IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 13
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 237

IndlægEmne: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   21/10/2016, 10:09

Las Vegas
Aftenen står på hæl
Folk søger lige så stille hjemad
Vejret er køligt

Normalt befandt Hinata sig sjældent i byen, eller rettere hun befandt sig i byen, så sjældent som det var hende muligt, men dette var en af de sjældne gange, hvor det forekom at hun var nød til at tage ind i en by. Hun var kommet her til byen, for at skaffe nogle af de materialer hun skulle bruge, til at lave hendes special pile, som hun brugte til en teknologisk fremstående bue hun ejede.
Normalt kunne hun skaffe disse materialer, i en af de byer der lå nær the forbidden forest, men den sælger hun plejede at købe disse ting hos, kom ikke så ofte forbi længere, så denne gang var hun nødsaget til at rejse hertil, for at skaffe de materialer hun skulle bruge.

Som så ofte, var hun iført en sort rejsekåbe med hætte, der gjorde det svært at se hendes blå hud, inden under bar hun en brun top, med skelethænder på, der sad så det lignede, at de holdt hendes barm oppe, og en kamp nederdel, med løst hængende læderstropper hele vejen rundt, og en linje af halve metal kugler, rundt om hendes hofter. Hun havde en taske på ryggen til hendes rejse genstande, og selvom den virkede af normal størrelse, når den sad på hendes ryg, var den forholdsvis stor, når man stod med den selv, da hun trossalt var omkring de 2 meter i højden.

På grund af hendes tøj valg, var det kun hendes højde der gjorde, at hun stak ud i folkemængden, når hun gik igennem folkemængden, så tøjet virkede efter hensigten. Hinata var næsten kun lige ankommet til byen, efter en længere rejse hertil, fra the forbidden forest, og hun havde valgt gå på indkøb, før hun fandt et sted at overnatte, så lige nu gik hun igennem byen, for at finde nogle af de butikker, der solgte de ting hun skulle bruge.
Da hun var inde i en af de mere skumle butikker der lå, i en af Las Vegas mindre populære stræder, kom 2 spidersquirrels kravlende ud fra hendes hætte. Siden hun alligevel lige skulle se sig omkring, kravlede de 2 edderkoppe egern rundt i butikken, men uheldigvis var de ikke alene.
Imens Hinata var opmærksom på nogle vare hun skulle bruge, var der en anden i butikken, der havde bemærket de 2 spidersquirrels, og han sneg sig mod den ene, fangede den og løb hurtigt ud af butikken. Sqak der var den anden spidersquirrel, advarede hurtigt Hinata, der ikke var langsom til at løbe efter den fremmede, for at fange ham. Da hun var kommet ud af butikken, sendte hun nogle insekter ud, for at opspore ham, så hun kunne bruge sine insekter, til at spore ham ned og få sin kære spidersquirrel tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 185

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   28/10/2016, 10:14

Outfit: En læder-heldragt med tilhørende korsage og sine sorte goth-lignende støvler. (Billede medfølger, hvis der trykkes på "Outfit." Der bedes venligst ses bort fra våben.)

Fri. For en gangs skyld havde Selena en dag, hvor hun absolut ikke skulle noget som helst. At det så lige var i Las Vegas var en helt anden side af sagen. Lige i dag hadede hun dog ikke byen lige så meget. Måske det var det afslappende mood af rent faktisk at have fri. Det skete sjældent, så når muligheden bød sig, takkede hun ikke nej. Hun havde egentlig bare været byen rundt uden noget rigtigt mål. Hun var ikke shoppetypen. Hun var bare taget ud for at se på det hele. Hun havde i dagens anledning ingen våben på sig, udover den obligatoriske armklinge, men denne kunne hun ikke rigtigt smide uden at lade hele højre arm blive hjemme.

Det var dog efterhånden tæt på aften og ved at blive en smule køligt, før det egentlig gik op for Selena, at hun nok skulle se at komme derudad. Hun havde ikke sin long-coat med, og det var trods alt i vinter-halvåret, så det blev ikke super varmt længere.
Hun havde kun lige nået at tænke den sidste tanke igennem, da en bevægelse fangede hendes opmærksomhed. En mand kom løbende mod hende med noget i hænderne. Det lignede en form for dyr, men hun var ikke helt sikker. Under alle omstændigheder var han på flugt, og hendes instinkter tog over. Uden egentlig at tænke over det strakte hun højre arm ud til siden med det resultat, at manden bragede ind i den med brystet. Benene drejede op i luften og et halvt sekund efter lå han på jorden på ryggen. Det han havde i hænderne var blevet sendt op i luften, men Selena åbnede hånden og drejede håndfladen opad med det resultat, at genstanden landede i hendes hånd. Store øjne efterfulgte, for hun havde aldrig set lignende dyr. Hvad det end var, var det ikke naturligt. På den anden side skulle hun ikke klage. Hun havde fået en ulv med vinger som ven. En bevægelse fik hende dog til at placere dyret på den venstre skulder, inden hun drejede hovedet for at se, hvad det var. Endnu et dyr nøjagtigt magen til få meter fra hende. Den udsendte nogle lyde, som Selena ikke forstod noget af. Det lød nærmest som om, den kaldte på nogen.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   16/11/2016, 01:05

Den spidersquirrel, der stod blot få meter fra Selena, lavede nogle klikkende lyde, der skabte bevægelse nærmest overalt i luften, fra Selena og hen til Hinata, da insekterne reagerede på lydende og viste hende vejen frem. Den spidersquirrel der var hos Selena, hoppede ned på jorden og var hurtigt henne hos den anden, mens en sværm af små insekter, begyndte at omringe tyven og løfte ham op, mens Hinata kom frem til stedet hvor det helw foregik.
Hendes rejsetøj dækkede hende stadig, så indtil videre kunne hun stadig forveksles med et 3 meter højt menneske, men en hver der kunne mærke aura burde vide, at menneske ikke var den korrekte definition, for dette væsen. Hun stoppede foran sine spidersquirrels, der kravlede op af hendes krop, til de nåede hendes skuldre, hvor de lavede klikkende kæbe lyde, for at fortælle hende hvad der skete, hun kiggede kort over mod Selena, før tyven fik hendes opmærksomhed.

Uden et ord blev ytret fra Hinata, blev tyven ført hen foran hende af insekterne, og smidt foran hendes fødder, før de sværmede rundt om hende og tyven, på en måde der gjorde at der blev dannede en kuppel, rundt om dem. Hinata gik ned i knæ, og sagde noget til tyven, der kunne være svært at høre for andre end tyven, der virkede ret meget ude af den over situationen, før flere af insekterne omkring dem, sværmede hen mod tyven, og begyndte at kravle rundt overalt på ham, under hans tøj, og hvor end de kunne komme til. I det de begyndte at bide ham over alt, hyldede han op som en stukken gris, mens Hinata rejste sig op. Det var først da Hinata gik mod Selena, at alle insekterne fløj tilbage til Hinata, og efterlod en klynkende tyv på jorden, mens alle insekterne forsvandt ind i Hinatas ærmer og ind under hætten, hvor det så ud som om, at de forsvandt fuldstændigt sporløs.
"Mine spidersquirrels fortæller mig, at du stoppede ham der fra at fortsætte sin flugt, og derved reddet min kære ven Chuck!" sagde Hinata og lagde hovedet lidt på skrå "For det vil vi gerne takke dig, men siden mine handlinger, har tiltrukket mig unødig opmærksomhed, er det så muligt vi kan gøre det et andet sted?"

Det burde være ret nemt at høre på hendes stemme, at Hinata var af det kvindelige køn, og at hun mente sit tak ærligt, desuden var hendes observation nok en rimelig svær ting at overse, da folk som stod rundt om dem, alle havde stået og kigget på det der var sket, og ret mange af dem, stod stadig væk og stirrede på Hinata, som om de forventede noget mere vanvittigt fra hende, om det så var at skide konfetti ud af måsen i alle retninger, eller om det var at påkalde sine insekter igen, hvilket flere af dem der stod rundt om dem, havde svært ved at forstå hvor de var blevet af. Men hvad kunne man også sige det det? Magiske evner og overnaturlige væsner, var efterhånden blevet hverdagskost i denne verden, men det ændrede ikke på, at de mange forskellige evner der fandtes, stadig kunne overraske folk, og åbenbart var en insekt kontrollerende evne, ikke lige noget der var særligt forventet blandt disse folk.
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   5/3/2017, 04:53

Det tog Selena et par øjeblikke at registrere, at der faktisk blev talt til hende. De seneste sekunders hændelser havde efterladt hende i halvvejs chok. Ikke nok med at disse... spidersquirrels? (hun havde vitterligt ingen anelse om, hvad det dog var) talte sammen, tilsyneladende kommunikerede de også med et 3 meter højt væsen, der virkede til at have menneskelige træk. Formen og stemmen ville svare til hunkøn normalvis. Dog gjorde de gule øjne under hætten klart indtryk af, at hun ikke helt var menneske alligevel. Det og så højden selvfølgelig.
Selvom stemmen var venlig og lød til oprigtigt at være taknemmelig, var Selena ikke helt så godtroende. Hendes blik var ikke skeptisk, men årvågent, da hun endelig tog sig sammen til at kigge kvinden (i manglen af bedre ord) i øjnene.
"God pointe, men undskyld min uhøflighed. Hvilken form for tak? Jeg beklager, hvis jeg virker skeptisk, men at stole på fremmede er ikke noget, jeg er god til."
Selenas stemmeføring var høflig og tilbageholdende. Udstrålingen var også rolig: hun havde begge arme ned langs siden og stod med fronten skråt mod den høje kvinde foran sig.
Hun kunne dog ikke lade være med at bemærke, at kvinden havde ret. Folk havde efterhånden samlet sig i en cirkel om dem.
"Nevermind. Før endelig an. Jo før vi kommer væk herfra, jo bedre."
Hun sendte kvinden et svagt smil, inden hun drejede med ful front mod hende i en lidt mere åben gestus.

((Jeg undskylder mit fraværd. Jeg håber mit svar kan bruges))
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   6/3/2017, 16:46

"Jeg forstår dig udemærket godt, jeg har op til flere personlige erfaringer, der ligger til grundlag for, at jeg selv ikke stoler på fremmede uden videre, men jeg skal nok forklare mig, så snart vi er kommet til mere fredelige steder!" svarede hun med en kvindes milde stemme. Hinata plejede ikke at være så god til fremmede væsner, men måske var det fordi der var mange fremmede væsner tilstede, at hun var mere villig til, at gå med bare en fremmede et andet sted hen, da en fremmede virkede markant mindre skræmmende, end den mængde fremmede som var blevet tiltrukket, af det der lige var sket omkring hende.
"På det punkt, er jeg helt enig med dig, jeg bryder mig ikke om at være iblandt så mange væsner, når de alle sammen kigger på mig!" dette blev sagt, uden hun tog nogen hensyn til, hvem der kunne høre hende sige det, og hvem der ikke kunne. Dog, dem der hørte hende sige det, virkede til at reagere på hendes ord, med en følelse af akavet ubehag eller lignende, så de kiggede de begyndte at kigge væk, eller lede efter en vej væk, hvilket langsomt opildnede flokken til at sprede sig igen, fordi folk begyndte at opfatte, at der vist ikke var så meget mere at se her.

Hinata gjorde tegn til Selena, der indikerede at hun skulle følge med, men med hendes fremtoning, virkede det langt fra som en form for ordre, men mere som et ønske om at Selena fulgte med, der passede sammen med den attitude, som hun havde udvist overfor Selena indtil videre. Hinata begyndte at gå i retning, af det hotel hun opholdt sig på, mens hun var her i byen, det var ikke byens mest populære hotel, men det var et rimeligt normalt aktivt sted, så der kunne være en chance for at Selena kendte til det, da det var et ret godt hotel, men på grund af dens popularitets niveau, kunne man nemt gemme sig der, fordi det kun var kendt nok til, at man ikke virkede særligt mistænkelig, når man kom dertil, og bookede sig ind på et værelse.
"Jeg håber ikke du anser mig, for at være alt for mistænkelig, jeg har mine grunde for, hvorfor jeg dækker mig sådan til! Og egentlig ville jeg blot sige ordentligt tak for, at du reddet min spidersquirrel, men jeg plejer ikke at være så god til den slags, det er ikke så ofte jeg interegere med andre væsner, men jeg håber at jeg kan vise min påskønnelse, over en drink eller et måltid mad, på det hotel jeg opholder mig på?" sagde hun lidt spørgende, og med en observerbar nervøsitet i hendes ellers milde stemme, hvilket godt kunne tyde på, at hun var usikker på sig selv, når det kom til det med, at takke en anden person, for noget hun virkelig satte pris på.
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   16/3/2017, 05:53

Selena stod i et stykke tid - nok 30 sekunder eller så - og overvejede sine muligheder. Hun kunne enten blive her, hvor folk stirrede nysgerrigt (selvom nogle var ved at bryde op), eller hun kunne følge med den fremmede kvinde til et mere isoleret sted. Kvinden havde ikke udvist nogen form for aggression mod Selena, så chancen var der for, at hun oprigtigt bare ville takke hende.
"All right, I'll go with ya."
Selena kunne ikke lade være med at smile svagt, da kvindens kommentar tydeligvis fik folk til at blive forlegne. Der var ikke noget bedre end at få folk til at blive flove over noget, de åbenlyst gjorde. Hun kunne godt forstå dem - det var ikke lige hver dag, man mødte et tre meter højt væsen. Selv Selena følte sig lille, og hun var ellers højere end gennemsnittets kvinder - men hun var ikke fan af, at man bare stoppede op og stirrede
"Oh I'm copletely forgetting my manners. I'm Selena."
Hun lavede en kort gestus - nærmest som et buk - mod kvinden for ordentligt at "hilse på."

Selena tog imod indbydelsen ved at træde et skridt frem. Hun fulgte med kvinden og bemærkede hurtigt, hvor de var på vej hen. Selena kendte godt til stedet, men hun havde værelse på et andet hotel ikke langt derfra i dagens anledning.
Ved indbydelsen til enten drink eller middag, overvejede Selena igen sine muligheder et øjeblik, inden hun gav sit svar: "Let's start with the drink. Then we can always see what happens."
Hendes stemmeføring var høflig. Hun var ikke super mistænkelig, men som altid kunne hun alligevel ikke lade være med at være en smule på vagt. Kvindens nervøsitet i stemmen løsnede dog Selena en smule op. Det tydede på, at kvinden ikke just var vant til at have kontakt til andre væsner. Hun undrede sig over, om hun mon havde mødt fjendtlighed for mange gange, men hun ville ikke spørge. Så personlige spørgsmål var ikke noget man lige fyrede af på første møde.

Halvvejs henne ved hotellet fangede en lyd Selenas øre fra en gyde ikke langt derfra. Ved nærmere tilsyn viste det sig at være et røveri, der var i gang. Uden videre at tænke over, at hun havde følgeskab, havde Selena lukket distancen mellem hende og de to, der var i håndgemæng. Hun lagde sin højre hånd på overfaldsmandens skulder og i et kraftigt træk, trak hun ham væk med sådan en kraft, at han kort lettede fra jorden. Sekundet senere kom lyden af et *pling* som var resultatet af, at man havde prøvet at stikke en kniv i hendes højre overarm. Med et svagt smil lod hun sin klinge skyde ud fra armen - hvilket resulterede i, at hendes ærme blev skåret op - og kørte den helt frem, så spidsen lige nøjagtig rørte mandens hals.
"I'm only gonna say it once. Get out of here."
Manden nikkede og stikkede med det samme af. Med et kort suk drejede hun hovedet mod offeret, inden hun kom i tanke om kvinden, hun havde fulgtes med. Hun satte i løb ud mod kvinden igen og stoppede op foran hende.
"I'm so sorry. I got carried away. Again my manners are so bad that I'm leaving my host."
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   16/3/2017, 11:23

Hinata smilede lidt under hætten, selvom det nok kunne være svært at spotte, da hun var glad for at møde en, der accepterede hendes forsøg på, at sige tak for hjælpen. Hun nåede lige kort at blive lidt nervøs, da Selena overvejede det, for omkring de 30 sekunder, men det at de kunne komme væk herfra, gjorde at nervøsiteten fortrak sig lidt igen. Det blev egentlig også bedre i hendes sind, at hun kunne gøre nogen af dem, der stod rundt omkring dem og stirrede, bare lidt flove eller forlegne, med noget af det hun sagde, trossalt skete den slags ikke så tit for hende.
Da Selena præsenterede sig selv, blev Hinata lidt selvbevidst, omkring det faktum at hun heller ikke selv, havde præsenteret sig overfor hende, hvilket næsten var mere uhøfligt, da det trossalt var hende der havde modtaget hjælp, og hende der havde inviteret på mad og drikke, som tak for den hjælp.

"Åh, det næsten før jeg er den mest uhøflige, mit navn er Hinata!" sagde hun lidt febrilsk. Hun var mindst lige så febrilsk, i hendes forsøg på at gøre noget ordentligt hun af sin præsentation, så hun endte med at række sin hånd frem mod Selena, i manglen på bedre at gøre. Uden nogen handsker på, kunne man ikke undgå at se, at hendes hud var let mørkeblå, da hun rakte sin hånd frem mod Selena, men udover det var hendes hånd normal, for en på hendes højde og kropsbygning. Hinata var lidt genert over, at hun var endt med sådan en febrilsk præsentation af sig selv, hun havde ellers prøvet det her før, men dette var hendes første gang, at hun var endt i en situation som denne, så hun følte sig en smule ved siden af sig selv, selvom hun prøvede at gøre sit bedste.
Dog kunne hun mærke på sig selv, at det hjalp lidt, da Selena svarede at de kunne starte med en drink, og se hvordan det gik derfra, det gjorde lige som at hun kunne føle sig lidt mere afslappet, at hun tog sådan en rolig tilgang til situationen. Mens hun tænkte på dette, så Selena åbenbart noget hun lige ville tage sig af, så Hinata blev slået ud af sine tanker ved, at Selena var på vej hen mod en gyde, hvor hun stoppede et røveri. Hinata var selvfølgelig stoppet hvor hun stod, da hun opdagede at Selena ikke længere var ved siden af hende, og hun så på mens situationen i gyden udviklede sig. Den lyd der kom fra hendes arm, da banditten ramte hende med hans kniv, undrede Hinata lidt lige indtil hun så, det blad der kom ud af hendes arm, skar hendes ærme op og var med til, at skræmme banditten på flugt. Hinata var lidt overrasket over, at Selena var en cyborg, mest af alt fordi hun ikke havde mødt sådan en før, men overraskelse blev hurtigt erstattet af nysgerrighed.

"Det gør ikke noget, du var bare hjælpsom, overfor ham der blev røvet! Det er en god egenskab at du er så hjælpsom!" sagde hun med en mere mild stemme føring, nu hvor hun var kommet lidt over, hendes febrilske stemning og nervøsiteten "Hvis det ikke gør noget, må jeg så spørge til, hvordan du blev en cyborg? Jeg har nemlig aldrig mødt en før, så jeg er lidt nysgerrig!"
Efter den lille episode med røveriet i gyden, var der alligevel ikke så langt til hotellet, så de kunne nå dertil på ret kort tid. Inde på hotellet, ledte Hinata dem mod hotellets egen lille restaurant, som for kunderne var et spise areal, med en tilhørende bar, det var dog hyggeligt nok på trods af at aftenen stod på hæl, for der var ikke så mange der spiste eller drak her, i hvert fald ikke lige denne dag, så der var rimelig fredeligt.
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   17/3/2017, 13:58

Selena kunne i sit stille sind ikke lade være med at more sig over, at hele scenariet virkede lidt akavet. Det gjorde det nemmere at ingen af dem var alt for vant til at interagere med andre mennesker, for det gjorde, at Selena kunne forholde sig til Hinatas nervøsitet og have empati for det.

Eftersom Hinata allerede var højere end gennemsnittet, tog Selena sig ikke så meget af hudfarven, da hånden blev rakt frem til hilsen. Hun tog til gengæld imod den med et svagt smil.
"It's very nice to meet you."
Selena gjorde sit bedste for, at hele situationen ikke skulle virke alt for akavet, for når folk rent faktisk virkede oprigtigt taknemmelige for hendes hjælp, var der ingen grund til at være et totalt røvhul. Hendes mistro faldt mere på, at hun slet ikke var vant til at folk var flinke uden at have en bagtanke med det. Hun var alt for vant til at folk var sig selv nærmest i denne nye verden. Det var helt rart til en afveksling, at hun ikke behøvede at have paraderne oppe. Ikke at hun ikke stadig havde det en smule, for man kunne vel aldrig vide sig for sikker. Specielt i hendes line of work, havde man en tendens til at skabe sig nogle fjender. Specielt de dusører man hentede ind. Pårørende eller bander de var med i havde en tendens til at ville hævne sig, og det kunne godt en gang imellem være lidt anstrengende.

"Well long story short, I got blown up. Literally."
Hun havde ikke lyst til at fortælle for meget om sin fortid, for hun havde trods alt kun lige mødt Hinata. Hendes stemmeføring var stadig høflig og på ingen måde afvisende, men hun var stadig ikke helt klar til at stole fuldstændig på en vildt fremmet. Ikke at hun ikke ville, men tidligere erfaringer fortalte, at skindet kunne bedrage, uanset hvor høflige folk var.
Inde på hotellet fulgte Selena blot efter Hinata med en mine, der fortalte, at hun havde været der før. Ikke at hun så mut eller sur ud, men der var ingen overraskelse i blikket over, hvordan stedet så ud. Hun havde lejet sig ind et par gange, men hun brugte aldrig det samme sted flere gange i træk. Det var blandt andet også derfor, at hun sjældent sov i hunter's guild, selvom der var sat en seng op til hende. Hun var måske lidt paranoid på det punkt, men hun var sikker på at overleve på denne måde.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   18/3/2017, 01:11

"Det er også rart at møde, en hjælpsom som sjæl som dig!" sagde hun med et lille smil på læben, gemt under hætten, da hun godt lagde mærke til, at Selena ikke tog sig af hendes blå hud. Hun fandt det oftest rart når endelig hun mødte nogen, der ikke virkede til at lade sig påvirke særligt meget af, at hun så markant anderledes ud, i forhold til nærmest alle andre kvinder. Selvfølgelig lignede hun en kvinde, i den forstand at hun havde en kvindes feminine kropsbygning, men at være 3 meter høj, blå og fyldt med insekter, var ikke ligefrem fysiske træk der tiltrak normale opmærksomhed, så for hende var lidt normal behandling, fra et andet levende væsen blot en velkommen og rar følelse.
Desuden kunne Hinata mærke lidt, at Selena prøvede at opføre sig på en måde, der gjorde situationen mindre akavet, hvilket hun satte pris på, for hun kunne mærke at det hjalp lidt for hende, da hun følte sig lidt mere tilpas med situationen. Hun var selv bekendt med følelsen af, ikke at kunne sænke paraderne, når man var sammen med en fremmede, hun havde det på samme måde, men for hende kom det af, at hun ofte mødte banditter der ville fange hende, og behandle hende som en vare, eller en ejendel som de kunne beholde, lige som man ejede en kat eller et andet kældedyr, og den slags kunne gøre en hver person defensiv, overfor fremmede.

"Jeg forstår! Det lyder ikke ligefrem, som en sjov oplevelse!" sagde hun, med forståelse i stemmen for, at hun nok ikke lige havde lyst til at fortælle hele historien til en komplet fremmede person. Da de nåede frem til hotellets restaurations område, satte Hinata sig ved et af borderne, placeret sådan lidt afsidiges, så de kunne sidde i fred, i tilfælde af at nogen skulle komme ind for at sidde i lokalet, hun lavede en gestus mod den anden sidde plads, for at være lidt venlig mod Selena, før hun fjernede hætten fra sit hoved, så det endelig var muligt for Selena, at se Hinata ordentligt an, hvad hendes ansigt gik. Hendes øjne var lidt større, end hvad der var normalt, for hendes hoved størrelse, dog var det kønt med de korngule pupiller hun havde, især med de små hvide pletter der var på hendes hud, som så ud til at afgive et svagt skær fra sig, hvilket var mere tydeligt når hun befandt sig i mørke. Hun førte hænderne igennem sit sorte hår, så det blev trukket ud af rejsekåben, og kunne hænge løst omkring hendes skuldre, og da hun lagde armene på bordet, kravlede Chick og Chuck ned af hendes arme, og ned på bordet, hvor de havde plads til at slappe af, mens de kiggede sig omkring, og lave klikkende kæbe lyde, som betød at de snakkede med hinanden. En af hotellets medarbejdere kom hen til bordet, da de havde fundet sig til rette, for at høre hvad de ville have, og at dømme ud fra hvordan hun så på Hinata, var det ikke første gang hun havde set denne 3 meter høje, blå kvinde.
"Øhm, jeg kender ikke så meget til alkohol, så øhm... kan jeg få en let drink? Gerne noget med sodavand, det ville være herligt!" sagde hun tydeligvis usikker på, hvad man egentlig kunne få af drinks. Hun så på Selena for at spørge hende "Hvad vil du gerne have?"

Hun så kort på Chick og Chuck, mens de legede lidt rundt på bordet, før hun nussede dem på hovedet, for at minde dem om, at de ikke skulle begynde at styrte rundt, og vælte hele bordet, med alt hvad der stod på det.
"Hvis ikke du har noget imod at jeg spørg, må jeg så spørge om du er i byen, fordi du bor her eller fordi du har noget der skal klares her?" spurgte hun lidt høfligt, for at starte en samtale, så de ikke ville ende med at sidde i akavet stilhed. Hun syntes desuden det kunne være rart, hvis de kunne blive venner, eller måske bare bekendte, for hun kunne godt lide kvindeligt selskab, da hun følte sig mere behagelig tilpas.
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   2/5/2017, 21:58

Selena kunne ikke lade være med at smile over at blive kaldt hjælpsom. Med hendes arbejde var det ikke altid let at kunne hjælpe andre.
"Oh you should see me at work then" lød svaret med en drillende undertone i stemmen. Selvom det var sandt, lavede hun stadig en smule sjov med det. Det var ikke ret tit, at hun som dusørjæger kunne tillade sig at være venlig, men hun havde stadig sans for retfærdighed. Og netop "ulovligheder" var hendes speciale. Hun havde ikke noget imod at hjælpe uskyldige, og selvom hun udenpå godt kunne virke hård, satte hun alligevel en ære i at skelne mellem rigtigt og forkert. Hun havde også på det seneste ladet et par mål gå, fordi hendes retfærdiske sans forlangte det af hende.

Hun svarede ikke på Hinatas svar til cyborgdelene. Hun lagde sin venstre hånd på bordet for at kunne lade insekterne undersøge den. Det var vigtigt for hende, at Hinatas venner kunne lide hende, for de virkede til at være en del af hende. Hun kunne dog ikke lade være med at lade nysgerrigheden råde en smule: "Do you understand everything they say?" lød spørgsmålet i en høflig tone. Blikket talte sit tydelige sprog om, at hun på ingen måde ville tage det ilde op, hvis Hinata ikke ønskede at svare på hendes spørgsmål. Hun kunne fuldt relatere til, hvis hun var lidt reserveret. Det var hun jo selv, og hun havde jo kun delvist svaret på et tidligere spørgsmål.

Da hætten faldt fra Hinatas ansigt, kunne Selena ikke lade være med at betragte hende dybt. Hun havde ikke set mage i denne verden (og hun havde ellers set en del), så hun kunne simpelthen ikke lade være. Hun var menneske trods alt, og alt hvad der var nyt og lærende, kunne hun ikke lade være med at finde spændende. Hun blev dog brudt i sin koncentration, da medarbejderen kom og spurgte til drinks.
"Uhm I'll have a pint" svarede hun med et smil. "Beer" blev der tilføjet, da kvinden så komplet uforstående ud. Da kvinden var gået, løftede Selena sin højre hånd op til Hinatas kind, men hun rørte den ikke. Hun stoppede et par cm fra.
"May I? Beware this hand is cold."
Hun ville ikke bare røre et fremmed menneske i ansigtet uden at have fået lov, men hun var samtidig nysgerrig efter at vide, hvordan Hinatas hud føltes, og det var der vel kun en måde at finde ud af på.

"Well today is my day off. I've been here for a couple of days due to som work and my boss gave me some time off, so I decided to stay a day more here. Usually I don't like Vegas, but it's better than using my spare time to travel. How about you? You don't seem like the type who likes big cities? Oh and if I get too curious don't hesitate to tell me that it's not my business. Sometimes I don't think and just ask because I'm curious."
Smilet voksede en smule. Hendes stemmeføring var ligeledes høflig, og samtidig åben, hvilket betød, at Hinata gerne måtte stille flere spørgsmål. Der var jo trods alt kun en måde at lære en anden person at kende på.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   3/5/2017, 23:37

"Jeg antager, at hjælpsomhed ikke sker så tit inden for dit erhverv, medmindre det er nogen, der rent faktisk fortkener det?" spurgte hun svagt smilende, mens Chick og Chuck selvfølgelig fandt interesse, i den metalliske arm der blev lagt til skue for dem på bordet, så de kravlede rundt om den, prikkede til den med hovedet, som om den kunne være farlig, men da de fandt ud af, at det ikke var tilfældet, kravlede de op på hendes arm, for at studere den nærmere. Disse spidersquirrels var nysgerrige små væsner af natur, så alt blev set an, og hurtigt nåede de så lang som til at kravle mod hendes ærme, for at se hvor langt op, denne cyborg komponent gik til.
"Nej i to stop, i skal ikke kravle rundt i andres tøj, uden tilla..." mere nåede Hinata ikke at sige, før Chick og Chuck var forsvundet, op i Selenas ærme og kravlede op mod hendes skulder "Det må du undskylde, de er vant til at kravle rundt på mig, og når nogen er søde mod dem, og denne nogen har noget interessant på sig, kravler de rundt på dem! På den lyse side, gør de det også kun når de kan lide nogen!" hendes tonefald var undskyldende, da hun troede at Selena måske ikke ville bryde sig om situationen, især fordi Chick og Chuck var nået til hendes ribben under trøjen, Hinata skyndte sig derfor lavmælt at sige de skulle komme ud derfra, hvilket de gjorde ved at kravle op til halsåbningen, så de kom ud på hendes skulder.

"Ja, jeg forstår alt hvad de siger, men mest af alt fordi jeg brugte tid på at lære de mønstre de bruger, når de laver deres kæbe klikkende lyde! På grund af de insekter der lever i mig, fandt jeg interesse for insekter, og da jeg fandt de 2 små ballademagere, vidste jeg allerede at insekter bruger forskellige mønstre, til foreksempel parrings danse og sådan, så da jeg hørte hvordan de kommunikerede med hinanden, begyndte jeg at studere hvilke mønstre de brugte, i forbindelse med forskellige situationer, indtil jeg var istand til at forstå dem!" forklarede hun med lidt stolthed i stemmen, da dette var noget hun selv havde regnet ud, og havde gennemskuet gennem hårdt arbejde. Chick og Chuck virkede begejstret over noget, da de lavede nogle kliklyde, og hvad end de sagde til Hinata, virkede hun lidt overrasket over det, men hun valgte ikke at sige noget, da det de nævnte, var omfanget af Selenas cyborg dele, hvilket Hinata ikke ville bringe på banen, af respekt for Selena, der havde gjort historien kort, hvad angik hvordan hun fik de dele.
Da Selena løftede sin hånd op til hendes ansigt, fulgte hun den med øjnene, men rettede dem mod Selenas øjne igen, da hun spurgte om lov til, at røre ved Hinatas ansigt. Hinata valgte at svare gennem handling, i stedet for med ord, ved mildt at lægge en hånd mod Selenas håndryg, hvorefter hun lagde sin kind ind mod hendes hånd. Hun havde åbenlyst ikke noget problem med, at Selenas hånd var kold, Hinata var vant til, at blive berørt af kolde hænder. Hendes hud var nærmest blødere end silke, og udover det hård der voksede fra hendes hoved, var der absolut ingen hårvækst noget andet sted sted på hendes krop, så det var sikkert en af grundene til, at hendes hud var så blød. Hinata fjernede let sin hånd fra Selenas, så hun selv kunne føre den som hun ville, og lænede sig så fremover med armene på bordet, så hendes ansigt, ikke var så langt væk fra hende.

"Jeg er heller ikke så glad for storbyer, eller byer i det hele taget, byer er som regel steder hvor mennesker og lignende opholder sig, og som du nok har lagt mærke til, er det ikke lige mig, så jeg bor ude i the forbidden forest, hvor jeg i det mindste skilder mig en lille smule mindre ud, fordi alting ser mærkeligt ud derude!" Hinata var tydeligvis ikke uvant, når det kom til en kvindes hånd mod hendes ansigt, faktisk så nød hun det lidt, da det var ved at være noget tid siden, en kvinde havde rørt hende "Som du nok kan regne ud, er nysgerrighed ikke noget nyt for mig, alle jeg møder og snakker med, er nysgerrige omkring hvad jeg er! Og for at være ærlig, hvad angår kvinder, er den nysgerrighed endt i nogle interessante samtaler, hvis man kan kalde det vi lavede en samtale!" hendes kinder blev varmere, i takt med at hun rødmede over det hun sagde. Til trods for at det var noget intimt hun nævnte, var Hinata relativt ærlig når det kom til stykket, og til tider lidt tilfældig når hun fortalte noget, men dette var blot tegn på, at hun var begyndt at blive mere tillidsfuld overfor Selena, for ellers ville hun have været mere reserveret, især når det kom til hendes sexliv.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+   

Discovering a friendship.... we are gonna have fun(Selena+Hinata)18+
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» what gonna happen? (Meriko)
» A friendship in the dark - Panthea