Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime9/9/2013, 00:11

Kuuma hørte sin Alpha, og kom med en klukken, da han hørte nogle af varulvene ærgre sig, men accepteredet det, og han stod selv roligt med et grin, da han skævedet til hende med et snu smil om læberne, han så dog roligt rundt på varulvene, som gjorde sig klar, dog blev han's opmærksomhed fanget af Diana's nussen på han's kind, og han nikkedet blidt til hende, svarede roligt.
''skal jeg nok, min elskedet, er strakts tilbage''
han mærkedet hende's kys, og han rendte roligt afsted efter at have kysset hende på kinden.

Han løb roligt hjem og skiftedet så til mørke underbukser, så han kun havde mørke underbukser på, mest fordi han's hvide underbukser blev hvide i vandet, og han tog så en sort stram ærmeløs trøje på, med et rygmærke med Diana's Wolf Pack's mærke, tog nogle håndklæder med og han løb så afsted, imod stranden, for at nå frem, og se sin Alpha sidde under et træ, så vel som at nogen af fyrene og pigerne havde smidt tøjet og var rendt ud i vandet, da gik han roligt over til hende, rakte hende håndklædet og satte sig ned ved siden af hende, på den venstre side, lænet op af træet, imens han nød den varme sol, og han så sig omkring på de efterhånden mange varulve de havde samlet, han skævedet til sin Alpha, lod hende dog snakke med varulvene og knurredet en tilfreds knurren imens han nød solen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime9/9/2013, 10:28

Diana smilede til Kuuma da han kom med håndklæderne, og kyssede hans kind da han havde sat sig ned, hun lænede sig blidt op af ham mens hun snakkede med en af fyrene, om hvordan han var endt her hos hende. Imens kom Alexis ned til dem, og satte sig ned ved siden af Diana, der smilede blidt til hende, satte sig op igen og så Alexis an.
"Hvor er du smuk søde!" sagde hun mildt, hvilket fik Alexis til at rødme lidt "Smut du bare ud og hyg dig med de andre, du skal også lære flokken at kende!" Alexis nikkede let, og rejste sig for at gå ud til de andre, og bade med dem i søen.

Diana smilede mens hun så efter Alexis, og snakkede så videre med de andre, mens hun lænede sig op af Kuuma igen. Hun smilede lidt til ham under samtalen, og efter noget tid smed hun let jakken, og rejste sig op så hun kunne smide bukserne, hvilket de omkring siddende hanner fulgte med i, da de fik udsigt til hendes kavalergang.
"Nå er der nogen, der har lyst til at komme med ud i vandet, eller vil i hellere sidde og savle over jeres alpha resten af dagen?" spurgte hun drillende og satte sig i Kuumas skød, så de ikke var i tvivl om at det var ham der var sammen med deres godte af en alpha "Hvad med dig store fyr, vil du med mig ud i vandet?" hun smilede drillende til ham og kyssede ham på kinden, mens hun lagde armene om hans nakke, for at komme tæt på hans øre.
"Eller har jeg vækket den slemme vovse?" hviskede hun blidt, og rettede sig op igen så ingen blev mistænkelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime9/9/2013, 22:06

Kuuma så sin Alpha smile til ham da han kom med håndklæderne, han mærkedet kysse han's kind og han kyssedet hende blidt tilbage på kinden, og han lagde armen om sin Alpha da hun lænedet sig blidt op af ham, imens han primært nød vejret, og bare slappedet af, holdt dog øje med varulvene, han skævedet kort op da Alexis kom hen og han's Alpha kommenteredet hende, han sagde dog intet, fortsatte bare med og putte med armen om sin Alpha op af træet, nød det gode vejr.

Han så sin Alpha smile, fortsatte dog selv med og nyde sol skinnet og låne sig op af træet, dog støttedet han sig til sin ene enorme arm så de kræftige muskler kunne ses som tykke torve under huden, dog så han sin Alpha da hun lænedet sig op af ham igen, og så nysgerrigt på hende da hun smed sin jakke og sine bukser, dog tog han sig ikke af at hannerne så efter hende, han hørte dog sin Alpha, og hævedet sit øjenbryn med et muntert grin, han så dog på hende da hun sætte sig på hende's skød, og han knurredet kærligt til hende, da han hørte hende, svarede så roligt.
''jeg kunne godt lokkes til og tage med ud i vandet, min elskedet''
han så kærligt på sin Alpha, og han mærkedet hende's kys på kinden så vel som hende's varme ånde imod han's øre da hun hviskedet til ham, og som svar, kyssedet han hende diskret på halsen, selv om der hørte's fnisen, som bare fik ham til og knurre muntert, da han så hende rette sig op igen, med et bredt grin så han afventede på hende om hun ville lede ud til vandet.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime9/9/2013, 23:11

Diana hørte godt der var nogen der fnisede lidt, men hun smilede bare af dem og rakte tunge af dem, før hun let rejste sig op og tog Kuuma med sig ud i vandet. Hun tog sig en dukkert, så snart hun var kommet ud til navlen og svømmede lidt rundt under vandet, og da hun kom op var det foran Kuuma så hun plaskede vand udover det hele, som en anden bulderbasse der elskede vand.
"Vovse!" sagde hun glad og hoppede på ham, for at give ham overvægt og vælte ham i vandet, men selvfølgelig så stor som han var, hvordan skulle hun så kunne vælte ham med hendes fine lille dame krop "Dit store brød læg dig så ned, eller jeg angriber dig med mine ninja agtige skills!"

Nogle af de andre der var ude i vandet, begyndte at grine ved synet af Diana der gyngede frem og tilbage på Kuuma, med benene rundt om hans hofter og armene om hans nakke, så han lignede en far med en ustyrlig kæmpe baby. Diana gav dog op og kyssede ham let, før hun smilede drillende til ham og slap ham, så hun gled ned i vandet igen, hvor hun svømmede adræt rundt som en ål, og begyndte at vælte folk ved at ryste i deres ben, indtil hun ikke kunne holde vejret mere og kom op igen, og plaskede vand udover det hele.
"Vand kamp!" kom det fra en af pigerne Diana havde væltet, før hun begyndte at plaske vand på alt og alle, hun kunne komme i nærheden af. Diana dykkede ned igen for at undgå de 4, der gik efter hende og svømmede hen til Kuuma og kom op bag ham, så hun kunne klatre op på hans ryg og holde om ham.

"Hjælp mig vovse din stakkels alpha, bliver overfaldet af skøre vovser, der vil overdænge mig med vand!" sagde hun glad, og knugende sig ind til ham for at Kramme ham, i håb om at han kunne mærke hvor glad hun var for, at have ham og flokken hos sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime10/9/2013, 17:50

Kuuma så roligt på sin Alpha da hun bare smiledet til dem og rakte tunge af dem, og han så hende rejse sig, han lod hende tage ham med sig ud i vandet, han knurredet muntert da hun sprøjtedet med vand over alt, og han hørte hende og mærkede hende hoppe på ham dog rokkedet han sig ikke en mini cm, dog da han hørte hende, valgte han og lægge sig med et stort plask.

Kuuma så roligt på de andre der begyndte at grine af Diana der gyngedet på ham, og han slappedet bare af imens hun gjorde det, og han skævedet tilbage til hende med en blid knurren da hun kyssedet ham og sprang ned i vandet, han fulgte roligt med i hvad da skete imens hun gik og væltede varulvene, og han hørte en af pigerne råbe vand kamp, og han stod roligt som et bjerg af muskler, blod, fedt, kød og knogler, imens han så hende dykke ned og tilbage til ham igen for at klatre op på ham igen.

Han skævedet til sin Alpha og begyndte og plaske vand imod de 4 varulve imens han så dem forsøge og plaske vand tilbage, selv om han's tykke muskler arbejdet under han's hud så det var tydeligt da han smed enorme bunker vand over varulvene.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime10/9/2013, 20:21

Diana grinede glad da han begyndte at sprøjte vand på de andre, og da hun så en af pigerne hoppe op på skuldrerne af en af drengene, kravlede hun op og satte sig på Kuumas skuldre, for at lege vand brydning med dem da de kom hen til hende og Kuuma. Selvfølgelig var det nemt for Diana at skubbe hende i vandet, da Kuuma var en god stærk og solidt stående vovse, og Diana var en ret stærk kvinde, og da hun havde væltet pigen af bøjede Diana sig ned, og kyssede Kuuma på hovedet.
"Jeg elsker dig dit store brød!" sagde hun glad, og nussede hans skaldede hoved.

Hun hoppede let ned igen, og smilede til Kuuma mens hun nussede hans kind.
"Jeg smutter ind igen skat, men du må gerne blive her og lege med de andre hvis du vil!" sagde hun glad før en af pigerne kom bagfra, og sprang på Diana for at vand bryde med hende. Men hvad hun nok ikke havde regnet med var, at Diana hurtigt og smidigt fik overmandet hende, og rejste sig op mens Diana holdt hende som man holdt et barn.
"Nurh mors lille skat, kom her så skal du vaskes!" sagde Diana drillende så nogle af de andre grinede, mens Diana kastede hende i vandet igen med et smil, før hun gik ind til bredden igen, og spredte sit håndklæde ud så hun kunne sidde på det, og tørre i solens stråler.

Nogle af de andre var allerede begyndt at lege, mens de var i deres varulve stadie, og Alexis der havde forvandlet sig og havde en let nøddebrun pels, kom hen til sin alpha for at vise sig frem i ulve form. Diana smilede og satte sig op for at se hende an, og da Alexis rystede sig for at tørre sin pels, grinede Diana og beskyttede sig mod den kaskade af dråber der væltede udover det hele.
"Læg dig så her og tør dig i solen, min kære skønhed af en vovse!" sagde Diana mildt og klappede på jorden ved siden af hende. Alexis lagde sig dog til rette sådan, at Diana kunne læne sig op af hende hvilket hun gjorde, hvorefter Diana nød at mærke hendes varme bløde pels mod hendes nøgne hud, mens hun nussede Alexis på hovedet med blide strøg. Alexis brummede nydende mens Diana blev ved, og da flere efterhånden opdagede at de andre legede i varulve form, forvandlede de sig også for at lege med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime10/9/2013, 22:27

Kuuma hørte sin Alpha grine glad da han sprøjtedet vand på de andre, og han fulgte roligt med i hvad da skete da en af pigerne sprang op på skulderne af en af gutterne, han mærkedet sin Alpha kravle op på sine skuldre, og han så roligt op på hende med et smil, og han så dem komme imod dem for at vand bryde med dem, og han stod fast som en klippe imens han's Alpha var igang med og bryde med pigen, og han så roligt op på sin Alpha og gav osse fyren hånden, han mærkedet kysset, og han knurredet glad til sin Alpha da han hørte hende.

Han mærkedet da hun hoppedet ned så vel som han så da hun smiledet til ham og mærkedet hende's nussen på han's kind, han nikkedet til hende og sagde blidt til hende.
''det er iorden, min Alpha, jeg blir i vandet hehe''
han smiledet blidt da han så pigen komme snigende bagfra så vel som forsøge at vand bryde med deres Alpha da hun sprang på hende, og han fulgte med i hvad da skete, han's Alpha havde ikke en dårlig bryde stil, og han hørte hende's Alpha og klukkedet selv med da han så hvad hun gjorde ved pigen, og rystedet bare på hovedet, imens han så hende gå op på bredden, og så roligt på hende.

Han lagde sig roligt i vandet for at flyde roligt rundt, med ansigtet vendt op imod solen, han så roligt den let nøddebrune varulv gå op til deres Alpha, han sagde dog intet til det, da det ikke generedet ham, og han lukkedet roligt øjnene imens han fløj rundt, tænkte stille over fremtiden, og han knurredet meget lavt af sig selv, imens han bare roligt dovent fløj rundt i vandet som en stor hval.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime10/9/2013, 23:38

Diana nød at ligge op af Alexis og mærke varmen, både fra hende og solen som varmede Dianas silkebløde hud, mens hun nussede Alexis'es hoved så hun brummede nydende, og efterhånden som dagen gik fik Diana snakket med alle fra flokken, og lært dem bedre at kende både personligt og deres varulve udseende. Da det så var blevet aften, og solen var på vej ned trængte Diana til at komme tilbage til hulen, og være sammen med de 2 varulve der betød mest for hende, nemlig hendes kældedække Alexis og hendes elskede mage Kuuma. Så hun samlede lidt sine ting sammen, og hentede Alexis'es bikini som hun havde taget af, for ikke at ødelægge den da hun forvandlede sig, og gik så hen til Kuuma.
"Jeg smutter tilbage til hulen sammen med Alexis min elskede!" sagde hun blidt og kyssede hans kind, før hun hviskede til ham "Og hvis det kan interessere dig, skal vi være nøgne og jeg har ikke tænkt mig, at vi skal tage noget tøj på igen for i dag!"

Hun blinkede drillende til Kuuma, før hun tog den nøddebrune varulv Alexis med sig hjem til hulen, og ind i soveværelset hvor Alexis forvandlede sig tilbage til hendes nøgne menneske jeg, og Diana smed sin bikini foran hende og satte sig på sengen, før hun klappede på pladsen mellem hendes ben. Alexis rødmede let og satte sig ned som hendes alpha ville have det, før Diana let lagde armene om livet på hende og strøg hende kærligt på maven, op og ned af maven med den ene hånd indtil hendes hånd, fortsatte helt op til Alexis'es bryst og masserede det kærligt. Dianas anden hånd sneg sig ned af, og fandt hendes ungpige mis som blev kældet med blid hånd, Diana ornanerede hende lidt til duften af safter kunne duftes, og gled blidt en finger op i hende mens Alexis stønnede nydende, under hendes alphas behandling.

Diana var tydeligvis selv blevet trængende, og Alexis var ikke sen til at dreje hovedet, og slikke sin alpha underdanigt på halsen. Diana strakte nydende halsen og blev ved med at fingerkneppe Alexis, og tage på hendes bryst mens hun nulrede brystvorten, og gjorde hende godt liderlig. Til sidst kunne Alexis ikke dy sig mere, hun ville kælde for sin alpha og tilfredsstille hende, så hun stoppede let Diana, fik hende til at lægge sig helt ind på sengen, og lagge sig over hende således at Diana havde benene på hver side af Alexis, der underdanige begyndte at slikke hende ned af halsen til brysterne, nappede blidt i hendes brystvorter mens hun sneg en hånd ned til Dianas mis, og begyndte at fingerkneppe hendes trængende mis, så Diana begyndte at stønne nydende mens hun nussede Alexis i nakken. Hvis Kuuma ellers havde lyst, var det Diana der skulle have den store tur, men først når han ellers fik lov til at komme til og det kunne han få, ved at kælde om Diana sammen med Alexis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime11/9/2013, 22:28

Kuuma lå roligt og flød rundt i vandet, så dog roligt over på sin Alpha, der så ud til og nyde Alexis's varme krop, så vel som solen, og han fulgte roligt med i hvad da skete, han brummedet glad over at solen var begyndt og dale, så vel som kulden begyndte og komme, dog generedet det ham ikke rigtigt, han flød bare fortsat rundt i vandet, totalt ligeglad med kulden og solen's nedgang, han flød bare fortsat rundt i vandet, elskedet det, føltes som at flyve, han blev dog opmærksom da han's Alpha var kommet ud til ham, og hørte hende, han nikkedet til hende og så på hende med et nysgerrigt blik, han svarede kærligt, imens han havde mærket kysset.
''siger jeg da ikke nej til, min elskedet!''
han fulgte roligt med hende op til bredden.

Han havde set hende blinke drillende til ham, og han var roligt fulgt med dem hjem, dog havde han pakket sine ting, så vel som sagt farvel til nogle varulve da sagde ses, sådan ting til ham, og han stod nu med en stor bule i sine sorte underbukser, imens han fulgte med i hvad da skete foran ham, han så Alexis rødme da deres Alpha klappedet på plads mellem sine ben, og så vel som han nu så nysgerrigt med i hvad da skete, så vel som når de nussedet, kæledet, og smagte på hinanden, han kunne osse dufte safterne.

Han stod roligt og så med, ville ikke blande sig, endnu, dog kunne han se at de begge var trængende, og måske skulle han blande sig som den slemme vovse han var? han ville hellere vente til de opdaget ham, men han kunne ikke rigtig dy sig, til og gå hen til dem, imens de lagde sig i deres nye stilling, og imens Alexis fingerkneppedet deres Alpha's Mis, lagde han munden imod hende's mis, så Alexis stadig kan fingerkneppe hende, imens han selv slikkedet hende og fandt sit stive skaft frem, ville dog intet gøre ellers, før han fik lov, men han gned sin Alpha's lår blidt imens han slikkedet hende og smagte på hende's safter.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime12/9/2013, 21:00

Diana begyndte at stønne mere nydende, da hun mærkede Kuuma begynde at slikke hende, mens Alexis fortsat fingerkneppede hende, og hun nød deres behandling af hende mens hun mærkede, at Kuuma nussede hendes inderlår. Hun vidste at Kuuma nok måtte have jern på, og Diana havde en bidende lyst til hans stive pik, og det skulle være lige nu, så hun hviskede nydende til Alexis hvad hun skulle gøre, før den kære varulv hoppede af sin alpha, der blidt nussede Kuumas hoved mens han slikkede hende, og derefter lagde sig med måden ved kanten af sengen og spredte benene.

Alexis satte sig med benene på hver side af Dianas hoved, så Diana kunne slikke hendes mis, og grundet den måde Diana lå på kunne Kuuma sætte sig på knæ ved siden, og uden problemer stikke hans stive skaft i hendes våde mis, der duftede stærkt af en parrings klar alpha der trængte til pik.
"Kom så min slemme vovse, kom og leg med og tilfredsstil mine hungrende sex lyster!" sagde Diana frækt, og førte hånd ned til sin mis for at massere hendes klit lidt, og sprede sin skamlæber, imens hun sagde det, hvorefter hun ivrigt begyndte at slikke Alexis og labe hendes safter i sig, hvilket fik Alexis til at stønne ret heftigt da Diana udmærket vidste, hvad hun skulle gøre ved Alexis for at få gang i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime14/9/2013, 15:57

Kuuma hørte sin Alpha stønne mere nydende, imens han selv fortsatte med og slikke hende's saftige mis, og han nød at forkæle sin Alpha, selv om han's jern hårde lem bankedet i sine underbukser, på at trænge op i sin Alpha's våde stramme indre, og han hørte sin Alpha hviske til Alexis, imens han så til, rykkede de rundt på hinanden, og han så hende lægge sig ned og sprede sine ben.

Han så roligt til da Alexis satte sig med benene på hver side af sin Alpha, og han kunne se den måde han's Alpha stod på, så kunne han let stikke sit skaft op i hende, og bare duften af hende' fik direkte blodårene på han's skaft til og lyse frem, da han var klar, alt for klar, han hørte sin Alpha og fulgte hende's bevægelse, som var opfordring nok, han gik direkte over til hende, greb fat i hende's baller og spredte dem, for at hamre sit hungrende skaft op i hende, for at begynde at parre hende hårdt og dyrisk, med en dyb hungren efter sin Alpha, og han slikkede hende på halsen med et fast greb om hende's ene fyldige bryst, imens han gang på gang, hamredet sit skaft hårdt op i sin Alpha.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime14/9/2013, 20:11

Diana stønnede højlydt og nydende mod Alexis'es underliv, da Kuuma hamrede sit lem op i hendes alt for trængende mis, og begyndte at kneppe hende hårdt og dyrisk, hun nød duften af Alexis'es både mis, og slikkede hende efter hendes bedste kunnen, nu hvor Kuuma kneppede hende så dejligt hårdt og dyrisk. Hun lagde en hånd mod hans da han tog på hendes bryst, og klemte kærligt hans hånd af nydelse, mens hendes anden hånd fandt vej op til Alexis'es ene bryst, som kærligt blev masseret mens Diana førte tungen op i hendes stramme ungpige fisse, og kældede for hendes g-punkter. Diana kunne blive liggende her for evigt, hvis hun altså kunne komme til det, men hun vidste at Kuuma måtte gøre sig færdig på et eller andet tidspunkt. Men som regel plejede han også at have tilfredsstilt Diana til den tid, så hun ville bare nyde den sex hun fik i fulde drag.

Efter noget tid havde Alexis fået flere orgasmer, under Dianas erfarne brug af tungen, og da Diana klappede hende blidt bag i, fjernede hun sig fra sin alpha, før Diana uden at stoppe Kuuma, fik lagt benene om Kuumas hofter, og svinget sig op så hun kunne ligge armene om hans nakke.
"Kom så vovse, knep min våde mis, bare fyld mig med din store dejlige vovse pik!" hviskede hun lystigt i hans øre, og stønnede videre i hans øre. Alexis stilte sig på knæ på sengen bag Diana, og begyndte at tage på hendes bryster, og kysse hende kærligt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime15/9/2013, 14:34

Kuuma hørte sin Alpha stønne højlydt og nydende imod Alexis's underliv, nok da han havde presset sig op i hende's våde mis, som fik ham til at fortsætte sin hærgen af hende's våde indre, med sit store lem, og han fulgte med i hvad da skete mellem sin Alpha og Alexis, han nød hende's våde stramme indre, som han fortsatte med og presse sig op i, og han mærkedet hende's hånd på sin som han klemte om hende's bryst med, og stadig fulgte han med i hvad da skete, og han fortsatte med og hamre sit store skaft op i sin Alpha, imens han begyndte og slikke hende på skulderen og halsen, og han så hende føre sin tunge op i Alexis, med en undren fulgte han med, måske lærte han noget, dog havde han travlt med og parre sin Alpha hårdt og dyrisk, og han nød det meget.

Han havde mærket på sin Alpha at den kære Alexis havde fået nogle orgasmer ved hjælp af deres Alpha's tunge, og han fulgte roligt med i da han kunne fortsætte med og parre hende, selv om hun vendte sig rundt, og svang benene om han's hofter, og han svarede roligt da han hørte hende, så fortsætte han sin hårde dyriske parring af sin Alpha.
''tro mig, min Alpha, vovsen her er i FULD gang!'
da han sagde FULD, hamredet han hårdt, brutalt, og dyrisk, hele sit lem op i sin Alpha, og han fortsatte hurtigt, hårdt og dyrisk med at parre sin Alpha, imens han så Alexis's hænder på hende's bryster, og han kyssedet roligt sin Alpha på munden imens han parredet hende hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime15/9/2013, 23:01

"Årh ja!" udbrød hun nydende, da han sagde fuld og hamrede pikken op i hende "Sådan kan jeg lide det vovse, knep mig til jeg halter dit store vilddyr!" hun knugede sig ind til ham, mens Alexis kærligt og underdanigt slikkede hende i nakken, og fortsatte med masseringen af hendes alphas bryster, mens hun nulrede hendes brystvorter.
Diana var nærmest i den syvende himmel, da den første orgasme væltede gennem hendes krop, og hun knugede sig blidt indtil ham mens hun uregerligt stønnede orgasmen ud. Hun borede blidt neglende i hans ryg uden at skabe huler, og kradsede ham blidt op til nakken, da orgasmen bare blev ved og nærmest tog pusten fra hende. Hun drejede let hovedet mod Alexis, og begyndte at kysse og snave med hende, for at give Kuuma noget frækt at se på, mens han skampullede hans alpha og mages veltrængende mis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime15/9/2013, 23:57

Kuuma hørte sin Alpha's nydende lyde, imens han fortsatte med og hamre sit store skaft op i hende, presse hende's mis til det yderste, selv om han vidste da var mere plads, og han overvejet at forvandle sig til varulv, men lod vær, fortsatte bare sin dyriske og lettere brutale kneppen af sin Alpha, han begyndte blidt og slikke sin Alpha på halsen, imens Alexis slikkede hende's nakke, og han holdt om sin Alpha's lår, fortsatte sin hårde parring af sin Alpha.
Kuuma vidste han's Alpha elskedet det, og da han mærkedet hende's orgasme, fortsatte han med og parre hende dyrisk og lettere brutalt, for at gøre orgasmen bedre, han nappedet kærligt i sin Alpha's hals, og da hun så begyndte at bore neglende ned i han's ryg, knurredet han nydende da han kunne lide det, og han begynde at fylde sin Alpha med sin sæd, da han kom oppe i hende, dog fortsatte han så meget han kunne, indtil han's sæd var dybt oppe i han's Alpha og han's lem slapt oppe i hende, dog vidste han at da ikke skulle meget til før den var stiv og klar til runde to, men lige nu fortrak han at putte sig ind til sin Alpha som en god vovse, og bare nappe og slikke hende let på halsen, nyde varmen fra hende's underliv omkring sit lem, og dog havde han fulgt med i hvad han's Alpha og Alexis lavedet, som han osse nød at se, og han tog et fast greb om hende's ene balle og klemte blidt, imens han selv nappedet let i hende's hals og slikkedet, kyssedet blidt omkring halsen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime16/9/2013, 01:02

Diana kunne mærke da Kuuma kom i hende, og stønnede nydende mens Alexis nappede i hendes læbe, og Diana nød det sidste af hendes orgasme og Kuumas behandling af hende. Hun kradsede ham stadig på ryggen af nydelse, og lod ham bare tømme sig i hendes våde mis, mens hun gnubbede sig blidt mod ham, for at nyde ham i sig så meget hun kunne.
"Årh mine dejlige vovser det var lige hvad jeg trængte til, i 2 er gode til at tilfredsstille min lystige krop!" hviskede hun nydende, og lænede sig mod Kuuma for at kysse ham, så han kunne smage Alexis'es safter, da hun sneg tungen i munden på ham. Da hun mærkede at han klemte hendes balde, smilede hun mod hans læber og stoppede snavset.
"Læg mig ned skat, så jeg kan putte med mine 2 yndlings vovser!" sagde hun kærligt, mens hun strøg hans skaldede hoved med blid hånd "I ved jeg elsker at blive forkældet, når jeg lige har fået en dejlig stor vovse pik, til at sprøjte op i min våde lille alpha mis!" hun lød kælden i hendes stemme, som om hun kunne finde på at spinde som en killing, hvornår det skulle være. Og hvis Kuuma holdt hende opstemt, kunne det være han fik lov til at komme til igen, hvis altså han gerne ville have en runde 2 denne afrem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime18/9/2013, 00:07

Kuuma så glad på sin Alpha, da hun stønnedet nydende, han fulgte osse med i hvad da skete mellem sin Alpha og Alexis, han nød hun fortsatte med at kradse ham på ryggen, som han forstod til nydelse, og han nød at fylde hende med sin sæd, så vel som da hun gnubbedet sig blidt imod ham, han holdt bare kærligt om hende, med et kærligt blik så han roligt på hende og svarede med en blid underdanig knurre lyd, da han var for underdanig til og svare med ord, han besvarede dog hende's snave med sin ru ulve agtige tunge, han lukkedet øjnene og nød det, imens han mærkedet hende stoppe det da hun smiledet imod han's læber, han så roligt på sin Alpha og svarede underdanig med blide kærlige ord, så vel som han nød hende's strøg på han's hoved.
''hmmm er jeg frisk på hehe''
han nikkedet til hende og puttedet sig roligt ind til hende, kyssedet hende blidt på halsen, så vel som kæledet hende blidt på skulderen med tungen og strøg hende's kind blidt, med kærlig underdanighed.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime19/9/2013, 12:57

Diana mærkede sengene bløde lagner mod hendes hud, da Kuuma lagde hende ned i sengen, og hun smilede nydende da han begyndte at klæde om hende, hvilket kun blev bedre da Alexis puttede sig ind til hende, og hjalp til med at forkælde deres alpha. Alexis begyndte blidt at massere Dianas klit, mens hun underdanigt kyssede på hendes bryster, og slikkede hendes brystvorter hvilket fik Diana til at stønne blidt og nydende. Alexis førte blidt et par fingre op i Dianas mis, hvilket der var plads til efter Kuuma havde været der, og Diana elskede bare at ligge her mellem hendes 2 nøgne varulve, og blive forkældet mens hun mærkede deres varme nøgne hud mod hendes.
Hun nussede blidt Kuumas hoved med den ene hånd, og Selenas hoved med den anden, mens hun fuldstændig hengav sig til deres behandling af hende, så de faktisk kunne gøre ved hende som det passede dem. Hun kyssede Kuumas skaldede hoved når hun kunne komme til det, og fortsatte med at stønne kærligt.
"Kuuma skat, har du ikke lyst til at kneppe mig igen, jeg har sådan en lyst til mere af din store stive pik, og min saftige mis skriger nærmest efter dig!" stønnede hun mildt, og lagde sig til rette på ryggen med spredte ben, så han bare kunne ligge sig over ham og begynde at hugge i hende. Hendes mis glinsende stadig af fisse safter og sæd, og man kunne tydeligt dufte på hendes krop at hun var parringslystig, hvilket hendes kropssprog bekræftigede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime19/9/2013, 23:50

Kuuma så kærligt på sin Alpha da han havde lagt hende ned i sengen, og han fortsætter blidt sit kæleri, og så på Alexis da puttedet sig ind til deres Alpha, han var glad for hun hjalp til, da han kunne lide når han's Alpha nød det, som gjorde han fortsatte med og kysse, så vel som slikke hende på halsen og hende's skulder, han fulgte osse med i hvad da skete mellem sin Alpha og Alexis, med blid munterhed, og han fortsætte sit blide kæleri, med sin Alpha, og han knurredet glad da han's Alpha nussedet han's skaldede hoved, og han så glad op på sin Alpha imens han blidt nussedet hende's bryst blidt, imens han slikkedet hende's hals og skulder blidt, han så roligt på sin Alpha, og han svarede ved og kysse hende på munden, og lægge sig oven på hende, for roligt at hamre sit stive skaft op i hende med en glad nydende knurren, og han kyssedet hende roligt på munden, gjorde dog så Alexis kunne komme til deres Alpha hvis hun ville, dog ville det være svært ved hende's mis da han huggede i deres Alpha, og han havde forstået hende's duft og kropssprog fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime21/9/2013, 17:56

Diana kyssede nydende igen da Kuuma kyssede hende, og lagde sig godt til rette under ham da han lagde sig over hende. Alexis masserede blidt Dianas ene bryst, og kyssede og slikkede hendes hals underdanige, mens Diana stønnede i det Kuumas pik, blev hamret op i hendes trængende mis, hun lagde blidt armene om hans nakke, og benene om livet på ham, så han nemt kunne pulle hendes stramme mis der tog godt imod ham, som en velkommen gæst der var længe savnet, selvom han lige havde taget hende for lidt tid siden.
"Åhh ja vovse, jeg elsker bare når du knepper mig, du ved lige hvordan din trængende alpha skal havde den!" stønnede hun tydeligvis opstemt og nydende, før hendes læber blidt mødte hans, og han fik et kærligheds fyldt kys "Knep mig som du vil vovse, nyd mig til jeg ikke kan holde balancen!" Alexis kyssede sig forsigtigt op til Dianas læber, og da deres læber mødtes begyndte Diana at skabe hende frækt, mens en af hendes hænder fandt vej til Alexis'es underliv. Diana fingerkneppede hende blidt, og sørgede for fingeren gled gennem hendes klit imens, så de begge 2 stønnede mod hinandens læber, og Alexis pressede sit underliv mod hendes alphas hånd i nydelse. Dianas hånd der stadig var rundt om Kuumas nakke, begyndte blidt at kradse ham op af ryggen, hvilket betød han var ved at give hende en orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime23/9/2013, 17:12

Kuuma mærkede sin Alpha kysse tilbage som han nød, han mærkede hende lægge sig til rette under ham og han ventede roligt imens han fulgte med i hvad da skete mellem Alexis og sin Alpha, han havde hørt hende stønne da han hamrede op i hende, og han mærkede hende's arme om sin nakke og fornemmede benene om sit liv, da han kendte tricket og begynde og trænge hårdere op i hende da han lettere kunne komme til, han lyttede til sin Alpha som lød ret opstemt og at hun nød det han lavedet, han mærkedet så hende's læber imod sine og han kyssede blidt tilbage med samme kys imens han fortsatte med og hamre sit skaft op i sin Alpha, så dog sin Alpha's hånd finde vej ned til Alexis's underliv, og han fortsatte bare med og hamre op i sin Alpha, og kysse hende på halsen, han kunne mærke sin Alpha's hånd omkring sin nakke og hende's kradsen på han's ryg og han spændte roligt musklerne i ballerne og benene for og kunne hamre hårdere til imens han kyssede hende's hals, for og kunne give hende en orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime28/9/2013, 19:01

Hendes orgasme strømmede gennem hendes krop, og hun stønnede den ustyrligt ud, mens hun kradsede Kuuma ned af ryggen, og bare nød at være i sine lysters vold. Kuumas hårde behandling af hende, gjorde det kun bedre at få hendes orgasme, og hun lod ham gøre sig færdig med hende, mens hun nød at mærke Alexis kælde om hende, og tage sig af hendes ene bryst, mens Diana ornanerede hendes fugtige mis.
Da Kuuma var kommet i hende igen, kunne man mærke på Diana at hendes lyster var tilfredsstillet, hendes underliv var lettere rødt efter den hårde behandling, og hun virkede ret så udmattet efter hendes orgasmer, men hun smilede bare tilfreds og holdt Kuuma ind til sig, så han ikke fik lov til at kravle af hende, men derimod måtte blive liggende over hans alphas nøgne krop, med hendes ben på hver side af ham. Hun lagde begge armene om hans nakke, og begyndte at kysse kærligt med ham, med drillende blide smil imellem hendes kys.
"Sikke en dejlig mage jeg har, altid klar på at skampulle min lille mis, indtil jeg er helt udmattet og føler mig brugt!" sagde hun let og lød udmattet "Og min søde lille yndling, har også været en dygtig pige!" hun strøg blidt Alexis på kinden, og trak hendes ansigt ind til sig, så Diana kunne kysse hende ømt hvorefter Alexis begyndte at slikke son alphas hals, underdanigt og taknemlig over hendes alphas glæde ved hendes sexuele kunnen. Diana smilede nydende, og selvfølgelig så drilagtig som hendes krop kunne være mod hende, begyndte hendes mis at reagere på det som den plejede, når Kuuma eller Alexis slikkede hende på halsen, med deres ru ulve agtige tunger, men hun kunne altså ikke mere.
"I 2 er mine yndlings vovser, men jeres alpha har brug for at slappe af og sove nu, så læg jer på hver side af mig, så i kan holde mig varm i nat lige som i plejer!" sagde hun mildt og kyssede kærligt Kuuma igen, før hun ventede på de gjorde som hun sagde og trak dynen over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime29/9/2013, 01:51

Kuuma så roligt på sin Alpha imens hun stønnede ustyrligt og han kunne godt lide hende's stønnen da han så vidste hun nød det, som bare gjorde ham glad, dog begyndte han at slappe af da han var færdig, nød sin Alpha's glæde, imens han puttedet sig ind til sin Alpha da han kom igen, og lå bare roligt ind til hende, små kyssedet hende's hals, nød at have tilfredstillet sin Alpha og han var god til det, dog så han roligt på hende imens han's Alpha holdt ham inde til sig, han så ind i hende's smukke øjne, lå bare roligt oven på hende, nød hende's nærvær, han mærkedet hende's arme om sin nakke, og han besvarede hende's kys med et kærligt og blidt et, lod roligt sin sæd løbe op i sin Alpha, imens han's lem langsomt blev mindre, han så roligt på sin Alpha og svarede kærligt.
''mmm tænker jeg osse om dig, min skatte Alpha, og det svært ikke og skampulle dig når du lægger op så meget, min Alpha, hehe''
han klukkedet blidt og kyssedet hende kærligt på munden, og ned på halsen og skulderen, han fortsætte blidt med og kysse sin Alpha på halsen sammen med Alexis, han så dog på sin Alpha da han hørte hende's ord og han svarede kærligt.
''hmm vil jeg gerne heh!''
han lød underdanig, dog med en blid tone, og han trak sit halvslappe lem ud af sin Alpha, og lagde sig roligt ved siden af sin Alpha, for at mærke dynen over sig, han puttedet sig roligt ind til sin Alpha, imens han lod en af sine store hænder kæle lidt ved en af hende's fyldige bryster, før han bare lagde sit hoved på hende's skulder, som en underdanig vovse, dog puttedet han sig tæt op af hende, lukkedet roligt øjnene og faldt dog hurtigt i søvn, da han var træt på en god måde.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime29/9/2013, 09:22

Diana smilede drillende og udmattet ved Kuumas kommentar, og kyssede ham blidt før han lagde sig ned ved siden af hende, og puttede sig ind til hende. Hun smilede mildt da hun mærkede, hans hånd ved hendes bryst, og da han faldt i søvn kort efter fik han et godnat kys på kinden, mens Alexis fulgte trop og puttede sig ind til sin alpha, slikkede hende blidt på halsen og kyssede hende derefter, før Alexis lagde sin kind mod Dianas, og puttede sig tæt op af hende under dynen, så Diana rigtig kunne nyde deres varme og nøgne kroppe, mod hendes egen.
Diana faldt hurtigt i søvn, ved den behagelige følelse af Alexis der nussede hende blidt på maven, indtil hun også faldt i søvn. Da den næste morgen oprindede, vågnede Diana som den første, og hun fik sneget sig ud af sengen forhåbentligt uden at vække Alexis eller Kuuma, hun smuttede kort ud på toilettet og ordnede sin ting, før hun kom tilbage igen og opdagede, at Alexis var vågnet, så Diana smilede mildt og satte sig på sengekanten, så Alexis kunne kravle stille hen og lægge sit hoved i Dianas skød, og blive nusset gennem håret med blidt hånd. Alexis så ud til at nyde det, og slikkede underdanigt sin alpha på maven, med små kys ind imellem, men Diana stoppede hende med et let smil, selvom det var dejligt så reagerede hendes mis på det, og hun havde ikke lige lyst til frække sager lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime30/9/2013, 21:46

Han så på sin smilende Alpha så vel som udmattedet og han knurredet lavt og blidt da hun kyssedet ham, og han klemte fortsat blidt hende's bryst til han faldt i søvn, han vidste ikke hvad da skete imellemtiden.

Han vågnedet næsten morgen og så blidt på sin Alpha, lagde sig roligt ind til hende, for at vente på hun vågnedet, så han slappedet bare af, vidste ikke hvad de skulle lave.

// hmm nogen ideer til mere indhold i emnet? XD?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: