New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5180

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    14/9/2016, 13:07

Hun klemte læberne let sammen og nikkede tavst, ved hans lille "måske" .Auriel ville næppe bide, både fordi han ikke var typen og fordi hendes mor var right next door- og fordi hun så var nød til at sætte ham på plads, ik ? tanken morede hende alligevel -men naturligvis var inden ag dem tænkt i alvor, helt som hans lille udsagn heller ikke var.
"Beklager...jeg ville aldrig afsløre hvor den var" hendes øjne flakkede kort mod en hylde med flere store bøger. der var en skitse bog og også en hun havde haft med på jagt, som hun skrev i. Hurtigt var hun igen tilbage med blikket på Auriel, der så ud til at nyde hans dril. Hun sukkede påtaget dramatisk og slog forklarende ud med sin hånd "...det er egenlig heller ikke så meget en ....dagbog.Det er mere bare optegnelser af mine tanker , når jeg er på jagt og tilbringer flere dage i skoven.Det hjælper på man ikke bliver sindsyg" smilede hun mens forklaringen blev givet. Selv fra meget lille havde det været en god måde at fordrive den lange vente tid, enten ved at skrive eller drømme sig væk i stregerne der til slut blev til en tegning.Ordet dagbog var bare så ....kikset, syntes hun.
Bogen han trak ud var om drømmetydning, hvilke var en smule komisk da Millicent meget sjældent huskede sine drømme.Måske derfor var hendes fascination netop så stor omkring lige det emnet, da det var pirrende at vide drømme havde en så stor betydning for ens sind og det ubevidste- og at man så ikke kunne få fingrene i sine egne, og se dem efter i sømmene.
"Antal drenge.... Nej, det finder du ingen optegnelser over, jeg var da en god lille pige.Jeg snittede træfigure ...udstillingen fylkder to etager og Vladimir har købt den " ævlede hun løs i en sorgløs tone .." men jeg kærester da faktisk en smule med Augustus bror, husker du måske ?" Det mente hun da hun havde sagt - og desværre vidste han udmærket godt at hun ikke havde de helt vilde erfaringer at trække på. Hun gik over for at slå vinduet op, og lænede sig op af vindues karmen, med front til Auriel. Den blide brise pustede i hendes nakke og hun skubbede lidt hår om bag øret.
" Han døde..hendes bror, vidste du det ? Hele Augustus familie blev sprunget i luften...huset jævnet med jorden" hun kunne ikke huske hvor meget hun havde fortalt om det, hvis hun overhovedet havde.

Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2197

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    14/9/2016, 21:32

Auriel øjne fulgte hendes hen til hylden. Så det var dér den var. ”Kom nuuu, som din forlovede har jeg vidst ret til at læse hvad der står i den”. Lo han lidt tørt, og rakte ud efter den eneste bog på hylden, som ikke havde en titel på ryggen. Det viste sig mest at være skitser. Han vidste ikke, at hun tegnede, hvorfor gjorde han ikke det? Der blev bladret lidt. Lidt tekst var der da, men som hun selv netop sagde, var det vidst usammenhængende tankestreger. ”Intet om mig et sted? ” Smilede han hen over en af siderne til hende.

Englen var ikke sikker på, at han troede på drømmetydning. Det var svært at komme uden om, at drømme kunne afspejle underbevidstheden, men han troede ikke på, at der kunne sættes generelle regler op for, hvad forskellige ting betød. For nogle ville havet nok betyde frihed, for andre uoverskuelighed og frygt. Han selv drømte ofte. Nogle gange farvestrålende og lyslevende drømme. Andre gange tåger som han ikke kunne hitte redde i.

Et kort fnys undslap ved det med træfigurerne. Yeah right. Måske var det ikke drenge, men hun havde helt sikkert været en ballademager på en eller anden måde. Han huskede uvelkomment at hun havde kæmpet på gaden. Noget han var glad for, at hun havde lovet ham at lade vær med. Penge var bare penge, og manglede hun dem, kunne de sælge eller stjæle noget. Det var egentlig lige meget, så længe hun ikke lå i en rendesten et sted og forblødte.
Han fortrød kort at han havde nævnt Augustus, for det havde tydeligvis ikke bragt glade minder frem. At hun havde været kærester med broren, havde han vidst hørt før, men… ”Jeg viste de var væk, men ikke på den måde. ” svarede han med et suk. Wow, så kunne han da lige følge sig som en endnu større idiot over sit møde med Augustus. Great. Lige nu var det dog ikke Augustus Kennedy som erindrede de triste ting. ”Det må være en frygtelig måde at miste en første kærlighed på.” Fik han tilføjet og hans blik begyndte rastløst at søge rundt i værelset.

Kort missede han med øjnene og bemærkede hvor tungt hans hoved var. Hvor længe havde de kørt bil? Han følte sig pludselig meget træt. ”Hey, tror du det ville være okay, hvis jeg tog en powernap inden middagen? Køreturen er ved at indhente mig.” Smilede han svagt og kørte en hånd igennem det mørke hår.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    15/9/2016, 21:32

Lyden af en lille trillende latter flød fra hende, da hun overgav sig med et stort smil " ok ok det vel kun rimeligt at man som min forlovet , i det mindste får et par ekstra rettigheder...for svie og smerte...eller i risiko tillæg " lo hun . Bogen var alligevel fundet og trukket ud , så det var for sent at skal prøve skjule det for ham. Siderne var tæt fyldt ud , og derfor skulle man nærlæse for at finde noget juicy stuff , men var han heldig at snuple over nogle af de mest pinlige og private sider, så havde hun tænkt sig at udøve et ninja angreb på ham, sådan udfoldede planen sig i hendes hoved, og hun ville ikke tøve.
" Jeg skriver ikke navne ned , sorry honey. Jeg havde Augustus som bedste veninde og jeg tror ikke man finder en bedre snuse kylling end hende, så jeg lærte meget tidligt ikke at nævne folk ved navn. Det var RET kikset dengang hun havde fundet ud af jeg var forelsket i Thomas ..,hendes bror....og så besluttede sig for at deklarer det en aften , hvor jeg spiste til middag hos The Kennedys. Jeg fik et Kyllingeben i den gale hals , og Augustus far måtte udføre Heimlich metoden på mig. Jeg tror ikke det gjore noget godt for mig , Thomas så ihvertfald hverken forelsket eller glad ud....ham ,isnede mere en der havde glasskår i sine sko " huskede hun hans forfærdet udtryk.
Så sukkede hun tungt. "De var en skøn famile, og jeg ville gerne en dag finde ud af hvad der egenlig skete.Ikke mange har ressourcerne til bare at bombe et hus Og få det mørklagt bagefter, you know ?" En lille tænkepause og hun drog ham ind i noget hun havde puslet med ..en ide der havde tumlet rundt i tankernes pulterkammer. " Jeeeeg ...jeg ville gerne et smut ind i militærets arkiver...og se om der var svar ar finde der ." Tænkte hun højt, velvidende at hun umuligt kunne valse ind i zone 1 uden at alle røde alarmer ville bimle når de så ' Nikon Zolners formodet medsvorgne til kidnapning ' , så det ville kræve hun udklækkede en vanvittig plan og en ligeså vanvittig forklædning- men det var nok heller ikke umuligt.

Hun så lidt flov ud, da øjenbrynene blev trukket sammen og hun bed sig let i kindens inderside." Jov...selvfølgelig må du det. Undskyld, det burde jeg have tænkt på selv.
Du har trods alt kørt under hele turen, mens jeg har kunne sidde og slumre imens. Selvfølgelig må du tage en lur." Hun tik hen og trak et lille tæppe til side, ikke et desideret sengetæppe for sådan et var kedeligt , men istedet et lille hyggetæppe til når man skulle læse, få varmen efter sne eller netop have en lur.
Lagde han sig, ville Millcent lade det azurblå tæppe dale ned over ham , og læne sig over ham for at stoppe siderne lidt om ham. Måske skulle hun tjekke om Mary var ok , når Auriel nu skulle sove? Hun skævede til ham.." vil du have lidt svag musik i baggrunden , kan du lide det ?" Selv elskede hun faktisk at falde i søvn til både musik eller tv.

Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    15/9/2016, 23:37

”Jeg må nok erkende, at da jeg ikke løb skrigende væk, da jeg først mødte dig, er mine rettigheder faldet ved accept af risiko. ” Legede han lidt fjollet med. Hun var vidst lidt af en risiko, var hun ikke? Det galt om at have en ordentlig ulykkesforsikring, når det kom til Millicent. Og én ulykke kom sjældent alene.
Med et skuffet suk lukkede han bogen med et lille smæk. Barnet i ham legede med tanken om at læse det hele en dag hun ikke så det, og gætte sig til hvem de nævnte personer var. Mon det var nemt? Han gæt var nej. Intet ved Millicent var nogensinde nemt. Bogen blev sat tilbage på hylden igen.
Englen lo ved det billede hun malede. ”Jeg er sikker på, at både Thomas og din ’svigerfamilie’ var henrykte. ” Rystede han på hovedet. ”Det minder mig om dengang jeg faldt bagover en stol under middagen, fordi Vladimir foreslog et giftemål med hans kusine… Hun var lige så bred som hun var høj. ” Han smilede af mindet. Dét forslag havde han meget hurtigt takket nej til. Kusinen var død nogle år efter, som han huskede det, men han huskede ikke hvordan. Sikkert en intern stridighed i Calvarinos familien. Endnu en grund til ikke at blive en del af dén familie.

Hans ansigt blev fortrukket i en mere utilfreds mine. ”Dum ide. Militærbasen er tæt på umulig at infiltrere. Specielt uden nogen på indersiden. ” Svarede han halvt af erfaring. Ja, der var mange måder at tjene penge på.
Familiens ulykke kunne lige så godt have været en gaseksplosion, som den kunne være planlagt. I alle tilfælde var han ikke sikker på, at han var vild med tanken om, at hun ville sætte sit liv på spil for måske at finde ud af det.

”Nej nej, Hvor tætte vi end er, kan du altså ikke mærke når JEG er træt. ” Forsikrede han hende. Han trippede lidt og lagde vægten frem og tilbage på hver sit ben, da hun trak et tæppe til siden. Han havde egentlig tænkt sig bare at sove i bilen, men hvis hun tilbød at han kunne låne sengen, ville han ikke sige nej. Den var sikkert blødere og meget mere behagelig end sædet i hans bil.
Den læderjakke, som han før havde haft på, blev trukket af, så han mere behageligt bare kunne ligge i en t-shirt. ”Tak. ” mumlede han og dumpede ned på den bløde madras, som gav lidt efter under ham. Som han havde forventet, var den 100 gange bedre end bilsædet. Han havde allerede lukket øjnene, men åbnede det ene igen, da hun stoppede lidt i siderne. ”Putter du mig nu? Jeg føler mig som et barn. ” smilede han under tæppet og kunne ikke benægte, at det var rart. ”Ja det er fint. ” Mumlede han søvnigt til det med musikken, allerede halvt i drømmeland. En behagelig betryggende tåge var skyllet ind over ham sammen med tæppet, og han trak det lidt tættere ind til sig. Han kunne godt lide duften. Den var velkendt og beroligende. ”Det dufter af dig… Ligesom indersiden af min bil..” mumlede han lidt groggy, inden hans bevidsthed gled ind i en dyb drømmeløs søvn.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    19/9/2016, 10:48

"Måske kan du gå efter svie og smerte kompensation så ? Det vil da være på sin plads" det var tydeligt hun morede sig på den det befriende og fjollede sæt. Det var en kærkommen pendant til en ødelagt verden hvor alle var ude efter alle, i deres kamp for at overleve. En ting hun altid havde lide ved Auriel, var netop hans evne til at have overskud , til at omfavne en joke selv når tingene ikke så så lyst ud igen. Det smittede og videregav det lille ekstra gejst til hans omgivelser.Mon han selv var bevidst om dette?

" Familien Kennedy var meget ...sjove. Næste gang jeg skulle spise ved dem, der havde de sat et bordkort, KUN et og det var nøje placeret ved siden af Thomas stol, hvorpå der stod RESERVERET TIL MILLICENT , det var bare så for meget" trak hun mindet frem af fortiden og pustede støvet væk. " Du ville have kunne lide dem...The Kennedys" rundede hun den af med et lille træk på skuldrene.
Det var sjovt at høre om Auriels fortid, den overraskede for det meste og denne gang han serverede endnu et lille stykke var ikke en undtagelse. "...Også hans kusine ?" Hun lød overrasket. "Der er virkelig gang i den kvindelige del af calverinosdynatiet , hva? Vladimir har altså både forsøgt sig med at gifte dig bort til hans søster Diana OG hans kusine? Han ville virkelig gerne have dig i la familie, hva ? Det havde været et yderst spændende sted at være- Vladimirs tanker...Millicent var overbevist om man ikke havde hørt det sidste fra den mand, omend stilheden omkring ham og hans familie var begyndt at bekymre hende.Især med de rygter hun havde hørt.

" Jeg ved det kræver en kontakt derinde, men måske kunne jeg lave en? Nu må vi se, det er jo kun på tankestadie og en ide jeg tumler lidt rundt med. Og apropos tanker ....har du også hørt rygterne om en anden mafialignende familie skulle være ved at overtage i de større byer? Hvad var de nu de hed ? Gallo Familia" overdrev hun den italienske accent , som var hun aktør i en film.
Auriel havde lagt sig og havde fået stoppet tæppet omkring sig. Hun smilede " ja...lidt puttet kan vi godt sige du bliver, du fortjener også en god nats søvn, ik " før hun forlod værelset , og overlod ham til den blide tiltrængte søvn, skød hendes hånd gennem hans mørke hår. Blødt og tykt kildede det mellem hendes fingre, før hun trak hånden til sig , med et smil om læberne.
" Godt!" Lød det næsten åndeløst fra hende, ved hans tilkendegivelse om Millicents duft. Hun fandt det rart...trygt...dejligt at have ham her, under samme tag med Maria og hende selv. Der var noget meget trygt ved at være i hans selvskab, langsomt ville hun dog trække sig.."Shy Gallo skulle fyren hedde hvis jeg husker rigtigt, de er vist ved at sparke Calverinos ned af den kriminelle trone og det vil jo ændre en del" mumlede hun da hun rejste sig fra sengen. Det lignede at han allerede var faldet i søvn og Millicent listede afsted , for at hjælpe Maria i køkkenet og måske få en alene snak Med sin mor. Tankerne lå dog og rumlede i hendes baghoved ....Shy Gallo.... Hvad eller hvor var det nu at hun havde hørt om ham før ? Altså ud over den kriminelle del , var han gambler , sanger, sportsudøver, far til 8 eller hvad....argh hun Åbenbart ikke trække det frem, det eneste der stod klar var artiklerne om hans lederskab af Gallo familien og han var i færd med at rokke mafiatronen, så Vlad måske rulle ned"

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    19/9/2016, 21:01

”Med alt den mentale skade du har skabt, kan jeg nok også søge for varigt mén, tror du ikke?” Sendte han tilbage efter hende med et skævt smil spillende om læberne.
Han trak lidt bekvemt på skulderen. Hun sagde, at han ville kunne lide dem. The Kennedys. Det vidste han ikke, hvad han skulle svare til. Var det ikke mærkeligt at sige? Han ville aldrig komme til at møde dem eller kende dem. Det ville han nok heller ikke, selvom de var i live. Et kort nik tilkendegav, at hun nok havde ret. Det lød ikke som om, at der var så meget, man ikke ville kunne lide ved den familie.

En kort latter undslap ham. ”Ja, hvorfor ikke? Vi var vel næsten som brødre alligevel. ” Rystede han bare på hovedet. ”Selvom jeg nu er ret sikker på, at Diana selv fik ideen. ” Fnøs han og kørte en hånd igennem det mørke hår. Det havde ikke taget ret længe for ham, at opbygge en forargelse over Vladimirs søster. Modsat Millicent, var Auriel ikke sikker på, at de ville høre fra vampyren igen, og det bekymrede ham. Års had og bitterhed kunne ikke overdøve at de engang havde været alt for hinanden, og englen var ikke sikker på at han ville kunne håndtere, hvis nyheden kom om Calvarino bossens undergang.
Ihærdigt skød han den væmmelige tanke ud af hovedet. Den tid, den sorg, prøvede han at sige til sig selv, og håbede at Millicent ikke havde bidt mærke i det ændrede ansigtsudtryk, som han nu tørrede af igen.

Han havde smidt sig ned på madrassen og sukkede tungt, da hun begyndte at tale om mafia politik. ”Millicent... Lad os holde os uden for magtpolitik så længe vi kan og leve i nuet i stedet. Jeg vil helst ikke have noget med Gallo Familia at gøre” Svarede han og overdrev selv den italienske accent. Hvorfor havde han på fornemmelsen, at han nok skulle få et eller andet med dem at gøre?
Fornemmelsen af hendes fingre i hans hår var behagelig som en forsikring om, at hun stadig var der, og at han ikke var gledet ind i søvnen endnu. Han smilede ned i puden.
Han nåede ikke at høre mere, for han var allerede langt væk. Sunket ned igennem den behagelige madras og ind i en anden verden.

Da han igen slog øjnene op, kunne han fornemme, at der var mørkere i værelset end der havde været før. Hvor længe havde han sovet? Den groggy fornemmelse i hans hoved fortalte ham, at det i hvert fald havde været mere end en halv time. Stadig søvnig vendte han sig om på den anden side, og trak tæppet tættere ind imod sig. Der gik lidt, før hans næse opfangede, at der duftede af mad. Mon det snart var færdigt? Han var ved at være godt sulten.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    20/9/2016, 15:45

"Nogle har en stor appetit " var hendes eneste kommentager til Dianas ønske om giftemål. Selvom Millicent fandt det morsomt og underholdende et drille Auriel, havde hun fundet det mindre morsomt at se Dianas øjne nærmest spise af Auriel, da hun havde mødt dem begge til Vladimirs bal.Hun var klar over at en fyr som Auriel aldrig ville gå i et med det smukke barokko tapet i Vladimirs balsal, for Auriel ville skille sig positivt ud, hvor end han var. Millicent var ikke oprørt over han fik op ærksomhed, men hun havde været ganske fortumlet over at rende ind i ham til det bal, det havde ikke været forventet - og så samtidig at skulle lære om Dianas historie med ham var bare ikke en lækker krymmel på dén is. Siden havde hun fundet ud af at Vladimirs søster var lidt af en maneater, så hun var på Auriels vegne da helt lettet over han slap væk.

Selvfølgelig var hun ikke heeeelt enig i de ikke skulle blande sig.
Hun havde bare en mistanke om militsen var indblandet i Augustus families ' uheld ' og også Millicents egen far's. Og så var der stadig hele Zolner tingen også, og dén gad hun bare ikke bære skylden for i en evighed, når hun rpent faktisk var uskyldig som sne....ihvertfald i det henseende. "Sure " lød det kortfattet, da hun ikke ville hidse ham op nu hvor han skulle have en lur, men løftet bar nu ingen videre vægt , hvilke de sikkert begge vidste.

Auriel fik hans tiltrængte søvn og Millicent udnyttede tiden til at cache up med sin mor. Det skete over en kaffe tår og tilberedning af aftenens middag.
En lille vildsvine steg stod i ovnen og Ovn kartofler penslet med olie og lækre krydderier var også under tilberedning. Millicent havde netop smagt rødvinssaucen til, og dækket bordet da Maria bad hende om at tjekke op på Auriel , og meddele at maden snart var klar.
Døren knirkede let, da hun forsigtig åbnede den , stak hovedet indenfor og hviskede
"Psssst....sover du stadig. " hun lod en finger glide over touch lampen der straks belønnede med at tænde og lyse værelset op i blide gule nuancer.
Hun listede sig ind og strøg hånden op af Auriels skulder..." hør...maden er ved at være klar og ....ja , vi skal have forklaret mor om Mary." En lille pause og så forsatte hun ...." Jeg tænkte det skulle være dig ....for vi sad og snakkede du ved....og så har jeg har lige fundet ud af at hun har udviklet pelsallergi " et suk fulgte efter ..." og så det liiiidt svært at sige ...her er et lam , mor " Millicent sukkede påny.Hvis ikke de kunne parkerer Mary hos Maria, så havde hun kun den mulighed at sætte en sløjfe på det og trække det ind på Omnicorp ....

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    20/9/2016, 17:18

Diana var mange ting. Med god appetit kunne man vel godt kalde hende. Med inspiration fra sine artsfælder åd hun sit bytte helt lige efter hun langsomt havde kvalt dem.

Han hørte udmærket da døren forsigtigt gled op, men reagerede ikke. Tyngden af den bløde madras var for fristende. Først ved den varme kontakt fra hendes hånd på hans skulder, brummede han lidt utilfredst. ”Jeg er vågen, jeg blev bare liggende, så jeg ikke behøvede at lave noget.” Smilede han dovent og rullede om på ryggen for at misse med øjnene op imod hende.

Nyheden om Mary var ikke noget, som fik ham til at se just begejstret ud. ”Og derfor skal jeg fortælle hende det?” Mumlede han dumt og fik kæmpet sig op at sidde igen. ”No way. Jeg har et ry at opretholde for din mor, så det må du fortælle hende. ” Fik han hurtigt konstateret, imens han prøvede at få styr på sit hår, som havde formet sig efter den vandrette overflade, han havde ligget på.
Hvis hun var klar, ville han til at få rejst sig op, så de kunne komme ud og spise.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    21/9/2016, 20:37

Millicent smilede ned til ham. En smule kær med håret pjusket efter at have sovet så han næsten helt fredsfyldt ud. Uden at skulle have parader oppe , uden at skulle se sig over skulderen havde Auriel et klædeligt afslappet kropssprog , observerede hun som hendes blik fulgte og de markerede linier hans ansigt havde.
" Så er det godt at maden er helt klar hva " små lo hun og purrede op i det mørke hår af hans, før hun slap ham helt.

" Pfft....et ry at opretholde ? Hm. Okay måske er er noget om snakken, hvis vi ikke skal til at begrave hinanden i min mors køkkenhave, så skal vi nok værne lidt om jeres relation. Så jeg skal nok selv præsentere Mary, når tiden lige virker rigtig " tog hun ansvaret på sig. Millicent håbede så at der ville byde sig en mulighed under middagen, en god en så hendes mor ikke fløj helt op under loftet......erfaringen viste Maria havde svært ved at komme ned igen nemlig.
" Noget helt andet er...hun har ikke sagt noget men jeg tror altså at hun også er stødt på rygterne om Jason Stark.Jeg ved ikke...." Millicent tøvede , prøvede at finde eksempler der kunne understøtte hendes påstand .." Jeg kan ikke lige forklare det, men det var måde hun kiggede på mig på ind i mellem. " de smalle skuldre blev trukket op på opgivende vis. Når man kendte Maria kunne det i princippet være hvad som helst der rumsterede i tankerne , men det ville være nærliggende at tro hun havde hørt et eller andet. Men så måtte de vel bare aflive den , hvis hendes mor skulle begynde på noget.

Indefra den lille stue, kom Marias høje men bløde stemme dem imøde.
" Unger?.... Kom nu inden maden bliver kold og samler støv" hun havde allerede sat sig og skubbet fadene over ved den ene tallerken , så det så ud til den var omringet.
Uden ord var det tydeligt at pladsen var tiltænkt Auriel, der skulle bydes først ....som gæst og måske som mand ?
" Tag for dig , håber du kan lide vildsvin. Det er helt uden radioaktivitet, Millicent har selv skudt det.." Ville hun prale med og så begynde sin små sludren.
" Jeg har iøvrigt haft besøg af en ung mand ved navn Dust. Du kan sikkert ikke huske ham Millicent, du var ganske lille men @Dust var en ven af din far og mig.
Jeg skulle hilse fra ham mange gange" smilede hun og slog blikket over på Auriel.
" Dit navn blev også nævnt, Auriel. Jeg vidste egenlig ikke at i to var venner ? Gud ,jeg havde næsten helt glemt det...
Dust har dog efterladt noget til dig som jeg skulle overrække dig, skulle du komme forbi her.Jeg finder det til dig, når vi har spist" smilede hun .

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    21/9/2016, 21:12

”Tak” mumlede han lettet over ikke at skulle til at begive sig ud i, at forklare Maria at de havde fragtet et offerlam hele vejen fra Las Vegas for at hun kunne gå og nyse over det.
Han kunne godt blive her lidt endnu. Blive under det bløde og varme tæppe, og beundre den måde hendes øjne glødede på og den måde hendes hår omfavnede kurverne i hendes ansigt, da det rakte ned imod ham. Det var så langt, at de lige nåede at kilde siden af hans ansigt, da hun purrede op i hans hår.
Også… skulle Millicent selvfølgelig ødelægge øjeblikket med at nævne hele Jason Stark tingen. Han sukkede og modstod fristelsen til at begrave sig i tæppet. ”Så? Det er vel bare et rygte, Hun forstår nok at medierne får den galt i halsen en gang imellem. ” Svarede han efter et par sekunders tænkepause.

Marias stemme afbrød dem og han slog blikket hen imod døren. Han lagde det tilbage på Millicent og løftede afventende et bryn. ”Kom, lad os gå ud til din mor.” bekendtgjorde han så, og ville hive hende i hånden med ud i spisestuen, hvor duften nåede himmelske proportioner.
Auriel ville slippe Millicents hånd igen og sætte sig ned på den plads Maria havde udvalgt til ham. ”Om jeg kan! .. og nu er det også begrænset hvor meget af dit bytte jeg har prøvet.” sendte han Millicent et nik. Der havde vidst været nogle kaniner ristet over bål engang, men det kunne nok ikke måle sig med tilberedningen her. Englen var allerede begyndt at øse op på tallerkenen og sendte fadene videre til Millicent. Det var noget af en omvæltning fra det dåsemad han havde bag i bilen.

”Dust…?” Mumlede han og løftede blikket op på Maria. ”Ja, vi kender hinanden.” Svarede han. Det kunne vel ikke helt komme som et chok. Millicent havde vidst nævnt noget om, at Dust arbejdede med hendes far. Gaflen, som han netop havde løftet. Blev hængene midt i luften, da hun forsatte. Noget til ham? Hvorfor i alverden ville Dust efterlade noget til ham her? Dust vidste, at han kendte Millicent, men hvor meget kendte han til? Det var et ret vildt gæt, at han ville ende her hos hendes mor. ”Hvad har han efterladt?” Spurgte han nysgerrigt, og kom den første mundfuld mad i munden til at fylde den sorte hul nederst i hans mave.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    22/9/2016, 21:37

Millicent fulgte med ham ind , og gav hans hånd et lille klem før han slap den.
" Ja , hun er Weird men ikke helt imbecil" hviskede hun før de satte sig ved bordet.
Maden duftede godt , og ligesom så meget andet mad, skulle man bare undlade at tænke over hvad det var man puttede i munden. Det var så lettere sagt end gjort når man selv havde slagtet middagsmaden. Hun sendte Mary en tanke og var så småt begyndt at planlægge en introduktion af lammet, da Maria lige stjal spottet og fik Millicent til at sidde og stirre dumt." Dust ... Dust har efterladt noget til....AURIEL?!"
Hun så næsten helt fornærmet ud. Hvorfor var det lige Auriel der skulle have en gave ? Hun så skeptisk ud, da hun spurgte ham...." Hvad kender du til det her ? Hvorfor skal du have en gave af Dust?"
Maria gned sin pande. " Hmmm....det var dog mærkeligt" mumlede hun og bankede et par fingre let og uhårdt mod panden." Det må du virkelig undskylde, men ....jeg kan sku ikke helt huske det " Maria så på Auriel og vidste ikke om hun skulle grine eller græde. Det var jo for dumt hun ikke kunne huske hvor dimsen var ...eller hvad det var ? " Sorry...men det var også inden pillerne havde haft mulighed for at virke " mumlede Maria og så sig om i stuen . Måske stod den her et sted ?
" Ai mor..,.dét simpelthen for meget ! " Millicent fnøs , og også hun begyndte at se sig omkring. Maria havde været en sand mester i at gemme guf og gaver da Millicetb var mindre, og hun håbede ved Gud da ikke de skulle til at lege skattejagt nu, for så ville Auriel formentlig stikke af i Hans bil, og aldrig vende tilbage.
" Du må da kunne huske et eller andet " skændte hun på sin mor, og det var DER hun så en lille dingenot , en ny lille tingest som hun ikke havde bemærket før.
Var det mon den? Den var ihvertfald ny, og fik Millicent til at flyve op af sin stol og over mod reolen hvor den stod placeret.
Hun rakte ud efter den og mærkede strakt en form for ....vibration ....i hendes håndflade, men så blev den stille.
Næsten som den afviste hendes berøring.
Hun gjore store øjne og prøvede at klemme lidt på den og ryste den forsigtigt.
Den gav sig ikke og der kom ingen lyd - ikke i første omgang da.
Hun satte den lille kugle på bordet foran Auriel.
Hvad mon det var ?
"Nåååååja ! "der var den jo...den lille tennisbold " sagde Maria og smilede stort.
" Jeg ved dog ikke hvad det er, men Dust sagde specifikt at den var til dig, og kun du ville kunne få glæde af den....jeg må jo være småskør, men jeg synes faktisk også han nævnte han havde været et smut i fremtiden efter den" begyndte Maria og le.Hun greb ud efter vinen og skænkede de dybtrøde druer op i tre glas.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    23/9/2016, 15:06

Auriel proppede en mundfuld mere i munden og tyggede det igennem. Modsat Millicent, havde han ikke så mange kvaler ved at tænke på, hvad han spiste. Det var en del af naturens fødekæde at spise andre levende skabninger. Dette var dog meget nemt bare at sige. Havde man først set dyret i øjnene, var det nok en anden ting. For nu var han bare lykkelig for et ordentligt varmt måltid.

”Er du jaloux, over at Dust bedst kan lide mig? ” Hævede han triumferende et øjenbryn hen imod Millicent. Det var dog mærkeligt, for han havde ikke haft meget med Dust at gøre. Hvad manden skulle have til ham, kunne han ikke gætte sig til. ”Måske havde han bare lyst til at give MIG en gave” Svarede han drillende Millicent og tilkendegav dermed også, at han ikke vidste noget om det.

Maria begyndte lidt forvirret at lede efter tingen i sit hoved, og da Millicent begyndte at protestere skyndte han sig at svare. ”Nej, Maria det er okay, det er sikkert ikke vigtigt. ” Hans kommentar synes dog ikke at blive hørt. Blikket gled frem og tilbage mellem de to kvinder som fortsatte. I sit hoved sukkede han. Gad vide om Millicent havde fortalt hendes mor om vingerne. Gad vide om Millicents mor nogensinde havde været interesseret i, at datteren havde overnaturlige gener. Gad vide om hun overhovedet vidste det? Han var gledet lidt væk ud i den tankerække, da Millicent pludselig rejste sig, og snappede ham tilbage til virkeligheden igen, og han rettede sig lidt op.
Hun var begyndt lege med en spejlblank kugleformet tingest, som han ikke umiddelbart kunne se formålet i. Ville Dust have, at han skulle til at spille tennis, eller hvad?
Da den blev placeret foran ham, stirrede han lidt skeptisk på den. Han kunne næsten spejle sig selv i den. ”Hvad tror i det er? ” Spurgte han og tøvede lidt. Han havde faktisk ikke lyst til at røre ved den. Den gav ham en mærkelig fornemmelse, men nysgerrigheden fik det bedste af ham. En, to, tre sekunder, så rakte han hånden ud og lukkede fingrene omkring den.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    25/9/2016, 20:26

Da hun havde held med at fortrænge hvilke dyr der lå tilberedt på tallerkenen foran hende, blev også Millicent Istand til at nyde maden. I disse tider var en mæt mave bestemt ikke en selvfølge, ej heller at indtage den i sikkerhed og i et godt selvskab .At maden så smagte godt og sanserne blev forkælet var dobbelt så skønt , så hun begyndte at fænge an.
" Mmm nu ikke så morsom du, jeg ved slet ikke nok om Dust til at have så godt kendskab til hans præferencer" smilede hun og fik et drillende glimt i øjet.
" Men jeg kan da godt afsløre at Dust og jeg har et særligt bånd" hun forsøgt at huske på hvad hun havde fået af ham. Halskæde og kuglepen var det vist- med særlige egenskaber . Og nu havde Aureil også fået en gave. Hun var alligevel ret spændt på hvad det mon var.

Maria var ikke så interesseret igen i al det overnaturlige. Måske hang det helt naturligt sammen med al det bøvl som hun gennemgik med Calvin, da han fuckede up og gik fra almindelig engel til sortengel.Desuden var det en sort sky på Marias himmel, hver gang hun kunne høre ham pace den lille Millicent om at slå vingerne fri og Maria udviklede gradvist, ganske langsomt og helt ubevidst evnen til at fortrænge hendes mands lidt for afvisende og bryske facon. Calvin var på alle andre måde sådan en god far og dejlig mand.
Det var ikke et samtale emne hverken Maria eller Millicent yndede at stemme i , når de var sammen.

Den lille kugle ville snurre varmt i Auriels hånd. Der var ingen steder man kunne klikke eller trykke for at få den til at åbne op.
" Hvorfor tror han du vil have ...sådan en ?" Gloede Millcent lidt forvirret på Auriel.
Det var da lidt sært..." Den må da kunne et eller andet....med mindre det er en protese....til " hun tav og stak gaflen i en ovn kartoffel og prøvede lade vær at grine. " HVOR godt var det lige du kendte Dust" drillede hun så , mens hendes smil bad om forsoning for det platte drilleri.

Men hvis Auriels tommel og pegefinger lagde sig om kuglen på samme tiden stod i håndens falde, ville dna identifikation gøre at den unikke kugle blev manipuleret til at åbne op som en metallisk blomst, og ud ville skyde en meget lille nøgle.
Det underlige ved den nøgle var ikke de små inskriptioner på et ( for Millcent og Maria ) ukendt sprog men mere at nøglen synes at ændre en smule størrelse, mellem Auriels fingre. Eller også var det bare en yderst god vin som Maria selv havde gæret?

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    26/9/2016, 21:53

”Jeg tror du ved, at de færreste kan modstå mig”. Gav han lidt barnligt igen og lænede sig lidt mere tilbage i stolen for at krydse armene ind foran brystet. Han fnøs næsten lydløst. Hvem havde hun ikke et særligt bånd til efterhånden? Alligevel tvivlede han på hendes ord. Ja, da havde måske et specielt bånd, men han kendte Dust, og han kendte ikke mindst Millicent. Auriel kunne godt lide Dust, men der var no way at han havde fået Millicent til at sænke sine parader. Noget han selv ganske sjældent opnåede. Og han prøvede virkelig.

Den glatte overflade føltes kølig imod hans hånd, men kun for et øjeblik, så var det som om den sugede hans egen kropsvarme til sig og snurrede sjovt. Den lå på hans udstrakte håndflade imens han studerede den. Metallet virkede ikke som noget han havde rørt ved før, men ellers var der intet specielt at se. ”Det ved jeg ikke… ” mumlede han til Millicent og himlede bare af hendes kommentar. ”Det er jer der har et ’særligt bånd’, det vil jeg ikke blande mig i.” Svarede han tørt og sukkede opgivende. Hvis der var en eller anden mekanisme, kunne han ikke se den.
Han lukkede hånden om kuglen og ville egentlig stille den tilbage, men så snart hans fingre ramte overfladen, satte det en bevægelse i gang i det lille objekt, og han måtte åbne hånden igen, for at lade den åbne sig. De gyldne øjne betragtede processen nysgerrigt, og endelig kom en lille nøgle til syne. Han kørte den imellem sine fingre og kunne ikke helt få en fornemmelse for den.
”Der står noget, gør der ikke?” Spurgte han mest til sig selv og kneb øjnene sammen for at kunne tyde tegnene på nøglen.
Rækken af tegn ændrede sig for hans blik trods de egentlig forblev de samme. Han kunne godt læse det her, men ingen havde nogensinde lært ham sproget. Det var svært at forklare, men det kom næsten instinktivt. Han havde set det før. ”Det er enokisk.” kiggede han op på Millicent, og var ikke sikke på at hun vidste hvad det var. ”Det er et sprog som blev opdaget af John Dee i 16 hundredetallet… Mit gæt er, at vi har at gøre med engleteknologi.”

”… Hvis du løber tør for muligheder, så hjælper jeg… Det er det der står”. Læste han op, imens nøglen blev vendt i hænderne. ”Gad vide, hvad det betyder.” Sukkede han og lagde nøglen ned på bordpladen. Auriel rodede lidt forvirret i det mørke hår. Måske svaret ville komme til ham før eller siden.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    28/9/2016, 08:50

Dust var at betragte som en ven, det var sandt.
Men en ven som hun altid ville stå op for, og hun havde en tiltro til han ville gøre det samme for Millicent. Det var så en af hendes største ridser, at hun kunne gå helt i sort når hun fandt ud af at folk ”i flæng” dolkede hinanden for små sølle glæder som magt, mønt og mega ego – i stedet for at værne om de vigtige ting livet bestod af. De ting som hun tillagde værdi anyway- for selvfølgelig lå folk inde med store variationer i deres værdi sæt, det var nok naturligt. Det sjove var at man nok skulle søge ud over klodens grænser for at finde to skabninger mere forskellige end  Dust og Millicent- på alle måder- og alligevel var det lykkes for dem ret hurtigt at forme solidt venskab. Hun sendte ham derfor en sød tanken, som hun sad der omkring bordet, og stirrede på kuplen han havde givet Auriel.
”måske skulle jeg snart opsøge ham igen, jeg har ikke haft kontakt med Dust siden DU hjalp ham med der der weird ritual. Han er jo ændret nu, ik ? bare hans personlighed ikke er ændret også ” mumlede hun. Hun hadede virkelig når folk lignede sig selv, men ikke var det. Måske Auriel havde det på samme måde de gange han havde haft den tvivlsomme fornøjelse at støde på Roselia?

Sproget var ikke et hun kendte, og straks blev hun ivrig for at tilegne sig ny viden.
” Du kan læse det?” konstanterede hun forundret og imponeret over på ærkeenglen.
” Uuhh jeg HAR da hørt navnet ! ” hun lyste op. Helt blanke var blondinen ikke.
”….opfandt han BÅDE et sprog og en traktor ?”  nogle kunne da også bare det hele, og var gavmildt belønnet med talenter, ik .

Hun tog en dyb vejr trækning og lod  den oplæste inskription svæve lidt rundt i hendes sind.
”Hvis du løber tør for muligheder…. Måske er det nøglen til svangerskabet” brød hun ud i et grin.
Maria der havde været ret stille under samtalen, himlede med øjnene..” Millicent, du er bare for meget.
Jeg tror faktisk jeg har set den nøgle før….i en bog af din far…Englebusiness…hed den vist ”
Maria forlod bordet for at søge efter bogen. Den var stor, falmet og sprækket i den læderomslag  og et lille sky af støv steg op mod Auriels næsebor, da hun få minutter senere placerede den på bordet, foran ham.
” Jeg er ret sikker på du kan finde både billed og tekst om den heri, hvis jeg ikke tager meget fejl. Men der har altid været en hvis skepsis i engle kredse om nøglen fandtes eller var det pure opspind” hun smilede.Så havde Calvin alligevel haft fat i den lange ende, da han dengang krampagtig havde fastholdt den VAR ægte, men forlagt et sted kun guderne viste om.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    28/9/2016, 15:08

”Joo, men hans personlighed burde være den samme, hvis ikke det nye ego er steget ham til hovedet, altså”. Svarede han med et træk på skulderen. Han havde heller ikke selv set Dust siden dengang. Manden havde nok meget at se til, men nu var det heller ikke fordi han var tæt nok med Dust, til at ville ses uden grund.

Det var efterhånden længe siden, at han var stødt på Roselia, hvilket næsten udelukkende kunne konstateres som positivt. Der var mange grunde til, at han ikke brød sig om Roselia, men en stor del havde også noget at gøre med, at hendes personlighed kom fra en skikkelse, som han normalt havde et noget andet forhold til. Roselias blik lå anderledes på ham end Millicents’, og han brød sig ikke specielt meget om det.

Han vendte og drejede nøglen et par gange mere. ”Ja, jeg kan godt læse det. Hvis du koncentrerer dig, tror jeg også godt du kan. Det er udviklet til engle”. Svarede han og ville række nøglen til hende. ”… Måske en efterkommer”, blev eneste svar til det med traktoren.
Et tungt suk forlod ham ved hendes ’joke’. Hendes tankemønster ville for evigt være ham en gåde. Hvordan dælen kom hun til dén konklusion?
”Min dybeste medfølelse går til den stakkel, som en dag skal være forældre med dig”. Drillede han hende lidt, men lukkede hurtigt munden igen, da det pludselig gik op for ham, at den kommentar ikke helt havde harmoneret med det han selv havde bildt Maria ind. ”Jeg mener… Du ved hvad jeg mener.” Opgav han at redde den og håbede ikke, at moren havde bidt for meget mærke i det.

Lidt efter faldt den tykke bog tungt ned på bordet foran ham, og han måtte hoste en smule tørt, da støvet ramte ham i ansigtet. Wow, den havde hun nok ikke haft fremme, siden Calvin forsvandt. ”Tak, jeg kan undersøge det lidt senere. Lige nu, synes jeg vi skal nyde middagen”. Nikkede han, og lagde bogen lidt til side. Senere ville han nok have tid til at dykke ned i den i ro og mag.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    5/10/2016, 20:28

Millicent nikkede og Auriel fik sendt af af hendes smil. Det var da rigtigt nok at Dust ikke led af et selvtillidsproblemer og han var jo også en mand med mange midler og talenter.Det mærkværdige var at de ting ikke havde haft betydning for deres venskab, tvært om. Det var som Millicent var kommet forbi det....forbi hans facade og bagom hvad han normalt viste folk.Bag om den stærke side, og en smule tættere på private Dust.
Hun havde set ham såret kristisk og havde taget vare på ham , lige da han var allermest sårbar . Dust og hende havde haft nogle fortrolige snakke, kunne man sige.
Måske .....måske var det hendes skjulte talent ? .... At hun fik mennesker og andet godtfolk til at sænke deres parader og åbne op - selv de mere hårde havde tildens til vise deres menneskelighed stadig var tilstede? Argh ...hendes tanker var fjollede nu, men det havde da en smule på sig alligevel. Der var hardcore folk som Vladimir og Crasie også, som hun havde skabt et unikt bånd med og naturligvis Argentum .Ikke at han var en hård banan, men han var reserveret overfor flertallet, ik .
Båndene , de var alle så forskellige , og de havde ikke været et bevidst mål at nå, men noget der var opstået spontant og blevet et resultat af hendes møder.Hun smilede ved tanken om hvordan hun var blevet indfanget på gaden , mistænkt for knivstikkeri og slæbt foran 'højeste ret' Valdimir . Gosh , sikke meget der var sket siden.

Tankerne var drevet en smule væk, trods deres snakkeri omkring bordet , men de blev hurtigt trukket tilbage ved lyden af en skarp stemme. Hendes mors.
" argh....mon ikke en forlovelse er nok ? I vores familie er der tradition for folk bliver sammen.Også efter de har sat børn i verdenen."Maria ville holde Auriel fast med sit blindk i nogle sekunder, før hun førte det ned i bordet og meget bestemt huggede gaflen ned i kødet på hendes tallerken og skar en luns af stegen i tavshed.

Millicent lænede sig ind mod Auriel og hviskede .
" Tror du også hun holder fast i dét statement , når hun finder ud af hun faktisk stadig har en mand, en der er på flaske?" Hun klemte læberne sammen for ikke at vække mistanke med et grin, og tørrede istedet sine mundvige med den hvide serviet som Maria havde foldet som en trekant .

Da Maria var 'vågnet ' igen , havde Auriel bladret lidt i bogen.
Millicent var ellers nysgerrig nok, men respekterede at det kunne vente.
Hun fik lagt bogen til side, så det ikke støvede hele bordet til og da de havde fået tømt diverse fade , begyndte hun at rydde af, og sætte det hele til vask.
Kaffen blev sat over og mens Millicent tændte et par levende lys skar Maria kage ud.
" Moooar.....Auriel har forresten en gave til dig .Den er ude i bilen .
Gider du lige hente den , skat?" Okay....nu var hun desperat.
Men Mary skulle jo introduceres, og det ville blive et helvede at få det dyr listet ind , når nu Maria åbenbart havde udviklet allergi. Såååå hun smilede troskyldigt til Auriel, og kastede et nik i retning af døren....og bilen.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    5/10/2016, 21:56

Måske var det sandt. Måske havde Millicent en evne til at hive facaderne ned hos folk… Eller også fik hun bare altid hevet folk med ud i de sorteste situationer, som tvang facaderne ned, før tingene blev udredet igen. Han hældte til det sidste. Han endte altid i de mærkeligste situationer, når hun var med.
Han selv havde aldrig haft sådanne talenter for at få folk til at sænke paraderne, men måske var det fordi han ikke var så villig til at give noget igen. Ofte mente han dog, at man kunne læse meget i mennesker og ’andet godtfolk’ ud fra de masker, de gemte sig bag.

Okay, hans kommentar var ikke gået hen over hovedet på Maria, som han havde håbet. Per ren automatik var han tæt på flabet at svare igen, at det da var gået skide godt med at holde sammen på deres familie indtil nu, men Marias blik fik ham til at holde mund, hvilket nok også var klogest. Han havde ikke lyst til at blive uvenner med Millicents forældre. Et eller andet sted var hendes temperament vel kommet fra. ”Ja, selvfølgelig”. Mumlede han derfor bare retur, og prøvede at undgå det gennemtrængende blik. Hele ideen havde været at drille Millicent, men nu føltes det næsten som om, at det var ham, som endte med at blive grillet.
”Det ved jeg ikke, men jeg tror Calvin har nok at gøre med at holde sammen på sig selv”. Lænede han tilbage som svar til Millicent og var omhyggelig med ikke at tale højt nok til, at Maria ville kunne høre det. Det var også svært at holde sammen på en familie, når man knap kunne holde på sine lemmer, ikke? Han klemte selv et smil sammen ved at bide sig i underlæben.

Han havde siddet lidt i sine egne tanker, imens Millicent var begyndt at tænde lys, og var derfor noget forvirret, da han lige pludselig fik smørret lammet af på sig. ”Øh hvad?” Nåede han at sende retur til hende inden det var for sent. Hun fik et bittert smil retur. Den forræder.
”Det er nu ikke så meget fra mig, som fra os begge to, vel Millicent?” Sukkede han lidt opgivende og begyndte at rejse sig. ”Faktisk er det en … tradition i min familie, at vi giver en lidt speciel gave til.. nye familiemedlemmer… Og ja, det ville selvfølgelig blive ilde set, hvis du ikke kunne acceptere den.” Begyndte han i sidste øjeblik at forklare til Maria, som en hurtig indskydelse. Ja, det var selvfølgelig løgn, men det kunne Maria jo ikke vide. Det sidste var blevet sagt lidt henkastet, men nu kunne de da håbe, at det havde fået Maria til at føle sig liiidt forpligtet til at tage imod lammet.

En tur ud i bilen senere, ville han vende tilbage med et stadig halvsovende lam i favnen og afvente reaktionen. ”… Han hedder Mary.” Kom det lidt dumt, efter et øjebliks tid. HVORFOR havde dette været en god ide igen? Kebab havde været et bedre navn.

Uanset hvordan situationen med Mary ville forløbe, ville Auriel bagefter vende sig til Millicent. ”Jeg kunne bruge en smule luft, har du nogle seværdigheder at vise tæt på dit barndomshjem?”
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    6/10/2016, 16:29

Millicent morede sig over hans ord om Calvin. Bevares....humoren var sort, men det var man helt ærligt nød til at kunne sætte pris på , det hjalp hende igennem mange dumme kriser. SÅ sjovt var det trods alt ikke med en konserveret far på flaske!
Med hensyn til Mary, så følte Millicent at hun holdte ord.
HUN var endt op med at skulle præsenterer lammet og hive det frem i lyset og det her var så den måde hun tryllede det ud af bilen på.
"ØØhhh ja, mor det er fra os begge- som Auriel siger er det en tradition i hans familie" så hun helt forvirret ud. Maria gned sine hænder sammen og rettede de strålende øjne mod Auriel. "Ser man det ! Skal jeg også have en gave, det må jeg sige...det er vel nok spændende" hun lo og kiggede nysgerrigt på de to unge mennesker.
Mon det var en dug , en statuette eller et instrument måske...hvad kunne dog være en familie tradition at forære videre til nye familie medlemmer.

Millicents forvirring stod dog ikke mål med den der gennemsyrede Maria, da Auriel vendte tilbage. Hendes øjne var når trillet ud og i 8 taller på gulvet, da det lille lam stod foran hende og brægede. Hun trak hagen til sig og stirrede ned på den.
det bliver taget ilde op hørte hun Auriel for sig, og i et forsøg på at redde sin datters ære, klarede hun sin hals og mødte Auriels øjne.
"Nææææææ deeet var sandelig en overraskelse. Sådan en øh  har jeg altid ønsket mig ! hvor er Harry dog sød ! .... og den smule uld skulle da ikke genere min allergi ret meget" smilede hun tappert  og prøvede at ignorer at det psykisk var begyndt at klø ved hendes næse allerede.

"Du kan lige lære Mary lidt bedre at kende mor, så går jeg en tur med Auriel....han ryger stadig"[/i].
Maria viftede de unge mod døren , hun mente nok en gåtur ville gøre dem godt og så kunne hun selv lige samle sig lidt.Hvad fanden skulle hun stille op med en lille ged hun ikke kune tåle? det ville være en ualmindelig ringe start for deres familier, hvis hun lagde ud med at fornærme dem, så at afslå Carey var ikke en Real mulighed.Damn...hun trængte til en drink...og måske til en af de smøger hun ikke røg! Hun havde vist to oppe i The beholderen, gemt af vejen til en emergency.
Hun så ned på dyret , det ligende den smilede op til hende.

"Gå i bare....og de der smøger dem skal vi lige have en snak om senere!" hævede hun stemmen, så de kunne høre det på deres vej ud, Millicent og Auriel.
--------

Udenfor var luften frisk og en smule mere kølig.
" Hmm hvor skal jeg tage dig med hen ? Min gamle skole eller ned til blodbækken?" hun begyndte at bevæge sig i retning at en lille sti, der lå en smule i ly af de buske der  groede der.
Det var dog hverken vejen til Millicents bardomsskole eller til blodbækken. Stien ville lede den direkte rute ned til vandet og en mindre strand.
"Kom med her, det vil du kunne lide " smilede hun og satte farten op.
Snart ville han kunne se den aftenbeklædte strand og vandet der nu havde et sølvskær over sig.
Millicent forklarede..." Her tilbragte vi meget tid ...min far og mor...vores to hunde og jeg . Faktisk er stranden kunstigt anlagt, vi er jo ikke rigtig ved kysten. " hun tegnede med skosnuden i sandet og lod flere gamle minder tumle frem af gemmekassen.
Hun trak vejret tungt og begyndte at slentre videre hen af stranden, i et langsomt tempo. Hun spejdede ud over vandet. " Jeg har aldrig haft noget imod det er en anlagt, strand.Den er smuk og man fornemmer alligevel vandets evne til at bringe et oprørt sin i ro..., synes du ikke ?" spurgte hun efter hans mening. Der var bare noget helt særlig over de skvulpede lyde og det dragende hemmelighedsfulde mørke , som vand bar på....efter hendes syn.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    8/10/2016, 15:24

Han rettede lidt på et smil, da det så ud til, at hans lille påfund havde virket som det skulle. Selvom Maria nu ikke så synderligt begejstret ud. Nå, men nu var han da kommet af med lammet, så kunne det godt være, at Maria ville tvinge Millicent til at finde et andet hjem til det, når han var uden for hørevidde, men så var det HENDES problem og ikke HANS. Tanken var behagelig.
”Godt du kan lide ham”. Svarede han blot på trods af det chokerede ansigt. Også igen… Måske ville hun faktisk beholde det. Hvis moderen lignede datteren bare lidt, så ville hun nok forelske sig i dyret på nul komma fem og insistere på at beholde det. Hvor ofte skete det ikke for Millicent? Han talte 3 gange bare han kendte til.

Også var de ellers på vej ud af døren. ”Som mor som datter.” Sukkede han til Millicent, ved Marias kommentar og huskede tilbage til en af de første samtaler de havde udvekslet.

-----

Aftenluften var kølig, når den slog i små briser mod ansigtet, og det var tydeligt at mærke, at sommeren var forbi og vinteren var på vej i små skridt. Bladende på træerne var begyndt at skifte kulør til smukke varme farver. Snart ville de nok slippe træerne og lægge sig på jorden. Gøre plads til nye skud, når foråret kom.
Auriel proppede hænderne ned i sine bukselommer for at holde dem varme.

”Hvad i himlens navn er blodbænken? Var det tradition i dine teenageår at i ofrede folk til satan, eller sådan noget?” rystede han på hovedet af hende og fulgte med. Han satte farten op ligesom hun og dukkede under et par grene på den smalle sti. Det virkede rimelig afsides. ”Jeg er ikke helt tryg ved, at du fører mig sådan nogle skumle steder hen, miss James ” Drillede han hende imens de gik. Vægten blev lagt lidt bagud på hans hæle, da han strakte sig en smule.

Det viste sig dog ikke at være et så skummelt sted, de var på vej til. Vandet lå ganske stille og reflekterede de små lys der kom fra aftenhimlen. Det skabte illusionen af et spejl, og man troede næsten, at det var solidt nok til at gå på, og faldt man igennem, ville man falde ned i den mørkeblå himmel over dem.
Han lyttede til hendes fortælling. Det lød rart. Stranden bragte nok mange goder minder frem, og det var klart, at de nok ville dæmpe et oprørt sind for hende. Egentlig synes han vand kunne være frygtindgydende, men ikke sådan her. Lige nu var det fredfyldt og slumrende. ”Savner du det ikke?” Svarede han og fulgte efter ved hendes side, på den modsatte side end vandet.
”Det er smukt. Et minde om, at menneskeligheden kan skabe andet end ødelæggelse”. Blev der tilkendegivet. Hans blik blev rettet fra vandet til Millicent, også tilbage igen. Ét af formålene ved at begive sig udenfor, havde været for at ryge, men lige nu, havde han faktisk ikke lyst.
Lidt tøvende løftede han sin ene hånd ud af lommen for at række ud efter hendes. Sjovt hvordan en så lille handling, kunne være så udfordrende.

”Har du egentlig kunne hive vingerne ud siden sidst?” Spurgte han efter et øjebliks pause. Nu, da hun vidste hun havde dem, var det måske nemmere, men så igen, sådanne ting kom jo ikke fra den ene dag til den anden.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    10/10/2016, 21:23

Jeg går ud fra der er visse ...sammenfald" vrængede hun på næsen , af hans sammenligning.
De fleste døtre ville nok gerne være fri for at ligne ø deres mødre, men Millicent kunne ikke løbe fra hun var Marias datter. Der var både fysiske træk der havde en hvis lighed men også personligheds træk , eller en bevægelse ....så folk der tilbragte meget tid med dem ville formentlig begynde at se lighederne stå mere og mere tydeligt ud.

" Blodbænken....det jo lidt af en gyser historie .Er du sikker på du tør høre den ? " spurgte hun og skævede til hans side.
" Nej da, vi ofrede kun ærkeengle...det derfor i er så få tilbage - det troede jeg du vidste ?"lo hun og rystede på hovedet.
" Faktisk går der rygter om at blodbækken på en eller anden måde skulle være forbund med Venuschild og det rødevand der løber i bækken skyldes .....ja et eller andet der har med bestyreren af Venuschild at gøre. Jeg kan ikke huske det helt mere, jeg var barn da jeg fik det fortalt " forklarede hun og huskede hvordan hun altid havde opdigtet historier om det, som barn og leget det var blod der flød i bækken . At dømme efter dens navn, var hun ikke ene om den 'leg'.

Stranden havde en ganske anderledes ro over sig, og hun smilede da hun tog imod hans hånd.
Som altid var den varmere end hendes og hun kunne gavne af det, da luften var en smule kølig nu.
" Naaa...jeg har ikke helt forsøgt , hvis jeg skal være ærlig.
Jeg har lidt svært ved at se mig selv i englemode. Jeg lader heller andre om at lave alle de underlige ting , jeg har det fint i min menneskekrop" sammen med Roselia , tænkte hun sarkastisk. Hun gav hans hånd et lille klem , strøg den med tommelfingeren og slap den så for at kunne bukke sig Og samle nogle små sten op. Hun kastede et par af dem ud mod vandet, og så dem slå smut.
" Har du egenlig været der ? På Venuschild . Jeg ved der er forbudt for mænd, men måske du alligevel har ? Min mor har aldrig ville lade mig tage der ud. Ikke at jeg ligner en fyr, men .....hun har altid været så mystisk omkring det . Undviget og talt i gåder. Som om det var en slags kult af Women only" trak hun på skuldrene og så nysgerrigt på Auriel.
Alle de år på jord, måske havde han faktisk været der eller hørt noget spændende omkring den ? Der gik rygter om dens bestyrerinde var forsvundet ...muligvis død, og der skulle vælges en ny. Men som alt andet var der en masse krav og man skulle på en eller anden måde have bånd eller relationer til den sagnsomspundende ø.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    10/10/2016, 23:38

”Aha, så det er derfor du bliver ved at slæbe rundt på mig. Min skæbne er forsejlet i blodbækken” Nikkede han underholdt. Det var egentlig et godt spørgsmål hvad der var blevet af de andre ærkeengle. Ja, hvis der havde været nogle overhovedet. Det havde der sikkert. Et eller andet sted skulle historierne jo komme fra.
Det var ikke til at hitte redde i, de historier en gruppe børn kunne spinde i forening. Langsomt blev der bygget mere på, og snart var en bæk med lidt rødt ler i blevet syndfloden fra Venuschild.

Hendes hånd var kølig og blød, og slet ikke så bidende og skarp som aftenluften. At have fat i den, var en lille dose berøring, som gjorde øjeblikket virkeligt. Og gjorde ham sikker på at hun ikke pludselig ville være væk. Gledet op i nattehimlen som en vildfaren heliumballon.

”Det kan jeg vel ikke argumentere imod. Jeg bruger trods alt heller aldrig rigtig mine egne vinger”. Svarede han, og var et øjeblik i tvivl om hans ord materialiserede sig i små vide dampskyer foran ham, men måske var det bare hans fantasi?
”Og her havde jeg ellers tænkt og erhvervet dig noget, der måske gjorde processen nemmere, men den vil du vel ikke have så”. Smilede han lokkende og trak på skulderen. Eller ’tænkt og erhvervet’, måske det mere havde været improviseret ud fra hvad han allerede havde.

Hendes hånd føltes ikke længere kølig, men havde adopteret noget af varmen fra hans egen. Ja det var lige indtil hun slap i hvert fald, og han lod slapt sin egen hånd falde ned langs siden. Oh, there it was. Det uundgåelige skridt tilbage, som han altid håbede hun ville glemme denne gang. Måske virkede det bagatelagtigt at bide mærke i, men det var svært ikke at gøre det, når han var så sikker på, at det var fuldstændig bevidst fra hendes side. Hvorfor var det lige, at han blev ved at prøve igen?
Langsomt lagde han sin hånd tilbage i sikkerheden i sin bukselomme og klistrede et smil på.

Han trak kort på skulderen. Han havde faktisk været der én gang, men det havde været med særlig ’diplomatisk’ tilladelse og under skarpt opsyn. Selvom han havde været der, ville han ikke kunne gengive nogle af seværdighederne der. Bestyrerinden havde han dog mødt. Hun var forsvundet nu, og han kunne ikke lade vær at mistænke hende for at være et offer for den ’borgerkrig’, som kun havde været lige ved at bryde ud.
”Millicent, det er en ø udelukkende fyldt med smukke kvinder. Ville det ligne mig ikke at have været der? Nej, vel?” Rystede han bare på hovedet, også kunne hun ellers tro hvad hun ville.
Selv havde han undgået at samle sten op. Det med at slå smut, havde han aldrig lært, og når han prøvede, sank stenene klodset ved første berøring med vandoverfladen. I stedet fiskede han en cigaret op af jakkelommen og begyndte at tænde den. Okay, så måske havde han haft lyst til en alligevel.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    17/10/2016, 22:19

Måske var det drømmen om et liv lidt mere harmonisk og balanceret der var årsag til hun ikke var typen der gad de store armbevægelser....eller store vingeslag ....hun ville hellere en rolig tilværelse med fred og masser af mad . Det bildte hun sig ind og det ville også passe hende godt et langt stykke ud af livets landevej.Men man skulle ikke tage fejl, der var også en lille eventyre gemt i hende og stod ting al for stille ville hun formentlig begynde at kede sig og finde på måder at bringe lidt uforudsigelig eventyr ind i den stille hverdag. Men i dette liv behøvede hun ikke bekymre sig om der var action nok, her skulle man være heldig for at krybe uden om , men alle de skabninger og væsener der levede.
" Sandt....du er ikke flyver typen . Måske er jeg da lidt interesseret ?" Lagde hun hovedet på send og prøvede at gætte hvad han mente ?
Havde Auriel fundet på en måde hvorpå hun lettere kunne få de hvide fjer til at blafre frit fra hendes ryg?
Også Mllicent så de små skyer af damp og fulgte dem med blikket, som man kunne med røgninge fra en smøg. "Må se høre ...eller se....hvad du mener kunne hjælpe mig ?" Spurgte hun ind, da hun besluttede det var komplet umuligt at gætte sin vej frem til det.

Venuschild , ja jaaaa selvfølgelig havde mande da været der.
Hun kunne snildt tage den lidt humoristiske vinkel , selv om hun ikke kunne frasige sig en lille irriterende følelse bag brystet." Nej det ville egenlig ikke ligne dig ikke at have været der " trak mundvigen skævt op da hun prøvede på ikke at le.
Hun puffede til ham med skulderen..." Man KAN da bare ikke stole på en gps mere !" Drillede hun . "For du ER jo klar over mænd ikke MÅ være der, så jeg ved naturligvis det var et uheld ....ik ?!" Slog hendes øjne smut til ham .
" Årh jeg er sikker på du havde det som blommen i et æg der.....hvad end du lige lavede " lød det lidt mere spørgende. Men hun ville gerne stadig have mere at vide , få nogle svar ud af ærkeenglen ged hendes side ...." Kom nu Auriel....fortæl mig et eller andet nyttigt ....hvordan var der der ? ....eller rettere, hvad skal der til for at kommer derover ? Jeg kunne tænke mig at prøve jage der ,ser du"

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    18/10/2016, 14:48

Nogle af dem der kunne, elskede at flyve. Det havde da også en frihedsorienteret charme. Selv havde han bare aldrig været glad for sine vinger. De virkede som noget sårbart, og derfor holdt han dem helst inde, hvor folk ikke kunne se dem.

”Hvis der ikke er mere entusiasme, så får du da ingenting! ” Sukkede han først og rystede på hovedet. Oh well. Nu var det jo ikke noget han havde lagt tid og midler i på den måde. Måske var det bare en spontan tanke der var poppet op, som måske ville virke, også måske ikke ville.
”Første gang du gjorde det, var det med hjælp fra min ring ikke? Så jeg tænkte, at hvis du kunne have noget i hånden med den samme energi, ville det måske tricke noget muskelhukommelse? ” Spekulerede han og ville begyndt at rode rundt omkring i hans jakkelommer, for at finde hvad han ledte efter. Nu havde han da taget den med sig, ikke?
Hans fingre ramte det kølige metal i inderlommen på jakken, og han kunne hive det ud i aftenluften. Det var en simpel sølvkæde med en oval Lapis Lazuli sten indrammet i en sølvkant. Selve stenen var en mørk nuance af blå. De små lyse misfarvninger og lyseblå plamager i den glatte sten ville nok engang have trukket dens værdi ned, men han havde selv synes den mindede mest om aftenhimlen, som lige nu strakte sig over dem.
Auriel havde selv fået den af Sean, som en tak for hjælpen efter at han havde lappet hans ben sammen. Det havde nok været dumt at tage imod, for det var ikke fordi han selv ville rende rundt med en halskæde på, men på det tidspunkt havde den virket dragende.
”Så jeg indgraverede noget af min egen energi i den her. Måske kan det hjælpe? Det vil nok stadig tage mere arbejde fra dig end første gang dog.” Fortsatte han og rakte den til hende. ”Til dig.”
Det var egentlig en stor bunke løgn. Han anede slet ikke om man kunne eller hvordan man indgraverede energi i objekter. Halskæden var og ville nok forblive at være blot en ædelsten indrammet i ædelmetal, men det var ikke pointen. Hvis Millicent ikke vidste, at det var løgn, ville hun forhåbentlig tro nok på det, til at det rent faktisk hjalp. Det hele virkede underordnet, hvis hun slet ikke havde tænkt sig at bruge de vinger, som hun havde grublet så længe over.

”Men uanset om det hjælper dig eller ej, så er den nok i alle tilfælde kønnere på dig end på mig”. Smilede han skævt til hende, og lagde blikket op imod læderet af mørkeblå og stjerner over dem.

Et mørkt øjenbryn blev løftet, og han øjnede sin chance til at trække den lidt længere ud. I håb om bare en lille reaktion. ”Jeg ER klar over, at mænd IKKE må være der, men som det hænder, har selv ø-boende feminister behov som de ikke selv kan tilfredsstille”.
Han trak kort på skulderen. ”Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig. Jeg var inviteret af bestyreren, så derfor kunne jeg tage derover, men jeg tror da ikke der er nogen, som ville stoppe dig i tolden, hvis du prøvede at tage derover. Ja ikke medmindre du har mere mellem benene, end du giver udtryk for”. Kom han til at le.
Millicent
Event Admin

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    24/10/2016, 15:52

En let forbløffet mine poppede frem og hun fangede kort underlæben med sine tænder, før den gled ud igen. " Mere entusiasme? Ai Come ooooon ....du ved jeg er ved at dø af nysgerrighed , gør du ikke ?" Smilede hun stort og greb fat i hans læderjakke for at trække blidt i ærmet, som et barn der var begyndt at plage ville have gjort.
Millicent nikkede ivrigt , da det lod til Auriel ikke helt havde sluppet tanken om at forsætte..." Jov, jeg er ret sikker på din ring var den udløsende faktor .Hvad kunne det ellers være?" øjnene blev smalle , som hun kneb dem eftertænksomt sammen.
Hun fulgte hans hånd og øjnene blev igen store , da han drog kæden frem.
" Du..du har indgraveret den? " hun var overrasket....og blev en smule let i hovedet...som når man bliver virkelig rigtig glad , når noget godt sker der kommer bagpå en."Har du gjort det .. for mig " lød det retorisk da hun rakte sin hånd ud , han kunne lade kæden dale ned." Auriel ".... mumlede hun , da den landende i hendes håndflade, med stenen op så den kunne blinke til hende. Kontrasten mellem den lyse hud og den smukke blå farve , fik hendes ansigt til at lyse op. Det sarte aften spillede så fint i den og sendte refleksioner afsted. "Hvor er den smuk. Den ligner en stjerne himmel " sukkede hun henført , før hun spontant slyngede armene om halsen på ham , i et taknemmeligt knus.
" Tak... tusind tak" mumlede hun med læberne nær hans hals. Det var svært at sige om hun var mest glad for ideen med hans energi om halsen, eller det fact at han havde haft hende i tankerne , og brugt krudt og tid på det , mens de var hver for sig.
Hun trådte tilbage lidt forlegen over situationen og begyndte at låse kæden fast om hendes hals.
" Den er nok ikke heeelt maskulin nok, til at du kan bruge den, det er jeg enig i " lo hun. " Så kan jeg da lige suge lidt til mig. " smilede hun , mens hun hægtede den om sin hals.

" Med mindre du var der for at lave et barn på en, er jeg pretty much sure de kan klare det meste selv" lød det tvært og måske lidt barnligt . Hun var ved Gud da nysgerrig over HVAD Auriel havde skulle udrette derovre og på en eller anden måde troede hun hverken han var tilkaldt for at fjerne en edderkop eller slå et søm i vægen. Men hun ville ikke udstille sig ved at blive ved at spørge...så for nu måtte hun bare forsøge kvæle sin trang til at bore videre.
Hans bemærkning hjalp lidt på det, og hun gav et hårdt klask på hans skulder..
" Ai NU holder du altså ! " skændte hun med et stort grin.
" Mere mellem benene" mumlede hun og rullede med øjnene."Yeah right...Dét da lige mig du beskriver der" rystede hun på hovedet. Jeg har en gang hørt rygter om man kan blive bestyrerinde, hvis man deltager i en eller anden turnering eller kamp....og vinder over hende der er det nu. Hvad hedder hun egenlig? Kan du fortælle mig noget om hende ?" Spurgte hun og studerede Auriels ansigt for reaktioner.

IndlægEmne: Re: Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent    

Go get your showel, and we'll dig a deep hole. - Millicent
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» ... er tegn på regn ... - Millicent
» Indbydene aften - Millicent
» Hjerternes Fest ~ Millicent
» Here I Am ~ Millicent
» Utopia - Millicent (!)