Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime14/9/2013, 19:24

Diana smilede glad over hans kommentarer, og da han smed tøjet for at ligge sig nøgen hen i sengen, smilede hun tørrende og frækt til ham, da hun godt kunne se på den måde han lå på, at hun nemt kunne ligge sig til rette med missen mod hans ansigt, men hun havde skam andre planer, frækkere planer der omhandlede hendes ide om godterier, han kunne slikke af hendes krop før han kunne komme til, og slikke hendes mis.
Diana gik let ud i køkkenet, og tog nogle ting frem som hun skulle bruge til deres frække leg. Hun rivede en gang chokolade så det blev til drys, og tog en skål som hun puttede det ned i, hvorefter hun tog en af de der dåser med flødeskum man kunne spray ud i en fed stråle, før hun let kom ind til ham med skålen og flødeskum men.

Hun smilede frækt til Kuuma da hun kom ind til ham, satte tingene på natbordet og rettede sig op igen. Hun begyndte at smide tøjet langsomt og frækt, for at give ham lidt godt til øjnene, og da hun havde smidt det hele satte hun sig ned ved siden af ham.
"Kan min vovse stadig lide hvad han ser?" spurgte hun frækt og kyssede ham kærligt, før hun tog flødeskummen, og sprøjtede en roset på hver af hendes brystvorter, samt puttede lidt chokolade på "Vil du smage?" spurgte hun frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime14/9/2013, 23:56

Kuuma så sin Alpha smile over han's ord tænkte han nok, og da han havde sat sig i stilling, så han hende's smil som fik ham til og reagere, dog undrede han sig, imens han fulgte hende med blikket, undrede sig over hende, men hun var han's Alpha så han stillede ikke spørgsmål ved hende's ide, selv om han gerne ville smage hende's safter, så fulgte han hende med ud i køkkenet, altså med øjnene, imens han så undrende til imens hun fandt chokolade frem så vel som drys, hvilket fik ham til at undre sig noget så meget.

Han så hende komme ind til ham igen, sætte tingene på natbordet, og han så undrende ud, dog så han glad ud da hun klædte ham, og han satte sig ned for at nyde synet, han så hende sætte sig ned, hørte hende, og svarede kærligt.
''ja min elskedet Alpha og mage, ja det gør jeg''
han besvarede hende's kærlige kys, og han så hende tage flødeskummet og sprøjte som en rose på sine brystvorter, og putte lidt chokolade på, han så undrende på det, han så på hende og lagde læberne om den ene brystvorte og labbedet roligt gotterne i sig, og han begyndte blidt at sutte på hende's brystvorte imens han så op på hende, før han lagde læben ved den anden brystvorte og labbedet det i sig, han så ud til at kunne lide det, og det kunne han osse.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime16/9/2013, 01:24

Diana smilede glad over at han stadig syntes hun var smuk, hun kunne godt lide når han sagde det til hende, eller så på hende og han havde et blik der udstrålede at han syntes om hvad han så. Da hun havde pyntet sine brystvorter, og han slikkede det af igen, kom hun med en nydende lyd og smilede kærligt til ham, mens hun nød at han slikkede det af, og slikkede på hendes brystvorter nu han var der. Hun lavede en stribe mere op af hendes ene bryst, og små prikker op til hendes hals for at lokke ham derop, da hun nød når han kyssede, slikkede og nappede i hendes hals.
"Vil du altid elske min krop, som jeg holder smuk for din skyld skat?" hviskede hun kærligt, og ventede på at han slikkede det nye spor i sig, med hans ru ulve tunge.

Når han så havde gjort det, og forkældet hende rundt ved hendes hals, satte Diana sig lidt op af sengegærdet, spredte benene så han kunne komme til hendes mis, og lavede et sidste spor ned mod hendes mis, og et kryds lige over hendes klit der betød at her var skatten.
"Kom så vovse, kan du finde vej til skatten?" spurgte hun uskyldigt sødt, og glædet sig sådan til at blive forkældet ved at han slikkede hende, så hun kunne mærke om han havde lært noget af, at iagttage Alexis og Diana slikke hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime18/9/2013, 00:48

Kuuma så hende smile glad, og han smiledet blidt tilbage, med et underdanig, med blid varme og glæde i han's øjne, og han moredet sig over denne underlige leg, mest over den søde smag af flødeskum, han havde dog hørt hun nød det, og han syntes selv om det, smiledet kærligt tilbage til hende med rolig munterhed, og han fulgte roligt med i imens hun lavede en stribe mere op af hende's ene bryst, og små prikker op til hende's hals, han slikkedet roligt det af på hende's bryst og lod blidt tungen glide op til hende's hals, han hørte sin Alpha, og fortsatte med og slikke på hende's hals, han spændte roligt sine tykke torve kræftige muskler, som var tydeligt markeret over hele han's krop, for at vise han selv forsøgte, var dog usikker på om han gjorde et godt job, han svarede dog kærligt ind i hende's øre med en blid kærlig stemme.
''vil jeg, min elskedet Alpha, men elsker dig ikke kun for din krop, men for dit sind, din charme, dig i det hele taget''
han nappedet blidt i hende's øre som en slags blid drilleri, og han fortsatte blidt med og kæle hende's hals med tungen nu, imens han holdt sine muskler spændt til briste punktet så hun kunne nær studere dem hvis hun ville.

Han havde kælet hende's hals i lidt tid, da han så hende sætte sig lidt op og så sprede sine ben, han så nysgerrig på hende hvad hun nu havde fundet på af ideer, fulgte roligt det spor hun lavedet ned til sin mis, han så på hende med et drillende blik da hun spurgte ham på en sød uskyldig måde, og han begyndte blidt at slikke sig vej ned af hende's krop, med blide kælende slik, ned til hende's mis, og han begyndte blidt at slikke hende, som han havde set sin Alpha slikke Alexis, han vidste ikke om han gjorde det godt, men han forsøgte af bedste evne, imens han blidt strøg hende's lår kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime19/9/2013, 13:17

"Sikke dog en smuk krop du har skat, så stor og muskuløs jeg bliver jo helt liderlig af at se på dig smukke!" sagde hun forførende, mens hun nød at han nappede i hendes øre, og hun strøg hans stærke brystkasse og arme "Jeg føler mig bare så tryg når du er i nærheden, for jeg ved du elsker mig lige så højt som jeg elsker dig, og så er du bare så god til at passe på mig! Lille søde nøgne mig, der ligger her helt uskyldigt, og bliver helt våd i min mis af at se din muskuløse krop, og din store stive pik der stritter så loggende fra din krop!" hun nussede blidt hans nakke, mens han slikkede flødeskums sporet til til hendes mis af hende, og i det øjeblik hans ru tunge ramte hendes fugtige mis, blev hun straks mere opstemt og små stønnede nydende.
"Uh din frække vovse, der er vist en der har lært et par nye tricks siden sidst!" stønnede hun uskyldigt, da hun elskede når han følte sig mandig, og tog sig af hende som en rigtig af mand, der skulle ordne sin mage. Hun satte sig let så han bedre kunne komme til, og spredte benene helt for ham, så hendes skamlæber var lettere spredte, og nærmest bød hans tunge velkommen indenfor.
"Kæl lidt for min klit skat, slik den i blide små cirkler og skift lidt mellem at kysse og slikke!" guidede hun blidt mens hun stønnede nydende og strøg hans nakke "Fortsæt så lidt længere ned, og lad din tunge glide tirrende ind mellem mine skamlæber et par gange, før du lader den komme ordentligt indenfor! Slik så med langsomme bevægelser, fra bunden af mine skamlæber og hele vejen op til min klit, og husk at få tungen indenfor, så du rigtig får gang i mine kildne nerve ender, før du lader din tunge glide ind i mit indre, og kælde for mit yderste g-punkt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime23/9/2013, 16:41

Kuuma knurredet glad og tilfreds ved sin Alpha's forførende ord, og han fortsatte med og nappe i hende's øre og hals, han hørte hende's ord som kun gjorde ham mere opstemt imens han puttedet sig ind til hende, han mærkedet hende's hænder på sin brystkasse og arme, han nød osse hende's nusseri i sin nakke, imens han slikkedet flødeskummet i sig, han hørte sin Alpha stønne nydende da han's tunge ramte hende's mis, han så muntert op på sin Alpha imens han prøvedet sig frem ved og slikke hende's våde mis, og han så hende sprede benene så han kunne lettere lægge sit hoved til rette og slikke sin Alpha, han så kort op på sin Alpha da hun gav ham instrukser som han roligt fulgte, slikkede hende's klit blidt med tungen i små cirkler imens han små kyssede så vel som fortsatte sit slikkeri, forsøgte og følge hver et ord, og han fortsatte ned for lade tungen glide ind mellem hende's skamlæber blidt og roligt, langsomt for og gøre det mere tirrendet end han burde, med et mildt smil, op til sin Alpha og han slikkedet roligt og langsomt fra bunden af hende's skamlæber op til kliten imens han langsomt lod tungen glide ind i hende og blidt begynde og slikke rundt inde i hende, så han rigtig fik smagt på hende og kørt tungen rundt, og han forsøgte og få tungen til og nå hende's g-punkt, vidste ikke om det gjorde, så han fortsatte med og slikke af bedste evne og med de nye instrukster.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime28/9/2013, 19:19

Efterhånden som han slikkede hendes klit, kom Diana tættere og tættere på en orgasme, hun strøg ham hen over hovedet og ned i nakken, da hans tunge trængte ind i hendes våde indre, og selv han burde kunne mærke på hende at han havde fat i hendes yderste g-punkt, hvilket ophidsede hende til en fantastisk og mild orgasme, som hun udtrykte gennem et langtrukkent støn, mens hun blidt pressede hans hoved mod hendes mis. Hun smilede nydende til ham, da hun nu var tilfreds med hans indsats med tungen, og nu måtte han godt få lov til at komme til, og kneppe hendes våde mis, der i allerhøjeste grad var klar til sex.
"Din alpha er tilfreds med din slikken, så nu må du få din godbid min lille skatte vovse!" sagde hun kældent og ville havde ham op i øjenhøjde, så hun kunne kysse ham "Hvad siger den slemme vovse, til at bedække mig op af væggen hvor jeg er helt i din magt? Eller vil du have en helt speciel godbid, som at give mig den i min frække lille mås? Hvad synes min vovse, ville være en passende godbid, for din dygtige slikken af din alphas våde mis?" hun lød stadig kælden og lystig, da hun ville appellere til hans dyriske lyster, så den store han ville bedække den lystige alpha tæves mis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime2/10/2013, 17:06

Kuuma kunne fornemme på sin Alpha hun hele tiden kom tættere på en orgasme, da han slikkedet hende's våde indre, han nød hende's strøg over sit hoved og nakke, han vidste han havde fat i g-punktet og fortsatte med og holde den der, og da han hørte hende's støn, så han blidt op på hende, fortsatte dog sit slikkeri da hun presset han's hoved imod hende's mis som han gladeligt fortsatte med at slikke, han så hende's nydende smil og knurredet kærligt til hende, som en underdanig vovse, dog da han hørte sin Alpha, svarede hende kærligt.
''hmm lyder fint med mig hehe!''
han så kælent på hende med et snu blik, han lyttedet roligt til hende og rejste sig op, tog sin nøgne Alpha op i sine arme, gik over imod væggen og pressedet hende imod den, imens han roligt stak sit skaft op i hende, samledet hende's håndled og holdt dem fast imod væggen med sin ene store hånd, så hun var i han's magt, og han støttedet hende med den anden hånd på hende's ene balle, han så kælent på hende og kyssedet hende på halsen, slikkedet blidt og kærligt og blidt op på munden, han begyndte så at lade sit lem glide ud og han hamredet så hårdt op i hende, sådan fortsatte han med og hugge hårdt op i hende imens han klemte om hende's numse med et fast greb, lod blidt tungen røre hende's læber imens han holdt hende's hånder fast på væggen og sin krop presset imod hende's, da kom en lav dyrisk knurren fra ham som en nydende knurren, bare mere dyrisk.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime4/10/2013, 01:59

Diana smilede frækt til ham, da han løftede hendes nøgne krop op, og gjorde intet modstand mod ham, da han pressede hende mod væggen, og sørgede for at han havde total dominans over hende. Hun lagde let benene om livet på ham, da hun mærkede hans stive skaft trænge op i hende, for at gøre det nemmere for ham at holde hende oppe, og lavede et uskyldigt lille pige ansigts udtryk, som var hun fanget af den store stygge ulv, og blot var den lille rødhætte.
"Nyd mig vovse, jeg er din godbid, min mis er ikke færdig med sit job, før du er tilfreds med mig!" sagde hun nydende, og begyndte at stønne da hun mærkede, hvordan han begyndte at hamre op i hende, mens han slikkede hendes hals og læber. Hun begyndte blidt at slikke igen, som var de 2 ulve der kyssede hinanden på deres egen måde, og kæmpede lidt imod for at få hænderne fri "Vil du ikke nok være sød, og slip mig fri?" hviskede hun uskyldigt i hans øre, som en del af et lille rollespil "Jeg lover at opføre mig pænt! Jeg er ked af at jeg var uartig, vil du ikke nok tilgive mig, og lade vær?" hun lød bedende, som om hun virkelig blev af straffet for at have været en slem pige, og tiggede ham om nåde, selvom hun fortsat ikke kunne holde sin stønnen tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime7/10/2013, 16:16

Kuuma smiledet lige så frækt tilbage, dog på en lidt mere dominerende måde, han mærkedet dog hende's ben om sit liv, og det gjorde ham kun mere dominerende så han hamrede sit lem hårdt op i sin Alpha, og han så det lille uskyldige pige udtryk, han hævedet øjenbrynet, og han lyttedet til hende's ord, og nappedet hende bare blidt i øret og kærligt i halsen så vel som skulderen, for at vise sin dominans, han så på hende da hun stønnedet ved at han hamredet op i hende, han mærkedet hende's slikkeri og slikkedet bare tilbage som en boss ulv, han mærkedet hende kæmpe imod, som fik ham til at presse hende imod væggen så hun ikke ville kunne kæmpe imod, han grinte blidt ved hende's ord og hamredet op i hende som svar, og fortsatte så sit forhenværende med at hamre op i sin Alpha's stramme mis, og han hørte hun ikke kunne holde sit stønneri tilbage som fik ham til at klukke mere, og han slikkedet hende så blidt på halsen, nappedet i hende's øreflip, hals og skuldre, med sit store lem hamrende oppe i hende og en tung nydende knurren i brystet.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime7/10/2013, 22:39

"Please herre vil du ikke nok lade være, jeg lover at opføre mig pænt!" tiggede hun stønnende, da han pressede hende mod væggen, så hun ikke kunne kæmpe imod. Hun stønnede højere da han bare hamrede videre hendes mis, og sendte ham et bedende blik "Jeg skal nok være sød herre, vil du ikke nok lade være, jeg er virkelig ked af det!" hendes stemme blev stærk forstyrret af hendes stønnen, da hendes krop reagerede stærkt possotivt, på at han dominerede hende på den måde som han gjorde. Hun slikkede ham underdanigt og bedende på halsen, som var hun hans ejendom, der prøvede alt for at undskylde overfor sin herre, fordi hun havde været en slem slave, og hun prøvede at kæmpe lidt imod, for at tirre hans dominans følelse over hende. Under dette knald havde han fået lov at være alpha hannen, det var ham der var herren, og hende der var hans beta, hans slavinde, hans ejendom han kunne gøre med som det passede ham, og hun gjorde sit bedste for at tilfredsstille ham, og hvis han kunne mærke det på hende, var det kun Kuuma der kunne mærke på hende, at hun elskede ham og deres frække lege. Hun nød faktisk ret meget, at mærke at han også kunne tage styringen i deres sex, men som han vidste var det altid hendes ord der var lov, når det kom til stykket, så når hun sagde noget med en bestemt minde, skulle der bare makkes ret uden tøven.
"Åhh herre jeg ved min slave fisse tilhøre dig, men vil du ikke nok tilgive mig herre? Jeg beder dig herre af hele mit hjerte, vil du ikke nok tilgive mig, jeg vil gerne tage den i munden hvis du vil have det, bare skån mon stakkels slave fisse, den er ikke vant til din store vovse pik!" stønnede hun tiggende og bedende, mens hun prøvede at få hans tilgivelse, gennem underdanig og bedende opførsel overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)   [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
» [Uafsluttet] Flugten (Kuuma, Luke, Niko, Selena)
» This is exciting //Diana//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: