IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   13/8/2013, 21:27

tid: midt om natten
sted: et lille værelse, diregte ud til en lille gyde
omgivelser: det lille værelse var meget mørgt, det eneste lys kom fra en næsten udbrandt pære i loftet

Alicia sad ved sit bor og væntede, hun havde en aftale med en lejesoldat omkring nogle brandbomber og panserbrydende kugler, hun var rimelig sikker på at hun kunne få en god pris for dem, da de var svære at få fat i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   13/8/2013, 21:54

Kuuma kom stille gående, næsten lydløs, takke være sine Stealth Boots, og han skævede sig kort over skulderen, imens han afsikrede sin M8A1 kamp riffel, da han ville være sikker på da ikke kom nogen ubehalige overraskelser, dog var han klædt i sin fulde kamp rustning forude Stealth udstyr, og han's tøj, en fuld ørken camo jakke, med en hvid Tshirt inde under, et par ørken camo kamp bukser, nogle tunge militær læder støvler med hvide sokker, sin skelet maske, og nogle fingerløse læder handsker som dækkede han's ar på han's knoer som kunne vise han var en vant nævekæmper forude en af de meget hårdførte typer, en kamp dolk spændt fast til han's lår og sin Tac45 spændt fast til sit bælte hvor han let kunne trække den forude han's tøj som dækkede han's tattoveringer ( Info under profil ), og han håbedet at dette var the real deal, og ikke en brøler, siden han havde brug for ammunition så vel som noget at sætte ild med, og han trampedet roligt hen af gyden, imens han skævede rundt, altid på vagt, som han's indre ulv var, og han sikrede sig endnu en gang om han's pung stadig var der, fordi han magtedet ikke og jage tyve denne her nat, dog stoppede han op da han var nået, og han rev døren op, trådte ind og lukkede den hurtigt, dog to sekunder's tid før den smækkede, lukkede han den lydløst, han trådte så tungt frem, ind i lyset, stadig i sin fulde højde på 192 cm, han tog pengene frem og smed dem på bordet og sagde stille.
''har du varene?''
han lød venlig, dog alvorlig, som en da bare ville have varene for og smutte igen, så vel som typen da ikke ville have problemer, men ville dræbe hvis da opstod problemer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   13/8/2013, 22:15

Alicia var klædt i en lang hættetrøje med det formål at skjulle hendes hår, det havde før ødelagte en god handel, da de fleste mennesker ikke brød sig om mutanter, hendes bukser bar tætsidene og fremhævede hendes hofter og lange muskuløse ben.
Manden som trådte ind nærmest skrig lejesoldat, han var ikke menneske de lugtede ikke sådan
Hun rejste sig med en smidig bevægelse, som gjorde det klart at hun var bossen, og at hun ville forsvare sine ejendele, hvis kunnen ikke opførte sig orndeligt, i det her rum og gik hen til ham og greb med en hurtig en hurtig bevægelse, som tydeligvis ikke var menneskelig muglig magacinet trykkede på dets udløder (den knap mantrykker på for at fjærne magacinet) og fjernede det og sagde med en koldstemme som tydelig vis ikke spøgte ''ingen våben tiladt, det ville aligevæl ikke stoppe mig fra at dræbe dig hvis du forsøger noget dumt, er det forstået''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 15:52

Han så roligt på kvinden som havde sit hoved dækket med en hættetrøje, og han snusedet roligt ind da hun ikke duftede af menneske, heller ikke andre væsner, dog havde hun en vag duft af en velkendt art, mutant, dog så burde hun kunne se han's næse bevæge sig under masken, som allerede burde være kendetegn for en varulv, dog bemærkede han de tætsidende bukser, så vel som de muskeløse ben, og han stod nu bare roligt, imens han så hende rejse sig med en smidig bevægelse, og han hævedet sit øjenbryn, som dog var skjult af masken, fordi hun opførte sig som en Alpha, og da kom en lav truende knurren fra ham, som burde skrige varulv, da hun gik nærmere til ham og hurtigt, og som bekræftede han's mistanke om hun var mutant, dog stod han helt stille da hun klikkede han's magasin ud, og lige så hurtigt havde han sat et nyt i og trukket slæden tilbage, dog hægtedet han sin M8A1 kamp riffel på ryggen, for og virke mindre truende, dog så han roligt på hende med sine gule ulve agtige øjne, og han lød slet ikke påvirket af hende's kolde stemme, han sagde dog, som om det ikke raget ham to potter pis.
''du kan jo forsøge og dræbe mig, hvis du vil, det er eget valg, men om du faktisk får mig dræbt, et spørgsmålet, da du allerede opføre dig som en trussel, dog kan jeg forstå du vil forsvare dine vare, men jeg må dog sige, at jeg ikke bifalder du truer mig, når jeg knap nok har sagt hej, så medmindre du vil have jeg sprænger hele det her hus i små stykker, så syntes jeg du skal slå røven i sædet, da jeg ikke magter og dø, vil gerne hjem til min Alpha igen, men skal vi slå en handel af, eller skal vi gå sky high sammen?''
han lød ikke truende, men komplet ligeglad som om hvis han skulle dø, var komplet ligegyldigt, dog, efter at have snuppet sit magasin fra kvinden og sat det i et hylster, gik han over og satte sig på en stol, og så roligt på kvinden, imens han ventede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 17:26

