IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

En varulvs sang(violet)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   13/9/2013, 12:36

Violet lyttede til det han sagde og smilte roligt til ham "det er nu meget rart at vide" sagde hun rligt og lænede sig tilbage i sofaen. hun mærkede han nussedde hendes hånd og så på ham med de skinnende grønne øjne. da spørgsmålet kom om hvad hun ville have sad hun i langtid og tænkte meget over det "mmh... bacon og æg ville være lækkert.. hmm pandakager.. bare brunce ting tror jeg.. jeg er ret sulten" sagde hun med et lille grin og smilte roligt til ham. hun var en pige der kunne spise en held del og nu med babyen kunne hun spise meget mere. det var noget hun havde fra hendes periode alene, hvor hun aldrig kunne vide hvornår hun ville få mad igen sp hun spise så meget siom muligt når det var muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   15/9/2013, 18:43

Nagato smilede mildt til hende, da hun syntes det var rart at vide, og for en gangs skyld i hans liv som lampe ånd, følte han rent faktisk at nogen havde tillid til ham, og det føltes rigtig rart.
"Det er faktisk rart at vide for mig, at nogen rent faktisk viser mig tillid!" Sagde han mildt og smilede helt glad ved følelsen "Jeg har hele mit liv som lampe ånd, fungeret som et neutral væsen i den her verden, fordi tanken om at jeg ville overleve alles død, har fået mig til at holde afstand! Tak fordi du viser mig tillid!" Han så hende let i øjnene da han takkede hende, og nussede blidt hendes hånd da han ikke vidste om hun tillod, at han gav hende et kram. Da hun så sagde hvad hun ville have til morgenmad, lyttede han nysgerrigt efter og nikkede så, da hun havde fortalt det.
"Jamen lad os da få maden på bordet, så du kan få noget at spise smukke!" Sagde han glad "Vi kan da ikke have at en smuk sanger som dig, sidder her med babyen på vej og er sulten!" Han rejste sig op og vendte sig mod hendes nye spisebord, og rettede så sin arme mod det. Han rakte tungen ud, og lavede et sjovt ansigts udtryk da han fokusserede, og med et kom et overdådigt brunch måltid frem på bordet, anrettet i den størrelse der skulle til for at mætte Violet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   16/9/2013, 21:11

Violet lyttede til hvad han sagde og lagde hovedet let på skrå. det måtte havde været en meget ensomt liv. hun nd godt nok selv ensomheden, men et helt liv i den slags ensomhed måtte ikke være rart sjovt. hun havde efterhånden forstået det Kuuma havde prøvet at forklare hende ved deres første og aned møde. hun rystede sille sine tænker fra sig "jeg kender lidt følelsen.. Før jeg mødte Kuuma lod jeg ikke mig slev få et venskab til nogen eller ja havde nogen form for forhold til andre... på grund af min opvækst..." hun stoppede så sig selv, da hun ikke ville til at trykke stemningen med hendes historie.. hun stolede faktisk nok på Nagato til at ville fortælle ham den, men hun kunne ikke få sig selv til det lige nu. hun rejste sig så roligt op og så på hvad han lavede. det underlig ansigtudtryk undrede hende og hun fik et tænkene blik i øjnene. da der så kom mad på bordet hævede hun et øjenbryn og smilte skævt. det så virkelig læækkert ud "hold da op.. så meget mad har jeg ikke set på en gang før" sagde hun helt ærligt og satte sig hen til spise bordet "kom du skal spise med mig" sagde hun roligt og smilte venligt til lampeånden. hun kom i tanker om hun havde lovet at synge for hmaigen og det havde hun bestemt også tænkt sig at gøre... hun så så på maden og med hendes dyriske instinkter og vannen om at hun aldrug kunne vide hvornår hun kunne få mad igen, begyndte hun at tage for sig med en vis grådighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   18/9/2013, 13:34

"Ensomheden kan skam være svær, når man engang var et socialt væsen, men man vender sig til det, når det går op for en at smerten ved at miste nogen man holder af gør mere ondt, og det vil blive ved med at gøre ondt, lige meget hvor mange gange man mister nogen man holder af!" sagde han mildt og smilede til hende, lige efter han havde tryllet maden frem til hende. Da hun sagde at han skulle spise med ham, gik han hen til bordet og satte sig overfor hende, men han virkede ikke som sådan interesseret i, at gribe for sig af maden.
Nagato havde knap nok spist mere end hvad der galdt for en dags indtagelse af mad, for et gennemsnitteligt væsen siden han blev til en lampeånd, da han ikke havde brug for basale ting som mad, søvn og den slags, så i stedet smilede han bare mildt, mens han så på Violet tage for sig af maden, da det glædet ham at se at hun gerne ville have, så meget som hun kunne få i sig.
"Det dejligt at se en kvinde, med en god og sund appetit, men du ved godt du kan ønske dig gakkede ting, som foreksempel et selv fyldende køleskab, eller en gryde der laver lige hvad du vil have, når du ligger låget oven på den!" sagde han mildt og smilede til hende, da det måske kunne være en god hjælp for hende, at have adgang til frisk mad 24/7
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   18/9/2013, 20:24

violet lyttede til det Nagato sagde og kunne mærke på sig selv at det egentlig gjorde lidt ondt at høre. hun kendte følelsen alt for godt.. hun var kun lige begyndt at lære at give folk en chance for at komme ud af ensomheden. dog havde hun altid haft det nemmere ved ensomheden en alt det rod der kan være ved at være venner med andre eller sågar havde følelser for andre. hun så betragtene på Nagato med et tænksomt blik, dog så hun ned på sin mad igen efter lidt tid "jeg ved hvad du mener... jeg kender følelsen alt for godt" sagde hun med en rolig stemme, dog var der ikke noget smil på hendes læber. eftre hun var blevet gravid havde det emne ikke rigtig været på tale for hende, da hun havde haft for travlt med at passe på sin baby og sig selv. hun rystede så stille på hovedet af sig selv og så iigen på Nagato. han havde vidst heller ikke brug for mad. hun spiste videre med den gode appetit. da hun hørte forslaget til et ønske grinte hun lidt og rystede lidt på hovedet "sjov idé.. men det ville være for nemt.. jeg skal jage og mærke livet som jeg plejer.. desuden ved jeg hvad jeg vil ønske mig.." sagde hun med den silkebløde stemme og fik det rolige smil på sine feminine læber igen. igen betragtede hun lampeånden med et tænksomt blik, dog stadig med det rolige smiil. hun nød hans selvskab.. det var nemt og han virkede som om han måske ville kunne forstå hendes personlighed med hensyn til ensomheden og hvorfor hun kunne have det svært med at give folk en chance.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   29/9/2013, 18:18

Ensomheden var aldrig sjov, og Nagato kunne se på Violet at hun vidste det lige så godt som han gjorde, de var begge 2 lige stærkt berørt af denne ensomhed, og for hans vedkommende havde den ændret ham meget, siden han indså hvordan det var at leve evigt, mens alt og alle omkring ham smuldrede, og forvandlede sig til ruiner, efterhånden som tiden gik. Dage blev til måneder, måneder blev til år, og år blev til århundrede, tiden var for længst blevet ubetydelig for ham, lige som hans livs grundlag var blevet.
"Livet er svært at leve, uden noget formål med det!" sagde han stille og så lidt ned, mens han tænkte "Jeg har ingen i mit liv som holder af mig, eller som jeg holder af! Som lampeånd har jeg levet i tusinder af år, og oplevet masser af væsner der var ligeglad med hvem jeg var, de ville bare have deres ønsker, og så var det ud til siden med mig, og videre med deres egne liv! Jeg har intet formål med livet, ingen grund til at kæmpe for nogen, og jeg kan ikke dø lige meget hvad jeg prøver!" han smilede med et ansigts udtryk, der var som et barns uskyldige ansigt, selvom det overhoved ikke passede til situationen, og dette uskyldige ansigts udtryk udviste virkelig, hvor meget han savnede en mening i hans liv. Nogen der betød alt for ham, en der anerkendte ham for den han var, og som derfor ville betyde alt for ham.
"Fortæl mig om dit ønske søde, hvad går det ud på?" spurgte han mildt, og virkede til at have nemt ved at tage afstand, til alt hvad der handlede om ham selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   29/9/2013, 22:33

Violet lyttede til det han sagde og så lidt ned i sin mad. han havde ret.. livet var ikke let at leve uden at formål, men hun havde slev altid haft et formål.. nemlig at overleve.. indtil nu hvertfald. hun lagde stille sin hånd på sin mave imens hun lyttede til Nagatos ord. da han så spurgte om hendes ønsker, så hun op på ham med et tænksomt blik. det barnlige uskyldige ansigts udtryk skar nærmest i hendes krop. hun sank stille en klump, rejste sig roligt op og gik hen til ham. hun tog forsigtigt hans hænder og så direkte ind i hans øjne med sine skinnende grønne øjne "du af alle burde havde nogen der holder af dig.. og en mening med livet.. jeg vil ikke sætte dig til side.. dine ønsker behøver jeg dog, men.. jeg kender til ensomheden.. og jeg vil gerne hjælpe dig til at slippe for den ensomhed..." hun tog hans hænder og lagde dem på sin store mave "min mening med livet er min barn.. som ligger herinde.. og jeg vil også have du kan finde en smule mening fra de barn.. hvis du vil, så bliv en del af mit barns liv.. " hendes silkebløde stemme var varm og meget ærlig at høre på. hun var begyndt at holde af denne lampeånd.. hvordan holde af vidste hun ikke, men hun vidste bare hun holde af ham.. han havde hjulpet hende med meget bare på så kort en tid og dn forståelse for ensomheden han havde fik hende til at føle sig mere tryg ved ham.. hun så så ned på hans hænder "jeg ønsker mig et barnet skal vokse hurtigt op så det komme i en alder det kan klare sig selv i hurtigt..." sagde hun så lavmælt og trykkede blidt haans hænder som hun stadig havde fat i selvom de lå på hendes mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   29/9/2013, 23:56

Nagato så op på hende, da hun kom hen til ham og tog hans hænder i hendes, han havde stadig dette mere eller mindre, barnlige og uskyldige ansigts udtryk grundet hans ensomhed, og totale mangel på nogen der holdt af ham, som han ville gøre alt for at beskytte. Han vidste fra den gang han var menneske, at hvis man havde nogen man virkelig holdt af, kunne man blive så meget stærkere når man kæmpede for at beskytte dem, eller hjælpe dem med at nå deres mål, men da han havde mistet sine forældre, var det uskyldige drenge og barnlige ansigt låst fast når han tænkte på, hvor ensom han var.
Han lyttede efter da hun begyndte at snakke, og mærkede hendes mave mod sine hænder, da hun lagde hans hænder derpå, og han fandt hendes ord meget rørende. Han så stille på hendes mave, da hun sagde at han gerne måtte blive en del af hendes barns liv, hvis han altså gerne ville det, og det varmede faktisk hans hjerte at tænke på, at denne smukke sangerinde der stod foran ham, gerne ville lade ham blive en del af hendes barns liv. Et rigtigt levende væsen, der kunne betyde alt for ham, en som han ville beskytte med hans udødelige liv, en som han ville holde af mere end nogen anden.
"Vil du virkelig gerne, lade mig være en del af dit barns liv?" spurgte han forsigtigt, og så fra hendes mave op til hendes øjne igen "Jeg har allerede gjort mere for dig og dit barn, end hvad man kunne forvente af en fremmede person, på så kort tid! Jeg kan godt lide dig, og det ville være mig en ære, at blive en god del af dit barns liv, men hvorfor hjælper du mig, og er så sød ved mig? Jeg er blot en simpel lampeånd, et neutral væsen i denne verden, og jeg plejer at fungere mere som et værktøj i denne verden, for væsner der vil have hvad ingen andre mere kan tilbyde!" hans barnligt lignende og uskyldige øjne, så dybt ind i hendes, og ved lyden af hendes ønske responsede han instinktivt, ved at opfylde det nu han alligevel havde hænderne, velplaceret på hendes mave. Hans hænder blev behageligt varme, og et korngult lys fik hans øjne til at lyse op, før den lysende farve bevægede sig under hans hud, væk fra hans øjne, ned gennem hans arme og ind i hendes hænder, hvorefter den lysende farve spredte sig som et mønster på hendes gravide mave. Det var som om magien var en del af ham, ikke som når han normalt brugte hans magi, hvor det føltes som om hans magi var hans værktøj til opfyldning af ønsker, denne gang var helt anderledes, for det føltes rent faktisk som om han havde tilføjet lidt af sig selv, for at opfylde hendes ønske.
Det korngule lys fortog sig lige så stille igen, og man kunne se på Nagato at ønsket var blevet opfyldt, han havde ikke brugt denne form for magi i sit liv, men han vidste at den var mere effektiv, da han brugte den i sin mest rene form, hvor hans normale magi kun var en kosmisk styrke, og blandingen af den magi og hans fysiske jeg, kunne være så meget mere effektiv.
"Sådan der, dit barn vil opnå en mere overlevelses egnet alder, hurtigere end noget andet væsen, og jeg føjede lidt af mig selv i magien så det bliver smertefrit for det, at vokse så hurtigt!" sagde han mildt, og nussede stille hendes mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   30/9/2013, 09:08

