New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Kuuma
Gæst

IndlægEmne: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   17/8/2013, 15:38

tidspunkt: kl 22:15 ca.

sted: midt i Las Vegas's hjerte ( omkring de nogen lunde rige ikke så rige's sted )

område og omgivelser: fulde væsner, glade væsner, vrede, sure, folk da prøver og sælge, mange mennesker og andre væsner.

tøj: sorte læder militær støvler med hvide sokker, ørken camoflage militær bukser med hvide underbukser og et bælte hvor han's pistol er henslægt og han's kamp dolk spændt fast på han's lår, han's ørken camoflage militær jakke med en hvid tshirt inde under, han's skelet elefant hue dog er han's gule ulve øjne synlige som diktere ham som varulv, og en fanden's stor en af slagsen ( info på profil side ).

udstyr: sin M8A1 kamp riffel, sin Tac45 heavy, sin kamp dolk, og sit Stealth udstyr så vel som fulde krop's panser, som er en tung skud sikker vest til skulder, bryst, ribben, ryg, mave og led beskyttelse til overkroppen, knæ beskyttelse, albue beskyttelse, en hjelm over hovedet med visiret slået ned dog gennemsigtigt.

han kom trampende igennem gaden med sin militær rygsæk på ryggen med sine vare i forstand af høj kvalitet's mad, dåsemad som er dyre sager, panserbrydende patroner, brandbomber, udstyr til sit stealth, hightech udstyr til han's kamp rustning, og han skævede rundt til de mange folk og væsner, dog gik de fleste uden om ham, da han for det første var stor, da man kunne se de kræftige armmuskler under han's militær jakke, og dog var der en ung pige, han vidste ikke hvor gammel, der tilbød ham noget, som for folk kunne se ikke så ud til og gøre ham i godt humør, dog gav han hende fem dollar, og trampedet tungt videre, uden respekt for hverken folk eller andre væsner, selv ikke vagterne, dog nogle af dem, selv om han's udseende og Stealth Combat unit mærke på venstre arm, diktere ham til og være en af de helt hårde militær hunde, som mange ville kalde *militæret jagt hunde* da de er trænet til og opspore et bytte og dræbe det enten på lang afstand, eller i nærkamp selv om deres profesionelle ligger i long range battle, men han trampedet anyway videre med sin taske på ryggen og et aggerasivt udtryk i sin krop's holdning, irriteret over de alt for mange væsner som han bestemt ikke brød sig om, dog vidste han at hvis nogen ville forhindre ham i og komme hjem, så skulle han fanme sætte dem på plads, og dog skævede han tilbage til den unge pige, han nu tog et bedre kig på, som så ud til ikke og være mere end de 13 eller 14 år, det var ikke til og sige, og da han blev distraheret af hende, ville det være let for en tyv at snuppe han's taske, dog skulle tyven osse huske på det grinene kranie med en sort beret under SCU tegnet, som fortæller at manden var en af de top 10 eliter inde for SCU, altså en af de direkte farlige nogen, da ville skære en langsomt i små stykker, bare for og høre en skrige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   17/8/2013, 18:13

Profil under Umbra. Våben; Hidden blades, tjek profil.

En skikkelse med hvidt tøj, en hætte over hovedet, der skjulte hans ansigt, begav sig afsted langs gaden. Det mærkelige ved dette var at man slet ikke kunne få lov til at se vedkommendes ansigt, uanset hvad, samtidig var personen fuldkommen lydløs. Hver gang hans fod landede på jorden var det uden en eneste lyd. Han var stille, men selvom det lignede at han så ned, så han det hele. Han brugte sine andre sanser, præcis som hans mester havde lært ham. Jayden hed personen. Der kendte få hans navn, han sagde altid hans navn var privat og aldrig vedkom andre... Dog havde hans mester for tiden insisteret på at han skal fortælle sandheden, fortælle de fremmede hans navn. Så, Jayden ville gøre det - hvis han havde det fint med det, hvis den fremmede var for ildevarslende så ville han ikke gøre det. Denne dag, havde mesteren bedt ham om at stjæle en bestemt taske fra en bestemt person. Denne person havde Jayden nu fulgt efter noget tid.. Nu stoppede vedkommende op og kiggede på en pige. Jayden gik lydløst tættere på personen, som om han bare skulle forbi.. Da han nåede hen til personen lagde han mærke til at personen havde våben og åbenbart var en man burde være bange for. Jayden var dog ikke bange, han skulle jo bare stjæle tasken og så smutte. Let nok.
Jayden smilede ikke, han var tom, hans ansigt viste ingen følelser. Følelser var svagheder, havde hans mester adskillige gange sagt. Manden var distraheret. DEt var tid. Jayden lod nænsomt og forsigtigt sine fingre sno sig om tasken og tog den. Dette var alt for let. Det hele var blevet gjort hurtigt og meget meget meget forsigtigt, nok så forsigtigt at manden ikke ville lægge mærke til det, chancen var der, men ville manden lægge mærke til det? Uanset hvad, fortsatte Jayden med at gå, uden at kigge sig over skulderen for at se til manden, han fortsatte blot med at gå, hastigt men lydløst. Hans greb i tasken var stærk, selvom han ikke så ud til at have mange muskler, var han ingen svag gut. Han snigede sig rundt om befolkningen og nogle gange tog han lidt penge fra deres lommer... Uanset hvad, ville han bare blive ved med at gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   18/8/2013, 10:25

Kuuma's reaktion kom ca 3 sekunder efter han lagde mærke til vægten fra han's taske var vægt, og han knurredet som en gal hund nu, da han var vred over nogen faktisk havde stjålet han's taske, og han så på pigen og greb fat i kraven på hende for og løfte hende op og stirre på hende imens hun nervøst kiggede på ham, dog sagde han intet og satte hende ned igen og kiggede rundt med trænet øjne for at finde sin taske på ryggen af en hvidklædt fyr, og han begyndte vredt og trampe imod fyren, imens han skubbede folk til side som var de børn, imens han fortsatte imod manden for at sige højt, og meget vredt.
''knægt, jeg vil godt have min taske tilbage, før jeg behøver og sprænge dig i små stykker''
han fandt en hånd granat frem fra den ene lomme, imens han så på den hvidklædte fyr, parat til og jage ham om nødvendigt, og på han's krops sprog så ville han osse direkte sige at han håbedet fyren ville stikke af så han kunne få sig en god jagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   18/8/2013, 10:31

Med tasken henslængt over den ene skulder, fortsatte Jayden med at gå. Han hørte en mands stemme som truede ham, denne mand var tydeligvis fyren han havde stjålet fra og manden var vred. Jayden var langtfra bange, han vendte sig om mod manden men stadig viste han ikke sit ansigt. Hætten lavede en skygge over hans ansigt så det ikke var til at se. Han sagde først intet, han kiggede bare på granaten. Han kiggede så på manden igen.
"En voldelig trussel, synes du ikke? Hvis du eksplodere mig, ender det med du også selv eksplodere." Jaydens stemme var en lavmælt hvisken, men alligevel, kunne man tydeligt høre hvad han sagde. "Hvis jeg nu giver dig din taske tilbage, kan jeg så være helt sikker på du ikke bare dræber mig alligevel?" Helt dum var Jayden ikke. Jayden holdte nu en kniv i den frie hånd, dog var kniven gemt af hans ærme. Han så blot tomt på manden. Hans mester ville ikke bryde sig om at Jayden fejlede. Så Jayden ville ikke fejle. Koste hvad det ville.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   18/8/2013, 10:51

Kuuma så roligt på manden, imens han så ham fortsatte og han fulgte roligt med, med sin hånd granat i hånden, og han kunne fornemme på fyren at han ikke var bange, og han knurredet glad, det ville gøre det hele så meget sjovere, dog så han fyren vende sig om, han's ansigt var skjult af hætten, dog kunne han dufte at fyren ikke var menneske, og han stod roligt og så på fyren, han var stille imens fyren snakkede dog stod han og snusedet let ind, og sagde så roligt.
''lille skyggedæmon, du dufter af skyggedæmon, og ja du har ret, jeg ville selv komme til skade, jeg ved ikke med dig, men jeg kan godt lide det, smerten, den får mig til og føle mig levende, hvad med dig? kan du lide smerte? desuden så vil mit panser beskytte mig hehe''
han lød rablende gal, selv om han's udstyr så ud til og være af dyr udgave, som bruges inde blandt eliterne i militæret, forude at være i tung udgave, en slags miniature juggernaut, selv om han's rolige muntre øjne ikke gjorde det bedre, til han's gale indre og manden burde tænke sig om en eller to gange, da Kuuma rolige svarede ham, selv om han havde hørt stemmen var lav kunne han dog høre det takke være sine ulve sanser.
''hvad med at du lægger min taske på jorden og tråder ti skridt væk, før jeg faktisk får løst til og sprænge os begge to i små stykker, men det ville min elskede Alpha nok ikke syntes om, så jeg må kradulere''
hurtigt, alt for hurtigt, havde han sat sin hånd granat i en nøgle ting og havde lige så hurtigt trukket sin M8A1 kamp riffel og sigtedet på den hvide fyr, og han sagde roligt, da han slog sikringen fra på det skarp ladte våben, som var ladt med 7.62 PB ( Panserbrydende ) patroner, og han sagde roligt.
''hvad bliver det til, thief boy?''
han lød munter og glad, selv om han's øjne var gået fra muntre til alvorlige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   18/8/2013, 20:16

Jayden var ligeglad med hvad fyren ville gøre, det kunne ikke være værre end det hans mester havde udsat ham for.. hans mester mente at man bedst lærte hvis man følte smerte mens det skete, for så ville man være hurtigere og ikke dumdristig. Jayden havde aldrig sat spørgsmålstegn ved hans mesters meninger og måde at træne på, for i Jaydens verden fandt der ikke andre måder. Det gjorde Jayden intet at fyren vidste at han var sjæledæmon. Jayden så tomt på ham og lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg er vant til smerte." Hans stemme var underlig tom, stadig en hvisken. "Jeg er vokset op med smerte. Dit panser kan ikke klare alt." Det var ikke en trussel. Bare en konstatering.
Hans elskede Alpha? Javel.. Han så blot roligt på den der riffel.. han havde ikke forstand på skyde våben. Hans øjne søgte rundt og fandt en bestemt skikkelse i forbifarten, men han blev ved med at se rundt som om han ikke havde set skikkelsen, og kiggede så på fyren igen. Han tog tasken ned fra sin skulder og skulle til at lægge den langsomt ned på jorden.. Da pludselig hans mester råbte op. Hans mester stod på et tag tæt på dem, og han holdte en crossbow der var klar til at skyde fyren i hovedet. Mesteren hoppede elegant ned på jorden og gik langsomt mod dem, stadig med crossbow'en klar til at skyde. "Lad drengen gå." Sagde mesteren kort og bestemt.. Jayden så på fyren og holdte en hånd oppe mod hans mester som fik mesteren til at stoppe. "Jeg giver dig tasken hvis..." Jayden holdte godt fast i tasken. ".. Du lover ikke at dræbe mig og vil hjælpe mig med noget."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   18/8/2013, 21:27

Kuuma stod roligt og så på den anden's komplette ligeglade holdning, dog ventede han roligt, med sin riffel i skulder højde, så den var rettet imod fyren, han vidste ikke hvad der gik igennem hovedet på ham, men han ventede roligt, dog så han fyren lægge sit hoved på skrå, og han lyttede roligt og knurredet glad, og han nikkede dog da han sagde han's panser ikke kunne klare alt og han sagde roligt.
''det er rigtigt, men du vil lide en del store skade end jeg gør, muligvis dø, hvor i jeg har større chance for at overleve, og har dræbt nok, og brugt nok sprængstof til at vide det, hehehe''
han lød ikke gal, men alvorlig, rolig, professionel, som en da ved hvad han snakker om, dog stod han roligt imens han's soldat bad ham skyde, men den venlige ulv bad ham vente, så han stod roligt og ventede, imens han dog så til imens en fremmede fyr råbte op, og stod tæt på med en crossbow i hånden som så ud til og være skud klar, dog rokkedet han sig ikke ud af pletten, han hørte den fremmede mand, han svarede dog ikke, men svarede til sidst efter at have tænkt lidt.
''den fyr ser ellers ud til og ville dræbe mig, så hvis jeg ikke kan dræbe en af jer, før en af jer forsøger og dræbe mig, så er det jo totalt åndsvagt, og det handler ikke om at give mig tasken, HVIS, fordi for det første, så det min taske, for det andet, så kan jeg ikke lide tyve, for det tredje, så lover jeg ikke at dræbe, hvis den gamle sænker sin crossbow''
han lød stadig alvorlig, stadig ventende, og han vidste at vagterne snart ville være opmærksomme på dem, men han nægtede at lade sådan en skide tyv, stikke af med han's hård tjente ting, så hvis de vagter prøvedet på noget, så ville han sku smide rundt med dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   19/8/2013, 08:44

Jaydens greb om kniven blev stærkere, den var stadig gemt ved hans ærme og han nægtede at vise den frem... Lige indtil videre. Grundet fyrens knurren vidste Jayden nu hvad han var. Fyren var varulv. Hvor interessant. Han kunne ikke helt huske hvad varulvenes svage punkter var.. Hvad der kunne dræbe dem. Hans mester ville ikke bryde sig om det. Hans mester ville straffe ham for at have glemt det. Jayden stirrede koldt på varulven. "Døden betyder intet for mig. Jeg følger mine order, koste hvad det vil!" Jaydens lille hviskende stemme var blevet højere. Dog stadig uden følelser.
Mesteren havde også en hætte over hovedet, mester viste heller aldrig sit ansigt. Mester mente det var dumt at vise sit ansigt frem, så kunne enhver genkende dem. Tøvende sænkede mesteren sin crossbow så den sigtede ned på jorden. Jayden så på varulvens riffel. "Tag din.. Riffel.. Væk." Ordet 'riffel' var tydeligvis fremmede i Jaydens mund. Han holdte stadig godt fast i tasken. "Men det er nu ikke en svær opgave. Hvis du bare går over til den vagt der," han nikkede mod en vagt der holdte godt øje med alting," og slår ham ud, så er det fint."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   19/8/2013, 15:54

Kuuma stod roligt og så på begge fyrende, fra den ene til den anden og den anden til den første, opmærksom på den begge to, dog stirrede han vagtsomt, med et alvorligt blik, dog stod han bare roligt og så på dem, dog så han roligt på dem begge to, ville vente med sine tanker, imens han ventede, på deres næste træk, dog hørte han manden, og han knurredet glad, som om det var en eller anden tilfredstillelse for ham, og han stirrede roligt på dem imens han smiledet bredt bag sin Skelet maske, dog var han's øjne ikke kolde, vrede, der var intet i dem, ikke en grad af følelse, udover komplet ligegyldighed, som en da virkelig sked redt op og ned af livet og alt ting, selv om han kun adlød en person og det er han's elskedet Alpha.
Han stirrede roligt på dem imens han så omkring uden at bevæge hovedet, på sine omgivelser, dog så han roligt på fyren igen, da den ældre så ud til, tøvende, at sænke sin crossbow, og i det han gjorde det, sænkedet han sin riffel og satte den om på ryggen, i det den unge tyv sagde riffel, havde han trukket begge sine pistoler, en Tac45 og en Sm10 og sigtedet på dem begge to og sagde roligt.
''det her ikke riffler''
og han skød så den ældre fyr, hurtigt, præcist, som en erfaren skytte, han ramte dog crossbowen så selve mekanikken blev ødelagt og han sigtedet så lynhurtigt på dem begge to igen, med en pistol imod dem hver.
''jeg stoler ikke på tyve, stil tasken, før jeg skyder for at skade, jeg lovedet ikke og dræbe, men har intet imod at skyde for at lemlæste, stil.. den.. TASKE!''
han lød ikke vred, snare komplet gal, og han hørte dog fyren, og han så ikke engang over på vagten, istedet for at slå ham ud, rettede han den ene pistol imod og skød 4 skud, 2 af dem ramte vagten i hovedet og de to andre i halsen, så han faldt død om, og lige så hurtigt som han havde skudt, havde han rettet den imod den ældre igen, så de igen begge havde en pistol hver rettet imod sig.
''jeg spørg ikke en gang til''
han lød alvorlig, som tegn på at lokummet var begyndt at brænde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   19/8/2013, 16:34

Nå, så varulven troede han var sej? Mesteren smed den nu ødelagde crossbow og mumlede tvært om at han i det mindste kunne have skånet crossbow'en og bare fået ham til at give slip på den. Jayden stirrede fortsat tomt på varulven. Jayden var ikke bange. Han havde stadig fat i kniven. Da han så endelig gjorde, næsten, det Jayden havde bedt ham om, smilede både ham og mesteren. Det var endnu bedre at han slog ham ihjel.
"Du kunne bare have gjort det i stedet for at ødelægge crossbow'en." Jayden stillede tasken på gulvet og førte den mod varulven med sin fod. "Og ret så dine pistoler et andet sted hen." Han så på varulven.. hvis varulven ikke tog sine pistoler væk.. ville Jayden kaste sin kniv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   19/8/2013, 16:46

Kuuma stod roligt med et roligt blik, som hos en erfaren soldat, da overvejdet sine muligheder, og han's blik ændrede sig ikke da han så den gamle smide sit ødelagte våben, og han så roligt på den unge tyv som ikke så bange ud, enten så havde han nosser, eller osse så var han snotdum, fordi hvis man fornægtede sin frygt, så var det en sikker fejltagelse, fordi man tit kunne overse fejl, og Kuuma snusedet muntert ind, han kunne lugte metallet ved fyren's arm, så vel som lugten af skyggedæmon, tøj, sved, blod, hjernemasse, skidt, snavs, olie, dårlig røg, og meget andet, og han så stille på fyren imens han lyttede, dog sagde han intet til svar, han så bare roligt til da tyven stillede tasken på gulvet, og førte den hen imod sig, dog sagde han roligt.
''så læg dit metal våben i ærmet væk, ikke slag våben, det ville ikke dræbe mig, muligt stik våben, ikke skrue trækker, for svagt, måske en kamp dolk, ikke et godt kaste våben, muligvis en kaste kniv, ved det ikke, læg den på jorden, så sænker jeg mine våben først osse, og du overså en ting, jeg kan dufte ting, undervurder aldrig din fjende, unge tyv, uanset hvor dum han opføre sig, fordi det kan muligvis koste en livet, og det ikke en trussel, men et godt råd, uanset hvordan du ser på det''
han sænkedet sine pistoler, men han's øjne sagde at hvis han besluttede sig for at kaste, så skulle han knap nok bruge et halvt sekund på at rette, og endnu et halvt sekund på at skyde, dog gik han forsigtigt over til sin taske og stillede oven over den, med den ene fod solidt plantet på den, så de kræftige ben muskler blev spændt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   19/8/2013, 18:29

Jayden var ikke snotdum, han havde bare lært at døden betød intet, så Jayden var ikke bange for at dø. Desuden kunne varulven ikke vide hvilken slags kniv det var, selvom han nok kunne lugte den.Han ventede med at gøre noget indtil varulven sænkede sine pistoler. Han fik sat kniven ind i dets gemmested igen, hvor den var skjult, men hurtigt kunne Jayden få den frem igen, hvis det endelig skulle være. Mesteren så skiftevis på dem inden han gik over til den døde vagt og gennemrodet hans lommer. Jayden så først bare tomt på varulven.  Han havde ikke tabt, tværtimod, han havde også lidt vundet. Mesteren fik fat i en nøgle og smilede kækt.
"Du er varulv." Sagde Jayden. "Og du nævnte noget med en Alpha. Er det din leder?" Eller var hans kæreste? Hmm... han gættede på leder.

//Sorry for korte svar...^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   19/8/2013, 22:35

Kuuma stod roligt og så vagtsomt på dem begge to, imens han smilede venligt bag masken, og holdt sine pistoler rettet imod jorden, og han bukkedet sig roligt ned og løftede tasken op, imens han dog holdt den ene hånd på sin pistol i højre side, og han svang så roligt tasken om på ryggen, og klikkeden den fast til ham, og han rettede sig op i sin fulde højde, imens han smiledet til dem, dog ville de ikke kunne se det på grund af han's maske, og han flyttede ikke sit blik fra den unge tyv, da den ældre gik over til den døde vagt, og da han hørte ham, svarede han roligt.
''ja, det er jeg, ikke med min gode vilje''
han lød rolig og velovervejet, dog så han mistroisk på den unge tyv og sagde roligt.
''min Alpha, er min Alpha''
han lød som en da ikke havde tænkt sig at afsløre noget, mest fordi han ikke stoledet på tyven, kunne være han osse var ude efter dusøren på ham og han's Alpha, og hvis han var, så ville han sørge for at hverken ham eller den ældre, levedet ud til at kræve den dusør.

// det okay ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   22/8/2013, 20:33

Jayden og mesteren gjorde intet da varulven bøjede sig ned og tog tasken. Mesteren holdte godt fast i nøglen og gik væk fra vagtens lig. Han gik mod dem og så på dem skiftevis, men stillede sig ved Jayden og så på varulven roligt. Jayden mødte uden tøven varulvens blik, han var ikke bange for varulven, han havde endnu ingen grund for det. Han lagde hovedet lidt på skrå.
"Ikke med din gode vilje? Og hvad skal det så betyde?" Javist, havde varulven jo ikke selv valgt at være varulv, men han kunne ikke lade være med at undre sig over det. Denne varulv kunne blive farlig, meget farlig at have ham som fjende. Det var nok en god ide at holde sig neutral med ham, eller blive allierede, måske? Lad tiden vise det.
"Javel." Det var ikke noget svar på det Jayden havde spurgt om, men det var fint. Jayden kendte ikke til nogen dusør, den slags gik han ikke ind for, han stjal og trænede, det var det. "Hvad kalder man dig så?" HAn ville vide varulvens navn så han ikke skulle sige 'varulv' når han ville have fat i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   22/8/2013, 20:57

Kuuma havde holdt øje med de fremmede mænd, imens han havde taget sin taske, dog så han den ældre have et par nøgler, dog var han ligeglad, han så dog roligt på de to forskelige, så vel som han mødte den unge tyv's blik, med et muntert glimt i dem, som en da ville elske og slå flere ihjel, eller det da værre, meget værre, og han kom med en lav klukke lyd, han så tyven lægge hovedet på skrå, så vel som han lyttede, og han svarede roligt.
''jeg blev overfaldet på en patrulje, sammen med min makkerinde, og eneste den den gang, jeg kunne ikke kæmpe imod, så blev det jeg er, og hun ville ikke, så jeg.. gjorde en ende for det, for hende's skyld''
han lød trist i et sekund's tid, blev dog munter igen, selv om han's øjne osse havde været fuld af smerte et sekund, og så blev de hårde, meget, meget hårde, som en lydløs advarsel til at de ikke skulle pille ved det minde, dog blev de muntre igen, med et venligt glimt i øjnene osse, dog lyttede han roligt til tyven, og han sagde roligt.
''jeres navne først''
han lød som en da ikke ville diskutere det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   24/8/2013, 15:10

Jayden opfangede smerten der havde været i varulvens øjne mens han snakkede, om hvordan han var blevet varulv. Et forfærdeligt minde varulven nok helst ville glemme, kunne Jayden forstå. Mesteren var som altid ligeglad med alle andre end sin familie. Jayden følte medlidenhed med varulven, men kun en smule. Han sagde først intet, men da han ville sige noget, afbrød mesteren ham. "Men du er vel stærkere nu. Er det ikke godt?" Mesteren rynkede på panden, men det kunne ikke ses, da hættens skygger stadig dækkede for deres ansigter.
"Jayden." Sagde Jayden roligt. Han havde ingen problemer med at give sit navn ud, ligesom hans mester ikke havde. "Ezio." Mesteren trak på den ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   24/8/2013, 15:36

Kuuma stod bare roligt og holdt øje med dem begge to, han kneb kort øjnene sammen, dog så han til sidst bare ligeglad ud, selv om han's øjne ikke kunne skjule det faktum at han var i et lille oprør i sig selv, men til sidst blev han's øjne sine egne, venlige gule øjnem ed et skær af galskab, og da han så endelig hørte mesteren, så han stille på ham.
''meget, meget stærkere''
han lød rolig og stille, og dog så han den rynkedet pande, ikke ansigtet, men selve pande rynken, og han stod bare roligt og så på dem, han hørte Jayden præsentere sig selv, så vel som Ezio, og han sagde roligt.
''Ezio, du ved godt da er en dusør på dig i occulta? pyt med det, det da osse på mig, navnet er Ghost, men det er mit soldater navn, mit rigtige er Kuuma Tenga''
han lød stille og rolig, hvis de havde de mindste forbindelser i Occulta militæret, ville de vide at de stod foran en af Occulta militæret desertøre, men osse en af deres top folk i Stealth Combat Unit, og en af SCU top ''jagt hunde'' forude en trænet dræber, og en veteran soldat, men havde de ikke de forbindelser, kunne de intet vide, dog holdt han de tanker for sig selv, imens han stod på en små venlig måde, og holdt øje med Jayden og Ezio.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   24/8/2013, 16:34

Ifølge mesteren betød det intet at man mistede en ven, man blev stærkere! Det var vigtigt at være stærk, hvis man var svag, var man dødsens, i mesterens øjne. Mesteren lagde hovedet lidt på skrå.
"Så er det jo ikke så dårligt, vel?" Mesteren smilede kækt.
Jayden rystede på hovedet og så fortsat på.. Kuuma.. Ghost.. Kuuma, ville Jayden kalde ham. Mesteren rankede sig. Hvis Kuuma ville prøve på at få den dusør, ville Jayden nok miste livet i forsøget på at redde sin mester.
"Hyggeligt at møde dig, Kuuma." Jayden smilede høfligt. "Må man spørge hvad du skulle bruge al det udstyr til?" Jayden pegede på tasken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   24/8/2013, 22:52

Kuuma stod roligt og så på dem begge to, med et kneb han dog øjnene sammen og så fjendeligt på Ezio, med et meget tomt blik og han så ud til og tænke lidt, før han roligt svarede.
''nej, fordi jeg mistedet en jeg holdt af, så var din mund, før jeg brækker den''
han lød ikke truende, men som en da ville gøre det, og han vidste, som de to andre burde vide, at han kunne gøre det, og i kamp tilfælde, ville han vinde, takke være militær erfaring og hunreder af dræbte, dog så han med et venlig igen, da han hørte Jayden, dog var det er kort øjeblik et snært af galskab i han's øjne før han svarede med normale venlige øjne.
''den er lige over, Jayden, og jeg skal bruge det til at ordne mit stealth udstyr så vel som panser, hvad skulle i bruge det til?''
han lød ikke fjendelig og han's øjne direkte smiledet, som om det sad over en kop te med varme boller som tilbehør, det rene galskab i nogle folk's øjne, for andre totalt normalt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   25/8/2013, 14:09

Mesteren følte sig ikke truet, han grinede blot og rystede på hovedet. "Du skal kunne fange mig først." Mesteren lagde armene over kors, men var stadig klar til at løbe væk, hvis det endelig skulle være. Jayden så skiftevis på dem. "Vi uddeler ikke slag nu." Sagde Jayden roligt og så på Kuuma igen.
Jayden havde ikke tænkt sig at blive fjender med Kuuma, kun have et neutralt venskab, hvis man da kunne kalde det det, med ham.
"Ste..Stealth udstyr?" Ordet 'Stealth' var fremmede ved Jayden. Han vidste ikke helt hvad det var. Da Kuuma spurgte hvad de skulle bruge det til, så Jayden på sin mester. Jayden vidste det nemlig ikke. Mesteren sukkede. "Sælge det, måske endda bruge det selv." Svarede Mesteren roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   25/8/2013, 19:42

Kuuma kunne se han ikke følte sig truet, og at han rystedet på hovedet, og Kuuma grinte muntert af ham, og sagde roligt, imens Ezio lagde armene over kors, og Kuuma sagde roligt.
''så du er en kujon da flygter ved en kamp? en køn lære du må være, HAHAHA!''
Kuuma så ud til og more sig ægte nok, selv om det sindsyge udtryk ikke forlod han's blik, dog blev han stille da han hørte Jayden og han sagde roligt.
''det er sandt, så sandt, som dagen er lang, men da osse natten, hmm?''
han grinte muntert imens han dog så roligt på Jayden med et nysgerrigt blik, og han svaredet så roligt da han kunne se at ordet Stealth var ikke noget Jayden kendte.
''det er noget jeg bruger til mit panser, så jeg kan gå i et med omgivelserne, ligesom en kamæleon, men man skal dog være trænet for og spotte mig, hvis jeg går stealth, og tror ikke i modtager den slags undervisning, men jeg tror dog, som umbra'er, ja jeg er ikke dum, så ville i skam have en chance for at spotte mig''
han lød venlig, som en da ville give et godt råd, eller bare ville bekendgøre virkeligheden, dog smiledet han venligt med øjnene, og dog så han over på mesteren da han sukkedet, og han sagde roligt.
''du vil ikke kunne bruge det, hvis du ikke har været militær Stealth Combat Unit, som jeg har, så vil det være værdiløst for dig, men sandt nok, vil da være okay skejser i og sælge det, bare sørg for at Occulta dengserne ikke opdager det, Aye?''
det skotske Aye, burde osse afsløre Kuuma som skotte, da han's Aye lød som kun en ægte skotte kunne gøre det, og han grinte dog bare bredt, imens han så på Ezio og Jayden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   26/8/2013, 17:55

Mesteren snerrede og trådte et skridt frem, men Jayden stillede sig imellem. Han så skiftevis på dem. "Stop så, der er ingen grund til at slås." Jayden smilede, men det kunne ikke ses, på grund af hætten der skyggede for hans ansigt.
Jayden nikkede blot det alt det der med dagen var lang, natten var også lang, og så videre. Han sukkede svagt og så på sin mester igen. Han ventede på hvad mesteren ville sige. Mesteren sukkede og sagde så, roligt og koldt, "vi har ikke troet du var dum, vi skjuler ikke at vi er umbra'er." Sagde mesteren.
"Vi er ikke dumme nok til at lade Occulta opdage det, vi har vores metoder." Sagde Jayden høfligt, disse metoder ville han ikke røbe overfor Kuuma, uanset hvad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   26/8/2013, 20:27

Kuuma så mesteren snerre af ham for at træde imod ham, dog så han Jayden stille sig imellem dem, så vel som skiftevis på dem, og han hørte Jayden, svarede roligt.
''når Ezio lægger op til en røvfuld, med sin måde at tale på, men det er cool, ingen slås kampe''
han stod roligt med et roligt glimt i øjet, dog så han roligt på dem begge to, imens han lyttedet.
''ved jeg godt, men det kunne hentydes da i ikke sagde i var umbra'er, og måske ville have jeg trodet noget andet, hmm?''
Kuuma grinte muntert imens han dog så roligt på dem, og han svaredet roligt.
''for 9 år siden, da jeg var en af occulta's dengser, fangedet vi nogle umbra'er da sagde de havde deres metoder, og tja, de tog dem med i døden, må dog sige de havde nosser, og det skal ikke forstille at være for at være grov jeg siger det, det er for at sige selv om i har jeres metoder, så kan i stadig blive røvrendt en dag, så hold ryggen dækket, aye?''
han grinte muntert imens han roligt stod med armene lagt over kors så de enorme muskler var spændt under jakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   27/8/2013, 21:08

Ezio snerrede, men så væk, og sagde ikke mere. Jayden lagde armene over kors og hovedet lidt på skrå. Han sagde intet til det, mester nikkede blot og sukkede, Jayden var godt tilfreds med at have stoppet dem. Jayden
"Mhm.. Mon ikke det er på tide at du kommer afsted med dine sager?" Måske kunne Jayden ledsage ham? Han ville gerne snakke mere med Kuuma! Kumma virkede til at forstå sig på våben.
"Hvorfor er du så ikke en del af Occulta mere?" Spurgte Jayden undrende. "Vi passer på." Sagde Jayden høfligt, selvom man ikke kunne se det smil ved Jayden, kunne man ane det i hans stemme..

//kreasvigt x_X
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   27/8/2013, 22:30

Kuuma hørte Ezio snerre og han grinte tilbage, mest fordi han vidste at han kunne sparke han's røv i stykker, dog så han roligt på Jayden, som lagde hovedet på skrå med armene over kors, og han så roligt på dem begge to, dog så han mester nikke og sukke så vel som Jayden se tilfreds ud, og han hørte Jayden, så roligt på ham og han svarede roligt.
''jo det er det nok osse, skal have klaret nogle ting så tjoh, i må have det''
Kuuma skulle til at gå videre, imens han tog sine ting i øjesyn, mest for at se om alt var hvor det var, og ikke som en fornærmelse, men en god soldat, tjekkede altid sit udstyr, dog stoppede han op da han hørte Jayden, stoppede han op og så stille på Jayden, før han roligt svarede.
''de ville experimentere på mig, som en forsøg's kanin, da jeg blev varulv, og det tillod jeg dem ikke, så jeg stak af, så de sendte en af deres kamp hunde efter mig, som jeg sendte hjem til dem i en sort gummipose, og tja nu er da en dusør på 5000 dollar på mit hoved, levende, og ja sån er livet''
han trak muntert på skulderne og sagde glad.
''det betyder dusørjægere kommer efter mig, og det betyder kamp, som jeg vil glæde mig til!!! HAHAHA!''
han grinte ægte muntert, som igen Dikterede ham som en ægte galning, imens han roligt vandrede afsted, vidste ikke om de ville følge efter ham eller hvad de ville, dog fløjtede han muntert, selv om folk gik uden om ham, da han igen var stor, havde militær uniform, og opførte sig som en bindegal køter, og han grinte bredt ved tanken.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   

[Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Hvem er mest badass? //Jayden//
» Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//
» what gonna happen? (Meriko)
» Gæster - Jayden og anna rose