Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Fighting for your own life? ~ Ventor

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime18/8/2012, 11:27

t ~ omkring 17.30
s ~ Occulta, få hundrede meter fra Porten
v ~ tørt og kedeligt. Den samme klamme luft som gennem de sidste tusind år.
o ~ soldater der holder øje med mindste bevægelse omkring dem.
p ~ Smadrede jeans, så mindst halvdelen af hendes ben er afsløret. En sort top, der sidder ok, dog lidt løs omkring livet. Militærstøvler, løst hår.

''dig! Ja, dig der! Kom her!'' Lyden af soldatens kommando fik det til at løbe hende koldt ned af ryggen.
Soldaten var omkring 195 centimeter høj, men resten var maskeret. Han havde en gasmaske på, som alle andre soldater havde. Det forhindrede dem i at indånde forurenet luft.
Han viftede igen med hovedet - et tegn på at hun skulle komme hen til ham. Gennem de sidste fem år, havde hun lært at hun ikke skulle stole på mænd med våben.
Han begyndte at virke utålmodig, så langsomt begyndte Angela at gå hen mod ham.
Ud fra hans udstyr at dømme var han ny i faget. En lille pistol, sort, ingen ekstra ammo. Ingen trussel.

Da hun var nået helt hen til ham, greb ham ud og tog fat i hendes hår. Hun rykkede sig ikke en millimeter.
''Du ser ud til at være langt væk hjemmefra? Jeg har fri om lidt, hvad med at vi tager hjem til mig og hygger os lidt?'' Hans stemme var hånlig og kold.
Langsomt så hun op på ham, så ham ind gennem hans skyggebriller.
''Slip mig, nu.'' hendes stemme kunne ikke havde været mere kold.
''ellers hvad? Slår du mig?'' han grinte, og nu kunne latteren fra andre soldater høres.

Hun bed sammen, inden hun drejede rundt ud af hans greb og tog hans pistol. Hun holdte den direkte mod hans eneste blottede hud, mellem hjelmen og starten på hans uniform.
''nej. Jeg skyder dig. Lige her, og lige nu. Mens dine venner kan se det.'' hun var ikke kold længere. Hun virkede som en der var ved at eksploderer.
Han stod som forstenet. Ikke et ord, ikke en lyd.
''fint.'' Hun lod pistolen falde til jorden, gav ham et knæ i skridtet og vendte sig om. Hun begyndte at gå, da hun syntes at hun så noget i skyggerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime18/8/2012, 17:40

Ventor var i et par meter væk da han havde hørt fra sin far's ord om at pigen var hans ejendom nu og at han skulle tag ansvar og få sig et kæledyr, men at havde hende som sit kæledyr virkede forkert, i hvert fald i hans øjne, og da soldaten tog fat i hende mens han havde sit våben ved sin side overvejede han nøje om hvad han skulle gøre, men da det så ud til at hun tog hans våben og ændret situationen kunne han ikke lade vær med og blande sig, han lod sig kort blive et med skyggerne og lod sig som var det en sort væsen mod manden som havde taget fat i Angela og lod sin hale ud fra mørket tag fat om hans hals mens hans hovede hviskede i hans øre ''dette er noget du fortryder, og spicielt at du har rørt hende her'' han lod halen klæmme til og kastede mennesket mod den ellers hårde mur hvor efter han lod sig igen blive et med mørket og hans ellers så gule øjne forsvandt i mørket og tilbage på en afstand fra Angela på 2-3 meter. ''hvorfor er du her ude, du ved godt at de mænd ikke er til og stole på'' han kiggede kort på hende i mørket mens hans gule øjne stadig var til syne og blikket på hende forblev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 10:49

stemmen der talte til hende direkte, genkendte hun ikke. Hun så end ikke på personen.
Hvem det var, og hvorfor personen talte til hende, kunne være hende ligemeget.
Men så fik hu drejet hovedet lidt, og så de gule øjne.
Hun genkendte øjnene, men ikke manden der bar dem. De øjne, der havde forfulgt hende gennem hele hendes liv.
Hun så lidt væk.
Han var for ung til at være manden der bandt hendes far til sit løfte.
Måske hans søn?

''Jeg kan klare mig selv.'' sagde hun bare kort. Hun ville ikke vise sin svage side, ikke til ham.
''Og ingen mænd er til at stole på.'' sagde hun bare, inden hun gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 17:55

han smilede lidt så selv de hvide tænder i mørket kunne ses ''og aligevel lader du dig blive så let overtalt af en mand og der efter risikere sit liv, ikke ligefrem det bedste indtryk at lave. . .på trods af din fars løfte til en dæmon'' han smilede lidt og hans smil forsvandt stille i mørket ''men bare rolig jeg er ikke her for at belære dig, jeg kom faktisk kun for at snakke, men du ser ud til og have travlt. . .'' han forsvandt kort og lod sig dukke op med øjnene et andet sted bag hende. . . blot for at opsevere om hun ville opdage hans gule øjne eller ej. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:14

''hey, hvis jeg fik et hurtigt drab ud af det ville det være det værd.'' hun trak på skuldrene.
Da han forsvandt og dukkede op bag hende stod hun allerede med en pistol - sigtende mellem hans øjne.

Hun løftede sit øjenbryn.
''hvad kender du til min fars løfte?'' Hun fjernede ikke pistolen, da hun ikke følte sig specielt tryg ved hans opførset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:19

han forsvandt kort og skygger på jorden kom til syne og der blev nu lagt en cirkle omkring hende mens stemmen omkring forsatte ''jeg er søn af den din far lavede en aftale med, og lad os sige at han ikke just er glad for dig, så han har nu lagt dig på mine skuldre, men bare rolig, jeg vil ikke misbruge dig som han gjorde'' stemmen lyd ret så fjern og aligevel tæt som var den i bevægelse heletiden mens jorden på skyggerne stadig var der omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:21

''min fars løfte er forældet. Jeg har ikke længere noget med det at gøre..'' Sagde hun bare, stille. Hun sænkede pistolen, velvidende at hun ikke kunne vinde det slag.
Hun begyndte at gå igen, væk fra det hele.
Hun bed sammen mens hun gik, og håbede på at han ikke fulgte efter hende.
Hun satte sig op af den nærmeste husmur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:25

hans blik blev kort på hende og så hende træde ud i en af hans skygger og der efter forbi som var det hun ikke gad og lege. . . han lod sig der efter presse sig op af muren og komme til syne med resten af sin krop på murens væg ''tja, men nu får du da lov til og se mig'' han sad på toppen af husmuren og kiggede ned på hende ''så vidt jeg husker lavede din far en aftale på at du skulle tjene resten af dit liv, og at dit liv tilhørte ham, så jeg kan ikke helt se problemet i dette, for jeg har ingen interesser i at misbruge dig, tvært imod, jeg vil faktisk hellere kende dig ad, men vi kan da også være hårde og ligge din hals i jern kæde'' hans blik var på hende hvor efter han lagde sig ned med blikket på hende mens den ene hånd var på en skygge klar til og forsvinde hvis hun trak en pistol. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:28

Hun bed sammen, ignorerede ham.
Hun havde ikke brug for at lytte til ham.

Livet som slave var forbi, hun var stukket af for længst. Hun skulle ikke tilbage, ikke nu.
Hun rejste sig, og affyrede uden varsel et skud, der knap og nap snittede hans øreflip. Intet sår.

Hun begyndte at gå, hurtigt. Hun bed endnu mere sammen end før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:34

han sukkede kort da hun rejste sig og skulle til at afyre en pistol skud mod ham og blev hurtigt et med mørket, han bevægede sig om bag hende og lagde sin hale omkring hendes hals og glemte til ''glem det, du kan ikke løbe fra en skygge, den vil altid være et skridt foran dig'' han klemte lidt hårdere med halen mens han sad på hendes skuldre og kiggede på hende ''smid pistolen og jeg slipper for at såre dig yderligere'' sagde han kort mens han stadig havde en hånd på hendes ryg for at sikre at muligheden for at blive et med mørket stadig var der. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:39

Hun analyserede sine muligheder.
Kvælte han hende nu, slap hun for at følge med ham.
Kæmpede hun imod ville han nok straffe hende yderligere.
Alligevel var det fristende at afprøve hans trussel.

''smider jeg pistolen kan du brække min hals på under et sekund.'' sagde hun bare.
''tror du virkelig at jeg er dum nok til at smide mit eneste forsvar?'' hun drejede nakken i en underlig vinkel, og bed ham hårdt i halen.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 18:42

hans øjne for op af raseri, legen var slut og hun havde nu bidt den som beskyttede hende imod hans far's vrede efter hun stak af, han kiggede iriterret på hende ''jamen hvad andre muligheder har du'' sagde han kort mens han lå på jorden ''tjene mig, og leve med bedre vilkår, eller dø af min far når han finder dig, fordi hvis du ikke tjener mig så dræber han dig, også har du ingen mulighed for at leve længere, og hvis jeg ville dræbe dig hvorfor sagde jeg lige før at jeg ikke ønskede at såre dig yderligere'' han rejste sig kort på og så iriterret på hende ''men nuvel, slå mig ihjel og du bliver selv drabt, og jeg forsikre dig at det bliver en meget meget langsom død'' sagde han roligt mens blikket på hende forblev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 19:02

Jeg er ikke interesseret i din 'beskyttelse'. Jeg klarer mig fint her.'' snerrede hun sammenbidt.
''og hvis du er hans søn, hvorfor har jeg så aldrig set dig før?'' hun så mistroisk på ham.

hun knuede pistolen forsat i sin hånd.
''så puds din farmand på mig! Gør det dog! Tror du ikke at han vil blive mindst lige så vred på dig, som på mig? Du fandt mig, jeg modsatte mig dine ordrer. Du burde havde brækket min nakke for mindst tre minutter siden!''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 19:09

han rystede på hovedet ''jeg gider ikke og dræbe, hvorfor skulle jeg?'' han kiggede undrende på hende ''jeg har interesse i at være din ven, og ikke din fjende, om du kan li det eller ej er vi bundet til hinnanden, og med det mener jeg at stikker du af dræber min far dig, og der er intet jeg kan gøre for at ændre dig, om han så vil dræbe mig vil blive svært, for som du selv siger, hvorfor har jeg ikke set dig'' han smilede lidt og blev et med skyggen tæt ved ham ''jeg kan blive et med mørket og med skyggerne omkring mig som jeg lyster og dette giver mig muligheden for at lege som jeg vil, og ikke dræbe, for hvis jeg ville dræbe dig havde jeg gjort det ved første skridt du tog ud af min cirkle''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 19:12

''normalt bliver jeg ikke venner med mænd der lige har prøvet på at kvæle mig.''
Hun så bare mistroisk på ham.
''og jeg er ikke din ven. Jeg er din slave, og sådan er det åbenbart slået fast til at være. Held og lykke med det.'' hun begyndte at gå igen, uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 19:45

han lod blikket kort på hende og lod sig blive et med mørket og der efter lod skyggen følge efter hende '' er det et tilbud til mig om at jeg skal torturere dig eller vil du bare fortsætte med at være sådan'' øjne forblev på hende mens den forfulgte hendes bevægelser...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime19/8/2012, 19:47

''elt seriøst, køb dig en ludder! De er vilde med den slags!'' snerrede hun bare mens hun gik videre, hen mod Muren.
Hvis ikke en af soldaterne skød hende, kunne hun jo altid skyde dem.

Hun knuegede forsat pistolen i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 07:26

''tja, hvis ikke du gider og høre hvad jeg siger må jeg vel starte med og lege med dig'' før han færdig gjorde sin sætning havde han allerede sin hale omkring hendes hånd for at sikre hun ikke kunne bruge sin pistol mens hans arme var om hendes hals og hendes mave mens han var bag hende ''slip pistolen eller det bliver værre for dig selv'' sagde han kort mens han stod på en skygge med den ene fod klar til og forsvinde igen i tilfælde hun skulle prøve og skyde ham. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 08:11

"du er mere kujon end din far." konstaterede hun.
"du tør ikke engang se mig i øjnene når du truer mig."

hun drejede pistolen, så den vendte direkte ind mod hendes mave.
"hvad tror du er værst for mig? at jeg skyder mig selv, eller at du leger mere med mig?" hun lød dybt alvorlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 09:05

''jeg ville nok mere sige hvad der kunne være best for dig selv, lige nu leger du med livet istedet for at se det sjove'' han kiggede lidt iriterret på hende ''hvis du skyder dig selv gør du det kun værre og dermed forbløder du og mister bevistheden, så lad nu vær med at gøre noget dumt, og hvem siger at jeg vil beholde dig som slave, og behandle dig som en, det jeg ønsker er at du kan være i live istedet for at skulle hele tiden være babysitter for dig, for du har trods alt leget med dit liv siden du stak af'' han kiggede lidt smilende på hende og morede sig lidt over at hun fortsatte med at lege med sit liv ''men hvad får dig til og tro at jeg ønsker at være ligesom min far?'' sagde han kort mens han kiggede roligt på hendes hår. . . som han kun kunne se. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 10:25

"jeg leger med mit liv som det passer mig, mange tak!" hun stod nu helt stille, og ventede på at han slap hende.
En ting var sikkert, hun skulle nok kæmpe imod hvis hun røg tilbage til hans far.

(sorry kort svar, sidder i biotek og overværer vores skønne værk!)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 11:36

han smilede lidt og prøvede og holde sin latter tilbage ''dit liv? så vidt jeg ved tilhøre du mig, og jeg beder dig pænt om at beholde det, da jeg ikke gider og miste endnu en slave pga hun er bange for at jeg skulle sende hende tilbage til min far, hvilket jeg ikke har tænkt mig'' sagde han kort og kiggede undrende på hende ''hvad får dig til og tro at jeg skulle være ligesom min far, han er arrogant og kedelig og ser intet sjov i livet, i forhold til mig som hellere vil nyde livet istedet for at spilde det på at samle slaver og udnytte dem som han vil'' han stod stadig fast og var ved og blive træt af denne leg, han overvejede om han skulle slå hende bevistløs eller bare tag hende over skuldre, men så ville han sikkert blive skudt af hende. . .

((det ok, bedre et svar end intet svar))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 12:45

"hør nu her. Jeg er ikke en slave. Det var min fars lod i livet." sagde hun hårdt.
"vil du være min ven, så start med at slippe mig." snerrede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 18:11

da hun bedte ham om at slippe lod han blive et med mørket og forsvandt som var det som om at han blev til støv, han lod sig der efter komme ved siden af hende med de gule øjne forblive på hende, hans blik forblev på hende men gjorde sig stadig parat i tilfælde af at hun skulle affyre en kugle mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime20/8/2012, 19:56

''okay...'' hun trak vejret dybt.
''hvad hedder du så?' hun så direkte på ham. Hendes grå øjne stillede skarpt på ham, fokuserede på hver en detalje.
Hver en muskel, hver en vene, hvert et svagt punkt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fighting for your own life? ~ Ventor Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fighting for your own life? ~ Ventor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skovens hemmelighed(Ventor)
» Life in the jungles~James
» problemer real life, med fortiden ( fravær )
» Dance for life, dance for death, dance for someone.... (Millicent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: