IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Let me be your mind intruder(pixy)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   20/10/2013, 22:41

Pixy skuttede sig da de landede. Hun skævede uforstående på Dust. Så kold kunne man da ikke være. Med mindre man var en cyborg selvfølgelig, men det var han ikke. Så sikker var hun. Hvad han var interesserede hende nu ikke, ligesom hans navn. Hun havde endnu ikke fået spurgt og inden havde nævnt det. Han gaver kun brugt sit dæknavn og det havde hun allerede glemt.
Hun slog armene om sig og hoppede op stedet, mens hun så sig omkring. Stedet var ikke et hun genkendte.
Hun nikkede både hurtigt og fraværende . Hvis det skulle ske noget ville hun da være med! Lige meget med hvad han sagde.

Hun var dog ikke meget for at følge med ham ind i bygningen. Som alle andre havde Pixy ting hun var ekstra forsigtig overfor, og hun blev stående indtil hun mærkede trykket fra halskæden og blev tvunget til at følge ham derind, med så meget afstand som hun kunne.
Da de begyndte at skyde gav hun et højt skrig fra sig og kastede sig i sikkerhed. Hun betragtede hvordan de skød på Dust uden effekt og hun begyndte at grine hysterisk. Hun havde regnet ud hvordan hun kunne slå ham ihjel, når hun blev træt af ham...

Der var en pause i skyderiet og kun kom frem fra sit skjul med et tandfuldt smil. Hun kunne godt regne ud at det var deres tur nu og hun ventede på udfaldet. Det ville sikkert blive lige så nemt for Dust som i gyden, han var en rigtig dræber. Hun rynkede på næsen i spænding.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   21/10/2013, 10:18

Alle skuddende havde jo ramt hans krop, men de var blevet siddende indeni ham, så nu kunne han flytte rundt på dem som det passede ham, så da han rakte hænderne frem, og pegede alle fingre mod bodyguardsne, fyrede han alle skuddende han havde i sig mod dem, og skød dem ned med deres egne skud, indtil kun deres chefer var tilbage. Han smilede roligt, med et ondskabsfuldt smil der virkelig var skræmmende, og så om mod Pixy for at se hvor hun gemte sig, da han overvejede at se om hun havde lyst til at dræbe lidt.

"Kom frem min kære ejendom, har du ikke lyst til at deltage i det sjove, eller vil du hellere gemme dig deromme?" spurgte han roligt, og trak en daggert frem, som han holdt sådan at hun kunne komme, og tage fat om skaftet hvis hun gerne ville være med "Du skal jo have lidt at lave, ikke også min kære?" han rettede hovedet mod de 8 der stod foran ham, og de virkede ikke helt upåvirket af situationen, man kunne egentlig godt se på dem, at den fjende der stod foran dem var mere end hvad de havde regnet med, og de vidste det godt, for hvor mange kom ind for at dræbe, og havde stadig overskud til, at tilbyde sit følge at hjælpe med som om dem der stod overfor ham, overhoved ikke var en trussel for ham.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   21/10/2013, 23:38

Pixy slikkede sig om munden og knurrede næsten af glæde. Det havde ikke været særlig sjovt da de skød og hun var den eneste uden våben og hun kiggede også anklagende på ham da han mente at hun gemte sig. Det gjorde hun bestemt ikke. Hun holde sig i live!
Hun flåede kniven ud af hånden på ham, ligeglad med at være forsigtig i ikke at skære ham ved et uheld. For Pixy var det alt sammen en leg og hun nærmest dansede mod dem, da hun var sikker på at de var løbet tør for ammo. Hendes øjne var fokuseret på dem og hun smilede lumsk, mens hun hurtigt nærmede sig.
Hun svang med overraskende effektivitet, så den første blev skåret op fra navlen og op til halsen. Uden at sænke farten fortsatte hun ændrede knivens retning, så hun huggede skråt nedaf og skar den næste fra skulderen i et lige så dybt snit. 
Hun var dækket i blodstænk fra de to første og både hendes hånd og daggerten var mere røde end synlige med deres normale farver. 
Resten var begyndt at reagere og flygte fra dem. Pixy kastede daggerten der borede sig ind i ryggen på en af dem og hoppede i lange hop hen for at hive daggerten op og kiggede efter andre hun kunne nå ved et kast.
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   22/10/2013, 08:45

