IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Twas a cold winter's night… - Luciana

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: Twas a cold winter's night… - Luciana    10/1/2017, 23:12

Dato: 13. januar
Dag: Fredag
Vejr: Køligt med enkelte dalende snefnug.
Tid: 21:15
Sted: Las Vegas - Gaderne (de lidt pænere).
Omgivelser: Butikker, restauranter og væsner af alle racer.
Påklædning: Kjole (uden smykkerne), en sort pels om skuldrene, sorte højhælede støvler, en krystalhalskæde og sorte handsker. Hår og make-up (se profilbillede).

Julens glitrende og glædesfyldte fest var ovre. Det nye år var skudt igen med fest og ballade. Og alt var atter som det var engang. Som om intet var sket den sidste måneds tid, og at festerne bare havde været det regne show. Livet stoppede ikke bare fordi at der skete noget nyt. Det vidste borgerne af Las Vegas mere end nogen andre. Byen som aldrig sov havde ikke tid til at standse op, bare fordi endnu et år havde passeret. Byen havde et rygte at leve op til, og sandelig om den ikke gjorde det. Til trods for, at det var flere timer siden, at solen var gået ned, så ebbede byens gader af liv og lystighed. Nattens væsner fjantede, shoppede, drak og snakkede, som var det højlys dag. Netop de væsner var en af de mange grunde til, at byen aldrig kunne tillade sig at tage et hvil. Der var altid nogen som havde brug for et eller andet. En partner for natten. Et spil kort og lidt kontanter på lommen. Eller måske blot lidt nyt til gaderoben.

Netop sidstnævnte var årsagen til, at Natasha for en gangs skyld havde bevæget sig uden for borgens faste rammer. Hun havde ikke ladet offentligheden få mange glimt af hendes blege hud siden nyheden om, at Vladimir havde bedt om hendes hånd havde bredt sig. Det havde ikke været et bevist valg, selvom mange tjenestefolk og Vladimir selv havde spurgt hende. Hun så blot ingen grund til at udsætte sig for den slags. Alligevel måtte hun til sidst erkende, at visse ting ikke kunne ordnes hjemmefra, og med et kommende bryllup, så måtte hun ofre sig denne ene gang. Hun frygtede ikke offentligheden eller det at bevæge sig udenfor. Hun havde gjort det i månedsvis, da ingen kendte til hendes eksistens. Nu havde hun et navn. Et navn, som man næppe tog fejl af. Dog, selvom hun ikke frygtede livet udenfor, så havde hun i dagens anledning medbragt et sæt friske øjne. En menneskelig tjenestepige, som ofte hjalp hende med beklædning og hår, og som gik præcis tre meter bag Natasha hele tiden.

"Hvor ønsker De, at vi bevæger os hen nu, Miss?"

Tjenestepigens forsigtige røst nåede hendes sarte øre, hvilket fik Natasha til at standse kortvarig. Stokken (se profil), som hun bar i højre hånd, blev skubbet lidt ud foran hendes fødder, så forbipasserende ville blive opdaget, hvis de gik for tæt på. Et snefnug ramte hendes blege kinder, og de lyselilla øjne søgte imod butiksfacaderne som lå på deres venstre side.

"Forhandles der smykker i nærheden?"

"De er faktisk standset ved siden af en smykkeforetning, Miss. Men jeg kender en bedre en lidt længere nede af gaden. Den ligger ved siden af en vidunderlige kunsthandel, som jeg-…"

"Fint. Kunst har ingen interesse."

"Nej, selvfølgelig ikke, Miss."

Tjenestepigen smuttede forlegen om foran Natasha, og begyndte turen ned mod den ande foretning. Det var let at glemme, at den høje, magtudstrålende vampyr ikke brugte sit syn. Hun bevægede sig yndefuldt og uden nogen form for tøven, selvom det udelukkende skyldtes, at hun fulgte tjenestepigens fært, som banede vej gennem e  hav af væsner. Tjenstepigen skulle netop til at dreje om et hjørne, da hun nær stødte en i anden kvindelig skikkelse, som befandt sig lige ude foran kunstforhandleren.

"Så er vi-… Åh! Om forladelse! Jeg så Dem slet ikke!"

//Jeg håber, at dette kan bruges. Jeg beklager, at det blev lidt langt, men jeg vidste ikke helt, hvordan jeg skulle få dem til at mødes :-) Du må skrive, hvis noget skal laves om!//
Tilbage til toppen Go down

Twas a cold winter's night… - Luciana
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» the music boy and the music girl //Luciana//
» Even covered with cold and death around you, you find warmth - Etain