New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

En varulvs sang(violet)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 14:00

Tid: aften
Sted: las vegas
Omgivelser: festlige
Vejr: godt

Det var en god og lun aften, og Nagato havde lige opfyldt et sidste ud af 3 ønsker, for en der derfor var ligeglad med scepteret, og derfor gav det til en bar ejer i Las Vegas, uden at fortælle ham hvad han kunne bruge det til. Nagato som ikke var fanget i scepteret, kom luntende ind på baren iført sort afslappet tøj, en sort stor japansk jakke med hvid kant og hætte, samt 2 sværd på hans venstre side i bæltet. Han var nysgerrig efter at se, om bar ejeren ville regne scepteret ud, men i stedet lagde han det bare ud bagved, og begyndte at betjene kunder i stedet, så nu lå scepteret frit fremme, og hvem som helst kunne tage det.

Med et lille skulder træk, som tegn på skuffelse over at der ikke ville ske noget lige med det samme, gik Nagato hen i baren og fik sig en drink. Han havde overhørt nogen af stamkunderne, snakke om at der måske kom en sangerinde denne aften, og siden Nagato godt kunne lide musik, ville han da gerne lige blive hængende, og finde ud af om det var rigtigt, og om sangeren så var godt til at synge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 14:23

Violet gik lidt rundt ude bagved imens hun holdte om hendes efterhpnden store mave. hun kunne mærke barnet sparkede og bevægede sig. det var uroligt.. nervøs?.. hun sukkede stille.
hendes opmærksomhed blev fanget af en der kom om og stilte noget på et bord, hvorefter han var gået. han havde vidst ikke set hende. hun rynkede let på næsen og gik forsigtigt hen til tingen. hun tog den roligt op til sig og betragtede den lidt. hun hørte så sit navn blive råbt og hun luntede hurtigt hen til sin taske lagde tingen i tasken og skynde sig med lidt besvær mod scenen. hun fik lidt tvunget hjælp til at komme op på scenen, da hun ikke var god til at bevæge sig med den gravide mave. hun så lidt rundt på folk med sine skinnende grønne øjne og satte sig roligt hen på en høj stol der stod midt på scenen foran en mikrofon. der var en smule mumlen og nogle fulde mænd piftede dumt og råbte navne efter hende. det havde ikke været nemt at arbejde der siden hun blev gravid.. eller siden det begyndte at kunne ses. hun havde også skulle til at gå med noget helt andet tøj. det eneste hun havde på lige nu var en kæmpe stor stræk trøje der dækkedehenover hendes mave, dog kunne den stadig sagtens ses.. ellers havde hun et par mørke strømpebukser på. hun så igen lidt rundt på folk og tog så mikrofonen til sig "godaften.. jeg vil ikke synge mere en to sange i aften.." hendes stemme var silkeblød og meget roligt.. lidt efter begyndte hun at synge(sang: http://www.youtube.com/watch?v=0c4v7fp5GC8&list=LL6GvxAltdoaKBzbOoAEgPpg&feature=mh_lolz). det ellers meget rolige væsen udtrygte meget stærke og tydelige følelser igennem hendes sang. hun havde øjnene lukket det meste af tiden, men efter lidt rejste hun sig op og åbnede de skinnende øjne. hun så roligt på publikum imens hun sang den stærke sang med fuld følelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 14:57

Nagato mærkede med det samme, at nogen rørte ved hans scepter, han sansede noget feminint der indikerede at det var en kvinde, han mærkede at hun var en varulv, og at dømme ud fra hvad han kunne mærke, bar hun et barn i hendes mave. Han sippede let til sin drink, og mærkede at hun lagde scepteret fra sig, samtidig med at sangeren blev kaldt ind, så han satte sin drink fra sig, da kvinden kom ind på scenen, og han dermed kunne få set nærmere, på den kvinde der nu havde scepteret og derved ham, i sin egen kontrol.
Da hun sagde hun kun ville synge 2 sange, blev han lidt ærgelig over det, især da hun begyndte at synge, for hun sang virkelig godt ifølge hans mening, og han ville ellers gerne høre mere end bare 2 sange, men selvfølgelig når nu hun havde scepteret, kunne det være han fik lov at høre mere. Selvom hun kun var iført simpelt tøj og var gravid, syntes han nu stadig hun var en yndig skabning, og eftersom han sad rimeligt tydeligt i baren, burde hun nemt kunne spotte ham blandt publikum, hvor han sad og nød hendes sang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 15:18

Violet fik øje på en der kiggede på hende på en anden måde en alle de andre. hun lagde hovedet let på skrå, men så så væk imens hun sang. da hun fik sunget færdig, satte hun sig træt på stolen og kunne mærke udmattelsen komme frem i kroppen. hun havde ikke meget energi tilbage i kroppen.. godt no passede Kuuma på hende og kom med mad, men det var svært at have kræfter nok med en baby i maven. hun smilte svagt da folk klappede og flyttede så sit blik hen på manden der havde fanget hendes opmærksomhed. hun prøvede at fange hans fært for at finde hans race, men duften var ukendt for hende og blandet sammen med mange mutanter og mennesker. hun rystede sp let på hovedet og fugtede sine læber "her er min sidste sang for i aften.. kom igen imorgen aften.. der synger jeg igen" sagde hun roligt og begyndte så igen at synge (sang: http://www.youtube.com/watch?v=TCEJtUNe90A&list=LL6GvxAltdoaKBzbOoAEgPpg ). denne gang blev hun siddene og havde lukkede øjne det meste af tiden, men der var lige så stærke følelser u hendes stemme imens hun sang. og selvom hun sad ned var hendes krop stadig med i sangen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 15:40

Nagato blev siddende på sin plads, og mødte Violets øjne da hun så hen på ham, han klappede elegant af hende mens han smilede til hende, for at lade hende vide at han syntes hun var en fantastisk sanger. Han kunne dog på lang afstand se på hende, at hun ikke var i topform, hun så træt ud og det var da forståeligt, når hun trossalt var en gravid kvinde, men alligevel sang hun sin sidste sang for denne aften, bedre end sikkert alle andre på denne bar ville kunne gøre det, og Nagato blev enig med sig selv om, at hun var den bedste sanger han havde hørt, de sidste mange århundrede. Han drak sin drink færdig mens hun sang, og nød at lytte til hende indtil hun var færdig.

Nagato var dog i tvivl om, hvorvidt han skulle følge hende med ud bag ved, og prise hende for hendes gode sanger evner, eller om han skulle vente til hun påkaldte ham med ordende "minato daga nagato" som stod på scepterets skaft.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 16:02

Violet blev færdig og rejste sig roligt op, nejede elegant og gik så ned fra scenen. hun forsvandt hurtigt om bag ved, da hun ikke magtede at snakke med nogen, udover hun lige fangede mandens øjenkontakt igen og de skinnende grønne øjne nærmest smilede. hun gik så hen til sin taske og afviste en hver der kom hen med drikke.. alle var blevet så omsorgsfulde efter hendes gravide mave kunne ses. hun sukkede så stille og tog sin taske og riffel op. da kom hun i tanke om den sjove dims hun havde fundet og fik hurtigt fisket den op af tasken. hun så meget studerene på den imens hun gik imod udgangeden til baggården. hun fandt noget skrift og med en rolig stemme mumlede hun " Minato daga nagato". hun undrede sig lidt over ordene, da de ikke just var almindelige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 16:27

Nagato smilede til hende og klappede anerkendende, da deres øjne mødtes en sidste gang, før hun gik om bag ved og lignede en, der ikke ville snakke med nogen på hendes vej ud. Så han valgte at vente, til hun påkaldte ham med scepteret, før han begyndte at snakke med hende, og efter han havde betalt for sin drink, kunne han pludselig mærke hende tage scepteret op igen, på hendes vej ud af bagdøren. I det øjeblik hun udtalte ordene på scepterets skaft, blev Nagato derved også påkaldt så han forsvandt fra baren.

Sort røg væltede ud af scepteret, og formede sig i barens baggård foran Violet, den sorte røg formede sig som et stort sort væsen, iført en sort rustning med tilhørende sværd, siddende præcis samme sted som på Nagato, da han var i menneske form og jun burde kunne genkende hans duft, eller hvert fald hans underlige aura.
"Jamen god aften kære sangerinde!" sagde kæmpe lampe ånden, og smilede mildt til hende "De har nu fundet en lampeånd, og du har ret til 3 ønsker!" han lagde sin hånd foran hende, så hun kunne træde op på den og lade ham løfte hende op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 17:00

Violet stoppede brat op da der kom sort røg op af den mærkelige ting og skulle til at smide den fra sig, men da hun så røgen formede sig som et kæmpe væsen, knugede hun den lidt mere ind til sig. hun så studerende på det kæmpe væsen og genkendte duften med det samme. det duftede som manden inde på baren. hun trådte et lille skridt tilbage da hans hånd kom ned til hende og hun så meget skeptisk på den. men ved åndens ord trådte hun lidt frem igen og tænkte lidt over situationen. hun lagde sin hånd på sin mave og mærkede et lille spark derind fra. hun så igen op på den kæmpe hånd og trådte roligt op på hans hånd "3 ønsker... er du manden fra baren.. du kiggede på mig.. sådan på en anderledes måde" sagde hun roligt og lagde ovedet tænkene på skrå. hvis denne ånd virkelig ville give hende tre ønsker mptte hun virkelig tænke sig om. hun måtte bruge dem med omhu og kløgt. hnedes skinnende øjne flyttede sig ned på hendes egen hånd på hendes mave og sank en lille klump. hun havde hørt eventyr og uhyggelig sagn om at ønske opfyldene væsner tit ville snyde. hun så så lidt op på den kæmpe ånd igen "snyder du mig? eller er du ærlig og god?" hendes stemme var lidt skeptisk og det var tydeligt hun ikke helt stolede på hans godhed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 19:36

Nagato betragtede hende med et smil, mens hun stod og så skeptisk på ham, men da hun så trådte op på hans hånd løftede han hende op, mens han sørgede for at hun stod sikkert og ikke kunne vælte, da han vidste hvor vigtigt det var, at passe på en gravid kvinde, da barnet hun bar på kunne være meget sårbart, mens det stadig var i mors mave. Han holdt hende oppe foran ansigtet, mens han lyttede til hende snakke, og selv når hun snakkede syntes han at finde hendes stemme, måde smuk og beroligende lige som hendes sange.
"Ja det var mig der så på dig i baren, jeg var dybt fascineret af dine evner som sanger, og jeg må indrømme at selv som gravid, er du en smuk skabning, så undskyld hvis du følte ubehag ved mit blik beundrende blik!" Sagde han mildt og smilede til hende, mens han sad med hende i hovedhøjde, og så hende i øjnene. Han var lige nu, godt og vel på højde med en 5 etagers bygning, og selvom han umiddelbart godt kunne ligne en farlig gut, i hans kuld sorte rustning og matchende hudfarve, så virkede han ikke så farlig mens han sad, lænet op af en bygning og smilede til hende.
"Altså jeg er lidt skiftende, når det kommer til opfyldning af ønsker, og mine skift er tilpasset til den der påkalder mig, sådan at jo mere ondskabsfuld personen er, jo mere snydende bliver mine ønsker, men jeg må indrømme at dine 2 sange, gik lige i hjertet på mig så overfor dig, er jeg ærlig og god det har du mit ord på!" Sagde han mildt "Hvis du har lyst til det, kan jeg godt følge dig hjem, du ser lidt træt ud kære ven?" Hans foreslag kom med en ærlighed ulig hvad mange i denne verden, var i stand til at udvise overfor andre, men Nagato var helt ærlig overfor hende, og var helt klart blevet en fan af hende, efter at have hørt hende synge blot 2 sange.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   5/9/2013, 20:26

Violet smilte roligt over hans kompliment, for hun tog det som en kompliment. hun strøg sin hånd igennem sit hår og så lidt på sin mave "jamend et er godt du kan se forbi maven.. jeg vil gerne takke for din kompliment og tro mig jeg har fået nogle meget være blikke en dit.." sagde hun roligt med et lille grin. hun havde godt mærket han havde været forsigtig da han havde løftet hende op. hun betragtede ham lidt i noget tid. han kunne mæske godt virke farlig, men hun havde ikke fornemmelsen af at han var. han virkede som en venlig og ærlig mand. hun rystede lidt på hovedet over sine tanker. før hun havde mødt Kuuma ville hun aldrig havde stolen på denn eånd, men hun havde fået mere tillid til andre. hendes rolig smil forsvandt dog i det han sagde han sagde at han gik efter hvor ondskabs fulde folk var. nogle ville måske mene Violet kunne være ond.. hvertfald kold. men da han sagde hendes sang havde fanget ham og han vidst godt kunne lide hende fik hun et taknemmeligt smil på læberne som sjældent blev set på hende. hun ventede dog med at sige noget til han havde givet hende tilbudet om at at følge hende hjem og det var tydeligt hun overvejede det. hun var ikke sikker på hvordan Kuuma ville have det med det, men hun ville ikke lade det bestemme. hvis hun havde tre ønsker skulle de hvertfald bruges og det ville være bedst hvis det kunne være hjemme hos hende så der ikke var nogle der kunne genere dem "hmm.. jeg er glad for du kan lide min sang.. kan være jeg skal synge noget mere for dig en dag... men ja du må meget gerne følge mig hjem.. og jeg vil tage dig på ordet.. ærlig og god" sagde hun med et roligt smil, men det var nu meget tydeligt hun var taknemmelig, både for at at han ville følge hende hjem, men også at han ser hende som god og vil være ærlig og god med hensyn til hendes ønsker, for hun vidste hvertfald hvad det ene ønske skulle gå til. hendes slanke hånd strøg meget roligt ned over hendes gravide mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   6/9/2013, 12:13

Nagato smilede mildt til hende, da hun tog komplimanten han gav hende til sig, og nævnte det med at folk havde givet hende være blikke end han havde, med et grin lige bag efter. Hun var da et kært væsen ifølge hans mening, og nu vidste han godt at dette var en hård tid, men hvordan kunne væsner dog være onde mod en som hende? Han stoppede hurtigt sin tankestrøm igen, da han trods alt var i gang med en samtale her sammen med Violet. Da hun sagde han gerne måtte følge hende hjem, rejste han sig let op, dog stadig mens han gjorde sit bedste for at hun ikke led overlast. Han så sig let omkring, da han kom i tanker om, at han ikke anede hvor hun boede henne, løftede hende op i øjenhøjde og smilede lidt til hende.
"Jeg ville blive beæret over, at høre dig synge en anden gang kære ven, men jeg ved ikke hvor du bor henne, så kunne du ikke vise vej til dit hjem?" spurgte han mildt og lagde hovedet på skrå, mens han så tænkende på hende "Og du kan stole på mig unge dame, jeg skal nok opføre mig pænt, ærligt og godt overfor dig! Lige som overfor den sidste varulv jeg mødte! Du har faktisk noget over dig, der minder mig om ham i skulle vel ikk være i familie vel? Hans navn er Kuuma?" han smilede nysgerrigt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   6/9/2013, 21:39

Violet mærkede den kæmpe ånd bevægede sig igen og igen var meget forsigtig. det gav hende at roligt og glad smil på læben at han faktisk tænkte så meget over hnedes tilstand. hun så lidt ned på sin mave og derefter på ånden, som nu havde ført hende op til hans ansigt "jeg skal nok vise vej.. du skal bare gå ud. til højre og så ned af gaden og så er det den første hele højhus til højre" sagde hun roligt med et let smil på læben. hun satte sig så ned på hans hånd, da det var begyndt at være hårdt at stå op og hun var jo allerede træt i forvejen. hun smilte roligt imens hun nussede sin egen mave, dog stivnede hun i hele kroppen da hun hørte Kuuma. hun så hurtigt op på ånden og flakkede lidt med øjnene, hvorefter hun så ned på sin mave. først sagde hun ingenting, var bare helt tavs. så denne ånd kendte Kuuma "jeg kender ham... han.. ja.. han er ikke som sådan min familie, men han er mit barns far" hendes rolige stemme, var nu blevet fyldt med en blanding af tristhed, men også kærlighed. det hele med Kuuma var så forvirrende.. han skulle være far til hendes barn, men om han faktisk ville kunne være en del af hendes liv var hun ikke sikker på længere. hendes smil var nu forsvundet og hendes blik var tydeligvis langt væk. hun havde prøvet at lade være med at tænke så meget på Kuuma, men det havde nærmest været umuligt og nu når hans navn blev nævnt var det umuligt for hende at skjule hendes følelser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   6/9/2013, 22:31

Nagato lyttede godt efter hendes vej beskrivelse, og begyndte så at få den vej hun havde beskrevet. Mens han gik var det som ingen de mødte på deres vej, lagde en skid mærke til dem, han var lydløs trods hans størrelse, og turen tog ingen tid når det var hans store ben, der tog alle de skridt der var derhen.
"Kunne du give mig lejlighedens nummer, eller placering til når vi skal ind kære, så jeg ved hvad jeg skal sigte efter?" spurgte han mildt, og mærkede at hun satte sig ned i hans hånd. Hun måtte være træt, og at stå op var ikke lige så nemt for en gravid, som for alle andre så Nagato smilede blot mildt til hende, og rettede lidt på sin hånd, så hun kunne læne sig op af hans 'håndbalde' og skåne sin ryg for at skulle sidde op.
Hendes reaktion på at han nævnte Kuuma, overraskede Nagato lidt da han ikke havde regnet med, at hun var gravid med ham. Nagato så undrende på hende, men kunne godt se på hende, at dette emne påvirkede hende meget følelsesmæssigt, så han ville ikke grave mere i det, han ville ikke byde en gravid og træt kvinde, at han blandede sig i noget der gjorde hende ked af det.
"Det var ikke min mening, hvis jeg har berørt et følsomt emne kære, skal vi ikke bare lade det ligge og få dig hjem, så kan du slappe af og få sovet?" spurgte han i et forsøg på at trøste hende "Hvis du er sulten, sørge jeg gerne for du får mad, og når du vågner i morgen laver jeg lige den morgenmad, du ønsker dig aller mest og det hele er på min regning! Lyder det ikke dejligt?" han smilede trøstende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   6/9/2013, 22:50

Violet lyttede til hans stemme, imens hun fik lændet sig op af hans hånd, som han havde placeret så hun kunne sidde ordenligt. hun pegede hen på et hus der lå hvad der ville for et normalt væsen tage omkring de 20 minutter, men for ham nok bare lnogle få skridt "der bor jeg.. nummer 4 tror jeg det er.." sagde hun stille da hun jo var påvikret lidt af samtalen om Kuuma. hun så lidt op på ham da han undskylde for han havde bragt det emne op og det fik hende bare til at ryste lidt på hovedet "det er okay.. men afslapning og søvn ville være godt.. og god morgenmad siger jeg aldrig nej til.. tak" sagde hun med et kort smil, hvorefter hun så frem for sig igen og kørte en hånd igennem sit snehvide hår. hun tog en dyb indånding og fandt tilbage til sit rolige jeg igen og det rolige smil fandt hun hurtigt frem. det var en ting hun altid havde været god til, det var at pakke sine følelser væk.
Violet rejste sig roligt op da de nåede frem til hendes lejlighed "kan du blive mindre igen så du faktisk kan være i min lejlighed, for den er ret lille" sagde hun med et roligt dog små drillende smil på de feminine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   6/9/2013, 23:04

Det tog ganske rigtigt Nagato, nærmest ingen tid at komme de sidste 20 minutters gå gang, og da de nåede derhen smilede han til hende grundet hendes tilgivelse og spørgsmål, før han lænede sig diskret op af bygningen, som om han legede tilfældig gut der bare lige står her, og med et blev de teleporteret indenfor i hendes lejlighed. De stod nu i hendes soveværelse, Nagato stod foran hende og lignede sig selv som han så ud, da hun havde set ham i baren.
"Hvis du tillader det, sætter jeg mig ind i sofaen mens du sover, så kan du altid kalde hvis der er noget!" sagde han mildt, mens han så hende dybt i øjnene "Og når du vågner i morgen, forkælder jeg dig så du føler dig, som den vigtigste person i hele verden!" han smilede mildt til hende, og lagde tænkende hovedet på skrå.
"Og mens jeg husker det, så hedder jeg Nagato!" sagde han let, og strøg lidt af hendes hår, om bag hendes øre "Sov godt smukke!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   6/9/2013, 23:29

Violet så lidt undrende rundt i hendes nedslidte lejlighed, som de pludselig stod i, hvorefter hun så på manden hun havde set i baren som tydeligvis havde været den kæmpe store ånd. hun lyttede den hans stemme og det gik pludselig op for hende at hans møde at snakke til hende på var meget kærlig og mild. han behandlede hende godt og som om hun faktisk betød noget for ham. hun rystede så hurtigt sine tanker væk da det gik op for hende hun bare stod og stirrede på ham "uhm Nagato.. jeg hedder Violet.. og tak for alt..du må godt låne sofaen..uhm.. ja jeg kan ikke tilbyde meget, men igen tak" sagde hun og så ind i hans øjne da han strøg lidt af hendes hår bag hendes øre. hun lagde hoovedet let på skrå, da hun ikke helt kunne forstå hans måde at være på "godnat.. Nagato" sagde hun lidt underligt, da hun ikke vidste hvordan hun skulle reagere på hans måde at være på. hun havde det nemt med Kuuma sagde sådanne ting til hende, men Nagato var en helt anden type. hun smiilte så lidt til ham og nikkede kort med hovedet, hvorefter hun gik ind på sit lille værelse, lukkede døren efter sig og lænede sig op af den. denne situation var mærkelig for hende. langsomt gik hun hen til sin slidte madres der lå på gulvet og gjorde jeg klar til at gå i seng. hun lagde sin store trøje ved siden af madressen, hvorefter hun lagde sig ned under den slidte dyne og lukkede sine øjne. dog faldt hun ikke i søvn med det samme. hun lå længe og tænkte over Nagato måde at være på.. til sidst faldt hun i søvn med et lille smil på læben.
tideligt om morgenen vågnede hun med store smerter i ryggen og en voldsom knurrende mave. hun vente sig langsomt om på den anden side og åbnede øjnene let på klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   7/9/2013, 00:04

Nagato smilede til hende, og virkede forstående over at hun ikke havde meget at tilbyde, han var alligevel en lampe ånd, han behøvede ikke noget sted at sove, bare han kunne sætte sig ned og slappe af, mens han ventede på at hun fik sovet ud. Da hun lukkede døren, gik han som det første hen til vinduet, åbnede det lydløst og satte sig i vindues karmen, med ryggen mod lejligheden, så han sad med benene dinglede udover husets ydre mur. Han tændte en smøg, og filosoferende lidt over situationen, mens hans røgskyer afspejlede hans tanker.
Grunden til han var så kærlig overfor hende, var på grund af scepter påvirkelsen, en ting der gjorde sådan, at den der havde scepteret blev analyseret af det, og deres personlighed og opførsel definerede så hvordan han var, indtil personen havde fået deres 3 ønsker opfyldt, men specielt med gravide kvinder blev han mere kærlig, han blev af natur en god fyr, der ville gøre sit bedste for at kvinden der havde scepteret, havde det godt.
Da hun vågnede næste morgen, ville hun nok hurtigt lægge mærke til ændringerne. Nagato var begyndt at kede sig, så mens hun lå og sov, havde han med sine evner sat lejligheden i stand, så der var pænt og hyggeligt. Han havde forvandlet det fra slidt lejlighed, til hendes egen personlige lejlighed, så det virkelig afspejlede at her boede hun. Han havde endda sørget for en frisk buket blomster, på hendes spisebord og en bedre seng til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   8/9/2013, 19:27

Violet fik sat sig op og mærkede at madressen føltes mærkelig.. blød og rar. hun så lidt på den og det gik op for hende hun var hævet over gulvet. en seng. hun fik rejst sig op og fandt en meget stor trøje der ville dække hende til. hun tog den på og prøvede at rette lidt på det meget uglede hår, det hjalp dog intet. hun så på blomsterne der stod på et skrivebord og et lille smil formede sig på hendes læber. blomster.. en fredelig ting.. hun gik langsomt mod døren og gik roligt ud "Nagato?" spurgte hun roligt og så lidt efter ham. dog blev hendes opmærksomhed hurtig fanget af stuens nye udseende. hun betragtede alle tingene. hun havde aldrig haft et så fint hjem.. hun havde altid levet i kumerlige forhold. hun mærkede barnet sparke i hendes mave "rolig ven... ved du hvad jeg tror Kuume vil elske Nagato for det her" mumlede hun lavmælt ment til barnet, selvom det nok ikke ville kunne høre hende. hun satte sig roligt hen på den nye og bløde sofa. den var rar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   10/9/2013, 00:45

Nagato hang og dinglede i vinduet med hovedet ned af, da Violet kom ud fra soveværelset så han hørte hende kalde, og hørte hende snakke til barnet. Han lavede en mave bøjning for at få hovedet op til hans fødder, så hun kunne se hans hoved i vinduet. Han smilede mildt til hende, mens han så på hende sætte sig ned i sofaen, og hun så så glad ud for hans lille 'denne nats tidsfordriv' projekt, at han smed sin smøg fra sig og kom ind til hende. Han ville trossalt ikke ryge indenfor, af hensyn til at lejlighedeb ville komme til at lugte af det, og han ville ikke udsætte hende og barnet for de skadelige gasser.
"Jeg vil nu mere vide, om du er blevet glad for det kære?" Spurgte han mildt mens han satte sig i vindueskarmen, og smilede glad til hende "Lampe ånder sover alligevel ikke uden videre, da vi ikke har brug for det så derfor tænkte jeg, at jeg ville hygge mig med et eller andet, som du ville blive glad for!" Han rejste sig let op og gik hen til hende, for at sætte sig ned ved siden af hende. Han så blidt på hendes mave, og løftede sin hånd mod hende.
"Må jeg godt mærke din mave?" Spurgte han mildt "Jeg har aldrig selv oplevet glæden ved børn, eller mærket et liv vokse i moderens skød, og du er den sødeste gravide kvinde jeg har mødt!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   10/9/2013, 14:15

Violet fik øje på Nagato ved vinduet og smilte skævt til ham "jeg er glad for det.. her vil jeg godt kunne have et barn kravlene rundt" sagde hun med et roligt smil og fulgte ham med blikket "jeg takker.. det er en god gave at vågne til.. det gør det hele mere overskueligt" sagde hun roligt og lænede sig tilbage i sofane, hvorefter hun lagde sine hænder på sin mave. hun så lidt på hans hånd da han løftede den og overvejede først hvad hun skulle gøre, men så så på ham med et roligt og studerende blik. hun smilte så og flyttede sin hænder lidt så han kunne mærke "det må du gerne... jeg er stadig sel ved at vænne mig til... den glæde" hun tøvede lidt med at sige glæde. fra da hun opdagede det hadede hun hun skulle have det barn og ville bare af med det hurtigst muligt.. få det ud af sit liv, men iløbet af gaviditeten havde hun vænnet sig lidt til tanken. hun så lidt på ham igen med et roligt smil "jeg ved hvad jeg ønsker mig som det første" sagde hun så mere alvorligt. hun ville sikre sig at hendes barn ikke skulle komme ind i denne forfærdelige verden uden mulighed for overlevelse. godt nok havde barnet fra starten af gode gener fra hende og Kuuma og havde alle chancer for at blive stærk og en god overlever, men hun turde ikke tage chancen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   10/9/2013, 16:08

Nagato smilede lidt til hende, da hun lod ham røre ved hendes mave, og lod sin hånd hvile forsigtigt mod hendes mave med et smil på læben, men han opfattede dog godt at hun tøvede, med at sige ordet glæde i forbindelse med dette barn.
"Jeg ved godt jeg bare er en tilfældig lampe ånd, som du lige har mødt her i går aftes og sådan, men hvis du har brug for lidt magisk hjælp og opmuntring en gang imellem, så vil jeg gerne komme forbi en gang imellem, og stå til rådighed med hvad end du har brug for hjælp til!" sagde han mildt med et smil på læben. Han syntes det var rart at mærke hendes baby i hendes mave, men ham fjernede hånden igen for ikke at virke for nærgående "Tak fordi jeg måtte mærke din mave!"
Da hun sagde at hun vidste hvad hendes første ønske skulle være, knipsede han med fingrende så scepteret kom hen til ham. Han greb det i luften og rakte det til hende, mens han smilede glad til hende, da det at opfylde andres ønsker var det han kunne finde ud af, det var det han var aller bedst tip her i livet, udover at være en samurai.
"Hvis du ved hvad dit første ønske er, så tag scepteret og sig frem, og dit ønske vil blive opfyldt smukke!" sagde han mildt med hovedet lidt på skrå "Bagefter kan du jo fortælle mig, hvad du gerne vil have til morgenmad så laver jeg det til dig, imens du slapper af!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   10/9/2013, 22:37

Violet lyttede til Nagatos stemme og tænkte lidt over det han sagde. hun vidste ikke helt om hun stolede helt på ham, men hun havde ingen grund til ikke at stole på ham. hun smilte roligt til ham og mærkede så et lille spark i maven liige inden han flyttede sin hånd. hun så lidt opå ham med et mildt blik "jeg er glad for det tilbud.. det ville være rat med den sikkerhed.. tak" sagde hun roligt. hun syntes det var meget rart for hun vidste jo ikke helt hvordan det hele ville gå med hende og Kuuma, men hvis hun mistede Kuuma kunne hun jo søge hjælp ved Nagato hvis alt det mor halløj blev besværligt.. det var nu en lidt betryggende tanke.
Hun så så hen på scepteret der fløj mod ham og hævede det ene øjenbryn da han greb den. hun tog forsigtigt imod den og lyttede til det han sagde.. et lille suk forlod hende, da det pludselig føltes så alvorlig.. hun så lidt på Scepteret "jeg.. jeg ønsker mig at mit barn vil blive født stærkt og sundt og vil kunne overleve på egen hånd" sagde hun lidt tøvende. hun vidste ikek hvordan sådan noget halløj virkede, så hun håbede bare hun gjorde det rigtig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   11/9/2013, 14:40

Nagato smilede lidt til hende, da han mærkede barnet sparke før han fjernede sin hånd, og nikkede let til hendes svar da han fandt det godt, at hun var glad for sikkerheden ved at hun havde ham, hvis hun fik brug for hjælp til noget. Da hun kom med hendes første ønske, smilede han glad til hende fordi hun gjorde det helt rigtigt, og lagde sin hånd på hendes mave igen. Hans hånd var varm og blid, som var han en kærlig far der mærkede sit barn, i hans kones mave.
"Dit ønske vil blive opfyldt kære ven!" Sagde han mildt og smilede til hende igen "Jug juuuug!" Hans hånd føltes varmere da han sagde det sidste, og hun burde næsten kunne mærke hvordan hans magi, strømmede ind i hendes krop og påvirkede hendes baby, og opfyldte hendes ønske om at gøre barnet til en rigtig surviver. Da han havde opfyldt hendes ønske, slap han hendes mave igen og smilede så til hende.
"Holder man egentlig stadig den tradition vedlige, der handler om at man giver sit barn en gudfader, eller er den død for længe siden?" Spurgte han mildt og smilede lidt til hende "Ikke fordi jeg vil prakke mig på eller noget, jeg har bare ikke fulgt særligt meget med i verden omkring mig!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   11/9/2013, 15:30

Violet så ned på hans hånd da han igen rørte hendes mave og mærkede varmen fra han hånd. han var kærlig lige som hendes egen fader havde været da hun var helt lille. hun bed sig let i læben og hørte de mærkelige ord. med det samme mærkede hun varmen i hans hånd steg og hun kunne tydeligt mærke der skete noget med babyen i hendes mave. hun sank en stille klump og bed sig hårdt i læben, hvorefter hun så på Nagato. hun kunne mærke det.. hun kunne mærke hendes barn ville blive stærkt. hun havde ingen tvivl nu, hendes ønske var opfyldt. hun smilte taknemmeligt til Nagato som kun en moder vil kunne smile.
hun fulgte hans hånd med blikket og tog en dyb indhånding. hun hørte godt hvcad han sagde men svarede ikke først. hun lagde bare sine hænder på sin mave og strøg blidt hendes mave med et smil "uhm.. det ved jeg ikke.. jeg ved ærligtalt intet om at være en familie eller have børn eller nogle af de ting der høre til.. så ja jeg kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål" sagde hun forundret, da den følelse hun havde i maven var helt fantastisk tryk. hun så så på Nagato med et intenst blik. hvis man stadig havde noget som en gud far så ville hun snakke med Kuuma om det helt bestemt.. og hvis Kuuma kendte Nagato og havde mødt en lige så venlig mand osm hun havde kunne de vel hurtigt blive enige om hvem der skulle være gud far. hun rystede så hurtigt tankerne ud af hovedet og rettede sig lidt så hun sad bedre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   13/9/2013, 07:44

Nagato smilede forstående for hvad hun sagde, mens han så på hende da hun nussede sin mave. Han var da glad for at give hende den tryghed, at hendes barn nok skulle blive en god surviver, men en pludselig kom han i tanket om at det var noget han havde lovet hende, som han endnu ikke havde sørget.
"Det skam helt okay, vi kan ikke alle være familie typen der ved alt om den slags, og du er skam ikke en undtagelse!" sagde han mildt og nussede let hendes hånd, mens han smilede mildt "Men jeg har lovet dig lige hvad du kunne tænke dig til morgenmad, så hvad siger du og baby til at fortælle mig, hvad i vil have?"
Sponsored content

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   

En varulvs sang(violet)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next