IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348

IndlægEmne: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   26/2/2016, 21:45

sted: en lille bar, som ofte bliver brugt af lysskyelementer til at forhandle forretninger
påklædning: haremsbukser, snabelsko og en top der knap dækker hendes barm, alt sammen i rødt silke. smykker: guldarmbon, en guldnavlering og hårspæder (hvis hun tager noget af det af bliver det til røg) hun havde at taske med noget tungt i hængende fra sin skulder
omgivelser: der var mørkt i rummet, så det vil være svært at genkende ansigter, der var en lyd af mumlende samtaler.
våben: ingen

Lazumbra tjekkede et en adresse hun havde skrevet på sin hånd (papir vil brænde så snart hun rørte det) dette var baren 'skygge borg' dumt navn tænkte hun.
hun havde fået adressen fra en stamkunde fra den bar hun arbejdede i, ved navn Jack, det havde ikke været svært at overtale Jack, et par vrikkende hofter og en trussel om at brænde hans næse af havde klaret sagen.
grunden til at hun var kommet her for for at få information om nogle slavehandlere som havde kidnappet en af hendes med dansere, og hun havde hørt at en mand ved navn Vincent kunne hjælpe hende.

Da hun gik ind af døren stoppede al samtale, for at stirre på hende, ikke alene var hun en utrolig smuk kvinde, hun var også ubevæbnet og kun de folk der var farlige nok uden våben ture gå rundt ubevæbnet.
hun gik op til baren og sagde ''en flaske vodka og så vil jeg gerne vide om du kender en mand ved navn Vincent'' Lazumbra var ikke kendt for at gå som katten om den varme grød
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 138

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   26/2/2016, 22:17

Vincent var ankommet til en lille bar ved navn skygge borg, lidt mærkelig navn af giv en baren især fordi den ikke var særlig stor, man han havde nu fået sig et værelse derinde, han havde planer om at rejse videre i morgen, når han havde fået sin noget søvne, lige nu stod han ned i bar stue ud i skygge, så han ikke kun set, han havde sin rustning på men havde efterladt sine våben op på værelse, han havde dog stadig sine knive på sig men de var ikke synlig, han kiggede over mod dør da den gik op og en kvinde af lidt anderledes udseende kom ind.

Han kun også hører på de andre som var tilsted stoppe med at snakke bare for af kiggede på hende, han kiggede kort efter hende da hun begynde at gå op mod bar, han lukke kort sine øjne end han rette sit blik mod kvinde, da han kun høre at hun spørge efter ham man mand bag bar kendt ikke til hans navn, han havde heller ikke oplys det da han betale for værelse, han bliv hvor han var og kiggede engang imellem over på hende, han var nysgerrig over af vide hvad hun vil ham, da han ikke kan huske om han har set hende før som han enlig ikke tror af han har.

Han holdt øje med hende for at ser om hun tog plads ved et bord som han havde en ide om at hun vil gør, side hun havde købt en flaske vodka, men kun også være at hun bare vil gå i gang nu hvor mand bag bar ikke kender til ham eller bare ikke kender til hans navn.

Hans rustning http://static2.gamespot.com/uploads/original/1197/11970954/2528999-acp_recon_1400057105.jpg
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   26/2/2016, 23:02

da barnetteren kom med en flaske vodka betalte Lazumbra ham med mønter (igen ingen papir) efter at være blevet batalt for vodkaen trak han på skulderen og sagde at han ikke kendte nogen ved navn Vincent, dette fik hende til at surmule en smugle hvilket fik hende til at overveje at brænde bygningen ned.

efter lidt tid kom en enorm mand med skældet hud tydelig vis en mutant, hen til hende, han var tydeligvis meget påvirket og tog hende på låret, normalt ville hun bare give ham nogle små forbrændinger, men det humør var hun ikke i lige nu, så hun to sin flaske med vodka og smadrede den mod mandens hoved og knipsende med sine fingere, hvor efter at han brød i brænd, hun kunde have gjort det uden at gennembløde ham med vodka men på denne måde var der ingen rigtige skader (da det kun er vodkaen der brænder) og så var det en smugle mindre iørefaldende en hvis han bare brød i brænd uden nogen grund, manden løb skingrede ud af baren og rullede sig på jorden for at slukke ilden