Violet smilte roligt og blidt til det barnlige ansigt og betragtede ham med de skinnende grønne øjne imens hun lyttede til det han sagde "jeg hjælper dig fordi du har hjulpet mig mere en nogen andre ville på så kort tid.. du har gjort mit hjem mere brnevenlig og du har gjort mit barn stærkt.. også har du bare været utrolig venlig imod mig.." forklarede hun med det blide smil. hun så så ned på sin mave da han opffylde hendes ønske. hun mærkede det behagelige varme fra hans hænder og så lyset gå fra hans 'jne, ned gennem hans arme og hænder og til sidst ende med at forme et mønster på hendes gravide mave. fornemmelsen i hendes mave virkede anderledet denne gang. den var lige så varm og behagelig, men det var som om der var noget ekstra. hun sank stille en lille klump, da hun hørte det han sagde. det glædede hende sådan at han kunne gøre det for hende og at hendes barn nu vil være hurtigere istand til at passe på sig selv. hun så så på Nagato igen med et kærligt blik og nød han nussede hende på maven, det var beroligene "mange tak Nagato.. og tak for du vil være en del af mit barns liv.. det gør mig glad..og nu er du også et del af mit barn, så nu har du en mening med dit liv" sagde hun roligt og strøg ham blidt over kinden. hun bukkede sig lidt ned og kyssede ham blidt på kinden, hvorefter hun igen rettede sig op og lod ham bare holde ved hendes mave. et lille spark kunne mærkes fra hendes mave og det var tydeligt det lille barn i hendes mave var glad og hyggede sig med et blive til. Violet tog så Nagatos hænder og træk ham forsigtigt op og stå "jeg vil snakke med Kuuma først, men kunne du tænke dig at blive barnets gudfar?" spurgte hun så imens hun så op på hans barnlige udtryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   30/9/2013, 13:09

Nagato smilede lidt da hun kyssede ham på kinden, og så på hendes mave, da han mærkede barnet sparke, sikkert fordi det hyggede sig inde i mors mave, hvor der var trygt og varmt, og det bare kunne ligge og gase sig mens det følte med i, hvad mor gik og lavede udenfor. Nagato lyttede til hvad hun sagde, og han virkede glad for at hun lod ham være en del af barnets liv, og var taknemlig for det han havde gjort for hende, og da hun spurgte om han ville være barnets gudfader, ændrede hans ansigts udtryk sig, fra det barnlige og uskyldige ansigts udtryk, til et kortvarigt undrende ansigts udtryk, indtil han smilede glad for hendes tilbud, og virkede utroligt glad for at hun spurgte ham om dette.
"Hvis i gerne vil have det, ville jeg rigtig gerne være jeres barns gudfar, og tak fordi jeg må være en del af barnets liv!" sagde han mildt, og smilede til hende, mens han nussede hende kærligt på maven "Jeg vil gøre alt for at jeres barn får et godt liv, og passe på det så godt, som det overhoved er mig muligt!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   30/9/2013, 17:43

Violet grinte glad for det han sagde og det var tydelig hun blev glad for hans reaktion "godt.. jeg snakker med Kuuma om det, men mån ikke han siger ja.. når jeg siger noget plejer han at være med på den" sagde hun med et smil og betragtede bare Nagato imens han sad der og nussede hendes mave. stille lagde hun hovedet let på skrå og nikkede stille det det han sagde "så længe det lære at overleve i denne grumme verden på egen hånd.. men det er nok godt du kan hjælpe til.. for jeg ved kke lige hvor gd en mor jeg bliver i længden.. jeg kommer nok til at blive en smule skrap.. " hun stoppede sig selv og så lidt ned på hans tænder med et lettere fjernt blik "jeg ved ikke engang om jeg kan blive en god mor..." sagde hun lavmælt. dog rystede hun hurtigt tankerne fra sig og så lidt på Nagato igen med et lille smil. hun satte sig så på stolen ved siden af Nagato og trak sin tallerken over til sig, hvorefter hun langsomt begyndte at spise mere a alt den lækre mad imens hun stadig så studerende og betragtende på den kære mand ved siden af sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   3/10/2013, 19:36

Nagato smilede mildt til hende, da hun sagde at hun lige ville snakke med Kuuma først, mens han nussede hendes mave lidt fraværende, som en slags instinktiv reaktion, og da hun begyndte at snakke om hende selv som mor lyttede han da også til hende. Han tænkte lidt over hvad hun sagde, og syntes hun måske kunne virke lidt trist over, at hun ikke regnede sig selv som en kommende god mor.
"Tænk ikke sådan om dig selv søde, alene da jeg så dig synge kunne jeg se, at du lagde dine følelser i din sang, og den evne tror jeg ligger dybt i dig også som mor, så jeg tror du vil blive en god mor!" sagde han mildt, og smilede til hende mens han strøg hendes kind "Og når man tænker på, hvad du lige har brugt dine 2 sidste ønsker på, så tror jeg faktisk fuldt og fast på, at du nok skal blive en god mor!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   3/10/2013, 20:47

Violet lyttede til det Nagato sagde og fik et lille smmil tilbage på læberne. det var rart han sagde det på den måde, for sang vidste hun hun var god til. sang havde altid holdt hende i en mere menneskelig sind og faktisk kunne føle noget istedet for bare at være en kold dræber maskine. så det varmede hende meget han samlignede det med hendes sang. det fik hende til at tro på han nok havde ramt. hun nød det lille strøg over kinden og nikkede stille til ham "håber du har ret.. hvis man ser det på den måde har du nok ret" sagde hun efterfulgt af et lille grin. hun så lidt studerene på ham "du har nok ret.. med de ønsker kan det vel næsten ikke gå galt" sagde hun med et lille smil og tog roligt om hans hånd "jeg er glad for at have mødt dig Nagato, du er en god mand og vil blive en god del af mit barns liv" sagde hun rloligt og så ham direkte i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   7/10/2013, 16:23

"Selvfølgelig har jeg da ret søde, du skal nok blive en kærælog og god mor, og at dømme ud fra dit udseende, gætter jeg på at du har masser af styrke i dig, som du kan forsvare dit barn med, og når du samtidig kan synge for dit barn og berolige hende, så er du da fantastisk egnet til at blive mor!" sagde han mildt og flettede fingre med hende, da hun tog hans hånd i hendes. Han mødte hendes øjne, mens han lyttede til hvad hun sagde, og han kunne ikke lade være med at smile glad, over at hun syntes han var en god mand.
"Det var virkelig sødt sagt Violet, jeg er mindst lige så glad for at have mødt dig, da det er dejligt endelig at føle, at jeg har et formål med mit liv, andet end at være en simpel lampe ånd!" sagde han mildt, og gav hendes hånd et gentleman kys "Jeg glæder mig, til at blive en del af dit barns liv!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   7/10/2013, 17:05

Violet lyttede til de varmene ord og smilte mildt til ham. hun håbede virkelig han havde ret.. nej han havde ret. hun nikkede let og flettede sine fingre med hans, da hun mærkede han flettede finger "det er jeg glad for du siger.. " sagde hun ærligt og betragtede de venlige øjne som så ind i hendes. dette var nok det bedste der kunne ske.. at hun mødte Nagato, for det virkede som om de begge havde godt af hinandens selvskab og kunne få noget godt ud af det "det er godtd et glæder dig.. du er også mere en bare en lampeånd og det skal du altid huske" sagde hun roligt og nussede let overfladen af hans hånd med sin tommelfinger. hun smilte lidt af gentlemans kysset "og mit barn glæder sig til at blive en del af dit.. jeg kan mærke det" sagde hun let og helt ærligt. hun havde jo en forbindelse til sit barn i maven, som end hver anden gravid kvinde og hun kunne mærke barnet var glad og sikkert ville blive glad for Nagato.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   9/10/2013, 11:45

Nagato smilede glad til hende, over at høre det hun fortalte ham, og han nussede blidt hendes håndryg med tommelfingeren, da hun havde flettet fingre med ham, samtidig med han havde flettet fingre med hende. Violet var nok den første hun havde mødt, som havde fået ham til at virke så kærlig og omsorgsfuld som han var lige nu, og det var noget af en præstation når man tænkte på, at Nagato ikke havde været sådan overfor nogen som helst, i mange årtusinder.
"Jeg vil blive mindet om det, hver gang jeg ser dig og dit barn smukke, i betyder meget for mig nu!" sagde han mildt, og lagde sin frie arm om livet på hende, for at give hende et varmt kram, uden hun behøvede at anstrenge sig for at gengælde det, mens han stadig flettede fingre med hende, med den anden hånd "Jeg glæder mig til at møde hende! Hun bliver helt sikkert, lige så smuk, stærk og kærlig, som hendes dejlige mor!" han blinkede til hende med et smil på læben, mens han satte sig ned igen ved siden af hende.
"Spis du nu færdig, så du og dit dejlige barn kan få de kræfter i har brug for, og bagefter må du bestemme hvad vi skal lave!" sagde han mildt, og gav hendes hånd et sidste gentleman kys før han slap den, så hun kunne koncentrere sig om at spise.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   9/10/2013, 23:17

Violet smilte varm til ham og nød han nussede hendes håndryg "du skal huske det mere en når du bare ser os.. du skal huske det de triste regnvejrs dage og ulykkelige stunder så husk på mig og mit barn.. husk du har fået en mening med dit liv" sagde hun blidt til ham og i det hun mærkede han gav hende et kram, lukkede hun let øjnene og gned let sit hoved mod hans hals, som en ulv ved gøre ved en den holdte af. for hun holde af Nagato det var hun ikke i tvivl om. hun grinte lidt over det han sagde og nikkede let "ja.. forhåbentlig bliver hun mere smuk, mere stærk og mere kærlig en jeg.." sagde hun med sin silkebløde stemme og så ind i Nagatos øjne med sine skinnende grønne øjne. hun så så lidt på maden og nikkede let, hvorefter hun fulgte hans kys mod hendes hånd med blikket og smilte varm til ham. hun slap let hans hånd og tog noget mere mad til sig og begyndte at spise "mmh.. jeg har også midt sidste ønske.." sagde hun med et lille smil til ham og hun havd elidt i tankerne at det var på tide hun blev lidt egoistisk med det sidste ønske, det gik vel nok.. håbede hun.. bar ehan ikke fik et dårligt syn af hende sover hun ville bruge det sidste ønske på sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   7/11/2013, 06:15

Han mærkede hvordan, hun nussede sit hoved mod hans hals, og vidste at hun holdt af ham, æog det var han glad for "Jeg vil da prøve mit bedste, på at huske dig og din datter, selv på mine dårlige dage, og tak fordi du er så sød ved mig!" sagde han mildt, og smilede mildt til hende, mens han så på hende tage for sig af maden "Hvis din datter bliver lige som dig, ville hun stadig blive perfekt ifølge min mening, for du er en dejlig kvinde!" tilføjede han mildt, og lænede sig tilbage i den stol hans sad i, mens han faktisk nød hendes selskab, da hun som den første i meget lang tid af hans liv, kunne få ham til at slappe af.
"Jamen lad mig dig høre hvad du ønsker dig, nu hvor du har været sådan en god mor, og ønsket gode ting for din kommende lille pige, er det vist også på tide du ønsker lidt for dig selv!" sagde han med et smil på læben. Han synted ikke det virkede egoistisk, at hun brugte et ud af 3 ønsker, på at ønske noget for hende selv, især når man tænker på, at hun havde været så uselvisk med hendes 2 andre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   15/11/2013, 19:08

Violet så lidt på ham med et varmt smil "du skal ike takke kære Nagato.. jeg takker" sagde hun mildt og så lidt på sin mad imens hun spiste. hun spiste stadig lidt dyrisk, da hun ikke var godt til at spise pænt g hun fælte sig så tryg ved Nagato at hun følte hun kunne spise som hun nu plagede. hun grinte lidt af det han sagde og så på ham med et mildt blik "dt er jeg glad for at du synes.. du e virkelig ogs en dejlig mand og du bliver en god gud far til min lille pige" sagde hun med et varmt smil og spiste roligt videre. dog gik der lidt før hun kom med sit ønske, da hun på en måde synes det var npiligt, men det var vigtiggt for hende "jeg vil gerne ønske mig at min krop vil være som før efer fødslen.. altså ingen stræk mærker ingen løs hud og at min fysiske form vil være lige så god og adræt som før jeg blev gravid.." sagde hun og bed sig let i læben. det var tydeligt hun havde det underligt med at ønkse det. men hun havde brug for hun lignede sig slev efter fødslen for hun var slot af hendes krop før og vil have den tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   21/2/2014, 11:07

Nagato smilede varmt af hendes tak, og så på mens hun spiste på hendes egen måde. Han kunne næsten gætte sig til, at hun følte sig tryg ved at være sig selv i hans nærvær, siden hun ikke så ud til at være så genert over, at spise som hun var mest vant til, og da hun nævnte det med at han nok skulle blive en god gudfar, kunne han ikke helt gemme det lidt generte smil, hun frembragte på hans læber ved at sige det, for han havde altid været alene, og han havde aldrig oplevet nogen være åben og sød ved ham, og i den grad ikke lige så sød ved ham, som Violet var det.
"Nu du jo alt for sød ved mig søde, jeg er jo bare en lampeånds gut, men jeg vil stadig gøre mit bedste, og når hun er gammel nok sender jeg lampen til hende, så hun kan få sine 3 ønsker!" sagde han glad, og lagde hovedet lidt på skrå mens han lyttede til hende, fortælle om hendes tredje og sidste ønske. Han havde trossalt lært som lampeånd, at det var en ret god ide at få det hele med, især når man opfyldte ønsker for nogen man godt kunne lide, så da hun var færdig med at forklare nikkede han let, med et smil på læben "Det er jo ret lige til at opfylde, det ønske har jeg trods alt opfyldt et par gange, nogle gange af kvinder der har født eller prøver at få børn!" han satte en finger mod hendes pande, og lavede et skæl med tungen, hvilket straks gjorde at hun burde føle den behagelige varme, fra hans magi der gik fra hans finger og ind i hendes pande, for så at sprede sig til hele hendes krop "Sådan der, nu forbliver du lige så smuk efter fødslen, som du var før graviditeten!"

//jeg tænkte vi kunne lave et emne, mellem Ellie og Nagato? :)
Sponsored content

IndlægEmne: Re: En varulvs sang(violet)   

En varulvs sang(violet)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2