New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   29/7/2013, 10:54

//Dette indlæg indeholder både Nikitas og Medusas svar//

Medusa var ikke det mindste i tvivl om, hvad Dust mente og ville have hende til at gøre, men hun svarede dog stadigvæk til hans blik.
"Jeg lover dig at lade hende være på min ære, hvis hun ikke rører mine mænd
Hvis der var en ting, som han havde lært om Medusa under deres tur og opholdet i hendes bandes hovedkvarter så var det, der var intet mere som betød mere for hende end hendes mænd, og når hun endelig gav et løfte, hvor hun lover på sin ære, så holdte hun det.

Hurtigt efter at Nikita havde stoppet op, så lod hun sin frygtindgyende aura sprede sig ud på folkene undtagen Dust og kuuma. Denne ting var kendt som dragefrygten, hvor som regel kun de helligste riddere eller de ondeste væsner kunne modstå dragefrygten, som ville indgyde i alle og sprede sig med alle deres nerveceller og enten gøre, at de som regel begyndte at flygte panisk eller de blev stående så stille som statuer. Medusa kunne mærke, hvordan frygten i hendes hoved var som en klump tjære og begyndte at sprede og klistre til alt i hendes krop. Hun var betaget af dette væsen, og hendes øjne stirrede med ærefrygt. Det var ikke for ingengrund, da der levede mange drager, at man kaldte drager for jordens guder, da de var væsner på et helt andet plan end de almindelige dødelige væsner.

Kuumas tåre og følelser skar i Nikitas sjæl og hun kunne mærke hvilken elendig fysisk tilstand han var i.
Nikita skulle lige til at bevæge sine muskler for at komme hen til Kuuma ind til noget virkelig tog hendes opmærksomhed. En stor velkendt skikkelse begyndte at tårne sig foran hende, og selvom han i dette stadium var frygtindgydende nok i sig selv, så var der stadigvæk ingen tvivl om, hvem der var den stærkeste her. Hele Nikitas sind og krop gik i stå, hvor de store kæber slog sammen og slukkede for flammerne og hvor den kvindelig stemme strøg igennem det læbeløse parti.
"dust?"
I hendes iver efter at redde Kuuma havde hun selv slet ikke lagt mærke til, hvor Dust var henne i verden, og derfor kom det som et chok, at han lige pludselig stod foran hende især i denne høje skikkelse.
Hendes store ravgyldne øjne gled fra Dust og ned til Kuuma et par gange før hun sagde noget. Så hørte de begge hendes stemme i deres sind.
"Nu ser i begge hvilken freak jeg i sandhed er, så nu er det den endelig test, kan i acceptere mig, som den jeg er ? Og i ser mig i denne form pga det, som er sket imod ham"
Hun nikkede i retningen imod Kuuma og dust kunne føle, hvordan Nikita holdte af ham, ikke helt på kærlighedsmåde men stadigvæk noget lignende. I det sammen hun havde nævnt det faldt hendes falkeblik på den gruppe af mænd, som på sin vis efter længere tids kamp imod deres frygt havde fået trukket deres våben og før Medusa kunne nå at stoppe dem eller noget, så så Nikita dem som en trussel. Hvor mange gange havde hun ikke været omringet af mennesker som prøvede at dræbe hende.
Med et åbnede kæbepartiet til porten til helvedet, hvor helvedsflammer skød igennem lige forbi Dust imod kroppen af mennesker. Da Medusa hørte det første skrig fra sine mænd, så vækkede det hende fra hendes trance. Iskold vrede skød igennem hendes krop og hun kunne lettere bryde igennem frygtens bånd, da hun på daglig basis kæmpede en evig kamp imod næsten lige så stærke følelser.
"Undskyld Dust, men hun rører mine mænd!"
Sagde hun meget højt, som Dust ville kunne høre.
Med et mærkede Dust hvordan alle de værdigenstande, som han havde valgt at beholde, blev flået ud af hans krop, da de var de eneste ordenligt metalgenstande, som Medusa kunne bruge. Hurtigt kom metallet foran Nikitas flammer, mens hun sigtede efter de person, som begyndte at løbe omkring for at komme væk fra de flammer, som forvandlede sandet om til glas. Flammerne fortærede lynhurtigt metallet, men Medusa brugte mange kræfter på at holdet metallet oppe, selvom det smeltede og hurtigt blev det så varmt, at det var blevet til plasma. Men til tid havde Nikita opdaget, at hendes flammer blev blokeret og så ned på Medusa med smalle øjne. Et hurtigt øjeblik og hun så at folkenes overlevelsesinstinkter begyndte at fjerne hendes dragefrygt og om ikke særlig længe vidste hun, at et regn af hagl ville falde over hende. Så hun fløj med hurtige og kraftige bask imod stolpen og greb fat i den og rev den op fra jorden af og lod Kuuma blive vendt imod det bløde maveskind, hvor hendes arme var over ham for at beskytte ham.

Med et eksploderede det hele omkring Nikitas hoved, heldigvis kunne hendes skæl sådan set kun blive brændt at drageflammerne, men hun lod hurtigt kulden brede sig omkring Kuuma som en beskyttende skjold imod eksplosionens flammer fra en rocket launcher, som en af mændene havde.
Mens der var forvirring på, og Medusa ikke havde længere noget metal, så faldt hendes blik på hendes hale, hvor hun rev den af, og selvom hendes system var bygget til at give smerte, så fortrak hendes ansigt sig ikke, da hun stivnede halen af som et spyd, hvor den skarpe og diamantbesat spids blev vendt imod Nikita. Hurtigt kastede hun afsted med spyddet, som ramte hende mål. Et smertebrøl lød da den spyddet havde punkteret hendes ene lunge. Stadigvæk med baskende vinger, så begyndte hendes krop at stige op i vejret med noget langsommere fart pga manglen på den ene lunge. Men hvor hun alligevel hurtigt svang sig op i luften op imod skyerne og væk fra dem. Imens sendte hun et blik imod Dust med tanken. "vi ses igen min kære Dust"
Heroppe var der halvt mangel på ilt, så Kuuma kunne nok ikke undgå at blive så træt at han ville falde i søvn, mens han blev holdt tæt og beskyttet ind imod Nikita. Mens de fløj så dryppede det kogende drageblod som efterlade et spor med flere 100 meters afstand.
Når Kuuma så vågnede, så ville han finde sig selv liggede blandt en rygsæk med nogle ting, vand og mad foran sig, men hvor Nikita ikke var til at spores. Han kunne føle hende længere væk og se på fodsporene, hvordan de store dragefødder blev forvandlet om til menneskefødder, men også hvordan der lå blodpletter hist og her, men også at der var en lugt af brændt kød. Et brev lå foran ham, som fortalte hvilken retning han skulle gå for at komme til Las Vegas. Hun havde forladt ham igen.

Da Nikita var kommet noget ud for rækkevidden, så vendte Medusa sig hurtigt imod DUst og sagde forklarende, da han vidste, at Dust nok var mindre glad for hende.
"Jeg sigtede med vilje imod hendes lunge, jeg kunne lige så godt have sigtet efter hjertet eller rent faktisk have dræbt hende, hvilket jeg ikke ville pga dig"
Der var ærlighed i hendes blik, men man kunne stadigvæk se, hvordan hun stadigvæk udviste, at hendes loyalitet lå hos sine mænd, hvor hun hurtigt skyndte sig hen til nogle af de meget forbrændte mænd. En af dem var død, og 2 af dem var voldsom skadet, som hurtigt i bil blev kørt hen til basen. Medusa blev tilbage, hvor hendes blik faldt på Zain, som havde holdt sig langt væk fra det hele, da den havde også blevet grebet af den store dragefrygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   29/7/2013, 15:19

Kuuma så blidt på Nikita, men vidste han's indre ulv havde vundet over ham i magt kampen imellem han's ulv's kærlighed til Diana og han's menneskelige kærlighed til Nikita, men det var stadig tydeligt at Nikita betød noget for Kuuma, som en bedste ven som han nægtede og svigte, og da han hørte Medusa, stirrede han på hende med et tomt blik, før han kærligt så op på Nikita igen.

Kuuma kunne fornemme frygten, uden den rørte ham, men han's indre ulv havde lært ham at lytte til fornemmelser, og det var blevet en god evne for ham, og han stod bare lænket, og så op på Nikita med blid venlighed og varme i sine øjne, imens han blinkede nogle tårer væk, mest fordi hun var okay osse.

Kuuma havde stadig store smerter selv om han ignorede det og trængte det ind i sit indre, som man kunne lære som soldater, han kunne osse mærke Nikita's bekymring for ham, og han sendte en blid tanke om at han havde det okay nok, han havde prøvet være, og han gav hende et lille blidt smil, han hørte hende dog, og han sagde blidt og kærligt op til hende, han havde skam bemærket Dust gøre sig større, men han's focus var på Nikita, og han formede blidt ordene med munden, med et smil, så han's læber begyndte og sprænge fordi de var tørre så det små blødte og han slikkede roligt blodet i sig, med direkte blid fryd.
''du er ikke en freak, du er den du er, og sån er det, det er det jeg kan lide dig for''
da var kun ren ærlighed i han's stemme, og han smilede blidt til hende, og han kommenterede dog ikke det hun havde sagt til de andre, fordi de havde han mærket i hende, og han så roligt over på bande medlemmerne, der var kommet over sig over frygten, og han så dem begynde og trække våben, han så op på Nikita som åbnede sin mund og skød ild på dem, det hele før Medusa kunne stoppe dem, og han hørte Medusa snakke, og han kom med en meget truende knurren af Medusa, da hun trak værdi genstandene ud af Dust, som åbenbart måtte have snuppet dem, og brugte dem til at beskytte sine folk, og han kunne dufte det smelte, som en klam metal lugt, og han så op på Nikita med bekymrede øjne, da han vidste bande medlemmerne ville komme sig over frygten, og han vidste de ville skyde på Nikita, da det ville han have gjort hvis han ikke kendte hende og hun var en drage da skød ild på ham, men han så vredt på dem, men han så dog overrasket op da han blev hevet op i pælen så vel som lænkerne, og presset imod det bløde maveskind, og han begyndte at slappe af, mest fordi han kunne være rolig nu.

Han havde hørt suset fra raketten og skulle til at skråle en advarsel til Nikita, da den ramte hende, og han mærkede kort varmen, som dog forsvandt igen, og han så op på Nikita med et bekymret blik, Kuuma så dog intet før hun hørte smertefulde brøl fra Nikita og han så op på hende med enorm bekymring i hele sin sjæl, imens han stirrede kort ned på Medusa med et blik da sagde han ville jage hende for det hun havde gjort imod Nikita, og så vendte han sin opmærksomhed imod Nikita, og han kunne mærke ilt manglen, og var begyndt at falde i søvn, han spærrede øjnene op, men faldt så ind i søvnen, væk fra smerten, dog tæt på Nikita.

Han vågnede op og gippede med øjnene, satte sig forsigtigt op og holdt sig øjeblikkeligt tæt på sine ribben, han's sanser var begyndt og vågne og han havde voldsomme smerter, han kunne osse mærker Nikita var længere væk, og han ville følge efter hende, mærkede dog sine smerter, og lavede en plan for sig selv, han ville tage hjem til sin Alpha, genvende sine kræfter, finde Medusa og hende's røvhuller og give dem en fanden's lærestreg, og han ville finde Nikita, og snakke med hende, finde ud af tingene med hende, da han holdt af hende som en bedste ven man kunne dele denne gale verden med, og han løftede sin taske op, tjekke den og brummede tilfreds, tog madet og vandet, tog en kort slurk af vandet og en lille bid af maden, og lagde det så pænt ned i tasken, og han tog brevet op og så på det, han lukkede øjnene og nikkede, begyndte og gå, imod Las Vegas, for at kunne finde over til Diana for at genvende sine kræfter, for at kunne give Medusa en lærestreg, og osse finde Nikita, og han sendte en blid tanke imod Nikita, en tanke da sagde han havde brug for at snakke med hende, dog skjulte han sine ideer om at give Medusa en lærestreg, og han gik haltende, med store smerter, imod Las Vegas.

// out, tænker jeg :3
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   29/7/2013, 19:02

Dust hørte godt tanken, som Nikita sendte til ham og Kuuma, men han nåede ikke at svare på den før helvede brød løs, om ørene på ham og hun begyndte at angribe. Han mærkede at Medusa tog våbnene fra ham, for at beskytte sin klan, og straks vendte han sig mod banden for at beskytte våbnene, og bandemedlemmerne.
"Nej for helved nej!" råbte han vredt, så hans stemme rungede udover hele ørkenen, mens sand væltede op mod våbnene men det gik ikke hurtigt nok. Meget af sandet hjalp til med at redde bandemedlemmerne, da det blev til glas da Nikitas ild ramte, men våbnene gik tabt da de smeltede. Dust vidste at det var et spørgsmål om sekunder, før magien ville gå tabt for altid, og en bunke af sand blandede sig med det smeltede metal, og skabte en underlig sort og sølvfarvede masse som Dust kunne styre.

Men Dust havde ikke meget tid, til at tænke meget mere over dette, for nu tog Vanillia Kuuma for at flygte med ham, imens hun blev angrebet med skudvåben og Medusas hale. Han nåede ikke at stoppe noget af det, og det gjorde ham blot mere ophidset så sandet i den store sand golem, begyndte at dirre, og hans engle aura begyndte at indgyde frygt og vrede i alle nær ham. Dust kunne ikke flyve med alt det sand på ham, og han ville umuligt kunne følge med Nikita i hans normale størrelse, så han stod blot og så på mens hans skytsvæsen gjorde hvad hun fandt rigtigt, men for ham var det sammen som at stikke ham i ryggen, og putte salt i såret. Dust kunne normalt ikke få sig selv til at være sur på Nikita, men hvad der var sket her kunne meget vel, have en stor skadelig indvirkning på hans planer om hævn. Han så ned på alle de væsner, der i hans højde så små ud og gik hen mod Medusa, mens sandet faldt af ham så det så ud som om, at han var i gang med at smelte.

Da han nåede hen til hende, og stod foran hende blot for at høre hvad hun sagde, begyndte hans hår langsomt at blive sort, mens den naturligt røde stribe dannede sig rundt om hans hoved. Det var som om forvandlingen tilbage til hans mellemstadie, skete helt ubevidst og derfor gik langsommere, men hans vinger trak sig langsomt tilbage da han begyndte at snakke til hende.
"Jeg takker for du ikke dræbte hende, og jeg håber vi kan finde ud af noget, for at råde bod på denne situation!" sagde han med en stemme der kunne løbe en koldt ned af ryggen "Jeg ved at mit skytsvæsen kan være farlig for sine omgivelser, med hendes fortid burde hendes reaktion osse være forståelig, men det ændre ikke på at hun har gjort unødvendig skade på klanen!"
Imens han snakkede, kom 2 sand ansamlinger hen til ham. Den ene var det sort og sølv farvede, magiske sand der var blandet med de smeltede våben, det andet var normalt sand der bragte Medusas hale med sig, som han med nænsom hånd tog op, og rakte hende med en dyb ærbødighed, og respekt for hendes "kropsdele"
Imens han stod med hendes hale rakt frem mod hende, begyndte det magiske sand at bevæge sig ind mod hans krop, og smelte sammen med sandet hans krop bestod af. Dette fik kun hans krop til at virke stærkere, og ondskaben der omgav hans aura, nærmest feastede på den magiske energi, og voksede i takt med at sandet kom ind i ham.

Dust vendte derefter sin opmærksomhed mod Samehada, da det store sværd begyndte at tale, og dette gav Dust et tænkende ansigts udtryk, mens hans forvandling med et speedede op, og blev fuldt gennemført. Det sand der havde bragt ham Medusas hale, samlede sig rundt om ham, og skabte derved lidt mere skygge agtige forhold omkring ham, mens hans kolde tænkende øjne stadig var rettet mod Samehada. Kun lidt tid efter så han igen på Medusa, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Mine planer skal revurderes efter denne episode, jeg har endnu ikke overvejet hvilket kaos det kan skabe, at have lille Nikita som mit skytsvæsen!" sagde han roligt og virkede til at være faldet lidt mere til ro, efter at have haft lidt betænknings tid "Men denne revurdering kan jeg ikke lave, før jeg har fundet ud af hvor vi 2 står nu! Så hvad siger du til, at vi 2 tager tilbage til klanens skjulested, så kan vi snakke om hvad der skal ske herfra, og fremover hvad angår vores samarbejde?"

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/8/2013, 17:27

Vanilla var fuldstændigt klar over Dust's sindstilstand, men hun måtte nu redde sig selv, især da hun kunne vurdere, at Dust var ikke ligefrem i fare. Den blødende lunge gjorde ondt og selvom hun langt fra fløj så hurtigt, som hun nu kunne, jamen så kunne hun stadigvæk flyve hurtigt væk.
Hun tænkte tilbage, men hun kunne ikke huske, hvem det var, som havde kastet det våben, som har nu vakt voldsomt meget besvær for hende. Mens hun fløj og var kommet i sikkerhed, så blev hun fokuseret på Dust's følelser og hun spurgte med en undren i hans sjæl.
"Jeg mærker vrede imod mig?"
Hun forstod absolut intet angående med hans vrede, som var vendt imod hende, da det var jo dem, som truede hende, og hun havde jo ikke ligefrem planlagt, at Dust skulle være blandet ind i alt dette.

Medusa hørte efter alt, hvad Dust sagde, men hun svarede ham ikke lige med det sammen, da hun var langt koncentreret med de døde børn, som lå foran hende. Blidt kyssede hendes kvindelige læber deres pande, hvor hun lukkede deres øjne og så imod det fjerne. Vrede, sorg og undren var i hendes øjne, som havde fået en grå farve efter hendes sorg, da hendes mekaniske øjne kunne skifte farve.
Da han rakte hendes hale frem, var det først her, at hun kiggede på ham, hvor sorgen i hendes øjne havde gjort hendes blik stålhårdt. Med en knipsen med fingeren kom Zain hen til hende, hvor hun efter et stykke tids stirren i hans øjne, hvor det var tydeligt at hendes hjernemekanik arbejdede i hovedet på hende.
Solen tittede frem igen og bragte sin varme med sig, men alligevel følte Medusa sig uendeligt kold, ingen varme kan dække en moders sorg, ingen...
"Du har ingen skyld i dette, da jeg kan regne ud, at hun kom ikke efter dig, men kom efter ham. Men hvis du endelig vil have, at der skal gøres bod på situationen, så må du forklare mig et par ting om dit skytsvæsen og hvis jeg endelig beslutter mig for det, så vil jeg meget gerne have, at du sørger for, at jeg møder hende
Hendes stemme var utroligt hårdt af alvor, mens hun havde nærmet sig ham, hvor hun faktisk kun stod nogle enkelte centimeter fra ham.
Med en langsom bevægelse lagde hun hånden om sin hale, hvor et smil dog fik krøbet sig frem for en kort stund, da hun elskede sin hale, og var glad for, at han kunne redde det. Med det lange skarpe metal, som kunne skære på ens fingre, hvis man ikke passede på, så kom farven lidt tilbage i hendes ellers blege ansigt af sorg.
Med en velkendt bevægelse tog hun halen omme bag ryggen og ved at styre metallet i hendes ledninger og det, så fik hun koblet halen på igen, hvor hun lige stod og testede det, mens han snakkede videre.

"Jeg kan sige således, at vi to har ingen problemer, men hvis jeg ikke får de nødvendige informationer, som jeg vil have, så ser jeg mig nødsaget til at sende min klan efter hende, da hun har taget nogle af vores liv, så må vi også tage hendes"
Hun mente hvert ord, som hun sagde, men man kunne alligevel se på hende, at hun ikke ville have, at det skulle komme til at kunne ende sådan, da hendes store fascination af dette mytiske væsen, var motiverende til at dække de nye huller, som nu var dukket op i hendes klan.
Hun lod ham ikke svare, før hendes gule skikkelse, hvor den normale varme vind smøg sig omkring hendes krop, var gået hen til de to lig og bar de to lig op på Zains ryg.
Zain stod det dødsensalvorlig, hvor han vidste, hvad det var, som han skulle. Efter at have anrettet dem pænt på ryggen af ham, så gav hun et par klap på denne fjerbeklædte raptor og den begyndte så at traske af sted i højt fart.
De andre medlemmer stod et øjeblik med hovedet bukket imod solen, hvor raptoren gik imod. Nogle af de andre bandemedlemmer havde fået fat i Dust's store og lånte raptor, som var løbet et stykke væk pga alt panikken og kaosset.
"Care for a walk?"
Hun gav tegn til alle de andre, at de skulle bare tage afsted. Der var alligevel kun 4 km væk fra hendes hjem, så hun så en god mulighed for, at de to kunne gå i stedet for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/8/2013, 17:42

// kom til og tænke på, om jeg kan joine igen? for at Kuuma, er på jagt efter Medusa, hmm? owO hvis det cool med jer 2? owo?
The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/8/2013, 18:45

//der tager vi et andet emne med det ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/8/2013, 18:47

// yes ^^
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   22/8/2013, 22:27

Dust hørte Vanillia, snakke i hans indre, og hendes undren var så tydelig for hans indre øje, som stod hun foran ham, med et undrende ansigts udtryk. Han kendte hende godt nok, til at vide hvorfor hun havde reageret som hun gjorde, men hun havde trodset ham, i det øjeblik hun gik til angreb, for nu måtte han arbejde hårdt, for at rette op på den massive skade, hun muligvis havde forvoldt hans planer. Han tænkte for sig selv, at det var utroligt, han kunne finde det eneste væsen, der kunne vække hans følelser, og samtidig være en omvandrende trussel, mod det han begærede aller højest, i hele denne forpullede lorte verden.
*jeg ved du forsvarede dig selv, da du så en trussel, men hvis du blot havde ladet mig klare dette, ville du ikke have lavet så meget kaos, i mine planer* tænkte han i Vanillias sjæl *misforstå mig ikke min kære, du betyder alt for mig, og det gør din sikkerhed i den grad også, men næste gang du kommer drønnende for at lege superhelt, og du ser mig, så lad vær med at skabe sådan et kaos, medmindre jeg ber dig om andet! Du kunne have undgået den skade du fik, hvis bare du havde forholdt dig i ro!* man kunne ikke se på ham, at Dust tænkte alt dette til Vanillia, for han fulgte stadig med, i alt hvad der foregik omkring ham.

Dust hørte endda efter, da Medusa snakkede til ham, og heldigvis havde hun ventet med at svare, så han havde nået at sende sine tanker til Vanillia, før Medusa begyndte at snakke, så hvad han hørte blev ikke videresendt til Vanillia. Med rolige og tomme øjne, iagttog Dust hende, mens hun kom hen til ham, tog hendes hale, og satte den på plads, hvor den hørte til. Hans øjne blev rettet direkte ind i hendes, og han virkede i den grad til, at hendes ord ikke faldt i god jord, i hans udspekulerede mørke sind, men selvfølgelig forblev hans øjne tomme, ulæselige og dog så mystiske, og hypnotiserende.
"Medusa du må forstå, at denne lille dame du så uheldigvis oplevede, i en ret dårlig situation, er mit skytsvæsen og som du ved, er det min pligt at sørge for, hun har det godt, og forbliver levende for jeg kan vedligeholde, min status som skytsengel!" sagde han roligt "Jeg kan ikke lade dig eller din klan, angribe hende som hævn for hvad hun gjorde, eftersom hun gjorde det hun gjorde, fordi hun troede din klan ville angribe hende! Jeg siger ikke jeg skyder skylden, på dine kære børn, men hvordan ville du selv have det, hvis du ville redde en af dine medlemmer, og fandt dig og dit bandemedlem omringet, af fjender der så ud til at ville angribe dig?"

Hans øjne var som om, de var fastlås på hende, for de fulgte hvert eneste skridt hun tog, fra hun gik væk fra ham, lagde de dræbte bandemedlemmer på Zann, som luntede hurtigt afsted, til hun gav tegn til resten af bandmedlemmerne, efter at have spurgt ham, om han ville gå en tur med hende. Dust fulgte roligt med hende, og mens de gik, tog han ordet før hun nåede at sige noget.
"Jeg vil aldrig kunne forstå, hvordan det må være, at miste nogen fra ens bande, da jeg aldrig har haft en bande før, i hele mit liv og i den grad, ikke har tænkt mig at få mig en!" sagde han roligt, mens de gik mod the hideout "Jeg kommer nok heller aldrig, til at være det perfekte bandemedlem! Jeg vil altid være en enspænder, en morder dedikeret til et formål, så mørkt at lyset aldrig vil kunne trænge igennem, og nå ind til min hævntørst, men derimod er jeg blot et samler objekt, for væsner som dig, og Vladimir hvilket jeg i min hævntørst, blot vil udnytte til min fordel, for at opnå det jeg ønsker med mit liv!"