Alicia grinede lidt af det han sagde, men så blev hun seriøs ''faktum er at det er uhøfeligt at bære våben til en handel, desuden var det dumt af dig at at afsløre hvad du er, for du ved ikke hvad jeg kan gøre, hvor jeg har en god ide om hvad der er mugligt for dig''
men trods det hun sagde gik hun hen til bordet og fandt en pistol frem ''men når det er sagt så kom du her for at se på mine vare, det var brandbomber og panserbrydende kugler ikke, vil du have en demonstration'' sagde hun og rettede pistolen mod hans bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 17:59

Han så roligt på hende imens hun grinte af det han sagde, og dog forblev han tavs, imens hun blev seriøs, og da han havde lyttet til hende svarede han roligt.
''måske er det uhøfligt men du gav mig heller ikke lov til og sænke det, sikre det eller noget, og jo jeg afsløre selv, fordi jeg allerede ved en del om dig mutant, mellem 16 og 18 år, du ser ud til og være vant til og kæmpe i nærkamp, dog vil jeg gætte mig til du bruger en ben taktik, men takke være din unge alder, hvalp, så vil jeg gætte mig til du har dræbt din del for at overleve, hvor i jeg har dræbt for at more mig, og dog er jeg trænet af SCU, Stealth Combat Unit, så selv om du nok tror at du er god til nærkamp, så må jeg give dig ret, men undervurder aldrig din modstander, da det kan koste dig livet, osse selv om du er selvsikker, som er endnu en svaghed, forude at du allerede truer mig, og efter som du osse har din ''butik'' her, så vil jeg osse gætte mig til du bor her i las vegas, måske i nærheden, du har osse den attitude at du ikke er fra en velhavende, måske er du fra gaden, måske mistede du dine forældre i en ulykke, et overfald, hvad ved jeg, forude din osse hårde attitude kommer fra et liv hvor hverdagen er en kamp for livet, hvor i det samme er min''
han lød rolig, direkte munter, imens han snakkede, og han så roligt til da hun fandt en pistol frem, og han stod bare roligt imens hun snakkede, og han svarede roligt.
''igen, endnu en fejl''
han havde gået rundt om hende imens og stod foran hende igen, og han smed så en flashbang hvor efter den sprang lige inden han fik dækket sine øjne så kvinden var blind lidt, han slog sit stealth udstyr til og gik ind i mørket, lydløst, imens han trak sin kamp dolk, og siden hun ikke er trænet i militæret, ville hun ikke kunne se ham, takke være han's stealth udstyr og han sagde roligt med en slags robo agtig stemme så lyden slog fra væg til væg, så det ikke afslørede hvor han var, så vel som han's udstyr skjulte ham til perfektonisme i mørket.
''endnu en fejl, fordi nu har du en fjende, da du truet mig med din pistol, dog siden du ikke er trænet af militæret, vil din chance for og finde mig være lig 0%, så har du løst til og tage denne kamp, eller skal vi starte forfra? selv om jeg ville blive ked af over ikke at få endnu en lig på sjælen til de hunreder af andre, men hvad vil du, kamp eller snak?''
han stod skjult i mørket, det perfekte for han's stealth udstyr, selv om han skulle være forsigtig for ellers ville det blive ødelagt, dog var han godt trænet, så han ville nu vente på hende's træk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 18:59

