IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/6/2013, 14:53

S: Baren kaldt for Little horsie.
Tid: 21.53
Omgivelser: Masser af fulde mennesker.

Så varmt, at man selv næsten kunne føle trævæggene svede, men alligevel lurede en iskold luft i rummet, lugten af et væddemål på liv eller død. Måske var der en dødsengel som lurede i mørket og ventede på det, som måske kunne ske?
Det var ikke til at vide, men i hvert fald var denne kuldegysning af en "kulde" centreret langs den ene væg ved et rundt på. Mange folk stod omkring bordet, men hvor der dog var en åbning ved den ene tomme stol, som var den eneste stol ude over den stol imod væggen, som var besat af en bemærkelsesværdig kvindelig skikkelse.
Ikke nok med at hendes fønixfarvede hår, som syntes at ligne ild,  strålede i kontrasten til hendes lettere kvindelige og blege hud, hvor den sorte latex top smøg sig omkring hendes høje skikkelse. Ikke nok med at metalhalen med et diamantbesat spids slyngende legende fra side til side og heller ikke nok med, at der lå en stor pose med guld, nogle værdifulde våben og andre sjove og værdifulde ting på bordet. Nej det som gjorde det hele bemærkelsesværdig, som man hurtigt kunne få bekræftet ved at høre den summen af hvisken mellem de mange observerende øjne, det var, at denne kvinde var ikke hvilken som helst, hun var lederen af den berygtede og mytiske bandeklan, shadow of the ravens.

Hendes ørneformede ansigt hvilede sig på hendes hænder som støttede sig til bordet, mens hendes grønne oliven øjne kiggede legende og udfordrende rundt på alle folk og tilbage på den tomme stol foran hende. Et sagkyndig øje ville kunne fortælle at det glimt hun fik i øjnene, når lyset fra bordet ramte det rigtigt, at hendes her var ikke helt naturlig. Godt nok kunne enhver med lidt stærkere sanser end mennesker fornemme, at både hendes sjæl og skygger fortalte, at hun var en clomans, så viste glimtet i øjnene, at hun var ikke helt 100% organisk, hvilket blev endnu engang vist med den legende metalhale bag ved hende.
"Her på bordet foran os er der nok en værdi på 150.000 dollars, er der virkelig ingen, som vil tage chancen og spille russisk roulette med mig?"
Sagde hun med sit grumme kattesmil, mens hendes to livvagter ved siden af hende, smilede med sammen lumske morskab, som man kun kunne finde hos de værste lømler. De mange folk omkring hende var tavse, så for at prøve at endnu engang at lokke folk rejste hun sig op og skulle til at pakke, mens hun så skuffet på dem alle.
"Jamen så må jeg hellere pakke alt dette sammen, nu hvor ingen vil lege med mig"

Hurtigt lød en stemme, som kom så hurtigt som et piskesmæld.
(color=white]"Jeg melder mig!"[/color]
Sagde en ung fyr med slidt tøj og lidt for magre kinder.
"Jamen dog, og mig som lige troede, at der var ingen mandsfolk her.
Sagde hun med et flirtende smil til ham, mens hun tog en revolver frem og puttede en kugle i og snorrede den rundt og puttede den midt på bordet..
Folkene omkring dem snakkede straks om de mange rygter de havde hørt, stemmer som sagde, hun har aldrig tabt i russisk roulette, at alle hendes deltagere var endt døde og ingen havde nogensinde vundet det. Men den unge mand hørte ikke tilskuernes stemmer, da hans øjne glødede af grådighedens væsen.
Hendes smil blev endnu bredere, da dette var så sjovt at se, hvad folk var villige til for materialismens skyld. Især da hun vidste med 100% sikkerhed, at hendes stol ikke vil blive tom i denne leg
"Jamen fordi jeg udfordre dig, så vælger jeg at tage den første kugle.
Hendes lange fingre gled sig omkring pistolen, hvor hun samtidig brugte sin evne til at føle kuglen i pistolen, og da hun mærkede at kuglen heldigvis ikke lå således, at pistolen så var ladet, så tog hun den til hovedet, hvor tilskuerne i tilskuer retningen straks rykkede sig væk, da kuglen kunne sagtens gå igennem to lag  knogler. Et klik var det eneste som brød tavsheden, mens alle så med store øjne på hende og mærkede dødens kuldesus selv gå igennem deres kroppe. Den unge mand havde set så selvsikker ud, men da han fik pistolen i hånden igen og snorrede rundt med den, så blev hans ansigt bemærkelsesværdigt blegt. En hurtig bøn gik igennem hans hoved, da han tog pistolen til hovedet, og igen var det kun et lille klik som brød tavsheden.
Medusa sad lige så ligegyldig med benene op på bordet og tog imod pistolen og snorrede rundt og mærkede efter om kuglen nu var det rette sted, så det ikke skulle ende med hendes død, og da kuglen alligevel satte sig klar i røret på pistolen, så den var ladt. Så med et skævt smil til omverden men med fuld koncentration på pistolen, så lod hun den sikring i pistolen sidde fast, men samtidig gå løs ved aftrækkeren, så man ikke kunne se, at den var blevet sikret. Et klik lød der igen og hun gav den videre til ham, mens hun således fiksede den igen. Det krævede energi, men hun var trænet til at putte sikringen til og fra i løbet af 3 sekunder, at ingen sådan set kunne lægge mærke til noget, andet hvis en besad sammen evne som hendes til at kunne kontrollere metal og fornemme præcist hvor metallet var henne.

Et par koldsveddråber gled ned af den unges mand beskidte ansigt, hvor han lod det kølige jern rører hans hud ved tindingen. Hele tavsheden blev brudt af først lyden af det høje brag og hjernemasse falde ude over hele gulvet i skyderetningen efterfulgt af de mange skrig og tavsheden fra de enkelte tilskuers ligblege ansigter, som så det lyserrøde fedtede organkød ude over hele gulvet.
"Han var vist ikke heldig den dreng der."
En tilskuer trådte from som var en af hendes klanmedlemmerne fjernede skødesløst de store rester af hjernemasse på gulvet og nogle fik straks liget af den unge mand væk fra de andres ågesyn. Blandt publikummet var der flere folk som jokede om det, for det første, fordi folk generelt her kendte til den barske og blodige virkelig i denne verden, men også for at prøve at fjerne den sympati de har for den unge mand og den forståelse for, hvordan de ikke turde selv at tage chancen.
"Er der andre som tør?

//Skal dog siges, at jeres karakter kommer ikke til at dø i dette emne med garanti XD Så i kan endelig lade jeres karakter joine kampen//

Sidst rettet af Medusa 18/9/2013, 09:29, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/6/2013, 12:22

Han var roligt kommet til baren, i håb om at finde et job, da han stod og manglede penge til sin rejse, han var iført sin skelet maske og sin sorte hue, sammen med sine briller da dækkede han's øjne, han sad i sin lettere vest med ordet Ghost på venstre bryst, mest brugbar til nærkamp og knive, da han's tungere kamp vest var i lejren med kvinden han følger sammen med sine våben udover sin Tac45 og sin kamp kniv, iført ørken camo bukser og tunge kamp støvler og læderhandsker som kun går halvt over fingrene, og så en sort tanktop, så han's kræftige arme var fremme sammen med han's militære tattoveringer, han kunne dog fornemme varmen i dette rum, dog den lette brisen, han så dog over på kvinden ved bordet med den tomme stol, bemærkede alle detajler, da han som erfaren soldat, var vant til og holde øje med mulige trusler, imens han så rundt efter andre mulige trusler i rummet, han brummede dog lidt og hørte hende tydeligt, han valgte dog ikke og blande sig, da det ikke var han's problem, da han kunne høre hun ville pakke sammen, han rystede på hovedet, da han vidste det var en del af forstillingen, trodede han nu nok, han var mest en ensom ulv.

Han sukkede stille da han hørte den unge mand melde sig, han så om på det slidte tøj og de magre kinder, Kuuma tænkte han nok var desperat eller bare på udkig efter håb om at ende sit liv, Kuuma hørte dog alle folk snakke, selv om han selv gjorde så lidt muligt for opmærksomhed på sig selv, dog fulgte han opmærksomt med, kvinden's flirtende smil, hende's selvsikkerhed, de 2 livvagter, han så det meste, han så stille til da kvinden sagde hun ville tage den første kugle, han så stille til imens de spillede.

han fornemmede ikke tiden gik før han hørte braget fra revolveren, han reagerede dog ikke på det, han rejste sig roligt og skubbede til folk for og komme forbi, nogle få så irriteret på ham, han ignoerede dem dog, indtil en mand greb fat i han's skulder, men inden han kunne nå og sige noget, greb Kuuma fat i han's fingre og vred til så de brækkede, hvorefter han gik helt frem i kredsen og stillede sig roligt frem og så på kvinden da han hørte hende sige han ikke var heldig, Kuuma trak på skuldrende, og så på dem, han så dem fjerne hjernemassen og liget, han stod stille som en statue imens han så på hende, han trådte så roligt frem og satte sig ned, dog uden og svare, da han tænkte det måtte sige sig selv, han så roligt på kvinden imens han ventede på hende's træk.

//helt iorden, jeg er frisk hehe som du kan se, jeg håber bare det er iorden, da jeg ikke er den mest kreative, men gjorde dog mit bedste for at skabe et godt svar ^^ //
The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/6/2013, 15:38

"oh my, Oh my. Hvad har vi dog her, allerede en ny en, som vil prøve"
Hendes ben blev slynget ned fra bordet af, hvor hendes lange fingre med sølvnegle blev placeret på bordet med fingrene lettere presset ned i bordet. Hendes to livvagter begge to rødhårede tvilling vampyr livvagter, hvor den ene lignede en bodybuilder kvinde mens den anden var en høj tynd mand. Det var mytisk, især taget i betragtning, at det var så sjældent at nogen blev vampyrer i denne verden efter vampyrforbandelsen.
Hendes lange arm strakte sig over bordet, mens hun snuppede pistolen, som lå på bordet. Hun sendte ham en af sine grumme ulvesmil, hvor hjørnetænderne blev blottet, som var af ren guld, og som var noget længere end det naturlige menneskehjørnetænder.
Selvom hun hurtigt kunne konstatere, at han ingen metalplade havde i hovedet, så sagde hun alligevel for skuespillets skyld.
"Tag dog huen af, vi alle, som sidder her, er alligevel Las Vegas' lømler, så der er intet at skjule andet hvis du nu prøvede at snyde med en metalplade som beskyttelse under den hue der"
Mange af tilskuerne grinte med på hendes bemærkning om dem, for det var ingen grund til, at denne bar lå i et usselt sted i Las Vegas og at the Shadow of the Ravens kontrollerede disse sorte og mørke gader for lømler med selvfølgelig Mafiaens tilladelse.

Hvis han valgte at tage huen af, så ville hun putte en kugle i pistolen og ligge på bordet, men hvor hun stadigvæk holdte fast i den, mens hendes blik var på pistolen. Så smilte hun skummelt, hvor hun så vendte blikket op på ham og sagde.
"Du kan vælge hvem skal starte."
Mens prøvede hun med sine meget begrænsede sanser og fornemmelse at se, hvad han var for en. Da hun var jo var menneske, som dog var muteret, så havde hun langt fra opfattelsesevnen til at fornemme andre racer, så selvom han havde en stor kropsbygning, så var det meget svært at vide hvad han var, da det kunne være mange ting. Så Medusas olivengrønne mekaniske øjne faldt på en af de skjulte bandemedlemmere, som hun havde blandt publikummet, men kun meget hurtigt, men den interne aftale mellem dem begge sagde, at når hun kiggede på ham, så skulle han fortælle, hvem hendes modstander var. Manden trak sig hurtigt væk fra bordet, men intet syntes at være unormalt, da folk forlod til tider gruppen her enten for at hente mere at drikke eller af andre grunde. Kort tid efter hørte hun sin bandemedlem, som var en sjæledæmon, sige i hendes øre, hvor der sad en fin øresnegl indbygget i øret, så ingen andre kunne vide, at hun lyttede til andre.
"Han er en varulv og han er faktisk en ung en. Et eller andet siger mig af det, som jeg kan føle, at han er dybt forelsket i en eller anden, da hans sjæl syntes at længtes efter noget, men det var svært at vurdere, da jeg ikke var tæt på ham
Medusa sad i mellemtiden og lod hendes sølv negle banke ned i bordet, mens hun så afventede på manden foran hende, til hvad han ville gøre.

//terningen bliver rullet for hendes humørsvingninger se på profil for mere information ^^ //
The Eye. carried out 1 launched of one 100 (Image not informed.) :
28
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/6/2013, 21:45

Han svarede hende ikke, han studerede bare hende's livvagter, for våben, kendetegn på kamp, han kiggede rundt, uden og bevæge hovedet, imens han samtidligt holdte øje med kvinden foran sig, han snusede stille ind, og sagde dog intet da han kunne dufte vampyre, han så fra den ene muskeløse kvinde til den smedigt udseende mand, stadig uden og bevæge sit hoved så man skulle tro han så på kvinden, som sad i stolen, Han kunne se hende's guld hjørnetænder, dog reagerede han ikke, han valgte dog og svare hende med sin hæse stemme som afsløre en mand da ikke snakker særlig meget.
''nej, har intet under min hue, men tager den ikke af'' han lød ikke truende, snare som en venlig mand da konstatere noget da ikke ville ske, udover hvis man dræbte ham og tog den af ham, han så hende i øjnene bag sine briller, han skævede ikke til nogen sider da folk grinte, han ventede bare roligt, som en afslappet hund da vidste den skulle dø hvert øjeblik det kunne være.

Han sad roligt og så på hende, stadig i samme stilling, imens han overvejede hvad han skulle svare, han så hende dog smile skummelt, så han så bare på hende, han valgte dog og svare til sidst.
''jeg starter'', han rakte hånden frem, da han ville tage imod pistolen.
Han sad stille og lod en hel række tanker flyve igennem hovedet *hvad har jeg gang i?* *hvad ville Vanillia ikke sige?* *hvad hvis jeg dør? men det nok ligemeget hehe* *jeg har brug for tingene, men har osse brug for arbejde* *måske skulle jeg kæmpe mig ud her fra?* *nej dårlig ide, for mange modstandere* *jeg har min Tac45 med 10 kugler og min kamp kniv* *jeg må hellere lege med, for nu* *måske er da fusk med? må hellere være opmærksom*, alle de tanker fløj igennem hovedet på ham på få sekunder da han er trænet til og tænke en del over tingene inde for få sekunder som SCU, han stirrede roligt tilbage på kvinden, imens han afventede hun skulle give ham pistolen.

// yes ^^ og sorry det blev lidt kort, jeg forsøgte så godt jeg kunne :) //
The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   9/7/2013, 12:31

Hun var aldrig nogensinde blevet mødt med det svar, men det fik hende kun til at smile bredt med et endnu krummere smil.
"Jamen dog, så skal jeg bare sige, at hvis jeg finder ud af, at du snyder, så kommer dit varulve hoved til at rulle ned af gaden forstået?

Hun blev glædelig overrasket over hans valg og rakte ham straks pistolen, og hendes øjne blev store som tekopper, da de fulgte intenst med, mens hun så det blanke metal løftet op til varulvens hoved. Hendes overraskelse eller tilfældighederne førte til at hendes humørs tegning blev rullet, hvor hendes intensitet blev løftet højt op som en stormflodsbølge ned af bjerget, hvor hun følte den kriblen eller krablen igennem sin krop, som gerne så, at han hurtigst som muligt fik valgt, så hun kunne enten se om hjernemassen ville flyde eller om han ville overleve.
Ikke mange tegn var tydelige på hende, at hendes humør var skiftet over til det energetiske andet end at hun stirrede intenst på ham, og halen fik en lidt højere fart på, når den svingede fra side til side.
Når hun skiftede humør, så var hun tvunget til, at hun skulle lade sine følelser komme ud, det har alle hendes mange og lange års cloman liv vist hende. Da før hen i tiden kunne hun absolut ikke styre sig, da et stigende tryk kan kun fjernes ved, at man lader det slippe fri, ikke at bygge flere mure omkring det.

//mit blev også lidt kort, havde regnet med, at du havde taget pistolen som lå på bordet ^^ //
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   9/7/2013, 15:31

Dette sted kunne han da ikke holde sig fra, hvordan skulle han kunne det når han elskede kaotiske situationer, og et sted som dette fyldt med lømler og banditter, kunne da ikke undgå at skabe lidt kaotisk hurlumhej på et eller andet tidspunkt. Og for det ikke skulle være løgn, var lederen af shadows of the raven trådt ind af døren sammen med nogle fra hendes bande, og begyndt at udfordre folk til russisk roulette, og det kunne da ikke være bedre. I det hun var trådt ind havde Dust selvfølgelig blandet sig med mængden, så Medusa og hendes mænd ikke bemærkede ham med hans 2 store sværd på ryggen, hans sædvanlige midterstadige tøj, og en ny long coat med hætte som han havde over hovedet så ingen kunne se hans ansigt. Han havde endda brugt sine sand evner til at gemme sin aura og ondskab, ved at blive ved med at være lavet af sand formet som et menneske, så man ikke lagde mærke til noget usædvanligt ved ham.
Han håbede at disse forholdsregler var nok til, at Medusa og hendes bandemedlemmer ikke genkendte ham, for hvis han ikke tog fejl skulle hun nok have en aura sanser blandt tilskuerne, der rapporterede til hende hvis hun havde brug for det. Og selvfølgelig lagde han da mærke til det, da denne varulv satte sig foran hende, hun kiggede på en blandt tilskuerne der straks forlod befolkningen, og lidt efter var der noget selvsikkert over hende, som om hun havde fået noget nyt af vide som hun ikke vidste før, og som hun kunne bruge til noget.
Dust smilede roligt for sig selv, et koldt smil forladt for alt lys, glæde, håb og tja en hver anden slags følelse der nu engang kunne få en til at smile. Hans smil var dannet på det grundlag, at Medusa var lige som han huskede hende, og nu kunne han alligevel ikke holde sig væk fra denne spændene situation. Han brød ind gennem publikummet og greb en stol på vejen, som han placerede ved bordet med Medusa og Kuuma.
"Jeg håber ikke i har noget imod jeg deltager i denne hyggelige lille leg, jeg kan bare ikke holde mig væk mere!" sagde han roligt og tog sværdende Samehada, der var et levende hajsværd med savtakkede hajskinds blad, og hvidt bind om bladet, og Skarpretteren der var et stærkt sværd med styrken til at skære gennem selv sten som var det smør, fra sig op af bordet før han satte sig ned ved bordet, og fjernede hætten for hans hoved mens han gjorde sig normal, så Medusa umuligt kunne være i tvivl om, at det var ham der havde sat sig ved bordet, for at lege med.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   9/7/2013, 15:32

//Håber da ikke det gør noget at jeg deltager i dette emne, jeg synes der stod noget om at der måtte være 2 andre deltagere? :D

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   10/7/2013, 00:13

Han så roligt ind i øjnene på Medusa, han kunne se hende's smil, og han tog sine briller op så man kunne se han's gule, faktisk muntre øjne, som hos en da enten er fuld kommen ligeglad, eller en da er komplet syg i hovedet, da han lyttede til hende og svarede, dog tom i stemmen.
''mange ting er jeg blevet beskyldt for, og mange ting er sande, men jeg har aldrig snydt, ikke engang i en uærlig handel, da plejer jeg og blæse hjernen ud på dem, men det ikke en del af dette sjove spil, sååå nej jeg snyder ikke hehe''

Han's øjne stirrede ind i medusa's øjne, imens han tog imod pistolen som hun rakte ham, han tjekkede stille sikringen, trommelen, og andre små ting, han tog så fat om sikringen, og vred den istykker, så den ikke kunne sikres, for derefter at sætte den til sit hoved, trykke af, og for og høre det lave klik fra en tom patron lomme, han skubbede revolveren over imod medusa og sagde.
''din tur, lad legen begynde''
han lød fuld kommen tom for følelser stadig, selv om han's øjne lyste af munterhed.
han bemærkede dog hende svinge mere med halen, de små træk, han lagde normalt mærke til alt, han vidste dog ikke hvad da forgik bag hende's hoved, i hende's tanker, han skubbede revolveren over imod hende, i det sek han så den fremmede sætte sig ned, han havde svagt bemærket ham, som han var vant til, han sagde dog intet, stirrede bare lidt på manden med sine gule øjne, han så sig bare over på Medusa igen, om hvordan hun tog det.

// da intet problem Dust, i mit tilfælde hehe :D //
The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/7/2013, 05:44

"Jeg håber, at dine ord er sande kære dreng.
For et par millisekunder kom der et skuffet glimt i hendes øjne, fordi der var nemlig ikke andet mere tilfredsstillende for sin kunstneristiske side at se hjernemasse flyve.
Så blev hendes øjne større da hun så ham ødelægge pistolens sikring.
"Jamen dog, det er da synd at ødelægge sådan en fin pistol
Hun tog den op i hænderne mens hun nussede den, hvor i samtidig i sit hoved prøvede at regne ud, hvordan hun nu skulle afsikre den, men inden hun nåede langt videre i den tankestrøm, så blik hendes opmærksomhed straks fanget af en velkendt skikkelse. De store kvindelige og olivengrønne øjne så på Dust med et smil, men hvor hendes sagkyndige øje for værdifulde genstande faldt på hans våben. Hun viste ikke tegn på, at hun ville stjæle dem eller noget i den retning, bare en mere anerkendelse af hans værdifulde ting.
"Jamen dog, jeg havde ellers hørt, at du var på mytisk vis forsvundet, og jeg kan se, at du har fået dig nogle nye ting"
Sagde hun mens hendes blik var faldet på pistolen og dens ødelagte dele.
Blikket rejste sig op til ham igen med en morende alvorlighed.
"Desværre kan jeg ikke tillade mig, at du joiner med i dette spil, da det er en tomandsspil, så du må enten vente på din tur eller bare kigge på herlighederne.
Sagde hun mens hun lænede sig lettere over bordet, hvilket gav mere udsyn til hendes delvis latex dækkede kvindelige fortrin. I hendes tanker ønskede hun, at han ville lade vær, da dette spil var skabt til at alle andre end hende skulle dø eller blive ramt af kuglen, og hun vil ikke se sin kære tidligere ansatte komme noget til skade.

Blandt folkemængden kom der en råben som sagde højlydt.
"Medusa snyder!"
Det ellers nogenlunde søde og morende blik blev lynhurtigt skarpt og koldt, som endnu engang afslørede at hendes øjne ikke var ægte, da kun mekanik ville kunne udsende sådan en kulde. Hurtigt i løbet af 2 sekunder, blev en halvfuld mands krop slynget op på bordet, hvor grebet om hans hals tvang hans krop nede pga en af Medusas bandemedlemmere. Alle folk omkring dem var blevet stumme, da flere af dem havde tænkt selv det sammen, men havde aldrig ville gøre det, og nu fik de bekræftet, hvorfor man ikke siger sådan noget.
Den kattelige kvinde skikkelse var hurtigt foran ham, hvor bandemedlemmet allerede var blevet skubbet hurtigt til side, og hvor grebet om hans hals var blevet langt stærkere pga mekanikken i hendes krop. Endnu engang var hendes grumme ulvesmil kommet på hendes læber, mens hun talte lavt, stadigvæk så alle kunne høre det, men på en uhyggelig grum måde.
"Så du beskylder mig for at snyde på hvilket grundlag, om jeg må spørge?
Sagde hun med hovedet ved siden af hans, hvor han prøvede at svare, men grebet om hans hals var for stærk, så han i forvejen var begyndt at blive tomatrød i hans hoved. Så lod Medusa ham få luft igen men med en meget besværet stemme.
"Det er ikke mig, som påstår det, det er ham
Hans rystende fingre pegede imod Kuuma, hvor Medusas blik fulgtes således med.
Medusa greb hårdere omkring hans hals før hun sagde.
"Er du sikker?"
Han nikkede ivrigt imens hans lunger skreg desperat efter luft. hvor han havde givet Kuuma skylden, da det var i hans hoved den eneste vej ud af denne kattepine, som han havde i fuldskab skabt.
I sidste øjeblik slap hun hans hals, hvor man straks kunne høre hans gipsende vejrtrækning. Medusa rejste sig i sin fulde høje højde, som var blevet gjort ekstra høj pga sine højhælede, så hun nåede en højde på de 208 centimeter.
"Så du påstår, at jeg snyder?"
sagde hun med en alvor, som alligevel var understreget af en mytisk morskab. Hvor hun hurtigt uden han kunne nå at svare havde taget pistolen op og sat til sit hoved, hvor hun tydelig kunne mærke at kuglen var på sin rette plads, men hvor hun skød alligevel.
Mange blev forskrækket over braget, som denne pistol kunne give for sig, men i stedet for at se hjernemasse over det hele. Så så man kun den kvindelig skikkelse stå op, hvor hendes hoved var underligt vredet i en vandret linje, da trykket og kræften fra pistolen var rets så kraftig. Men i stedet for at kroppen faldt om, så tog hun den anden hånd og rettede sit hoved igen, da metallet i hendes nakke åbenbart havde sat sig forkert, og hvor hun så tog kuglen ud af sine pansrede hjerneskal, hvor kuglen havde boret sig et stykke igennem det tykke lag, som ellers var blevet tykkere af at hun havde ført metallet fra de andre steder i hovedet over i den side, så det var blevet tykkere.

Imellemtiden havde hendes bedste tyvemedlemmer fra hendes bande stjålet diverse våben og andre værdifulde genstande fra kuumas lommer uden at han på nogen som helst måde ville kunne have haft opdaget det.
"Jeg snyder i særdeleshed ikke
Sagde hun, selvom det var en lodret løgn, da hun var en bandemedlem i fysisk form og i hele sit hjerte. Hele hendes fulde opmærksomhed var på ham, så opdagede hun noget sært ved ham. Hun kunne fornemme noget underlig metallignende ledninger på hans krop, hvilket hun ikke havde haft opdaget før, da det havde hun ikke haft undersøgt tidligere. Så mens hun prøvede at vride hjernen omkring på det, som han havde på sig under sit tøj, så var hendes to stærke livvagter allerede kommet på hver side af Kuuma, og hvor de ville ligge en stærk arm på hans skuldre for at holde ham nede, hvis han nu ville rejse sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/7/2013, 11:10

Kuuma havde hørt Medusa spørge om han's ord var sande, men han svarede ikke.
Han så dog stille på hende da hun gjorde store øjne, da han havde ødelagt sikringen, og han skævede bare til Dust og blinkede med et muntert blik, som man skulle tolke: jeg har en surprise gave hvis det hele går galt, altså et sindsygt blik, men han så der efter på Medusa igen, stadig uden og sige noget, han så hende dog stå og nusse våbnet, hvad hun tænkte på vidste han ikke, men han sad bare roligt og så på Medusa uden og se på dust, mest for at være opmærksom på Medusa.
Han reagerede ikke da Medusa snakkede til Dust, han sad bare roligt i sin små stive militære stilling, og ventede på at Medusa skulle spille videre.
Kuuma trak på skulderne da Medusa sagde at Dust ikke kunne være med i spillet, han bemærkede dog Medusa læne sig over bordet, han så dog stadig ind i hende's øjne med sine rolige tomme øjne, på en hvis grad sindsyge øjne.

Kuuma hørte manden og da kom et lavt suk fra Kuuma, han trak dog på skulderne da han så Medusa's blik, og han så osse en fremmede person, nok et bandemedlem, komme med en mand som blev smidt på bordet, Kuuma sad bare roligt og så på manden med et ligeglad blik, han så dog Medusa skubbe manden væk, og han bemærkede osse det stærkere greb, han tænkte lidt over det og trak på skulderne, Kuuma hørte dog Medusa udspørge ham, dog kom Kuuma med en undrende knurre lyd da manden sagde det var ham, og da han så Medusa, stramme grebet for at spørge om han var sikker, og manden nikkede ivrigt på hovedet.
Han så Medusa slippe manden, og Kuume ventede lidt til manden havde genvundet noget luft da han trak sin kamp dolk, greb fat om manden i et brydergreb, placerede dolken ved han's strube og skar struben over på manden, for at smide den døde mand ned ved siden af sig.
Han satte sig ned igen og fandt en klud frem, tørrede sin dolk for at sætte den i hylster igen og han sagde roligt.
''jeg hader løgnere''
han sagde dette imens han så på liget af manden, og han hørte Medusa spørge om ham om han troedet hun snød, og han trak på skulderne, imens han så på hende, han hørte dog braget fra våbnet, men det rørte ham ikke, han hørte dog metal knage og knirke, forude at se Medusa tage sin hånd og rette sin nakke ud, for at tage kuglen ud af hende's skal, og han sad bare og sagde roligt.
''jeg vandt''
da var ingen morskab i stemmen, intet, kun en totalt ligegyldighed, selv om han havde tænkt sig og tage tingene, da det kunne have værdi.

Han havde ikke opdaget nogen havde taget han's våben, men han kunne ikke mærke vægten fra dem, og det eneste værdi han havde haft i sin lomme, som havde været værdi for ham, var et billede af ham med maske på og en køn kvinde ved siden af sig på billedet, begge i uniformer, hvor han står alvorligt, hvor i hun laver sån kanin øre på ham imens hun rækker tunge af ham, men ellers intet ( Info til brug i emne ^^ )
Han så roligt på Medusa og svarede enkelt.
''nej, men den gik af, ja du i live, men den gik af, ergo, jeg vandt''
han vidste det var løgn, fordi hvorfor skulle hun sige sandheden? i sin tid i Occulta havde han aldrig mødt et bande medlem da havde sagt sandheden medmindre han havde taget sig kærligt af ham, og da kom en lav klukken fra ham ved mindet.
Han's øjne direkte smilede til hende, og han bemærkede hun tænkte på noget, han vidste ikke om hun havde opdaget han's lille gave, men han kunne lige så godt afsløre det da de to gorillaer stod bag ved ham for at holde ham nede hvis han prøvede på noget og han klukkede venligt og sagde roligt, som om det han sagde var helt normalt, tja som om han kommenterede en pige's kjole.
''tja jeg ville nok fjerne dine to gorillaer, da jeg har 8 kilo Xp 8.5 sprægstof under min trøje, som er ords styret så vel som krop's styret, så hvis jeg dør, boom, siger jeg et bestemt ord, boom, hehe, så vil i stadig lege med?''
han lød fuld kommen ligeglad med at han havde nok sprægstof til og sprænge hele hytten i små stykker, men han sad roligt og fandt en pakke tændstikker frem, og trak sin maske op så han's mund er synlig, hvor et muntert smil sidder og smiler til folk som om det er en normal dag med poker, han tog en enkel cigaret op af en lomme i sit ærme og stak den mellem læberne og tog sine tændstikker og strøg en tændstik så den tændte og satte gang i sin cigaret, hvor han roligt begyndte og ryge, imens han ventede på hvad da skulle ske nu.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/7/2013, 19:36

Dust smilede roligt og følelsestomt til Medusa, mens der nærmest kom et glimt i de blodrøde øjne, da hun nævnte hans værdigfulde sværd. Der fandtes trossalt kun et eksemplar af hver, og at se hvordan hendes blik, faldt anerkendende på hans sværd bekræftede kun hans holdning om, at han syntes godt om Medusa. Medusa var en kvinde efter hans hoved, en stærk, dominerende kvinde med et godt øje for sjældenheder, en fantastisk smart tankegang og en krop der var mindst lige så meget våben, som den var eksistensiel.
"Tja jeg havde da også en lille episode, hvor jeg forsvandt fra denne tidsregning, men som du helt klart har bemærket, så er jeg tilbage og min lille rejse var mere end udbytterig!" sagde han roligt, og lænede sig tilbage i stolen, da hun sagde hun ikke ville lade ham være med.
"Hvis jeg havde følelser, ville du jo såre mig kære Medusa!" sagde han roligt, efterfulgt af en kort isnende latter "Bare det at du tror at en lussede lille kugle, kan stoppe mig efter hvad der skete sidste gang vi mødtes, men også at du virker til at betragte dette, som et tomands spil! Det normale brug af skydere til denne slags lege, er en 6 løber og det betyder at ved 3 deltagere, er der en statistisk chance på 1/3, for at du bliver ramt hvis pistolen går på rundte, uden at blive drejet! Med drejning på er vi jo så bare tilbage på den originale 1/6 chance, for at den der står med skyderen får blæst låget af gryden!"

Mere nåede han ikke at sige, før nogen råbte op om at Medusa snød, og det skabte pludselig lidt kaos i hele situationen, især da en af Medusas bandemedlemmer tvang fyren op på bordet. I samme sekund som fyren ramte bordet, skabte det nogle rystelser i alt hvad der var på det, og samtidig forsvandt alle værdiggenstandene Medusa havde haft med som præmie til vinderen af denne leg, uden nogen overhoved virkede til at tænke over denne værdigfulde samling ting. Dust var skyld i dets forsvinden, og først troede han det blev opdaget, men ingen reagerede på at det manglede da Kuuma lidt tid efter, dræbte fyren og smed ham på gulvet. Imens hele situationen udviklede sig, gemte Dust værdiggenstandene inde i hans sand krop, og var godt igang med at tænde en cigar han selv havde haft med. Han lod den sidde i sin mundvige, mens hans ører pludselig blev spidset da Kuuma sagde, hvad han gik rundt med under sit tøj.

Så han gik altså rundt med en bombe, der havde 8 kg xp 8.5 sprængstof, en form for hjertemonitor koblet til aktivatoren, samt en slags indkodet stemme aktivator koblet til samme sted, som hjertemonitoren? Den bombe måtte være hjemmelavet, for for den slags lavede man ikke nogle steder, og hvis den var hjemme lavet var den helt sikkert ikke ´Dust sikret`.
Uden at rokke sig ud af stedet, betragtede Dust bare scenariet mens noget sand, der ikke kom fra hans krop og derfor ikke bar hans aura, men var påvirket af den, sneg sig ind under Kuumas tøj og ind til bomben. Hvis man virkelig var god til at sanse aura, ville man svagt bemærke at Dust´es aura bevægede sig rundt på Kumma, og lige nu kravlede det ind til sprængstoffet, og koblede det forsigtigt fra aktiverings adrigatet, så bomben blev ubrugelig da den nu ikke kunne eksplodere.
"Sød bombe, men ikke Dust sikret!" sagde Dust henkastet mens sandet kom ud fra Kuumas tøj, så alle og en hver kunne se det, og hvis Medusa var smart nok til at regne det ud, ville hun vide at Dust havde desarmeret bomben.

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/7/2013, 15:11

Hun lyttede efter Dust, men reelt set var hun lettere ligeglad med chancen og alt det, så hun trak bare på skuldrene, da dette var hendes spil og den kære finke der skulle ikke lave om på det.

Synet foran medusa's blik blev rødt af alt det blod, som begyndte at flyde omkring. Flere af publikummet blev forarget, mens andre så med ligblege blikke på manden som døde i løbet af milisekunder, men hvor de fleste dog så på det, som en hverdagsting. Kromanden var straks kommet hen, men han så, at dette havde noget at gøre med shadow of the ravens, så undlod han at blive sur over, at han skal nu ordne alt det svineri og den røde farve vil blive svær at få af igen.
Medusa havde ikke lige forventet det, men som hun ved om enhver bandelignende person, så var det bedst at fjerne beviserne og især gøre noget, som virker uskyldigt. Så Medusa ville ikke tage chancen med at tro på hans "lille" handling. Hendes øjne forblev bare på liget foran hende, som ikke faldt ned fra bordet af pga kniven i hans strube.

En lettere katteknurren lød fra Medusas strube, da han sagde, at han havde vundet. Hvor hun lænede sig imod ham. Men så kom han med truslen om bomben, som fik Medusa til at stivne for et øjeblik, men hvor hun også gjorde sit for at ødelægge hans bombe, men hvor hun hurtigt opdagede, at metallet i nogle ledninger blev ikke ødelagt ved hendes kræfter og det fik hende hurtigt til at se på naboen ved Kuuma's side, hvor hun hurtigt regnede ud, at det var ham, især da sand begyndte at flyde ude over det hele.
Hun tog chancen og hurtigt mens der nok var en lettere forvirring på det hele, så mærkede Kuuma det i særdeleshed meget overnaturlige stærke greb om hans kæbeparti, hvor han med sine ulveører nok kunne høre metallet knage i hendes hånd.
"Nej du har i særdeleshed ikke vundet, du har nemlig lige akkurat tabt!
Et blik blev hurtigt sendt til den høje vampyr bodyguard og så mærkede Kuuma en stikkende smerte i hans hals, hvor grønligt væske straks var blevet sprøjtet ind i hans hals. I løbet af milisekunder snurrede verden helt rundt og hvis han prøvede at bevæge sig, så var det som om alle hans bevægelse gjorde det i den omvendte retning end at han ville have det til.
Det sidste han hørte før han besvimede i løbet af de få sekunder af den ultra stærke nervegift var.
"Goodnight little birdie, sov nu godt mens du kan"
Et kvindeligt ondsskabsfuld grin afsluttede hendes sætning, mens hun så på den krop, som blev rets så ubevægelig foran hende.
et par øjeblikke senere så hun hen på Dust, mens hende bandemedlemmere kom frem og begyndte at bære ham ud til deres store bil parkeret udenfor.
Medusa skulle lige til at gå, men så vendte hun sig imod Dust med et lettere venligt kattesmil.
"Du kan komme med mig og min bande til mit ydmyge hjem, for du er jo næsten en af os"
Sagde hun lettere grinende, mens hun så med hurtige lange skridt gik ud af kroen og ville ikke give ham tid til at svare eller spørge, men kun lige til, så han kunne nå at hurtigt at handle og komme med.

Uden stod en stor mama bil, hvor Medusa var hurtigt hoppet ind på det ene sæde i førerhuset, hvor hun holdte døren åben for Dust. Hun regnede 100% med, at han ville tage med hende, og så snart han var kommet med, så blev døren lukket og bilen kørte derud af byen på vej imod deadman's wonderland helt specielt i the bleeding desert, hvor de andre biler fra de andre bandemedlemmere fulgte med.
(jeg håber det er okay, at vi springer denne bid over, da samtalen her kan måske blive rets så lang, hvilket ikke ville være så super sjovt for Kuuma ^^)

Milde sandkorn slog imod ens ansigt, når vinden smøg sig over ørknen. En underlig bezinlignende lugt fyldte luften, når solens stråler opvarmede den gloheden olie. Når man åbnede sine øjne, så skar sollyset i øjnene, som truede med at brænde nervecellerne over i øjet. Varmen lå som en tykt tæppe omkring en sammen med den benzinfyldte luft. Brændende fornemmelse var der både ved ben og fødder af sølvets hellige og skadelige virkning imod varulve. Læberne var ultra tørre pga dehydreringen, og hvor den bare hud var blottet for den bidende sol.
Nogenlunde sådan og mange andre ting havde Kuuma det fysisk, når han vågnede op, hvor han fandt sig selv hængende på en pæl midt i den blødende ørken. Kæderne var for stærke og plus de var af sølv til at han ville kunne bryde igennem med sin varulve form. Der var ingen måde man kunne slippe fri på, andet hvis han kunne en form for mytisk evne, som kunne redde ham.

Efter et stykke tid så kunne han høre større skridt og brummen fra et eller andet reptillignende væsen. Hvis Dust havde taget imod tilbudet, mens han havde været sammen med medusa og de andre i deres i særdeleshed hjemlige huler med mange særprægede mennesker og væsner, så kunne han låne en stor [url=http://newworld.danskforum.net/t51-ridedyr]raptor[/color] som ville bringe ham hen sammen med Medusa ved hans side på hendes personlige raptor Zain(se profil) til ikke særlig langt fra den hemmelige hule, hvor Kuuma hang på sin pæl.
Medusa var iklædt i sit særprægede [url=http://ulorinvex.deviantart.com/art/Adala-343938249]tøj[/color] hvor den gule farve stod i kontrast til hendes røde raptor og hendes egen hud og fønixfarvede hår.
"jamen dog, se han er vågen."
Sagde hun da hun kom ind foran ham og kunne se på hans værktrækning og mærke på jernet i hans blodplader, at han var vågen, da hjertet slog for hurtigt til at han var besvimet.

(har også undladt at beskrive noget om Dust og medusa i hulerne, men hvis du har lyst dust, så kan vi sagtens tage et emne der, da der kan komme en masse i det emne omkring Medusa, men måske hvor deres venskabelige forhold kunne udvikles og evt hvor Dust kunne joine klanen, da den ville nok være noget for ham) :D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/7/2013, 18:32

Han anede intet da var sket med han's bombe, han sad dog roligt og ventede på Medusa's svar, Kuuma sad helt roligt imens han prøvede og tænke situationen igennem, og han hørte så vel som Dust sige han's bombe var sød men ikke dust sikret, han skævede stille rundt, bemærkede Dust, barmanden på vej der over for og gå væk igen, han så der efter Medusa i øjnene, han vidste han sad i lort til halsen så vel som da var ild i lokummet.

Han havde hørt knurrelyden fra Medusa, Han havde bemærket hende læne sig henover for og stivne ved han's bombe trussel, men han, og han havde vidst han's bombe var i stykker, og han stirre medusa direkte ind i øjnene da hun greb ham om kæben, men han ignorede det, stirrede hende i øjnene imens hun havde sagt han havde tabt, Han havde bemærket det hurtige blik imod bodyguarden, og Kuuma sparkede hurtigt imod den anden's knæ skal under det bløde leg så da kom en knasen for hurtigt at hamre en knytnæve direkte ind i ansigtet på manden, med en slagkræft som kun nogen da har været ved og ødelægge sig selv af brutal hård fysisk træning kunne mønstre, en da har lært og udnytte hver en muskel, hver en sene, i sin krop til slag, ramte manden så han tomlede om, og Kuuma mærkede så smerten, det hele var gået så hurtigt og da han allerede stop kiggede han forvirrede rundt, forsøgte og slå imod vampyr bodyguarden, dog for og mislykkes, og han faldt om med en eneste tanke *min alpha..* og han faldt ind i ubevidstheden.

( Kan ikke emne på hvad da ellers sker så er nød til og være der hvor han hænger i pælen xP )

Kuuma vågnede meget langsomt, ved den enorme hede, sandet imod han's ansigt, så vel som de stærke lænker da bandt ham fast til en pæl, og han åbnede øjnene for og høre en sige at nogen skulle se på ham han var vågen, og han åbnede sine øjne helt, og så udover landskabet, lukkede dog øjnene igen på grund af det skarpe lys og han kiggede ned, smerten generede ham ikke ret meget, han var vant til smerte, men han ville vente lidt til han var helt vågen, og da kom et let suk fra ham, og han kiggede op igen, for at se direkte ind i Medusa's ansigt og han kom med en truende knurren, imens han stirrede på Medusa.

Sidst rettet af Kuuma 23/7/2013, 21:41, rettet 1 gang
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/7/2013, 21:28

Dust betragtede blot hele denne scene, og forholdt sig forholdsvis passiv, mens han gemte spillets gevinst inde i hans sand krop. Han havde skam ingen intentioner om at beholde det, uden lige først at vende det med Medusa, men eftersom hun virkede til at have glemt alt om det, måtte han nok hellere gemme det til de havde bedre tid til at snakke. Da scenariet gik mere voldeligt for sig, rettede han blot sine øjne mod Kuuma, og lagde hovedet på skrå. Varulven havde kampgejst, det måtte man give ham, han virkede ikke til at give op, uden at have gjort så meget skade, som han nu engang kunne nå, men Medusa fik ham bedøvet så han var mere kontrollerbar. Da han blev tilbudt at komme med, var der da ingen tvivl om, at Dust da gerne ville med, så han kom med ud i Medusas køretøj, og satte sig til rette med hans sværd mellem benene foran sig.

Efter han var blevet tilbudt et ridedyr, ude ved klanens hjemmelige hideout sad Dust nu roligt på det store reptil, der dog måtte være ret så stærk, da den skulle bære hans våbens 100 kg, og Dust selv på de afmagrede men stærke cirka 80 kg.
Han bar stadig rundt på gevindsten fra baren inde i hans krop, og derfor havde han valgt ikke at nyde det dejlige sand landskab, ved at bruge sin evne til at bevæge sig gennem det. Det var nok også bedst, da han gerne ville spare på kræfterne, i tilfælde af at der pludselig skulle blive brug for dem, for selvom han ikke regnede med at blive overdænget med vand ude i dette nådesløse terran, så var der skam altid en mulighed for, at han endte med en smart modstander.

Endelig nåede de frem til Kuuma, og han så ikke lige just ud til at have det behageligt deroppe. Dust hoppede roligt ned fra hans reptil ridedyr, gik hen til Kuuma mens han tog en vandflaske frem, og gav ham noget at drikke.
"Her drik det, jeg har ingen intensioner om at du skal dø, da jeg finder dig mere værd i live, end død!" sagde han roligt mens han så Kuuma i øjnene. Da han havde givet Kuuma hvad han kunne drikke af vandbeholderen, gik han roligt hen til Medusa og så hende i øjnene.
"Jeg kender en mytologisk clomans der ville blive meget glad for, at han ikke dør af det her, og du kender en anmon der ville sætte stor pris på, at det her ikke går alt for vidt!" sagde han roligt "Når det er sagt, er jeg faktisk meget interesseret i at se, hvad for nogle tanker der køre gennem deres smukke hoved!" han flyttede sig for hende, så han ikke længere stod i vejen for hende, og stilte sig til rette i skyggen af hans reptils hoved, mens han nussede den på halsen så den stod stille.

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/7/2013, 23:02

//glemte at beskrive, at der er gået nok lige under en dag siden Kuuma er besvimet og Kuuma vågner, så derfor har du nok sluppet af med alle dine genstande Dust, men mit tilbud står stadigvæk gældende angående med et emne i den periode ^^//

Vampyren lå og tumlede rundt på gulvet, mens kæben var blevet banket halvt oppe i hans ansigt. Medusa kunne ikke lade vær med at både mærke den iskolde vrede over, at han havde skadet en af hendes børn, men også at blive fascineret af hans råstyrke, hvor hun i et split sekund, da hun havde allerede besluttet sig for hans død, så syntes hun, at det alligevel var synd at sådan et talent skulle gå til spilde. Tvillingesøsteren gav nogle gevaldige hårde spark i siden på den besvimede Kuuma, da hendes broders smerte var som hendes egen, men hun blev heldigvis hurtigt stoppet.
Vampyren efter noget blod i bilen, hvor han fik genvandt kræfterne tilbage, så rettede han endelig sin kæbe op igen.

Medusa gav ham lov til at beholde noget af de mange værdigenstande, da i følge bandelov så var det jo først til mølle og så kunne hun ikke lade vær med at give ham noget, når han havde været så venligt at give dem tilbage og have passet på dem. Under opholdet havde Medusa undgået alle spørgsmål omkring Kuuma's skæbne, og da de var kommet til stedet, så var han hurtigt blevet fjernet af bandemedlemmerne og det var først tidlig formiddag lige her, at Dust fik set ham igen.

Pludselig var der en underlig følelse hos både Kuuma og Dust. Dust, som var jo skytsengel for Vanillia, kunne mærke det langt tidligere end Kuuma. Det var som om, at hun var oprørt, hvor hun var fyldt med en halv panisk vrede, hvor hun samtidig virkede så langt væk, men hvor hendes opblussende følelser var noget, som Dust eller Kuuma ikke ville kunne undgå at mærke. Selv hvis Dust prøvede at tale til hende, så var der sket en underlig forandring. Hele hendes sjæl syntes at være forandret og hvor hendes følelser og essensen af hendes sjæl syntes at blokere ham, hvilket også gav Dust en underlig disorientering hvor hun var i forehold til ham.
Kuuma kunne tilgengæld mærke hendes opmærksomhed og hendes store og blussende sjæl, og hvor han tydelig kunne høre hendes klare stemme i hendes hoved. "Når skæbnens ironi kradser og døden syntes at komme, husk altid at sende en tanke til din skytsengel og husk så at vende blikket imod himlen"

Medusa så på ham med et mindre undrende og misbillige blik over, at han gav ham vand.
"altså et mytologisk clomans? Det lyder da spændende og hvorfor ønsker du ham i live? Han er rent faktisk sat her ud for at få lov til at ligge i barmen på ørknens nåde.
Sagde hun rets så koldt og som om det var ingen ting at dræbe en mand på den måde.
"Så rent faktisk har du kun forlænget hans pinsels ved at give ham vand"
Selvom Medusa havde brugt masser af energi i går med at manipulere med metal, så var hun fuldstændig udhvilet. Længere væk fra dem oven på en af ørknens bølger havde flere af bandemedlemmerne, som kom bagefter de to, sat sig og hyggede for sig selv, da de også ville se ham blive grillstegt eller se om en af slangemenneskerne ville tage ham.
Zain den smule fjerbeklædte raptor og dens flotte farver stod og snuste lidt til den knurrende Kuuma, hvor den for et øjeblik hvæste af ham med sine meget skarpe tænder.
"Men hvad vil du da få ud af, at han forbliver i live?
Spurgte Medusa nysgerrigt, mens hun stod med armene over kors og lænet op af pælen uden for Kuumas tænders rækkevidde. Medusa var ikke en dum kvinde, så hun ville heller ikke gøre dumme ting, især ikke når hun anså Dust som en halv medlem af klanen, hvilket gjorde, at hun interesserede sig for, hvad han tænkte på. Det var ikke for ingen grund, at hun havde en gruppe på ca 40 freakede og outsidede personer under sin kontrol.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/7/2013, 23:20

Kuuma var øm i kroppen, nok efter nogle tæsk, han vidste det ikke rigtig, og han var osse ligeglad, han var dog helt rolig, som en da bare var taget ud på stranden, han havde dog vidst det var et godt slag, og da kom en dyster glad knurre lyd fra ham, imens han så på Medusa og spyttede på jorden og grinte muntert, dog stivnede han kort, han så op på himlen automatisk, han kunne mærke Nikita, han smilede roligt, og sendte hende en taknemmelig tanke, hvor efter han roligt så på Medusa og Dust.

Han så roligt på Dust og sagde roligt, næsten venligt.
''tak Dust''
Han så roligt på Medusa men så ikke ud til og ville besvare spørgsmålet for Dust, han kom bare med en munter klukke lyd, imens han roligt satte sig til og små gynge i sine kæder, og han så bare roligt på medusa og dust imens, han hørte dog Medusa og sagde imens han gyngede.
''yeps, det gør det kun bedre, hehe''
han lød rablende gal, selv om man i han's øjne ville kunne spotte en kulde, så dyb, næsten ligeglad, selv om der osse var en kort nervøsitet, fordi han ville hjem til sin Alpha, og han ville finde Nikita, men lige nu ville han bare pisse dem godt og grundigt af, og han klukkede ved tanken og sagde til sig selv ud af det blå.
''jeg må være komplet sindsyg hehehe''
han lød glad, som et lille barn til jule aften, men da han så at Medusa's mærkelige gås kom over og hvæsede ham af med sine skarpe tænder, han sagde bare til den.
''davs lille kylling, jeg har en gave til dig''
han svang sig roligt nærmere den og hamrede sit hoved ind i skalden på den, og han blev dog lidt svimmel af det, og kiggede ned, gad ikke engang se hvordan den reagerede, han hørte dog opmærksomt med da Medusa havde spurgt dust nysgerrigt hvad han kunne få ud af og holde Kuuma i live, og han knurrede bare af hende som en gal hund, men han endte bare med og sprutte af grin og han så roligt op på himlen igen, komplet ligeglad med dem alle sammen, og det var ikke engang for og være arrogant alt det han gjorde, det var for og købe tid.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/7/2013, 10:28

Dust hørte godt hvad Kuuma sagde og lavede, mens han snakkede med Medusa, men det var først til sidst Dust reagerede på det. Han gik roligt hen til varulven, løftede sin arm og stødet direkte frem mod Kuumas struppe. I samme sekund som Dust lavede sit stød med armen, fyldte han den med sand således, at da han ramte Kuumas struppe, blev det meste af varulvens kæbe og skuldre også dækket til med sand. Dust stod måske omkring en halv meter fra varulven, men hans sand evner var som skabt til ham.

"Hør godt efter varulv, at spille sindsyg er lige nu ikke det bedste du kan gøre, for hvis jeg havde ladet mig narre, havde jeg ikke ladet dig komme tilbage til din alpha!" sagde han med en uhyggelig ro i stemmen, som når man taler til en af sine kære "I bund og grund holder du kære Diana på hendes gode side, og der vil jeg indtil videre gerne beholde hende indtil videre, men hvis du ikke vil vide hvad der skete med ham professor tossen fra Occulta, vil jeg bede dig om at opføre dig pænt, så skal jeg nok gøre mit for, at du kommer nogenlunde sikkert tilbage til hende okay?" Hans øjne var fyldt med det ondskab, der så stærk havde gennemsyret hans sjæl, men i blot et kort sekund var der noget ved dem, nærmest et glimt i hans blik der viste at Dust nok skulle holde ord, men det forsvandt hurtigt igen.

Roligt slap han Kuuma, og hans arm blev normal igen mens han vendte sig om mod Medusa, og gik hen mod hende med rolige skrid. Hans øjne var stadigt stærkt aftagnet af det mørke og ondskab, der lurrede dybt i hans sjæl, og det gav næsten hans blodrøde øjne et sort skær, i dette stærke sollys. Man kunne dog også se, at han var ved at få det dårligt af alt den sol, han lignede en kraft patient på dødens rend, men dette forsvandt sammen med det sorte skær i hans øjne, da de smukke hvide vinger voksede ud på hans ryg. Hans tøj blev under hans skift, ændret til hvidt løst tøj lige som hans hår blev hvidt, og smukt pjusket da han skiftede over til sit engle stadie, der bedre kunne tåle at være ude i dagslyset. Let stoppede denne smukke engel, med det lettere varme skær fra hans aura foran Medusa, og han smilede mildt til hende, mens han let strøg en mild hånd ned af hendes arm en enkelt gang, som var hun det mest betydningsfulde væsen i hans liv.
"Ja jeg mødte engang denne kære clomans, i en skov uden for Occulta og selvom der gik lidt tid, regnede jeg ud at denne tossede lille dame, faktisk er din forfader!" sagde Dust mildt mens han smilede varmt til Medusa "Hun er den første clomans nogensinde lavet, og det skulle ikke undre mig hvis du kender myten om hende! Men i hvert fald, så viser det sig at denne varulv du har fanget, betragter Diana som hans alpha!"

Dust havde undladet at fortælle dette af en bestemt grund, og det var at han vidste at han en dag ville kunne bruge denne viden, til noget nyttigt og han håbede lidt han havde valgt det rigtige tidspunkt, at fortælle Medusa dette på.
"Og siden det nu er lykkedes denne kære lille varulv, at smirre sig ind hos Diana, kan han ende med at have stor betydning for hende, hvilket betyder at han også har stor betydning for mig!" sagde han mildt "Hendes sinds stabilitet kan meget vel afgøres, af om hun har det godt eller om hun har det dårligt, så derfor ville det være mig en meget ubehagelig overraskelse, hvis hans død skulle have en ubehagelig indvirkning, på mine planer!" Hans kærlige engle smil, var så varmt at det nærmest kunne få de fleste normale kvinder, til at smelte som smør ved synet af ham, men Dust vidste nu godt at Medusa langt fra, var som alle andre kvinder.
"Så vil du ikke være sød, og skånde hans liv?" spurgte han mildt med et bedende ansigts udtryk "Min kære mamma Medusa?"

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/7/2013, 12:53

//dust du havde også glemt at kommentere på din kære skytsengel :D Andet hvis du er bedøvende ligeglad med hende XD//

Zain fik det slag i hovedet, hvilket fik ham til at stå og ryste med hovedet, da Kuuma havde ramt ham på det mere bløde punkt i hovedet, hvor den kiggede hurtigt en gang på Medusa, som sendte ham et nik, hvor de sylespidse tænder fra dette kræ blev blottet, som havde et hoved på størrelse med en hest, men hvor den så bukkede sit hoved, og hvor den tog noget tilløb og løb med dens høre pande og store krop imod hans ædle dele, hvilket nok ville være en af de værste nøddeknækkere Kuuma har haft i sit liv.
Medusas klare latter lød, hvor zain gik over til hende og blev nusset.

Imens fulgte hendes blik hele scenen foran sig, hvordan Dust ville have ham til at makke ret, men også hvordan han forvandlede sig om. Han så smuk ud, det måtte hun dog indrømme overfor sig selv.
Imens han snakkede til hende, så syntes der at komme en køligere brise, men intet syntes at vise sig på himlen, da den var så lyseblå som den altid har været.
"Du mener Diana?"
Med yndefulde skridt på høje hæle gik hun hen imod ham med et undrende og nysgerrigt blik i sine øjne.
"Selvfølgelig har jeg hørt om hende, hvilken clomans har ikke det?"
For et øjeblik fik hun en følelse af at hun ville møde hende, men hun undlod at sige noget og lod ham snakke videre omkring et hvis forhold mellem Diana og denne Kuuma. Men en brik syntes at mangle.
"Men hvor kommer du så ind i det hele?"
Sagde hun med et snedigt smil, da hun syntes at kunne fornemme, at der var en langt større plan ved det hele.

Den kvindelige gule skikkelse vendte sig om, mens solen slikkede sig på hendes lyse hud, hvor hun vendte blikket imod den lille kølige brise, som syntes at blive ved med at komme. Et næsten uhørbart lød kom fra hendes øjne, da mekanikken fik hendes øjne til at zoome langt imod horisonten, hvor hun kunne se tunge grå skyer i en stor front. Hun trak bare på skuldrene, da hun havde ikke i al sin tid her i ørknen oplevet en storm, da der var for varmt til det, og heldigvis var det ikke en sandstorm, så hun kunne ikke undgå at ikke bekymre sig.
Da hun ikke var et overnaturligt væsen ude over med hendes evne, som var blevet skabt under radioaktivitet, så kunne hun ikke fornemme den lille pikanthed i brisen af overnaturlighed, noget syntes at være galt, men hvad det end var, så var det ikke til at vide.

Et varmt og morende smil gled på hendes læber, da han kaldte hende for mamma, især når hun vidste, at han var så meget ældre end hende.
"Hvis du fortæller mig din kære plan, så skal jeg nok skåne hans liv. Men det betyder ikke, at han slipper for at hænge et par dage eller to herude i det dejlige varme sand. Han har trods alt gået imod min klan
Sagde hun morende men med et glimt af alvorens hårdhed, som understregede, at det ikke kunne forhandles med. Hun bukkede sig ned i sit stramme tøj, hvor hun lod hånden glide igennem det brandvarme sand og hvor det dryssede ned imellem fingrene på hende, da hun rejste sig op igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/7/2013, 13:14

Kuuma havde stirret direkte ind i øjnene på Dust med komplet ligegyldighed, imens han havde holdt om ham, han blottede bare sine tænder af ham, imens han stirrede ham ind i øjnene, da han snakkede til ham, gad han ikke engang svare ham, og da han slap ham igen, for at se på Medusa's dumme gås som havde kigget på hende, for den så har faret direkte ind i skridtet på ham, da kom ikke en lyd fra ham, men det var tydeligt at det havde gjort meget, meget, ondt, men han stirrede bare ind i øjnene på den og sagde anstrengt.
''jeg æder dig til middag, din skide kalkun''
han lød meget vred, trods smerten, imens han fulgte Dust, den dumme gås, og Medusa med øjnene, de andre bande medlemmer ignorede han, men han mærkede dog den kølige brise, imens han skævede op på himlen, han gad dog ikke rigtig kigge efter, han fulgte bare roligt med i det hele, han lyttede, og tænkte, han blev dog helt nervøs, mest fordi han frygtede da skulle ske Diana noget, og han begyndte og flå i kæderne, imens han blev ved med og rive og flå løst, i håb om han kunne flå stolpen i stykker, og selv om han begyndte og bløde fordi kæderne skar i ham, så blev han ved imens han knurrede og snerrede af Dust og Medusa med en gal vildskab, som kun en meget arrig ulv kunne mønstre, og han's pis var virkelig oppe koge,  men selv igennem han's gale tempramang, da hørte han det meste af samtalen, og han mistænkte Dust for og ville misbruge Diana's tillid, måske skade hende, al verden's ting fløj igennem hovedet på ham, og han begyndte og flå og rive videre i kæderne, og han mærkede stolpen rykke sig, ikke meget, men meget meget MEGET lidt, men den rykkede sig dog, men han blev bare stædigt ved imens han knurrede arrigt.

Han stoppede efter 10 minutter's tid, fordi han var små træt, og han gispede lavt efter luft, så vel af små trøst, han vidste han først ville dø af vand mangel om nogle timers tid, og det ville blive smerte fuldt, men det var ikke så slemt, selv han's ømme nødder var han begyndte og være ligeglad med, det eneste han kunne tænke var han skulle beskytte Diana imod Dust's planer, han forstod dog ikke hvad da ellers skulle ske, han var jo kun soldat, så han tænkte ikke så langt, da han ikke var lært til det, men han's alarm klokker ringede dog, og han begyndte og knurre af dem igen, ikke lige så voldsomt som før, men bare som en kamp beret gal ulv, som var klar til og flå struben ud på dem, men han stirrede bare på Medusa, og da hun sagde han var gået imod hende's klan, så kom da bare en munter latter agtig gøen fra ham, og han blottede sine tænder i en hånlig grimasser, han vidste da var mange ting han havde overset, men han var ligeglad, det eneste han kunne tænke var han skulle tilbage til Diana og advare hende, men han valgte bare nu og tie stille, og stirre på Medusa og Dust, som en da allerede havde bestemt sig for at de skulle dø, om det blev han's egen død, men hvis det var for og beskytte sin Alpha.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/7/2013, 18:35

//Min skytsengel:?:  Jeg har da ikke nogen skytsengel XD Jeg er en skytsengel din skøre ged XD Hvad var det jeg skulle kommentere på siger du? XD

Dust smilede mildt, ved Medusas interesse i Diana, og han kunne ikke lade vær med at bemærke Kuumas reaktion, på samtale emnet da det trossalt omhandlede, den kvinde han holdt mest af. Hvis bare Kuuma vidste, at hans planer ikke omhandlede at skade Diana, eller udnytte hende på nogen måde, da hun var alt for værdifuld til at blive udsat for den slags. Hans planer med hende var skam slet ikke at gøre hende noget ondt, men derimod at en med hendes evner, kunne være til god hjælp i kamp, derfor var han på så god fod med hende.

Hans opmærksomhed blev igen rettet mod Medusa, efter den korte periode hvor han havde ladet sin opmærkomhed, på den hidsige varulv der flippede bag ham og prøvede at komme fri.
"Jeg tænkte nok du havde hørt om hende, og hun eksistere skam, hun lever i fineste velgående og det har jeg i den grad ikke tænkt mig, skulle ændre sig af nogen årsag!" sagde han roligt. Selvom han snakkede direkte til Medusa, så var denne sætning mindst lige så meget til Kuuma, som den var til hende da han ikke ville lade ham hænge der, og tro at Dust var ude på at skade Diana.
"Og det er da ikke mig, der kommer ind i alt det her, det er hende der kommer ind i hele billedet!" Dust smilede mildt til hende, som var hun noget af det mest betydningsfulde for ham, nogen overhoved kunne være.

Hendes tilbud om at lade Kuuma leve, i bytte for viden om hvad hans plan gik ud på, var måske ikke noget der overraskede ham, Medusa var en snedig lille satan og han vidste det, for ellers ville hun jo ikke være leder af sin egen hemmelige klan. Men han stod nu ved en skildevej, hvor hans valg af hvilken retning han tog, kunne have stor betydning for hvad der ville ske i hans planer, for den ene vej han kunne vælge var, at han undlod at fortælle sine planer og derved underskrev Kuumas dødsattest, hvilket kunne forsinke eller sågar forpurre hans planer, mens den anden vej var at fortælle Medusa sin plan, og derved overlade overlevelsen til Kuuma, men den vej var mere risikabel for hvad kunne der ske, hvis selveste Medusa kendte til hans planer og kunne forpurre dem hvis det passede hende? Og hvis Kuuma alligevel døde herude, ville han bare stå dårligere end hvis han valgte den anden vej, og ikke fortalte om hans planer.

Følelsen af en spøjs vind, ramte hans ansigt sammen med et enkelt sandkorn eller 2, der på grund af dens underlige konsistens, fik ham til at tænke på tilstedeværelsen af regn skyer, men det kunne da ikke passe, for dette terræn var ikke lige just egnet til tilstedeværelsen af hverken vind eller regn.
"Kære Medusa du må forstå, at den kære varulvs overlevelse spiller en vigtig prik i mine planer, og derfor vælger jeg at blive herude, for at sikre mig at hans straf, ikke tager livet af ham!" sagde han mildt "Jeg har vand nok til 2 dage, så når de dage er gået tager jeg ham ned derfra, og transportere ham i sikkerthed, og du må selv vælge om du vil have nogen til at holde øje med os, eller komme når jeg tager ham ned, jeg har intet imod nogen af disse valg!" Han gav hende et let smil, der indikerede at han havde bestemt sig, og intet kunne få ham til at skifte mening.

"Og hvad angår mine planer, så har du mit ord på, at så snart de 2 dage er gået, og jeg har bragt varulven i sikkerhed, så kommer jeg direkte til dig og svare på et hvert spørgsmål, dit smukke hoved måtte kunne finde på!" sagde han mildt og strøg let en af hans kolde fingre, hen over hendes kind mens han smilede varmt "Det har du mit ord på Medusa Victorias!"
Dust havde ingen grund til at lyve overfor Medusa, og det stod klart at han aldrig ville svigte hende, når Dust gav hende sit ord, så kunne hun være sikker på at han hellere ville dø, end at bryde sit løfte.

Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   24/7/2013, 18:36

//Åh ja og det emne du nævnte, der omhandlede Dust og Medusa mens de opholdte sig i klanens område, det er jeg skam interesseret i ^^

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   25/7/2013, 11:12

Medusas øjne rullede engang i vejret over Kuuma's opførelse, aldrig havde hun set mage til. Nogle af bandemedlemmerne som sad længere væk på en af ørknens bølger, begyndte at vædde om, hvornår Medusa mistede sin tålmodig med ham og at Kuuma ville blive slagtet blodigt foran dem, eller om hun ville stadigvæk kunne styre sig, især taget i betragtning, at hun var en meget humørsvingningen kvinde, som kunne se underholdningen i andre mennesker og væsners død.

Hele hendes interesse blev forhøjet til nogle levels højere, da hun var fuld ud klar over, at Dust var ikke en mand, som manglede ben i næsen. Især fulgte hendes øjne nøje med ham, da han havde sin indre kamp over hendes beslutning, og mens han kom med sin argumentationer, så stod hun bare og kiggede på ham uden at skifte udtryk overhovedet.
Men så et par sekunder efter mødte hendes latter ham, hvor hun begyndte at gå og klappede ham på skulderen, men da hun lige var gået forbi ham, så snurrede hun rundt og rakte hånden imod ham, hvor hun lige havde spyttet i hånden klar på at forsegle en aftale.
"Okay jeg lader ham leve, selvom jeg gerne ville begå medlidenhedsdrab på den gale hund, men tilgengæld så skylder du mig at forklare alt og desuden en mindre tjeneste"
For et øjeblik kunne man godt forstå, hvorfor klanen blev kaldt for ravne, da både de elskede værdifulde genstande, så lyste ravnens visdom og snedighed i øjnene på Medusa.

Hvis Dust tog imod hendes tilbud og gav hende hånden på samen vis, som hun ville gøre med ham, så blev alting forandret. Solen var nu dækket af grå højtliggende skyer, som ikke truede med regn, men som stadigvæk var tunge. Medusa snurrede rundt og så op imod solen, som nu var dækket, som den ikke havde været i flere århundrede og med sit falkeblik så hun noget oppe i himlen, hvor kæben faldt ned til brystkassen af et wow, mens hendes øjne zoomede ind på noget, som hun aldrig havde set før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   25/7/2013, 11:34

For knap de 20 minutter siden eller hvad det end var, så havde Vanillia følt i sit bryst denne meget knugende fornemmelse. Hun havde i det seneste stykke tid følt, at Kuuma havde været under en del psykisk pres og hun havde med vilje undgået at mødes med ham, selvom hendes hjerte havde på sin vis skåret i hendes bryst over at skulle efterlade ham. I sidste ende ønskede hun, at han skulle bryde sine kærlighedsbånd til hende og have denne nye kvinde, som han havde forelsket sig i. Men på sin vis alligevel var hun de seneste mange nætter nippet på at skynde sig hen til ham og bede ham om at aldrig mødes med hende igen.
Men nu brød hun endelig sit eget løfte i meget stor stil, da hun indså at han var i fare. Et eller andet havde vakt i hende, den ukontrollerede kraft som kunne bryde igennem hendes magis kæder og nu ca 200 km væk fandt hun sig selv i den situation at være på vej imod Kuuma med styrtende fart. Hun havde med vilje undgået Dusts kontakt, hvis han kontaktede hende pga hendes meget oprørske sind, fordi hun havde ikke tid til at spilde tid og kræfter på at forklare ham det, så hun havde valgt at halvt blokere ham, mens hun mærkede de susende vinde under sine vinger.

Hurtigere end forventet og mange mange kilometer op i luften var hun ankommet til stedet, hvor de tunge skyer havde fulgt hende pga hendes store manipulation med vejret, som havde hjulpet hende med at opnå en langt højere og sindssyg fart. Et smil gled på hendes kæmpe kæbeparti, da hun var trods alt barn af en af de fineste europæiske dragefamilier, som var især kendt for sin fulde manipulation med vejret. Andre store og kongelige dragefamilier havde enten ilden, isen, jorden, vandet osv som deres grundelement.
Det, som Medusa havde fået øje på, som især blev lyst op da den skarpe sol fik lov til at bryde igennem hist og her, var hendes massive store krop som glimtede med et skarpt lilla skær, da solens stråler ramte hendes smukke ametyst farvede panser skæl på største delen af hendes krop. Der var ingen tvivl om for både Dust og kuuma, at hvis de kiggede op, når de følte Vanillias tilstedeværelse, at dette her var hende og hvor hun følte så radikal anderledes, da hun var midlertidigt sluppet fra sine magiske kæder, som havde bundet hendes uanede magi og sjæl inde i et bur. Som en pil der skød igennem luften, så svag hendes krop fra den vandrettet stilling til den direkte stilling, hvor de massive vinger med 20 meters vingefang blev presset ind imod kroppen. Hvor hendes 25 meter lange slangede krop gjorde sig fuldstændig stiv. Det kæmpe hoved åbnede sit kæbeparti, hvor flammerne flød ud, men som var langt langsommere end hendes hurtige slanke krop, at flammerne haltede bag efter hende som en hale. Ca 500 meter fra dem havde hun retningen imod jorden, men hvor hun i sidste øjeblik drejede sin krop og blev til en pil, som fulgte jorden. Med et slog hun sine store vinger ud og hele hendes massive krop standsede brat op, som fik et stor vind på stor orkanstyrke til at vælte hen over Medusa, Kuuma, Dust og de andre bandemedlemmer.
Her stod hun ca 10 meter oppe i luften og baskede roligt med sine vinger, så hendes krop blev holdt op i luften. Her stod hun og viste hele sin bragt. Den massive store dragekrop havde store lilla skæl på hele kroppen, men hvor det blødere men dog stadigvæk stærke skæl under maven var i en hvidgrålig farve. Hun havde store sorte og blanke gedehorn på sit 2 meter lange hoved, som gjorde, at hendes hoved havde en bredde på ca de 3 meter og hvor de gik et langt stykke bag ved. På hendes baghoved havde hun yndige snorede blanke horn i flere længder hvor de øverste og de længste var ca 1,5 meter lange. Hun holdte stadigvæk sine flammerne tændte, hvor flammerne røg ned fra hendes halvlukkede mund, som om det var flydende savl ild, som brændte nede på jorden. Hendes store og ravngyldne øjne var især fokuseret på Kuuma, hvor de smilede venligt og hvor hun talte i hans sind, da dette var personligt rettet imod ham. "Jeg sagde jo, at du skulle vende blikket imod himlen.
I hendes egne følelser og koncentration på ham, så havde hun endnu ikke opdaget Dusts tilstedeværelse.
Ellers hendes krop bestod ellers af lange sorte takker på ryggen, hvor det endte i en stor klump med pigge på halen, og hvor hun havde sine store kraftige bagben, som skulle kunne holde hele hendes krop og hvor hun havde sine mindre men stadigvæk farlige forben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   25/7/2013, 12:33

Kuuma stirrede bare på Medusa som rullede med øjnene og han kom med en munter klukke knurre agtig lyd, imens han så på hende, og han kom med en lav snerren af hende's dumme gås som havde nikket ham en nødde knækker, og han havde osse bemærket bande medlemmerne lave væddemål, og han klukkede muntert, af dem, imens han så på Medusa og Dust, lyttede ikke efter, fordi han mærkede noget kort, en varm glød i sit hjerte, som hele tiden nærmede sig, og han kiggede op på himlen, fuld kommen ligeglad med Dust, Medusa og bande medlemmerne, ligeglad med den forbandet dumme gås, ligeglad med tørsten, heden, smerten, det eneste der var at han så op imod himlen, imens han følte glæde, sorg, dårlig samvittighed, begår, vrede imod sig selv, lykke, forvirrering, følelserne kværnede rundt i kroppen på ham og Nikita burde kunne føle det, han sendte hende en undskyldende tanke, for det med Diana, for at han trodet han havde svigtet hende, og han's sind blev i stort oprør igen, fordi han elskede Diana, han's alpha, men den del af ham som holdt af Nikita, var igen begyndte og røre på sig, og han kunne ligne en meget forpint ulv, fordi han vidste Diana ville skubbe ham væk, på grund af det med Nikita, og han vidste ikke med Nikita, og da kom nogle små tåre i han's øjne da han så hende flyve i al sin pragt imod dem, han ignorede at Dust, Medusa og deres møg bæster af nogle heppe kors fans, så han's tåre, de ville aldrig kunne forstå det, og det ville han nok heller aldrig selv, at han kunne elske to på en gang, og vide han kun kunne få den ene, og det pinte ham, men han måtte tage den tid den sorg, fordi Diana var han's Alpha, men Nikita var den da havde åbnet for han's følelser, så han var i oprør med sig selv igen.

Han vidste at Nikita var på vej, og han behøvede ikke engang og se op på himlen, han vidste det, hvorfor vidste han ikke, men han vidste at da løb tåre ned af han's kinder, forude den enorme forvirrering i han's indre, men han lod sit sind være blottet åbent for Nikita, så hun måske kunne hjælpe ham, og han sænkede træt sit hoved nu, han havde brug for væske, føde, læge hjælp, og han takkede stille Nikita for og komme ham til hjælp, han kiggede op og så den store drage komme hurtigt imod dem, og han blev let blindet af solen, men han stirrede op imod hende, han bukkede hovedet let, for og få synet tilbage og kiggede så op igen, så hun hele tiden nærmede sig, i sin fulde pragt, og han nød synet, og han sukkede tungt fordi han havde åbnet sig selv, og han kunne mærke smerten, sorgen, begæret, hadet imod sig selv, han mærkede det hele, og han så op på hende igen, og han så hende åbne munden så flammer kom ud, og han så bare på hende, fuld kommen uden og ænse Dust og Medusa, intet, da var kun Nikita, i han's hjerte og tanker, osse Diana i han's hjerte og tanker, og det var grunden til han følte sig splittet som ulv, fordi Diana var han's alpha, og Nikita var kvinden han følger, og han hamrede sit hoved imod bjælken fordi han simpelhen ikke kunne få ro i sine tanker og han lod bare tårene få frit spil, så de løb i store dråber ned af han's kinder, de var både glæde's tåre, og sorgen's tåre, men han så op på hende da han 'hørte hende være ca 10 meter oppe i luften, og baskede med sine pragt fulde vinger, han så roligt op på hende, så hele hende's pragt og drage skønhed, han så de store lilla skæl, som lyste i solen, og han så det hele, han så det hele, og han åtte bøje sit hoved i respekt, men han kiggede op, direkte ind i Nikita's øjne, og hun burde kunne se alle han's følelser i dem, han's kærlighed til hende, dog osse til Diana, han's glæde over at se hende, dog savnet af Diana, begæret efter hende, dog osse efter Diana, og det var tydeligt at se hadet osse, ikke rettet imod hende, men kun ham selv, fordi han var sådan en dum ulv, at have to alpha'er, men han havde hørt gamle myter om varulve da havde to alpha hunner, men det var tydeligt han ville være beta for dem begge to, fordi han elskede dem begge to, lige så vel som han ikke kunne leve uden dem, og han havde hørt hende i sit sind, og hviskede lavt, med sin mund så vel som sind til hende.
''undskyld, jeg forsøgte, men det gjorde ondt i øjnene, men jeg forsøgte''
han lød ærlig, forude alle han's andre følelser, og han smilede blidt så han's læber revnede, og han kunne smage frisk blod, men det rørte ham ikke, smerten var væk, selv om den ville vende tilbage, og han så bare på hende.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   25/7/2013, 13:36

Dust nåede lige at spytte i sind hånd, og give Medusa et fast håndtryk, før han mærkede det væsen der nærmede sig. Han vidste det var hende, men han vidste ikke rigtig hvordan han skulle reagere, da han lagde mærke til hvordan Kuumas reaktion på situation var, men før Vanillia nåede frem gik Dust roligt hen til Kuuma, fremdrog en lille kolbe, og samlede 10 af Kuumas tåre i den så den blev fyldt, før han forseglede beholderen og gemte den væk under hans tøj, mens han med rolige skridt tog afstand til Kuuma. Disse tåre kunne måske nok blive brugbare senere, det havde godt nok ikke været hans intentioner at prøve at anskaffe dem, men i hans rejse til fortiden havde han erfaret at den slags ægte og følelsesfyldte tåre, kunne være en magtfuld ting at have i sin besiddelse.

Dust lagde kort en hånd på Medusas skulder, da han gik forbi hende uden at fjerne sit blik fra Vanillia, som en hentydning til at dette stærke væsen, havde betydning for ham og det kunne kun betyde, at Dust ville miste besindelsen hvis Medusa prøvede at bruge hende mod ham, af nogen som helst årsag.
Det virkede ikke som om, at Vanillia havde lagt mærke til ham da hun havde landet, hun virkede mere opmærksom på Kuuma, og fordi hun var hans skytsvæsen vækkede hun følelser i ham, og det begyndte at brænde i hans krop, da han ikke havde prøvet at føle sig både svigtet og sorget på samme tid før, eller i det hele taget. Nu da de var i en ørken omgivet af sand, var Dust i hans naturlige element, og da Vanillia var så stor som drage, begyndte sandet at samle sig om Dust, og kravle op af hans krop.
"Sand golem!" hvislede han stille for sig selv, mens sandet begyndte at spæde hans krop op, så han blev større og større indtil han var lige så stor som Vanillia, og nu stod foran hende som han så ud i hans normale størrelse, og i engle form.

Dust så roligt ind i hendes øjne, mens han stod foran hende og man kunne se, hvilken sorg og smerte der brændte i ham, selvom hans aura spredte sig ud over området, og ramte mod Kuuma, Vanillia og Medusa såvel som bandemedlemmerne, med en varme og glæde ulig noget andet. Dust rystede let med hans kæmpe sand vingefang, for at ryste følelsen af sand i hans fjerpragt af sig, før han roligt lagde en hånd mod hendes kind, og lagde hovedet på skrå.
"Hvad skyldes æren af, at se din smukke drageform?" spurgte han mildt, og lagde hovedet på skrå.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   

Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» //Silas// if you dare
» (ingame leg) I dare you!