IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Recallibrations (Duran/Hinata)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 237

IndlægEmne: Recallibrations (Duran/Hinata)   27/2/2017, 14:39

Tid: eftermiddag
Sted: Las Vegas
Omgivelser: aktivt i byen, mere fredeligt udenfor byen
Vejr: køligt

Det var en nydelig eftermiddag i Las Vegas, til trods for det kølige eftermiddags vejr, og en kvinde gik ned af en gade, der ledte ud til udkanten af byen. Hinata, der var iført den samme kriger stils nederdel, brune top med skelethænder på, og hendes rejsekåbe der dækkede hendes blå hud, var på vej til udkanten af byen, for at teste de nye pile hun havde designet, til den bue hun bar på ryggen. Hun havde i denne anledning, taget en kuffert med, der indeholdte de redskaber hun plejede at bruge, når hun skulle kelibrere pilene.
Herude i udkanten af byen, lå der en gammel skydebane, før i tiden blev den brugt til paintball skydning, den havde både et trænings areal, og en bane til rigtig brug, men den dag i dag, havde banen været forladt i en god sjat tid, da det var gået bankeråt, nok fordi der ikke var meget brug for den slags længere, men banen kunne stadig bruges, til det formål Hinata var kommet, for at bruge den til.

Da hun endelig var nået frem til banen, fandt hun et bord nær øve banen, hvor hun kunne ligge sin kuffert og bue. Her var så sjældent andre væsner, så hun følte hun godt kunne tage sin rejsekåbe af, og ligge den ved siden af sine ting. Hun lod også sine insekter flyve frit, så hun kunne koncentrere sig bedre, da hun åbnede sin kuffert, og tog de nye pille frem.
Efter allerede at have arbejdet med dem hjemmefra, måtte første skridt være at teste, om de virkede som de skulle, så hun tog sin cyberbue og strammede om grebet, så den foldede sig ud til fuld form. Hun tog en af pilene, spændte den for buen, og skød den i retning af en halmballe, hvorpå en målskive tegnet på en pap plade med 3 ringe, og en midterprik, var sat på. Pillen ramte målskiven, men den ramte skævt i forhold til center prikken, og den havde mistet højde på turen. Normalt var den slags pile, som hun havde lavet her, designet til at eksplodere ved impact, men Hinata havde slået det fra, så hun kunne kalibrere sit arbejde, før hun rent faktisk brugte det, hun hentede pilen igen, lagde den på bordet, og tog nogle små redskaber fra kufferten, så hun kunne finde fejlen ved pilen.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.

Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   27/2/2017, 19:31

Duran var kommet til Las Vegas for nogen dag side, det var ikke tit at han bliv sendt her til da The Calvarinos har styre over by, men nu var han her og havde også klar det han skulle, det var underlig nok en af de by han ikke havde været så meget i, gennem hans lang liv, mange anden stede havde han været også underlig stede, hvor der ikke kommer nogle så tit, nok med år imellem, nogen af dem tog han enlig tilbage til som en form for fri sted.

Han havde brugt hele dag indtil videre på at være indenfor, som han må leve med resten af sit liv, da han ikke kun opholde sig i sollys i mere en to time af gang, ellers vil han brænde op ligesom alle andre vampyr, man de to time var han glad for, sols varm var en af de ting i verden han elsker, men nu havde han bevæge sig udenfor, han havde hørt om en gammel skydebane udenfor by, og der var han på vej hen, bare for at ser den an og måske prøve sin ny økse af, ser om hvor god den er af kaster med, den var lidt tunge end den anden han har men det gjort ham ikke noget at den var det.

Han var klædt i nogen sort jogging bukser og en tank top i som farve som jogging bukser, han har en tasker på ryggen med hans ting i, han har solbrille på, for at skjule hans lette rød øjne, det skulle han også prøve at finde noget af, noget blod end det gå galt, der hvor han havde boet de dage han havde været her, er der ikke mulighed for at købe blod engang fra dyr, som også er fint nok for ham, bare han få noget blod, han stoppe op, da han ikke var alene på skydebane, der stod en høj blå kvinde med en bue, ikke et væsen han havde set før, det skulle være at han skulle vende tilbage til bane senere, så han ikke forstyrre hende.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   27/2/2017, 23:52

Imens hun stod med et lille redskab inde i mekaniken, på den pil hun lige havde hentet efter at have skudt den af, kom en af hendes insekter flyvende hen til hende, landede foran hende, og gav hende besked om at der var et fremmede væsen, som lige var ankommet. Hun rettede sig hurtigt op, så hun kunne dreje hovedet, og se i retning af ham der lige var kommet. Han lignede umiddelbart ikke en, der var her for at lave ballade, eller angribe hende for den sags skyld, faktisk så det ud som om, at han var ved at gå igen, bare fordi hun var kommet før ham.
"Du behøver ikke at gå, bare fordi jeg er her, der er masser af plads til os begge!" sagde hun mens hun lavede en gestus med hånden, mod det trænings område hun befandt sig i, som lå op mod det større område der dengang stedet blev brugt, var til når folk legede mod hinanden, med deres paintball guns.

Hinata virkede umiddelbart ikke til at føle sig truet af en fremmedes tilstedeværelse, men det kom nok af, at denne fremmede personlighed, var kommet frem på en rolig måde, på et tidspunkt hvor hun ikke var i fare, så der var ingen faresignaler omkring hende både før og efter han var kommet, som kunne gøre at hun følte nogen fare.
"Er du også kommet her, for at teste våben?" spurgte hun med vis mængde af nysgerrighed i hendes stemme, da hun fandt det interessant at have noget man kunne arbejde med, noget man kunne studere, forbedre og bearbejde, for ikke at glemme forbedring af ens egne egenskaber.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   28/2/2017, 17:39

Han havde nået at vende sig om og havde nok gået små fem meter, før han stoppe op da hun snakke til ham, så vidste han det at hun snakke hans sprog, det var jo ikke sikker at hun gjort det, han vende sig om og smiler svagt til hende, så hans hugtænder ikke kom til syn, ”det kan jeg ser af der er, men det kun jo være at du ikke vil havde selskab” sagde han og så på hende, han gik over til bane ved side af den hun stod ved, hvor han tog sin taske af og stille den på jorden, han åben den og tog en økse op, hvor skaffe på økse var af jern og øksehoved af sølv, hvor han tog nogen knive op bagefter som var hele normalen.

”På en måde er jeg og så hele alligevel” sagde han og tog økse op og kaster den ned mod halmballe, han ramt ikke midt af måleskive der var der ned men, han ramt ud i side af skive, hvor han tog to knive op ud af de seks der lå, hvor han kaster begge knive samtid og med sammen hånd, hvor han så ramt midt af skive, når så han kan stadig godt ramt, knive var han også vandt til men ikke økse, den var tunge end den anden han har, han gik ned til måleskive og tog de to knive og økse end han gik tilbage, ”er du selv i gang med at teste våben” spurgte han og kiggede over på hende end han kaster økse igen og ramt tætter på midt end før men ikke i midt.

http://usol.dk/butik/esee-izula/ knive
http://usol.dk/butik/crkt-chogan-t-hawk/ økse
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   28/2/2017, 21:53

"Tja, jeg kom godt nok her, fordi stedet som regel er forladt, det er ikke tit nogen kommer her, og derfor er det rart at jeg kan slappe af, og tage mig ordentlig tid til mit arbejde, uden at tænke på, hvordan de fleste fremmede har det med, hvordan jeg ser ud eller om de kan tjene penge på at sælge mig, til samlere!" sagde hun tænksomt, før hun pillede et spøjst adrigat op, der var lavet til at kunne sidde på øret, og som havde et glas der ville blive pladseret foran øjet, når man tog den på. Adrigatet var lavet til, at kunne forstørre små ting og zoome ind på ting efter behov, den så ud til at være specialdesignet, med en teknologi der ikke var særligt almindelig, for den tid de levede i, nærmest som om den kom fra fremtiden, eller en anden verden.
"Men det kan være rart nok at have noget selskab, når man bare står og øver sig på sine våben, eller kalibrere dem for den sags skyld!" det sidste sagde hun, mens hun lavede en gestus, mod den kuffert og de pile hun stod og arbejdede med, mens hun gav et lidt skævt smil fra sig.

Hun tog det spøjse adrigat på, ved at sætte det på højre øre, og tændte det på den knap der sad på siden af den. Hun så ned på den pil hun var i gang med, og begyndte at fikumdere med den igen, og hun nåede så langt som til at lukke den igen, før hun så op på ham igen da han snakkede til ham igen. De gule øjne fulgte øksen da han kastede den, derefter de 2 knive da han ramte plet på skiven med dem, og hun kunne ikke lade vær med at smile lidt, da hun så kunne regne ud, at han var her for at øve sig med øksen, da han udemærket godt kunne finde ud af, at kaste med hans knive.
"Ja, jeg kom herud for at kallibrere de nye pile jeg har her, de er egentlig bare en forbedring af den første model, men den tilføjelse jeg har givet dem, kræver at de bliver opgraderet, til en bedre model af dem selv, hvis man kan sige det på den måde!" sagde hun og tog sin cyberbue frem igen, spændte pilen for den og skød den af. Den her gang ramte den midten, men igen skete der ikke noget særdeles specielt, dette betød blot at hun vidste hvordan pilene skulle ændres, for at de kunne bruges på samme måde som en normal pil, nu kunne hun tillade sig at aktivere deres funktioner, når ellers hun skulle bruge dem, til deres rigtige formål.

//adrigatet ligner de dimser man har i dragon ball serien, dem de bruger til at se andres styrke med, hvis altså du har set det før :b
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   1/3/2017, 19:26

”Det kan jeg godt forstå og det kan jeg næste regne ud, at der ikke er så tit nogle her ude fra tilsted af sted” sagde han og smiler svagt og kiggede kort på hende, han tog sin solbrille af, så hun kun ser hans lette rød øjne, ”kender det godt at være andreledes, nok ikke lige så meget som dig” sagde han og kiggede på hende og smiler så hans hugtænder kom til syn, han holdt op med at smiler da han var sikker på at hun havde set hugtænder, han var ikke bange for at hun sagde noget, da hun selv kendt til problem som hun lige selv havde sagt, han nikke bare til det næste hun sagde og kiggede kort mod hende kuffert, end han kaster sin økse og ramt bedre end før man stadig ikke i midt.

Han tog sig ikke rigtig at hun tog en ting mere frem og tog den på, han havde set så mange mærkelig ting, i zone 1 og andre stede i verden, hvor han havde været, så han tog sig ikke mere af at hun havde, tager en ting mere frem, han henter sin økse og kaster den da han når tilbage, det gjort han to gang mere end han ramt midt, ”ja det skal der også ting, jeg er her selv for at øver mig med økse, den er tunge end den gammel” sagde han og begynde derefter at gå ned efter økse, da han kom tilbage med den, tog han sine solbriller på, nu hvis der skulle kommer nogle forbi, det var ikke lige alle som tog det lige pæn med, at møde en vampyr i sollys, eller de flest tror at han er en vampyr som han også er på en måde.

”Undskyld jeg spørge men er du den eneste af din race, for har ikke ser så nogle som dig før” spurgte han og kiggede over på hende og sat sig ned på en halmballe der stod ved hans ting, han træk vejret dybet ind en enke gang, men der var ikke nogle dyr der var tæt på, til han kun dufte dem, han skulle snart finde noget blod, helst fra et dyr da de er nemme at gennem væk end et menneske ligner væsen.

(Det har jeg xD)
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   1/3/2017, 22:45

"Det at være anderledes, er vist noget der tiltrækker både uønsket opmærksomhed, og andre væsner der er anderledes!" sagde hun med et let smil på læben, efter hun havde set de øjne og tænder, som Duran valgte at vise hende, ved at tage solbrillerne af og smile lidt mere afslørende til hende. Hun gik hen og hentede den pil hun havde fyret af, så hun havde det eksemplar der virkede fint, i tilfælde af hun skulle bruge det senere, ikke fordi hun regnede med at glemme metoden hun lige havde brugt, hun ville bare være sikker på hun gjorde det rigtigt, indtil hun kunne gøre det i søvne. Hun tog en ny pil frem, der så ud til at være af den samme slags som den første hun havde rettet på, og begyndte at arbejde på de samme ting, som hun havde rettet i den første, mens de alligevel stod der og snakkede.
Hun så dog op en gang imellem, til dels når han snakkede til hende, men nok også mest af vane, når der var et andet væsen i nærheden, som hun ikke kendte særligt godt. Trossalt var det ikke tit, at hun var sammen med fremmede væsner.

"Så du har fået dig en ny økse? Var den gamle ved at være for slidt, eller noget i den retning, eller var det bare tid til at få opgraderet til noget nyt og måske bedre, end hvad du havde før?" spurgte hun lidt nysgerrigt, da hun trossalt selv havde valgt at opgradere sine pile, fordi hun syntes at hendes våben, trængte til at have noget mere kraft i sig. Trossalt var hendes cyberbue til kamp, så det at opgradere den og pilene hun brugte til den, var blot at forbedre hendes chancer for, at komme ud på den gode side af en kamp, eller i det mindste at klare sig bedre, end hun kunne have gjort med den originale variant.
Hun fik ændret på den næste pil, og sluttede af med at tænde den, da hun gerne ville se hvad hendes opgradering kunne gøre, på deres fulde potentiale. Det var jo ikke ligefrem meget, bare at skyde pilene af, det kunne hun gøre med sin normale bue og pil, så nu var hun klar til at se hvad den her variant virkelig kunne. Hun rettede sig op, spændte pilen for buen og fyrede den af, man kunne kun lige nå at se, at den ramte midt i målskiven, før den eksploderede og spredte halm ud over det hele, så vidt det var muligt, i dens begrænsede eksplosions rate. Hinata virkede tilfreds med resultatet, så den begrænsede sprængnings radius, måtte helt klart være intentionen.

Hun så over mod Duran, da han spurgte til om hun var den eneste af hendes slags, og det så ud til på hendes ansigts udtryk, at dette var et spørgsmål, som hun var vant til.
"Det er du ikke den første der spørg om, men ja jeg er den eneste renblodet af min art!" svarede hun mildt, og tog øre adrigatet af, da hun ikke skulle bruge det mere, hendes ændringer var klaret, så resten kunne hun klare hjemme fra "Det skal dog lige siges, at der findes et mandligt væsen der ligner mig, men han er ikke den samme art som mig, han er blevet skabt ud fra en blanding af forskellig dna, hvor en af de dna strenge kom fra mig! Underligt nok måtte min dna, have haft en dominans når det kommer til udseendet, så blandingen fik ham til at ligne min race! Derfor er jeg den eneste renblodet af min art, i hvert fald hvad jeg ved af!"
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   2/3/2017, 17:44

”det har du hele sikker i, og jo mere andreledes men ser ud, jo mere tiltrække er anden af en” sagde han og kiggede kort på hende, han så godt at hun tog en pil mere frem og begynde at piller ved den, han kaster sin økse igen og ramt midt igen, nu havde han vandt sig til den ny økse, han gik ned og henter den og pakke derefter våben ned i sin taske og kiggede kort rundt, stadig ikke noget dyr af ser eller af dufte.

”Den gammel er der ikke noget galt med, den har bare ikke noget hoved af sølv som den her har, så den er bedre mod andre overnaturligt væsen” sagde han og kiggede kort over på hende, han tog sine solbriller af og kløe sig kort i øjne end han tog dem af og kiggede derefter kort op på himmel, der var stadig noget tid i nu end sol gik ned, så han skulle også overvej at finde et sted at være indtil da, han vil så heller ikke bare går fra hende, da hun var hyggelig nok at snakke med.

Han nikke kort til det næste hun sagde og det overrasker ham endelig ikke, at han ikke var den første som havde spurgte om det, han lytte rolig på det hun fortale og nikke kort da hun var færdig, det vil ikke overrasker ham at den person kom fra zone 1 ligesom ham selv, men det var ikke noget han vidste eller havde hørt noget om, han fik heller ikke alt at vide af dem der ned men nok mere end de synes om, gjort han nok.

”Det er ikke fordi jeg ikke vil snakke mere, men jeg skal finde læ for sol og samtid også finde noget blod, ved ikke om vi skal møde et sted eller om du bare skal videre” halv spurgte han og kiggede på hende, nu havde hun fået tilbud at tage med ham eller mødes med ham senere, han skulle bare videre end han gik i blodrus, selvom det ikke var så tit at han gjort det men det skulle lige pas, at han gjort det nu hvor han havde selskab.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   4/3/2017, 21:07

"Ja, det har jeg særdeles godt lagt mærke til, jeg har mødt nogle væsner, der i høj grad kan klassificeres, som anderledes væsner, og det er til trods for at jeg bor i en skov, hvor jeg plejer at holde mig for mig selv når ellers jeg kan få muligheden for det!" sagde hun, mens hun begyndte at pakke sine ting sammen. Trossalt var der ikke meget mere grund for hende, til at blive hængende her, ikke andet end hvis hun ville lave mere, med hendes nyforbedrede pile, men det var der ikke behov for, så lige som han gjorde sig klar til at smutte igen, gjorde hun det samme. Hun så over på ham, da han forklarede hvorfor han havde skiftet økse, og kunne til dels godt forstå dette skift, han havde gjort det, af en grund der mindede meget om, hvorfor hun havde opgraderet sine pile: for at kunne klare sig bedre, mod andre væsner der potentielt kunne være farlige.
"Hm, en logisk opgradering, men hvorfor kun sølv? Af hvad jeg har hørt indtil videre, er det ikke så mange væsner, der er svage overfor sølv, så øksen er den mest effektive del af en sølv økse! Medmindre selvfølgelig, du har et seriøst problem med væsner, der lige præcis er allergiske eller svage, overfor sølv!" sagde hun med et tænksomt blik i sine øjne, mens hun var gået i stå med at pakke sine ting. Hun fik dog hurtigt startet op igen, og pakket de sidste ting ned i kufferten, som blev lukket, før hun tog cyberbuen og trykkede på dens aktiverings knap, så den pakkede sig selv sammen igen, og hun kunne hænge den i kanten af sin nederdel.

"Hvis du har brug for det, kan jeg skabe noget skygge til dig, det kan i hvertfald give dig lidt tid, desuden kan jeg opspore noget spiseligt, så du målrettet kan gå efter det, og hurtigere komme væk fra solen!" foreslog hun med hovedet lidt på skrå. Hun tog sin rejsekåbe fra bordet, tog den på og dækkede sit hoved med hætten, så man endnu engang ikke kunne se hendes blå hud "Men selvfølgelig, hvis du hellere vil klare det selv, skal du være velkommen til det, så kan vi bare mødes på det hotel jeg bor på, mens jeg opholder mig her i byen!" tilføjede hun, med en lettere spørgende mine, og afventede så hans svar.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   5/3/2017, 16:23

Han nikke bare til det første hun sagde, da han ikke havde mere at sige til det emme, han kun ser at hun også gik i gang med at pakke sine ting, kun det være at han var heldig at hun vil gå med ham eller bare mødes med ham et andet sted, han smiler af det næste hun sige angår hans økse, det havde hun rart i men problem med en økse var at man ikke kun laver så meget om på dem, han tog sin taske af og åben den og tog to magasiner op og kaster den over til hende, om hun grab dem eller ikke var op til hende selv, ”problem med en økse at man ikke kan gør det sammen, som men kan med ammunition” sagde han og hentyder til magasiner som han havde kaster over til hende, hvis hun så på magasiner var den en med blå lys i og den andet magasin var der fylde kviksølv i.

”Det er svært at gør det sammen ved en økse men sølv gør det bare lidt nemmer i nærkamp” sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt, han bliv enlig lidt overrasker over hendes tilbud at hun kun skabe skygge for ham og samtid finde noget mad/blod til ham, ”nej du må meget gerne giv mig noget skygge og finde noget mad til mig, jeg skal dog bare bruge en del blod” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, ”så kan vi også følges til dit hotel” sagde han og smiler svagt, han tog magasiner og lad dem tilbage i sin taske end han tog tasker på, så var han klar til at kom videre, ud at finde noget blod til ham og noget skygge.

Men kun godt ser at hans hud var begynde at bliv lidt rød i det, så vidste han at han skulle finde læ, ”jeg har ca en halv time end jeg begynde at brænde op” sagde han og kiggede på hende, så vidste hun hvor travle de havde med at finde skygge til ham, selvom hun sagde at hun kun laver noget til ham, så var det bare at finde noget blod til ham, da han sikker heller ikke kun købe det på hotel, hvor hun bor, det kun være men han tog ikke chance med at han kun købe det.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   6/3/2017, 22:09

Hun greb magasinerne, en med hver hånd, nærmest uden at have behov for at fokusere, nærmest som om det lå i hendes muscle memorie, og holdt dem op så hun kunne studere dem enkeltvis, det tog hende dog ikke lang tid at regne ud, hvad forskellene på dem var, for hun brugte noget lignende, i hendes pile, en variant var med kviksølv, lige som det ene af hans magasiner, en anden variant var pile der eksploderede og udstrålede uv lys, mens andre induserede en lignende uv væske, lige som det andet magasin han havde kastet til hende.
"Dine magasiner er lavet, til at gøre speciel skade på henholdsvis vampyre, varulve og væsner der specifikt ikke kan tåle, uv lys og kviksølv! Medmindre du har patroner med andre fordelagtigheder, gætter jeg på at du hovedsageligt har med vampyre og varulve at gøre?" sagde hun først med et analyserende blik, men det blev skiftet ud med et spørgende blik, da hun spurgte ham, og så over på ham samtidig. Hvis det ikke var for hendes cyberbue, og de pile hun brugte til den, ville hun ærligt talt ikke have vist, en flyvende fidus om den slags, men siden hun gjorde var hun selvfølgelig nysgerrig omkring det, og ville spørge ind til det, hvis han ikke havde noget imod at snakke om den slags. Magasinerne blev hurtigt returneret til ham, så han kunne lægge dem tilbage, mens deres samtale fortsatte, og så de kunne komme videre.

"Tja som du nok kan regne ud, er jeg ikke lige frem en nærkamps type, jeg foretrækker at holde mig ude af den slags, og selv hvis jeg skulle ende i en kamp, vil jeg helst holde det på afstand! Trossalt er jeg et forholdsvis stort mål på nært hold!" sagde hun med et skævt smil, der dog var halvvejs gemt, under hætten og dens skygge. Hun smilede dog et mere normalt smil til ham, da han takkede ja til skygge, og hjælp med at opspore mad, den slags var en del nemmere for en med hendes evner, end det at slås.
"Okay, først og fremmest får jeg nok brug for at vide, hvor meget du sådan cirka kan spise, vare så jeg kan sortere og prioritere mellem de føde kilder jeg kan finde, desuden har jeg brug for at vide, hvad for en slags væsner du er villig til at spise af, med andre ord om du er kræsen, eller om der er noget specielt jeg skal frasortere, af de væsner jeg finder! Sidst men ikke mindst, har du noget imod insekter, der kravler direkte på din hud og dit tøj, eller ville du foretrække at de skaber en kuppel omkring dig?" spurgte hun mildt, mens en flok af insekter begyndte at sværme ud fra hendes ærmer, hætten og bunden af hendes rejsekåbe. Der var nemlig en forskel, for hvis insekterne dannede en kuppel omkring ham, måtte den være tæt nok til, at solen ikke kunne ind, hvilket betød at han sikkert ikke kunne se ud, og det ville også gøre at man ville kunne høre insekterne flyve i formationen, så længe de dannede kuplen, hvorimod hvis de landede på ham, kunne de blokere sollyset uden at lave den lyd, og hvis han havde solbriller på, kunne han stadig se, fordi de ikke ville blokere for hans synsfelt.

På den måde hun spurgte om hvor meget han kunne spise, og hvad han foretrak at spise, kunne man måske regne ud, at dette ikke var første gang Hinata, havde med en vampyrs spisevaner at gøre, og det var faktisk sådan, at Hinatas første elskerinde havde været en vampyr, derfor var dette noget hun havde prøvet at gøre før.
Den halve time han nævnte at de havde, før han ville brænde op, ville uanset hvad han valgte, ikke være noget problem for dem, især ikke med den metode hun havde valgt at bruge, så hun smilede blot til det han sagde, da hendes teknik ligesom talte for sig selv, på sin egen spøjse måde.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   7/3/2017, 17:28

Det overrasker ham enlig ikke at hun kender til tyder, det var vis rimelig normal at man brugt det, for at havde større chance for at overlever en kamp med en vampyr eller en varulv, ”nej det har jeg ikke men, har bare ikke fundet noget der er lige så godt imod andre væsen” sagde han og kiggede over mod hende og smiler svagt, han grab magasiner da hun kaster dem tilbage til ham, hvor han pakke dem ned i taske og tog den derefter på, han kiggede over på hende da hun begynde at snakke til ham igen, han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, ”det havde jeg regne ud at du ikke var, jeg er selv ligeglad om det er nærkamp eller på afsted af hinanden” sagde han.

Han lo kort til det næste hun sagde, det lyder ikke som at det var første gang at, hun hjælp en vampyr med at finde mad og at bliv beskyttet mod sollys, ”jeg er ligeglad med hvor blod kommer fra, bare der er omkring 5-6 liter og er også ligeglad med at de kravle på mig” sagde han og kiggede på hende, så må han ser hvordan hun tager med, at han skulle bruge så meget blod, det var mere end en normal vampyr skulle bruge, han plejer normal ikke at finde så meget blod på en gang, men af flere gang løbe af dag, men hvis hun kun finde det nu vil det ikke gør ham noget, så kun han venter til en gang i morgen med at skulle finde blod.

”Du vis bare vej, når du er klar” sagde han og kiggede på hende, om hendes insekterne kravle på hans øjne, vil han stadig godt kun se noget, ”undskyld min mangle på høflighed, mit navn er Duran og deres er” spurgte han efter lidt tid hvor de havde gået, selvom hun var den del højere end ham, kun han nem følge med hende i hendes tempo.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   8/3/2017, 23:50

"Ind til videre, har jeg selv haft en smule problemer, med at finde specifikke ting, der kan skade andre væsner, på samme måde som sølv kan skade varulve, og lys kan skade vampyre, så som en erstatning i mangel på bedre, valgte jeg at gøre noget mere kreativt, så som den eksploderende pil du så mig bruge, eller pile med syre, nervegift, dræbende gift, elektrisk ladning og lignende! De kræver godt nok lidt mere arbejde, såsom indkøb og fabrikkering, men det er helt klart det værd, når man står i en situation, hvor de er brugbare, eller sågar livs reddende for mig!" sagde hun mildt. I mangel på særdeles meget mere at tilføje, til deres lille snak om nærkamp og distance kamp, smilede hun og nikkede anerkendende til, at det ikke gjorde nogen forskel for ham, hvilken form af disse 2 varianter af kamp, som han nu en gang kunne finde sig selv i.
"Jamen så burde situationen jo være lige til, lad os se hvad mine insekter kan finde til dig!" sagde hun med et mere tænksomt blik i sine øjne, mens hendes insekter begyndte at eksekverer hendes ordrer. En forholdsvis stor flok, begyndte at omringe Duran, og sætte sig overalt på ham udover på hans mund, øjne og i hans ører, mens en større flok fløj op i luften, blot for at sprede sig ud i luften, og flyve i sådan cirka alle tænkelige retninger, med Duran og Hinata som centrum for deres flyvning. Hinata nævnte det godt nok ikke, men 5 til 6 liter blod virkede som lidt mere end hvad der virkede normalt, i forhold til hvad hun kunne huske, for en gennemsnittelig vampyr, i hvert fald når det kom til bare et enkelt måltid, men det at hun ikke nævnte dette, var nok mest af alt fordi hun regnede med, at Duran var bevidst om dette, og hun var egentlig ikke alt for interesseret i at vide, meget mere end nødvendigt omkring hele det med, vampyre og deres mad.

Der gik ikke lang tid, før nogle af hendes insekter, begyndte at vende tilbage, så Hinata løftede sin hånd op foran ansigtet, hvor insekterne kunne lande, og fortælle hende hvad de havde fundet. Hun så ud til at vurdere, hvad der måske var det mest brugbare fund, før hun valgte at dele denne denne nyfundne information med Duran.
"Der er en lille flok hjort på omkring 6, i den retning, omkring 300 meter herfra, de vil helt klart give mest blod, hvis vi fanger bare 2 af dem, og så er der et par, en mand muligvis af racen menneske, og en kvinde muligvis af racen succubus, 200 meter i den retning, de er sikkert lidt mere besværlige, men tilgængel er det sikret 10 liter blod, hvis vi fanger dem begge!" sagde hun og pegede først væk fra byen, da hun nævnte den lille hjorteflok, og hun pegede derefter i retning af byen, da hun nævnte de menneske lignende væsner. Hun så mod ham, for at høre hvad for et mål, han helst ville foretrække at de gik efter.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   9/3/2017, 17:48

Han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt af det, det var derfor han havde sin nærkamps våben, eller bare sin normal magasiner, da de også virker mod de andre overnaturlig væsner, ”det er derfor godt at kun kampsport, når de kommer for tæt på en” sagde han og kiggede kort på hende, han knæk kort nakke end han kiggede kort op på himmel, hvorefter han rette sit blik mod hende da hun snakke til ham, ”ja lad os det” sagde han og smiler svagt, han tog sig ikke rigtig af alle hendes insekterne var på ham, han kiggede sig rundt efter hendes insekterne var fløjte ud, han kun dog ikke selv ser noget og synes at det var begynde at være tæt på.

Han smiler svagt for sig selv da han kun begynde at ser de første af hendes insekterne kom tilbage, han lytte til det hun havde at sige og nikke kort bagefter og tænke sig kort om, ”dyre er nem af efter lad i forhold til par, men par er de nemmeste at fange, måske kan vi når at få ram på tre af hjorte, som også vi være nok blod men jeg sige par” sagde han og kiggede på hende og tog derefter kort sin taske af for at tager økse ud, end han tog den på igen og hæng økse i bælte, ”det er op til dig selv om du vil hjælp” sagde han og kiggede kort på hende, end han begynde at gå i den retning hun havde, peger angår par.

Hvis det var rigtig hvad hun havde sagt angår kvinde at hun måske er en succubus, var det hende han skulle gå efter første, da mand bare var et menneske, som ikke kun gør meget modstand imod ham, han kiggede sig kort over den en skulder for at ser om hun gik med ham, da han var omkring 100m fra dem kun han begynde at mærke deres puls, så var han på rette vej, han tog sin økse ud af bælte og tog den i hånd så han var klar til at kaste den, som han også gjort da han var omkring 20m fra dem, han kaste den efter kvindes hoved, han sat i løb efter han havde kaster den, mens han løb træk han en kniv ud af bælte og var over hos dem, hans opmærksomhed lå på kvinde hvis hun stadig var i liv, han holdt selvfølge også øje med mand, han var klar til at undveg eller til at parre, hvad der nu var nemmeste af gør, hvis de overhoved angreb ham.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   10/3/2017, 21:51

"Jeg har aldrig rigtig haft nogen, der kunne lære mig den slags, men kampsport er en praktisk evne at besidde! Tilgengæl, i mangel på muligheden for at lære den slags egenskaber, kan jeg i stedet bruge mine insekter, og mine spidersquirrels Chick og Chuck, til hvis nogen kommer for tæt på mig! Det er langt fra det samme, men ind til videre har jeg kunnet få det til at fungere!" sagde hun mildt. Hendes spidersquirrels kravlede ud af hendes hår, og hen på hver af hendes skuldre, da de hørte hendes stemme, sige deres navne, hun nussede dem en efter en med højre hånd, for at lade dem vide, at de godt kunne slappe af. Duran fik dog hendes opmærksomhed igen, da han valgte at gå efter paret.
"Hvis du vil have fat i parret på den lette måde, kan jeg nok godt gøre noget ved det, mine insekter lever af chakra, så hvis jeg sender dem ind først, vil ofrene være så trætte, at de knap nok kan skrige efter hjælp, det gør at du kan spise i fred, og det er mere sikkert, at der ikke er nogen, der kommer løbende for at hjælpe dem!" endnu engang lød hun som om, at hun havde gjort det her før, denne gang kom det af, at hun havde brugt denne teknik et par gange før, da hun hjalp den første vampyr hun havde mødt, med præcis den samme teknik. Det var dog også tydeligt, at Hinata havde lært mange spøjst teknikker der gjorde, at hun kunne være en god spion, men det var ikke derfor hun kunne de ting, hun havde mest af alt lært de her teknikker, for at holde sig mere usynlig, for jo mindre lyd og larm hun lavede, når hun var ude blandt andre væsner, jo mindre lagde man mærke til hende.

Imens hun gik med ham, i retning af det par hun havde opsporet, begyndte den flok af insekter hun havde sendt ud, at samle sig omkring hende, men de vendte ikke tilbage til hendes krop, da hun regnede med, at en flok insekter omkring dem, ikke så meget mere mærkeligt ud, end en mand dækket af insekter. Da de kom tæt nok på til, at Duran begyndte at angribe, valgte hun at bruge den foreslåede teknik, de insekter der svævede omkring dem, sværmede mod manden, som ikke rigtig fik nogen mulighed for at hjælpe kvinden, da de var over ham og drænede ham for energi, før han kunne gøre særligt meget.
Det passede omtrent med, at når Duran havde nedlagt kvinden, lå manden allerede på jorden, nærmest helt hjælpeløs, og klar til at falde i søvn, efter den dræning. Dem der dækkede Duran forlod hans krop, så han kunne spise uforstyrret, og sammen med dem der havde drænet manden, dannede de en kuppel rundt om kvinden, manden og Duran, så selvom Duran ikke var dækket af insekter, kunne solen alligevel ikke komme igennem kuplen og ramme ham. Imens stod Hinata uden for kuplen, og ventede på at han spiste færdig.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   11/3/2017, 02:07

Han nikke til det første hun sagde og så kort på hendes spidersquirrels da de kom frem fra hendes hår, han kun godt lærer hende kampsport men vidste bare ikke hvornår han havde tid til det, derfor sagde han ikke noget om det, ”det må du gerne gør, så er jeg sikker på at der ikke kommer nogen løbe for at hjælp dem” sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt, han gik over mod par og kun ser at hun gik med ham, så havde hun nok tænke sig at hjælp ham med at nedlæg dem.

Han kun ser at hun tog sig af mand, nu hvor han tog sig af kvinde, han ramt det han havde sigt efter som var kvindes hoved, så der var ikke meget modstand fra hende og heller ikke mand, da han var ved at falde i søvn, han træk økse ud af kvindes hoved og tørre den af i hendes tøj, end han tog sin taske af og stille den på jorden, hvor han pakke økse ned i den og lad kniv tilbage hvor han havde, tager den, hvorefter han læner sig ind over kvinde og bide hende i hals, hvor han begynde at suge hendes blod i sig, han tøm hende helt for blod, da han havde det rejse han sig op og gå over til mand, hvor han knæ ved side af ham og brække hans nakke, hvor han så læner sig ind over ham og bide ham i hals og begynde også at suger hans blod, mand tøm han dog ikke hele men tæt på.

Han rejse sig op og tager sin taske og tager den på, kvinde lå og var hele hvid og tørre ind og mand var ikke lige så hvid og var ikke tørre ind, han tog sin solbrille af og sat dem i halskant i tanktop, han havde ikke rød øjne mere, nu var de hans normal farver som var brun blå, han kiggede over på hende og smiler svagt og slikke sig kort om mund, ”så er blod problem klar, så er det bare noget skygge jeg mangle, snakke du ikke om et hotel værelse” spurgte han og kiggede på hende, det synes han at hun havde snakke noget om kort, han havde ikke selv noget værelse lige pt men kun få det, der han havde bor de sidste par dag, ellers kun de også bare finde et sted at være hvor der er skygge.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   11/3/2017, 13:57

Hinata lænede sig op af den nærmeste væg, mens hun stod og ventede på, at han fik spist hans "mad", ikke fordi det tog særdeles lang tid, men nok tid til at hun kunne nå, at slappe lidt af imens han spiste. Da han var færdig med at spise, og havde taget sin taske på igen, begyndte en andel af hendes insekter, som dannede kuplen rundt om ham, at samle sig på ham igen, så han igen kunne bevæge sig som før, mens resten af insekterne, fløj tilbage til hende og forsvandt, ind under hendes rejsekåbe hvor de kom fra. Hun skubbede sig væg fra væggen med ryggen, så hun kunne rette sig op igen, hvorefter hun gik i retning af hotellet hun opholdte sig på, hun stoppede dog da hun stod omtrent ved siden af ham.
"Godt du kunne bruge maden til noget, en mæt vampyr er trossalt mere afslappet end en sulten, i hvert fald efter mine erfaringer!" sagde hun mildt, og smilede lidt til ham under hætten "Ja jeg har et hotel værelse, vi kan tage hen på, og så typisk som jeg nu engang er, så er det et værelse med mulighed for mørklægning, så skygge burde ikke være et problem der! Til tider kan det være nyttigt, at jeg foretrækker mørke både når jeg sover og når jeg er uden for mine vante omgivelser!"

Hun lavede en gestus i den retning de skulle, for at komme til det hotel hun opholdte sig på, for at opmuntre ham til at følge med, før hun begyndte at gå igen. Der var ikke særdeles langt til hotellet, men alligevel lå det godt placeret for en som Hinata, der var ikke meget mere end 15 minutters gå gang, til de handels butikker hun købte sine ting i, hotellet i sig selv var ikke byens mest populære hotel, men det havde en rimelig fornuftig kundekreds, så det var ikke overbefolket, og hun tiltrak sig ikke så meget opmærksomhed, udover når folk bemærkede at hun var højere end alle andre. På den måde, var det nemmere for en som hende at gemme sig, uden rigtigt at gemme sig.
"Hvad laver du så ellers, når ikke du skaffer nye våben, tester dem, spiser eller leder efter skygger? Medmindre selvfølgelig det er det eneste du går og laver?" spurgte hun med et skævt smil på læben, mest for at lave en lille smule sjov, mens de gik ned af gaden, hun gjorde dette mest af alt for at starte lidt smalltalk, så de ikke bare gik der, i en akavet form for stilhed. Dette var også selvom der ikke var så særdeles lang tid, der kunne nå at blive så akavet, før de var nået frem til hotellet, hvor de kunne træde ind i en elevator, der førte dem til 4. etage, og derfra var der ikke langt til hendes værelse. Gardinerne var allerede trukket for, så da de kom indenfor forlod insekterne ham, og fløj tilbage til hende, mens hun tog sin rejsekåbe af, så nu var det nemt at se, hvordan de kravlede ind i hendes ører næse og mund.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   11/3/2017, 16:39

Han smiler svagt af det hun sagde og lukke kort sine øjne, ”en mæt vampyr er ikke lige så farlig som en sulte er” sagde han og kiggede på hende, han nikke kort til det næste hun sagde og begynde at gå sammen med hende, ”det lyder godt at det ikke bliver noget problem” sagde han og kiggede kort på hende, han gik rolig med hende og sagde ikke noget, gik lidt i sine ejere tanke indtil han bliv afbrudt i dem, da hun snakke til ham, han tænke kort over hvad han skulle svar på det, om hvad han gik og laver når han ikke tester ny våben.

”Jeg arbejde for Militær Militsen, hvis det siger dig noget” sagde han og kiggede kort på hende, han skulle ikke sige noget om at han arbejde mere for zone 1, da han havde hørt de historier som bliv fortal rundt omkring, ”hvad med dem selv” spurgte han efter en lille pause, det var ikke alle historie omkring zone 1 der passer, men nogen af dem gjort dog, han gik med ind på hotel, hvor hun har et værelse og gik med over og tog elevator op til 4 sal, hvor han gik med hende ud og lidt ned af gang, hvor hendes værelse var.

Da de var kommet ind på hendes værelse, stille han sin taske op af væg og kiggede sig kort rundt, hans hud var ikke lige så rød mere som den var end de var gået fra den gammel skyd bane, ”hvor holde du så normal til, da jeg har en ide om at du ikke er her fra by eller område” spurgte han og kiggede over på hende og læner sig op af sofa og kiggede kort rundt.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   13/3/2017, 02:04

"Det giver jeg dig helt ret i!" svarede hun med et lidt smil under hætten, mens de gik hen af vejen. Hun så tænksomt på ham, da han fortalte at han arbejdede for militær militsen, hun havde godt hørt om det, man kunne vel ikke undgå det, når man kom på den her side af Amerika, men hendes forståelse af militær militsen, var ikke lige frem god. Ud fra de ting hun havde hørt, havde hun en forståelse af, at militær militsen skulle forestille at være de gode fyre, men deres måde at håndtere overnaturlige væsner på, eller situationer i det hele taget, var rimelig hårdhændet og hovedsageligt militært, i stedet for humanitært, derfor var det som regel noget hun holdt sig væk fra.
"Hvis du havde fortalt mig, at du var fra militær militsen, som noget af det første, havde jeg nok gjort alt hvad jeg kunne, for at forsvinde i den blå luft, før du vidste af det, i stedet for at snakke med dig, som vi gør nu, så det er vist godt du opfører dig som en ordentlig mand! Jeg har ikke lige frem, hørt alt for gode ting om dem, og til trods for at jeg holder mig fra, at gøre forbryderiske ting, prøver jeg at holde mig, på en fornuftig afstand, mest af alt fordi jeg er nervøs for, hvad militæret kunne finde på at gøre, ved en som mig!" sagde hun. Man kunne godt spore, en hvis form for nervøsitet i hendes stemme, hvilket kom af at hun var nervøs for sig selv, hun havde flere gange haft problemer med banditter, der prøvede at fange hende, så de kunne sælge hende til højest bydende, eller hvad de ellers kunne finde på, og de var til en hvis grad til at overkomme, fordi de opererede i mindre grupper, men militær militsen var markant større, end bare en lille gruppe, så dem ville hun umuligt kunne overkomme, og hvem ved hvad de kunne finde på at gøre?

"Jeg laver ikke så særdeles meget, jeg bor i en skov, hvor jeg kan være lidt mere i fred, fra folk der kigger på mig, fordi jeg ser anderledes ud! Jeg lever dog af at jage, jeg sælger det kød jeg ikke selv bruger, og pelsen jeg får ud af dyrene, for at have penge til de ting, jeg ikke selv kan fremskaffe uden!" svarede hun mildt, og man kunne hurtigt hører, at nervøsiteten forsvandt fra hendes stemme, i takt med at emnet skiftede væk fra militær militsen. Hun lagde godt mærke til, at han tiltalte hende "dem", det var sjældent noget nogen gjorde, og det føltes lidt rart. Hendes forældre havde lært hende om manere, så at blive tiltalt af nogen med manere, fik hende til at føle at han behandlede hende, som en ligeværdig, ikke en freak, en vare, eller et mærkeligt væsen, som han havde lyst til at slæbe ind i et laboratorium, og skille ad for at se, hvordan hun egentlig fungerede, og hvad hun var for et mærkværdigt væsen.
Inde på hotelværelset, blev rejsekåben smidt over en stol, mens kufferten blev stillet på gulvet ved siden af, hendes værelse havde en stue med 2 sofaer, stående på hver side af et sofabord, og et tv stående så man kunne se det fra begge sofaer, soveværelset lignede som om det var besat af et rodehoved, der ikke havde særligt mange ting med, så de få ting der var taget med, rodet rundt omkring derinde. Man kunne også godt se, at ikke forstyrre skiltet sad på døren, for det gjorde at rengørings personalet, lod værelset være så længe skiltet sad der.

"Du har ret, jeg er ikke lige frem her fra området af!" svarede hun med et skævt smil, mens hun gik hen mod den ene af sofaerne. Hun strakte sig før hun smed sig i sofaen, og et dybt knæk kom fra hendes rygsøjle, lyden var dog lidt anderledes, end når den kom fra et normalt menneske, da hendes knogler havde en naturlig forekomst af et materiale, der gjorde knoglerne stærkere, end hos andre væsner "Som jeg nævnte før, bor jeg ude i en skov, der hedder the forbidden forest, som er placeret over på den anden side Muernia, du ved den der zombie befængte sump! Jeg kan godt lide at bo der, mest af alt fordi skoven er mærkeligt farvet, lige som mig, så jeg føler at jeg ikke stikker lige så meget ud, når jeg befinder mig der!"
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   13/3/2017, 21:04

Han smiler svagt da hu gad ham ret i det han selv lige havde sagt, at en mæt vampyr var bedre end en sulte en, ”det er ikke første gang at jeg høre det fra et andet væsen end mig” sagde han og kiggede kort på hende, han kun nem høre nervøsitet i hendes stem, men det var nu normal nok for ham, når han snakke med andre overnaturlig væsner, da militær militsen ikke var de bedst at møde som et overnaturligt væsen selvom de selv prøver at skabe nogen for at bedre kun klar sig uden i verden, ”man skal vel viser sig fra sin god side engang imellem” sagde han for at drille hende, da han ikke havde nogen planer om at tager hende med tilbage til zone 1 selvom de nok godt så det at han gjort det.

Han sat sig på den anden sofa da hun lad sig i den anden, ”ja penge har du brug for, når du engang imellem kommer herinde til byen” sagde han og kiggede kort på hende, han tog sig ikke rigtig af hendes rode, da hendes rode ikke bestod af så mange ting, han nikke kort til det næste hun sagde, og smiler svagt, ”det er lang tid side at jeg har været der, og kender godt Muernia, plejer at rejse igennem den” sagde han og kiggede på hende, det var en lille fordel at være født vampyr, at han skulle tæt på zombie før de så ham, han så dem normal før de så ham, han tog sin kort støvler af og lad samtid to kniv på sofabordet, han havde haft dem i støvler, hvorefter han lad fødder op på bordet og læner sig tilbage i sofa og lukke sine øjne og slappe af.

Han række sig kort op for at lig to kniv mere på bordet som han havde gemt om på ryggen, ”kan aldrig få nok kniv” sagde han og smiler svagt, han var klar til kamp når han var ude af rejse, og kniv var nem at skjule rundt omkring, efter han havde lad knive på bordet læner han sig tilbage og lukke sine øjne igen og slappe af, hotel var ikke fyldet ud kun han mange, for ellers vil der være mange flere hjerte slå at mærke i forhold til nu, ”kan du enlig finde ud at slås, hvis din modstand nu kom tæt på dig” spurgte han og kiggede på hende, han kun godt lærer hende lidt her og nu hvis hun vil det selvfølgelig.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   14/3/2017, 00:10

"Lidt høflighed i livet, kan man komme langt med!" svarede hun med en mere glad tone i stemmen, da hun godt kunne høre hans drillende tone. Hun gav ham et let smil, mens hun lagde sig til rette i sofaen, så hun lå med hovedet på det ene armlæn, benene udover det andet armlænd, og fødderne på gulvet. Dette var blot endnu et synligt eksempel på, hvor høj hun egentlig var, sofaen var på den anden side heller ikke så stor, men et normalt størrelse væsen, ville nok ikke kunne nå gulvet, på samme måde som hun kunne, hvis de lagde sig i sofaen lige som hun lå lige nu.
"Alene rejsen kan godt kræve lidt betaling, hvis man ikke har sine egne metoder, til at komme hele vejen herover, men set bort fra det, kræver de fleste ting nu om dagen, at man har penge på lommen, så selvfølgelig var jeg nød til at finde noget jeg kunne gøre, for at tjene til de ting jeg havde brug for! Og med jagt, slipper jeg for interegering med fremmede væsner, da jeg kan sælge mine ting, hos en lokal slagter i Dalmanio!" fortalte hun, mens hun så lidt op i loftet over hende, uden rigtig at kigge efter noget særligt. Hun drejede hovedet i retning af ham, da han fortalte at han kendte til den anden side af Muernia.

"Jeg gætter næsten på, at du var i militær militsen, dengang hver side af Muernia, opdagede at den anden side eksisterede, her for et par år tilbage?" spurgte hun, med blikket rettet mod ham, mens hun lagde hænderne under hovedet, for at rette hovedet lidt mere opad så hun nemmere kunne se i retning af ham. Selv var hun ikke lige frem begejstret for zombierne, derfor fandt hun gerne en mulighed for transport gennem området, når endelig hun skulle igennem det, da det var en mere sikker måde for hende, at komme igennnem det.
"For dig er det knive, for mig er det pile, men jeg plejer som regel at bære en enkelt kniv med mig, i tilfælde af at jeg får brug for den!" sagde hun med et skævt smil. Hun rettede lidt på sin nederdel, nok mest af vane, når hun følte at den ikke sad som den skulle, da han spurgte om hun egentlig kunne finde ud af at slås, hvis nogen kom tæt på hende. Et ærligt spørgsmål i sig selv, men hendes svar var ikke lige frem simpelt "Som jeg nævnte tidligere, kan jeg ikke nogen kampsport, men hvis endelig jeg ender i nærkamp, bruger jeg mine insekter til afledning, deseption, energi dræning og lignende! Hvis endelig jeg bliver tvunget ud i fysisk kamp, bruger jeg så vidt muligt fysisk vold, sammen med mine insekter!"
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   14/3/2017, 18:16

”Det kan man, det er desværre bare ikke alle som ved det” sagde han og kiggede kort over på hende og smiler svagt, han lytte til det hun sagde og smiler svagt af det, ”det har du helt ret i, uden penge må man gå igen, medmindre man har noget at bytte med” sagde han og lukke sine øjne og slappe af, medmindre man gjort som han gør, at rejse til fod på nær de gang han få et køretøj fra zone 1, selv dem derinde havde god dag, selvom man skulle tro at det var løg, han kun godt høre på hende at hun var falde mere til rolig efter deres snak om militær militsen.

Han lo kort af det næste hun sagde, ”undskyld men ja det var jeg også den gang, jeg var en af de første fra militær militsen som opdaget det” sagde han og åben sine øjne og kiggede kort over på hende, han vil gæt på at hun ikke rigtig havde nogen ideer om hvor gammel han enlig er, han nikke kort til det hun sagde at hun havde det med pille som han har det med knive, han sat sig op lidt efter og knæk nakke, hvor han lytte til det hun sagde, angår kamp, ”den fordel har du at du kan det, det kan jeg ikke, jeg har min styrke og hurtighed og min kampsporter at bruge” sagde han og kiggede over på hende.

”Noget helt andet, hvor gammel tror du at jeg er” sagde han og kiggede over på hende, hun vidste at han er et overnaturlig væsen, et der er i familie med vampyr udover han kun være ud i sollys og overlever det i noget tid, ellers ligner han et normalt menneske på nær hugtænder, man det var nem nok at skjule for andre, han skulle bare lad være med at smiler for meget, hans røde øjne var også nem at skjule med nogen solbrille.

Sidst rettet af Duran 17/3/2017, 08:46, rettet 1 gang
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   16/3/2017, 21:52

"Ja, nogle gange føles det bare som om, at der er for få som ved, hvor langt man kan komme med venlighed, men heldigvis at der findes nogen, der rent faktisk gør, og kan finde ud af at udvise det! Og hvorfor skal verden egentlig også køre på penge? Alle vil altid have noget for at gøre noget, så alle der ikke har penge, kan nærmest blive udelukket for systemet!" sagde hun tænksomt, mens hun skubbede sine sokker af, så hun kunne køre sine fødder frem og tilbage mod gulvtæppet, der var lagt på dette værelse, som på så mange andre på dette hotel. Hun kunne godt lide følelsen af gulvtæppe, under hendes fødder, så hun kunne godt finde på, at få sig et gulvtæppe derhjemme, det kunne være rart. Hun snappede dog hurtigt ud af sine tanker igen, da hun hørte ham grine lidt, af hendes spørgsmål.
"Hvordan var det så for dig, at være en af de første fra militær militsen, der kom til den anden side af landet? Og hvordan var din første oplevelse af den anden side?" spurgte hun lidt nysgerrigt, da hun selv kunne huske hendes første oplevelse, både af fremmede væsner fra den her side, da hun mødte en herfra for første gang, og den første tur hun havde til den her side af landet. Det havde på sin vis været spændene i begge tilfælde, men også en smule skræmmende, da det var hendes første gang, uden for hendes trygheds rammer.

"Tja, udover din kampsport, så er dette blot et godt eksempel, på væsner der bruger deres naturlige evner, til at klare den modstand de møder i livet! Kampsporten du bruger, er blot en smart komplimentering, til dine specifikke evner, som virker godt for dig!" sagde hun mildt, og førte en hånd gennem hendes sorte hår, mens hun lagde det ene ben over det andet. Hun så over på ham, med det ene øjenbryn hævet, da han spurgte hvor gammel hun troede han var, ikke fordi hun som sådan dømte ham, hverken for alderen eller spørgsmålet i sig selv, men mere fordi han spurgte, sådan lidt ud af det blå.
"Uden at mene det ondt overhoved, så får du mig til at tænke på et barn, jeg engang mødte i Dalmanio, han spurgte mig om præcis det samme, og da jeg ikke kunne gætte det, sagde han, han var så gammel, hvorefter han holdt 5 og en halv fingre frem mod mig!" sagde hun drillende, og rakte tunge af ham, for at understrege at hun lavede sjov med ham "Desuden har jeg aldrig været god til det med alder, jeg ved ikke engang hvor gammel jeg selv er, så jeg melder pass med det samme!" tilføjede hun mildt, og lagde hovedet tilbage mod armlændet, så hun igen kunne se op i loftet, mens hun lagde hænderne oven på hendes mave.
Duran
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   17/3/2017, 09:13

”Så har det desværre altid være lige så længe jeg kan huske tilbage, at alt handle om penge, hvis man har penge kan man kom lang, så er usa” sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt, han kiggede kort mod hendes fødder men sagde ikke noget til det, ”min oplevelse af den anden side, den var fint nok, det var dejlig at ser så meget natur, ellers var det mest kamp for mig” sagde han og kiggede på hende, ”hvordan var din første oplevelse på denne side” sagde han og kiggede på hende, han vil ikke ingen på hvad han enlig laver på den anden side første gang han var der eller de mange gang efter.

Han smiler svagt af det næste hun sagde, ”kampsport gør også at man ikke behøver en overnaturlig styrke for at klar sig, så med en overnaturlig styrke er det bare nemme mod normal men en fordel mod andre overnaturlig væsner” sagde han og kiggede på hende, han grine kort af hende igen da hun drille ham men at han var et barn, ”så er jeg gammel at et barn at være, for jeg er 1200år gammel” sagde han og rakte kort tunge af hende, bare for at drille hende tilbage, han lukke kort øjne og smiler svagt, han kun mærke en engle ud på gang, lidt længe ned ved et af de andre værelse, det var nok en rengørings dame.

”hvor gammel tror du så at du er” spurgte han efter lidt tid og kiggede over på hende og smiler svagt, ”har du spist, normal mad” spurgte han og kiggede på hende, nu var hans mere normale del også begyndt at bliv sultet, nu hvor hans vampyr del var mæt, kom den anden sulte bare, han lukke sine øjne og slappe af og tænke tilbage, på hvor meget han endelig havde været igennem både af eje lyst men også for zone 1.
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   21/3/2017, 01:38

"Hmm, selvom jeg kan se fordele, i et byttehandels system som alle er enige om, kan penge stadig skabe problematiske ting, såsom grådighed og lignende, så der er vel gode og dårlige sider!" sagde hun tænkende, da det lige var det eneste hun ellers havde at tilføje, til lige præcis dette emne. Penge var for hende, lige som så mange andre ting, det var bare noget som nogen andre gav værdi, så for hende var det blot et middel, der kunne bruges til at nå, de mål hun nu engang havde sat for hverdagen, men alligevel ville hun heller ikke spilde det, når endelig hun havde det.
"Min første tur til denne side af Muernia, skete på grund af en særpræget gut, der var haævt engel og halvt dæmon!" sagde hun med et lidt fjernt blik rettet mod loftet, mens hun tænkte tilbage, til dengang hun var her for første gang "Egentlig var jeg ikke interesseret i, at tage herover til at starte med, dengang var jeg nemlig ikke så glad for, at forlade mine trygheds rammer, men han fik mig alligevel overtalt, da han fortalte mig, at han måske kunne lære mig mere om, hvad jeg egentlig er! Den dag i dag, er jeg faktisk glad for at jeg tog med ham, ikke kun fordi jeg lærte mere om mig selv, men også fordi jeg prøvede noget nyt, og fandt det spændene at se hans laboratorium! Desuden, er det også hans skyld, at jeg har min cyberbue den dag i dag, så det var også en god ting, jeg fik ud af at komme herover!" hun smilede lidt for sig selv, ved tanken om det gode minde.

Hun så over på ham, mens hun lyttede til hvad han havde at sige om kampsport. Det var ikke ligefrem løgn, den slags forbedrede ens chancer i kamp, så hun nikkede anerkendende til hvad han sagde, før hun satte sig op i sofaen, da hun i længden fandt det lidt irriterende for nakken, at ligge og dreje hovedet mod ham, samt at ligge på ryggen, med hovedet drejet på den måde. Igen kunne man se højde forskellen, der fik hende til ar skille sig ud, for ryg lænet var ikke højt nok til, at hun bare kunne læne sig tilbage, og have fuld ryg støtte, så hun valgte at sidde ret, med det ene ben over det andet, og hænderne i skødet.
"Tja, så længe du ikke kalder på mig, når du er færdig på toilettet, så kan du vist ikke helt være et barn i den alder! Og nej, jeg kommer heller ikke og hælper dig, hvis du opføre dig, som en hjælpeløs oldsag!" svarede hun drillende, og smilede til ham, da det var rart nok at de kunne lave lidt sjov ned hinanden. Hun blev dog tænksom igen, da hun prøvede at huske bare noget, der kunne give hende, en ide om hvor gammel hun kunne være "Jeg aner det ærligt talt ikke, jeg holder ikke øje med datoer, og det har jeg ikke gjort siden mine plejeforældre gik bort! Desuden ældes min krop ikke, for hvor normale celler kan regenerere et maksimalt antal gange før de dør, hvilket gør at man ældes, der kan mine celler blive ved med at gentage processen, uden at blive forringet, så jeg er rent fyktisk stadig 20 år gammel, men hvor gammel jeg egentig er, ved jeg slet ikke!"

Da han spurgte om hun havde spist, kunne hun godt mærke, at hun var sulten, hun havde heller ikke spist noget siden morgenmaden, og med hendes insekter og størrelse, skulle der noget til for at holde hende i gang.
"Nej, men jeg kunne godt bruge noget at spise, nu hvor du nævner det!" svarede hun mildt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   

Recallibrations (Duran/Hinata)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next