hendes øjne gjorde undt, men Alicia hav næsten begyndt at grine, og han talte om at undervuder sin modstander, han forvæntede at hun ikke kunne naviger uden hendes øjne, tybisk varulve de forvendtede at alle havde dårligere sanser end dem, men for en skyld ville han møde en modstander som overgik ham på det pungt.
men nu var det tid til lidt godt gammelt bluff, Alicia rejste sig langsomt som om at hun ikke kunne se noget, men faktum var at hun kunne finde og kæmpe uden at brue sit syn.
hans lugt skilte sig ud fra lugten omkring ham, hans hjerteslag kunde høres tydelig, da det skulle pumpe blod ud så han kunne være klar til kamp.
hun gik langsomt rundt i rummet med som om at hun ikke vidste hvor han var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 19:15

Han stod stille i mørket, og så på hende, han havde bemærket at hun næsten havde grint, på ansigt's trækne, han havde ikke tænkt sig at undervurdere hende trods hende meget arrogante måde at være på, og så roligt til imens hun prøvede af bluffe ved at lade som om hun ikke kunne se noget, men han var ikke dum og rystede så på hovedet af denne kvinde, gad ikke bekæmpe hende, så han satte lydløst sin kamp dolk i hylster, og gik roligt over til hende, sagde roligt til hende.
''jeg er ikke dum, hvalp, så drop skuespillet, jeg har været soldat for længe og for kort, til og lade mig narre''
han gik så uden om hende, med de ting han var kommet ind med og gik så over til døren, og skævede tilbage.
''hvis du vil handle, uden dit arrogante pis, så lad os handle, ellers så smutter jeg og lader mafia'en vide at du sælger ting, uden deres godtagelse, siden du ikke har nogen mafia folk her, så vælg, arrogante hvalp''
han lød alvorlig, så selv om hun havde gode sanser, og var mutant, så burde hun tænke sig grundigt om, hvis hun vidste bare lidt om SCU soldater, og burde vide at hun havde overskredet en grænse, som ikke burde være overskredet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 19:34

''var mit skuespil så dårlig, live meget, problemet med den pler at du ikke ville komme til mig hvis du kunne få disse vare andre sted'' sagde hun og kastede sin pistol hen til ham ''kuglerne er stålspids 9mm, jeg har alt op til 50mm den bedste kvalitet, desuden er de usporlig''
hun gik over til nogle kasser bag sig ''her er brandbomberne, de har en vægt på 100g deres effektradius er 5 meter og der lige som kuglerne usporglige''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   14/8/2013, 22:51

Han så roligt på kvinden og trak på skulderne og sagde enkelt.
''jeg har været soldat længe nok til og kunne se forskel, på krop's sproget, men nok om det''
han greb pistolen med ren lethed, og så roligt på den, en Beretta 92, 9mm,standard og han brummede tilfreds, lagde den på bordet og så på kvinden, han lyttede roligt og spurgte høfligt.
''har du panser brydende til en M8A1, den bruger 7.62 caliber, heavy weight?''
han satte sig roligt ned, imens han så hende gå over til kasserne, og han nikkede tilfreds og sagde simpelt.
''hvor meget?''
han lød rolig dog neutral så vel som høflig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   15/8/2013, 06:31

Alicia smilte ''nu fornærmer du mig, jeg sagde at jeg havde alt op til 50mm'' her hun åbnede en kasse og viste ham den, i den lå 200 7.62 caliber ''vil du have en prids per styk eller for dem alle sammen, og lad mig gætte du vil gærne vide om de er ægte'' hun trak i en snor i loftet og endnu en pære tænte og afslørede en kevlar plade på 1 cm ''men du skal betale for de kugler du skyder af''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   15/8/2013, 21:04

Han så hende smile, dog var der ikke skyggen af et smil hos ham, og han sagde roligt.
''og du fornærmede mig ved og tage mit magasin ud af min riffel, så den går lige over, og det ved jeg godt, men det kan tit forskelige gøres''
han lød ikke uhøflig, bare en som konstaterede en fact, dog tog han en af de panserbrydende 7.62 caliber patroner op, han trak sit magasin ud og lagde den i et hylster, trak slæden tilbage så patronen kom ud og klikkede så slæden fast, proppedet patronen ned, og gjorde sin riffel skarp ladt, han så roligt på hende da hun sagde han skulle betale for de patroner han skød af, så vel som hun spurgte om hvor mange han skulle have og han sagde roligt.
''først vil jeg afprøve den, og hvor meget skal du have for en enkel, så vel som 300 stk, så har jeg nok til en del magasin fyldte, så stik mig prisen, når jeg har fået at vide hvor meget, så vil jeg se på det''
han lød rolig og simpel, han havde skam bemærket lyset blive tændt, men han var usikker på hende's hensigter så han ville være neutral, dog høflig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   16/8/2013, 17:19

måske skulle hun på noget andet hor dem end penge, en dygtig alieret ville være mere værd end udsel mammun tængte hun og sagde ''for 300 panserprydene 7.62 caliber petroner, en doller per styk og jeg smider en brandbumbe i gor hver 60 du køber, eller'' hun laver en kort kunstpause ''det hele for et partnerskab, jeg har en yderst verdigfuld last jeg gerne vil have mine fingre i, men jeg tar brug for en lille smugle backup, hvad siger du'' hun vidste at det næsten var en formuge hun smed væk, men hun havde hørt om en gammel DvD samling som ville være mere værd end alt hun endnu havde solgt, men hun vidste at hun havde brug for hjælp med at få den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   17/8/2013, 09:12

Kuuma så roligt på kvinden imens han skød imod målskiven med lynhurtig præcision, selv for en marksman, og ramte med et brag midten af skiven, og knurredet som en stor tilfreds hund da har fået nyt legetøj, dog så han mistroisk på kvinden da hun nævnte prisen, da den selv var lav for dette her udstyr, han så afventende på hende stadig for at lytte til hende, og han svarede så roligt.
''så du siger til mig du vil give mig en god portion patroner forude de brandbomber jeg skal bruge, for at skaffe dig en last? hvem tilhøre lasten, og hvor mange vagter er der, hvis du ved det?''
han lød ikke fjendelig, men nysgerrig og intereseret dog, imens han roligt tog en 7.62 caliber PB patron op og tjekkede den i lyset og han skævede så afventende på kvinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   18/8/2013, 19:57

''der var en der stjal 100 DvDer fra mig, og jeg kan ikke selv slå nok af hans soldater ihjel til at han er tvunget til at give den tilbage, med renter selvfølgelig'' der var ingen grund til at fortælle at det er en af de dygtiste lejemordere en dæmon ved navn Ali Kali Magar (npc) som havde DvDerne
''man hvad siger du til det tilbud, take it or leave it'' sagde hun o rekte hendes hånd ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   18/8/2013, 21:04

Kuuma nikkede roligt og så på kvinden, og han sagde så roligt og velovervejet.
''og du vil have jegskal nakke han's soldater dengser? tjohhhh kan godt hjælpe dig hehe''
han lagde sine muskeløse arme over hinanden, dog så han lidt på hende da hun sagde den sidste sætning og han greb hende's hånd med et groft dog meget stærk håndtryk og trykkede let før han slap, og stod klar til at hun skulle vise vej,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   20/8/2013, 17:53

''det er lige så meget om at han skal lære at man ikke skal dolke mig i rykken, men bare for sjov kunne du tænke dig en sparings kamp, du må gærne bruge din kniv, mod mig gør den ingen forskæl'' sagde hun og trak i en snor som fik endnu en lampe til at tændes, lyset afslørede en rydet plads
Alicia rejste sig og begyndte at strække sine muskler for at få gang i cirkulationen og på den måde hun gjorde det viste at hun havde en del erfaring i hvilke mukler der blev brut
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   21/8/2013, 22:15

Kuuma så roligt på den unge kvinde, dog nikkede han roligt, og tog stort set alt sit udstyr af, forude tøj, så han kun stod i sine kamp bukser, og militær læderstøvler. så de kræftige muskeløse arme kunne ses forude den kræftige muskelfyldte overkrop, ikke six-pack, men en robusk tøndeformet tung overkrop, som en da er vant til og få tæsk i overkroppen så den har hårdet sig selv igennem tiden, så vel som de mange ar han havde fra rive ar, pistol sår, kniv sår, et pile sår, et sår fra et sværd, bide ar, ar fra splinter og der var utallige, et tegn på en da vant til smerte, forude han's tattoo'er, som hentydet ham til og være en SCU soldat, occulta militæret's top folk, og han så stille og roligt på hende, tænde lampen, og da han så hende rejse sig, for at strække musklerne, gik han roligt over og løftede hænderne, som om han holdt en baskebold, imens han små bevæget fødderne i små cirkler, ventende på hun stillede sig i stilling.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   21/8/2013, 22:25

Alicia afsluttede sin opvarmning med at fin-justere sin balance ved at stå på en tå (hun har bare tær for at kunne bevæe sig hurtigere) de fleste undervudered hende fordi at hun er en pige og hendes unge alder.
Alicia begyndte at gå hurtigt rundt om ham mens hun lavede en hurtig kombition af jabs
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   21/8/2013, 23:38

Kuuma ventede stadig på hende, imens hun sluttede sin opvarmning, ved og fin justere sin balance på sine tær, og han vidste at nok var hun ung, men hende her var en ihærdig kæmper, så han ventede roligt, og han fulgte roligt med hende, blockeredet hende's jabs, dog ventede han stadig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   21/8/2013, 23:45

hun vidste at han ville blokere hendes Jabs, men deres eneste formål var at få ham til at sro at hun kørte standart boksing, så hun fintede med endnu et jab, men lavede i stædet et lavt spark mod hans vænstre knæ

ps. i kamp bliver mine indlæg lidt kortere, da de kun skal forklare få sekunder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   22/8/2013, 12:06

Han stod roligt, ventende stadig, imens han fulgte med hende, imens han små hoppedet på sine tær, som en typisk Wing Tsun kriger, og han ventede roligt, vidste hun havde flere ting i ærmet, og han blev ikke overrasket da hende's jam blev til et spark imod han's venstre knæ, dog trådte han tilbage så hun ikke ramte, da han vidste det kunne sætte ham ud af spillet, og han slog imod hende med fuld hammer, med en slagkræft da kunne slå en tør ind hvis han ramte ved låsen.

//det er cool, vi snakker nærmere om, hvem da rammer, hvordan, og skaderne, i PM :P
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   25/8/2013, 20:52

Alicia undvigede med en læthed og smidighed der ville få hvem som helst til at føle sig klodset, som om at hun vidste hvor det ville komme, hun vidste at hun kunne have brugt slagets egen kraft, med et kontra-slag,men hun ville ikke have hat kampen skulle ende allerrede, så hun lavede et læt jab, som for at sige 'den slags store bevægelser er lætte at forudse'
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   25/8/2013, 21:01

Kuuma så hun med lethed og smidighed undveg, men det var heller ikke alt man skulle bruge, han følte sig ikke klodset, dog så han hende's jab, da han brutalt sparkede ud efter hende, for at mærke foden hamre direkte ind i maven på hende, og da han vidste hun burde knække sammen da han kunne sparke en mindre jern dør ind, svang han sin enorme næve, ikke i brutal slag, men som en professionel wing Tsun kriger, og hamre hende direkte på siden af hoved med et dog ikke brutalt slag, men et slag da kunne knuse en mursten, og uden at tjekke sit resultat, sprang han tilbage, ude for radius, og holdt øje med hende.

/ du skal huske, at hvis man undviger med lethed og smidighed, som du dog ikke fik skrevet så detajleret, så kan en med nok fart i benene, ramme en, som jeg beskrev at Kuuma gjorde, da hun lavedet en fejl ^^ intet ondt, bare brain food ya know? :3?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   25/8/2013, 21:36

arrggg hun havde været så optaget af at drille ham at hun ikke så ham angribe, men hun nåede at vride hendes krop så sparkets kraft plef stærkt forminsket (rotationen får vitkningen af slag til at forminskes, lit lige som når man kaster en sten på et drejende hjul og rotationen får end til at ryge en anden vej), men blev så ramt af slaget og fløg tilbage.
nu pumpede hendes blod, så nu gik hun et gear op, hun spyttede lidt blod ud (hun havde bidt sig i læpen da hun blev ramt af slaget) ''nu er det min tur'' sagde hun og begyndte en rekke hurtige spark mod hans hans led i armene, da hun vidste at de var de eneste steder, hvor hans rustning af muskler ikke ville dække
Sponsored content

IndlægEmne: Re: du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)   

du kan ikke få dette andre stedder (kuuma)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch
» en af de eneste sted der ikke er køer //natsu//