Der var noget filosofisk, over den måde han sagde alt dette på, som om han reflekterede over sit liv, og fortalte hende hvad han filosoferede over, som om dette skulle ændre på situationen, til det bedre eller noget i den retning.
"Men ved du hvad?" spurgte han roligt og så på hende, mens de gik skridt for skridt, på deres vej gennem dette nådesløse område "Hvis det ikke var for mit skytsvæsen, ville jeg ikke have en grund, til at holde mig i live! Jeg ville have brugt mit liv, på at sørge for, at fylde gaderne med blod, for at slukke min hævntørst hvorefter, jeg ville have et formålsløst liv, som en formålsløs morderisk galning, der ville fortsætte med at dræbe, blot for at føle sig i live!" man kunne snart ænse, hvor dette førte hen "Men nu har jeg mit skytsvæsen, at koncentrere mig om, og det føre mig til det jeg egentlig gerne vil sige, med alt det her! Hvis i angriber hende, vil det koste jer livet for jeg vil ikke stoppe, før i alle sammen har lidt døden, for min hånd! Så jeg tilbyder dig et alternativ, for at gøre bod på mit skytsvæsens vejen!" Dust stoppede foran Medusa, og så dybt ind i hendes øjne, mens han stod blot få centimeter fra hende "Mit skytsvæsens sikkerhed, kan på ingen måde risikeres på nogen måde, og når det er sagt, så vil jeg nu vide, hvad du vil have jeg skal gøre, for at undskylde på hendes vejen? Jeg vil gerne gøre mit, for at gøre rent bord i denne sag, og jeg er ikke glad for, hvis det skal være på bekostning, af det eneste væsen der har betydning for mig!"

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   23/8/2013, 09:56

Mens de gik kiggede Medusa selv kun en gang tilbage imod Zains gåretning, hvad han gjorde med ligene af deres klan, var selv en gåde for hende, men det havde længe været en tradition af deres klan, at man når man levede på ørknens vilkår, så dødede man også på dens vilkår eller i hvert fald fik ørknen sin mulighed for at tage liget.
"Du må forstå en ting ved min klan, som du nok har opdaget for længst, min klan er en familie, derfor er det absolut ikke det sammen, når en bandemedlem fra en anden klan dør i forehold til hvis en dør i blandt vores rækker.
Øjnene var blevet grønne, mens hun gik ved siden af ham og lyttede til ham, mens lyden af bilerne stille og roligt forsvandt i det fjerne.
"Jeg tror, at du misforstår mig. Jeg vil intet ondt gøre imod din Vanillia, faktisk vil jeg gerne have, at du arrangerer et møde med hende, fordi jeg gerne vil have et ord med dit kære specielle væsen, hvis jeg vel og mærket finder hende interessant ud fra det, som du nu skal fortælle mig, hvis du vil fjerne den gæld, som hun nu står i hos mig.. Og ja hvis jeg ikke får disse informationer, så er der intet, som hindre mig at skulle skade dit skytsvæsen."
Medusas høje kvindelig skikkelse stoppede op mens hun lagde en hånd på Dust skuldre.
"Fortæl mig om hende, fortæl mig hvad hun er, og jeg skal slette denne gæld
Sagde hun med en lettere iver, hvor hendes øjne blev isblå, da hun var ivrig efter dette væsen, som nok ville være den mest unikkeste blandt hendes rækker.
"Noget i min tågede hjerne siger, at dette flyvende væsen var en drage, men jeg troede ikke at de eksisterede, og hvordan kan hun være dit skytsvæsen? Er hun da rigtigt et menneske eller?
Medusa stoppede sig selv for hun indså, at hun var i gang med at bare sende en strøm af spørgsmål. Man kunne høre knirken i hendes knogler, da metalknoglerne knagede, da hun havde knugede sine hænder af iver.

The Eye. carried out 1 launched of one 100 (Image not informed.) :
62
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   25/8/2013, 16:39

"Jeg er udemærket bevidst, om hvordan det fungere i din klan, lige så vel som i mange andre klaner, det er en del af mit job at vide sådan nogle ting, for at skabe indsigt i klan mentalitet, og vide hvordan jeg skal håndtere den slags!" sagde han roligt og betragtede hende, da hun sagde at der ikke var noget der kunne stoppe hende i at skade Vanillia, hvis hun ikke fik nogen informationer.

Hun vidste det måske ikke selv, men Medusa kunne lige så godt have stukket ham en lussing, og sagt at hun ikke så ham som en trussel, for den sætning var stort set en fornærmelse, i samme kategori, og da hun stoppede ham med en hånd på hendes skulder, var det som om sandet omkring dem simrede af vrede, og afspejlede at han ikke lige frem, var i et godt humør, og siden de befandt sig i et område proppet med sand, bør hun træde varsomt med ham.
"Så du anser ikke mig som en trussel?" spurgte han køligt "Er jeg blot endnu et stakkels væsen, du kan true med den slags? Jeg tolere ikke den slags fornærmelser en anden gang, for hvis du ønsker at skade min Vanillia, så kan jeg love dig for, at jeg vil gøre alt for at udslette dig, og alle der kommer efter hende i så høj en grad, at i vil forsvinde fra jordens overflade, uden at efterlade et spor!"

Han virkede seriøst til at være blevet fornærmet, for nu sitrede sandet omkring dem, og mens han havde snakket, var det begyndt at rejse sig, og cirkulere faretruende omkring dem, så de befandt sig i en let kuppel af sand, som man ikke umiddelbart kunne lægge mærke til på afstand.
"Og når det kommer til mit skytsvæsen, så ja hun er en drage, men hun er blevet forbandet således, at hun er fanget i en menneskelignende krop, men under bestemte forhold, er hun i stand til at komme fri af den form!" sagde han roligt, før han vendte ryggen til hende, for at gå videre "Hun er det mest betydningsfulde væsen i mit liv, og hvis det bliver nødvendigt, ville jeg dræbe alt omkring hende, for at redde hendes liv!"

Han stoppede ved den tynde sand kuppel, som faldt sammen i det øjeblik han drejede hovedet, og så på hende over skulderen.
"Selv du og klanen, kan ikke stoppe mig, hvis i vælger at være en trussel mod hende!" sagde han roligt "Kom så jeg er ved at blive sindsyg, af alt den solskin!" han begyndte ufortrødent at gå fremad, og forventede at hun fulgte med ham, for at fortsætte samtalen.
"Men hvis du er så nysgerrig omkring hende, så spørg mig og jeg svare!" sagde han roligt "Nu hvor du er bevidst om, hvordan jeg har det med hende, beder jeg dig træde varsomt! Mit humør er stadig oppe i det røde felt, efter det der lige skete!"

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   4/9/2013, 16:30

hvor alle enhver ville have været som en vagthund, som ville te sig tosset over, når de på den måde blev truet enten ved at stå og at gå eller at løbe borte med halen mellem benene. Medusa mindede allermest om en doven kat, som så de farlige røvere bryde ind i huset, hvor den var bedøvende ligeglad med, hvad der skete. Sådan var det lidt for hende, ikke fordi hun var ligeglad absolut ikke, men hun reagerede just ikke på det, da hun var lettere koncentreret i andre ting, og hun tog det just ikke videre som en trussel fra hans side af, da hvis han ville have haft dræbt hende, så havde han gjort det, og derfor gad hun ikke spilde tid eller kræfter på det. Især ikke af den blussende ild i hende havde tænkt sig igen, og hvor hun faktisk bare blev mere fascineret af Dust's kræfter end at blive skræmt af dem. Et lille erotisk scenarie kørte i hovedet på hende, mens hun så koncentreret på ham, da hun stadigvæk ikke var helt dum og at tro, at hvis hun ikke respekterede ham og ikke lyttede efter, så skulle hun nok få lov til at blive knust til det sand, som han kan kontrollere.
"Jeg siger det jo bare og igen, som jeg havde sagt før, jeg ønsker ikke at skade dit kære væsen"
Blikket flakkede lige omkring, da hun tydeligvis ikke kunne undgå at bemærke alt den sand, som fløj omkring dem.
Blikket vendte tilbage på ham hårdt og alvorligt, hvor øjenfarven var skiftet om til hårdt mørkebrunt.
"Nej jeg ved godt, hvad du kan, men om jeg ser dig som en trussel
Hun gik med faste skridt helt tæt på ham, stemmen gik fra det hårde til det bløde
"Så nej, da jeg ved
Den høje kvindeskikkelse bukkede sig ned og samlede noget sand op imellem hendes hænder.
"At så havde du dræbt mig for længst lige siden første gang jeg brugte dig til mit lille politiske spil med min kære Vladimir"

//Ikke færdig//
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   5/9/2013, 15:56

//skriver du et indlæg, nat du er færdig smukke? ^^

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   30/10/2013, 15:20

//Vi ordner først det emne in the meanwhile før vi går videre med denne her ^^ //
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]   

Do you dare to try a Russian Roulette? [Dust og Kuuma]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» //Silas// if you dare
» (ingame leg) I dare you!
» this is noting personal just Buisness //Dust//