IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Payne
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 521

IndlægEmne: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 01:05

Dag: Lørdag
Tid: 23:45
Sted: Ferskvandskilden
Omgivelser: Mest sand og et par vilde planter, men kun ildfluer, som de eneste levende væsner
Tøj: Sorte lange støvler uden hæl, jeans, hvid skjorte og en halvtyk, sort vinterfrakke.

Natten var ung og luften var frisk. Hele området var belagt med en svag dis, hvilket formentlig stammede fra det stadigvæk halvlunke vand i søen, og den faldende temperatur i luften over den. Eftervirkningerne fra hedebølgen var ikke så store her, men mange steder kunne man stadigvæk ane små detaljer, selvom det efterhånden var måneder siden. Kilden havde generelt altid haft et ry for at være dejlig forfriskende, men ikke direkte kølig. 

Månen var aftagende, men dens sparsomme lys tillod hende lige akkurat at se sit eget spejlbillede i vandet, hvori hun stod. Hun var nøgen, men det generede ikke hendes blik, da hun kiggede ned. Det var hendes mening at være det. Der var ingen andre i nærheden, og da de alligevel var ved kilden, så kunne hun ikke undgå at benytte muligheden for en lille svømmetur. Det var så sjælendt, at hverken hun eller Sawyer kom ud i det fri. Løven havde da også benyttet chancen, og var sprunget i vandet så snart de ankom. Ikke helt ud, men nok til, at kunne plaske en del. Da fuldmånen havde været på sit højeste, et par dage forinden, havde han gjort det klart for Payne, at han kedede sig frygteligt. De havde derfor besluttet at tage en tur ud til bjergene, men allerede på vejen fik hun kolde fødder, da hun tydeligt huskede alle de fare, som fandt dem sidste gang. Derfor besluttede de at stoppe ved kilden i stedet. Payne havde alligevel aldrig set den før. 

Så nu stod hun her. Vandet dækkede kun hendes ankler, men hun bevægede sig langsomt længere og længere ud i vandet, imens gåsehuden langsomt bredte sig over hendes bare hud. Hun standsede kort, da vandet netop havde passeret hendes navle, og vendte sig mod bredden. Sawyer lå søvnig, med øjnene lukkede, men hun vidste, at han lyttede efter hende.

"Og du er sikker på, at en tur mere ikke frister?"

Kaldte hun blidt. Løven fnøs blot, men åbnede øjnene på klem. Selvom hun vidste, hvad Sawyer egentlig kunne være, så var hun ikke bleg for at vise sig foran ham uden tøj på. Det var sket allerede ved deres første møde, og selvom han udviste stor interesse for hende, så var det på ingen måde den samme form for interesse, som andre mænd udviste for hende. Selv ikke i hendes naturlige form, succubusen, som hun havde valgt i dagens anledning. Hun trak kort på skuldrene, og vendte sig så igen, inden hun fortsatte længere ud.

The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything.

Sidst rettet af Payne 7/5/2016, 01:03, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 01:33

Nocturne havde det tøj på han altid havde, et par kraftigt bukser og en kraftig læderjakke udover en lidt slidt skjorte. Udenover det hele havde han en kittel der var meget slidt, og ikke gav nogen mening han havde på stadig, den hjalp ham ikke på nogen måde og han havde den kun grundet den var brugbar til at bære ting i og fordi den var nem at have med sig. Han var kommet til en utroligt klar sø og hans første tanke var bare med det samme at hoppe i, men han stoppede sig selv fordi han ville jo næsten gøre søen beskidt så ren den så ud til at være. Han havde smidt sin kittel, jakke og skjorte og var nu i gang med at smide bukserne som han stod og knappede op indtil han hørte noget.

"Hvem der!?"

Han begyndte at gå tættere på lyden med hånden fast i hans bukser så de ikke faldt ned men han havde ikke valgt at knappe dem. Han stoppede i stedet brat op da han så hvor lyden kom fra. En smuk kvinde, nærmest unarligt smuk som om der ikke var noget som helst der var galt med hende. Han stod lidt bare og stirrede på hende undrende, chokeret nærmest. Han lod til ikke at se løven der lå ved vandet.

"Øh... mange gange undskyld... øhm det var ikke fordi jeg ville indvadere dit privatliv..."

Han kiggede så på løven, og så tilbage på hende, og i en meget akavet håndbevægelse tog han den hånd der holdte hans bukser op til at dække hans øjne, så bukserne gled ned af hans lår og han greb dem med den anden hånd og han hev dem hurtigt op igen, og knappede dem hurtigt, imens han ikke kunne undlade at kigge imod hende og han lod ikke til at være påvirket af at han havde været nærmest nøgen foran hende. Han vidste hvad hun havde set, og han vidste hvordan hun nok ville tænke om at hans krop reagerede sådan på synet af hende.

"Øhm men i hvertfald nu hvor jeg har set dig sådan uden dit sammentykke... Så øhm mit navn er Nocturne..."

Han kiggede på hende, han kunne ikke lade være med at betragte hendes krop. så fejlfri. Hans krop selv havde nogle enkelte fejl, nok mest nogle ar og lidt skidt da han ikke var nået i vandet som havde været hans plan denne dag. Men hans hud var ellers rimeligt urørt, hvilket var løgn men skyldtes hans evne til at heale sig selv.
Payne
First Class.
First Class.

Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 18:29

Payne var efterhånden nået så langt ud, at hun næsten befandt sig midt i kilden. Hun kunne derfor ikke længere mærke bunden, men brugte i stedet muligheden for at svømme lidt rundt. Ikke blot var det afslappende for kroppen med det kølige og forfriskende vand, men samtidig var det også en ekstremt god motionsform. Hendes tunge krop gjorde, at hun skulle yde lidt ekstra for at holde sig ovenvande, men hendes kondi fejlede heldigvis ikke noget. Hun huskede stadigvæk, hvordan tanken om vand havde skræmt hende de første mange måneder efter hendes metalskellet var færdiggjort. Hun vejede næsten dobbelt så meget, og det var aldrig noget, som der ville kunne fjernes igen. Det kunne ikke trænes væk, som alt andet vægt, men i stedet vil hun altid kunne mærke, hvordan dybet trak lidt ekstra i hende. Hun havde fået at vide, at søen var over 15 meter dyb, men havde alligevel valgt at tage chancen.

Dog var der pludselig en lyd, som afbrød hendes ellers fredsommelig nattetur. Det lød som et kald? Ikke et dyrekald, men langt mere menneskeligt. Hun sank hurtigt en tand længere ned i vandet, så det nu kun var den øverste del af hendes hoved, som kunne anes. Hun blinkede et par gange, imens nattesynet langsomt fik aktiveret sig. De svagt glødende øjne søgte rundt i området, men hun havde været for optaget af sin svømmetur til at fokusere på, hvor lyden kom fra. I stedet vendte hun sig i vandet for at få øjenkontakt med Sawyer, som havde en del bedre hørelse. Løven havde rejst sig, og spejdede også opmærksomt rundt. Først for sent fik de begge to fat på lyden af skridt bag hende. Payne gispede, og snurrede hurtigt rundt i vandet, inden hun gav et ordentligt skub bagud i vandet, hvilket for et kort øjeblik afslørede det øverste af hendes overkrop, som selvfølgelig var halvt dækket af mørkt og vådt hår, inden hun sank tilbage under overfladen igen. 

"Jamen, det gjorde du altså!" 

Stemmen lød ikke helt så anklagende, som hun nok egentlig forsøgte at være. Fyren sagde undskyld, og lignede ikke en der ligefrem havde gjort det med vilje, sådan som han fumlede med hænderne og bukserne, hvor det sidstnævnte pludselig skred fra ham. Payne, hvis øjne var vendt tilbage til det normale, rettede hurtigt blikket lidt nedad, da hun pludselig bemærkede en hvis… situation hos fyren. Synet fik hende til at smile under vandet, hvorefter trak munden over vandet i stedet.

"Nocturne… jeg håber, at du fik, hvad du kom efter, for du får ikke mere til den pris!"

Drillede hun, svagt nysgerrig. Selv fra denne afstand kunne hun ane, hvor beskidt han egentlig var. Han var nu egentlig ganske køn at se på derudover. En strejfer? Selvom det her egentlig var mafiaens område, så var det ikke ligefrem noget, som benyttet af borgens folk specielt ofte, andet end når de skulle rense vandet selvfølgelig. Og han lignede ikke ligefrem en videnskabsmand… bortset fra kitlen, som hun pludselig fik øje på. Fyren virkede ikke, som en umiddelbar trussel, og hvis hun skulle spørger ham, så blev hun nødt til at bruge sin egen bekræftelse på, at hun var under mafiaens beskyttelse. Sit navn.

"Jeg er Payne. Er du en af Vladimirs videnskabsmænd?"

Usikker på, hvor meget han egentlig kunne se af hende, blev hun hængende lidt under vandoverfladen endnu, selvom hun egentlig havde glemt, at det var grunden til, at han blev så befippet. Hun var bare nødt til at vide, hvad han var for en. Mest for hans egen skyld, selvfølgelig. Bag hende lød en dyb knurren pludselig. Den enorme løve havde pludselig sat afsted mod langs bredden, og derved forladt Paynes tøj i en lille bunke, med små hvide hår overalt. Det var tydeligt, at den var langt fra glad ved mandens tilstedeværelse. Måske opfangede han noget, som hun ikke gjorde. Alligevel besluttede hun at stoppe den for nu.

"Sawyer, ned!"

Løven standsede langsomt, men befandt sig nu overraskende tæt på, hvor manden stod. Dens øjne lyste hidsigt i mørket, samtidig med at tatoveringerne langs dens store krop glødede svagt.

The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 18:53

Han kiggede på hende, det var en smule bebrejdende hendes stemme, men ikke supper slemt. Han skyndte sig bare at få bukserne op igen da han jo trods alt ikke kunne være bekendt at stå sådan og vise alt til en fremmed kvinde. Selvom det måske ville være mere fair eftersom at hun trods alt selv var nøgen. Han stod og tænkte over det for at beslutte sig for hvad var det rigtige at gøre. Han ville jo også gerne i vandet for at få sig selv vasket.

"Jamen så yderligt undskyld, jeg var blot på vej til at hoppe i vandet for at vaske mig..."

Han var dog glad for at hun ikke lod til at blive sur over den situation han havde med sin krop ved synet af hende. Hun var måske vant til det? blev ofte overrasket af mænd mens hun var nøgen? Eller også kunne hun faktisk lide at se det. Hvem vidste egentligt? Han kiggede på hende, og undrede sig over hendes ord.

"Så jeg skal betale noget til dig for at få lov til at være her? Fordi øhm jeg har ikke rigtigt noget jeg kan betale dig med. Men altså jeg har jo ikke fået mit bad kun en flot udsigt."

Det sidste han sagde overraskede ham selv, han var usikker på hvad han mente med det. Men han havde sagt det så det var i hvert fald alligevel for sent for ham at gøre noget ved det. Han kiggede på hende, han undrede sig over hendes navn en smule Han kiggede sig omkring. Rystede med det samme på hovedet da hun spurgte om han var videnskabsmand og arbejde for en der hed Vladimir. Han rystede mere agressivt på hovedet og virkede faktisk en smule sur over sammenligningen.

"Jeg arbejde ikke for nogen Vladimir aner ikke engang hvem han er! Og jeg kunne aldrig drømme om at være videnskabsmand! Forresten, udøver du meget smerte på folk?"

Det første blev sagt meget agressivt og for virkeligt at fortælle at det altså ikke var noget han ville sammenlignes med, men det andet det til hendes navn, var mere nysgerrigt sådan rigtigt nysgerrigt om hun var god til at påføre folk smerte. Han blev først nu opmærksom på løven der stod ved siden af ham og kiggede olmt på ham og han vendte sig om mod den, og på trods af den enorme størrelse gik han helt hen mod den, og stirrede den bare i øjnene. Han nærmest hvæsede af den som en øgle ville gøre det.

"Er det dit kæledyr? Hvordan finder man så store dyr her i verdenen?"

Han talte tydeligvis til hende men han holdte sit blik på løvens øjne hele tiden.
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 21:40

Payne blev tydeligt overrasket over hans svar. Hun tvivlede meget på, om han nu overhovedet kunne være videnskabsmand, hvis han havde brug for at vaske sig, og han så kom til kilden. De fleste mennesker havde da et eller andet form for bad. Selv underlønnede videnskabsmænd. En anden tanke der pludselig ramte hende var, at han kun holdt sig tilbage, fordi at hun var i vandet. Tanken om, at de skulle bade sammen fik det til at krible lidt i kroppen, da det virkede så… ukendt. Fuldstændig blottet for en fremmede, og så endda i det samme vand. Men hun kunne alligevel ikke nægte ham. Hun undskyldte for sig selv med, at det kunne være, at han blev endnu mere spændende at se på, hvis al skidtet blev vasket af - den del måtte han selvfølgelig selv klare, imens hun holdt afstand.

"Fint. Det kan jeg vel ikke nægte dig."

Selvom hun egentlig smilede imens hun sagde det, med et udfordrende glimt i øjet, så skubbede hun sig alligevel lidt nærmere den modsatte bred samtidig. Ikke tæt nok på til, at hun kunne nå bunden endnu, men tæt nok på til, at hun formentlig ville kunne svømme i sikkerhed, før han kunne nå hende, hvis der nu blevet prøvet på noget. Selv på denne afstand var det meget tydeligt, at han var mere end et hoved højere end hende og ejede en del flere fremtrædende muskler. Den sidste del dvælede hun kort ved, inden hun viftede ivrigt med en hånd over vandet, så det plaskede omkring hende. 

"Tro mig, den her udsigt kan være langt dyrere end du tror! Men badet kan jeg vil ikke rigtig tage noget for… nu har jeg trods alt dit navn."

Smilet blev pludselig en tand mere hemmelighedsfuldt. Mafiaen havde informationer om et par væsner, så mon ikke, at hun ville kunne finde ud af noget om ham der? Dog forvirrede den pludselig ændrede stemning hos manden hende. Som succubus var hun i stand til at føle mange ting, bl.a. auraer og lidt af følelsesindtrykkene hos andre, og han virkede pludselig en del mere… ophidset? Og ikke på samme måde som førhen. 

"Okay, okay! Du er måske sådan en slags religiøs fanatiker?"

Egentlig havde hun svært ved at se ham sidde og dyrke et eller andet. Han virkede mere som en type, der levede vildt og frit. Det var selvfølgelig kun at bedømme ud fra hans udseende. Nu var hun ikke særlig bekendt med de mange typer af guder, som folk tilbad efterhånden, men hun tvivlede stærkt på, at de ligefrem ønskede, at deres disciple skulle ligne nogen, som havde rullet sig i jord flere dage i træk. Igen blev hun overrasket over mandens ligefremme attitude, specielt over hendes navn. Men hun burde ikke være overrasket. Det var trods alt lidt af et ordspil. Hun trak derfor på skuldrene, og lod som om, at den våde hårlok hun snoede om fingeren interesserede hende en hel del.

"Nogle gange. Hvis jeg vil… eller hvis jeg skal. Jeg kan også få folk til at få det rigtig dejligt, samtidig med, at jeg gør dem ondt." 

Hendes blik blev straks rettet mod Sawyer, da han blev omtalt. Det var tydeligt, at mandens mærkelige hvæs forvirrede den lidt, men den bakkede ingen steder. Derimod borede den kløerne ned i jorden under de enorme poter, og spændte musklerne i kroppen, samtidig med, at nakkehårene rejste sig og rynker tegnede sig, da endnu en dyb knurren undslap. Løven manglede ikke enormt mange centimeter for at nå Nocturnes højde, og dens vægt ville formentlig overstige hans mange gange. Med de odds var det helt sikkert, at den nok ville kunne vinde et godt slagsmål. Og den lod ikke til at ville vige fra Paynes side.

"Han er… en god ven. Så ingen fornærmende kommentarer tak! Eller hvæssen?"

Det sidste lød lidt tøvende og en anelse undrende. Havde hun faktisk hørt Nocturne hvæse?

"Vi fandt hinanden ved Dream Hills bjergene. Der findes ikke andre som ham, så vidt jeg ved. Jeg har i hvert fald ikke set andre. Han er temmelig unik. Og han gør ikke dig noget, hvis du ikke gør mig noget."

Det sidste blev sagt med et par alvorlige øjne sendt i Nocturnes retning. Hun var sårbar i vandet, ja, men hun havde stadigvæk teknikker der tillod hende at forsvare sig selv.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 21:54

Han kunne ikke lade være med at smile da hun fortalte at hun ikke rigtigt kunne tage noget for at han ville bade i søen. Det var jo også ved at være ham meget godt trængt. Ikke fordi han havde gået uger uden bad, men der gik da nogle gange lidt tid imellem dem når man ikke havde muligheden for at bade regelmæssigt, medmindre man rejste langs en å, flod eller lignende. Hvilket han ofte gjorde dog, da det altid var godt at vide hvor der var vand.

"Det er jeg glad for at høre."

Han begyndte så bare at knappe bukserne op, og tog dem af, mens han ellers lyttede på hvad hun mere havde at sige. Han blev selv en smule overrasket af hvad hun sagde med om han var en religiøs fanatiker. Hvad fanden var det nu det ville sige at være religiøs? Han skulle lige huske hvad han havde lært og han rystede så ivrigtigt på hovedet mens han grinede en smule af hende. Han eneste svar til hende var lidt obskurt.

"Nej det bedste jeg kan sige om hvad jeg er, er en Saurothrope, et forsøg på et våben."

Han kiggede mod hende mens han hev resten af sit tøj af, og så var han ellers hurtigt i vandet. Han tog et par lange skridt der næsten var løb og han satte så af, og var lige ved at snitte bunden da han landede lidt kortere end hans plan. Men han nåede heldigvis lige at vige fra inden så han bare hurtigt kom op af vandet igen. Han kiggede så undrede på hende da hun snakkede om at hun nogle gange gjorde folk ondt.

"Du skal være velkommen til det sidste... Da jeg nok alligevel ikke mærker smerten."

Han grinede bare, og vendte sit blik mod løven. Den var flot det var der ingen tvivl om, han kunne ikke lade være med at tænke over hvordan det ville være at kæmpe mod sådan en. Han vidste godt at han i hans nuværende form ikke ville kunne banke den og nok ville dø. Men det var også mere hvis han nu holdte længe nok til at få adrenalinet op at køre. Han rystede tankerne ud af hovedet på sig selv igen.

"Hey det var ham der var helt oppe i mit ansigt, jeg var nød til at vise ham at jeg ikke var bange. De fleste dyr bliver jo bare mere agressive når du er bange."

Han grinede mens han begyndte at gnide hans arme til at starte med for at få det værste af skidtet af. Det forsvandte heldigvis ret så hurtigt da det meste af skidtet bare var støv fra tidligere på dagen. Han kiggede på hende da hun fortalte hvor hun havde mødt løven henne. Hvor var dette sted hun snakkede om? Det lød i hvertfald en smule spændende. han havde endnu ikke været ude ved nogen bjerge overhovedet.

"Hvor er det henne? jeg vil gerne se bjerge, har hørt de skulle være noget af et syn?"
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 22:55

Hun følte ikke, at det var nødvendigt at svare ham mere. Nocturne virkede trods alt bare tilfreds med, at han måtte komme i vandet, så den behøvede de ikke diskuterer længere. Til gengæld tillod hun sig at tage et godt langt kig i hans retning, imens han tog sig af bukserne. Hun var spændt på at se, om hans reaktion over hendes tilstedeværelse stadigvæk gjalt. Hun forsøgte at være diskret, ved at vende siden en anelse til, men hendes øjne fandt alligevel hans, da han forklarede, hvad han var.

"En saurothrope? Og et forsøg på et våben? Hvad var det så lige, at der gik galt?… Eller rigtig?"

Nu var hun ikke længere helt sikker på, at det var en god idé, at de delte kilden sammen. Hun fik pludselig bange anelser om, hvorfra hans kittel kunne stamme, hvis han så ikke var forskeren. Det fik hende bare til at undre sig over om, at det forsøg var endt med at gå ud over forskerne, som formentlig havde haft fat i ham, og han så var, hvad der var tilbage. Payne nåede dog ikke at protesterer for før, at hun overhovedet kunne vende sig helt mod ham igen, så var tøjet smidt og hun så både det ene og det andet komme flyvende imod sig. Hun spærrede øjnene en tand mere op, inden hun rykkede endnu en tand bagud. Nu var hun blot få svømmetag fra at kunne nå bunden. Da hans ansigt dukkede op fra vandet igen, var det lige før, at hun åndede lettet op. Dykket havde virket en anelse usikkert, og hun var ikke sikker på, at hun ville være i stand til at redde ham, hvis han først sank. 

"Det skal jeg huske."

Grinede hun stille, imens tungen gled over en af de skarpe hjørnetænder, som de bløde læber gemte på. Det kunne være ganske farligt at love sig selv væk til fremmede på den måde, men det burde han selvfølgelig vide. Han virkede ikke meget ældre end hendes eget fysiske udseende, måske lidt ældre, men i hvert fald gammel nok til at have en anelse livserfaring. Han kunne selvfølgelig undskyldes med, at ikke alle racer var lige genkendelige og at man burde kunne stole på hinanden. Men sådan fungerede verden ikke altid. Da Nocturne smed kommentaren om løven lagde han hovedet på skrå og fnøs kort. Det virkede som om, at roen i vandet var nok til at få ham beroliget, så langsomt traskede Sawyer tilbage til Paynes bunke med tøj.

"Men hvordan kan du bestemme dig for ikke at være bange? Jeg ved, at man kan træne sig i den slags, og endda skjule det, men man vil aldrig kunne beherske sine følelser 100%."

Nu var det hendes tid til at være nysgerrig. Ikke nok med, at det fyldte en stor del af hendes arbejde at kunne udføre opgaver uden de helt store følelsesmæssige involveringer, men samtidig var det også noget af den slags, som nærede hende. Folks følelser påvirkede hende i høj grad, hvis hun havde kontakt med dem. Det var fascinerende at rode igennem væsnernes sind, specielt fordi hun som regel havde det med at fjerne en del derfra. Medmindre hun tog blod, så ville der altid være en lille tomrum efter hun havde været der, som ville være meget svært at fylde op igen. Da Nocturne spurgte hende om bjergene, drejede hun rundt om sig selv et par gange, imens hendes nattesyn blev aktiveret igen. Dette ville Nocturne have temmelig svært ved at se. Den eneste forskel var, at øjnene fik en anden form for rødlig glød, som knap kunne anes. Pludselig pegede hun ret ud i mørket, imens den anden hånd kæmpede for at holde hende oven vande.

"Der! Et par 80-100 km i den retning ligger en kæmpemæssig skov, og bag den ligger Dream Hills bjergene. De er enormt store, og der går mange mystiske rygter om dem. Jeg kom der bare ved et tilfælde, men nåede aldrig længere end skoven. Bjergene var enorme og ret overvældende, men når du står lige nedenfor dem, så virker de bare som enorme mure, som du kan bestige." 

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   20/2/2016, 23:20

Han vidste han ikke kunne skjule sin krops reaktion overfor hendes udseende selvom han lidt forsøgte ikke at lade hende se alt for meget af det. Han nikkede bare til hende omkring at han havde været et forsøg på et våben, han grinede derfor også en smule af hendes spørgsmål til hvad der gik galt eller rigtigt. Det var vel egentligt ikke så svært at svare på når det kom til stykket, men han svarede først da han kom op af vandet igen.

"Jeg vil sige det lykkedes dem for godt, da deres forsøg slap væk."

Han blinkede bare til hende som svar, og havde bevidst undladet at svare på hvad han mente med Sauronthrope. Det var personligt ikke noget han snakkede så meget om, men af en eller anden grund var der noget ved hende der gjorde at han bare talte uden at han rigtigt tænkte over det. Det måtte være hans fysiske tiltrækning til hende, det kunne ikke være andet var det han blev enig med sig selv om.

"Er du en vampyr?"

Kom det fra ham da han lagde mærke til hvordan hun slikkede hendes skarpe hjørnetænder, men nej de så ikke helt så lange ud. Han dykkede så ned under vandet igen, og kom op igen med alt skidtet af. Han begyndte derefter at svømme over imod hende. Han grinede af hendes spørgsmål om hvordan han kunne bestemme sig for ikke at være bange, og han rystede bare på hovedet da han ikke bestemte sig for ikke at være det, han var ikke bange for ret mange ting, udover når folk kom for tæt på uden han havde sagt god for det.

"Der er ikke meget jeg er bange for, så tvang ikke rigtigt mig selv. Jeg følte bare ikke noget behov for at være bange overfor ham."

Han fulgte så hendes blik mens han svømmede tættere på hende, da hun så så ud til at have besvær med at svømme skyndte han sig med hurtige tag over til hende og hvis hun ikke stoppede ham ville han skubbe hans arme ind under hendes og hjælpe hende med at holde sig oppe.

"Du bør ikke svømme rundt hvis du har problemer med at svømme! Men tak for vejvisningen, der må jeg tage ud engang."
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   21/2/2016, 00:03

Hun kneb øjnene en anelse sammen, og stirrede lettere mistroisk for et øjeblik. Mon han var gal? Farlig? Endda begge dele? Nocturne virkede egentlig ganske fredelig og harmløs, men Payne havde skam ikke svært ved at huske det gamle ordsprog der lød, at man ikke skulle skue hunden på hårene, og hun havde en lille idé om, at det virkelig godt kunne bruges i dette tilfælde. Heldigvis vidste hun, at Sawyer lå vagt inde på bredden. Løven sov ikke længere, men holdt i stedet øje med de to badende.

"Ganske betryggende."

Tilføjede hun knap så muntert, men fejede hun stemningen af bordet, da hans næste spørgsmål fik hende til at le en anelse. 

"Nej, jeg er ikke vampyr! Jeg er hverken kold eller kedelig, men jeg kan godt lide at bide alligevel."

Drillende blinkede hun også mod ham. Hvis han nægtede at spytte ud med det hele, så gjorde hun også. Dog fornemmede hun, at det ikke var den sværeste opgave at gennemskue hende. Hvis han vidste bare en anelse om de forskellige racer, så kunne han i hvert fald udelukke et par stykker. Selvfølgelig fandtes der altid et par stykker, som man aldrig havde set magen til før, men hun vidste, at der var nok af succubuser til, at nogle af deres træk blev genkendelige. Som tiltrækningen for eksempel. 

Payne stivnede lidt i sine svømmetag, da han pludselig forsvandt under vandet. Det var ikke til at vide, hvor godt hans syn under vandet egentlig var. Alligevel gjorde det ikke sagen meget bedre, da han kom op igen, men derefter begyndte at svømme imod hende. Han havde lange, stærke arme så det tog ikke lang tid at komme tæt på.

"Hm, de fleste plejer ellers ikke at bryde sig om synet, når de ser potentiel død i fremtiden, som står lige foran dem."

Hun hævede et udfordrende øjenbryn. Hans forklaring gav stadigvæk ikke den helt store mening, og samtidig vendte hun ryggen en anelse til ham. Derfor, med blikket rettet mod bjergene, blev hun godt forskrækket, da hun pludselig mærkede et par varme arme under sine arme spinkle, men tunge arme.

"Ey! Jeg har aldele ikke problemer med at svømme! Jeg er bare tungere end jeg ser ud!"

Hun trak stædigt armene til sig igen, og snurrede så rundt i vandet, blot for at indse, at de nærmest befandt sig bryst mod bryst. Overrasket trak hun sig blot et lille svømmetag bagud, men også mest fordi at han var så høj, at hun måtte læne sig en anelse bagover for at kunne se på ham ordentligt. Et kønt ansigt, der måske lige trængte til en barbering, men med et par livlige øjne. Hendes øjne gled langsomt ned over ham, selvom hun forsøgte at være diskret, imens hun svarede lettere mumlende.

"Så lidt… bare husk udstyr og mad. Bjergene er enormt høje, så godtroende væsner vender aldrig tilbage igen. Desuden er der rovdyr i skoven."

Hun blinkede straks nattesynet væk igen, og den klare blå farve vendte tilbage, i stedet for det rødlige skær. Det havde trods alt hjulpet hende med at opdage små ar på kroppen, som man normalvis nok ikke ville opdage. Det lignede ikke noget fra kamp, så hun formodede, at der var tale om forsøgs-delen.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   21/2/2016, 00:29

Han kiggede på hende undrende over hvorfor hun sagde det var betryggende, men tydeligvis ikke rigtigt mente det. Gjorde han hende utryg ved at fortælle hende at han havde været i stand til at bryde ud fra et topsikker, tophemmeligt laboratorie. Han kiggede mod hende.

"Hey det er nu bare sådan det går når man holder nogen fanget mod deres vilje. Prøv at overvej fordi din løve ikke ville gøre hvis han blev bundet mod hans vilje?"

Han smilede til hende, og han grinede en smule til hende. Han kenddte ikke de mange racer der eksisterede. Faktisk var Mutanter, Mennesker, Clomans, Varulve og Vampyre det eneste han vidste eksisterede. SÅ han havde ingen anelse om hvad hun kunne være, han gættede dog på mutant istedet. Han valgte dog at spørge.

"Jamen hvad er dog så? og nej kold virker du ikke, og kedelig er du i hvert fald ikke... Skulle det skræmme mig at du bider, for tror det virker modsat..."

Han virkede ikke stolt over den sidste del med at hun godt kunne bide ikke skræmte ham men måske lidt tværtimod. Han kiggede mod løven som hun kaldte den for ens fremtidige død. Han grinede bare af det, han stirrede på sin egen død så mange gange nu at han ikke rigtigt frygtede den længere.

"Min død? Jeg frygter den ikke... Når du har lagt døende af blodmangel, af smerte, af manglende indvolde, af alle dine lemmer hugget af så glemmer du lidt at frygte døden, og lærer at nyde nuet."

Han sendte hende et smil. han virkede stolt over at han havde gennemlevet alt det. at han havde overlevet det. Og endda ikke manglede noget af alt det de havde taget fra ham gennem tiden. Han kiggede på hende da hun beklagede sig sådan over at han hjalp hende oppe i vandet. Han ville jo blot forsøge at hjælpe og hun virkede heller ikke så utilfreds med ahns tilstedeværelse.

"Undskyld ville blot hjælpe, og udfra hvordan du ser på mig troede jeg ikke du havde noget imod min hjælp. Og hvorfor er du tungere end du ser ud til da?"

Han lyttede ivrigt til hendes fortælling om bjergene, det lød som et sted han skulle tage hen og opleve, et sted der kunne være meget spændende og måske endda give ham lidt udfodring med at overleve? Det fik det til at sitre i hans krop ved tanken.

"Det lyder helt interessant, spændende, farligt... Det får det helt til at sitre i min krop."

Det eneste ar han havde fra kamp var på hans ryg og var fra at han var blevet brændt under hans flugt fra laboratoriet. Kun fordi han ikke havde haft skiftet form i det fri havde det ikke forsvundet. Fordi som en del af hans formskiftning skiftede han på sin vis ham og derved mistede han mange ar når det skete.
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   21/2/2016, 01:27

Det virkede for hende som om, at Nocturne ikke havde det helt store filter. Han forsøgte nok at sætte noget op, altså bygge sin egen slags filter, men det så ud til at tage tid. Hun havde ingen anelse om, hvad videnskabsmændende havde gjort ved ham, eller hvor længe det havde stået på, men det var i hvert fald længe nok til at sætte ham en hel del ud af kurs. 

"Løven, Sawyer, har vist prøvet noget lignende. Jeg fandt ham fanget af folkeskabte fælder, men besluttede at sætte ham fri. Til gengæld har han været ved min side lige siden. Og ud fra, hvad du fortæller, så lyder det ikke til, at du ligefrem var en frivillig forsøgspatient? Hvor længe stod det på?"

En snert af medfølelse havde sneget sig i hendes blik. Hun kunne ikke undgå at overveje, hvor indespærret og misbrugt man måtte føle sig i tilfælde som dette. Hun mindede dog hurtigt sig selv om, at hun ikke ligefrem var nogen heroinde, der ligefrem gik ind for velfærd og at forsvare de svage. Nocturne lod til at kunne tage vare på sig selv, og det var det vigtigste. I denne verden, så gjalt det om at være født temmelig hårdhudet, for ellers var der andre som hurtigt fandt ud af at bruge ens svagheder til deres egne sager. Samtidig med, at hun havde lidt ondt af ham, så var hun også forvirret og en anelse irriteret. Hvorfor lo han sådan? Hvis han virkelig var så hårdt ramt af misbruget, hvordan kunne han så bare smile hende lige op i ansigtet, imens det blev fortalt.

"Modsat? Jamen dog altså! Du lader til at have kedet dig for meget derinde."

Et lille smil voksede frem igen, men hun holdt stædigt fast i sin idé fra før. Hun sagde ikke noget, før han gjorde. I stedet trak hun bare på skuldrene, og lod øjnene falde på noget andet end ham.

"… men det er ikke godt at vide, saurothrope. Men hvis du nu fortalte lidt mere om dig selv, så kunne det være, at jeg kom i tanke om noget, som også var værd at sige."

Udfordrede hun. Da Nocturne pludselig gav sig til at beskrive lidt af en horroroplevelse, kunne man næsten se, hvordan lidt af farven forsvandt fra Payne's kinder - og det var tydeligvis ikke grundet det kølige vand, hvis temperaturen kun faldt jo længere ud på natten de nåede. Hun rystede langsomt på hovedet, og kørte en hånd igennem det våde hår for at få det lidt på plads.

"Jeg kan godt lide idéen om at leve i nuet, men… hvordan kan det være, at folk vil udsætte dig for den slags? Jeg ved mange væsner har helende evner, men det du beskriver lyder ekstremt voldsomt for selv de fleste, som jeg kender. Hvis det virkelig er dig, hvordan lever du så endnu?"

Hendes stemme og attitude var ikke nær så mistroisk og gennemborende i starten, men hendes nysgerrighed fejlede ingenting. Hun var oprigtigt interesseret i, hvad der var sket med ham. Det lød mere som noget tortur, man ville blive udsat for som spion eller morder. Og igen bemærkede hun det sære smil der dukkede op, når han talte om alt det frygtelige, som han havde genoplevet. Hun forstod det simpelthen ikke.

"Hvordan jeg ser på dig? Undskyld, men forklare mig lige, hvordan jeg ser på dig? Og…"

Selvom hun startede ud med et lettere fornærmet attitude, da hans ord hurtigt fik farven tilbage i hendes kinder, så klappede hun hurtigt i, da vægten kom på tale. Det var en dum kommentar. Det lød ikke til, at hun risikerede ret meget ved at fortælle ham noget, men det ville stadigvæk udsætte hende en del. 

"Jeg har… fået fortaget et par indgreb. De har gjort mig bedre, men også tungere. Du kender vel cyborgs?"

Payne så kort ned af sig selv. Hun var stadigvæk utrolig opmærksom på, hvor tæt de befandt sig, men det virkede ikke som om, at det helt var gået op for Nocturne endnu. Selvom hans krop talte for sig selv.

"Right. Det er bjergene, som vækker interessen hos dig. Det kan jeg se."

Det sidste fnes hun, imens hun forsøgte at synke lidt lavere ned i vandet, så hendes barm ikke var så udsat for at blive spottet. Igen havde hun ingen idé om hans nattesyn, og hvor tydeligt vandet fra hans vinkel af. Hun var trods alt temmelig bleg, hvilket stod i kontrast til vandets mørke farve.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   21/2/2016, 03:25

Han kiggede over på Sawyer som han nu ordentligt fangede var løvens navn. Han smilede lidt sørgmodigt, da han ikke kunne lide tanken om det majestatiske dyr fanget. Det var ikke sådan noget dyr eller menneske skulle leve. Han var selv blevet for vant til tortur og forsøg i laboratoriet til at han så det som noget slemt og skidt eller noget man ikke tlate om hvilket var derfor han havde så nemt ved at snakke om det med andre. Det burde han nok på ingen måde dog, men hvad vidste han så uvant til mennesker.

"Det er jeg ked af at høre for ham, men godt du hjalp ham. Jeg var fanget hos dem siden jeg var 8 år, så det må være 16 år jeg var hos dem eftersom jeg er 24 år."

Han sendte hende bare et roligt smil, han så ikke nogen grund til at indrømme den information med hans alder. Hvilken fare kunne der være ved det? han var alligevel ikke rigtigt at finde i nogen systemer udover hvem end det var der finansierede det laboratorie der havde lavet disse forsøg på ham. Han smilede blot igen, han forsøgte at gemme det der var sket væk bag et glad ydre hvor han istedet så positivt på det ved at være stolt over at have overlevet det og var kommet væk fra det.

"Ja det ville jo trods alt kræver dine læber mod min krop mens du bider... Og ja det eneste spænding jeg fik var mad."

Han trak på skuldrende, det havde været ret så kedeligt for ham. han vendte sit blik mod hende. Han var normalt ikke glad for at snakke om hvad han var, men han havde fået lidt hjælp til at komme over det, samt at han ikke tænkte helt klart i nærheden af hende, men han vidste ikke hvorfor det kunne være. Han rystede bare på hovedet.

"Sauro kommer fra et græsk ord der betyder øgle, thrope eller trop kommer fra et græsk ord der betyder mennesker, ligesom med lykantrop hvor lykan kommer fra græsk ord for ulv. Jeg er et øglemenneske lidt som en varulv eller lykantrop er et ulvemenneske, bare jeg er styret af adrenalin istedet for månen."

Varulve var den race han havde lært mest om inden han slap fri, fordi de brugte dem som modpart til ham. Det var altid varulven de satte ham op imod for at give let forståelige eksempler til andre så de bedre kunne forstå hvad han var. Han så hendes kinder miste farve og hans første tanke var om hun fik det koldt, han var lige ved at svømme tættere på og give hende varme, men stoppede sig selv efter et enkelt kort svøm frem mod hende.

"Jeg har meget kraftig evne til at regenere men det er også bundet til adrenalin niveauet i min krop, jeg er i stand til at gengro alt af min krop, organer, lemmer."

Han smilede bare da han så hun fik varmen tilbage i kinderne, og det lod næsten til at den kom kraftigere tilbage en tidligere, men det kunne være at han bare så syner, måske hvad han gerne ville se. Han smilede og rystede på hovedet.

"Du ser nærmest på mig, som om du kan mærke min krop via dine øjne, med stor interesse."

Han kiggede undrende på hende da hun sagde hun havde fået lavet nogle indgreb, kunne han ikke lade være med at svømme rundt om hende, og da hun så sagde det havde gjort hende tungere smilede han nysgerrigt. Han kom derfor en smule tættere på hende så han næsten var helt op imod hende.

"Det lyder spændende? Hvad er en cyborg? har aldrig hørt ordet før."

Han forstod ikke hendes ord i første omgang, fordi var der noget underligt ved at han også fandt hende interessant? Det kunne vel nærmest ikke undgås, da hun dykkede ned i vandet dykkede han med ned for at det ikke var alt for meget forskel i deres højde.

"Ja undskyld at jeg finder dig interessant, jeg kan vel ikke gøre for at jeg ved hvad jeg kan lide at se på og høre på?"
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   22/2/2016, 20:57

Payne havde blandede følelser. På den ene side ønskede hun hverken for sig selv eller nogle af sine nærmeste, at man ville opleve den slags fangeskab og tortur. Specielt ikke i så mange år, som Nocturne nævnte foran hende. 16 år! Det var en hel ungdom for nogle væsner. Men på den anden side, så var der også en lille stemme bagerst i hovedet på hende, der blev ved med at råbe, at nogle folk altså fortjente den slags. Hun vidste godt, at man før i tiden havde forsket ekstremt meget på dyr og mennesker, hvor menneskerne oftest havde været frivillige. Den slags var dog gået en del over gevind, jo mere mennesket lærte om krigsførsel og forhøring. Og kroppen. Det havde været træning for mange, og det var det stadigvæk, at kunne få folk til at spytte ud på den ene eller den anden måde. Derfor var fænomenet ikke ukendt for hende. Men The Leones ville aldrig holde på folk i årevis. 

"Han fortjente det ikke. Og det gjorde du heller ikke… De tog jo hele din barndom."

Modsat hendes blik, så var hendes stemme rolig, som det smil han sendte hende. Hun tolkede det efterhånden som hans lidt twistede reaktion, der indtraf, når han fortalte om noget af alt det ubehagelige, som han havde gennemlevet. Payne så ikke nogen grund til at nævne sin egen alder. Det var også svært at vide, hvad hun skulle svare. Egentlig så præsenterede hun sig temmelig ofte, som en på 22, men i virkeligheden var hendes alder vel omkring de 185. Det skræmte nogle, da hendes udseende var temmelig ungt, imens andre stadigvæk så hende som et barn. Det var svært at finde balancen. Ved hans kommentar omkring hendes læber, pressede hun dem ubevist en anelse sammen, inden hun svarede ham.

"Mine læber og tænder er to vidt forskellige ting. Nok har du kedet dig, men du skal vide, at selvom ikke alle er vampyrer, så kan tænder stadigvæk skade dig temmelig meget. Og der er flere tænder derude end du nok aner…"

Hun forstod det ikke helt, men hun fortalte ham alligevel. Pludselig gav al hans mangel på viden god mening for hende. Manen havde misset verden i så mange år, og havde slet ikke lært det nødvendige for at overleve. Alligevel lod han til at klare det temmelig godt. Han var trods alt i stand til at flygte, og han så hverken udhungret eller såret ud - den sidste del var nok mest pga. hans helende evner. Hun sukkede stille. Great. Det lød mest af alt som en eller anden slags mutant for hende, men hun havde nu svært ved at forestille sig Nocturne blive til en øgle, med store øjne og lang tunge.

"Meget vel. Så skylder jeg dig vel en lille forklaring. Jeg er en dæmon. Os må du da kende? Alle børn kender historier om englene fra himlen og dæmonerne fra helvede. Selvom det nu er en gammel skrøne, og jeg altså ikke er fra helvede, men… jeg kan også gøre ting!"

Hun lukkede øjnene for et ganske kort øjeblik, og så ud til at koncentrerer sig om noget. Kort tid efter lød en svag knasen og lidt knirken fra hendes ryg, inden hun pludselig åbnede øjnene igen med et lille smil. Bag hende snoede en djævlehale sig pludselig op af vandet, og viftede lidt frem og tilbage.

"Med stor interesse…" mumlede hun irriteret, inden hun manede sig op igen. "Jeg kan godt mærke dig, men måske ikke helt som du tror. Jeg kan ikke se dine tanker, eller mærke præcis, hvad du føler, men din aura og dine kropsdufte afsløre en del af den slags."

Da Nocturne pludselig begyndte at svømme rundt om hende, fulgte hun ham straks med hovedet. Halen holdt sig stadigvæk over vandet og spidsen pegede i hans retning, da han befandt sig bag hende. Næsten som om, at den advarede ham om at komme for tæt på. Da han endelig svømmede om foran hende igen, lod han dog ikke til at have forstået beskeden alligevel. Hun lænede overrasket hovedet en anelse tilbage, for at kunne se ham i øjnene, hvilket uheldigvis resulterede i, at hendes barm blev presset let op imod ham. Da hun mærkede hans varme krop under vandet, var det første instinkt at svømme væk, men stædigheden fik hende alligevel til at blive. Hun var ikke bange for ham, og hun var bestemt ikke flov over sin egen krop! Desuden lod han til at være utrolig sårbar for hendes feromoner, da hun engang kontrollerede dem i øjeblikket. Det var blot hendes natur.

"En cyborg er en form for menneskelig maskine. Jeg tænker, at din anstalt formentlig har haft et par stykker som vagter, hvis de skulle kunne matche dit styrkeniveau. Cyborgs kan ligne robotter, men da kan også få bygget metal ind i kroppen. Våben, iltbeholdere, ekstra dit og dat. De kan erstatte knogler og lunger, hvilket gør os bedre og stærkere… og tungere."

Til hans næste kommentar rystede hun blot stille på hovedet, inden hun så ham lige i øjnene med et par intense blå iriser, der stod frem mod hendes blege hud og mørke hår, selv i det sparsomme nattelys.

"Tro mig, det er du ikke den eneste der gør."

Lo hun stille og kørte halen blidt under hagen på ham.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   22/2/2016, 21:46

Han nikkede i første omgang bare til hendes ord om at hverken ham eller sawyer havde fortjent det de havde oplevet. Hun havde ret det havde taget hele hans barndom fra ham, og det betød at meget af det børn lærte havde han ikke helt fået lært om verdenen, det var derfor han stadig var i gang med at lære disse ting. Han grinede dog bare videre af hende da hun næsten fornærmet formanede til ham at hendes læber og tænder var to meget forksellige ting. Det var vel ikke hans skyld at hendes læber så så bløde og behagelige ud?

"Ja det var min barndom, derfor jeg forsøger at lære verden at kende nu. Og ja dine læber og tænder er forskellige, men dine læber ser utroligt bløde og behagelige ud... og du kan vel ikke benægte at dine læber ville berøre min hud hvis du bed mig?"

Han lagde hovedet på skrå, han kunne virkeligt ikke se hvordan hun skulle være i stand til at bide ham uden at lade hendes læber røre hans hud? Hans tanker stoppede dog med det samme da hun begyndte at forklare hvad det var hun var. Dæmon? Han havde da hørt om dem men han vidste intet om hvad de kunne eller var, kun hørt ordet brugt før, vidste slet ikke det var en race der eksisterede i verdenen.

"Jeg har hørt ordet, men vidste ikke det var en race, og har ingen anelse om hvad i kan gøre eller hvordan i er."

Da han så halen svømmede han lidt frem, men svømmede så hurtigt tilbage igen da han opdagede hvor tæt han var lige ved at være på hende. Han sørgede derfor lige at tage en smule afstand til hende. Han kiggede på hende og han kunne ikke lade være med at smile og le en smule over hendes reaktion overfor at han sagde hun så på ham med stor interesse.

"Ja du virker interesseret i mig... Og nej nej jeg mente det var som om du fulgte min krop min muskulatur med øjnene lidt som om du forsøgte at få en ide om hvordan min krop føles?"

han sagde det uden at lægge noget i det, han sagde det mest som en konstatering og for at finde ud af om han havde ret, men han var alligevel meget interesseret i det hun ellers fortalte. Hun var i stand til at få nogle signaler ud af ham udfra hans duft og aura? Hvad fanden var en aura egentligt? Da han kom tæt på hende og hun rettede hovedet op mod ham, og han mærkede hendes barm mod han krop kunne han ikke lade være med at ryste i hele kroppen, ikke ubehageligt tværtimod det føltes helt rart og behageligt i hans krop ved den blide berøring af den bløde krop foran ham. han forstod det ikke helt men han ville gerne mærke mere af det og det generede ham en smule. Han trak vejret lidt tungere.

"Så det er en robot skelet med menneskelige dele udenover? Eller andre ting i den stil?"

Hans interesse virkede meget flyttet lige nu fra samtalen til hende. Han havde hele tiden haft en interesse i hende men lige nu virkede denne interesse til at overskygge hans interesse i at lære som ellers altid var det han fandt aller mest interessant i hele verdenen. Hvad skete der? Hvad var hun? Hvordan gjorde hun dette ved ham? Han forstod det ikke helt da han aldrig havde følt denne interesse i et andet menneske før. Denne lyst.

"Det tror jeg gerne... Men pas på du leger med ilden med den hale der!"

Han sagde det fordi den berøring fik ham til at sitre igen lige som før og hans vejrtrækning blev bare endnu mere ujævn og dyb. Han kunne ikke helt styre sin krop og det generede ham det fik hele hans krop til at reagere så hans øjne begyndte at minde mere om en øgles ellers slanges øjne. Hvorefter han greb fast om hendes skuldre, han så hende i øjnene.

"Hvad er det du gør ved mig? hvad er dette? denne form for interesse der minder mere om en lyst til mad til blod, men den er vendt mod dig, og ikke for at spise dig?"
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   23/2/2016, 00:55

Et uimponeret øjenbryn røg i vejret, imens Nocturne fortsatte sin talen. Desværre matchede øjenbrynet ikke helt det fjollede smil, som det stadigvæk ikke var lykkedes hende at tørre helt af.

"Jeg formoder, at du kun har dine diskrete taleevner fra laboratoriet. Det forklarer en del…"

Smilet voksede sig langsomt en tand større, og blev pludselig en del mere rovdyrsagtig. De skarpe hjørnetænder blev oplyst af månen, og det var tydeligt, at de bestemt ikke fejlede noget. Da Payne mente, at Nocturne havde set nok af det skarpe bid blev smilet fjernet igen, men den drillende attitude fortsatte lidt endnu.

"Sandt, det kan jeg ikke benægte. Men… jeg vil stadigvæk kunne nå at sætte tænderne i halsen på dig, før mine læber overhovedet var i nærheden."

Halen var som en slang i vandet. Det var som om, at selvom hun ikke helt var sikker på, hvor han befandt sig om hende, så var halen alligevel klar over det. Det virkede heldigvis til, at han forstod budskadet, og Payne nøjedes med at lade halen glide let rundt på vandoverfladen. Selvom halen også indeholdt metal og derved en del vægt, så var den betydeligt lettere at holde oven vande. Desuden var den ekstra ting, som hun nu kunne bruge til at holde resten af kroppen over. Hun fnøs kort, men det lød mere som et lille grin.

"Du har en god krop. Jeg studerede dig på afstand, fordi jeg godt kan lide en god krop, og så var jeg nysgerrig omkring, hvad du var for en. Ikke mere end det. Jeg er bare nysgerrig."

Konstaterede hun kort efter ham. Det var egentlig sandheden, som hun spyttede ud med. Der var ikke meget ved at lyve for fyren, hvis han alligevel ikke forstod halvdelen af det, som man forsøgte at lyve omkring. Desuden var hun nysgerrig. Pokkers nysgerrig! Som helt ung, så havde det været en helt stor svaghed hos hende. Nu var den mere under kontrol, men uanset, hvor hårdt hun forsøgte, så forsvandt den aldrig helt. Det var som om, at den dukkede op, når hun mindst ventede det. Da hun pludselig mærkede reaktionen, som hans krop afgav, så var det som om, at en lille gnist tændtes i hendes ellers mørke indre. Ikke at hun var påvirket på helt samme måde, for ofte skulle der en anelse mere til efterhånden, men hun kunne stadigvæk godt lide at mærke reaktionen på andre. Desværre for Nocturne blev situationen ikke bedre af, at hun holdt sig op ved hjælp af armene mest af alt, hvilket gjorde, at hun nogle gange røg ganske få centimeter bagud, for så at røre hans krop igen sekundet efter, ganske blidt. 

"Nogle gange. Du fanger pointen. Det behøves dog ikke være skelettet, som det faktisk er i mit tilfælde, men det kan også være dine lunger, muskler, hjerte eller endda noget af hjernen. I dag kan mekanikken erstatte næsten alle dele af din krop og endda tilføje flere end du havde før."

Så var det sagt. Hun var en robot. Dele af hende var i hvert fald. Hun fik en pludselig trang til at krumme sig sammen, og mærke sin egen varme, kødfyldte og bløde krop, bare så hun kunne overbevise sig selv igen om, at hun stadigvæk var meget mere end bare metal. Hun var hjerte og hjerne, og en hel masse andet. Alligevel havde andre folk svært ved at se det. Cyborgs havde stadigvæk et temmelig dårligt ry, selvom de havde været der temmelig længe efterhånden. Hun kvaste dog trangen til at krumme sig sammen, og greb i stedet en lok af det mørke hår, der flød rundt i vandet omkring hende, som en slags kappe. Hårlokken blev snoet mellem to fingre, imens hun flyttede fokus tilbage på Nocturne, som tydeligvis havde en anelse svært ved at kontrollerer sig selv i øjeblikket.

"Jeg leger da med øglen!"

Grinede hun, og skulle netop til at stryge halen under hagen på ham igen, da han pludselig greb fat om skuldrene på hende. Først blev hun chokeret, og gjorde egentlig ikke noget, men da det gik op for hende, at hun var i låst i vandet, begyndte hun at plaske en anelse panisk, indtil han sagde noget.

"Nocturne! Vi er stadigvæk i vandet! Jeg-… Hvad?" 

Payne svang benene rundt om kroppen på Nocturne, imens han fik talt færdig. Hun kunne ikke længere holde sig selv oppe, så han måtte arbejde for dem begge to. Men takket være hendes sølle højde, så endte hendes ben med at være slynget om hans mave og ikke længere nede. Halen var svunget om hans højre overarm, imens hendes øjne pludselig blev store. Det gik op for hende, hvad han sagde, men så pludselig blev hun forvirret igen, og lagde hovedet på skrå, inden hun forsøgte at forklare sig frem.

"Jeg er en kvinde, Nocturne. En kvindelig succubus, endda. Ganske specielle dæmoner, hvis tiltrækningskraft er en hel del højere. Og desuden er det ganske normalt for en fyr, at han reagerer sådan ved synet af en kvinde. Specielt en nøgen kvinde… som han holder tæt på sig."

Der gik et par sekunder, imens hendes øjne fløj rundt omkring og pludselig fik øjnene op for, hvad han havde haft gang i med dem. Hendes arme begyndte at vride sig, imens hendes øjne lynede foraget, og hun knurrede.

"Men du skal ikke bruge mig som en eller anden slags førstegangs-testdukke! Din lusker! Al din stirren og kontakt og svømning har bare været, så du kunne komme tæt på og se nærmere på effekterne?! Jeg finder mig ikke i det! Bare så du kunne lære at stikke den ordentligt ind! Som om! Slip mig så!" 

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   23/2/2016, 01:26

Han kiggede på en smule undrende, diskrete taleevner? talte han så dårligt? Han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere overfor hendes kommentar, så han valgte bare at lade den glide ud af hovedet og sendte hende istedet et stille og roligt smil, igen hans måde at kapere med ting han forstod.
Han kiggede meget interesseret i hendes tænder, hans første indskydelse var faktisk at række ud og røre ved hendes tænder, men det var også kun fordi det virkede så fristende, så interessant... Ja faktisk det at de virkede farlige gjorde dem så meget mere interessante.

"De er utroligt spændende, næsten lige før man har lyst til at mærke dem."

Han grinede ved hans egen sætning da det nok lød alt for underligt alt for sært, noget ingen andre nok kunne drømme om at sige. Men Nocturne havde taget en hvis form for skade af at have været spærret inde så længe men det blev langsomt bedre og bedre for ham. Han havde dog stadig en meget usund nysgerrighed når det kom til ting han ikke skulle finde interessant. Eller i hvert fald ting han burde holde sig væk fra.

"Det vil jeg tage som et... hvad kalder i det nu... Kompliment det kan vel kun være godt at have en god krop især når det kommer fra dig?"

Han sendte hende bare et smil. Han var usikker på om hun fortalte sandheden eller dansede udenom, men lige nu lod han hende være på det område hun havde virket en smule ubehaget af det emne tidligere. Han smilede glad og en smule tilfredst da hun fortalte at han havde fanget det sådan nogenlunde da. Han kunne dog hurtigt fornemme at der var noget ved samtalen om det med cyborgs der irriterede hende han vidste ikke hvordan han skulle reagere. Han lod dderfor bare være med at snakke mere om det. Generelt hvis han ikke var sikker på hvad han skulle sige eller gøre, lod han bare helt være med at gøre noget, det var den nemmeste løsning og virkede ofte som den bedste. Han grinede bare da hun sagde hun legede med øglen, hun havde ret, men det var måske ikke den bedste ide.

"Åhhh fuck det tænkte jeg ikke over, glemte det med dit metal..."

Han skulle lige til at slippe hende, emn istedet greb hun fast rundt om ham, så hans reaktion var at gøre det samme og han lukkede den ene arm om ryggen på hende, og sørgede for at bruge flere kræfter på at holde dem begge oppe af vandet. trods det var hårdt og han nærmest var nød til at spænde og bruge alle muskler i hans krop føltes det godt, det føltes godt at bruge sine muskler for at hjælpe en anden og det føltes godt at have hende helt ind mod sig. Hvorfor skulle han dog gøre dette? Det var jo rart men hun virkede utilfreds? Hvorfor?

"Du siger det er helt normalt at have lyst til en anden person på denne måde? Når det altså er en af den andet køn? og især når den anden er en dæmon af denne succubus type? Så din race er interesseret i at give andre lyst til jer?"

Han blev ved med at holde hende ind til sig, og han nød det lige nu, det føltes godt i hele hans krop, det var som en rus, som dem han havde fået lige inden bedøvelsesmidlerne trådte ind, men istedet ofr at gøre ham sløv gav det ham bare mere energi, mere trang til at røre hende. Dette var underligt, både rart men skræmmende... ja dette var skræmmende for ham, han forstod ikke sig selv men vidste at han ikke havde lyst til at slippe så længe han kunne holde hende oppe.

"Som en testdukke? Jeg før skam intet bare for at lære at stikke den ordentligt ind... Og hey det var dig der legede videre med mig på trods af du blev klar over effekterne! Du var sikkert udemærket klar over hvordan du kunne påvirke mig!? Det er mig der er forvirret over den effekt du har jo... Ja jeg ville opleve effekten kraftigere da jeg mødte den, men det var nærmest som om jeg ikke havde noget valg end at komme tættere på da effekten trådte ind..."

Han spurgte hende, stadig bare nysgerrigt, men det var tydeligt at han ikke gjorde an til at slippe hende. Han blev blot ved med at svømme, holde dem begge oppe af vandet. det var hårdt men for ham var det det hele værd lige nu. Han kiggede ind i hendes øjne, både for at se hvordan hun havde det, men også fordi han vidste hun burde kunne se at han ikke forsøgte at udnytte situationen. At han var ærlig omkring hvad han sagde. Han var sunket en smule i vandet men holdte dem stadig oppe.
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   24/2/2016, 23:25

Payne fik næsten lyst til at himle med øjnene af ham - men hun gjorde det ikke. I stedet hev hun blot øjenbrynet op igen, og sukkede stille, med et lille smil. Nocturne virkede, trods hans enormt stærke genetiske evner, som en ellers harmløs og venlig ung mand, men gud, hvor hun dog ikke forstod, at han ikke var blevet spottet før eller stemplet som et eller andet, på hans uvidenhed og enormt direkte talemåde. Det var dræb eller bliv dræb alt for mange gange i livet, og hun havde allerede besluttet i en tidlig alder, at hun ikke skulle ned med nakken så let.

"Medmindre du er tilfreds med at få et par fingre bidt i stykker, så anbefaler jeg ikke, at du stikker en finger ind i munden på mig…"

Lød den tørre konstatering, hvorefter tænderne blev helt skjult igen. Det var tydeligt, at tanken om hans fingre rangende i munden på hende ikke virkede specielt tiltalende. I stedet nikkede hun blot til hans kommentar med kroppen, og skyndte sig videre med emnet.

"Du forstår sandelig at smigre dig ind på folk, men ja, tag det endelig som et kompliment. En positiv kommentar om din fysik, som ikke lader til at fejle noget, selvom du vist ikke har rørt dig ret meget i laboratoriet."

Payne knurrede igen kort, men forblev hængende på Nocturne, da hans arme ikke lod til at slippe grebet om hende. Det var ikke helt tydeligt for hende, om han havde misforstået situationen, men hendes krop panikkede, og hun havde derfor ikke overskuddet til at slås med ham i vandet for at komme fri. Det endte bare med, at hun blev skubbet under eller noget lignende, og hvis det skete, så ville det da først se temmelig sort ud for hende. Neglene borede sig svagt ind i huden på Nocturne, inden hun vendte sit ansigt imod ham, med et tvær mine. Deres ansigter var nu stort set i samme højde, da hun gjorde meget ud af at presse sin brystkasse ind imod hans. Nok kunne han føle den, men det foretrak hun frem for, at han fik den lige i synet.

"Glemte det med metallet…"

Muggede hun stille, inden hun fnøs og prikkede halespidsen imod hans næse.

"Det. Er. Helt. Normalt. Faktisk er det så naturligt, som det overhovedet kunne blive! Det er sådan, at vores forfædre viderførte slægten. Du ved vel, hvor babyer kommer fra? For den snak har jeg ikke brug for at tale om lige nu! Og nej, mænd kan godt være sammen med mænd, og kvinder med kvinder. Det er forskelligt, hvad folk foretrækker… Og nej, vi… hm. Succubuser er født sådan. Vi kan ikke gøre for, at folk tiltrækkes nemmere af os, men vi gør sjælendt ret meget for at stoppe det, da vi nyder det ekstra meget. Desuden kan der ikke gøres ret meget."

Payne opgav for en stund sin vriden. Hun var stadigvæk tydeligt utilpas ved sitationen, men det var mest tanken om, at hun blev holdt fast af en fremmede ude i vandet. Han var mere end i stand til at trække hende under, og selvom hun kunne svømme og var en forholdsvis dygtig slagsbror, så havde Nocturne stadigvæk en lang række fordele, som hun ikke engang orkede at opremse. I stedet kastede hun et kort blik over skulderen, og stirrede mod bredden, hvor hun kunne se, at Sawyer havde rejst sig igen. Løven stod klar til at springe ud i vandet efter hende, hvilket udgjorde en kæmpe lettelse. Hun var ikke sikker på, hvor godt den tunge krop svømmede, men det var bedre end ingenting. Hendes blik vendte atter tilbage til Nocturne, og nu var hendes blå øjenfarve lige blevet en tand mørkere.

"Jeg leger kun, hvis jeg selv vil! Og jeg havde bestemt intet ønske om at blive fastholdt mod min vilje på den her måde! Selvfølgelig er jeg klar over, hvad jeg gør mod andre, men de fleste kræver altså, at jeg selv skruer lidt op for charmen og viser initiativ. Du er tilsyneladende en del mere letpåvirkelig end andre væsner, som jeg er stødt på."

Det sidste blev sagt i et drillende, næsten hoverende toneleje. Payne kunne godt regne ud, at han var letpåvirkelig, fordi hans krop slet ikke var vant til at blive udsat for den slags, men hendes spørgsmål var bare, hvad filen hans krop havde foretaget sig i 16 år, hvis han knap vidste, hvad der skete, når man så en kvinde… uden det helt store dække.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   24/2/2016, 23:46

"Altså jeg kan forstå du ikke ville bryde dig om det men jeg ville da gro fingrende ud igen..."

Han sendte hende et skævt smil som tegn på at det ikke rigtigt skræmte ham det med tanken om at få bidt fingrende af. Men da hun sagde at han sagtens måtte tage hendes kommentar om hans krop som et kompliment smilede han bare. Han nikkede på sin vis taknemmeligt fordi det var rart for ham at vide at nogen faktisk gav ham et kompliment, hvilket var endnu en ting der var ret så uvant for ham. Han smilede det meste af tiden men nogle gange var smilet falsk men lige nu var han i godt humør.

"Så i hvert fald tak... Hverken din fysisk eller udstråling lader ihvert fald heller ikke til at fejle noget."

Han sendte hende et smil, men da han kunne fornemme hun blev meget meget utilpas ved situationen falmede hans smil ret så hurtigt. han var jo ikke ude på at gøre hende noget, men måske var det fordi hun frygtede at blive hevet under eller at han ikke kunne holde dem begge oppe at hun var så utryg? Han endte derefter med at give slip på hende fordi han jo ikke ville gøre hende utilpas, det havde jo heller aldrig været hans mening at få hende så tæt på.

"Ja jeg ved godt hvad sex er, jeg har bare aldrig selv oplevet denne kraftige tiltrækning eller lyst omkring nogen før... Og nej du er ikke den første kvinde jeg har set."

Han kunne ikke lide hendes måde at tale til ham på, hun var så nedladende. Han havde mest af alt lyst til at hive fast i hende igen og vise hende at han kunne holde dem begge oppe, men også at han kunne hive hende under hvis han ville. Han lod dog være, lod hende bare være arrogant.

"Hvis det ikke var leg med halen, hvad var det så? Fastholdt mod din vilje? Det var dig der hoppede op i armene på mig! Du kunne da bare have skubbet mine arme til side, så måske er jeg ikke den eneste der er letpåvirkelig her?"

Han svarede selv tilbage med en drillende toneleje, han kunne igen ikke lide hendes toneleje og hendes arrogante væremåde overfor ham, men han var stadig fysisk tiltrukket af hende hvilket gjorde det en smule besværligt for ham at være oprigtigt irriteret og sur på hende. Han forsøgte dog at skubbe det til side.

"Jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget, jeg prøver blot at forstå mig selv, og nu også dig. Nogle af de ting du siger virker ikke helt sande."

Han svømmede frem mod hende igen, ganske langsomt svømmede han frem mod hende, men uden at gribe fast i hende. Han sørgede også for at have hans øjne fast i hendes blik mens han gjorde det. Han ville ikke bare lade hende sådan lege med ham, have denne effekt på ham og så være arrogant og hoverende, uden at gøre et eller andet selv.
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   25/2/2016, 00:26

"Oh!… Yea, det sagde du godt."

Et øjeblik så Payne helt forskrækket ud ved tanken om, at nye fingre ville vokse fra blodige huler i hånden på ham. Dog kom hun hurtigt i tanke om, hvad han havde sagt om sine evner, og pludselig kunne hun godt se, at det faktisk var yderst effektivt. Hendes egne helingsevner strakte sig kun til at lukke og fikse, hvad der befandt sig i kroppen. Hvis hun mistede noget, en arm eller halen, så måtte man lave det mekanisk i stedet.

"Tak. Det kan jeg godt fornemme."

Smilede hun kort inden, at utilpasheden overtog. Nocturne lod dog heldigvis til at forstå hende, omsider, så da han slap hende overtog hendes arme straks. Det plaskede en smule i starten, inden hun fik styr på at holde sig selv oven vande igen, men da hun gjorde faldt hun helt tydeligt mere til ro end før. Med et enkelt skub skabte hun en lille distance mellem dem igen, inden hun pustede en våd hårlok væk fra ansigtet. Det var stadigvæk svært at skjule sig i kildens vand, men manglen på månelys gjorde det heldigvis svært at se enormt meget i vandet. Sawyer inde på bredden lød næsten som om, at han sukkede, inden han gik hende til vandkanten og lappede lidt indenbords. 

"Ikke? Hm, jamen så er det vel fordi at jeg er succubus… eller nøgen. Hvad end der ramte dig først."

Nu var det mest rettet imod hende selv, hvad angik snakken. Hendes teori var stadigvæk, at hans krop bar på en masse indebrændte lyster, men hun havde samtidig ikke glemt, hvad adrenalinen gjorde ved ham. Hans øjne var en klar reminder. 

"Jeg har lov til at bruge min hale, som jeg vil! Og desuden, så overraskede du mig! Din kropsvægt overstiger min, og da vand er langt fra mit naturlige element, så reagerede min krop vel instinktivt!" 

Forsøgte hun at forsvare sig. Hun havde faktisk ikke tænkt meget over det, da hun var sprunget i favnen på ham. Han havde taget fat om hende, så hun havde vel udnyttet situationen og brugt ham som et slags flydeelement. Han havde formentlig også en del nemmere ved at flyde takket være den komplet naturlige krop, modsat hendes eget indre, som gjorde det umulig for hende at flyde. 

"… Og hvilke ting synes du ikke giver mening?"

Hendes blik blev fanget af hans. Hun fjernede det ikke, men var stadigvæk klar over, at han bevægede sig imod hende. Hendes øjne kneb sig en anelse sammen, og hun var tydeligvis ikke villig til at lade ham overtage legen. Derfor, da han langsomt skubbede sig frem imod hende, så skubbede hun ligeledes sin egen krop bagud. Pludselig kunne hun mærke jorden under hende, men også kun lige, hvis hun stod på tæer. Der blev hun stående lidt endnu, afventende.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   25/2/2016, 00:59

"ja men det er nu ikke noget at være skræmt af, det er jo ikke ligefrem noget der kan skade dig."

Han sendte hende et flabet smil, især nu hvor hun lod til at være faldet ned, kunne han noget bedre være sådan overfor hende. Han kunne også bedre selv slappe af nu hvor han var blevet gjort klar over hvad det var der gjorde ham så interesseret i hende og hvorfor det havde den store effekt på hans krop. Det var rart at have lidt afklaring på tingene.

"Hmmm altså jeg ved jo ikke på hvor stor afstand du kan påvirke som succubus... Men ellers kan det vel også bare være dig?"

Han sagde det sidste en smule drillende, selvom han vel et eller andet sted troede på at det kunne være sandt. At det ikke var noget specifikt enkelt ting ved hende, men hele samlingen der var hende der gjorde at det havde denne ekstreme effekt på ham. At han bar på indebrændte lyster var nok også en mulighed men det var ikke noget han selv tænkte over.

"Ja, men så har jeg vel også lyst til at bruge mine hænder eller andre dele af min krop som jeg vil? Så du blev panisk for at jeg ville hive dig under, så du hoppede på mig så jeg kunne hive dig under?"

Han sendte hende et flabet smil, han kunne ikke forstå den logik, fordi hvis hun virkeligt havde været bange for at han kunne gøre hende noget, så var det vel ikke en god ide at springe op på ham på den måde hun havde gjort? Han smilede bare til hendes sidste spørgsmål da han mente han allerede lige før havde påpejet hvad det var han nok mest syntes ikke rigtigt gav nogen mening.
Han fortsatte frem mod hende, mest fordi hun også låste øjne med ham hvilket for ham var lidt en måde at sige 'kom an'. Han blev også ved med at svømme frem mod hende da hun stødte på land og stoppede selvom det betød at han også nåede bunden inden han kom helt op af hende igen, medmindre hun trak sig tilbage.

"Er du mere komfortabel nu, hvor du har land under fødderne? Eller er min tilstedeværelse så tæt på stadig en smule skræmmende for dig?"

Han sendte hende et flabet smil som de nu stod der. han kunne lide dette han følte sig af en eller anden grund magtfuld, som om han havde en hvis form for kontrol da det jo var hende der bakkede væk fra ham, som han kom tættere på hende.
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   25/2/2016, 23:57

Lige så lidt, som han brød sig om hendes hånlige toneleje, lige så lidt brød hun sig om hans flabede attitude. Hun var godt klar over, at han havde god forstand på sin egen krop og evner, men aldrig i livet om han skulle stå der og spille bedrevidende. Hun kunne trods alt være hans tipoldemor! Tanken fik det dog til at køre mærkeligt for hende, da det stadigvæk kunne være frustrerende med aldersforskellen mellem racer. I dæmoners øjne var hun et barn, men i hans var hun nok tussegammel. Hun sukkede, og stak en belærende finger i vejret, inden hun pointerede.

"Teknisk set, så skader jeg dig faktisk. Du er bare i stand til at hele det temmelig godt. Desuden, hvis du lever uden frygt, hvad laver du så til dagligt? Jeg siger ikke, at frygt altid er en god ting, men det gør altså livet en smule mere spændende…"

Hun trak kort på skuldrene. Der havde han faktisk fanget hende. Selvom hun godt fornemmede, at han forsøgte at smigre hende, så havde Payne ingen idé om, hvor kraftigt han reagerede på nogle af delene. Hun havde desuden ingen intentioner om at skrue op for blusset for at finde ud af det… endnu.

"Det må være op til dig at beslutte! Jeg ved ikke, hvilken slags kvinder du er vant til at gå og kigge efter."

Den sidste del blev efterfulgt af et lille drillende blink med øjet, inden hun svirpede halen op af vandet igen, så den hang ved siden af hendes ansigt som en overvågen slangen. Hun kunne sagtens bruge halen til at prikke folk med, men det var bestemt ikke dødeligt eller noget særlig stærkt angreb. Derimod var det indbyggede metal med til at gøre halen meget stærkere end den ville have været uden, og desuden hjalp metalknivene i ryggen på den også en del. 

"Jeg hoppede på dig, da jeg nægtede at tro på, at du var dum nok til at lade dig selv gå under. Desuden er du højere end mig, så jeg kunne bare have kravlet op på dig, og brugt dig som fodskammel."

Igen vendte den drillende og flabede attitude tilbage. Det var ikke helt klart for hende, hvad de havde kørende lige nu, men det mindede hende lidt om et magtspil. Ingen af dem var villige til at indrømme, at man havde lavet en fejl og at tingene bare var en smule akavet. Det blev specielt akavet, da Payne stødte på grund. Hun trak sig en anelse længere bagud, men vidste, at det ikke kunne vare længe før, at hendes krop blev helt afsløret. Vandet gik hende nu kun til lidt over barmen, når hun stod på fod. Halen piskede kort i vandet, da hun tydeligt blev irriteret over hans intimiderende spørgsmål.

"Du svarede ikke på mit spørgsmål. Og nej, jeg er ikke bange for dig. Hvorfor skulle jeg dog være det?"

Payne kunne lige så godt have sagt "du tror du er sej, men det er du ikke!", for det var tydeligt, at hendes toneleje alligevel fortalte det. Hun var stadigvæk i drillehumør, men hun var også årvågen. Hans fremtoning var blevet en hel del mere rovdyrsagtig, og hun formodede også, at han have temmelig gode reflekser, med de dyriske gener.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   26/2/2016, 14:25

Han smilede da han kunen fornemme at hans flabede væremåde lod til at irritere hende cirka lige så meget som hendes arrogante væremåde havde irriteret ham tidligere. Så det var vel kun fair at han gjorde sådan overfor hende nu? Han kunne dog heller ikke være helt uenig med hende, men hun burde have været klog nok til at regne ud af at med skade så mente han blot at han ikke ville få nogen form for permanent skade af det.

"Ja ja, men jeg regnede med at du kunne regne ud jeg mente permanent, du virker trods alt ganske klog. Og jeg har en hel verden at udforske, der er massere af spændende ting når man har været holdt ude af verdenen så længe."

Han sendte hende et skævt smil og grinede af det sidste, fordi det var en af de bedste ting ved hans liv det var det at der var så meget han stadig kunne udforske og lære. Så meget af verdenen der var nyt for ham. Bare det faktum at han ikke havde nogen forståelse for de sociale normer helt gjorde det super spændende for ham at mødes med andre personer i verdenen. Det var virkeligt en oplevelse at være fri.

"Øhmmm... jeg vil tro det er dig så, og ikke bare en enkelt ting du ved sådan helheden. Og hey jeg kigger ikke efter kvinder sådan, det er kun dig jeg har gjort det med!"

Han vidste slet ikke hvordan han skulle reagere overfor at hun sagde han skulel beslutte det fordi det betød vel at han var lidt fanget i at skulle være ærlig og det betød at sige noget pænt. Og den anden del blev han bare lidt overrumblet af da han ikke vidste hvordan han skulle reagere hvilket endte med at han svarede meget hurtigt at hun var den eneste kvinde han havde fundet denne interesse i. Han hadede det her, fordi det viste en svaghed som hun kunne udnytte og det viste at hun havde en lille form for magt.

"Så du havde lyst til at hoppe på mig og tænkte det var sikkert nok fordi jeg ikke ville kunne gøre dig noget uden at gøre mig selv noget også?"

Han sagde det med et flabet smil. han antog ting ud fra hendes ord kun fordi han kunne mærke at det gik hende på, når han gjorde det. Det gjorde at han igen kunne tage en smule kontrol over situationen, mens han stadig gik frem mod hende og fik hende til at bakke mere og mere ud af vandet, indtil han kunne se hendes krop tydligere nu over vandet. Hans blik som ellers havde været fæstet til hednes øjne gled ned over hendes krop nu den var mere synlig og et lille smil voksede frem på hans læber af synet, inden de vendte tilbage til hendes øjne.

"Jeg forstod ikke hvorfor du mente det var en god ide at hoppe på mig, men nu ved jeg."

Han sagde det med et drillende blink og et skævt smil, efterfulgt af at han meget hurtigt greb hendes hage og sørgede for at holde hendes blik mod hans, og drillende lod han sin tommelfinger glide henover hendes underlæbe inden han tog hånden til sig igen.

"Du skal heller ikke være bange for mig, jeg har ikke tænkt mig at gøre dig ondt, det ville være synd for nogen med dit udseende. Så bare undlad at gøre mig ondt, og jeg lover du ikke kommer til skade."
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   19/3/2016, 13:33

Payne tsk'ede af ham, og vippede langsomst, den stadigvæk pointerende finger, fra side til side. Hendes blik faldt på ham, imens hun truttede munden lidt, som om hun virkelig prøvede at se medlidenhedsfuld ud, hvor hun det i stedet var virkelig tydeligt, at hun stadigvæk drillede og spillede på sin intelligens - som nu blev rost af dem begge to.

"Hvis du tror, at man kommer helskindet igennem denne verden, selv med dine evner, så har du virkeligt meget at lære. På en eller anden måde, så skal du nok blive mærket... Og nok når du mindst venter det. Måske på din lille opdagelsesrejse?"

Fysisk og psykisk. Der var mange måder, hvorpå man kunne blive ramt. Payne nægtede at tro på, at hans helende evner kunne skåne ham fra et knust hjerte, eller redde ham fra psykiske lidelser. Den slags kunne ske ved hjælp af andre, den slags kunne dog ikke ses af andre, men den slags kunne nemt være lige så slemt som fysiske ar. Hun lod ham le færdig, men hendes egen krop blev ikke fanget af den muntre stemning denne gang. Derimod lod hun blikket, modsat hendes lille smil, forblive alvorligt, så han kunne forstå, at der gemte sig noget sandhed bag alle drillerierne. Hans indrømmelse fik hende til at løfte et øjenbryn, og smide armene selvtilfreds over kors.

"Smooth. Så har du måske fundet den type kvinder, som du vil foretrække fremover... Eller er der noget specielt, som vækker din interesse?"

En del af hende var oprigtigt nysgerrig, og en anden del af hende forsøgte bare at presse citronen en anelse mere. Heldigvis gik de to ting glimrende i spænd, så der var ikke nogen usikkerhed over spørgsmålet. Hun regnede stadigvæk ikke med, at Nocturne havde nok selvkontrol eller forståelse til, at han kunne holde svaret i sig.

"Selvfølgelig. Du flyder bedre end mig, og så er du høj. Begge ting ville jeg kunne udnytte. Og for hvad? Lidt hud til hud kontakt? Den slags har jeg ikke noget imod."

Hendes arme var stadigvæk krydsede, så selvom det lykkedes Nocturne at presse hende et skridt længere bagud, så var der ikke umiddelbart meget hud at se på. Hun bemærkede godt, at hans blik flyttede sig alligevel, men hun sagde ikke noget. Hun var begyndt at overveje en idé. Hvæsen og trusler hjalp tilsyneladende ingenting på deres situation, men måske lidt af det modsatte ville hjælpe på? Da han greb hende om hagen nøjedes hun derfor blot med at smile, selvom Sawyer knurrede advarende bag hende.

"Ikke gøre dig ondt? Det var ærgerligt. Du virker ellers som en der kunne være rigtig sjov at bide og rive lidt i, hvilket du selv snakkede om tidligere... Men nu har du selvfølgelig lige sagt nej, så den sag er vel afgjort."

Hun spandt næsten. Stemmen slog over fra den lidt anspændte og drilagtige tone til en, som mindede mest om blød silke. Og var det ikke også som om, at hendes øjne pludselig skinnede lidt mere, da han rørte ved hendes hud? Hendes læber efterlod hun let adskilte, med et lille smil, som om de bad efter mere. Læberne var bløde, meget mere end resten af hendes hud, men sådan havde det altid været, og hun håbede lidt, at Nocturne ville bide mærke i det.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   21/3/2016, 02:27

Han kunne ikke lade være med at grine igen, og han rystede blot på hovedet af hende. Han havde ingen tanke om at han kunne slippe igennem verdenen uden nogle skavanker, skader og mærker. Men han kunne ikke lige se noget han havde mødt der ville give ham nogle skader der ville være permanente. Og hans psyke var allerede en smule skadet.

"Det tror jeg skam heller ikke, tror blot ikke du ville være i stand til at gøre mig noget permanent skadeligt."

Han sagde det med et flabet smil, han nød at udfordre hende af en eller anden grund. Måske var det grundet at hun var efter ham på den måde hun var? Det gjorde at han følte sig stærkere grundet de blev ved med at prikke til hinanden på den måde. Da hun så valgte at spørge nærmere ind til hans interesse i kvinder, eller var det måske hans interesse i hende hun spurgte ind til? Der vidste han ikke helt hvad han skulle svare.

"Altså jeg ved at jeg finder din drilske, udfordrende personlighed meget interessant... Man kan vel sige at jeg kan lide at skulle kæmpe lidt for magten. Så ja, du har muligvis vist mig hvad jeg kan lide i en kvinde."

Han smilede derefter bare ved hans egne ord. Han havde ikke en dyb forståelse for at skjule ting for andre. Det var aldrig noget han havde fået lært så han svarede hende bare uden de store kvaler. Han kunne heller ikke selv se at det var information der kunne udnyttes hvis man gerne ville det. Han grinede lidt af hendes svar.

"Du virkede ellers meget utilfreds med den, så snart jeg valgte at gøre noget? Men det kan måske også bare være du bliver utilfreds så snart du ikke har magten mere?"

an grinede, mens han lod sin finger glide henover hendes underlæbe. Så blød og næsten fristende, den føltes så behageligt. Han hørte næsten ikke efter hendes ord, da han var fanget af følelsen af hendes læbe og synet af hendes krop, men han fik da fat i det hun sagde alligevel, især grundet tonelejet. Så anderledes, både spændende og blød.

"Normalt ville det jo være at gøre ondt, men dit toneleje får det lidt til at lyde som om at ondt ikke ville være det tiltænkte mål med det?"

Han blev fuldstændigt opslugt i hendes øjne da de skindede mere, og hendes skift i væremåde gjorde også at han ændrede adfær. Han lod igen sin finger glide over hendes læbe som han så lod den glide ned, mens han med et hurtigt skridt stod op af hende, efterfulgt af at han greb om hende med den anden arm, og så løftede hende op af vandet som han gik yderligere et par skridt ud af vandet med hende. Han lænede sig ned mod hendes ansigt, han havde lyst til at mærke hendes læber tydeligere, så bløde de var. Han så hende i øjnene, inden han skubbede hende fra sig ned i græsset. Han fulgte så efter så han lagde henover hende. Han greb hende og lod så kort og hurtigt hans læber mødes med hendes før han trak sit ansigt væk igen. Hans træk blev mere rovdyrsagtige, og hvis hun ikke stoppede ham ville han holde om hendes arme, så hun blev holdt nede.
Payne
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   23/3/2016, 20:54

Payne himlede med øjnene. Var det ikke bare typisk? Nocturne levede tydeligvis højt på sine evner og enorme krop, hvilket i hans hovede sikkert betød, at en lille sag som Payne ikke kunne gøre ham det fjerneste. En del af hende havde en voldsom trang til at tørre det flabede smil af hans nu rene ansigt, men hun misundte ham også lidt. Det var længe siden, at hun havde levet med så lidt respekt for livet, som han gjorde. Livets bekymringer havde overvældet hende tidligt, og hendes far havde lært hende, at den slags tog man seriøst. Derfor smilede hun blot overbærende af Nocturne.

"Lad os nu ikke skue hunden på hårene, snuskebasse. Jeg har tævet folk, som var bredere end dig."

Hvad Nocturne forklarede hende, det valgte hun at tage som et kompliment. Egentlig var hun normalt hverken drillende eller overfladisk anlagt, men det var som om, at hans andre kommentarer konstant fik ilden til at blusse op i hende. Ikke at hun var vred, men det var længe siden, at hun havde måtte stå op for sig selv på den måde. Faktisk ikke siden hun forlod The Leones. Desuden havde Nocturne formentlig ikke haft chancen for at prøve grænser af på denne måde før. Hun havde efterhånden fået et mindre indtryk af en underudviklet, provokerende og eventyrlystigt sind, næsten som et barn eller en teenager, men hvor kroppen derimod... Så hel voksen ud. Drillende kørte hun atter blikket nedover hans krop, hvor hun tydeligt spenderede et par ekstra sekunder med at stirre ned i det mørke vand mod hans underliv, før hun mødte hans blik igen.

"Så nu er jeg dit nye legetøj? De fleste kvinder bryder sig ikke om konstant provokation, men det er da positivt, at du kan fokusere på andet end kroppens... Fristelser."

Hendes hale var forsvundet ned under vandet. Eftersom der også var metal i den, ligesom i resten af kroppen, så var det spildte kræfter at holde den konstant oven vande. Desuden gav det et godt overraskelsesmoment, hvis hun valgte at bruge den senere. Lige nu nød hun dog blot, hvordan store ufiltrerede mængder af information blev sendt til hende. Hun lo stille af hans kommentar.

"Der er forskel på de to ting. I mit scenarie havde jeg overtaget, hvor du i din egen forklaring selv havde overtaget. Jeg blev overrasket og utilfreds, da jeg pludselig mærkede min frihed begrænse sig. En ting du burde kende... Men jeg gætter på, at denne gang var mere behagelig?"

Drillede hun videre. Hun havde ikke noget imod hans fortsatte berøring. Hendes læber var sensitive, men også et vigtig værktøj for en succubus. Mange liv havde kastet sig mod samme sæt læber og tabt kampen.

"Jeg lover ingenting. Du tager jo alligevel ikke stor skade så, hvad galt er det, hvis det bliver en smule voldsomt?..."

Selvom Payne egentlig følte, at hun havde styr på showet, så overraskede hans pludselig reaktion hende. Specielt fordi han ikke gik direkte læberne, som forventet, men i stedet samlede hende helt op. Da hun landede på jorden, hørte hun pludselig et brøl bag sig. Løven havde åbenbart reageret hurtigere end hende, og var løbet hen til hendes hoved, netop som hun ramte jorden. Sawyer stod med tænderne blottede, og hans tatoveringer lysende i mørket. Før Nocturne kunne nå at fange hendes arme helt, rakte hun hænderne op, og lagde dem på løvens snude.

"Det er okay, Sawyer. Han er vist bare en travl mand!"

Grinede hun stille, imens tatoveringernes lys døde ud. Løven trak sig surmulede tilbage, og lagde sig med ryggen til. Paynes tålmodighed vendte tilbage til Nocturne, netop som hans læber ramte hendes. Hun gengældte glædeligt kysset, inden de slap hinanden igen. Armene kiggede hun kort op imod, inden hun studerede Nocturnes forandringer.

"Er du sikker på, at det her er smart, store fyr? Du ved hvad jeg er, og jeg ved hvad du er..."

Hendes øjne forblev lysende fra før, men hendes vejrtrækning var stadigvæk øget og en anelse mere ophidset, oven på overraskelsen og det pludselig kys. Det var fristende at være så tæt på hans krop over vandet, også selvom hun egentlig ikke var specielt sulten. Måske havde hun fået en lille bid af hans dyriske side med i kysset? Hun bed sig i læben ved tanken.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]   

Skinny dipping and strange faces (Nocturne) [+18]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next