''jeg sørger igen jeg leder efter en mand ved navn Vincent er der nogen der har set ham'' sagde hun med en høj og klar stemme denne gang ud til rummet
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   27/2/2016, 11:58

Han bliv hvor han var og så på hende og hvordan hun antænde mand, hun var heldig at flakse gik i stykke, da glas flaske ikke lige var til at slå i stykke, han smiler svagt ind bag sin maske og så hvordan mand løb udenfor for at prøve at sluk ild, da hun så vend sig og tale ud til de andre i rummet, må han heller viser sig så der ikke er flere som kommer til skade, han gik ud af skyg som han stod i og kom frem lidt fra hende, ”hvad søger en smuk og voldlig kvinde af mig” spurgte han og kiggede over på hende, han var 190 høj, hvordan han ellers så ud kun man ikke ser på grund af hans rustning.

Han havde flere ideer om hvad hun kun være, en eller anden evne med ild af gør eller var hun en djinn, men det kun være lige meget nu, første skulle han finde ud af hvad hun vil ham, så måtte han finde ud af hvad han skulle gør der efter, han stod stadig med afsted til hende og havde sine hænder samle om på ryggen, han havde ingen synlig våben på men havde dog en del knive på sig, ”skal vi tage plads” spurgte han og kiggede på hende.

Han vidste ikke om hun vil sidder her ned eller et andet sted, hvor de kun være mere i fred, han var så set ligeglad med hvilke af dem de bliv til.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   29/2/2016, 20:12

Da Lazumbra så manden der sagde at han var Vincent, gik hun hen og satte sig ved bordet, med sine sædvanlige svajende (med hendes krops bygning er det fysisk umuligt at lade være) og satte sig sig, hun var lige glad med om folk hørte hende, de var under hendes værdighed.

hun ventede på at manden også satte sig før hun begyndte at tale ''jeg går ud far at du er Vincent, du skal ikke svare det var et retorisk spørgsmål'' det sidste sagde hun med et venligt grin som overhoved ikke passede til en person der lige har sat ild til en mand ''og jeg ved godt jeg er smuk men jeg er ikke voldelig, jeg satte kuld ild til alkoholen for at skræmme ham, ellers ville han være død, men grunden til at jeg har opsøg dig, er fordi jeg prøver at finde nogle mennesker, slavehandlere for at være præcis og jeg har hørt at du kunne hjælpe ''
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   29/2/2016, 20:38

Han gik med over til bordet da hun gik over til det, hvor han sat sig ned overfor hende, han lytte rolig til af hvad hun havde at fortælle, så hun søger nogle person, slavehandler det var rimelig normal i de tider her at folk valg at bliv det, at folk misbruge de svagt i verden for af tjener penge, han kiggede kort rundt end han rette sit blik på hende og smiler svagt ind bag sin maske, ”er det slavehandel du søger eller det noget slavehandel har som du søge” spurgte han.

Han vil gerne vide hvad det hele er hun søger, og hvor hun sidste har, ser ham/hende, så han havde noget at gå ud efter, ellers vil det kom til af tager tid af opspore person, han kiggede kort over mod dør da den gik op og viser en ikke så høj mand men kraftigt bygge, lige før man skulle tro af mand var dværg, han rette kort efter sit blik på hende og afventer rolig et svar fra hende, ”hvordan vil du betale, hvis du har gjort dig nogen tanke om det, da det ikke er gratis det her” spurgte han og kiggede på hende.

Han kiggede kort rundt for at finde mand fra før, som viser sig at sidder op ved bord og var i gang med et krus øl, hvorefter han kort lukke sine øjne og rette dem mod hende da han åben dem.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   8/3/2016, 23:17

Lazumbra smilede og sagde ''jeg ønsker at finde en slavehandler ved navn Shane, han er en bloddæmon som mangler sit venstre øge'' mens hun talte vinkede hun til bartenterren at han skulle komme med en ny flaske vodka, og nogle få sekunder senere stod der en flaske på bordet ''og hvis du vil vide hvorfor jeg søger ham, så har han bortført en af mine elever ved navn Mirage, og jeg vil ikke have ham død, det vil jeg selv gøre, du skal bare finde ham''

hun begyndte at finde noget frem fra sin taske ''og hvad andgår betaling skulle denne være mere end nok'' hun fandt en metalflaske af bronze frem, et vers fra koranen (om hvordan Djinnen Ibos forrådte Allah) var skrevet med sølv ind i metallet, det var ikke alene et smukt stykke håndværk den var også af fantastisk historisk værdi, før den store krig kunne den til en samler have indbragt over hundrede milioner
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   9/3/2016, 18:38

Da hun begynde af tale fandt han en lille blok papir og en kuglepen frem, hvor han skrive de oplysninger ned som hun kom med, så han var sikker på at han kun huske dem, som han regne med at han vil kun men for en sikkerhed skyld skrevet han det altid ned, han lad kuglepen på bordet ved side af papir blokke, hvorefter han række sit blik op på hende, da hun tog noget op fra hendes taske, han kiggede kort på metalflaske og kendt godt historie bag den og kender derfor også værdi på den, "Betale beholde du indtil jeg har fundet ham eller kommer med ham til dig, an på hvad du helst vil have" sagde han og kiggede på hende.

Han kiggede kort rundt end han lukke kort sine øjne end han række blikke over på hende, "hvor så de ham sidste hen, så jeg har noget at gå efter og hvordan kan jeg finde dig, når jeg har fundet ham" spurgte han og kiggede på hende, det var ikke et spørgsmål om han finde ham eller ikke gør, for det skal han nok gør bare om hvor lang tid det tager for ham at finde ham, han læner sig rolig tilbage på stol og afventer et svar fra hende.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   26/3/2016, 08:36

Lazumbra så ham dybt i øjene og sagde, mens hun holdt sig et stykke væk fra papiret for at der ikke skulle gå ild i det ''hvis jeg havde set ham ville jeg ikke behøve at hyre dig han ville allerede være kremeret, men hvad folk fortalte mig var at Shane og hans folk snakkede om hvordan de kunne tjæne godt på en dygtig dancer som Mirage, og næste dag var både hende og Shanes folk forsvundet, det var tre dage siden''

da hun var færdig med at tale lød der et brag fra døren og mutanten fra før kom stormende ind med tre andre mutanter, som linede ham på en prik, alle bevæbnet med macheter, den første (ham som Lazumbra havde sat ild til) skreg ''dø bitch''
Lazumbra skyndte sig at rejse sig så hun kunne bevæge sig, og da den første mutants huk kom undvigede hun det med en millimeter, og selv da de andre mutanter også andgreb undveg hun på samme måde, for det utrænede øje så det ud som om at hun var en mæster kæmper, men for en person som var trænet kunne man se at hun umuligt kunne starte et modandgreb, da hun var danser ikke en kriger
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   26/3/2016, 20:33

”Så lad mig spørge på en anden måde, hvor var han sidste, side du første opsøge mig nu, gå jeg ud fra at du er rejse for at finde mig” sagde han og kiggede kort på hende, udover det havde han heller ikke hørt om det navn her i by, selvom han havde været her i nogen dag, han kiggede sig over skulder da dør gik op og mutant fra før kom ind med nogle af hans venner, han kun godt ser at hun rejse sig og begynde af undveg deres andgred, det gjort hun enlig meget godt at tænke på at hun ingen krige er.

Han flytte sit ben lige det en af mutant gik forbi, så af mutant faldt over hans ben, hvorefter han hurtig rejse sig op fra stol og tager fat i mutants hoved og banke det derefter ned i gulvet for at slog ham ud, hvor han gå over til en af de andre mutant og tage fat et bestem sted ved hals, hvor han trykke og giv slip, hvor mutant faldt besvimeløs om på gulvet, han tog kamp op med den anden sidste af mutant, og ned lad ham rimelig hurtig og kiggede over mod hende for af ser om hun har klar den sidste af mutant.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)   

jeg prøver at finde nogle mennesker (Vincent)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Ud og finde din hvad? - Jackson
» Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum