New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)    7/9/2013, 18:38

Kuuma hørte hende fnyse af han's bemærkning om hende's mave, og han smiledet bare til hende da hun rystedet let på hovedet af ham, så vel som smilede blidt til ham, og han hørte hende, svarede så kærligt.
''jeg kan lide din krop, både med og uden mave, hehe, og ja det gor du altid, lille ulv''
han hørte det lille grin og grinte blidt med.
''hehe, grim bliver du aldrig, lille ulv,
han så roligt på hende med et muntert og drillende blik, og da han havde sagt det med blod, så han det undrende udtryk så vel som det små spørgene udtryk og skæve smil, og han svarede kærligt.
''blod har nogle gamle fysitonelle tror jeg det udtales, måder at være på, altså det er forbundet med de levende, og det er ikke magi, men fysik og ikke krops fysik men kemi og sån, men nogle mener at man kan røre et etosplasma væsen altså som ham på en måde, ved hjælp af blod, som jeg gjorde det''
han smilede kærligt til hende da han så hende's hoved da lagde sig på skrå da han nussedet hende's bryst, og han smiledet kærligt til hende og besvarede hende's kys så vel som han holdt om hende, dog kunne han fornemme på Lille ulv at der var noget da trykkede hende på hende's kropssprog, og han så kærligt spørgende på hende da hun tog han's hænder væk, dog holdt han blidt om hende's hænder med sine store hænder, og så kærligt på hende imens han kunne mærke hende's varme ånde imod sine læber, han så hende dybt i hende's smukke grønne skinnende øjne med sine gule varme og venlige øjne, han hørte hende, og han svarede kærligt.
''skal nok lade vær og friste dig så, lille ulv, det okay''
han gav hende et kort kys på munden imens hun bed sig i læben før han bare blidt holdt om hende's fingre med sine og bare holdt om hende ellers med sine store arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)    8/9/2013, 19:38

Violet grinte bare lidt af ham og rystede på hovedet. hendes krop var ikke flot med den mave, men hun synes da det var sødt af ham at spørge. hun svarede ham ikke så ham bare ybt i de venlige gule øjne og nød hans nærvær. hun lyttede så meget opmærksomt på hans forklaring og blodet og nikkede stille imens han snakkede "okay så.. det skal jeg huske det er en god ting at vide" sagde hun med et lille smil og stod lænet tæt op til ham og nød han var tæt på, dog vidste hun hun ikke kunne blive ved med at stå sådan med ham længe, for hun skulle have søvn. måske han ville overnatte ved hende..
"tak kære.. ulve ven.." sagde hun stille og slap stille hans hænder og lagde sine å hans brystkasse "vil du blive og sove med mig? jeg trænger til søvn og vil gerne have du bliver" hun spurgte blidt og smilte mildt til ham. hendes skinnende grønne øjne så stadig in di hans venlige gule øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)    8/9/2013, 21:36

Kuuma hørte hende grine lidt og ryste på hovedet, han syntes altså hun så dejlig ud med mave på, og han så blidt på hende, og han hævedet sit øjenbryn da hun ikke svarede ham men bare så ind i han's gule øjne, og han gav hende et kys på kinden, og han så hende nikke stille da han havde forklaret om blodet, svarede så blidt.
''var så lidt, og det er det skam osse, hehehe!''
han så blidt på hende, holdt kærligt om hende da hun stod lænet op af ham, og han så roligt på hende, han kunne se hun virkedet træt, på hende's krop's holdning, og da han hørte hende, så han blidt på hende, svarede kærligt.
''var så lidt, Lille Ulv''
han strøg hende kærligt over kinden, imens han mærkede hende slippe han's hænder og lægge dem på han's brystkasse, og han svarede hende blidt da hun blev hørt.
''mmm, vil jeg gerne, trænger selv til søvn, hehe, så det skal nok blive rart og få sovet lidt, hehe''
han så blidt ind i hende's skinnende grønne øjne med sine blide gule øjne, løftede hende så kærligt op, og bar hende ind i sengen, lagde sig på den, og lagde hende ved ham så hun kunne ligge op af han's overarm, og han lagde roligt den bløde dyne om dem, og han så roligt på hende med et smil, gav hende et kys på næsen og et kort et på munden, sagde stille og blidt.
''du må sove godt, Lille Ulv, og du kan sove trygt, jeg er her''
han gav hende's kind et blidt strøg, lænedet sig blidt tilbage, og knurredet en slags nynne melodi for Lille ulv så vel som sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)    8/9/2013, 22:54

Violet nød bare og stå op af sin kære ulve ven og smilte bare roligt og søvnigt til ham. hun blev ret glad da han sagde han gerne ville sove der. det gjorde hende tryg. ikke fordi hun var bange for at sove alene, det var bare rart nu når hun var i den tilstand. hun lod ham løfte hende op og puttede sig bare ind ham uden at sige noget. hun mærkede sengen under sig og nød puttede sig godt ind til Kuuma så hun lå så tæt på ham som muligt. da dynen var lagt over hende så hun på ham med milde øjne og smilte kærligt til ham. hun nød de små kys og kyssede ham igen kort på munden "du må også sove godt min kære ulve ven.. jeg er så glad for du vil sove med mig" sagde hun stille kyssede ham blidt på kinden og lukkede så stille sine øjne. i lidt tid lå hun og lyttede til hans knurrende nynne melodi og slappede bare helt af og lidt efter lidt faldt hun i søvn i hans trygge favn.

//slut? ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)    9/9/2013, 00:53

Kuuma vidste hun nød det, og han fortsatte roligt med at smile til hende, og han kunne se hun var glad for han ville sove der, så vel som se hun var træt dog rolig, han smiledet blidt til hende, og han lå så bare og puttedet sig ind til Lille Ulv som puttedet sig godt ind til ham, og han strøg hende kærligt over håret da hun gav ham et kort kys på munden, og han så ind i hende's milde øjne med sine blide og varme øjne, han svarede hende blidt.
''du må osse sove godt, lille ulv, var så lidt''
han var stille og blid, mærkedet det blide kys på sin kind, og så hende lukke sine øjne, han gav hende et kys på panden, for at læne sit hoved tilbage, på puden, og lukkedet roligt øjnene, han kunne høre på Lille Ulv's vejr trækninger at hun var faldet i søvn, og han faldt selv i søvn efter lidt tid.

// yea, det var et godt emne ^^
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)    

[Afsluttet] Hvorfor.. bare hvorfor (Kuuma og Violet)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hvorfor græder kvinder så let?
» WARNING - Troldende slår til (Artikel)
» Hvorfor så speciel? (Dimitri) XXX
» Hvorfor lige varulve? hvorfor? //Callie//
» bare rolig jeg er læge (Lana)