Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
science Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
science Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 science

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Artemis
Nybegynder.
Nybegynder.
Artemis


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Artemis
Alder : 4
Evner/Classes. : commando
Bosted : rejser rundt
Partner. : Deus
Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Join date : 23/05/16

science Empty
IndlægEmne: science   science Icon_minitime28/5/2016, 22:42

hej folkens jeg har en lille smugle kritik af nogle få videnskabelige ting her på siden.

1. radioaktivitet
det er praktisk taget unuligt at der stadig er radioaktivitet efter at bomberne fald, ser du en atombombe er skabt atil at forbrænde meget meget hurtig så derfor forsvinder radioaktiviteten også relativt hurtigt, hiroshima og nagasaki var bække beboelige efter 30 år, ,det ville vare lidt længere med udslip fra et atomtraftværk, da de er skabt til at brænde og pruduksere energi over meget længere tid en en bombe, men det vil (kun) tage ca 200 år før chernobyl er bebogelig igen, så hvordan kan der stadig være så meget radioaktivitet

2. plasma
i skriver ''Disse våben fungere, hvor våbnet er indbygget med et indbygget brændbar materiale, som kan opvarme nok det materiale, som man vil lave om til plasma, som kan blive skudt af sted. Derfor kræver den stadigvæk ladning, men med standard plamavåben skal man kun lade ca for hver 1000 gang.''
dette er ikke plasma, plasma er gas der er blevet statisk ladet, det er det lyn er lavet af.

håber at dette har været lærerigt
Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

science Empty
IndlægEmne: Sv: science   science Icon_minitime28/5/2016, 23:08

Hej

Altid dejligt at få feedback! :)

Vi har her dog på siden valgt at tage os den kreative frihed og tilpasse forskellige ting efter vores egne ønsker. Vi kunne selvfølgelig godt følge de helt præcise videnskabelige termer, men det ville kræve at man skulle have en enorm viden omkring alt fra kemiske sammensætninger til vejrfænomener. Det tør jeg godt sige at ingen af de admins der har stået for siden, har haft (uden at krænke nogles vidensniveau). Der er derfor blot taget nogle af de hovedegenskaber der findes, for eksempel ved radioaktivtet.
Selv bruger jeg ikke synderligt meget plasma og er da godt klar over, at det faktisk også mest hovedsageligt kan findes i blodet, men i pop-kutlurens verden er det sådan noget sejt fremtidssjov og det er denne referance der er valgt at fortsættes på her. Ikke den egentlige viden.

Vi prøver langt fra at være realstiske, men at skabe en verden der er sjov og spændende for sidens brugere at hoppe rundt i. At videnskaben så ikke helt står ens med virkeligheden er en detalje vi ser lidt bort fra. Det ville simpelthen kræve alt for meget viden at lave en realistisk dostypisk verden ... der i øvrigt også måske slet ikke ville kunne eksisterer.
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

science Empty
IndlægEmne: Sv: science   science Icon_minitime29/5/2016, 15:50

Hov hov @Aaron, siger du, at jeg ikke er et videnskabeligt geni?! Nå... jeg lader dig slippe denne gang : P

Altid dejligt med feedback @Artemis ! Jeg tror Aaron fik dækket din kritik ret godt ind, og det er da også helt rigtigt, at vores fakta ikke er akkurate eller videnskabeligt overensstemmende med naturens love :) Ligesom med mange andre RPG sider, bygger siden på et fantasiunivers, hvor blandt andet også er varulve, engle og elvere (hvilket heller ikke stemmer helt overens med virkeligheden), og dette er til for, at brugerne kan have den størst mulige frihed til at opbygge deres karakterer.

Vi tager altid gerne imod kritik, også når det gælder indholdet af siden, men vi ville blive sat på en meget stor og kedelig opgave, som folk ikke ville bryde sig om, hvis vi begyndte at binde siden op på alle naturens love :) Jeg håber du vil kunne emne her alligevel og se bort fra de små afvigelser fra logik, som kommer ind imellem :D
Tilbage til toppen Go down
Justine
Nybegynder.
Nybegynder.
Justine


Ingame Titel: : Journalist
Race : Skindwalker
Navn. : Justine Case
Alder : What's it to ya'?
Evner/Classes. : FuzzBuzz
Bosted : Lejlighed i L.A
Partner. : None
Slaver. : None
Evt. bemærkninger. : Can I Quote You on that one?
Antal indlæg : 48
Reputation : 5
Join date : 08/10/15

science Empty
IndlægEmne: Sv: science   science Icon_minitime26/6/2016, 21:48

DET jo DET jeg hele tiden har sagt @Aaron og @Auriel ...i tog HELt fejl med radioaktivitet og plasma :P

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





science Empty
IndlægEmne: Sv: science   science Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
science
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: