IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12
Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 4

Share | 

In the meanwhile (Dust)[18+]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: In the meanwhile (Dust)[18+]   25/7/2013, 10:58

Sted: Lige ude foran Las Vegas' kæmpe mur.
tid: 23.00
Vejret: Himlen var skyfri.
Omgivelser: Andre mennesker og biler på vejen.

De lange støvler var smækket op ved vinduet, hvor Medusa sad ved siden af sin chauffør, som var en sortelver med mytiske hvide blodåre på hele hans sorte krop. Man kunne ikke se hans udtryk i hans øjne, da han havde store nightvision goggles på. Medusas femine lange fingre gled igennem det let krøllede hår på sin chauffør, før hun gav et klap på hans skuldre og lod blikket dreje 180 grader omkring lige imod sin sidemand, som var ingen mindre end Dust.
Det var først et lille stykke ude for byen at hun endelig kiggede på Dust, hvor hun smilte venligt til ham, da han havde gjort lige det, som hun havde haft håbet på.
For medusa kunne ikke benægte især overfor hende selv, at en anmon var noget, som hun ikke kunne modstå, selvom hun allerede havde en i sin slæng, så var Dust radikal anderledes i forehold til hendes spinkel anmon kvinde, som var en blanding af en sorg engel og en skyggedæmon, hvilket gav hende et helt specielt karaktertræk. Faktisk sad denne kvinde lige bag ved dem, hvor der var åben mellem førerhuset til resten af vognens store rum, hvor flere af hendes bandemedlemmere sad og begyndte at spille kort. Men i hjørnet og lige bag ved chaufføren hvor skyggerne var tykkest, sad en tynd splejsede kvindeskikkelse.
Man syntes kun at kunne se hende ved hendes meget meget unaturlige lysende grønne øjne og fordi hun syntes at have en grøn aura over sig fra sin engleside. Hendes øjne var især rettet imod Dust, og hvis han kiggede på hende, så ville han få en fornemmelse af, at han blev læst som en åben bog, hvilket var hendes speciale ved at kombinere skyggedæmonens evne til at fornemme skygger i sjælen, men også hendes sorg engle side, som gav hende en langt større indsigt i folk. Hendes fødsel af sine to race herkomst havde så forhøjet hendes evne til at hun kunne læse alt hos en person fortiden, tanker her og nu, gemte følelser, følelser i sig selv, sågar selektiv forglemmelse osv.
Hvis Medusa kunne se at Dust reagerede på, at denne anmon kiggede på ham og kunne "læse" ham, så ville hun sige.
"Bare rolig, hun er født ligesom sorgens engler, hun kan nemlig ikke tale og især da hendes dæmoniske side har akkurat ødelagt, at hun ikke putte sine tanker i folks hoveder, så de kan forstå, hvad hun vil sige, som sorgens engle ellers kan. Derfor kan hun ikke kommunikere med andre undtagen hvis hun gør det på skrift, hvilket hun næsten aldrig gør undtagen til tider for mig. Men det er så sjældent at jeg kan love dig, at dine hemmeligheder nok bliver hos dig. Så længe du bare ikke tænker på at dræbe mig eller andre fra klanen, så skal hun nok holde det forseglet, så længe du gør hende opmærksom på det med dine tanker eller siger det til hende"

Endnu engang faldt hendes øjne på hans våben og hendes store interesse for metal, så kunne hun vurdere, at den ene var yderst tung, men hendes blik faldt nu allermest på den, som var forbundet ind. Hun kunne ikke fornemme noget metal i den, men der var ingen tvivl om, at selvom den var pakket ind, så var det et sværdlignende våben.
De mekaniske oliven øjne, som stadigvæk var udtryksfulde pga hendes racelige sind, kiggede på Dust med den store nysgerrighed og med et lydløst spørgsmål om, hvad de var.

Sidst rettet af Medusa 14/1/2014, 17:55, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   25/7/2013, 13:03

Dust havde skam godt lagt mærke til, at der var en som ham med en slags grøn aura, der sad og betragtede ham fra bagerst i køretøjet. En yndig anmon dog ikke, af den præcis samme blanding som ham, men unægteligt en anmon som ham, og selvom det havde lykkedes Dust at se fremad, indtil videre kunne han nu ikke lade vær, med at dreje hovedet og se denne anmon, direkte i øjnene og følelsen af at hun læste ham, var ikke blot en følelse. Et bestemt minde som hun fik fra ham, gik direkte igennem hovedet på ham og over til hende, mens han hørte hvad Medusa sagde men ikke reagerede på det, med det samme.

Det ene minde der gik gennem hans hoved, var den gang der var 30 års dag for hans forældres mord, og det blev oplevet som om man stod foran Dust, og betragtede ham mens det skete. Dust var 34 år gammel, og han sad udhungret i en grotte, ligbleg på grund af manglen på sol, og med tykke render rundt om øjnene, fordi han i de 30 år havde holdt søvnen på et minimum, af frygt for de mareridt han fik. Dust lignede et magert skravl, og som han sad der kunne man høre, at han mumlede meningsløse ord, da han var ved at blive drevet til vanvid. Et ur der stod ved siden af ham, dingede og fortalte at det nu var midnat, og lige fra første ding til det sidste var han bum stille. Da der så blev stille igen, så Dust op med et vanvittigt ansigts udtryk, mens 5 ord undslap hans ord.
"De skal alle sammen DØ!" det sidste råbte han ud, samtidig med at han fløj direkte mod grottens åbning, og mindet ebbede ud.

Da dette minde var færdigt, reagerede Dust på Medusas ord, ved at lave dreje hovedet mod hende, og lave et kort nik med hans hoved. Han lagde mærke til at hendes øjne, var rettet mod hans sværd, og et smil dannede sig på hans læber. Hvis hun kunne mærke det med hendes metal evne, ville hun let kunne finde ud af hvorfor hans skarpretter sværd, var så unikt at der kun fandtes et enkelt af det. Det havde nemlig den ene evne, at det kunne absorbere metal fra det blod der ramte bladet, og bruge metallet til at reparere sig selv med. Det var også det eneste specielle ved det sværd, uden den evne var det blot et kæmpe stort sværd, der var tungt og som man ikke ønskede at stå i vejen for.

"Hvorfor skulle jeg dog ønske, at dræbe sådan et yndigt væsen som dig kære Medusa?" spurgte han roligt, mens et lumskt smil dannede sig på hans læber, og han lænede sig mod hende, så deres ansigter ikke var så langt fra hinanden "Jeg finder dig ganske beundrings værdig, og når det kommer til stykket, vil jeg hellere arbejde for dig, end jeg vil arbejde imod dig!" Hvis man kendte Dust sådan nogenlunde, ville man vide hvor stor betydning den sætning var, da Dust resolut havde nægtet hele sit liv, at arbejde for nogensom helst på den måde. Ja han tog imod enkelte opgaver for at tjene penge, information og værdifulde genstande, men han var kendt for aldrig at tage mere end 2 til 3 opgaver, da mere ville være det samme som at være fastansat.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   30/7/2013, 14:26

Han kunne føle hende i mindet, som om denne anmon stod ved siden af ham og så dette minde udspille sig foran dem. Psysisk kunne han føle, som om hun lagde en hånd på hans skuldre, der var ingen medlidenhed i hende, kun ren forståelse. For hun vidste, især som en af sorgens engler, at mange kunne ikke fordrage medlidenhed og det, som hun kunne læse ud fra Dust, så var han ikke typen, som ville have medlidenhed.

Et grin mødte ham, men hun havde lavet det, fordi alle de andre bandemedlemmere havde hørt ham og havde straks stoppet deres spil, og for at vise at alt var i orden, så grinede Medusa.
"dræbe mig? Det tror jeg da heller ikke at du ville din fjollegøj, nu var jeg bare mest interesseret i dine våben pga ren nysgerrighed for værdifulde våben."

Mens han rykkede sig nærmere imod hende, så rykkede hun selv nærmere med et mytisk smil på hendes lber.
"Intet andet havde jeg regnet med kære Dust"
Hun rykkede tilbage, mens hun lod blikket glide ud af vinduet, hvor der kun var en smule lys i horisonten efter den store sol, og hvor månen stod på sit højeste. Et lille bump gik igennem bilen som fortalte, at de nu kørte på en mindre god vej. Der var ikke så mange som tog vejen imod Deadman's wonderland, andet hvis man næsten ønskede med garanti sin egen død, for ikke nok med at man skal forbi den væreste krigszone mellem bander the ghost town, så skal man igennem den voldsomme hede ørken, så den blødende ørken, som var hendes bandes territorium, den endnu varmere og umenneskelig krystalørken og så til sidst til the end of the world. Et øjeblik blev hendes tanker fjerne med et lille skævt smil på læberne. The end of the world var noget for sig, måske skulle hun vise Dust det en dag.
Så hun spurgte rent ud.
"Har du nogensinde været ved the end of the world? Du må da have haft hørt om stedet ikke?
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   2/8/2013, 14:30

Dust smilede roligt da Medusa begyndte at grine, og gjorde ham bevidst om at hun vidste han ikke ville dræbe hende, og endda sagde at hun havde interesse for hans våben. Let stak han en hånd ind under sin long coat, og fremdrog en indbundet genstand som han rakte frem foran hende, så hun blot skulle flytte stoffet til side, for at se at pakken indeholdte en af de smukkeste offerdaggerts, lavet i det tidlige 1800 tal og smukt udsmykket således, at bladet var lavet med sort metal og sølv indgraveringer, skaftet var i en nærmest lys absorberende sort med en rubin for enden. Der fandtes ikke den slags offerdaggerts mere, og de var nærmest alle gået tabt i krigen, men denne her var tydeligvis fra dengang af, men var også i en ufattelig god stand.

"Jeg skaffede denne her på min lille, ufrivillige rejse til fortiden, og jeg tror at en kvinde som dig, vil være istand til at se, hvor sjælden en daggert som denne egentlig er!" sagde han roligt mens han fortsat holdt den foran hende "Jeg har mine minder fra mine 300 år i den tid, så betragt dette som en gave fra mig til dig! Jeg tror du vil få mere brug for den nu, end jeg kan nu hvor ´jeg er tilbage hvor jeg høre til!"

Han lagde daggerten i hendes skød, før hun kunne nå at fjerne stoffet for at se hvad det var, men næsten lige efter spurgte hun om han havde været, ved the end of the world, og dette spørgsmål fik ham til at smile. Han havde kun været der en gang, og det havde næsten kostet ham livet, men han havde fået fingrene i det han havde kommet der for.
"Jeg har skam været der en enkelt gang, men jeg havde ikke mange kræfter til at lege tourist, men dog fik jeg hvad jeg kom der for, så jeg kom væk før det tog livet af mig!" sagde han roligt og tog endnu en daggert frem, fra under hans long coat "Har du nogensinde hørt myten om, den første skyggedæmon? Det viser sig at være en sand historie, og efter en masse research fandt jeg ud af at skyggedæmonen havde en special daggert, fyldt med så stærk skyggedæmon chakra, at den æder det for at man kan bruge dens forstærkende evner! Jeg bruger den kun efter at have brugt Samehada, og hvis det bliver allerhøjest nødvendigt, da den daggert kan tage livet af brugeren, på omkring 5 minutters brug, men jeg sporede den daggert til the end of the world!"

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   19/8/2013, 10:14

De mekaniske øjne fik en tydelig glans over sine øjne, hvor våbnet syntes at afspejle i hendes neongrønne øjne, som skiftede om til blå, da hendes mekaniske øjne kunne skifte farve.
Med forsigtige hænder tog hun den op og så på den med sagkyndige øjne. For et øjeblik lukkede hun sine øjne og mærkede med fuld koncentration, hvordan denne dagger føltes, hvor hun kunne fornemme hver enkelte metal atomer og hvordan de var placeret, og hvordan hun kunne mærke at dette var et specielt håndværk, lavet af de daværende tidens bedste.
Øjnene vendte sig op igen mod Dust, hvor et kvindeligt smil spillede sig på sine læber, det var sjældent, at man så Medusa være taknemmelig for nogen undtagen hendes egne folk. Halen fik sluppet sig fri fra sin bagdel og nu slyngede den fra side til side lige bag ved hende. Mens hun henvendte sig til ham, så kælede hun over daggeren, som om det var en kat i hendes skød.
"Man bliver næsten fristet til at spørge, hvilken tjeneste du vil have af mig, når du giver mig sådan en fin dagger."
Der var et glimt af alvorlighed i hendes øjne, men hun mente det nu mest for sjov, fordi normalt når folk var venlige, så ville de have noget tilgengæld.

Det ene øjenbryn løftede sig i vejret.
"Når så det var dig, som en af mine folk havde spottet, som rejste sig igennem vores land"
Benene blev smækket op igen ved førervinduet, hvor hun så spurgte videre.
"Hvad lavede du dog der?"
Bilen buldrede videre derudad og man kunne til tider hører folkenes grinen bag i vognen, da alle havde det godt med hinanden i hendes gruppe af folk.

The Eye. carried out 1 launched of one 100 (Image not informed.) :
38
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   25/8/2013, 12:16

Hans øjne var som fæstnet på hende, mens hun sad og studerede daggerten, og Dust lod ikke til, at lægge mærke til noget andet, end hvad Medusa lavede efter hun havde fået den. Da hun så op, og rettede hendes yndige, mekaniske øjne mod ham, mødte han hendes blik, med et tomt smil på læben, da han havde en god ide om, at det smil hun gav ham, ikke var noget man så særlig ofte, især når man ikke var med i hendes bande.
"Kan man nu ikke byde en smuk kvinde, et relikvie af en daggert uden nogen bagtanke?" spurgte han drillende, og løftede hendes hånd, for at kysse den som en gentleman "Misforstå mig nu ikke kære, men for mit vedkommende er det af stor betydning, at vi 2 er på samme side! Jeg ved at en gave kan virke som en billig genvej, men jeg vil sikre mig, at når det kommer til stykket, står du ved siden af mig, og ikke foran mig i en kamp, eller bag ved mig med en kniv i min ryg!"

Hans øjne nærmest glimrede, da han lænede sig tilbage i sædet, med et lumskt smil på læben, og hovedet let på skrå. Han vidste godt han dengang var blevet opdaget, men eftersom der ikke var sket mere, havde han ikke taget sig mere notering af at han var blevet opdaget, af en der kunne være et tilfældigt væsen.
"Jeg var ude efter en sjælden daggert, til min personlige samling, det tog mig flere år at opspore den, og trods det næsten kostede mig livet, vil jeg mene at den var situationen værd, siden det trods alt er et historisk relikvie for skyggedæmon racen!" sagde han roligt "Og nu må du have mig undskyldt, men jeg er for en gang skyld styret af nysgerrighed, og jeg bør følge den nysgerrighed, ellers vil den plage mig senere!"

Dust rejste sig roligt op, og trods at køretøjet bumlede sådan, bevægede han sig ubesværet gennem bilen, hvæssede lidt af hendes bandemedlemmer, hvis de havde et problem med at han kom forbi dem, på hans vej hen til den kvindelige anmon, Medusa før havde introduceret ham for. Han stilte sig så hans ansigt var lige foran hendes, og som en spøjs refleks, snussede han nysgerrigt til hende, og så hende direkte i øjnene.
*Er du i stand til, at kommunikere på et psykisk basis?* tænkte han til hende, i håb om at hun kunne opfatte det, og muligvis gengælde tanken ind til ham.

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   26/8/2013, 18:36

Terningerne rullede endnu engang, og mens hun så hørte hans stemme, så begyndte hendes humør lige så stille og roligt at skifte. Hendes krybdyrshjerne begyndte at sende mange impulser i hendes krop. Hans kys på hendes hånd føltes godt, hvor hun gengældte det med et skævt smil, som havde et skær af flirteri.
Den bløde hud på hendes håndflader klappede ham roligt på siden af hans kind, hvor hun for få sekunder lige nussede hans dæmoniske kind.
"Indtil videre har du i hvert fald ikke gjort det miste for at miste min loyalitet
Blikket vendte imod vejen, hvor man i det fjerne imod øst kunne se the ghost town. Vejen begyndte nu at ikke være eksisterende, men ørkenelveren ved Medusas side kendte ørknen som hans egen lomme. Imens tænkte hun over hans svar, hvor hun stadigvæk ikke kunne lade vær med at kæle daggeren. Den skarpe overflade gjorde opmærksom på sig selv, hvor blodfølsomme væsner straks kunne lugte den skarpe og sødelige lugt af blod kom i luften, da hun for et øjeblik havde glemt at passe på de skarpe takker.
Blodet så rødt som roser trillede langsomt ned af hendes finger, mens hun sad og studerede den med et mytisk smil på hendes læber. Forsigtigt slikkede hun blodet væk fra sin finger, hvor hun på en mytisk vis uden at selv være klar over det, gjorde det på en meget erotisk vis.
Medusa fik hurtigt indset, hvilken effekt hendes kropssporg dog kunne have på omgivelserne, hvor hun lige stoppede og kiggede på Dust, og lignende lige for få milisekunder en uskyldig pige med hånden i kagedåsen.
Et smil blev sendt i hans retning før hun koncentrerede om sin finger igen, hvor hun lod metallet fra knoglen stige en smule til vejrs, så den lukkede hullet.

"I hvert fald er jeg yderst taknemmelig for gaven, den kommer til at stå som et pragtfuldt eksemplar i blandt mine mange skatte.
Forsigtigt åbnede hun halvdelen af sin stramme sorte læderjakke, hvor den sorte enkel bh med en lille lilla sløjfe blev vist frem. Med et click gik bh'en op foran, som ellers beskyttede hendes kære hvalpe, som dog alligevel blev holdt fast af læderjakken. Den kolde metaloverflade blev lagt over huden, hvor man så så hvordan kniven blev absorberet i huden, hvor hun lod den smelte ned i huden halvt sammen med hendes metal knogler. Såret lukkede igen, men der var stadigvæk et sår. Hele hendes kvindelige yde lænede sig forover, hvor hun rodede i den lille beholder her på førersædet. Hvidt køligt creamlignende væske kom straks på hende fingre, da hun fik åbnet den lille beholder.
Straks var den hvide væske på hendes kvindelige brystkasse, hvor væsken blev suget ind i huden som om huden havde været en knastør svamp. Såret var forsvundet og hun lukkede bh'en igen og lukkede jakken, hvor den dog var mere lynet op end tidligere.
"Som man siger, det man holder af skal man holde tættest ved sit hjerte ikke?
Sagde hun halvt grinende, hvor hun så hørte resten af hans historie.
"Jamen dog, man er vist meget eventyrlystig efter værdifulde genstande, man skulle vel aldrig få lov til at få et glimt at dette berømte våben?
Hun havde hørt om den før, men aldrig hørt at den havde været så tæt på hendes hjem. Det var hun forundret over.

Imens han gik over til englen, så sagde bandemedlemmerne ikke noget, kun nogle kiggede sådan nysgerrigt, men dog anspændt, alle virkede til at de gerne ville hjem. Medusas øjne slap ikke Dust, mens han gik over til hendes kære lille yngling anmon.
Den kvindelig skikkelse syntes at blive mere et med skyggerne, da han nærmede sig hende, hvor det kun næsten hendes øjne, som var synlige i den mørke hjørne af den store vogn.
Men da han begyndte at snakke til hende, så dukkede hun lige pludseligt meget tydeligt frem, hvor man kunne se hendes lysende grønne vinger, som især var et karaktertræk for sådan nogle sorgs engle.
Hun rystede på hovedet, da selvom hun kunne høre ham lige så tydeligt, så var det, som Medusa havde sagt tidligere, hendes dæmoniske sider havde ødelagt nogle af hendes andre sorgengleevner som var at kunne kommunikere psykisk. For et øjeblik kiggede de grønne øjne ned mens hun rodede i sit arbejdstøj, frem i hånden lod en lille blok med en kuglepen, hvor det var tydeligt at hun viste, at det var hendes eneste måde at kommunikere på.

Sidst rettet af Medusa 4/9/2013, 14:53, rettet i alt 2 gange
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   31/8/2013, 23:37

//hvornår bliver det færdigt? ^^

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   4/9/2013, 14:54

Færdig :D
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   4/9/2013, 16:54

Dust havde i den grad fulgt med, da Medusa begyndte at opføre sig mere flirtende, og hun begyndte at virke mere erotisk. Selv da hun åbnede op for jakken, og Dust fik en forholdsvis god udsigt, til hendes yndige og velformede bryst, fulgte han diskret med dog uden at stirre ubehøvlet, som en anden savlende abe, der elskede at glo på patter ved en hver lejlighed han fik. Men hvad hun gjorde med offer daggerten, var ham langt mere interessant, end at overbeglo hendes hvalpe, da hans mangel på største delen af hans følelser register, gjorde ham svære at påvirke end andre, og havde gjort Dust til den type der var nemmest at påvirke, gennem fysisk kontakt.
Dust forholdte sig også i ro, trods det faktum at der på daggerten havde siddet noget sand, der ikke kom fra hans krop af, hvilket betød at det ikke kunne spores til ham, og kom ind i hende sammen med daggerten, og bevægede sig rundt i hendes infrastruktur igennem hendes blodkanaler, og gav Dust et overordnet billede af hvordan hun var bygget op. Heldigvis for ham at Medusa opførte sig flirtende og erotisk, i lige dette øjeblik, for det betød at det billede han fik i hovedet af Medusa, dækkede han over ved at tænke på hende nøgen, som om han var blevet tændt på hende, og tænkte på at have sex med hende, hvilket han gjorde for anmon pigens skyld, da hun sikkert ville blive mistænksom, over at Dust nu kendte til Medusas infrastruktur, men på grund af hans tanker, ville hun kun se ham forestille sig Medusa uden en trevl på kroppen, siddende i en himmelseng med et frækt glimt i øjet.

"Der giver jeg dig fuldstændig ret kære Medusa, den regel har jeg levet efter i flere århundrede!" sagde han roligt, med et let og tomt smil på læben, mens han så om på Medusa, fra bagerst i vognen "Og hvad angår dette sjældne våben, vil jeg gerne vise dig det, men af bestemte sikkerheds mæssige årsager, vil det være at foretrække at vil gør det, i et sikret mørkt rum i klanens hjem!"
Dust vendte sin opmærksomhed mod anmon'en, og forstod godt at hendes eneste kommunikations metode, var gennem papir og blyant, og det var blot en god ting for dem, da det gjorde det muligt for dem at kommunikere da Dust havde en ting mere, som han gerne ville vise hende, før de nåede frem til klanens hjem.

*Ved lejlighed vil jeg gerne bede dig om, at fortælle Medusa det jeg nu viser dig, da jeg ikke selv ved hvordan jeg skal forklare det* tænkte han til hende, før han viste hende et minde, som hun burde kunne se og mærke, ikke var lige som andre minder.
Mindet startede som det sidste med, at hun stod og så på Dust som et spøgelse i en virkelig verden, der allerede havde sket. Men denne gang var situationen anderledes, for nu var Dust midt i en voldsom kamp, og han var i den grad i undertal i denne kamp, mod en mindre hær af militær folk. Det så ud til at han havde smadret løs, for byen omkring dem var totalt smadret, men Dust så ud til at være på randen af død, og det var der det mærkelige skete, for med et besvimede Dust men mindet stoppede ikke, derimod blev det omtåget som om det ikke var hans minde. Da Dust'es bevidstløse krop ramte jorden, var hans øjne stadig åbne, og med et kom der en rungende ond, dæmonisk lyd ud af hans mund, mens sand begyndte at fylde hans krop, så han voksede og voksede mens han rejste sig op, og hans øjne ændrede sig tiæ at pupillerne blev sorte og katte agtige, mens selve øjnene blev blodrøde. Det var en dæmon der havde taget over hans krop, i det øjeblik hans bevidsthed ikke kunne holde den tilbage, og han lignede nu et kæmpe stort sand monster, som vildt og ustyrligt begyndte at smadre alting omkring den. Alt der angreb den blev smadret, af dens mange sand arme der væltede ud, fra dens tihalede dæmon krop. Mindet ebbede ud da Dust, ville skåne hende fra resten af mindet, og igen var de i køretøjet.

Dust så hende stille i øjnene, i nogle få sekunder, før han gik hen til hans plads igen, for at snakke med Medusa.
"Der er noget jeg gerne vil høre dig om kære Medusa!" sagde han roligt "Har du nogensinde brudt ind, i militærets zone 1 base eller Occulta?"

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   4/9/2013, 19:07

Da sandet kom i hendes krop uden hun havde nogen anelse af, hvad han var i gang. Nu kunne han føle, hvordan der mange steder i hendes krop var blokeringer. Der var selvfølgelig hendes knogler, som var lavet af osmium, som Dust dog ingen anelse kunne have af, da han ville ikke kunne hvide, hvad metallet var lavet af. Så var der også hendes øjne, hendes hale, desuden også hendes ører. Men der var to mytiske ting, hvor den ene havde Dust nok ikke gættet. Hendes hjerte var også falsk, faktisk var den af guld ironisk nok. Desuden havde hun noget underligt i ryggen, som ikke var igang som hendes hjerte eller de andre ting i hendes krop. Det han ikke kunne vide, men kun højst gætte sig til, som han sikkert ikke kunne anyway, så havde hun en maskine i ryggen til, hvis hendes organer skulle sættes ud af funktion, hvis hun nu blev for hårdt skadet, desuden lå der inde i den en lille black box, hvor de sagkyndige ville kunne få fat i en chip, som ville kunne få alle de oplysninger hun har haft oplevet set osv siden hun blev til en cyborg.
Andre ting i hendes krop var metalpinde lignende strukturer i armen, som helt klart kunne bruges som våben. Hun havde en pistol gemt i huden i hendes lår og hun havde to klumper af metal gemt under kravebenene og to større parallelle metal gemt på hver sin side af hendes rygsøjle, som dog lå dybt nok til at man ikke kunne mærke dem.

Englen så på ham med hovedet på skrå, da selvom han prøvede alt for at ikke komme til at afsløre sine tanker osv, så kunne hun stadigvæk fornemme noget. Men englen reagerede just ikke på det, tog det bare som et mini notits, hvis det nu skulle bruges til en anden gang. Dog vendte hun hovedet væk med rødblussende kinder, da hun selv fik set de erotiske billeder.

De grønne øjne så dybt i hans, hvor de begge to var i hans minders hav. Selvom hun kunne have haft virket svag i karakter, så syntes hun næsten at stråle, ikke med den hellige engelglød men med den unikke specielle neutrale engelaura, som disse sorgs engle har.
Da de var færdigt med mindet, så lukkede hendes øjne i med et nik, hvor hun tydeligt viste, at hun skulle nok opfylde hans ønske.

Medusa var ved at miste sin tålmodighed, især da hun kunne se, at de havde ikke langt til hjem og hendes lyster var ved at drive hende til vanvid, så derfor rejste hun sig halvt op, da han stillede hende et spørgsmål. Ansigtet blev straks vendt imod ham, hvor hun sad sådan skråt på sædet imod ham.
"Jamen dog, sikke et spørgsmål, nej det har jeg aldrig, men jeg har været meget tæt på. Jeg har planer om detHun sukkede overdrevet.Men desværre har den gamle nisse af en Vladimir en alliance med den unge dims der af en menneskelig leder, så jeg har sat det lidt på pause indtil jeg hører noget virkeligt interessant at få fat i derinde fra. Kender du da noget, som de skulle have, som skulle være interessant?
Hun gled ned fra sædet elegant, hvor hun nærmede sig med en kats elegance hen imod ham. De andre bandemedlemmere så interesseret med, da de ville mere end gerne høre de interessante historier, hvis Dust havde nogen om visse skatte i Occultas indre.

Lidt senere så stoppede bilen pludseligt og de var ankommet til stedet, som dog lignede, at de var midt i ørken i det virkelige intethed. Ingengang gamle spor herude var synligt, men som Dust ville kunne mærke med sin sandevne var, at ikke langt væk var der et underligt hulrum i sandet, som bare syntes at stikke dybere dybere og endnu dybere ned i jorden.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   5/9/2013, 10:10

Dust lænede sig frem mod hende, samtidig med hun nærmede sig ham, og han stoppede først da deres næser, var lige ved at røre hinanden. Han så hende dybt i øjnene, mens han let strøg hende under hagen, og udviste en vis dominerende karakteristika, da hans dyriske instinkt begyndte at dæmre bagerst i hans hoved, fordi hans basale instinkter kunne mærke på Medusas non mekaniske del, udviste tegn på lystighed.
"Jeg har hørt at de skulle have 2 ting derinde, som kunne være i min interesse, og efter en tidligere succes med at bryde ind, har jeg en stor interesse i at bryde ind igen!" sagde han roligt mens hans hånd, bevægede sig op af hendes kind som han let strøg "Den ene er et våben, jeg ved ikke så meget om hvad det er for et våben, men jeg fik da presset nok viden ud af en milits soldat, til at lade min interesse fange! Og så er der selvfølgelig Millicent! Jeg fandt ud af at generalen, har tilfangetaget en engel/menneske krydsning, og at pis generalen af kunne jeg godt bruge til noget!"

Dust smilede roligt til Medusa da bilen stoppede, og strøg lidt af hendes hår om bag hendes øre, for at læne sig hen mod hende, så hun kunne mærke hans koldhudet kind, mod hendes egen. Hans hånd strøg hendes nakke, og der var noget erotisk over hans tilnærmelser, han var velbevandret ud i at skabe følelsen af, at der var noget frækt over alene tanken om, at være sammen med en som ham, men selvfølgelig var det kun en sanse opfatnings følelse, den kvinde han prøvede det på kunne modstå det, hvis det var det de ville, men de kunne også lade den komme ind, hvis han var heldig.
"Jeg nyder altid duften, af en rigtig kvinde!" hviskede han let i hendes øre, før han steg ud af bilen, og ned på de vante omgivelser.

Han gik roligt ned i knæ, og lagde sin hånd mod sandets overflade, men det stoppede ham ikke for uden videre, forsvandt hans hånd ned i sandet så det lignede som om, han ikke havde en højre hånd. Han lukkede let øjnene så de stod halvt på klem, mens sandet hans hånd bestod af spredte sig rundt om hulrummet, og hjalp ham med at danne et billede i hovedet, af stedets infrastruktur og opbygning.
"Interessant opbygning af hjemsted Medusa, især når man tænker på, hvor besværligt det kan være, at bygge op i den her type sand!" sagde han roligt mens hans hånd samledes igen, så han kunne rejse sig op, og gå med Medusa når hun var klar.

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   18/9/2013, 13:37

Det var næsten som om han var omgivet af en børnehave, hvor han var den gamle søde lærerinde, som fortalte dem alle en historie. Ikke fordi at alle dem, som han var omgivet nu med, var barnlige, men intensiteten af deres opmærksomhed var lige så stærk og måske også overvældende, som en flok børnehave børn som fik oplæst sin ynglingshistorie.
Hvis det ikke havde gået op for Dust endnu, så var dette tydeligt, at dem, som han sad omkring med medusa i spidsen, kunne lige så godt have været vaskeægte pirater med deres hungren for specielle genstande og værdifulde ting.
"Du siger at millicent er der?Hun sad lige og tænkte for sig selv."Ja jeg havde også hørt at disse pigebarn var forsvundet fra Las vegas, men dog må jeg advare dig Dust, at selvom Vladimir er en gammel havenisse, så kan han godt lide dette pigebarn, så kidnap nu ikke hende uden at lade den gamle hund få sit ben tilbage, du kunne sågar få noget ud af ham for at have gjort det?
Flere af medlemmerne grinte da hun kaldte Vladimir for de forskellige kælenavne, og Medusa kunne ikke lade vær med at selv at smile, da Medusa respekterede Vladimir men det betød ikke, at hun ikke gjorde sine numre evig og altid overfor ham.
"Men vi vil meget gerne høre mere om disse occulta rygter, men nu er vi altså her

Hele kroppen stivnede, langt fra som en forskræmt hjort, men en der er klar på at gøre noget, men alligevel da han nærmede sig helt tæt og kælede hende, så var det, som om hun blev til et blidt lam, hvor hele hendes krop blev afslappet og næsten faldt sammen under hans dominerende maskulinitet.
De store grønne øjne kiggede bare studerende på ham, hvor de næsten syntes at opsluge enhver detalje, som de end var heldig at få fat i, de store øjenvipper blinkede kun hist og her, da de ville ikke undgå en eneste detalje.
En sitren løb igennem hendes krop, som vilde heste, da han vidste ved hendes øre, hvor hendes øjne automatisk halvt lukkede i, fordi de var så koncentreret på hans stemme. Før han vendte sig om og gik, så havde hun sendt ham et skævt charmerende smil på hendes, men hvor hendes tænder med de halvskarpe og længere sølvtænder ramte hendes læber, da kæberne bed let fat i læben på hende.

"Ja så undgår man væsner, monster, radioaktive storme og andre for at opdage ens sted.
Sagde hun med et halvt stolt smil på hendes læber, hvor hun gik hen ved sandet ved lugen. Hendes indre føling efter metal ledte efter det, som hun skulle påvirke i jorden, straks lød en knirkende lyd i den friske og kølige nat, hvor sandet for længst havde mistet sin bagende varme sol, men hvor man stadigvæk kunne fornemme lugten af olie, da kun få 100 meter væk herfra begyndte den blødende ørken, hvor dampen heldigvis ikke længere skød så højt i vejret da natten var så dejlig herlig køle, som at mærke en glat kold fisk fra ishavet.
Den knirkende lyd efterfulgt af en underlig rumlen viste straks funktionen til denne lyd, sandet begyndte at vige fra denne luge, som var gemt over en meter under sandet. Sandet forsvandt i nogle tanke, hvor der var luger, som var blevet åbnet for sandet. Så nu stod de alle foran en stor tyk ståldør, som krævede noget af et højt kaliber for at bryde igennem. Men selvom døren var blevet frigjort fra sandet, så var det tydeligt, at de ikke skulle tage i døren endnu.
Medusa så stadigvæk med en koncentreret mine imod døren, og uden de overhovedet kunne høre det, så slog hun nogle mekanismer fra med sine kræfter, således at de ikke ville blive dræbt af onde fælder.
Døren blev åbnet op som ingenting af Medusa, hvor velrengjort trappe mødte dem og en lang gang med lys.
"Velkommen til vores ydmyge hjem"
Ned gik de i denne tykke og store grotte, som ikke var for længst blevet blæst væk som den tidligere jord og erstattet med sand, da hele grotten var af ren klippe, som ikke havde blevet erstattet af tiden med sandet.
Luften hernede var frisk, hvilket kunne nok være uventet, når det jo som sagt var en grotte, men de havde for længst bygget et godt ventilationssystem med rensning af partikler således radioaktive partikler blev fjernet, således at de ikke skulle leve dårligt hernede.

Der var ingen tvivl om, at hendes bandemedlemmer var glade for at komme hjem, de alle var langt muntre, og det var som om Dust var blevet indviet i gruppen nu, hvor han satte sin fod ind i grotten, som om det var den endelig og sidste godkendelse, som gjorde og bevidste, at han ikke var fjende af stedet. Ca 25 meter nede i jorden, hvor de var gået nede af den tynde gang med trappe, så kom de i et stort hulrum, hvor der var ingen tvivl om, at det var en grotte, men hele gulvet var belagt med bløde tæpper, og der var sofaer og alt muligt, hvor dette lignede mere som en massiv hyggestue. Flere sad hernede og de alle kiggede på Dust, men kun med en ren nysgerrighed.
For fødderne af Dust pilede en vis dreng, som han havde set før, den dreng, som engang i ræveform, havde stjålet hans ejendel, hvor han første gang mødte Medusa.
I hælene løb en pige eller nej, nu hvor man kiggede efter, så lignende hun en helt almindelig kvinde, men det var som om gud havde sagt, vi scaler lige dig med en halv gang. Således var hun kun på højde med et barn, men hun var ikke dværg, da hendes krop var som en almindelig kvinde.

Det ville ikke tage lang tid for en aurafølende, lugte og observerende væsen, at der var et eller andet underligt ved dem alle, ikke direkte underligt men bare anderledes på alle hver deres måde.
Hendes folk, som havde med dem, gik nu hen til de andre og hilste på dem og besvarede på deres spørgsmål omkring Dust og sådan noget. Det var ikke, fordi de var bange for ham eller noget, for de virkede enormt nysgerrige og virkede til mere end gerne ville nærme sig ham, men det virkede til, at de havde en vis norm, at man ikke bare sprang hen til enhver, men lagde dem selv komme hen til en.
Da de alle havde selv oplevet det, da de kom første herind, hvor alle tog imod dem som de var uden at være påtrængende eller andet, som de fleste andre var

I dette store rum var der flere gange, som førte andre steder hen, og fra den ene kunne man dufte en meget meget lækkert madduft, som selv kunne få en skyggedæmon til at savle.
"Hey laver henrik mad igen?
Spurgte Medusa nysgerrigt imod et bord med nogle folk, da hun selv kunne dufte det, og hvor hun lige slikket sig klassisk rundt om munden.
"når men jeg skal nok vise dig lidt rundt
Sagde hun hvor hun instinktivt tog armen under hans arm og førte ham med sine i sine høje hæle. De stoppede begge foran den ene gang.
[color=olive]"Det der er på vej til køkkenet og vores spiserum og andre ting, det ser du bare senere[/coior]
Så traskede hun ham videre mod den næste, hvor hun fik ham ned af en lang trappe igen, her var der små døre på siderne og de kom til et større grotte uhulning, som igen var blevet gjort meget hjemmeligt med alle mulige ting, her i væggen var der bare blevet gravet masser af sove pladser og flere mindre huler, som førte et stykke ind i væggen.
[color=olive]"De tidligere døre og alt dette er sovepladserne for klanen, de alle kan lide at sove forskelligt, så derfor har vi fællesrum, mindre små huler og små rum til hvad folk end lyster.
med hurtige skridt fik hun ham op igen og ned af den anden gang, som så delte sig i to.
"Den ene vej fører til mit private sted og folks personlige værelser, mens det andet fører til
Hun undlod at færdiggøre sin sætning, især da et smerteskrig rungede imod gangens vægge op imod dem, hvor Medusa så smilte veltilfreds og kom endnu engang i tanke om, hvor nær hun egenligt stod på dust.
Ned kom de i en langt fra så hyggelig hule, hvor der hang masser af tortur redskaber på væggen osv, foran dem hang en halvnøgen mand, hvis sjæl hang i en tynd tråd, da døden var ham nær, og hvor skyggerne for hans lange tortur var store og lækkerbisken. Med en sagkyndig hånd tog Medusa fat om ene pisk på et bord, hvor smældende kom hurtigere end øjet kunne opfatte.
Sammen udmattet smerteskrig lød fra tidligere, da en i særdeleshed bredskuldret mand med en kyklonøje midt i panden ude over hans to andre normale øjne havde haft slynget med pisken tidligere.
Et smil af fryd var på Medusas læber, hvor hun nærmede sig manden, som blødte mange steder på sin krop af pisken med de skarpe kløer for enden.
"Når har man så lært lektien?
Sagde hun med en yderst skræmmende stemme, hvor hun tog fat om hagen og løftede mandens ansigt i højde med sit, hvor han kun så på hende med halvt lukkede øjne, da han var så udmattet, at han ikke kunne meget andet.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   18/9/2013, 16:24

"Jeg er skam udmærket bevidst om, at Vladimir synes godt om denne Millicent, og det er en af de større grunde til min interesse i, at jeg får fingrene i hende, da hendes betydning for både Zolner og Vladimir, kan gøre at de lægger mærke til mig på den rigtige måde!" sagde han roligt og så hende dybt i øjnene, mens han lod hende føle at han stolede nok på hende, til at fortælle hende hvad der foregik bag bindet der dækkede hans pande "De har begge 2 godt af at blive påmindet om, at der findes et ensomt væsen i denne verden med en ukuelig holdning om, at hvis jeg sætter mig noget for vil jeg ikke slippe ideen, før jeg som minimum har prøvet at gøre mit bedste for at gennemføre den! Zolner skal blot vide det så han forstår hvilken trussel jeg er, og Vladimir skal vide det så han forstår hvilken magt jeg besidder! Jeg kan trossalt godt bruge ham på min side, især eftersom hende Micha ikke er af medgørlige karakter, og hun godt kunne ende op med at blive et problem for mig!"
Han sagde alt dette, mens han observerede hendes reaktion på hvad han gjorde ved hende, og hans dyriske instinkt bød ham at blive ved, for at tirre hende til at notere ham som en af hendes elskere, da Dust godt kunne trænge til denne nærkontakt med en kvinde. Og hvis denne kvinde tilfældigvis skulle blive Medusa, kunne det jo godt være det blev til et godt krydderi af deres venskab så at sige, og i hans sygelige hjerne kunne en intim tilføjelse til deres venskab, måske sikre ham at hun vedligeholdte hendes interesse i ham. Men på den anden side vidste han også godt, at Medusa elskede en god udfordring når det kom til at opnå noget, så derfor havde han denne dominerende karakteristika overfor hende, så hun fik følelsen af at hun skulle arbejde for godterne.

"Jeg må indrømme at du fortjener min respekt, for din måde at tænke på hvad angår hule/grotte placering!" sagde han roligt og strøg hende tirrende i nakken, med et lumskt smil på læben, før hans øre registrerede lyden af noget der skete, og han derfor vendte sin opmærksomhed mod det område, hvor sandet lige så stille blev suget væk, for at afsløre tilstedeværelsen af en metallisk dør indgang til hendes hovedkvarter. Han kunne ikke undgå at bemærke hendes aktive evne, da hun brugte den på fælderne og døren, så de sikkert kunne træde ind i klanens hovedkvarter og han kunne se det, hvilket han faktisk var nysgerrig omkring, da han med tålmodighed havde ventet på dette øjeblik, lige siden de havde haft deres første samarbejde.
"Jamen jeg takker da min kære Medusa!" sagde han roligt, mens et ansigts udtryk i hans ansigt tydet på, at ikke engang lugten fra the bleeding dessert, kunne distrahere hans opmærksomhed fra dette, og han fulgte med Medusa derned mens han studerede stedet, efterhånden som de gik ned gennem dette grotte agtige tilflugtsted. Han lagde mærke til hvor frisk luften egentlig var hernede, hvilket måtte tyde på et velfungerende aircondition system, og i et kort øjeblik kunne man mærke på ham, at han syntes om dette sted. Han kunne endda mærke på de andre bandemedlemmer, virkede til at acceptere ham som en del af banden, nu hvor han var trådt ind i klanens respektive gemakkere, og han kunne ikke lade være med at smile et følelsens forladt, men dog lumskt smil ved tanken om, at de nu accepterede ham som en af dem.

Dust så sig omkring da de kom ind i hyggestuen, der befandt sig flere bandemedlemmer, og der virkede faktisk rimelig hyggeligt. Hans næse opfattede godt den liflige duft, af savldryppende lækker mad der sikkert måtte smage fantastisk, og Dust ville da også have ladet sin instinktive tanke om, at følge denne liflige duft der sådan tiltrak ham, hvis det ikke lige var fordi hans urgamle sex instinkt var kommet først, og havde sat sig godt fast i føre sædet, og sørget for at han hellere ville gøre sit for at føre det videre med Medusa, end han gad koncentrere sig om en form af mad, som hans krop alligevel ikke kunne bruge til noget, medmindre selvfølgelig han var i skytsengel form, der var den eneste af hans 3 stadier der ikke var påvirket af skyggedæmon siden, og derfor behøvede den samme føde som mennesker, og ikke som skyggedæmoner.
"Jamen så lad mig da følge dig, så jeg kan se din klans respektive gemakkere!" sagde han roligt, og smilede lidt for sig selv, da hun af sig selv greb om hans arm, for at vise ham rundt, og han fulgte med hende og lyttede til hvad hun fortalte ham, mens han nysgerrigt så sig omkring, og nær studerede alt hvad hun vidste ham. Han fandt tydeligvis stedet her interessant, så han ville få alle de detaljer med ham, som det var ham overhoved muligt, og mens de gik strøg han blidt hendes arm, mens han fortsatte med at holde hende tæt ind til sig, for at vedligeholde de lyster, han havde set hun udviste i bilen.

Dust ville havde spurgt hende, om hun gad vise ham hendes private gemakker, en tanke han fik i det øjeblik hun nævnte det, man da hun stoppede midt i hendes sætning, og et smertens skrig kom fra den anden retning, ville han da først lige finde ud af, hvad pokker der skete for enden af den gang, så han fulgte straks med Medusa i den retning, mens hun burde kunne mærke på ham, hvor nysgerrig han var. Da han så at det var et tortur kammer, smilede han ondskabsfuldt da det var lige noget for ham, og hans opmærksomhed blev rettet mod det væsen der blev tortureret, da han havde en noget så lækker skygge, der fangede hans opmærksomhed lige så meget, som den duft der kom fra Henriks madlavning, kunne fange hans opmærksomhed, hvis han var i engle form. Han fulgte med i hvad der skete, da Medusa gik hen til tortur offeret, og spurgte ham om han havde lært hans lektie, og af ren nysgerrighed gik Dust roligt hen til hende, og nussede hende forførende på halsen.
"Hvad har dette lækre måltid gjordt, for at ende herinde og blive marineret?" spurgte han nysgerrigt, og så sultent op på offeret, mens han stod tæt op af Medusa, så hun kunne mærke hans stærke og magre krop mod hendes ryg, og føle sig som den smukke kvinde Dust mente hun var.

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   30/10/2013, 15:52

Kattesmilet blev bare bredere og bredere og de andre glimtende og nysgerrige øjne fra alle hendes mænd blev endnu mere intense, det var næsten som om, at han sad i et mørkt rum og alle deres øjne brændte med hver deres stikflamme. En rungende latter måtte ham, som nok var sjældent noget, som han mødte fra andre kvinder, da kvinder oftest havde et meget fint grin og helst ikke holdte sig tilbage. Men Medusas latter var klar som en kvindes, men havde en rungen som et hjerteligt latter nu end var, når den ikke blev holdt tilbage.
"Jamen jeg kan lide dine planer, men ja Micha. Hun er en speciel dame, men tag dig ikke af det, hun er....mmmm hvad skal mange kalde det.... Ny til faget? Hun er jo ikke andet end en forpjusket fugleunge, som har fået en guldkrone på hendes hoved, som hun endnu ikke har gjort sig fortjent til. Nej Vladimir har stadigvæk magten, det skal du endelig ikke bekymre dig om
Noget rodede rundt i den arbejdende hjerne hos Dust, det var Medusa mere end klar over, og det var samtidig med at hans bølger af seksualitet strømmede sig over hende. Inden hun selv havde smuttet udenfor og Dust var gået væk fra sin tætte position på hende, så lod hun lige fingeren køre på hans næseryg og sendte ham et legende og udfordrende smil.

"Så specielt er det nu heller ikke, det var klanens første medlemmere, som havde fundet stedet her, men jeg har selvfølgelig givet det mit kvindelig præg på stedet. Men det var også dengang, da klanen var intet andet end kun 5 personer og kun kendt blandt medlemmerne. Men gud velsigne dem for, at de stadigvæk havde startet klanen, da ellers havde jeg ellers intet haft at kunne overtage
Sagde hun med et glimt i øjnene mens hun kiggede på porten. Inden i hovedet på hende selv, så fik hun de gamle minder tilbage. Hvordan hun havde ligget kun næsten minutter fra at dø af vandmangel og den udmattede og skadet krop i sandets gloheden overflade. Her var hendes ødelagte krop blevet løftet op ført til denne kroppe og holdt i live med de kræfter, som de få mænd nu havde. Sammen gjorde de det, som var allermest uforventet, de samlede deres ejendele og betalte for en engineere for at betale de uoprettelige skader. Således endte det med, at hun gjorde klanen større end større, da hendes hævngerrige sjæl havde fået hende til at gøre alt, hvad hun måtte.
Et smil gled på hendes læber, da hun huskede, hvordan hun havde trasket op af det sorte marmorsgulv med de røde blodåre og direkte imod Vladimir. Slangerne ville have haft ædt hende, men heldigvis var den strålende stædighed i hendes øjne og på den måde, som hun tvang sin stolthed væk, da hun bønfaldede ham om at hjælpe sig, det som reddede hende.

Mens de kvindelige former vuggede foran ham og gik sin gang, så kastede hun et blik bagud imod Dust. Et lumsk smil var på hans læber, som fik hende til at knibe øjnene en smule sammen, men hurtigt gik videre som ingenting. Ja hun havde personligt nu inviteret ham ind i hendes klan, men hun vidste mere end nogen anden, at de havde bragt en tiger med ind i deres hule, og man vidste aldrig normalt, hvornår en tiger ville gå amok, især da den endnu ikke var blevet til en af hendes killinger, som alle de andre.

Lige inden Dust stilte sig tæt op af hende, så smældede hendes pisk igen så hurtigt, at øjet ikke kunne opfatte selve pisken. Skriget blev druknet i hans egen udmattelse, hvor han ikke kunne andet end at rent og skær koncentrere at trække vejret, selv det krævede enormt meget energi for ham. Hun måtte bare have haft set endnu grummere ud, nu hvor hun stod med Dust bag sig som en skygge. Medusa var dog ikke så ond som Dust, eller sågar var hun måske ondere, fordi så længe hun aldrig gav sit ord på noget, så var hun chaotic neutral, mens Dust var chaotic evil. En med en morale som chaotic evil var selvfølgelig enorm ond og prøvede bare at skabe kaos og ingen morale havde, mens hun var en kvinde, som havde ben i næsen og gik efter det, som hun ville have, om det så var gode eller onde ting, det betød intet, så længe hun gjorde det, som hun havde lyst til.
De store grønne oliven øjne forvandlede sig fuldstændigt om til havblå, da hendes mekaniske øjenfarve skiftede efter hendes sind. Blå betød normalt, at hun var enormt lystig, men også ofte grådighed og magtbegærlighed. Øjnene vendte bagud imod Dust, mens hendes krop syntes at lade sig være ekstra tættere på Dust. Hendes lange feminene fingrer gled langs siden af hans hoved, hvor hun så dybt ind i hans øjne, som fortalte mere end et malet billede kunne, hun havde nogle planer i hovedet.
"Rigtigt ville jeg havde haft sluppet ham fri bare for at vise klanens magt mmmeeeennnnn.
Hun nussede Dust i håret lige bag hans øre.
"Nu hvor vi har en speciel gæst, så kan du få ham
Manden, som hang foran hende, opfattede godt, hvad Medusa snakkede om. Normalt ville han prise sig lykkelig for at død, men da hans tomme og matte blik af rent smerte kiggede op på dust og så, at han var en skyggedæmon, så ville han gerne leve lidt længere.
Medusa viste med hånden, at han måtte gerne gå fremad og tage ham. Imens ville de klare havblå øjne hele tiden følge ham med en større intensitet end han før havde set hende med, og desuden hvis han gik ham nær og skulle til at æde ham, så ville medusa være helt tæt på Dust og lagde sin ryg være op imod Dusts. Der var ingen tvivl oom, at Medusa ville nyde at se ham blive ædt lige foran hende.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   1/11/2013, 12:07

Dust kunne godt mærke, de seksuelle udstrålinger der kom fra Medusa, da hun gav ham lov til at spise det stakkels offer, og han lagde let armene om hende, mens hun stod foran ham, så han kunne stryge hende op af maven med blid hånd, mens han lyttede til hendes stemme, og så dybt ind i hendes øjne. Han smilede lumskt da hun gav ham lov til at spise, og gav hende et tirrende kys på halsen, mens han mærkede hendes hånd, der nussede hans ansigt, og hans hænder stoppede lige under hendes bryster, samtidig med et sidste forførende kys, blev placeret bag bag hendes øre, hvor han kunne hviske i hendes øre.
"Hvor er du bare sød ved mig, min kære Medusa, jeg må huske at takke dig ved at være ekstra god ved dig, hvis du altså får lyst!" hviskede han så lavt, at kun hun hørte hvad han sagde, før han slikkede hende sensuelt på halsen, for at hentyde til hvad han ville gøre ved hende, for at takke hende for hendes gavmilde person. Han gik frem mod offeret, da Medusa gav ham tegn til det, og hans hånd strøg blidt og diskret hendes mås, da han gik udenom hende, med et sultent glimt i øjnene og et ondt smil på læben. Sand fra hans krop, kom ud af hans ærmer for at flyve op til fyren, og få ham ned til Dust, der lagde sin hånd mod hans hals og holdt ham oppe, så han hang og rallede i et forsøg på, at trække og gispe efter vejret.

"Hmm du har virkelig marineret ham godt, min kære Medusa, det lige så hans skygge får mig til at dirre af lyst!" sagde han efterfulgt, af en lav men kold latter, mens han trak hans mad ind til sig, og holdt ham fast i et hårdt greb, så det gjorde direkte ondt på ham, efter den tortur han havde været igennem. Dust mærkede Medusas ryg mod sin egen, imens han begyndte at æde af ham. Det var nærmest så man kunne mærke, at hans aura blev stærkere mens han spiste, mørke og kulde begyndte at være mere påtrængende, efterhånden som hans aura blev stærkere, af den gode mængde kræfter han fik, af at spise det stakkels lille offer. Da han slap fyren, faldt han livløst til gulvet, før Dust vendte sig om mod Medusa, og lagde hænderne på hendes hofter, så han kunne stå tæt bag ved hende, og snakke med hende mens han var intim med hende.

"Jeg takker for det lækre måltid, det er længe siden jeg har fået en så velsmagende skygge, og det kan jeg vist udelukket takke dig og din tortur gut for, at i har sørget for den slags!" sagde han vel tilfreds over måltidet, og den mulige dessert han kunne få, hvis han kunne få Medusas begær, til at gøre så hun gav ham alt hendes opmærksomhed, og mere til "Men nu når jeg husker det smukke, nåede du egentlig at vise mig, dine private gemakker? Jeg ville blive meget beæret, hvis jeg kunne se hvor selveste den ærefulde, og yndige Medusa Victorias i egen høje personinde bor hende, i hendes klans hovedkvarter!" hans hænder fulgte hendes hofte, hen til hendes mave skind, og strøg hende blidt op af maven til under hendes bryst, og videre ned til hendes hofter igen, mens han holdt hendes krop så tæt på sin egen, at hun burde føle sig som den eneste kvinde, der fortjente hans opmærksomhed.

The Eye.
Second Class.
Second Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   14/1/2014, 17:55

De kolde dæmoniske læber var som champagne bobler på hendes hud, som pirrede hende endnu mere, hvilket gjorde, at hendes isblå øjne vedligeholdte sin glød og farve.
Smagen af blød var lige tæt på at dukke frem, da hun måtte bide sig i læben, da en varm tunge gled op af den blege lyse og i særdeleshed følsomme hud.
De store øjne, som ellers kunne oftest minde om dådyrsøjne, så med en stor intensitet, som kun et nysgerrigt barn kunne præstere. Mens dæmonen imod hendes krop var igang med at spise, så gled hænderne med metalknoglerne ned langs hans krop, først fra brystkassen i et agtig kram, men fingerens lettere boren blev ført stille og roligt ned af hans krop, og for hver gang manden sukkede i smerte osv. Så gjorde Medusa det endnu hårdere, hvor man skulle være rets så dum, hvis man ikke vidste, at hun nød synet af det hele, for hun nød magten som buldrede under hende. Lige før han havde spist færdig nåede hendes fingre at glide ned over hans hofter, så ved lysken og meget tæt på de ædelige dele.
Men da manden faldt livløst på jorden, så hoppede Medusa et skridt tilbage, skam ikke af skræk overhovedet ikke. Hendes ansigt præsterede noget af et uskyldigt skuespil med, at hun ikke lige vidste, at hun havde haft gjort det på ham.
"Man skal jo passe sine gæster godt ikke?
Sagde hun, mens hendes høje hæle lød imod gulvet, og hun gik nogle skridt imod ham med hendes høje højde på de 207 med hendes sko.
Øjenlågene faldt langsomt i og syntes at dirre en smule af de bølger af kildren og velbehag, som skød igennem hendes krop. En håndbevægelse viste, at cyclopen skulle smutte væk. Imens sagde hun med en halvhviskende stemme, som tydeligt var præget af det brændende begær.
"Hvorfor dropper du dog ikke det der og siger, at du vil have mig?
Hendes hænder var blidt omkring hans hals, men da hun sagde det, så greb de noget hårdere fast, sådan bestemt, som tydeligt viste hendes mere dominerende begær.
Hvis han ville tage hende endnu mere ind til sig og måske kysse hende eller nærme sig med hans hoved, så vil en nej-nej finger stå i vejen. Smidigt og hurtigt bukkede hun sig og kom ud af hans greb, mens hun halvløb hen til døren med et halvfnisende skolepigegrin, hvor hun smuttede væk og foran døren til hendes eget sted. Der stod hun og bare ventede på ham med glødende blå øjne, som kun lyste mere og mere.

Om han ville prøve at tage hende der, eller hvad han end ville gøre, ville Medusa tage fat i ham og holde ham tæt, mens hun let og elegant sprang op og fik benene omkring ham, mens hendes hale under sig havde gjort det muligt at springe elegant, som når en kænguru bruger sin hale. Halen under hende begyndte at svinge fra side til side. Fine tænder bed fast i hans læber og han mærkede en svien, da hendes hjørnetænder var af sølv med hellige anti-dæmoniske symboler.
Hun smilede bare drillende imod ham, og hvis han gjorde noget for at åbne døren ville hun sige.
"Nej vent, skal lige slå mine ca 10 fælder fra
Hun koncerterede sig for et øjeblik, mens hun bare stirrede ind i hans røde dæmoniske øjne. Faktisk havde hun over 20 fælder i dette rum, men det behøvede hun ikke at fortælle ham.
Da døren åbnede op af sig selv, da hun brugte sin evne, kom de ind i et stort rum på nok ca 20x30x5 meter. Hele gulvet var belagt med overblødt tæppe, som mere mindede om pels. En stor drømmeseng var midt i rummet og ellers var hele sengen omgivet og rummet fyldt med diverse genstande, alt fra meget gammeldags, til dyrebare, til underlige, til spændende ting, faktisk et rum for enhver nysgerrig og grådig sjæl for skatte og værdifulde genstande. På vægten hang der hylder med diverse ting, flere kranier hang på væggen, våben, kæmpe kort og alt muligt andet. Helt klart ville enhver blive enormt barnagtig hvis de så dette rum for alle de mange spændende ting. Men det ville nok også gøre en vagtsom, da halvdelen af tingene vidste man nok hvad var, og hvad fare havde de så?
Hendes hoved kastede imod sengen og viste, at de skulle derhen mens hun havde et enormt lumsk smil på sine læber. Så snart de kom på sengen gjorde Medusa krav på at sidde øverst, mens hendes smil blev endnu større og det var tydeligere, at hun blev endnu mere lystig.
"Vil du være med på en lille leg?
Hun så meget insisterende på ham, mens han lå under hende, og hvor hun kunne mærke, at hun tydeligvis var et hankøn, da der var noget, som prøvede at mase sig igennem bukserne imellem hendes ben, som var velplaceret lige oven på ham.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   14/1/2014, 19:44

"Så får du det da så direkte, min kære lille guldhjertede djævel, jeg har lyst til at tage dig, og lade mit begær gå udover dig smukke, og jeg snakker ikke blot om lidt hurtigt og lystigt leg, jeg snakker om at have et ordentligt knald med dig, der får krøllet dit sengelagen så meget, at det ikke længere ligger på din seng, når jeg er færdig med den velskabte krop du har, og som jeg begære så meget!" hviskede han frækt, og trak hende ind til sig, for at lægge sine læber mod hendes, men han mærkede straks at det fik han ikke lov til, da en ikke nikke nej finger fra hendes hånd holdt ham fra at gøre det, så i stedet fik hendes finger det tirrende kys, før han bed let i det yderste af hendes finger, mens han så hende dybt ind i øjnene, med hans røde øjne der var som fæstnet til hende, da hun var centeret for alt hans opmærksomhed. Da hun smuttede ud af hans arme, fulgte han efter hende med beherskede skridt, selvom han mest af alt havde lyst til at styrte efter hende, for at fange hende, rive tøjet af hende på stedet og tage hende, med en den dyriske lyst hun havde vækket i ham, så ingen her i dette gemmested var i tvivl om, hvad det var deres leder lavede sammen med 'den nye fyr'.
Men trods hans beherskede skridt, kom han hen til hendes gemakker dør, kort tid efter hende og da hun tog ham ind til sig, havde han hurtigt armene om livet på hende, og hænderne blev solidt placeret på hendes røv, da hun let og elegant smed benene om hans hofter. Han pressede hende blidt op mod væggen, da hun bed i hans læbe, han lod sig ikke mærke af den sviende effekt, fra de dæmon symboler der var på hendes sølvtænder, hans engle side hjalp med at halvere smerten og den fulde effekt af dem, men det sviede dog stadig det kunne han aldrig slippe for, men i stedet for at beklage sig over det kunne man mærke på ham, at han blot begærede hende mere, da lidt smerte i denne situation, ikke var noget han beklagede sig over, hvilket var grunden til hun fik et tirrende kys, imens han greb ud efter dørhåndtaget, da han ville ind på hendes værelse lige nu, så de kunne komme i gang med det frække et mere privat sted, i stedet for at gøre det et sted hvor andre kunne komme og glo, for ikke at glemme forstyrre dem.

Han stoppede med det samme, da hun sagde han skulle vente til hun havde slået fælderne fra. Om der var 10 fælder eller 100 var han ligeglad med, han havde hverken tænkt sig at stjæle fra hende, eller forsøge på at komme hende til livs, så i sidste ende interesserede det ham ikke, hvor mange fælder der var på hendes værelse, bare de ikke dræbte ham når han tog hende med derind, eller mens de var midt i en omgang lagnkrølleri. Han så sig kort omkring i rummet, da han trådte ind i hendes gemakker og lukkede døren efter sig, og mere skulle der ikke til for at han var tilfreds indtil videre, for lige nu var det han fandt mest interessant i dette rum, den lækre sild der hang med benene om livet på ham, han kunne altid se nærmere på tingene senere, lige nu var sengen meget vigtigere, især fordi Medusa henviste ham til den med et nik. Han kunne nærmest mærke lystighed en stige i hende, efter hun havde gjort krav på den dominerende øverste plads, men det betød ikke hun fik lov til at sidde op, hvis hun bare ville snakke.
"Det kommer an på, hvad det er for en leg du gerne vil lege med mig? Lige som med min mad, nyder jeg at lege med min sex partner, det gør bare bare tingene så meget bedre!" sagde han tirrende, og satte sig let op mens han lagde armene om hende, for at kysse hende tirrende på halsen, op af hagen og hen til hendes fine læber, som han kyssede forførende. Hans jern afslørede ham helt klart, han var liderlig og deres tøj var en hindring for ham, der afholdte ham fra at trænge op i hendes fugtige indre, selvom hendes underliv var så utroligt tæt på, at han nærmest kunne mærke varmen, trænge igennem fra hendes underliv til hans stive lem. Han smilede tirrende til hende, mens han så dybt ind i hendes øjne, hans hænder havde fundet vej op under hendes trøje, mens han ventede på at høre hvad hun ville lege med ham. En af grundene til at han var så fysisk tiltrukket af hende, kom nok af at de begge var leder typer, alpha typer der var vant til at bestemme og være magtfulde, eller i det her tilfælde den der lå øverst i sengen, og det her var nok det knald han ville finde mest interessant indtil videre, da hun var hans første alpha hun sexpartner.

I de få sekunder han brugte på den tanke, havde hans hænder fundet vej op af hendes krop, han lagde hænderne sammen på hendes ryg, og holdt hende helt ind til sig, så bulen i hans bukser, nærmest ikke kunne komme tættere mod hendes underliv, han begyndte at kysse hende op af halsen igen, til han nåede hendes øre som han nappede blidt i. Selvom hun havde gjort krav på, at være den der sad øverst da de først ramte sengen, kunne han alligevel ikke lade vær med at tirre hendes alpha side lidt, ved at flytte hans ben så han kunne ligge sig over hende, og kysse hende på den sensitive hud, der var over hendes barm og blottet af hendes tøj, mens en blid hånd masserede hendes bryst, så hun kunne få følelsen af, at der var en udfordring i det hvis hun ville være den dominerende, for han gav hende skam ikke bare lov, til at få kontrollen over ham bare fordi hun kunne give ham, det hans mandighed trængte til. Lige meget hvad hendes leg måtte gå ud på, havde han i den grad i sinde om, at det her nok skulle blive en sjov omgang i kanen, med denne smukke lille sag, han lå over.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: In the meanwhile (Dust)[18+]   

In the meanwhile (Dust)[18+]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» this is noting personal just Buisness //Dust//
» Dust- En skyggedæmon