IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   28/8/2013, 20:43

Jayden fandt Kuuma interessant, Kuuma kunne sikkert vise Jayden et par ting eller to hvad angik kamp... Hvis Kuuma da ville. Han tvivlede lidt på at Kuuma ville vise en umbra den slags, men man vidste jo aldrig! Jayden så kort på sin mester, inden han fulgte efter varulven. Jayden løb først hen til ham, men begyndte at gå roligt ved siden af varulven, da han nåede hen til ham.
"Du er god til at kæmpe, ikke sandt?" Spurgte Jayden høfligt.
Jayden tænkte lidt på det Kuuma havde sagt før...
"Hvorfor eksperimenterede de med dig, der er da mange varulve i denne verden... ikke?" Jayden virkede forvirret, han var ikke så meget inde i den slags... Det havde altid været.. fremmede for ham.. alt det med andre racer... "5000 dollar er mange penge... og du tør at gå rundt i al offentlighed?" Jayden virkede stadig forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   28/8/2013, 21:08

Kuuma så roligt på Jayden, trak dog på skulderne med rolig venlighed, imens han gik, dog bemærkede han Jayden's tvivlende krop's holdning, så spørgende på ham, dog så han osse at Jayden kort så på sin mester, og han så lettere forvirrede ud da Jayden fulgte efter ham, så ham løbe hen til ham for at følges ved siden af ham, og Kuuma gik dog roligt i militær trav som en erfaren soldat, men han lyttede dog opmærksomt da Jayden spurgte om han var god til at kæmpe, og han svarede roligt og høfligt.
''har dræbt nok til at sige jeg kan dræbe uden samvittighed og vide hvordan jeg skal dræbe flere forskelige racer, et dræb er kun et tal for mig når hjertet stopper, som en evighed's tæller da går en op hver gang jeg dræber en, jeg har lemlæstet nok til at vide hvor jeg skal slå, bide, skære, brænde, for at give den maximale skade selv om jeg ikke er god på klods hold medmindre vi snakker tortur, og jeg har sendt nok folk til tælling selv om jeg aldrig bliver en berserker, så har jeg sendt nok til tælling, til at sige at jeg er en god nævekæmper, hvorfor spørg du?''
Kuuma så på den nysgerrige Jayden da tænkte lidt, for at spørge ham om det med eksperimentet, og han svarede med et muntert smil bag masken, dog svarede han den forvirrede Jayden.
''jeg var en hel frisk varulv, lige forvandlet, og de troet jeg ville lade mig eksperimentere på som en eller anden hund, og jo da er mange, men som helst frisk, ville mit DNA stadig være rent, dog er det ikke så rent nu, dog stadig pænt rent, så ville først være forsent om et år hunrede eller to, hvem ved?''
han grinte venligt til den forvirrede Jayden's udtryk, dog så han roligt på ham da han sagde 5000 var mange penge, så vel som det andet, han svarede roligt.
''5000 dollar er en formue hvis man tænker mad og leje til hus, den slags der, men ikke mange efter mafia hoved, dog ja jeg tør gå rundt i al offentlighed, fordi jeg har mødt en del da ville prøve lykken med min dusør, og de går ikke omkring længere, nogle af dem heldigere end andre''
han grinte bredt med et muntert glimt i øjnene ved tanken om de ting han havde gjort ved nogle af dem, og hvis Jayden tænkte sig grundigt om, kunne han regne sig til, hvad det var han havde gjort ved dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   29/8/2013, 16:52

Jayden kunne let følge med Kuuma, han løb hver dag, han var i god form. Jayden var ikke ude på at skaffe dusøren over Kuumas hoved, han ville ikke tage chancen med at kæmpe mod varulven, Jayden endte bare med at dø.. Han betragtede Kuuma roligt og nikkede.
"Jeg spørger fordi jeg er nysgerrig, og gerne vil spørge om det kunne være at, du ville lære mig et par tricks?" Jayden så på Kuuma, hans stemme havde været høflig og spørgende.
Han nikkede svagt, han var lidt forvirret, det gav ikke helt mening for ham, men ak ja, han var ikke ekspert omkring andre racer. "Okay... Det lyder lidt forvirrende, men okay." Han grinede svagt, ikke et ægte grin, ikke som sådan. Det var heller ikke helt falskt.
"Mafia hoved?" Han virkede forvirret - igen. "Du dræbte dem, ikke?" Han smilede svagt, det kunne dog ikke helt ses.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   29/8/2013, 21:52

