New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Let me be your mind intruder(pixy)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   17/9/2013, 23:12

Pixy stoppede op ved receptionen lige ved siden af ham. Faktisk stod hun så tæt op af ham, at hun var centimeter fra at jokke ham over tæerne. Men han havde jo selv udtrykt at han ville have hende tæt på og det måtte hun jo overholde.
Da han huj videre blev hun stående. Hun dvælede ved receptionisten der kiggede ventende på hende. Hun bed sig i læben. Hun ville virkelig godt fortælle receptionisten at han slet ikke var hvem hun troede han var.
Pixy blinkede og skævede over på ham, som om hun var lige ved at gøre det.
Receptionisten smilede stadig til hende, men virkede utålmodig nu.

"Hvor er du bare dum." Pixy fnyste hånligt af receptionisten og forlod kvinden der stirrede efter hende, uden at fatte meget af det.

Pixy stod utroligt i elevatoren. Det var anden eller tredje gang hun var i sådan en og den trange plads og følelsen af bevægelser man ikke kunne se var for unaturligt for hende. Hun var typen der foretrak trapper.

Hun så sig om med det samme de kom ind i suiten. Hun havde aldrig oplevet sådan luksus, havde aldrig penge til andet end småting og boede gerne på forladte områder i mørket, hvor hun følte sig sikker. Hendes blik hæftede sig kort ved hans sværd, inden hun så videre rundt.
"Så hopper jeg bare ud af vinduet" svarede hun let og rykkede med det samme hovedet til sig, da hun mærkede hans fingre i sit hår.Hun brød sig ikke om folk der rørte ved hende.
"Så jeg bliver rig, når jeg slår dig ihjel?" Det var den samme lyse pigede stemme hun havde brugt, da hun proklamerede at hun bare ville bruge vinduet, nu hvor døren ikke var en mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/9/2013, 00:50

"Halskæden vil stoppe dig, hvis du kommer for tæt på vinduet, og vil med det samme føre dig til mig, så jeg vil foreslå at du lader vær og lære din nye plads, som mit selskab det næste stykke tid!" sagde han roligt "Og jeg råder dig til at være medgørlig overfor mig, jeg er tidligere slave ejer og kan sagtens opføre mig overfor dig, som havde du været en af mine slaver!" han rakte roligt sin hånd frem mod hende i øjenhøjde, med håndfladen vendt opad og forventede at hun tog hans hånd, og viste ham lydighed og respekt.
"Mange har prøvet, og alle har de mislykkedes at få dusøren på mit hoved, så slå den hellere ud af hovedet kære!" sagde han roligt.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/9/2013, 12:27

Pixy stak med en barnlig mine underlæben frem og så skumlende på han da han dage det indlysende... Selvfølgelig galt det også vinduerne. Så langt havde hun bare aldrig tænkt, så logisk anlagt var hun sjældent.

Som svar kneb hun øjnene sammen og betragtede ham med hovedet på skrå. Hun slikkede sig om læberne og smilede så.
" Hvis det skulle være en trussel er det den mest lamme jeg nogensinde har hørt." Hun smilede stadig stort til ham, næsten for at provokere ham. Hun lænede sig frem og spyttede i hans fremstrakte hånd.

Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/9/2013, 12:59

Dust rystede roligt på hovedet af hende, og tørrede hendes spyt af i et lommetørklæde, som han fremdrog fra inderlommen på hans long coat, før han roligt klappede hende på hovedet, som var hun hans kældedyr, mens han så hende i øjnene, med hans følelsens forladte øjne. Hun var lidt af en spøjs lille dame, så det skulle nok blive sjovt at have hende i nærheden, i løbet af den tid han nu havde lydt til at beholde hende.
"Du er nu et kært lille væsen!" sagde han roligt "Det skal nok blive interessant at have dig i nærheden, i det næste stykke tid! Find du dig bare til rette, jeg har et par ting der skal ordnes!" han gik ind i et tilstødende rum, og efterlod hende hvor hun stod. Inde i rummet stod der en bærbar, som han åbnede op og tændte, før han tog sin long coat af og hængte over stolen foran computeren. Da computeren var startet op, gik han ind i et samtale lignende program, og holdt hånden over tastaturet så sand fra hans hånd, begyndte at trykke på knapperne og skrive, at missionen var udført men der var kommet nogle komplikationer. Dog var situationen under kontrol, da han havde det eneste vidne under hans kontrol, og han ville sørge for at problemet forsvandt på den ene eller den anden måde.
Efter han havde trykket efter, kom der hurtigt et svar fra modparten i samtalen, der informerede ham om at klienten var tilfreds med det, og hans betaling ville blive leveret gennem roomservice, så alt han skulle gøre var at bestille noget mad på klientens regning. Dust sendte sit tegn på at det var forstået, før han roligt løftede hovedet og så mod det rum Pixy stod i.
"Pixy er du sulten?" spurgte han roligt.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/9/2013, 19:43

Pixy blev stående og så efter ham, da han gik. Han var da en mærkelig en. Men stadig var hun helt tilfreds med at hun hang på ham. Også selv om det ikke havde været hendes valg, men hans beslutning. Hvis han synes at hendes opførelse var interessant nu, måtte hun nok oppe sig og finde på noget endnu mere ekstremt, så han også synes hun var kær i fremtiden.

Hun begyndte stille at trisse rundt og flyttede på et par småting og stak en lille statue, overmalet med guldmaling, i lommen. Hun pillede ved andre pynteting, men lod vær med at gå i skabe og skuffer. 
Efter et stykke tid begyndet hun at kede sig og sparkede støvlerne af og smed sig på sofaen i stuen. Hun kunne lige så godt føle sig hjemme og intet gav følelsen af 'hjem' som at gå rundt i undertøj. Hun tog tøjet af og smed det ved siden af sig og beholde sin undertrøje og trusser på. Hun begyndte igen at gå op opdagelse og var så småt begyndt at lede efter ham, da han fandt hende.
"Ja!" svarede hun højt. "Skal vi spise nu?"
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/9/2013, 23:52

Dust kom ind til hende da hun svarede på hans spørgsmål, og reagerede som sådan ikke rigtig på at hun var let påklædt, trods det faktum at hun var lækker. Det var nærmest som om han havde en indre kontakt, der var under hans kontrol og som styrede hans lyster, så han selektivt kunne bestemme hvornår han gad havde lyst til nogen, og hvornår han ikke gad at have lyst til nogen, og lige nu mens han så på hende, var kontakten sat på slukket.
"Ja jeg bestiller roomservice til os, og siden jeg ikke har haft tid til at spise skygger i nat, er jeg nød til at tage min anden mulighed i brug!" sagde han roligt og gik hen til hende, med et roomservice menu kort han havde grebet på vejen "Her bare tag lige hvad du vil have, men husk nu at få noget sundt mad med, du er trossalt en clomans og du skal spise sundt, for at vedligeholde den smukke krop du har!" han rakte hende menu kortet, mens han fastholdte hendes blik på en nærmest hypnotisk måde. Man kunne se på hans øjne, at han praktisk talt ingen følelser havde i sig, men der var noget dybt mystisk over hans øjne, for man kunne nærmest slet ikke læse ham overhoved, lige som man kunne med andre menneskelignende væsner.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   23/9/2013, 14:25

Pixy snuppede kækt menukortet ud af hænderne på ham med et drilsk smil på læberne. Hvis det stod til hende skulle der kun bestilles dessert. Hvor ofte ville de ellers kunne gøre det? I sådan omgivelser der kun var skabt til at glemme hvor hårdt det kunne være ude i verdenen. 
Hun kiggede på retterne. Hun ville have dem alle! Det var svært at vælge mellem dem, for det var svært ikke at rave uhæmmet til sig når der var mad inden for rækkevide.
Hun trissede tilbage til sofaen og gled ned i den, uden at fjerne blikket fra menukortet. "Men jeg vil have det hele!" udbrød hun dramatisk og trak benene op. Hun nulrede en hårtot og så så på ham med halvåben mund. 
"Kød. Lam..." Hun rakte den tilbage til ham. "Og dessert." spandt hun.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   23/9/2013, 16:34

Dust smilede roligt af hende, og han tillod sig at nyde synet af hendes krop, da hun gik hen til sofaen for at sætte sig ned. Han gik hen til hende da hun rakte menukortet frem mod ham, tog imod det og strøg sin frie hånd gennem hendes hår, mens han så hende i øjnene, så hun kunne se på ham at hvis hun ville vedligeholde hans interesse for hende, var det at være kælden overfor ham en god hjælp på det.
"Hvis min kære lille clomans gerne vil have det, vil jeg da gerne forkældet dig, med alt hvad der er på menukortet!" sagde han roligt og strøg en finger op af hendes hals, og videre op af hendes hage "Det er godt for dig at blive forkældet en gang imellem, især når du er blevet min for en tid!"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   24/9/2013, 12:05

Pixy krummede sig sammen som en kat, da han strøg hende over håret. En ting var at de pludselig levede sammen og at hun tolererende konstant at have ham omkring sig og endda bestemme over hendes mad og hvor hun kunne være, men nærkontakt var ikke okay. For et kærtegn kunne hurtigt blive til et overgreb og her var alle sig selv nærmest - når alt kom til alt - og tillid kunne tolkes på mange måder.
Hun rettede sig op igen og så på ham med et granskende blik. Hendes udtryk var tomt og kropssproget var afventende, men bag den passive overflade kunne der fornemmes at hun opfattede langt mere end hun gav udtryk for og forsøgte at gennemskue hvor farlig han var, når han var færdig med at være gavmild.

Hun lænede sig tilbage i sofaen med et kækt grin. "Så synes jeg du skulle starte fra toppen og arbejde dig ned." spandt hun.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   24/9/2013, 12:27

Han kunne godt se på hende, at hun ikke lige just var så glad for at han rørte ved hende, men hun måtte vende sig til at så længe hun tilhørte ham, kunne hun godt regne med at han rørte ved hende, som det sådan set passede ham, men han var endnu ikke blevet enig med sig selv om hvorvidt, han ville forgribe sig på den lækre sild, der sad i undertøj foran ham, eller om han ville lade hende gøre det frivilligt, hvis han kunne få hende til det. For hvis han forgreb sig på hende, var der en stor chance for at hun ville blive mere modvillig overfor ham, og hvis hun selv ville gøre det var det mere til hans fordel, da det betød at hun enten ville prøve at udnytte ham med at bruge sin krop, eller rent faktisk var blevet medgørlige overfor ham.
"På dig eller på menukortet, din forføriske lille vildkat?" spurgte han drillende roligt, og strøg hende forførende op af halsen, så hans finger startede nær starten af hendes kavalergang, uden han som sådan lagde op til at han ville forgribe sig på hende.

Han rettede sig let op, og gik hen til hotel telefonen for at bestille roomservice til dem. Han ringede op til dem, og bestilte en af hver menu på hele kortet til Pixy, hvorefter han bestilte en massiv gang kød til sig selv, da han foretrak kød når han spiste normalt mad, og da det var gjort lagde han røret på og vendte sig mod hende.
"Lad mig så høre min kære ejendom, hvad er du for en lille sexed bandit?" spurgte han roligt, og gik mod hende med rolige skridt, mens han tillod sig at nyde udsigten der bød på en smuk clomans, iført hendes undertøj og en kæk og fræk personlighed.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   24/9/2013, 19:00

Pixy så på ham med med et koket sigende smil og et flirtende blik. En attitude der sagde 'hende' på hans spørgsmål. Også selv om hun formentlig ville have bidt hans finger af, hvis ikke han selv havde fjernet den. 
"Et af livets store spørgsmål." sukkede hun dramatisk og strakte benene ud på sofaens puder og betragtede han dovent mens han bestilte det hele. Hun smilede tilfreds for sig selv. Det her kunne hun godt blive vant til.
"Skal vi være her for evigt?" sukkede hun tilfreds og gled ned at ligge i sofaen. Hendes blonde hår lå henlagt langs sofaens kant. Hun lukkede kort øjnene og så på ham igen.
"Jeg er bare lille mig..." Smilet der fulgte erfter var både lunefuldt og hemmelighedsfuldt.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   24/9/2013, 19:37

Dust havde godt opfattet hendes attitude, der tydeligt udtrykte at hun mente at det var hende, han skulle starte fra toppen og arbejde sig ned af, så da han havde bestilt maden, gik han roligt hen til hende og satte sig på sofakanten, så han sad ud fra hendes mave, og let begyndte han at stryge en finger rundt i cirkler på hendes krop, lige over hendes bryster.
"Du er vist en legesyg lille clomans, jeg bliver næsten fristet til at spørge dig, hvad du er ude på af ballade?" spurgte han roligt og så hende i øjnene, mens han blev mere og mere vovet over for hende, og han lavede små usynlige tegninger hen over hendes bryster, dog uden at flytte på bh'en eller røre ved den "Nej desværre min kære ejendom, vi bliver ikke her for evigt, men siden jeg nu har min egen lille ballademager med mig, sørge jeg for vi bor i nogle luksus suiter engang imellem, så du kan blive forkældet som det passer dig!" hans finger bevægede sig ned gennem hendes kavalergang, og ned til hendes mave hvor han lagde hele sin hånd mod hendes nøgne mave skind, og strøg hende tirrende rundt ved brysterne, uden helt at røre ved dem.
"Hmm så du er en hemmelighedsfuld lille dame, jamen så passer du jo godt sammen med mig!" sagde han roligt, og smilede legende til hende mens hans hånd sneg sig sydpå, ned mod hendes trusser.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   26/9/2013, 20:15

Pixy smilede muntert til ham og rystede på hovedet. Det var ved at overskride hendes grænser. Hun ville gerne have hans opmærksomhed og interesse, for sin han selv havde sagt. Hun var der kun så længe hun morede ham og hun ville gerne være her så længe som overhoved muligt.
"Jeg kan godt li at være her. Det er som et eventyr." sukkede hun tilfreds og fulgte loftet rundt med blikket.
Hun blev liggende og flyttede sig kun så hun lå lidt anderledes. Berøringerne var dejlige nok, men han var for tæt på også selvom han var nød til at være ved siden af hende, for at røre hende, som han ville.
Hun sænkede blikket fra hans ansigt til hans hænder.
"Jeg kan godt li når du forkæler mig." Hun følte sig tillas her, det var næsten for godt til at være sandt og hun så på ham igen og bed sig i læben.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   26/9/2013, 23:34

"Så du er sådan en lille eventyr lysten dame!" sagde han tænkende, og stoppede sin hånd ved hendes trussekant, for så at bevæge den om på hendes ryg som han blidt nussede, mens de alligevel sad og snakkede "Så min lille clomans, kan godt lide at blive forkælet? Så det vist meget godt jeg har det der skal til, for at vedligeholde din interesse i at blive hos mig, personligt har jeg godt af en gakkede sild som dig i mit nærvær, ellers bliver min ensomhed fodret til mit galskab! Så betragt dig selv, som min velformede og skøre læge, indtil jeg ikke får brug for dig mere!"
Dust nussede mildt hendes kind, mens han så hende i øjnene i et fraværende øjeblik, indtil en banken på døren distraherede ham, og fik ham til at rette sit blik mod døren. Han skiftede udseende til sin dækperson, og gik hen for at åbne døren for roomservice, som blev leveret af en ung gut der kom ind. Han gik helt i stå da han så Pixy, og kunne ikke rigtig få øjnene fra hende, indtil Dust greb rundt om ham og løftede ham ud igen, lukkede døren efter sig og så på Pixy.
"Så er der vist mad min kære!" sagde han roligt, og gik hen til vognen der var vel fyldt med alt det mad Pixys hjerte kunne begære. Han løftede låget på et tilfældigt fad, og afslørede en forholdsvis stor sum penge sedler, han smilede kort til Pixy og tog pengene væk fra vognen.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   28/9/2013, 23:10

Pixy virkede fredelig nok. Hun lå passivt og holde øje med ham bag vipperne, som en huskat der måske ville trække kløerne ud når den havde fået nok. Hun fulgte hans bevægelser og lyttede vagtsomt til hvert et ord og især lyttede hun efter hvad han ikke sagde.
Hun rettede sig op at sidde og kom i tanke om noget.
"Du har ikke forkælet mig... Ikke spor. Du er ond fordi du lyver for mig og jeg er træt af det!" Hun lød forurettet og for at understrege den uretfærdighed hun følte stak hun underlæben ud.

Hun var kommet op at stå og slentrede over mod ham, ligeglad med om picoloen var kommet med deres mad. Hun så indgående og krævnede på ham. Der var noget de skulle have gjort om som de endnu ikke havde gjort. Hun fortalte ham ikke hvad det var, men forventede at han kunne regne det ud. Hun cirklede rundt om ham og over til madvognen.
Hun kommenterede ikke pengene og lod hovmodig til slet ikke at have opdaget det. Stod bare med næsen i sky og ventede på ham, til han igen sluttede sig til hende.
Hun bøjede sig ind over vognen og løftede et af lågene, forventede næsten også at finde en bunke penge, men fandt en større anretning mørbrad med stegt grønt og en skål dampemde sovs til. 
Pixy stak pegefingeren i sovsen og rørte den rundt. Da hun tog den op og suttede lystigt på den, så hun igen over på han og trak læberne tilbage og smilede, så tænderne der let bed sammen om hendes finger kunne ses.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   29/9/2013, 00:17

Dust så roligt på hende på grund af hendes bemærkning, om at han løj overfor hende og hun var træt af det, da denne sætning undrede ham selvom man ikke kunne se det på ham. Han forstod ikke helt, hvad det var hun fiskede efter hos ham, hvad det var for en forkældning hun ville have, men han måtte vel gætte sig frem, arbejde sig ind på livet af hende, og lokke det ud af hende hvis han altså kunne. Nogle gange kunne det være en ulempe, at have gennemgået den træning som han havde, for hans hjerne responsede overhoved ikke på de samme signaler, som de fleste andre normale væsner gjorde, basale ting som begær foreksempel var som en kontakt i hans hoved, som han selv styrede.
Men som hun stod og sluttede lystigt på sin finger, tog han hende om livet, og trak hendes smukke krop ind til sig, han udstrålede en tiltrækkende form af dominans overfor hende, da han så hende dybt ind i øjnene, og med en hånd strøg hendes mås, mens den anden bevægede sig op af hendes ryg, på vej mod hendes bh lås.
"Hvad kan jeg mon gøre, for at vise min kære lille ejendom, at jeg gerne vil forkælde hende?" spurgte han tænkende, mens han vedligeholdte øjenkontakt med hende, og hans hånd nåede hendes bh lås "Hvad trænger min lille clomans til, der virkelig kan få dig til at føle, at jeg sørge for din forkældelse?"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   1/10/2013, 21:20

Pixy slog noncharlant med håret og tog fat om skaftet på en af steak-knivene der lå ved siden af de mange retter mad, hvis duft bredte sig ud i hele hotelsuiten. Hun så ham udfordrende i øjnene og smilede indsmigrene til ham. Hun var ude på noget og formåede ikke at skjule det.
Hun tog kniven fra bordet og stak truende den spidse ende mod hans mellemgulv.
Hun smilede stadig flirtende til ham, men samtidig var der noget uligevægtigt over hende, noget der vidste at hun godt kunne finde på at støde til.
"Du lovede at vi skulle brænde noget af...." klynkede hun og så bebrejdende på ham. Det var hans skyld, for det var ham der havde taget hende med.
"Jeg trænger til action." kurrede hun.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   1/10/2013, 22:48

Dust smilede legende, og slap ikke rigtig hendes krop mens de snakkede, hun kunne stikke ham så tosset hun ville med den kniv, det ville alligevel hjælpe kikkert og kyse, da han stadig var lavet af sand. Og siden han alligevel havde armene om livet, på en sild kun iført undertøj, hvorfor så give slip lige med det samme, når han lige så godt kunne nyde det lidt.
"Du skal nok få din aktion min kære lille clomans, men lige nu skal du spise din mad sammen med mig, og så finder vi lidt aktion at lave!" sagde han roligt og strøg hendes mas kort, før han slap hende og begyndte at tage noget mad. Dust virkede totalt uimodtagelig på ret mange måder, det var som om han modtog de signaler hun prøvede at sende, opfangede alt hvad hun gjorde for at holde hans interesse fast, men han var uimodtagelig overfor dem, hans interesse var noget der allerede var der, men hvis hun virkelig ville have ham til at vedligeholde interesse i hende, måtte hun enten få hele hans interesse, eller give hende selv til ham lidt som hvis man frivilligt valgte, at blive en andens slave. Han ville selvfølgelig ikke behandle hende som en slave, men som tidligere slave ejer, den gang han befandt sig i fortiden i en anden dimension, havde han det stadig i sig det med at eje et andet væsen. Han ville aldrig helt glemme hvordan det var, at have en som gjorde hvad der blev sagt, adlød hans ordrer, og som kunne holde ham beskæftiget når han havde brug, for kvindeligt selskab.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   2/10/2013, 17:25

Pixy fulgte ham opmærksomt og udfordrende med blikket. Hun fjernede det ikke et sekund fra ham, men stirrede bevågent på ham. Hun havde udfordret ham åbenlyst, rent faktisk vist en fjendtlig adfærd og han havde dårlig løftet et øjenbryn. Der måtte stikke noget bag. Hun var sikker på at så snart hun var uopmærksom ville konsekvensen komme. Det var altid de stille man skulle holde øje med. Mens de var stille plottede de de værste ideer.
Hun sænkede kniven, men beholdte den stadig i hænderne. Om ikke andet skulle de jo spise først og hun var ikke meget for at give den fra sig. Med den anden hånd løftede hun endnu et låg der afslørede lækkert mad. Duften afslørede hvad det var uden at hun behøvede fjerne blikket fra ham, for han gjorde hende lidt nervøs.
"Hvad vil du ha?" Når han spiste kunne hun gå igang også. Det var en bevidst strategi fra hendes side at få ham beskæftiget med noget andet.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   2/10/2013, 17:51

Hendes tankegang var ret logisk, og hun havde skam helt ret i, at det var de stille væsner, der kunne være de mest farlige, og Dust var skam slet ikke en undtagelse. Et forkert træk fra hendes side af, og han kunne lige så godt finde på at slå hende ihjel, koldblodigt og uden at tøve et enkelt sekund. Dust havde en galnings tankegang, og en morderisk personligheds manglende følelser, og hvis han ville føle sig rigtig i live, ville han dræbe nogen for at få den følelse frem i sig. Han så roligt op på hende, med hans tomme og følelses forladte øjne, da hun spurgte hvad han ville have, og det var praktisk talt umuligt at regne ud, hvad han havde i tankerne.
"Maden er mest til dig min kære, tag du bare godt for dig, jeg skal nok sørge for mig selv!" sagde han roligt, og begyndte at tage for sig af maden. Han tog udelukket kød på hans tallerken, og trods det faktum at han tog for sig af maden, og begyndte at spise af den, virkede det ikke som om han helt mistede fokus på hende, som om han var vant til at spise alene, og holde øje med hvad der foregik omkring ham.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   4/10/2013, 17:12

Pixys store øjne var fikseret på ham og hun lignede en der forventede at jordens undergang kunne forekomme hvert sekund det skulle være, i form af ham. Hun ville skide på om han fortsat talte pænt til hende.
Først da han gik i gang med at spise slappede hun af og kunne koncentrere sig om at at øse op til sig selv. Hun tog store portioner af de forskellige retter, tydelig mer end hun ville kunne spise og først da det truede med at falde ud over tallerkenen holde hun igen og balancerede med det over til bordet og satte sig overfor ham.

Hun var ikke vant til bordmanerer. Når hun var jo vejen plejede maden at gå fra hånden til munden uden nogen fine fornemmelser og til sidst endte hun også med at spide et større stykke kød og bide det i stykker.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   4/10/2013, 17:56

Dust virkede ikke rigtig påvirket af, at hun tog mere mad end hvad hun så ud til at kunne spise, eller at hun havde manglende bordmanere, han var efterhånden ved at være vant til, at når han spiste med nogen åd de alt hvad de kunne, og spiste som om de ikke havde nogen manere, fordi de lige som Pixy havde levet på gaden. Det var heller ikke nemt i disse tider, mange væsner levede på gaden, levede af at klare sig fra dag til dag, imodsætning til væsner som foreksempel Dust der levede for hævnen, og derfor kunne dræbe sig til penge, eller de store klanledere der gjorde et ordentligt stykke arbejde, for at få en god tilværelse for dem selv, som leder af en større organisation.
"Når vi har spist, kan du gøre dig klar til at tage med mig, jeg har fået en lyst lyst til at dræbe, for at føle mig levende!" sagde han roligt, og så op på hende med øjne der var gået fra at være tomme, til at have en isnende mordlyst der næsten kunne bore sig ind i ens inderste tanker, og give en et billede i hovedet af, hvad han havde lyst til at gøre for at dræbe andre. Det kunne virke foruroligende hvordan hans humør kunne skifte, fra den Dust der havde prøvet at distrahere hende, og tage sig godt af hende, til den nu dræberlystige psykopat der sad foran hende, og havde lyst til at dræbe "Sørg for at se godt ud, det kan være jeg får lyst til at bruge dig, som lokkemad til dem jeg vil dræbe!"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   4/10/2013, 23:54

Pixy havde givet hånt om bordmanere og brugte kun kniven og hvis et stykke kød var for stort proppede hun munden som et hamster eller hev det fra hinanden med fingerspidserne.
Maden smagte fantastisk og hendes instinkt opfordrede hende til at spise til hendes mave sprængte, så hun gjorde et godt forsøg på at rydde tallerkenen, inden hun måtte give op og lænede sig forspist tilbage i stolen med et både tilfreds og opgivende udtryk.
Hun begyndte at sutte sine fingre rene, en efter en til hendes læber havde lukket sig på alle ti og hun sluttede af med at slikke sig om munden for at få det sidste med.

Hun så spørgende på ham og den hæderlige nyhed skulle lige have lov til at sive ind inden hun smilede et djævelsk smil.
"Jeg kan godt li at slå ihjel." Sukkede hun ekstatisk. "Det er sjovt at se dem være bange og dø." Hendes udtryk blev til et påtaget ulykkelige et. "Indtil de ligger stille og ikke vil lege med mig mere.." Peb hun. " Så er de uhøflige og det er ikke sjovt!" Hun lød fornærmet over at folk havde den frækhed at dø og forblive døde.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   5/10/2013, 04:33

Dust spiste et ret solidt måltid sammen med hende, og var færdig med at spise cirka samtidig med hende. Han rejste sig roligt fra bordet, og betragtede Pixy med mordlystige øjne, der indikerede at hvis hun ikke passede på med ham, ville han gå løs på hende, og en som ham var ikke lige just typen man ville stå i vejen for, når han gik i gang med et af hans, mord lystige renegades.
"Tag tøj på min kære, hvis du er en god lille dame, får du lov til at slå nogen ihjel som det passer dig!" sagde han roligt, og gik ind ved siden af for at hente et sværd. Han havde Kiba sværdende liggende her, et par tvillinge sværd det var skarpe på begge sider, med en lille buet spids på den ene side i toppen, og en identisk buet spids på den modsatte side i bunden, begge med en elektriske evner der gjorde, at de skar langt stærkere gennem ting, end et normalt sværd. Han placerede dem på ryggen, så de var nemt tilgængelige for ham, før han skiftede form til sin dæmon form(se profil for billede) og gik ind til Pixy igen, for at se om hun var klar til at komme afsted med ham.

Da Pixy havde gjort sig klar, nikkede han med hovedet da hun skulle følge med ham, og tog hende med sig udenfor. Han tog hende med hen til en af de større fest gader, og stillede sig i en mørk gyde, hvor han stod lænet op af en af væggene og betragtede Pixy, med hans mordlystne øjne. Han ville teste hende og se, om hun havde lyst til at vise lidt hengivenhed mod ham, for at vedligeholde hans interesse i hende, og det ville han egentlig gøre på en simpel måde.
"Pixy vær en god lille clomans, og gå ud og lok nogle ofre herind til mig!" sagde han roligt og strøg kort en hånd gennem hendes hår, så hun så lidt mere fræk ud, og derved også virkede mere tiltrækkende, for de fulde væsner der rendte rundt i gaderne, på denne tid af døgnet. Han lignede ikke som om, han var i humør til at hun sagde ham imod, men hvordan hun reagerede var jo op til hende.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   5/10/2013, 21:16

// Du har svaret halv fem om morgenen? O.o

Pixy bed sig i læben og gjorde sig mindre i stolen, mens hun skævede skyldigt på ham med de store øjne. Det var ikke fordi hun fortrød sin adfærd og det ville formentlig ikke være sidste gang hun trodsede ham. Det hun gjorde var at tolke hans udseende og efterligne den adfærd hun mente ville formilde ham.

Hun hoppede af stolen med et lille pigehvin af glæde og skyndte sig hen til hvor hun havde smidt sit tøj og var i det på ingen tid. Hun glædede sig som et lille barn. At påføre andre angst og smerte var sjovt, fordi det var noget hun forstod. De to følelser var nemlig ofte så ekstreme og umulige at fake.
Selv om han havde skiftet udseende gloede hun alligevel da han kom ud med hale. Hun satte i et stort grin og pegede på hans hale og kunne intet sige fordi hun var ved at kløjes i sin latter.

Først da hun havde grinet færdig kunne hun følge efter ham uden at måtte stoppe op for at fnise. Nede i gyden stod hun ligeledes og betragtede ham og kunne ikke forstå hvorfor de lige skulle være her! Der måtte da vær bedre steder. Hun så sig lidt omkring og stirrede opmærksomt på ham igen, da han talte, fuld af forventning om at hun nu skulle blive underholdt.
Hun lyste op i et smil, da han gav hende et mål. For et kort øjeblik havde hendes liv en mening og indhold
"Okay." jublede hun og var allerede ude på gaden hvor hun forsvandt i mængden.
Hun rettede på sit hår, da hun var ude at syne og begyndte åbenlyst at kigge sig omkring, efter en der faldt i hendes smag. Eller faktisk ledte hun vel mere efter en hvor hun faldt i hans smag.

Hun travede op og ned af gaden et par gange, hun ville heller ikke for langt væk, men sørgede for at holde sig på den anden side af vejen og så ikke en gang ind i gyden hvor Dust stod ventende på hende. Hun fik øje på en gruppe større mænd af blandet race. De to af dem måtte være dæmoner og den sidste var hun sikker på var en varulv. De var alle tæt på de 2 meter og lige så brede som de var høje. Hun smilede ved for sig selv, ved tanken om hvad Dust ville sige, hvis hun kom slæbende med dem.
Måske ville han blive glad for en udfordring og måske ville de give ham tæv. Det sidste var også helt okay for hende.
Hun hev ned i blusen for at vise mere kavalergang og og slog med håret, da den første fik øje på hende.
Hun stoppede ved dem og stod og kiggede ventende og ventede på at en af dem ville sige noget først. Heldigvis anså de hende for at være harmløs nok, hvilket hun også var med sin skrøbelige figur og uden våben. De snakkede kort sammen og hun sørgede for at flirte med dem alle for at kunne få dem alle med hen til Dust. Ved hjælp af sex, eller et udtalt løfte om det, gik de sammen hen til gyden hvor Dust ventede. En af dæmonerne havde armen omkring Pixy og selv om hun grinede og smilede var hun utilpas med den form for kontrol.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   

Let me be your mind intruder(pixy)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next