New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Let me be your mind intruder(pixy)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   5/10/2013, 23:38

//jeg kunne ikke sove XD

Hendes latter så ikke ud til at behage ham, han virkede til at have lyst til at angribe hende, hvis det ikke var fordi han havde lyst til at bruge hende, til at skaffe lette ofre til ham selv. Og hendes pludselige gladelige humør, over at føle et formål med hendes liv, i og med hun skulle skaffe ham væsner han kunne dræbe, hjalp selvfølgelig også på det, men hun måtte passe på med hvad hun gjorde for fremtiden, for han ville ikke tolerere at hun grinede af ham igen for fremtiden.
Imens hun var ude og finde ofre, passede han på at hun ikke skred, ved at være klar til at trække hende til sig, hvis hun forsøgte på det, ved at bruge halskæden hun havde på. Og mens han ventede begyndte han også at blive utålmodig, han ville have nogle ofre, og det måtte efterhånden gerne være nu, ellers ville han miste kontrollen, over hans lyst til at dræbe, og gå amok med at rasede området. Heldigvis mærkede han hende komme tilbage, med 3 ret så store ofre som han ville nyde at dræbe lige på stedet.

Da de var kommet ind i gudens mørke, og var tæt nok på, gik han til angreb. Det første offer blev ham der rørte ved hans ejendom, der fik et spark i hovedet som kom nede fra, og skubbede ham opad i luften. Dust greb Kiba sværdene, og svang dem i en flydende bevægelse, så manden blev skåret igennem på kryds og tværs i en x form, og hans krop faldt fra hinanden i 4 dele. De 2 andre var sikkert blevet overrasket ved angrebet, men de nåede ikke at gøre meget før Dust var over dem. Offer nummer 2 fik et kranie knusende spark lige i hovedet, så hans rygsøjle blev trykket sammen, og han modtog seriøse skader på kroppen, hvorefter Dust holdt sværdene ved siden af hinanden, og skar ned igennem ham på hver side af rygsøjlen, så det midterste stykke var tyndere end de 2 andre.
Den sidste fik skam ikke lov at flygte, selvom han ligne en der skulle lige til det, men han stod som neglet til jorden, grundet det sand der havde grebet om hans ankler, og nu begyndte at fange hans krop, i hvad der lignede en cocon i sand. Dust løftede sin hånd mod manden, og han nåede ikke engang at skrige fordi sandet kvalte ham, for da Dust lukkede hånden sammen, blev manden mast sammen så blodet fossede udover det hele. Nu virkede Dust lidt mere beroliget, hans morderiske øjne var ikke lige så ondskabs fulde, da han rettede dem mod hans lille ejendom Pixy, som han valgte at gå hen til, mens han satte sine sværd på ryggen. Han holdt hende blidt ind mod væggen, med hans hånd mod hendes strube, så han kunne mærke hendes puls mod hans hånd, uden at kvæle hende eller gøre hende særligt ondt.
"Jeg vil have mere ejendom, jeg vil have flere ofre jeg kan dræbe!" sagde han roligt mens hans ansigt var lige foran hendes, så hun kun kunne se ham i øjnene "Nej... Faktisk vil jeg se dig dræbe min ejendom, kom med nogen du vil dræbe, og lad mig se dig gøre det! Og vær nu en dygtig lille clomans, ellers bliver jeg meget skuffet over dig!" han slap blidt hendes hals og bag ved ham kom hans hale frem, med en daggert som den holdt om, og lagde i hendes hånd. Han skubbede hende lidt mod hovedvejen, for st opmuntre hende mere til at gå ud, og finde et offer hun kunne dræbe for øjnene af ham.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   6/10/2013, 23:18

Pixy bukkede sig instinktivt og trak sig hurtigt væk i samme sekund Dusts spark ramte den første mand. Hun løb bukket ind over sig selv et stykke ind i gyden og stillede sig op langs muren og fulgte begejstret kampen, som var det en fodboldkamp hun så.
Hun hujede højt og grinene og råbte hånende kommentarer til de tre mænd efterhånden som de gik i gulvet.

Hun grinede dybt til Dust da det var overstået og fnisede legesygt og virkede til at kunne blive ved hele natten, hvis det skulle være. Hendes øjne skinnede af forventning og begejstring.
Hun hoppede i små hop på stedet og ventede på at blive rost over sin fangst, det for hende havde været over alt forventning. Hun havde ikke regnet med at han ville holde hende op mod væggen og hun klynkede svagt et par gange og så på ham med bedende øje og forstod ikke helt hvorfor han halvt forsøgte at kvæle hende. Hendes hjerte slog hurtigere og hun ved sig under hans greb.

Hun skyndte dig hurtigt at nikke til svar. Hun kunne godt skaffe flere og gjorde det også gerne, selvom han da var lige lovlig krævende. Han havde kværnet tre for to sekunder siden og deres lig lå og blødte på asfalten, stadig helt varme.
Hun rystede på hovedet lige så hurtigt som hun havde nikket.
"Du vil ikke blive skuffet." Hun kunne godt høre på ham at det var nu det galt og det motiverede hende kun mere til selv at forsage smerte og død. Hun tog kniven uden at kommentere videre på halen. Dog kunne hun ikke undgå at kigge spottende på den.

Ude på gaden igen stod hun kort og så sig omkring. Hun ville ikke have at nogen skulle have set hende forsvinde med de tre fyre og nu undrede sig over at hun allerede var ude igen, alene.
Igen løb hun lidt frem og tilbage, mere selvsikkert indtil en mand stoppede hende. Pixys udseende ændrede sig og på et øjeblik var hun opløst i tårer og rystede svagt af skræk. Den fremmede mand lagde armene omkring hende for at trøste hende. De snakkede lidt endnu, det var mest Pixy der snakkede, inden de sammen gik tilbage mod gyden. Manden havde trukket et sværd af en art.

Den lignede sig selv, som den havde set ud da Pixy havde forladt den. Tre ødelagt lig lå midt i det hele.
"Det var ham der gjorde det." sagde hun uden fortrydelse og pegede på Dust. Manden løb med det samme frem og gik til angreb, mens Pixy blev stående i baggrunden med hænderne bag ryggen og trippede nysgerrigt. De tårer hun havde grædt før var forsvundet uden spor.
Hun havde lovet Dust at han ikke ville blive skuffet.... Men fuck Dust, det her var sjovere.
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   6/10/2013, 23:47

Dust fulgte hende med øjnene mens hun gik rundt ude på hovedvejen, og da hun fandt et offer som trak et sværd, da hun kom med manden ind i gyden, ændrede hand ansigts udtryk sig drastisk. Han burde selvfølgelig have set dette komme, hendes begejstring over at se ham dræbe, burde have sat en alarm klokke i gang i hans hoved, men hans mord lyst havde overdøvet den hvis den overhoved havde været der, og nu havde hun taget en med, som ville angribe ham og prøve at dræbe ham.
Men sådan et simpelt frontalt angreb virkede ikke på Dust, manden måtte være fuldstændig stupid, sådan at angribe en fjende frontalt uden at vide hvad fjenden var i stand til, eller ville gøre ved det. På et øjeblik blev Dust'es arm til noget, der mest af alt mindede om en kæmpe boremaskine spids, lavet af ren og hærdet sand, og fyrede den mod manden, så den gennem borede manden før han kom for tæt på. Sandet slange de sig tilbage til Dust igen, mens det absorberede blodet så det blev tørret på vejen, før det blev en del af Dust igen, som nu virkede mindre dræberlysten, nu hvor han havde slået ihjel. Han gik hen mod pixy, og trådte henover ligende på hans vej, og han stoppede ved siden af hende.

"Jeg er skuffet over din handling min kære!" sagde han roligt og strøg hendes kind kort "Men når det så er sagt, har du klaret det godt nok, min lyst til at dræbe er blevet beroliget, og du har ellers gjort hvad der blev sagt! Du må gerne komme med mig oftere, men en anden gang gør du hvad der bliver sagt, ellers går det udover dig! Kom så med vi går hjem nu, du skal være frisk til i morgen!" han begyndte at gå mod hotellet, og grundet hendes halskæde fik hun ikke lov, til at holde sig særligt langt fra ham. Han brugte den som en hundesnor, for at få hende til at holde sig tæt på ham.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   8/10/2013, 21:13

Pixy smilede uskyldigt til ham med en lille trutmund. Hun forsøgte at lignes at hun skammede sig over sin handling, men det yndige smil ødelagde den illusion fuldkommen.
"Undskyld" næsten sang hun melodiøst.
Han troede måske at der ikke lå noget under hendes valg, men det gjorde bestemt. Hun havde testet ham og han havde fejlet. At forsøge at slå ham ihjel blev belønnet med kindnus. Hun berøvede ikke frygte ham. Måske kunne han en hel masse, men overfor hende var han blid. Og det skulle blive hans største fejl.

Hun så bedrøvet ud. "Er vi allerede færdige?. .." Peb hun. "Men jeg vil mere, vi er kun lige startet."
Selvom hun protesterede fulgte hun lydigt efter og han behøvede ikke engang bruge halskæden for at få hende til at komme. Det var jo ikke fordi hun havde bedre ting at tage sig til og hjemme på hotellet var maden og desserten og al den sjov de kunne finde på.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   9/10/2013, 07:27

Dust kunne være ret ligeglad med, om hvorvidt hun testede ham eller ej, han behandlede hende som han gjorde, fordi han syntes om hende, og hvis hun skulle opføre sig ulydigt igen, kunne han nok godt finde på at afstraffe hende for det.
"Undskyld kommer du ikke langt med, når vi kommer hjem bliver du straffet!" sagde han roligt mens de gik ned af gaden "Hvad foreslår du da vi ellers laver, før vi tager hjem min kære? Vil du måske vise mig mere, af den ulydighed du præsterede før?" han så roligt på hende mens de gik, og afventede hendes svar. Han virkede ikke så medgørlige overfor hende lige nu, en eftervirkning af at hun ikke gjorde som han sagde, og han kunne gennemskue hendes rollespils forsøg, på at indsmigre sig hos ham.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   9/10/2013, 20:48

Pixy trak på skuldrene med et surmulende udtryk.
"Måske..." svarede hun og smilede igen til ham i håb om at han blev i bedre humør. Hun kunne ikke forstå hvorfor han pludselig var sur. Det var jo ikke fordi han var blevet såret!
"Vi kan tage ud og danse?" foreslog hun forhåbningsfuldt. Faktisk ville hun slet ikke danse, men hun havde ikke lyst til at tage tilbage til hotellet hvis han ville straffe hende der.
"Hvad vil du gøre?" peb hun og var med et grådkvalt. Hendes stemme skælvede skrøbeligt og de store øjne glinsede vådt. Hun stoppede op og så uhyggeligt på ham.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   9/10/2013, 21:11

Dust stoppede samtidig med hende, og drejede hovedet mod hende. Han vidste ikke rigtig, hvordan fanden ham skulle håndtere hende, hun var så skiftende i hendes personlighed, og besværlig at gennemskue, at han fandt det at regne hende ud som en udfordring, og selvom man ikke kunne se det på ham, ville han tage den udfordring op og prøve at finde ud af, hvordan han fik hende til at gøre som han ville have det. Han gik ud fra, at for at få hende til at føje ham, skulle han have hende over på hans side, han skulle måske få hende til at synes om ham, i stedet for at gøre hvad der passede ham mod hende, hvilket kunne få hende til at være imod ham.
"Pixy!" sagde han roligt tænkende, og så ind i hendes store våd glinsende øjne "Jeg gætter bare nu, men som så mange andre, virker du ikke til at kunne lide mig! Men i modsætning til så mange andre, har jeg valgt at du skal være mit selskab om du vil det eller ej, så lad mig blot spørge dig om en enkelt ting! Hvad skal der til, for at du bliver mere medgørlige?" han tog de få skridt der skulle til, så han stod foran hende, og han kunne se hende dybt i øjnene. Roligt lagde han en hånd på hendes skulder, lagde hovedet lidt på skrå, og virkede til at være ærlig overfor hende.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   10/10/2013, 20:06

Pixy slappede lidt mere af da han også stoppede og gav sig til at snakke til hende og snøftede kort. Hun havde været på kanten af gråd, men så nu mere rolig ud igen. Hun sugede læberne ind og kiggede undrende på ham. Selvfølgelig kunne hun ikke li ham. Hun var med ham fordi det kunne betale sig. Gode hotelværelser, massere af mad for ikke at snakke om hvad han ellers kunne lokke ud af ham af goder. Hun kunne li hvad der fulgte med ham, ikke ham i sig selv.

Hun fornemmede at han virkede usikker på hvordan han skulle tackle hende. Hans lidt gættende usikkerhed morede hende og stivede hende mere af.
"Hmmmmm...." HUn stak næsten i sky og kiggede skævt op i luften. "Hmmmm..." gentog hun og vippede hovedet den anden vej og kiggede skævt op i luften til den anden side.
"Du kunne.... Sige 'be om.'" kom det hånene fra hende.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   11/10/2013, 13:48

Han stod afventende og så på hende, og da hun stod med næsen højt i sky, og virkede hånende da hun sagde, at han kunne sige be om, skiftede han mening igen. Han tiggede af rent princip aldrig nogen om noget, og hun var skam ikke en undtagelse, men hendes måde at opføre sig på, havde givet ham en ide om hvordan han kunne betvinge hende, i stedet for at hun prøvede at betvinge ham. Indtil videre havde han behandlet hende godt, men ikke fået en dyt ud af det, så hvorfor pokker ikke bare vende den om, så hun var nød til at gøre noget, for at blive behandlet godt? Selvom man ikke kunne se det på ham, var der et øjeblik hvor han følte sig som en idiot, for at have været så dum.

"Bare glem det, det ikke mit job at buste dit selvværd, det kan du sku selv få lov til at klare!" sagde han roligt, og virkede helt som sig selv igen "Kom så med, jeg gider ikke pøblen mere!" han begyndte at gå mod hotellet igen, og hvis hun ikke havde tænkt sig at følge med frivilligt, ville halskæden tvinge hende til at følge med ham.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   11/10/2013, 20:39

Pixy skød instinktivt underlæben frem og så skuffet på ham, næsten såret over hans svar, hvor indlysende det end havde været. Men det kunne jo være hun kunne talte til hans medlidenhed, skyldfølelse eller andet der var til hendes fordel. Hvad det skulle have med hendes selvværd at gøre forstod hun ikke, men hun var klar over at det havde har den effekt hun havde håbet på; Han var blevet irriteret. Det morede hende at prikke til folk på den måde. Også selv om det gav bagslag i sidste ende. Men så langt tænkte hun aldrig. Hun var ekspert i at leve i nuet, nok derfor hun ofte lavede de samme fejl og var lang tid om at lære nye kunster.
"Skal vi flyve igen?" spurgte hun håbefuldt og hendes stemme klingede af forventning. De sidste fem minutter var allerede glemt for hende. Som sædvanlig fulgte hun lydigt efter ham og halskæden var unødvendig.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   11/10/2013, 21:09

"Nej du kan få lov, til at bruge de ben du blev skabt med ejendom, du kan lige så godt lære det fra starten af, jeg gider ikke den slags pis du har bragt for dagen, siden jeg mødte dig!" sagde han ligegyldigt, og virkede fuldstændig ligeglad med, at hun nød at irritere andre. Han fortsatte med at gå med hende ved sin side, indtil de nåede hotellet de opholdte sig på for resten af denne uge, hvilket var cirka 2 dage, før de skulle videre til det næste opholdssted, da Dust aldrig brød sig om at opholde sig det samme sted, i alt for lang tid af gangen. Da de endnu engang var nået op på hotelværelset, så alt ud som det gjorde første gang Pixy var kommet dertil, da vognen med deres madrester var blevet afhentet. Dust havde på forhånd fjernet pengene der var kommet med vognen, det gik jo ikke at han gik hen og mistede betalingen, for den mission De havde mødt hinanden på, og pengene var gemt godt af vejen, så de var svære at finde, og stjæle.
"Gå i seng, jeg går ind og arbejder, få sovet igennem så ses vi imorgen!" sagde han roligt, og gik ind ved siden af, for at stille sine sværd fra sig, og sætte sig foran bærbaren. Dust sov aldrig på grund af dæmonen der gemte sig i ham, så derfor kunne hun få sengen for sig selv, mens han sad og fulgte op på nogle ting.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   11/10/2013, 21:22

Pixy kiggede kort på ham og så efter madvognen. Det passede hende ikke at den var blevet fjernet, der havde stadig været massere at spise på den.
Hun havde surmulet i stilhed hele turen hjem og så stadig noget trodsig og utilfreds ud, men gjorde alligevel som han befalede. Hun gik ind på soveværelset og lukkede døren bag sig og gjorde sig klar til at sove.
Hun puttede sig veltilpas i den store seng og lå længe vågen og lyttede til de fremmede lyde inden hun faldt i en let søvn. Det var en vane at sove overfladisk, så navn hurtigt vågnede og kunne komme væk, hvis der skulle komme noget faretruende mens man sov.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   11/10/2013, 21:51

Dust så roligt op fra sin computer, og lyttede efter om hun gjorde hvad han havde beordret hende til, han brugte sin aura sans til at sikre sig, og da han blev enig med sig selv om, at hun havde gjort hvad der var blevet sagt, så han roligt på computeren igen, og fortsatte med det han havde gang i. Han blev siddende der resten af natten, og et stykke op af morgen, indtil han opdagede hvad klokken egentlig var blevet, og han blev enig med sig selv om, at det var tid til at Pixy kom ud af fjerne så de kunne komme i gang, med dagens opgaver. Han slukkede computeren, lukkede skærmen ned, og gik hen til soveværelsesdøren for st åbne den op, og se på Pixy mens hun lå der i sengen.
"Så det op og gøre dig klar ejendom, få dig et bad og gør dig klar til at komme med mig ud, jeg har folk der skal dræbes, og jeg er ved at blive sulten!" sagde han roligt "Du kan lige så godt vende dig til, at du skal arbejde for at blive forkældet, så skynd dig jeg gider ikke vente for længe!" han gik ud af rummet, og afventede at ordren blev udført.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   12/10/2013, 00:06

Pixy blev revet ud af sin søvn og satte sig lysvågen op i sengen, af en lyd der vidste sig at være håndtaget der blev presset ned. Hun så forvirret på ham et lille sekund inden hun var vågen nok til at huske hvad der var sket i går.
Hun skulle til at brokke sig, da han fik og hun sad tilbage med en irritere følelse af at blive ignoreret. I går havde han været meget sødere ved hende og hun kunne ikke forstå hvorfor han nu pludselig havde så travlt, at han ikke havde tid til at gøre hende brokke sig.

Hun slog dynen til side og i stedet for at gå i bad, gik hun nysgerrigt ud i stuen. Hun var igen i underbukser og undertrøje. Bhen havde hun taget af inden hun havde lagt sig til at sove. Hun gik direkte over til ham.
"Hvem skal vi slå ihjel? Skal vi lege mere?"
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   12/10/2013, 02:47

Dust der allerede var gået ind i stuen, så roligt på hende da hun kom ind til ham, og gik hen til ham, i stedet for at gøre som der blev sagt med det samme, for at spørge ham hvem der skulle dræbes. Han klappede hende roligt på hovedet som et andet kældedyr, mens han så hende direkte i øjnene, da han ikke gad snakke lige nu, han var ikke lige just i det snaksagelige hjørne lige nu, det var derfor han var gået før hun havde fået mulighed for at brokke sig over, at han vækkede hende på den måde som han gjorde.
"Gå nu i bad ejendom, jeg vil gerne have du dufter lige så godt som du ser ud, så sørg for at gøre det ordentligt, og gerne nu!" sagde han roligt, og puffede hende ved hoften over mod badeværelset "Du skal tidsnok finde ud af hvad vi skal lave, jeg skal bruge dig i dag, hvis du ellers kan finde ud af det, uden at kløjes i det lige som du gjorde igår nat!"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   12/10/2013, 03:27

Pixy så yderst skuffet på ham i et par lange sekunder, i håb om at det ville kunne få ham til at snakke. Hovedet var bukket en anelse og underlæben var spidset da hun så op på ham.
Da det ikke virkede trissede hun lydigt ud på badeværelset og lukkede døren inden hun tog det sidste tøj af og gik under bruseren. Hun stod længe under det varme vand og vaskede al skidtet af sig. Al det støv der lå i håret og den tørre duft der fulgte med. Hun brugte både shampoo, balsam, sæbe til kroppen og en skrubbecreme, selvom hendes hud var fin og glat i forvejen.

Da hun var færdig med badet svøbte hun et håndklæde omkring sig og duppede sig tør, mens hun vænnede sig til at dufte nyvasket og af sæbe. Hun redte håret for genstridige knuder og lignede til sidste ikke en der havde tilbragt hele sit korte liv alene på vejene.

Hendes taske med lidt skiftetøj lå ude i stuen. Hun troede ikke han ville bryde sig om at hun tog bad, for bagefter at iklæde sig det gamle tøj der lugtede af støv, sved, blod og andet natur. Ikke at det andet var meget bedre. Det havde en anelse af samme duft, men var det bedste hun kunne med hendes livsstil.

Med håndklædet stadig svøbt omkring sig, så det lige dækkede bryster og baller åbnede hun ud til stuen og skævede til ham hele vejen over til sin taske som hun havde smidt ved sofaen. Hun bukkede sig forover for at åbne den beskidte taske for at hive sit tøj op.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   12/10/2013, 08:27

Dust sad og ventede på hende i stuen, med hænderne samlet så de dannede en trekant foran hans ansigt, mens han sad og tænkte dagens gøren og laden igennem. Han havde godt nok allerede gennem tænkt en plan, for hvordan han skulle gøre det, men det var før han fik fingrene i pixy, så han var nød til at justere planen, så Pixy blev sat ind i billedet, og kunne være en del af den, men fordi hun var så utilregnelig var han i tvivl, om hvorvidt hun skulle være med i det hele, eller om hun skulle være tilskuer til det. Da hun kom ind kun iført håndklæde, så han tænkende på hende, især da hun bøjede sig forover, så han fik et udsyn til hendes lille mad, og lidt af hendes mis.

"Pixy du klæder om foran mig, jeg skal snakke med dig om din opførsel!" sagde han roligt, og afventede hendes reaktion et kort øjeblik "Har du tænkt dig at gøre som jeg ber dig om, eller vil du prøve at skuffe mig igen i dag? Og har du nogen som helst evne, jeg har ikke sanset nogen ved dig siden du blev min ejendom, så fortæl mig hvad du kan finde ud af!" han samlede hænderne i sit skød, og så afventende på hende. Jo mere lydighed hun udviste, også selvom hun måske fandt det ydmygende, jo bedre vil hun blive behandlet senere hen, sådan fungerede Dust rent sinds mæssigt. Han belønnede lydighed og straffede ulydig opførsel, og blandt andet at hun skulle skifte foran ham, var for at teste om hun fandt det som en straf, eller om hun var ligeglad med det, så han kunne ind kredse hvilke slags straffe der var bedst egnet, til en ejendom som Pixy.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   12/10/2013, 13:25

// "Hendes lille mad" XD Var det den intelligente ordbog der var på arbejdet der? :D

Pixy rettede sig op og så spørgene på ham. Hvorfor pokker skulle de dog stadig spilde tiden på det? Det var en evighed siden og hun havde for længest lagt det bag sig. Hun fattede heller ikke hvorfor han ville have at hun skulle tage tøj på her i stuen. Hun lagde hovedet på skrå og forsøgte at gennemskue ham og hvorfor han pludselig havde så travlt med hvad hun skulle. Hun kunne godt fornemme at noget havde ændret sig fra i går.
"Hvorfor?" vrængede hun ambivalent. Hvorfor skulle hun tage tøj på herude? Hvorfor skulle de snakke om hendes opførelse, som hun ikke kunne se noget galt i. Hvorfor kunne det ikke vente? Hvorfor skulle han være sådan? Hvorfor alle de spørgsmål. Der var mange hvorfor'er og ingen forklaring fra hendes side af.

Hun fornemmede at det ikke var det rigtige tidspunkt at være trodig på og satte et uskyldigt udtryk på i håb om at charmere ham til at blive god igen, så hun kunne få sin vilje noget mere og distrahere ham fra hvad han havde gang i nu.
Hun var ikke meget for at klæde om foran ham. Ikke nu hvor han havde beordret det. Hvis han havde været stille omkring det ville det ikke havde rørt hende, for hun havde stemplet ham som impotent eller bare ikke interesseret. Han havde ikke lavet nogen tilnærmelser, havde hun aet hende på hovedet og en enkelt gang over brysterne. Han havde endda ladet hende få sengen og sove i fred. Ikke lige en adfærd hun så som truende. Men nu hvor han ville have det kom tvivlen lidt igen, den nagende tvivl der altid kom når man var underlagt en andens luner.
"Jeg har..." Hun trippede væk fra tasken og mod ham. Hun trak dramatisk tiden ud og fnisede mens hun snakkede. "Ingen evner. Nope." smilede hun rådt. Hun havde udelukkende overlevet ved hjælp at snedighed, forsigtighed og held. Hun havde ingen særlige evner hun lige kunne trække ud af røven, når farlige situationer oversteg hendes formåen. Hun var på alle måder overladt til sig selv.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   12/10/2013, 19:35

//der skulle stå mås ikke mad XD jeg skrev på min iPad og dens auto correct ændrede det til mad XD dumme tingest tror jeg snakker om mad i stedet får mås XD

Dust så afventende på hende, og vidste at han måtte have forvirret hende, hans skiftende personlighed sammensat med det faktum, at han ikke havde gjort større seksuelle tilnærmelser mod hende, men dog beordrede hende til at stå nøgen foran ham, og hans umiddelbart utilregnelige pludselige ideer, der i virkeligheden var mere gennemtænkte end man skulle tro, men som kunne virke som så pludselige indskydelser. Dust var ved at til vende sig det at eje hende, og det betød at han med vilje, skabte forvirring i hendes sind så godt som det var ham muligt, blot for at finde ud af hvordan han skulle behandle hende, for at kunne styre hende. Hun levede i den grad op til at være en clomans, for ellers ville han have analyseret hende meget hurtigere, og var allerede for længst begyndt at lægge vejen for, hvordan han ville behandle hende, men fordi hendes sind var så forvirrende, måtte han jo også arbejde med metoder, som han ikke var vant til.

"Det skal du meget simpelt, så jeg ved du ikke laver ballade ved at gemme ting på dig, og mens jeg alligevel ejer dig, kan jeg lige så godt nyde at min ejendom er så velbygget!" sagde han roligt, og betragtede hende med de blodrøde øjne, der fortalte intet om hvad der foregik bag dem "Og så skal du jo lære din plads at kende, så du kan lige så godt vende dig til, at du bliver bedt om noget fra min side af, og jeg forventer at det bliver gjort, af ingen andre end lille dig?" han rejste sig roligt op, og gik hen til hende mens hun skulle til at svare på hans spørgsmål, og han virkede totalt upåvirket af hendes forsøg, på at indsmigre sig hos ham for at mildne ham.
"Så jeg er altså kommet i besiddelse, af en clomans uden nogen særlige evner, udover basale indlærings evner som overlevelse!" sagde han tænkende, og gik let rundt om hende til han stod bag hende. Han løsnede hendes håndklæde så det faldt til gulvet, lagde en hånd på hendes mave, og trak hendes nøgne krop ind til hans, så han kunne hviske hende i øret "Du er som et blankt lærred, en tom skal jeg kan proppe hvilken som helst evne ind i, når ellers jeg finder ud af hvad jeg vil putte i dig! At lære dig en evne ville jo være åndssvagt, især når man tænker på hvor slem en pige du kan være, så når jeg mener du kan være en god lille dame, og jeg finder ud af hvad jeg vil putte i dig, kan det være du får noget som også du kan bruge til noget!"

Let strøg han hende op af maven til hendes bryst, så hun rigtig kunne mærke at hans hud føltes kølig og ikke varm, som hos andre normale kreaturer, han tog let på hendes bryst for at mærke på sin ejendom, og masserede det blidt mens han gav hende et let kys på halsen. Men det var ikke begær der førte ham, for i det øjeblik han lagde sin anden arm om hende, for at tage på hendes andet bryst så hun var lettere fanget i hans arme, og hans læber igen rørte hendes hud, var det lige før følelsen kunne få en til at hallucinere hvad han kunne finde på, at gøre ved hende. Det var ikke bare småting som at kneppe hende, selvom det kunne være den første følelse hun kunne få af hans berøring, og stærke udstråling, men den blev tæt efterfulgt af ting som enten at dræbe hende, give hende en stærk evne hvis han syntes godt nok om hende, og sidst men ikke mindst, en forfærdelig ting der nok mest kunne være årsag til et synsbedrag, nemlig ham der mistede kontrollen over det indre monster der gemte sig i ham.
"Opfør dig så pænt min lille pixy, og gør hvad jeg ber dig om, så skal jeg nok behandle dig godt!" sagde han roligt, og slap hendes bryster for at lade hans hænder, glide blidt ned af hendes krop til hendes hofter, hvor de blev placeret med et let greb, som skulle han til at tage hende bagfra "Få så tøj på min ejendom, jeg vil nødigt have folk stirre perverst på min ejendom, fordi du går rundt uden en travl på den smukke krop, der tilhøre mig!" han slap hende igen, så hun kunne begynde at tage tøj på foran ham, lige som hun havde fået besked på.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   13/10/2013, 20:40

//Haha elsker at jeg ikke er den eneste der slås med en intelligent ordbog XD

Pixy lo af hans svar. Hun kunne ikke drømme om at gemme ting. Det behøvede hun ikke for at kunne lave ballade. Den slags kom helt af sig selv. Pixy så igen trist ud med sænket hoved og en underlæbe der næsten dirrede. Var det stadig på grund af i går? Nu måtte det altså stoppe!
"Jeg troede du ville blive glad." Når hun ikke kunne smigre sig fra mordforsøget i går eller distrahere ham fra at huske det, måtte hun forsøge at bortforklare det på en eller anden måde.

Hun havde heller ikke tænkt sig at som han sagde. Hun lyttede ikke til ordre og gjorde kun hvad hun selv ville eller blev tvunget til. Hun så på ham med et smil der afslørede at hun morede sig over at han troede det ville blive så let. Men hun sagde ikke noget,stod kun og snoede en lok omkring sin finger, med det underfundige smil og de store funklende øjne. Hun regnede ham ikke for særlig meget. Også selvom hun havde set ham slå ihjel i går, så hun ham ikke som en trussel. Kun en mærkelig form for underholdning, nogle gange var sjovere end andre.
Da han forsvandt bag hende og ud af hendes synsfelt gad hun heller ikke se efter ham. Hun regnede med at han nok skulle dukke op igen uden at det berørte hende.

Det var ikke kun det at han fjernede håndklædet, så hun nu stod nøgen, udstillet og sårbar foran ham. Hun stivnede og så lige frem for sig, da han snakkede om at proppe noget ind i hende og rørte sig ikke, da han tog på hende. Som de stod der havde hun absolut ikke lyst til at han proppede noget som helst ind i hende, på nogen måde og selv en evne virkede som en slem ting, når den kom fra ham. Hvem ved hvad han havde i tankerne.
Han havde også ret i at hun var et blankt lærred. Mere end han anede. Hun havde aldrig haft en barndom, aldrig en familie, ingen til at lære hende noget. Hun var bare dukket op et sted i verdenen og havde tumlet rundtosset rundt lige siden, Intet at sige til at var blevet så ustabil.
Hun lo højt igen. Et skingert grin og forsøgte i leg at gøre sig fri. Hun brød sig ikke om situationen og ville gerne ende den inden det udviklede sig yderligere. Det var allerede gået for langt.

Hun nikkede stille. Han kunne ikke se det, men hun bed sig utrykt i læben. Lige nu skulle hun nok opføre sig pænt, men det var ikke til at sige hvor længe hun ville huske hvad hun lovede ham. Hun kunne mene det hundrede procent og le hånt om det om fem minutter.
Hun forsøgte igen at vride sig fri, da hans hænder gled ned af kroppen på hende. Denne gang forklædte hun ikke sin usikkerhed i et grin.

“Jeg skal nok opføre mig pænt...”  Hun havde drejet hovedet i hans retning, men så stadig ikke på ham. Hendes stemme havde været lav. Pixy var væk fra ham i samme sekund som han gav slip på hende og skyndte sig hen til sin taske. Hun gav sig tid til at find det frem og da hun tog tøj på var det i et næsten protesterende langsomt tempo, mens hun småskulede utilfreds på ham.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   16/10/2013, 16:17

Hendes reaktion på hans berøringer, og uhyggelige tanke om at putte noget som helst i hende, var lige præcis noget Dust syntes om, og det havde givet ham en ide til at styre hende. Hvis hun responsede med frygt når han var sådan, og hendes frygt gjorde at hun ville gøre hvad der skulle til, for at få ham til at stoppe igen med at være uhyggelig, måtte det være en af nøgle ordene i at lære hende, at han ikke var hendes underholdning, men det var hende der var hans underholdning. Han lod hende komme væk fra ham da han slap hende, og lagde armene over kors mens hun gik hen til hendes taske, for at tage tøj på som hun havde fået besked på.

"Jeg regner med det fra dig af min ejendom, mere dårlig opførsel fra din side af og min behandling af dig, vil blive en del mere hårdhændet!" sagde han roligt, mens hans øjne nær studerede hver en millimeter af hendes krop, mens hun langsomt tog tøjet på. Hendes småskulen og nærmest alt for langsomme tempo, tydet på at hun gjorde det i protest mod ham, hvilket han ikke havde tid til da de skulle ud nu, så noget sand fra hans krop, bevægede sig hen mod hende for at gribe hende om håndleddende, og spænde hendes hænder fast på hendes ryg så hun strittede med brysterne, i retning af ham, og holdt hende fast mens han gik hen til hende.

"Pixy jeg har ikke tid til din protesterende opførsel, så hvis du bliver ved med at protestere på den måde, vil du blive straffet når vi kommer tilbage hertil!" sagde han roligt og strøg en finger, ned gennem hendes kavalergang. Det var tydeligt at han behandlede hende, som hans personlige ejendom, og hvis det ikke var fordi de havde travlt, kunne han godt have fundet på at bruge hende nu, mens hun stadig var let påklædt "Du får 2 minutter, hvis du ikke har tøj på til den tid, tager jeg dig med i det tøj du har nået at tage på!" han lagde en hånd mod hendes kind, og så hende i øjnene "Og så vil jeg ikke have mere bøvl med dig!" hans øjne nærmest borede sig ind i hendes, som om han læste hendes sjæl, igennem hendes øjne, og han virkede i særdeleshed ikke påvirkelig, da han slap hendes hænder igen, og sandet vendte tilbage til hans krop.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/10/2013, 00:59

Det her var ved at gå helt galt. Hun kunne godt fornemme at det lige nu kun var et spørgsmål om tid inden hun kom til skade på en eller anden måde. Hun havde ikke regnet med at han ville bruge sine evner mod hende på den måde. Det havde kun været et lille mordforsøg...!
Men hun havde lært lektien. Han var ikke længere overbærende overfor hende, selv ikke de slå tricks som hun have afprøvet lige før.

Hun var hurtigt i tøjet da han slap hende fri. Ikke fordi hun frygtede at gå halvnøgen gennem byen. Det var hvad han ellers kunne finde på, hvis hun ikke gjorde ham tilfreds. Hendes store øjne var blanke af frygt, da hun kiggede på ham.
"Hvad skal vi så nu?" peb hun svagt og turde næsten ikke tale til ham.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/10/2013, 10:01

Han klappede hende roligt på hovedet, da hun var færdig med at tage hendes tøj på, og han var tilfreds med hendes nu mere medgørlige personlighed, da han ikke lige just var typen der gad bruge kræfter på, at have umedgørlige væsner i sin besiddelse. Han syntes om at han kunne styre Pixy, ved at bruge frygten der gemte sig i hende, da frygt var en af de ting, han var vant til at bruge i sin dagligdag, og derfor et redskab han vidste hvordan han skulle bruge, for at bruge det på den mest optimale måde, over for den kære lille Pixy.
"Vi skal ud og tjene lidt til dagligdagen, og du min kære lille Pixy, skal hjælpe mig nu du alligevel er blevet, til min ejendom!" sagde han roligt, mens han rettede lidt på hendes tøj, så hendes krops mæssige fordele blev vist frem, på den bedst mulige måde "Dit andet sæt tøj kan vi få vasket, så det bliver rent i tilfælde af det du har på, skulle blive alt for beskidt! Du skal jo se nydelig ud for din ejers skyld, så en pæn og ren Pixy, kan give en bedre og mere venligsindet mig! Men kom så med, lad os se at komme afsted!"

Han gik roligt hen mod døren, og regnede med at hun fyldte med ham lige som hun plejede, da de kom ud på gangen havde han allerede skiftet udseende, så han lignede den person han havde meldt sig ind på hotellet som. Han så rengørings damen ude på gangen, og smilede til hende da han gik hen til hende, for at spørge om hun ikke kunne sørge for, at hans venindes tøj blev vasket. Han gav hende et lille gebyr, og straks smilede hun glad, og nikkede mens hun sagde at det ville være ordnet når han kom tilbage. Dust takkede hende for det, klappede hende let på skulderen og gav tegn til Pixy, om at de gik videre, før han fortsatte med hende udenfor, og tog hende med hen i en gyde.

"Du virker så glad for at flyve med mig, så siden du er begyndt at opføre dig pænt, får du en flyvetur hen til det sted, vi skal være!" sagde han roligt, og skiftede tilbage til normalt udseende, før han vendte hende så hun stod med ryggen til ham, trak hende tæt ind til sig så han kunne holde hende om livet, og spredte så sine vinger for at flyve afsted med hende, så hun kunne se udover byen under dem mens de fløj.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   20/10/2013, 14:27

Pixy fulgte per instinkt efter ham. Det var dog ikke fordi hun længere frygtede ham nok til at være lydig. Godt nok var det lykkedes ham at trænge igennem til hende, men der var lang vej endnu. Pixy var en der hurtig glemte de ting hun burde gøre klogt i at huske. Ude på gangen, da han skiftede udseende gik hun allerede og grublede om hvad der ville ske, hvis hun hev ham i håret. Ville han så kunne få ham til at fejle sin magiske forklædning og komme tilbage til hans normale udseene?
Hun stod pænt og ventede mens han gav ordre til rengøringen, men ikke fordi hun frygtede hans vrede. det var kun fordi hun var optaget af egne tanker.

Hun var i bedre humør da de nåede ud. Hun småskulede dog stadig mistroisk til ham i det skjulte, men glemte det hurtigt da han sagde at de skulle flyve. Hun klappede begejstret i hængeren og jublede kort som et barn der fik lov til at gå slik før aftensmaden. Hun kunne ikke vente med at komme af sted og finde d af hvad for sjove ting de nu skulle.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   20/10/2013, 18:56

Han fløj roligt afsted med hende, hans nærmest lydløst baskende vinger gjorde, at de fløj i en pæn linje uden nogen ujævne eftervirkninger, af at han baskede med dem. Han spejdede roligt udover byen, mens han fløj målrettet gennem luften, og holdt Pixy tæt ind til sig, så hun igen kunne mærke den påfaldende mangel, på kropsvarme som han havde. Da han spottede målet de var på vej imod, rettede han sig ned af i et dyk på 45 grader, og fløj så hurtigt ned af at det susede højt for ørene, for så at sænke deres fart med et par lette bask, da de var lige over jorden så han kunne lande dem sikkert og godt.
"Når vi kommer ind, opføre du dig lydigt og tiger stille, jeg gider ikke have problemer med dig!" sagde han roligt, mens hans tomme øjne var fæstnet på hende. Han tog en cigar frem og satte den i mundvigen, for at tænde den og lade den sidde der, før han vente sit blik mod en dør ind til hvad der lignede, et nedlagt og gammelt slagteri.

Han bankede roligt på døren, en metal låge blev skubbet til side, og afslørede et par øjne der kiggede ud på dem, gennem lugen i døren efterfuldt af en stemme, der spurgte hvem det var. Dust gad ikke engang svare ham, han sparkede bare hårdt til døren, så den blev hamret ind i fyren bag den, så døren blev åbnet og manden slået tilbage. Dust gik ind med bestemte skridt, og sparkede manden i halsen med undersiden af sin fod, så hans hals bukkede under for trykket ved at brække, og manden døde på stedet. Dust fortsatte ufortrødent ind i bygningen, og forventede at Pixy fulgte efter, lige som hun plejede, og da de kom ind i hvad der lignede hovedrummet i denne bygning, blev de mødt af en samling på omkring 8 væsner, foruden cirka 2 bodyguards per mand, så der var alt i alt 24 væsner tilstede i lokalet.
"Hvad så må vi deltage i festen eller hvad?" spurgte han roligt, og spredte armene lidt mens han spurgte, så han fik en flabbet attitude da alle så på ham. De 16 bodyguards trak hurtigt hver deres pistol, og med det samme stillede Dust sig foran Pixy, så hun ikke blev ramt af skudende, da alle tømte deres skydevåben imod Dust, der ikke tog det mindste skade af skudende, da ingen af af våbnene var plasma pistoler "Nå var det alt? Så må det jo være min tur!" sagde han roligt, da alle havde tømt deres pistoler.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   

Let me be your mind intruder(pixy)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next