Kuuma vidste at Jayden let fulgte med, han gik roligt ned af gaderne i roligt trav, hvis Jayden kiggede på han's ben, ville han kunne se at kuuma ikke var så høj, men at han faktisk var højere dog at han bukkedet ned i sine ben, men han lyttede til Jayden og svarede roligt.
''det osse iorden at være nysgerrig, bare vær forsigtig med den slags, okay, lad? og tjoh.. kunne jeg nok godt, men lære dig nok ikke at dræbe, kan dog gå med til at forsvare dig selv''
han gik roligt ned af gaden imens han dog så Jayden nikkede forvirrede, og han grinte bredt, ventede på han svarede så han kunne svare ham, og han lyttede roligt, svarede muntert.
''når folk kommer på min forkerte side og gør.. dumme ting, så slår jeg dem ikke bare ihjel, sååå.. leger jeg med dem i et par timer's tid, til de er.. færdige, og så ender jeg deres liv med et smil, hvis du kan følge mig?''
han lyttede roligt da han spurgte ind til mafia hovederne og om han dræbte dem, han sagde roligt.
''hvis de kom efter dusøren på mig, ja jeg dræbte dem, nogle af dem, andre lod jeg leve, til del vis, men vil ikke have problemer med Vladimir's gutter, så jeg rør ikke han's mafia, men små mafia organisationer da prøver at score dusøren, sender jeg hjem i en madpakke eller andre sjove ting jeg nu finder på, men jo til tider er jeg barmhjertig og gør dem kun invalide i nogle af deres krop's dele, men rør de min Alpha, så.. ja lad os bare sige at jeg fik en til og græde.. hehehe''
hvis Jayden havde omløb nok i hovedet, ville han vide at Kuuma havde torturet en mafia mand brutalt nok til han var begyndt at græde, og det sagde ikke så lidt om Kuuma's sindsyge, og da de kom rundt om et hjørne, for at gå imod en tydeligt låst dør af tykt jern, og han bankedet roligt på døren 3 gange, før nogle grå nervøse øjne så ud, blev dog rolige da de så Kuuma's maske, og døren åbnedet så en ung pige, på de 15 år, kom til syne, skulder langt rødt hår, et blidt smil, en F-skål, med et okay pæn sæt tøj, selv om maven buledet lidt ud, ikke på en tyk måde, men en gravid måde, dog så hun nervøs ud ved Jayden var der og Kuuma sagde noget til hende på skots, og hun faldt til ro, han nikkedet til Jayden at han skulle komme ind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   30/8/2013, 14:24

Jayden havde dannet sig et billede af Kuuma, Kuuma var en farlig varulv, som man ikke skulle træde over tæerne, for hvis man gjorde, var man dødsdømt. Derfor var Jayden forsigtig, han var dog ikke bange, men han kunne godt blive lidt... overrasket af hvad Kuuma fortalte ham, hvad Kuuma havde gjort mod andre. Selvfølgelig havde der været en grund, som han kunne forstå på det, men stadig. Jayden vidste ikke om han ville kunne være i stand til det.
"Okay." Jaydens stemme var rolig. "Jeg tror jeg forstår... Du torturere dem i nogle timer, indtil de er fuldkommen ødelagde og så ender du deres liv?" Jayden tænkte at det nok var det, Kuuma gjorde, men man kunne jo godt tage fejl.
"Vladimir...?" Jayden vidste ikke helt hvem det var, han havde nok hørt navnet nogle gange, men så havde han vel glemt det... "Jeg forstår altså ikke helt... Hvad er en mafia helt nøjagtigt?" Jayden var slet ikke med. Han havde vel levet i sin egen lille verden... Kuuma kunne lære ham om omverdenen! En slags ekstra mester... Jayden kunne godt lide tanken, men det kom jo an på, om at Kuuma ville det.
Jayden fulgte roligt med Kuuma, og så undrende på døren... Han rynkede på panden, det kunne dog ikke ses takket være hætten, han så nysgerrigt på pigen, men kun kort. Han bøjede hovedet kort nedad, for at vise respekt overfor pigen, det var nærmest et buk, men så alligevel ikke helt. Han rettede sig og fulgte efter Kuuma indenfor. "Hvad er dette for et sted?" Spurgte Jayden undrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   30/8/2013, 17:42

Kuuma gik roligt der ud af, vidste ikke hvad Jayden tænkte om ham, men alle var frie til et frit sind, eller næsten alle, dog gik han muntert der ud af, uden at vide hvad for et billede Jayden havde dannet sig af ham, men hvis Jayden havde spurgt, så havde han nok osse fået et svar han ikke ville have brudt sig om, ikke at det var ondt, dog hørte han Jayden spørge og han grinte bredt.
''yeps, men torturer er sku en underdrivelse, hehehe, men ja jeg ødelægger dem så de faktisk tigger mig om at ende deres.. søde liv, hahaha''
han grinte bredt og muntert, dog så han forvirrede på Jayden og han så ud til at overveje sit svar da han havde hørt Jayden, svarede så roligt.
''ja, Vladimir, bossen af de der mafia drenge der, The Calvarinos, som jeg har.. afhørt.. mange af i den tid jeg var yngre med 8 eller 10 år måske? haha, ja gode tider gode tider! men tja en mafia er en slags bande, de er bare nogle hårde hunde, som i virkelig hårde, sælger stoffer, våben, al den slags lort, ved ikke med slaver, men garanteret osse, og de er osse temmelig organiserede inde for forskelige ting, men tja alt i alt, er de nogle man ikke skal lægge sig ud med hehehe!''
han grinte muntert, som en direkte galning, og han gik roligt afsted, og da han var nået til døren som Jayden kiggede undrende på, så vel som Kuuma havde vidst at Jayden ville følge med, og han skævede til den lille umbra, med et grin, han så dog at han så på Sasha som pigen hed, men at han nikkede kort, som en slags respekt, og hun rødmede lidt, gned stille sin mave og gik så roligt afsted, dog med et blidt nik i Jayden's retning og et kys på Kuuma's kind, og Kuuma lukkede døren da Jayden var kommet ind.
stedet var ikke ret stor, men da var en pæn række våben, en Ah94 som var en okay moderne udgave af en Ak47, en Swat556 som var en moderne udgave af en M4A4, og mange andre ret så gode våben, forude et fuldt ud Iron Heavy Bear suit, som var en 350 kilo tung panser rustning til folk som Kuuma, og hvis Jayden tænkte sig om, ville han vide at Kuuma havde bluffet der ude, han var ikke en Stealth Combat unit, men han var en storm soldat, den slags alle og enhver ville undgå, som osse ville forklare han's størrelse, som burde have afsløret ham, og han grinte bredt da han lagde tasken på bordet, hoppede ud af alle sine ting, så han stod i al sin pragt som ikke var ret meget, udover en stor mandom, tykke kræftige muskler hvor blod årene var stærkt fremvist som afslørede trænede meget, og at man kunne løfte meget, forude en tøndeformet krop af igen tykke muskler, og ar, oven på ar, oven på ar, oven på ar, og flere ar, helt fra ar fra varulve til gamle ar fra skud sår, knive, granat splinter, endnu et tegn på en storm soldat da var en type da næsten var ustoppelig i sit panser, dog var de nemme og nakke hvis man vidste hvordan, dog havde rummet osse en hyggelig lille dobbelt seng, der var dejligt køligt men ikke for koldt, og meget rent, takke være Sasha, og osse pænt ryddet, et fint lille køkken med et køleskab som så ud til og virke, og et lille rum til Sasha når hun gik i bad eller klædte om, men osse en side væg med en boksepude og træning's udstyr, og muskel vægte, nogle meget store vægte på en bænkpresser var der 400 kilo, 200 på hver side, hængt op dog efter lidt tænke tid, svarede Kuuma roligt Jayden.
''det er et af mine hjem, Sasha bor her, og jeg tjekker her engang imellem, hun ledsager mig i byen normalt man kan ikke for sin graviditet, men det hyggeligt nok, så hun er her lige for tiden, bare føl dig velkommen''
Kuuma gik splitter nøgen over til et stort skab, og fandt noget sort militær tøj frem, og tog på, dog havde han ikke taget sin maske af, så han stod nu i fuldt ud sort militær uniform, og han gik roligt over til bordet, og satte sig ned på en af stolene, så roligt på Jayden med et muntert glimt i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   31/8/2013, 13:28

Var det en underdrivelse? Jayden blev forvirret, men skubbede det væk. Jayden smilede svagt, men det kunne ikke ses, grundet hætten. "En fin taktik, men som jeg dog nok ikke kommer til at bruge." MEst fordi at det egnede Jayden sig ikke til, mente han selv, og så fordi han ikke ville bruge den slags meoder. Eller, måske forandrede han sig, hvem vidste? Ens fremtid kunne overraske en...
"I så fald vil jeg ikke lægge mig ud med dem... I hvert fald ikke som jeg er nu. Måske når jeg er blevet bedre... Men hvordan kan mafiaer være så magtfulde, det er jo bare en person? En person med masser af penge, ja, men hvad ellers?" Jaydens stemme var undrende, han forstod det ikke helt..
Jayden så nysgerrigt på pigen, og derefter spørgende på Kuuma. "Er det din Alpha?" Spurgte Jayden undrende og lagde hovedet lidt på skrå. Jayden fulgte med Kuuma, og så nysgerrigt på det hele, men rørte ikke ved noget. Han så høfligt væk fra Kuuma... Han kiggede først på Kuuma, da han havde fået tøj på igen. "Tak." Jayden så igen rundt. "Alle de våben... de må have kostet en formue." Han lagde armene over kors, han havde ingen planer om at stjæle det hele. "Hvorfor bor du ikke fast her?" Jayden så på Kuuma igen. Han satte sig ikke ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   31/8/2013, 14:35

Kuuma så ikke Jayden smile, men fornemmede dog han's muntre aura ting og han grinte bredt, han lyttede dog roligt til Jayden, han svarede muntert.
''det osse iorden, man skal kunne gøre nogle grimme ting, men det er cool nok Jayden''
han smilede muntert, måske ændrede Jayden sig, han lyttede til Jayden og han svarede roligt og venligt.
''ja det skal man nok ikke, og de er magtfulde, fordi en mafia består af en Don, altså bossen, nogle under bosser, så nogle kaptajner og sergenter, og så til tider en hær af soldater, ikke som Occulta hæren, men ikke læg dig ud med dem til start, de har adgang til masser af penge som kan købe informationer, våben, stoffer, udstyr, nano tech, hightech, mange ting, så ja''
han lød rolig og venlig, med et muntert smil.
Han så roligt at Jayden kiggede på Sasha, og han så roligt på Jayden stadig, han smiledet blidt og svarede roligt.
''nej, det er Sasha, en.. veninde, som jeg hjalp, som gjorde noget for mig, og tja som nu bære mit barn, men jeg mødte Sasha inden min Alpha, som jeg er hos nu''
han smilede venligt, imens han dog så at Jayden havde fulgt med i det, dog rørte han ikke ved noget, Kuuma grinte bredt da jayden kiggede væk, han svarede venligt.
''var så lidt, og ja, de våben har sin ting i værdi, men tja det er gode våben, som jeg skal transportere ud til min Alpha hehe''
han grinte bredt, han vidste at Jayden ikke ville stjæle dem, da det ville være selvmord, dog hørte han Jayden og svarede roligt og muntert.
''jeg fortrækker at være ude hos min Alpha i skoven, hehehe''
han grinte roligt stadig, med en snert af sindsyge, og spurgte så roligt.
''hmmm hvad med dig, Jayden, du virker så uviden, hvor har du levet, lil guy?''
han lød ikke som en da ville fornærme ham, men bare som en høflig fact med lil guy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   1/9/2013, 13:45

Jayden tænkte lidt. Grimme ting, det var en grim ting at stjæle, var det ikke? Det mente han, men at stjæle var hans liv, det var... det eneste. Hvis han ikke stjal, hvad gjorde han så? ingenting, han ville være tom, han ville ikke vide hvad han skulle gøre, eller ville han? Man vidste aldrig.
"Hmm.. " Han vidste ikke lige hvad han skulle sige.
Magtfulde... Rige... Don, og så videre... Det virkede så forvirrende. "Det lyder meget forvirrende, men alt i alt, skal jeg ikke irritere dem." HAn grinede svagt og lagde armene over kors.
"Hvordan hjalp du hende?" Han så spørgnede på Kuuma, undrende også. "Dit barn?" Før han mødte sin alpha... "så din alpha er din... mage, kan man sige?" Spurgte Jayden.
"Hvad skal din Alpha bruge dem til?" Jayden havde ikke tænkt sig at bruge det til noget, han var bare nysgerrig. "Skoven... er et rart sted." Han smilede svagt.
Han blev ikke fornærmet over det med lil guy. "Jeg har trænet, stjålet... ikke andet." Han trak på den ene skulder.

//kreasvigt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   1/9/2013, 22:40

Kuuma sad roligt og brummede muntert, imens han så på Jayden, han smiledet så venligt til ham, med et blik da kunne være venligt, hvis han ikke sad over for en socipat, en psykopat uden sans for samvittighed eller generalt følelser for fremmede, selv om han elskedet sin Alpha betingelsesløst, man han hørte Jayden's hmm, og han så drillende på ham.
Han nikkedet roligt til Jayden som så forvirrede ud, og han nikkedet bare til ham at han nok skulle lade vær med og irritere dem, han så dog Jayden lægge armene over kors, han svarede dog roligt Jayden.
''nogle fyre ville.. pille ved hende, og det tillod jeg dem ikke, og passer stadig på hende den dag idag''
han hørte de næste ord, og han svarede så roligt.
''ja, hun er i 6 månedet, med min lille datter i sin mave''
han så med et smil på Jayden, svarede roligt med et grin.
''hun er min Alpha, en boss i dine øjne måske, men osse min mage, og jeg elsker hende''
han lød som en da mente det dybt alvorlig, dog svarede han muntert Jayden.
''hende's wolf pack, vi samler varulve her og der, folk da har brug for støtte og hjælp, lå og beskyttelse, så længe man er varulv''
han lød ikke som en da var racist, bare en da havde det bedst med sin egen art, intet personligt, bare race mæssigt, han nikkedet dog muntert til at skoven var et rart sted, men han så roligt på Jayden da han sagde trænet og stjålet, svarede venligt.
''så du har været helt afsonet fra verden? ingen kæreste, børn, familie, og ingen kampe?''
han lød nysgerrig da han ikke rigtig havde mødt sådan en skyggedæmon før, og det var tydeligt Kuuma var nysgerrig, dog kom Sasha ud med en bakke med varm te, og stillede på bordet, hun tog selv en kop, så der stod to tilbage, Kuuma tog den ene, tog en tår og nikkedet venligt til Sasha som tak, hun rødmedet bare, og så afventende på Jayden med et lille genert smil, selv om hende's varulve træk var tydelige så var hun en køn pige, dog havde Kuuma travlt med sin te, så han så bare roligt på Jayden og Sasha.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   2/9/2013, 15:54

Pille ved hende.. Jayden lagde armene over kors. "Det er godt hun har en ven som dig." Sagde han høfligt.
En datter? Han smilede svagt, selvom det ikke helt var tydeligt. Han nikkede. "Jeg er glad på jeres vegne." Var det ikke det man sagde, når en var gravid? Det mente han da, han var meget usikker på det...
"Hvordan kan hun være en boss i mine øjne?" Spurgte han nysgerrigt, det forstod han nemlig ikke helt, han kendte jo ikke kvinden. "... Wolf pack?" Han var så forvirret, det var helt utroligt.
Han trak på den ene skulder og lagde hovedet lidt på skrå. "Nej til det hele... medmindre du mener ved kampe, om jeg har fjender? For det har jeg." Han var jo tyv, nogle søgte efter hævn..
Han så nysgerrigt på teen Sasha kom med. Han bøjede høfligt hovedet, næsten som et buk, og tog imod teen. Tøvende smagte han på den og smilede svagt. "Tak." Han så høfligt på Sasha. "Den er god." Man skulle komplimentere god te, ikke sandt?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   3/9/2013, 13:44

Kuuma så roligt på Jayden, imens han tog en tår af sin te, og smiledet blidt til Sasha, han så dog roligt på Jayden og svarede roligt.
''tja, er det vel et sted, hehe''
han så undrende på Jayden, imens han så ham nikkede, og han smiledet, svarede venligt.
''tak Jayden, håber bare at barnet er rask nok til og kunne overleve denne verden''
han sad roligt og tænkte lidt, dog så han roligt på Jayden, svarede roligt.
''hvis du ikke er familienær med varulve skikke, hehe''
han så roligt på Jayden, og han nikkede igen da Jayden sagde Wolf Pack, til den forvirrede Jayden.
''en gruppe, bestående af en Alpha, som er Diana, og en beta, mig, og så en masse varulve, som vi samler, ind hvor vi kan finde dem''
han så roligt på Jayden, imens han trak på den ene skulder og lagde hovedet på skrå, han svarede så roligt.
''kampe, og tja fjender det har alle jo et eller andet sted haha''
han grinte bredt, imens han så roligt på Jayden, dog så han glad ud fordi at Jayden bøjedet sit hoved høfligt, og Kuuma så ud til og være glad for det, Sasha svarede med et stille tak til at Jayden sagde den var god, og svarede osse det var så lidt da Jayden sagde tak, dog rødmedet hun svagt og drak selv stille sin te.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   3/9/2013, 16:58

Jayden var en gentleman, det mente mange, det var en af de ting hans mester lærte ham. Selv var hans mester ikke altid en gentleman, Jayden tog det meget seriøst. Han betragtede stedet nysgerrigt, og beundrede de mange våben.
"Med dig som far og med Sasha som mor, vil barnet kunne klare mange af de problemer verdenen ville komme med." Sagde Jayden høfligt, og så roligt på Kuuma.
"JEg er ikke i familienær med varulve." Han smilede svagt og lagde armene over kors.
Han kendte ikke til så meget om omverdenen... Eller, i hvert fald, ikke som sådan. "Diana... Jeg har aldrig hørt om hende, men det lyder til at i har det rigtigt godt sammen." Sagde han venligt.
"Mhm.. især når man er tyv." Sagde Jayden og grinede svagt.
Jayden smilede svagt over Sashas rødmen, han så skiftevis på Kuuma og Sasha. "Men, hvad er det helt nøjagtigt at i laver?" Spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   4/9/2013, 00:05

Kuuma så muntert på Jayden, med et bredt smil, og han lagde hovedet på skrå, da Jayden så ud til og betrakte han's mange våben, og han smiledet bare bredt, dog svarede han roligt Jayden med et stort grin.
''ja nu må vi se, det handler osse om at min Alpha vil acceptere barnet, da jeg først fandt ud af det for nogle dage siden, da Sasha først kom til mig der, og tja så må vi se hvad da sker, men nu må vi se''
han mødte roligt Jayden's blik, imens han selv så roligt på ham da han sagde han ikke var familienær med varulve, og Kuuma svarede roligt.
''vi varulve er meget.. dyriske, og lever på meget primitive principper, men det holder os i live, så vel som at vi er igang med og lave et save heaven som sagt, hvor jeg står for den militære træning og udrustning af de unge ulve, så vel som at vi venter på flere, og dog tager vi den med ro, for nu, hehe, men en dag er vi måske stærke nok til og kunne klare os selv helt og aldeles hehe''
han så roligt på Jayden, og han lagde hovedet på skrå, og han svarede så roligt.
''Diana er en clomans, som du burde have hørt om, og har du ikke, så er de videnskab's skabte mennesker, og tja, hun er noget særligt, som Occulta igen vil have fat i, men de får hende ikke, om jeg så skal slå hver et eneste menneske i Occulta ihjel, hvert eneste ene, helt fra spædbørn til de gamle og de svage, hver og en vil dø, hvis de lægger hånd på min Diana''
han lød dybt alvorlig, som en da ville bombe hele lortet hvis han havde magten til det, som Occulta skulle være glade for han ikke havde, fordi så havde han dælmene osse gjort det, og imens han tænkte de ting, så havde han et rablende gal udtryk i ansigtet, som en da tænkte noget sindsyg modbydlige og fandt en seksuel tilfredsstillelse i det, altså den rene psykopat, men da han hørte Jayden, blev han's ansigt venligt igen, og han sagde roligt.
''tja vi har alle vores.. små problemer, hehehe''
han klukkedet muntert, og han så osse roligt på Sasha da hun skævedet til ham over Jayden's spørgsmål, og Kuuma svarede simpelt.
''samler våben, til vores save heaven, til og udruste folk som vi træner til og bruge dem, men vi skal have flere, mange, mange flere folk, så ja, hehe, vi kan bruge alle typer, bare man er varulv, det ikke racisme, vi har det bare bedst med vor egne, selv om den eneste da ikke er varulv, er vores Alpha Diana, som igen er en Clomans, men tja, det skal nok gå, men en dag, så er vi mange, og så vil vi være stærke''
han grinede muntert, imens han tog en tår af sin te, og han så roligt på Jayden, imens han smiledet blidt og ventede på han's svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   4/9/2013, 13:09

Acceptere barnet, hvad hvis hans Alpha ikke accepterede barnet? Skulle det så dø? Det ville være uretfærdigt! "Hvis hun ikke acceptere det, skal det så dø?" Spurgte Jayden med tydelig bekymring for det kommende barn. Han lagde hovedet lidt på skrå. Dyriske, ja, det vidste han godt. Eller det kunne han godt regne ud, ikke at han havde noget mod det, men altså, halv ulv? Så var man altså temmelig dyrisk, kunne han regne ud.
"Mener du ikke at i er ved at lave et stort kobbel?" spurgte Jayden roligt. "En clomans? Øh..." Han rynkede på panden. "Hvordan er de videnskabs skabte mennesker?" Han var simpelthen så forvirret...
Han blev ikke skræmt af Kuumas alvorlige tone i stemmen, han var neutral overfor det, og på sin vis, forstod han også Kuuma omkring det. Selvom han aldrig havde været forelsket, heller ej, haft følelser for en pige.
"Alle har sine problemer, ja." Sagde han roligt og smilede skævt. "Men hvorfor skal i være stærke? Hvem skal i bekæmpe?" Spurgte han undrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   4/9/2013, 18:08

Kuuma så roligt på Jayden, og da han roligt så at han havde nogle små rynker i ansigtet, og da han hørte ham, svarede han stille.
''ja, det skal den lille, sån er reglerne''
han trak på skulderne, og gjorde Sasha osse, selv om det så ud til og smerte dem begge to, og han så roligt på Jayden da han lagde sit hoved på skrå, og han smilede med et bredt smil, og han så igen roligt på Jayden, da han spurgte, og han svarede høfligt på begge spørgsmål.
''ja, et meget stort et, venter lige nu på en kontakt person og han's gutter og gutinder, som kan være her snart, som er med på og joine vores kobbel, og en Clomans er sådan en videnskabs skabt menneske, andet ved jeg ikke, udover det skulle være ubehaligt''
han trak stille på skulderne, dog så han roligt på Jayden at han ikke blev skræmt, og han smiledet muntert til ham til svar, og dog så han roligt på Jayden, da han sagde alle havde deres problemer og hvem de skulle bekæmpe så vel som være stærke, og han svarede drillende.
''jaaaaa, alle har.. problemer, haha!''
han smiledet glad, og svarede så muntert.
''fordi styrke og antal betyder en del, og jo stærkere vi er, jo mindre kan gøre os fortræd, og jo flere kan komme til os, men nu må vi se hvad da sker, og hvem vi skal bekæmpe? alle da gør os fortræd''
han lød glad og munter, og da hørtes osse lyde ude fra metal døren, og Kuuma rejste sig roligt op, for at gå over og åbne en slå og kigge ud af revnen for at sige noget med en knurre agtig lyd som blev besvaret, og han åbnedet døren, for at lade 29 personer komme ind, 18 mænd og 11 kvinder, og på deres kendetegn, alle sammen varulve, og han lukkede døren, for at se folk sætte sig hvor da var plads i sofa'er, stole, hvor da var plads, og han gik over for og sætte sig igen, og med et smil sige.
''da var de, hehe!''
han lød munter og på udseende af dem da var kommet ind, så var nogle af dem militære folk, andre mekanikere , nogle medic's og snipers, og andre typer folk, men barske og se på, og en mand spurgte om Kuuma havde området de skulle hen til, så vel som omkring våben og andre ting, forude mad og lign, som Kuuma svarede på at der var våben, mad og drikkelse nok til alle, de skulle bare være tålmodige, som så ud til og gøre Charlie ulven, som er en 3 rang ulv, tilfreds imens de andre Ebony ulve, altså bunden, så ud til og være tilfredse med beslutningen, dog spurgte Charlie ulven ind til hvem pokker skyggedæmonen var, og Kuuma sagde det var en ven, og nogle stirrede mistroiske på Jayden, andre ligeglade og enkelte nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   5/9/2013, 13:25

Jayden brød sig langtfra om det, og han kunne se på Sasha og Kuuma at de heller ikke kunne lide det. Det lignede i hvert fald sådan, det kunne godt være han tog fejl. "Jeg håber hun lader barnet leve." Sagde Jayden, meget høfligt stadig dog.
"Okay." Han havde ikke mere at sige til det, han smilede svagt, men det var ikke til at se.
Jayden blev tavs, han vidste ikke hvad han skulle sige, men han lyttede opmærksomt med. "Javel." Han smilede høfligt og så mod døren da Kuuma åbnede den. Han så ikke for meget på dem der kom, det ville være uhøfligt, mente han. Da Kuuma præsenterede ham, bukkede han høfligt for dem, ligeglad med at nogle af dem så mistroisk på ham. "Mit navn er Jayden." Sagde han høfligt og rankede sig. "Nuvel, tak for te og snakken, Kuuma, men jeg tror desværre jeg snart skal gå." Sagde Jayden venligt og så mod Kuuma.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   5/9/2013, 20:45

Kuuma så roligt på Jayden, med et stille og små trist blik, dog strøg han Sasha over kinden, og han svarede stille til Jayden.
''ja.. det må vi.. fik jo barnet med hende før jeg kom til min Alpha, men vi må håbe''
han så roligt på Jayden med et alvorligt ansigt, han hørte han's okay, men svarede dog ikke.
Han så roligt på Jayden, imens han havde tænkt og hørt han's javel, dog så han rolig ud da alle så på ham da han bukkede og nogle præsenterede sig, andre fnyste bare af ham, dog så alle ud til og se på ham da det var tid til og gå, og en af varulvene sagde noget til Kuuma og han svarede rystende på hovedet men ulven så ud til og være bestemt, og folk trak deres skyde våben og så på Jayden, Kuuma sagde roligt.
''du kan ikke forlade huset, før de ved du ikke vil sælge dem ud til Occulta, selv om jeg prøver at overbevise dem om andet vis sååå..''
han så roligt på Jayden, at det ville være bedst hvis han blev hvor han var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   6/9/2013, 15:33

Ja, det var heldigvis før Kuuma kom sammen med sin Alpha, heldigvis. Det var altid noget. "Det er altid noget... Vi håber at hun ikke kræver at barnet dør." Han smilede beroligende til dem, selvom det ikke var til at se, grundet hætten der lavede en skygge.
Han skulle til at gå, da Kuuma stoppede ham. Han så undrende på Kuuma og rynkede på panden.
"Hvordan overbeviser jeg dem om at jeg ikke vil det?" For det ville han ikke! Han hviskede det spørgende til Kuuma.
Jayden så rundt på varulvene, burde han være bange lige nu? Sikkert ja, men det var han ikke. Han smilede svagt, selvom det ikke var til at se, igen grundet hætten der lavede den skygge. Han så på Kuuma igen. Han stod roligt og ventede på at høre hvad han skulle gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   7/9/2013, 19:05

Kuuma så roligt på Jayden, og han så tænkende på Jayden da han hørte ham, og han svarede stille med et smil.
''ja det håber vi, ellers ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre''
han trak på skulderne imens han så roligt på Jayden da så undrende på ham, og han hørte ham, svarede så roligt med et smil.
''ved og blive, og snakke med dem, ved det ikke, måske dræber de dig anyway, eller osse så får du lov og rende, måske skal jeg følge med dig, hmm? hvem ved''
han lød alvorlig, da de faktisk havde tænkt sig og dræbe ham, og de så ud til og være ligeglad med hvad Kuuma sagde, enten så fandt du beviser eller osse så gjorde de ikke, som kunne afgøre Jayden's liv, Kuuma så roligt på Jayden som ventede på svar, og han nikkedet imod stolen som Jayden havde siddet på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   8/9/2013, 14:24

Håb, var hvad de havde, og forhåbentlig ville deres ønske om at barnet fik lov til at leve opfyldt. Jayden ønskede det for dem, han vidste bare ikke hvordan han kunne hjælpe dem, udover at ønske det bedste for dem og barnet.
Snakke med dem? Han kunne ikke blive, selvom han gerne ville. Han sukkede svagt og bed sig i underlæben.
"Jeg kan ikke blive. Du bliver nød til at gå med mig så, eller... Hvad hvis jeg giver dem mit ord?" I Jaydens verden var det at give ens ord, noget man virkeligt kunne stole på, men det kunne være varulvene ikke så det på samme måde...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   8/9/2013, 20:31

Kuuma så roligt på Jayden, håb var en de eneste ting han havde, og han så roligt på Jayden, med et nysgerrigt blik, og han skævedet rundt på alle varulvene.
han sad roligt og afventende hvad Jayden ville gøre, og han svarede roligt da han hørte ham.
''det osse iorden, jeg følger med dig så, og nej, du kan ikke give dem dit ord, fordi dit ord er ikke to potter pis værd for dem, sorry to say it, mate''
han trak roligt på skulderne, imens han forklarede dem at han ville følge med Jayden, og Sasha så ikke tilfreds ud med det, men trak bare på skulderne og gav ham et kys, før hun rejste sig og gik ind, imens en ung varulve kvinde begyndte og rydde op, og de snakkedet stille sammen mange af dem, de havde mistet interressen for Jayden, for nu, og Kuuma stod roligt og så på Jayden med et nysgerrigt blik, da han var gået igang med og tage sine ting på, så han var maskeret og var pansret så vel som bevæbnet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   9/9/2013, 14:15

Jayden forstod ikke disse varulve, men han hadede dem ikke, han følte sig mere neutral overfor dem.
Hans ord betød ikke noget som helst, åbenbart. Han nikkede over Kuumas ord og lagde armene over kors, han så efter Kuuma.
Det så heldigvis ud til at varulvene havde mistet interessen for ham. Han håbede han snart kunne komme hjem, og træne.. Han ventede tålmodigt på at Kuuma blev færdig.
"Er du klar?" Han vendte sig mod Kuuma og lagde hovedet lidt på skrå.

//Kreasvigt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   9/9/2013, 22:35

Kuuma så roligt på Jayden, da han ikke svarede, og han trak roligt på skulderne.
Han så roligt på Jayden da han nikkedet til ham og lagde armene over kors, for at se på ham.
Han stod roligt klar med sit udstyr, og dobbelt tjekkedet om han mangledet noget, hvilket han ikke gjorde, og han rystedet på hovedet for sig selv, for mange år i militæret, han hørte dog Jayden, og svarede roligt.
''yeps, er jeg, lad os gå''
han gik over til metal døren, åbnedet den og gik ud, så der efter ind på Jayden, ventende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   11/9/2013, 15:57

Jayden ventede fortsat på at Kuuma blev færdig, Jayden var for det meste tålmodig, det var sjældent at han var meget utålmodig. Han havde stadig armene over kors, og så rundt på alle varulvene med et neutralt blik. Han vendte sig om mod Kuuma da han var færdig.
"Super."
Jayden fulgte efter ham hen til metal døren, han kunne ikke lade være med at være lidt glad for at komme væk fra varulvene.. Nu skulle han hen til sin mester, hen til de omgivelser han kendte så godt. Han gik udenfor og tog en dyb indånding. "Denne vej." Jayden førte vel an nu, han begyndte at gå fremad. En anelse hurtigt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma   

[Afsluttet] What the fuck? What happen! WHATTTT! - Jayden + Kuuma
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Hvem er mest badass? //Jayden//
» Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//
» what gonna happen? (Meriko)
» Gæster - Jayden og anna rose