IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Recallibrations (Duran/Hinata)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Duran
First Class.
First Class.

Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   21/3/2017, 17:26

Han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, mange jagere havde det bedst med at bytte eller at sælge, for det mest vil de heller bytte ting, han skulle til at sige noget til det næste hun sagde, man stoppe sig selv da hun begynde at snakke videre om det, ”ja så var det ikke helt dårlig for dig at besøg denne side, at du både bliv kloge og fik din bue ud af det” sagde han og kiggede kort på hende, det var mere end hvad han havde fået ude af det, han var ikke blevet klog på sig selv eller fået noget våben ud af det, han havde så set kun fået mere arbejde ud af det.

Han smiler svagt af hende, da hun drille ham tilbage, ”bare rolig, så gammel er jeg hellere at jeg behøver hjælp til det” sagde han og kiggede kort på hende, han smiler svagt af hende og kun høre på hende at hun havde fået undersøgt sit blod, for ellers havde hun ikke vidste det, da det også kun være at hendes celler bare kan gentage processen flere gang end et menneskes kan, han vidste at hans celler havde det på sammen måde, så længe han drikke blod, da han var hans vampyr som holdt ham uddød angår alder.

Han grine kort over at hun også er sultet nu hvor han snakke om mad, han rejse sig op og gå over til sin taske, hvor han åben en side lom og tager noget ud af den end han lukke den, han gå tilbage til sofa og sætte sig på den og ligger det på bordet, han lige havde tage fra taske, det var et lille pengebunk, ”jeg giver aftensmad og du behøver bare resten” sagde han og hentyder til penge, der var omkring 7000 dollars, det var ikke fordi han stod og mangle penge, det gad godt at arbejde for zone 1 men også svært til tider, ”kan du ikke bare bestil lidt af hvert” spurgte han og kiggede over på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class

Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 237

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   22/3/2017, 22:29

"Man kan i hvert fald sige, at den slags hjælper på tingene, det gjorde oplevelsen lidt bedre, men så igen jeg håber stadig på, bare en eller anden dag, at finde ud af hvad jeg rent faktisk er, for jeg er ikke den eneste, der stiller det spørgsmål!" sagde hun mildt. Hun så lidt på Chick og Chuck, der var kravlet op på bordet, og var begyndt at hoppe rundt, for at lege med hinanden, dog fortsatte denne leg over i en form for gemmeleg, der åbenbart skulle foregå inde i soveværelset, så deres hoppe leg fortsatte derind, hvor de så begyndte at gemme sig. For hende var det meget normalt, hun havde lært Chick og Chuck at lege med hinanden, for at holde deres styrker og fordele trænet, når nu de ikke holdt dem ved lige på normal vis, ved at leve i naturen hvor de brugte deres instinkter, på en daglig basis.
"Det er altid noget du ikke er blevet så gammel endnu, jeg er trossalt ikke vant til, at tage mkg af gamle væsner, så jeg ville nok ikke være en særligt god hjælp!" sagde hun med et smil på læben. Da han lagde pengene på bordet, og sagde at han gav maden, mens hun kunne beholde resten så hun lidt på pengene, før hun så op på ham igen, lidt for at se om han egentlig mente det, og da det virkede som om at han mente det, rejste hun sig op for at gå hen til en bærbar, der tilhørte hotellet, for at bestille noget de kunne spise.

Hun fik hurtigt gang i bærbaren, gik ind på hotellets kunde side, og bestilte en rimelig god sjat mad, ikke at det blev særdeles overdrevet, men det skulle nok passe nogenlunde, til den sult som både Duran og Hinata, kunne opmønstre tilsammen. Desuden smed hun også nogle desserter ind oven i, og noget cola/sodavand til maden.
"Vil du have noget alkohol til maden, eller er det iorden at der bare er cola og sodavand, som er mit foretrukne?" spurgte hun og så over på ham. Hinata var ikke ligefrem glad for at bestille mad over telefonen, hun syntes det var en akavet, især fordi hun alene bestilte ret meget mad af gangen, til blot en enkelt person, og når endelig hun bestilte på den måde, kom noget af det akavet af, at hvem end der tog bestillingen, kunne ikke altid høre hende ordentligt. Derfor syntes hun dette system var nemmere, mindre menneskelig interegering, og derved mindre akavethed, så det var noget hun kunne lide.
Duran
First Class.
First Class.

Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   23/3/2017, 19:35

”Det kan jeg godt forstå at du gerne vil, og det overrasker mig ikke, jeg spurgte selv om det tidlige på aften” sagde han og kiggede over på hende, han kun sikker godt finde ud af hvem hun var, men det krave at hun kommer med tilbage til zone 1, og så kan han ikke lov at hun kommer ud der fra om hun overhoved overlever det, vidste han enlig ikke, han vidste ikke hvad der sker med de væsner han havde med tilbage til zone 1, han ved bare at han er glad for at han ikke skal i gang det sammen som dem, ”ja det er nu heldig nok, men har nu ikke set nogen vampyr der skulle bruge hjælp med så nogen ting på grund af alder” sagde han og kiggede kort på hende,

Han kun godt ser på hende at hun ikke tro på ham lige med det sammen, angår penge som han havde lagt på bordet, han kiggede kort efter hende da hun rejse sig for at gå over til en bærbar computer, ”gerne alkohol til mig” sagde han og smiler svagt, det var ikke særlig tit at han drak en sodavand, det han drak for det mest var alkohol eller bare vand, når han var på fartet, han tog selv ikke særlig meget af hendes edderkopper, der hoppe kort rundt end de forsvandt ind på hendes soveværelse, ”rejse du så hjem i morgen eller hvad var plan” spurgte han og kiggede på hende, så måtte han ser hvad hun havde bestil af mad til dem og hvad for noget alkohol han fik til mad.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Recallibrations (Duran/Hinata)   

Recallibrations (Duran/Hinata)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2