IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Reunion of a family (Millicent/Diana)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: Reunion of a family (Millicent/Diana)   21/11/2016, 01:15

Eftermiddag
New Miami
Lettere befolket
Næsten skyfrit men køligt

Til trods for at det efterhånden, var blevet køligt i vejret, så var denne dag faktisk ret god, når man så op på himlen. Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel, og de få skyer der var på himlen, var hvide og bevægede sig dovent hen over himlen, så alt i alt virkede dette som et prima eksempel, på en god efterårs dag.
Det var på denne kølige november dag, at en skør Willy Wonka ass looking kvinde, kom gående ned af gaden, iført hendes røde bukser, matchende cardigan over en hvid trøje, samt en matchende top hat, med nogle skøre dekorationer, og en taske over skulderen.
På hver side af hende, gik der 2 dinosaur lignende dyr, hvilket nok var årsagen til at folk omkring hende, holdt en hvis afstand til dem, og på ryggen af den ene reptil, sad der en mand, som var årsagen til, at Diana var ude på denne tur.

Denne mand hed Calvin, og hvad angik verdens syn på denne mand, troede næsten alle at han var død. Kun cirka 4 væsner i verden, vidste at han var i live, men dette ville snart ændre sig, for Diana var på vej til et sted her i byen, hvor Calvin kunne møde sin datter og kone, for første gang siden den selv samme dag som han forsvandt fra deres liv.
"Nå Klein, nu er der ikke særligt lang vej, til der hvor moren til din datter bor!" sagde Diana, der havde valgt at kalde ham Klein, opkaldt efter underbukse mærket, der delte samme fornavn som ham "Hvordan tror du det kommer til at gå, når nu du kommer tilbage til livet, i din families øjne?"

"Jeg ved det virkelig ikke! Men i det mindste har Dust valgt en fin dag, til at være min første dag ude!" svarede Calvin, i et lille forsøg på at undgå spørgsmålet, da han var nervøs for hvad der ville ske, når han mødte de 2 kvinder i hans liv, som så nådesløst mistede ham uden en forklaring, dengang for så mange år siden. Han håbede inderst inde på, at det ville gå bare en lille smule godt.
Dog var det ikke så meget mere tid, Calvin fik at tænke over tingene i, før de var ankommet til det hus, der nu engang var deres destination. Diana hjalp ham ned, fra det reptil lignende væsen hab sad på, og man kunne godt mærke på ham, at han havde lidt svært ved at gå stadig, for selvom hans nye krops dele lignede naturlige dele, havde han ikke haft så særdeles meget genoptræning, efter alt den tid i en tank, men det gik frem for ham. De gik sammen hen til hoveddøren, og Diana bankede på døren.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?

Sidst rettet af Diana 25/11/2016, 22:49, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5232

IndlægEmne: Re: Reunion of a family (Millicent/Diana)   22/11/2016, 22:07

// NB de bor i Miami , så stedet skal lige rettes og så kan jeg flytte emnet dertil ;) //

Bag det lille vindue , i det gule murstenshus brændte et varmt elektrisk lys som man kunne se fra pæn afstand . Det indikerede der var liv og at huset ikke lå øde hen.
Trods aftenen ikke var gået i gang og klokken ikke var blevet så mange , betød årstiden at mørket ville falde tideligt på  og da Millicents mor, Maria , ikke var så glad igen ved dette- havde hun stort set lys tændt 24-7 for ikke at blive indhyllet i efterårets mørke kåbe.
Maria var netop i færd med at gøre klar til en varm og fyldig kop mokka, og duften var så småt ved at indfinde sig af de boller hun havde smækket i ovnen.Hun nød at have sin datter hjemme igen, selv om det kun var kortvarigt. Millicent var allerede begyndt at tale om at tage videre....noget med det lille lam som skulle passes af en anden.
Med en irriterende bevægelse vred hun køkkenkluden op og hængte den over vandhanen. Det var alligevel for dårligt at Millicent ikke kunne blive længere , hun var jo lige kommet nærmest, rungede hendes tanker en smule anklagende.
Millicent var heller ikke at finde i huset nu , for hun var i skoven og jage,  fordi det var effektivt og grundlaget for deres levevis så Maria kunne næppe klage.
Faktisk skulle det vise sig at Maria ville prise sig lykkelig over datteren ikke var hjemme til at overvære, hvad der om få minutter ville udspille af rædsler, i det lille hus.

Da Maria så op fra sin oprevet køkkenklud, forsvandt al farve fra hendes smalle ansigt. Hendes øjne åbnede sig vidt og underlæben dirrede. * impossiblé* hviskede hun ligbleg og mærkede hvordan gulvet under hendes fødder begyndte at ryste.
De lange negle begyndte at kradse mod hendes håndflader, og hun stod ganske anspændt og blot observerede de to skikkelser komme nærmere....og nærmere....og helt tæt på.Et sælsomt syn....et hun havde drømt længselsfuldt om SÅ mange gange og nu ....nu hvor det umulige skete ...var det frygtindgydende.
"Mon dieu....quel est le cabinet de ce diable..... mon dieu" mumlede hun og slog sig korsets tegn foran sit bryst.Hun var ellers ikke en troende kvinde, men nogle ting krævede bare et kors...uanset hvad!

Hun havde haft sammenstød med  schreechers, zombies, vampyre og shapeshifters....sågar de vilde elvere der var mere psykisk ustabile end hun selv....men den her form for djævelskab , at nogen havde taget form som hendes elskede Calvin , det var nok det mest uhyggelige hun nogen siden havde været vidne til.

Stiv i hele kroppen og ret mekanisk rakte hun ud efter den ladte shotgun eller hvad det var for et teknisk monstrum våben  der altid hang i kosteskabet klar til brug, i tilfælde af indbrud og andet uvelkomment .
Samme tid som der blev banket på døren , afsikrede hun våbenet og sendte en tavs bøn om tilgivelse for hvad hun var ved at skulle gøre. Hun anede ikke hvilke heksekræfter hun var oppe imod, men hun vidste de ikke ville medføre noget godt og at hun ikke ville lade Millicent blive en del  af deres spind- om det så blev det sidste Maria gjore ville hun beskytte sin datter.

Så hun lod døren glide åben og den  tingen uden for , slog ud med armene som i en velkomst og med en varm stemme udbrød den "MARIA...jeg er hje..."
BANG!
Hun havde sigte på .. ..tingen....der udgav sig for at være Calvin, hans stemme havde givet hende kuldegys og skrækken stod malet i hvert et feminint træk hendes ansigt bar. Hun trak dårligt vejret.
BANG !
endnu et LETHAL SHOT STRAIGHT THROUGT THE HEART- og skikkelsen sank livløs sammen for fødderne af hende.Blodet bredte sig allerede i en sådan hast og mængde at det ikke var nødvendigt at tjekke for puls. Hvem end det var....hvad end det var, så var han død nu.
Hun hev luft ind gennem næsen og sigtede hurtigt på damen der stadig stod op...
"Du har to sek til at smutte , ellers ligger du ved siden af" hvæsede hun truende til personen, mens hun stadig voterede om hvorvidt hun bare skulle trykke og få det overstået?

First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: Re: Reunion of a family (Millicent/Diana)   1/12/2016, 18:06

//emnets placering er ændret så det kan flyttes ^^

Lyden af våbnet blive affyret, fik de 2 bioraptors til at gå i offensive, da de så det som et angreb, hvilket var logisk nu når en af dem fra gruppen blev skudt ned. Den ene af raptorerne, lavede en klikkende væsen af Maria, for at udgyde frygt og bedømme hvor fjenden var, før den hårdt bed ud efter våbnet, der var rettet mod Diana. De sylespidse tænder borede sig gennem metallet, hvilket lavede en øreskærende lyd, som var den lavet af skumfiduser, og den anden skulle til at angribe, men Diana stoppede dem begge, ved at lægge en hånd på snuden af dem begge.
"Teskedi tesk tesk!" sagde hun mens hun rystede på hovedet, på en ret sær måde. Hendes blik var rettet mod Calvins døde krop, men de blev rettet mod Maria, mens hun puffede til raptorerne, så de trådte tilbage "Det var så et par årtier, med spild af tid, for dusty mcdusty Dust! Han bliver ikke glad, når han høre at du skød hans legetøj, i det øjeblik han sendte det hjem!"

Hun gik ned i knæ, og kiggede på det blødende lig, lagde hovedet på skrå, mens hun kiggede på det, og tog så en flakon frem. Hun indsamlede noget af hans blod, før hun rettede sig op igen, flakonen blev gemt af vejen der hvor den kom fra, og Maria fik Dianas opmærksomhed igen.
"Nå men siden hele situationen med din mand, lige som ikke bliver til noget nu, så kan vi jo bevæge os videre til noget mere seriøst! Jeg havde godt nok troet, at genforeningen havde gjort en god stemning, men nu må jeg jo så gøre en god stemning i stedet!" sagde hun i en munter tone, fuldstændig ignorant over hvilken stemning Maria var i, efter det der lige var sket, og det faktum at Maria sikkert stadig ikke var alt for glad for Diana. Hun tog en lille sort beholder frem, med et rødt mønster der stavede Maria på den, som Maria burde kende bedre end nogen anden, for kun et væsen havde nogensinde givet hende disse beholdere.

"Mcdusty Dust bad mig undskylde for, at han ikke selv kunne komme med din mand, og den her rasledimmer, han har haft travlt på det seneste!" sagde hun med et smil på læberne. Hendes koncentration holdt dog ikke super længe på det emne, for hun rynkede med næsen, ved duften af noget der var inde i huset "Er det mad jeg kan dufte? Laver du mad? Er der snart mad? Jeg er sulten hvornår skal vi spise? Kan vi ikke snart spise, jeg elsker mad?" spurgte hun entusiastisk, så man næsten ikke kunne nå at svare på et spørgsmål, før det næste var blevet stillet.

//undskyld jeg var så sløv med at få svaret ændret, jeg håber det her er mere brugbart XD

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?

Sidst rettet af Diana 5/2/2017, 02:42, rettet i alt 2 gange
Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5232

IndlægEmne: Re: Reunion of a family (Millicent/Diana)   3/12/2016, 20:45

// Diaaaaaaanaaaaaaa Granny sweetie - sten død er i min verden stendød , og ikke noget man med et trylleslag lige kan genopleve ;)
Læs meget gerne mit OG dit indlæg igen - der er en smule mere styring i end jeg lige er tilpas med :/
Undskyld O.o ::

IndlægEmne: Re: Reunion of a family (Millicent/Diana)   

Reunion of a family (Millicent/Diana)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» ... er tegn på regn ... - Millicent
» Indbydene aften - Millicent
» Hjerternes Fest ~ Millicent
» Here I Am ~ Millicent
» Utopia - Millicent (!)