel opgave (Jack) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
En simpel opgave (Jack) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 En simpel opgave (Jack)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime30/3/2013, 23:10

Sted: New miami
tid: sidst på dagen
omgivelser: få mennesker og væsner der sikkert er på vej hjem efter en lang dag
Vejr: ved et være mørkt og derfor også ved at blive koldt, små blæsende

Ima stod midt ude på gaden og så på et stykke papir. hun havde en masse indkøbsposer om armene og en stor kurv fyldt med frugt balancerende på hovedet. hendes gule lysende øjne gled roligt nedover det lille stykke papir. hendes øjne virkede nærmest død, fuldstændig følelsesløse. blæsten legede let med hendes lange sorte hår imens hun stod der og tjekkede hun havde fået alle varende på listen. efter en tid lagde hun det lille stykke papir ned i sin lommen på sin alt for store grønne soldaterjakke som gik hendes ned til over knæende. man kunne se hun havde nogle sorte netstrømper på.
hun så lidt rundt med det følelsesløse blik og betragtede det kolde omgivelser, hvorefter hun stille begyndte at gå med lette elegante skridt. hun holdte ikke på kurven på hovedet. den sat bare helt stille og balancerede perfekt på hendes hoved. imens hun gik med de elegante skridt, betragtede hun hver en side gade og gyde hun kom forbi. mørket fra sidegader og gyder facsinerede hende altid når hun var ude og handle for professoren. hun var en gang blevet overfaldet af en syg, døende und mand, der var sprunget ud fra en gyde, som prøvede at tage hendes vare. hun havde dog hurtigt fået ham lagt ned den gang, men lige siden havde hun altid holdt øje med gyder og side gade. hvorfor var hun ikke helt sikker på, men hun var fascineret af dem.

//sorry det tog så længe og det blev så kort, men har haft en ordenlig omgang nakke smerter og migrene som har forhindret mig i at kunne skrive ordenlig indlæg, men håber du an bruge det til nået alligevel//
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime4/4/2013, 20:32

//Kunne ikke undgå at bemærke din plot søgning med jeres samtale ^^ Men dette er nok mest henvendt til din emnepartner, men stadigvæk dig i sig selv ^^ Jeg kan se, at emnet kommer til at omhandle om en skør professor, hvilket gjorde mig nysgerrig om det var min Reinhard? Fordi så har jeg en ide. Jeg ved ikke med dig Ima, om du er en der emner mange linjer, men hvis ikke, så passer det fint, hvis det bliver et emne, hvor vi ikke emner så mange linjer af gangen, da ellers bliver tiden tit presset for meget for mig, og det ville være syndt, hvis i skal vente for meget(Da jeg normalt skriver 80-120 linjer, og skal lige finde tid og inspiration til det). Men jeg ville gerne spille min kære skøre Professor Reinhard, som har haft skabt Medusa ^^
Hvis i ikke har lyst eller hvis det ikke er min Reinhard, Jack, som skal være den skøre professor, så er det helt fint ^^ Har nu mest bare lyst til at spille min Reinhard, da han er som sagt min NPC'er hihi

Okay håber ikke at alt dette var for snotforvirende, men i hvert fald mine to hovedspørgsmål er
1: er professoren min Reinhard, som gør Jack om til cyborg?
2: Hvis ja, må jeg så være med i emnet? Og hvis ja, så bare lav kampscenen her, da jeg har ideer med min Reinhard, som kommer til at hænge sammen med jeres's //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime4/4/2013, 22:25

altså det er ikke din NPC vi tænkte at tage til.. jeg har en NPC som er en professor som har skabt (hvis man kan sige det) Ima (læs min profil og du vil forstå) og det er egentlig min egen NPC som hun vil føre ham til, meeeen nu når du skriver dette vil jeg lige sige at min NPC professor egentlig ikke er nødvendig for mig at det lige skal være ham, for han har ikke nogen som sådan personlighed endnu eller har en idé om hvordan han skulle være personligheds mæssigt, men så vil jeg spørge dig om vi kan lave en lille aftale om at din NPC måske så har skabt Ima og det så bliver ham de tager hen til for det kunne da være ret fedt at vi alle tre kunne emne ^^ selvfølgelig hvis Jack er med på den x3 du skal måske lige læse min profil for at se om den historie kunne passe til din NPC ^^

det med linjer jeg skriver ikke lige så mange som 80-120.. jeg skriver mellem længde tror jeg ^^ men ja håber du forstår noget af det jeg siger x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime5/4/2013, 07:12

Det er fordi mig og Jack allerede havde aftalt hans baggrundshistorie, hvor han skulle været blevet skabt som cyborg af Reinhard. ^^ Det er derfor, at jeg lige pludselig bringer min professor ind i tingene hihi
MMmmmm tror ikke, at det passer til min karakter, da han er for skør og ustrulturet, og han er nok typen, som generelt skal holde sig væk fra elektricitet og mekaniske dele (og især så kompliceret en cyborg du er, det ville han ikke kunne find ud af) :D Men måske kender din professor Reinhard, hvor Ima måske har hørt om ham før, eller så har hun sågar set ham i sine meget unge dage, som cyborg, hvor Reinhard lige var på et hurtigt besøg ^^
Eller hvis du virkelig vil have det, så har Reinhard lægeegenskaber, og derfor kunne det være, at Ima's professor og Reinhard havde stykket Ima sammen, og derfor vil der et sted på Imas knogler være et mærke fra både Professoren og Reinhard, da cyborgdele har tit mærket af deres maker. ^^ Men fordi det kan så, hvis det endelig skulle være, at en dag kunne Ima og Medusa mødes, og det skal jeg fortælle dig, det kommer til at blive et spøjst møde hihi

Jeg siger heller ikke, at du skal skrive så meget, det er hvad jeg plejer, og så ville jeg bare sige, at hvis vi skal have dette emne nogenlunde kørende, så skriver jeg i hvert fald langt fra så meget ^^ Fordi så kan jeg svare noget oftere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime5/4/2013, 11:08

mmh det lyder n ret spændende og siden du og Jack har en aftale om hvordan og hvorledes... men så tænker jeg at RienHard måske er tilfældig på besøg hun min professor og de hjælpes af med jack? er det sådan du tænker ^^
og alt det med han kunne havde hjulpe min professor med Ima lyder egentlig meget fedt så de har et form for venskab
og jeg vil meget gerne have Ima møder Medusa x3

jamen okay super det lyder nu meget godt ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime5/4/2013, 14:54

Jeg ved ikke om han har haft skiftet sine planer ^^
Men nej havde tænkt på en lidt mere spændende induktion ^^ Jack kommer til at blive hårdt såret, og så ved jeg ikke lige, hvordan Ima vil reagere, men i hvert fald så kommer Reinhard tilfældigvis forbi med sin ene eksperiment dyr(Det får i at se senere), hvor han endelig har haft turde at gå ud fra sit kære hus i den store skov blackwood, hvor han ellers havde været på vej til at skaffe sig forsyninger.
Og da Ima kender ham eller har set ham engang før, lige efter hendes operation, hvor han hurtigt tog tilbage til sit hus. Så kan det være, at hun syntes, at det ville være en god ide at lade Reinhard tage dem alle med sig hjem, så han kan redigere på denne kære Jackie hihi og redde hans lov forhåbenligt. :D
Men ville måske ikke sige, at de har et venskab, men at Ima har set ham en gang og ved, at han var med til at hjælpe med at skabe hende.

Hahaha jeg tror ikke, at din karakter har lyst til at møde medusa :D Hun er en rets så humørsvingende humør og hun har et mindre anspændt forhold til hendes maker, som er jo Reinhard, og hun kommer til at finde ud af, at Ima er lavet også af ham, da hun kan styre og føle metal, og så ville hun kunne føle mærket på Imas knogle fra reinhard.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime10/4/2013, 20:19

ja okay det lyder nu også ret fedt det kan vi godt sige for min skyld, men vi ved jo ikke rigtig med Jack ^^


ja okay det kunne blive en ret voldsomt møde for Ima så x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime10/4/2013, 20:22

Jaja ham venter vi jo bare på hihi ^^

Deet ville det XD Men skal nok prøve at love, at Ima kommer til at slippe for det nogenlunde i live XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime11/4/2013, 10:11

måske vi burde skrive det til ham?? og godt nok for vil gerne have Ima overlever x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime11/4/2013, 10:28

Jo det er nok en god ide :D Det kan du så gøre XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime17/4/2013, 18:26

hva taler i om :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime17/4/2013, 18:37

Ideen er ^^ Når dig og mig jo har haft snakket om hele din baggrundshistorie og sådan set havde fået aftalt den, hvad med at vi alligevel ikke fører den ud i livet? ^^
Så lige nu skal emnet bare forsætte, hvor du bliver overfaldet og Ima selvfølgelig finder dig, men hvor får bragt min Reinhard ind i billedet til at redde Jack og lave ham om til cyborg ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime17/4/2013, 18:38

iorden skal lige ha fundet ud af noget med min profil og lave så mit svar jeg har nemlig nok krea :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime17/4/2013, 18:46

Oki awesome ^^
Men som jeg sagde tidligere, så skal i ikke forvente særlig lange svar, da hvis jeg skal skrive det, som jeg er van til, så ville i ikke få særlig tit svar ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime17/4/2013, 21:39

jamen det lyder godt, du svare bare så snart du kan Jack ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime18/4/2013, 19:58

Jack stod som altid inde på en kro og vente på hvad der ville ske. Han kigget på dem og driket så videre mens han kaste terniger. Han smilet da han vandt en til gang og kigget så på dem mens han bare skævet igen til dem han spillet mod. Han sukket og spillet videre med dem men da han bliv ved med og vinde rejste manden han havde vundet penge fra sig op. Han kigget på ham og råbet så "han snyder så i hans hånd han har snydt os alle" Jack nåede ikke og reagere ende folk begynde med og slås Jack begynde og slås med dem alle men inden han kunne nå og reagere fløj der et skud i hans skulder han bliv nærmest skudt over det hele. Hvor han fik kæmpet sig ud af det han begynde med og falde sammen da han noget en gyde hvor blodet flød fra ham. Han gispet efter vejret og lagde sig op af muren alle de ting han havde opnåede betød ikke noget mere langt fra han sank en klump og lagde hans hånd på det største sår og langsomt svinde han hen hans vejrtrækning bliv mindre og hans arm gav efter til sidste lød der et bump og han besvimet alt hans tøj og hans våben var smurt ind i blod og idet han besvimet begynde folk og komme nærme for at tag alle hans ejendele siden han så ud til og ville dø. Men hvad kunne man forvente folk ville jo bare overleve /sorry kunne ikke komme på mere håber det er godt nok har nemlig lidt krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime18/4/2013, 20:22

Længere væk fra denne voldsomme episode var forholdene meget anderledes, faktisk hvis man skulle set disse langt roligere forhold, så skulle man faktisk vende blikket op i vejret, og hvis man havde høgøjne, og kunne se igennem nattehimlens mørke, så ville man kunne se den flyvende skikkelse.
Efter nogen tid landede væsnet, hvor de store hove genlød imod cement jorden efterfulgt af en hest prusten. Hvis man var på dette tag mange etager op i luften, så ville man nok få noget af et chok, når man se, hvad der var foran en.
En stor hestelignende væsen kejsede op i vejret med dens ca halvanden så store krop i forhold til andre store heste, og desuden var den faktisk den eneste af sin art, og det var nok de færreste mennesker, som havde set noget lignende af gode grunde.
Med en rystende krop gled en mandelig skikkelse gemt i tykke klæder fra den store hest med gennemsigtige fluevinger og med lysende øjne og lysende mave.
Den prustede med en radioaktiv ånde og med et rystende hoved for at få seletøjet af, da Reinhard kun gav hans hest ved navn Abel seletøj, når de var ude at flyve for ellers ville den ældre herre få lov til at få en flyvetur i luften.
Abel var en af Reinhards eksperimenter, faktisk en af de eneste få, som havde overlevet mere end 3 uger. Skudsalver lød i luften, da deres ekkoer kravlede op af den lille skyskraber og nåede Reinhard.
Reinhards krop, som var en ældre herres, kunne til tider virkelig meget, når det var nysgerrigheden som drev den, og på få sekunder så han ned af bygningens lange vægge ned på gyden, hvor en skikkelse lå på jorden og en blodpøl dannede sig rundt om skikkelsen i denne ellers mørke gyde.

Dette her er hans hest ^^
]En simpel opgave (Jack) Nerver10
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime21/4/2013, 22:33

Ima havde hørt hele episoden og gik derfor med rolige skridt mod den blødende mand der var faldet til jorden. hun åbnede munden en smule og en meget skæv og smertelig lyd kunne høres og det var svært at tro det kom fra hende. det var et smertefuldt skrig for alle der hørte det og kunne skræmme en værd væk. det var slet ikke så højt som hun kunne gøre det, men hun ville også kun jage alle det folk om manden væk og det hjalp. hun gik så helt hen til den blodige mand og satte sine ting hun lige havde købt ned ved siden af. som det første mærkede hun efter en puls. den kunne lige mærkes så han var i live, men det ville han ikke blive ved med. stille rejste hun sig op og betragtede blodet lidt. hun kunne huske alt blodet fra gangen da hendes bror var blevet distrueret. efter lidt begyndte hun at betragte den blodige mand lidt nærmere. det var en pæn mand... vel det mand ville kunne kalde smuk, udover alt blodet og han var meget kvæstet, men hans ansigt var interessant. mon Greg kunne hjælpe ham, som han havde hjulpet hende.
hun tog sine vare med den højre hånd og noget som nemt balancerede på hendes hoved, hvorefter hun fik løftet den blodige mand op på sin venstre skulder. hun begyndte at gå væk fra gyden som om intet var sket og det virkede ikke som om hun ænsede alle de underlige blikke fra folk hun gik forbi. hun så bare lige frem for sig, hvis man så hende i øjnene ville man ikke kunne se nogle følelser, de så egentligt nærmest døde ud. hun stoppede op og så hen mod væggen den blodige mand havde ligget ved. langsomt lod hun blikket køre op af husmuren og på taget fik hun øje på en ældre herre hun havde set før "Reinhard..." sagde hun roligt. den mand var en af de første hun så efter hun blev lavet.. han havde været der da Greg havde vagt hende til live igen.. roligt satte hun sine poser ned igen og fik den blodige mand ned og ligge i begge sine arme "kan du hjælpe?" spurgte hun følelsesløst og lagde hovedet på skrå. hun havde ikke den store forståelse for at være diskret, så derfor var hun meget direkte når hun sagde noget til Reinhard.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime22/4/2013, 09:35

De gamle øjne fulgte med stor intensitet på alt det, som skete dernede. De gamle øjne kneb noget mere sammen, da de så på den kvindelig skikkelse, som for det første begyndte at skrige, men også gik hen til manden. Noget i den gamle videnskabshjerne fortalte ham, at der var noget velkendt over pigen, men da hjernen ikke fungerede normalt som de flestes, så gav det rets så mange komplikationer for ham.
Hovedet gled på skrå, da han så pigebarnet kigge op på ham, og hans krop hoppede, da han lige fik et chok over, at hun talte op til ham.
"Selvfølgelig, selvfølgelig"
Sagde han energetisk, hvor han hurtigt skyndte sig hen til hans rejst og hviskede til den i øret. Den prustede let og slog med hovene imod cement jorden af utålmodighed indtil reinhard satte sig op på den. Hvis folk gloede før på Ima, så gloede de rets så meget nu. Da denne store massive hest dalede ned med dens fluevinger ned i den tynde gyde. Hurtigt kom den nye på jorden, hvor dens giftige radioaktive ånde skød ud som små skyer igennem dens næsebor, mens dens vinger bevægede en smule op og ned.
Reinhard med en utrolig friskhed i forehold til hans alder gik ned på knæ og så på Arason og de blødende sår. Straks vendte han sig om imod hesten, som havde flere poser og tasker bag på dens ryg ved dens saddel. Mange ting blev kastet i luften af alle mulige underlige ting, som tøj, træstykker, små bokse, tandhjul og alt muligt. Så kom han med nogle små poser med vat, hvor han hurtigt lagde dem på alle hans sår. I den anden hånd havde han gaffa, og bandt sårene hårdt ind.
Da han var færdig, så stod han og kiggede underligt på Ima, så lyste hele hans ansigt op.
"Jamen det er jo dig Ima. Ej hvor er det godt at se dig!
Han havde fuldstændig glemt, at de havde en meget hårdt såret mand foran fødderne på dem, som højst sandsynlig havde indre blødninger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime11/5/2013, 22:20

Ima stirrede tomt på reinhard og den sårede mand. ikke fordi hun var ond eller noget, are fordi hun ikke ligefrem havde nogen følelser i sit system. hun så lidt på alt et Reinhard lavede og lagde hovedet på skrå. de lysende gule øjne faldt på ham da han endelig huskede hvem hun var "Reinhard... manden er ved at dø? skal du ikke gøre noget?" sagde hun meget mekanisk og smilte svagt. smilet havde ingen følelse det var der bare og hendes bekymring bestod kun af at hun kunne huske fra før at det at en er ved at dø kke er en god ting og man skulle hjælpe "Greg kan måske hjælpe" sagde hun så, da Greg jo var hendes skaber og det kunne være han kunne hjælpe. ligesom Reinhard havde jo hjulpet Greg da hun blev skabt. hendes blege hån blev roligt lagt på manden pande og det lysende gule øjne studerede den døende mand. det svage smil sad stadig på hendes læber meget intet sigende.

// sorry længden og at der er gået så længe men har haft meget travlt ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En simpel opgave (Jack) Empty
IndlægEmne: Sv: En simpel opgave (Jack)   En simpel opgave (Jack) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En simpel opgave (Jack)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)
» Sometimes, the savior is even worse than the villain //Jack White//
» just... no (Jack White)
» dont forget me (JACK
» En stille aften (Jack White)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: