IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Today is a sad day! [Admin Nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

IndlægEmne: Today is a sad day! [Admin Nyhed]   15/3/2016, 23:01

Når, venner og legekammerater! Det måtte jo ske engang…
Nu har jeg været jeres IT-admin i godt 2 år og hold nu kæft jeg har haft det hyggeligt med det! Meeen nu presser IRL rimelig godt på og jeg må derfor indse at jeg ikke rigtigt har den tid jeg før har haft til at tage mig at vores dejlige side *sadface*
Jeg har derfor valgt at jeg er nødt til at trække mig som admin, det er selvfølelig sørgeligt for jeg ville bestemt ønske jeg havde tiden til at være jeres IT vogter 24/7. Men sådan er det altså bare ^^

Vi må derfor overlade siden til vores resterende admins og håbe til at de ikke fucker det hele op (hehe tvivler!) OOOOg hvis nu det skulle ske, så tag det roligt! Jeg skal nok komme og fixe hvis de får lavet fejl :P for de slipper sku ikke for mig hvis de laver rod i siden :D Der til – hvis i selv oplever nogle IT problemer svarer jeg normalt meget hurtigt på PM’s og kan måske stadig være til jeres hjælp ^^

Jeg håber at når/hvis jeg begynder at få mere tid i min hverdag at jeg måske kan komme tilbage og være jeres IT admin, men nu må vi jo se hvad dagen bringer! :D
Jeg må sige farvel til min dejlige blå farve for nu *snøft*

Håber ellers i alle sammen har en dejlig uge! HUSK! Påsken er lige om hjørnet! :D

Ex-IT-admin
Makuro