Dust lod hende tage kniven som hun ville, han var alligevel lavet af sand, så den kunne alligevel ikke skære i ham, og han nød egentlig showet med hans ejendom, som fik mere linje at gå på, så hun kunne nå en større rækkevidde fra ham af. Da flere væsner begyndte at flygte fra hende, stoppede han dem ved at sætte en blokade op rundt om ham selv, bestående af et tyndt men stærkt tilbageholdende lag sand, så ofrene ikke kunne slippre væk fra Pixy, og hun kunne slå dem ihjel helt uforstyrret.
At se hans Pixy dræbe på den måde, var lige nået Dust syntes om at se, hun gjorde ham for en gangs skyld stolt, ved hendes brug af evner til at dræbe hans mål for ham, trods det faktum at hun ikke havde andet, end kamp lignende evner. Men selvfølgelig den slags evner til basalt at slås, var tusind gange bedre end hvis hun ikke kunne noget, for så havde han da et eller andet at arbejde med, hvis han havde tænkt sig at gøre noget mere ud af hende, end bare en ejendom det skulle rettes til for hans underholdnings skyld.

"Kom her Pixy!" sagde han roligt, da hun var færdig med at dræbe, og trak let i halskæden, hvis hun altså ikke kom frivilligt hen til ham "Jeg er stolt over dig min kære, det er jo næsten før jeg får lyst til at belønne dig, med en fin lille gave alt efter hvad, du selv har lyst til at have!" han strøg roligt hendes nakke, mens hans øjne fastlåste hendes i et let greb. Han virkede til at være fokuseret på hende, som om hendes præstation, gøren og fejlen var hovedpunkt for om hvorvidt, han var interesseret i hende eller ej.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   23/10/2013, 22:40

Pixy bevægede sig med en katteagtig præcision i sin nedslagtning af de andre, da først de var afskærmet fra flugt. Hun svang og stak med dødelig udgang i første hug. Som cloman var Pixy i topform og hendes bevægelser blev hurtigt mere yndefulde og flydende, som hun først legede med dem, inden hun skar dem op en for en.
Hun var uberørt af episoden, da hun dansede tilbage til Dust med et stort smil på læberne. Blodet var det eneste på hende der afslørede hvad hun lige havde været indblandet i. Faktisk lod hun ikke engang selv til at vide at hun havde slået nogle ihjel. Hun fniste bare piget til ham. 
Hun virkede lykkelig, mest på grund af blodbadet, men også fordi Dust roste hende. Hun hvinede og klappede energisk i hænderne mens hun grinede. Det røde blod blev smurt endnu mere ud på hendes håndflader
"Får jeg lige hvad jeg vil ha?" Hun lød forhåbningsfuld. Samtidig kunne man se at tandhjulene var begyndt at snurre.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   29/10/2013, 09:42

Dust smilede sit tomme smil, da hans lille ejendom blev glad over, at der var en belønning i farvandet, for hendes præstation når hun gjorde noget godt. Det så endda ud til, at Pixy måske var på vej til at forstå, at når hun gjorde noget han havde bedt hende om, så blev det set som god opførsel hvilket blev belønnet, og hvis hun gjorde noget som helst for at trodse ham, blev hun straffet for dårlig opførsel. Hans afskærmene sand kom til ham igen, og forsvandt ind under hans tøj, før han løftede hånden mod hende, og nussede hendes kind med blide strøg, mens han så hende i øjnene.

"Ja du får lige hvad du vil have, nu det er din første gang du har været en god pige, og du har gjort det så godt, så fortjener du at blive forkældet lidt!" sagde han roligt, og tog daggerten fra hende, for at gemme den af vejen før han gik hen til en af lignende, der var af den mest sjældne race, i blandt hele den gruppe som Pixy havde dræbt. Han samlede liget op, og gik hen til Pixy igen, lagde armen om livet på hende og så hende i øjnene "Kom så min kære, vi skal lige lægge det her trofæ lig ind i et af mine ligrum, så går vi ud og finder din belønning!" sagde han roligt, og fortsatte sim gå gang.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   1/11/2013, 00:53

Pixy der før havde stået og snurret om sig selv og smilet lykkeligt til ham, var nu skuffet og nedslået over at han havde taget kniven fra hende. Den skulle hun jo have brugt! Til at skære halsen over på ham! Siden han ikke døde af kugler havde hun regnet ud af at han døde af at få fjernet hovedet Sådan var det altid. Enten var det kugler eller også var det hovedafhugning. Og hun ville gerne have gjort et forsøg med daggeren som han havde fået uden modstand. Faktisk havde hun været overrasket over at han havde taget den fra hende så hurtigt.

Hun sjokkede misfornøjet efter ham hen til liget og stod og så formålsløst til mens han håndterede det.Hun var ikke helt okay med at han havde nærkontakt med andre. Heller ikke selvom det var med et lig og han  ikke gjorde andetend at slæbe rundt på det. Men set var jo hende han skulle koncentrere sig om. Hun begyndet på ny at hoppe ind forna ham, Ikke så hun stod i vejen, men hun trippede foran.
"De er døde nu." fortalte hun ham glad. 
"Helt stendøde." fniste hun. 
"De er døde fordi jeg stak dem."
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   1/11/2013, 08:24

"Ja fordi min kære ejendom, er en dygtig lille dame!" sagde han roligt, og strøg blidt hendes kind, mens hun gik foran ham "Du er god nok, når altså du selv gerne vil være det!" Dust fortsatte med at gå, og tog Pixy med ind i en parkerings kælder til et højhus, og videre hen til det mest afsidiges hjørne af kælderen. Han så op mod en revne, og sendte lidt sand op i den, som kravlede op til en knap og trykkede på den, så det aktiverede en dør, der var camoufleret som en del af væggen, så man ellers ikke ville have registreret den. Sandet kom tilbage til ham, før han gik derind, og døren lukkede efter Pixy var kommet ind med ham,.

Kulden og lugten af nedfrossede lidt, ramte dem næsten med det samme, efter de havde trådt ind i det skjulte lager område, og det burde ikke undre nogen hvorfor der var sådan, da de kom ind i selve lagerrummet, der var et rimeligt stort lokale fyldt med lig fryser bokse, fra gulv til loft rundt ved alle væggene. Dust lod ikke til at lade sig mærke, af hverken lugt eller temperatur, han gik blot hen til en tom opbevarings boks, trak den ud og lagde liget i, så han kunne lukke igen og tage Pixy med sig ud igen. Han lagde roligt en hånd om hendes hofter, så hun var nød til at gå ved hans side, men nu havde hun også hans fulde opmærksomhed igen.
"Nå min lille ejendom, hvad kunne du godt tænke dig, som belønning for at dræbe de folk for mig?" spurgte han roligt, og strøg en blid hånd mod hendes hofte, for at lade hende mærke hvem der ejede hende, og at hun skam var midt punkt for hans opmærksomhed.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   7/11/2013, 21:22

Pixy stoppede instinktivt, da lugten og kulden ramte hende. Hun var vant til meget fra landevejen, men det betød skam ikke at hun brød sig om det. Nej, hun var et luksusdyr mest af alt.Hun fulgte ham dog hurtigt og begyndte at løbe i forvejen, til hun ikke kunne komme videre. Så løb hun tilbage til ham og fortsatte med at gå ½ meter foran ham, baglæns, indtil hun mistede interessen og på ny løb frem. Hun løb over til en af boksene og med fingersnilde fik hun den hurtigt åbnet op og trak den brugte båre helt ud. Først efter et par sekunder gik det op for hende hvad det var hun så på og det gav et lille overraskede ryk i hende og så sig på ny efter Dust og løb over til ham. Han var alligevel ved at være færdig.
"Jeg fik aldrig noget slik." peb hun og det var faktisk rigtigt. De havde spist en stor del af maden, men så var de taget af sted og da de kom hjem havde dem fra hotellet taget det overskydene mad med sig og derved også al desserten. Og hun havde ellers sådan glædet sig til det.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   8/11/2013, 01:38

Dust så kort over på hende, for at holde øje med at Pixy, ikke lavede noget ballade med liget hun trak ud, og da hun kom hen til ham igen, var han stort set færdig med det lig, han lige havde bragt hertil. Han strøg kort en hånd gennem Pixys hår, da hun spurgte efter det slik, hun aldrig nåede at smage den anden dag, da maden var blevet fjernet da de var kommet tilbage, før han skubbede boksen med det nye lig ind, gik hen til den boks Pixy havde åbnet, og lukkede den igen.
"Nej du nåede ikke at få noget guf, men hvis du bliver ved med at opføre dig pænt, bliver du forkældet med lidt sødt til din søde tand, efter aftensmaden i aften!" sagde han roligt, mens han lagde en arm om livet på Pixy, og begyndte at gå med hende ud af denne kolde døde kælder, så de først kunne koncentrere sig, om den fine belønning Pixy havde gjort sig fortjent til, tidligere på dagen.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   17/11/2013, 09:25

Pixy rynkede panden. Hvad pokker var det for noget at fyre af? Først havde hun fortjent en præmie og nu fik hun den kun hvis hun fortsatte med at opføre sig ordentligt?! Det gav ingen mening. Det var snyd! Hun var mildest talt skuffet over ham. Hun så på ham med et irriteret blik, hendes mund var hård og øjnene flammede. Hun hende absolut ingen planer om at holde sig sød. Hun forsøgte at rive sig løs fra hans greb om hende.
"Du har allerede lovet..." Hendes læber skælvede af skuffelse. Hun havde aldrig overvejet at Dust havde magten til at ændre vilkårene som det passede ham og hun var udlagt dem lige meget hvad, men hun var klar til at græde for at få det som hun ville have det.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/11/2013, 17:11

"Ja jeg har lovet dig en belønning, fordi du gjorde et godt stykke arbejde, med at dræbe de der gutter, og det har jeg skam også tænkt mig at overholde, men jeg husker ikke at jeg lovede dig noget, om godter og søde sager efter aftensmaden!" sagde han roligt, og nussede hende kort og beroligende i nakken, da han var stoppet udenfor. Han så hende roligt i øjnene, og lagde hovedet lidt på skrå "Fortæl mig så, hvad har du lyst til skal være din belønning? Skal vi bare gå hen til butiks området og finde noget, eller ved du allerede hvad du vil have?"
Dust var en målrettet person, men han vidste også at i denne slags situationer, var det ikke altid bare noget, man sådan lige vidste lige med det samme, så derfor tilbød han hende, at de kunne finde noget, hvis hun ikke vidste hvad hun ville have som belønning.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   18/11/2013, 19:23

Pixy så eftertænksom ud... Var det ikke det samme? Hun var ikke længere ved at græde og ligende heller ikke en der havde været klar til det for 5 sekunder siden. Men nu hvor han havde tilbudt hende andet, havde hun heller ikke tid til at græde. Hun skulle finde ud af hvad hun ville have, for som hun forstod det kunne hun få alt hvad hun pegede på.
""Hvor meget må jeg få?" spurgte hun indsmigrende. Hvis først de kom ned til de mange butikker i byen.. Ja der var jo ikke andet end fristelser dernede og så ville det vel være godt at vide på forhånd om det kun var en ting eller hun havde fundet vejen til 10.000 ting der kunne blive hendes.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   19/11/2013, 22:09

"Du må få en ting, lige meget hvad det er, så du må tænke dig godt om, før du vælger hvad din belønning skal være!" sagde han roligt, mens han tog sig en cigar at ryge på, som han lod hænge i hans mundvige "Og siden du ikke fik de godter igår, som jeg bestilte til os, så må jeg jo skylde dig dem til idag ikke? Så til aftensmaden må du vælge nogle desserter på menuen, men ikke mere end hvad du kan spise, det nytter ikke noget du propper dig, til du brækker dig, blot for at fylde dig med mere mad!" en røgsky forlod hans lunger, og svævede dovent bag dem, mens den lige så stille forsvandt til det rene ingenting. Det var så sandelig, en spøjs lille dame han havde fundet sig her, men indtil videre var hun så vidt muligt bare tidsfordriv, indtil han var sikker på hun ikke tænkte så meget over, det mord hun havde overværet den anden dag, og når han ikke havde mulighed for at have hende på slæb mere, ville han lade hende slippe, for det stramme greb han i bund og grund, havde lagt om hendes hals, i form af den halskæde lavet af hans eget krops sand.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   22/11/2013, 22:09

Pixy kiggede uoplagt på ham og skumlede kort over de begrænsninger der pludselig kom. "Kun en ting?..." Nu hvor der kom begrænsninger på var der med et tusind ting hun gerne ville have. Hun snoede fraværrend pegefingeren ind i en tot hår
"Jeg troede du var sjov." bebrejdede hun ham kort og ventede på at han skiftede mening. Hun skiftede opmærksomheden fra ham til omgivelserne og begyndte at cirkle i dansende bevægelser omkring ham, mens de gik. Hun snurrede let omkring sig selv på tæer og kiggede kort på ham, inden hun snurrede bag ham.
"Så vil jeg have en tank." Hun smilede afventende til ham, da hun på ny piruettede foran ham og bed sig legesygt i læben.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   24/11/2013, 18:04

"Så troede du forkert, jeg har aldrig sagt jeg var sjov!" sagde han roligt, og uden behov for at se på hende hele tiden, da halskæden definerede hvor hun var i forhold til ham, mens hun lavede piueter rundt om ham. Han forholdte sig utroligt rolig til situationen, han var ikke det mindste nervøs for, at hun ville prøve at flygte fra ham, og hendes første forsøg havde jo bevidst, hvorfor han på intet tidspunkt havde nogle skumle mistanker "Du har trossalt kun gjort en god ting for mig, derfor belønnes du også, med tilsvarende mængde i belønning!" han så tænkende på hende, da hun sagde hun ville have en tank.
"Desværre, jeg giver dig ikke nogen våben, det ville være uansvarligt at sætte en af din type, sammen med noget som helst der kan skade andre, eller lave så meget opmærksomhed, som en tank er i stand til! Vær mere realistisk!" sagde han roligt.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   26/11/2013, 15:14

Pixy stoppede brat med at danse omkring ham og så hårdt på ham med bævrende underlæbe. Hun kunne ikke li hans tone og det sårede hende at han bad hende om at være realistisk. Det mente hun bestemt også at hun var. Han måtte bestemt have råd til en tank og midlerne til at få en. Det var falsk reklame af den værste slags og hun følte sig svigtet på det groveste!
"Du sagde at jeg kunne få hvad jeg ville!" hylede hun hysterisk. Hendes stemmeleje var steget med flere aktaver og knækkede over.
"Jeg er realistisk og jeg vil ha en TANK!" rasede hun mod ham mens hun stampede hårdt. Hun lagde armen over kors og stirrede trodsigt på ham.
"Ellers gider jeg ikke følges med dig mere!" truede hun.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   26/11/2013, 20:37

Det var lige så folk, stoppede op og gloede på dem, ved lyden af Pixys stemme, men Dyst lod sig ikke rigtig mærke af det, han rakte blot hånden frem mod hende, og fik halskæden til at klare resten af arbejdet, ved at trække hende hen til ham, så han kunne stryge hendes kind, med hans koldhudet hånd.
"Jeg er skam i stand til at skaffe en tank, men du er ikke i stand til at styre sådan en alene, så hvor i dette faktum ligger det realistiske?" hviskede han koldt, og virkede som om han i allerhøjeste grad, godt kunne finde på at dræbe hende "Du kan vælge at få lige hvad du vil have, så længe det ikke er et våben, eller du kan vælge at du slet ikke får noget som helst, og så går vi hjem lige med det samme! Hvad vælger du?" der var noget frygtindgydende over ham, når han hviskede på den måde han gjorde, som om han ikke ville tøve et sekund med at dræbe hende, hvis hun begyndte at skabe flere problemer for ham, end hun underholdte ham.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   4/12/2013, 00:20

Pixy lod slet ikke til at registrere at der var andre mennesker omkring dem nu. Hun var så fokuseret på Dust at hun slet ikke bemærkede dem. Og tragisk nok bemærkede hun heller ikke hans sindsstemning eller anså han som en trussel. Hans formål var at underholde hende.
Hendes læbe dirrede rasende og hun trak vejret tungt ind for at havde masser af ilt til at råbe af ham.
"Du sagde jeg kunne få lige hvad jeg ville!" Hun holder skingert fast i hvad han havde sagt, mens skuffede tårer begyndte at løbe ned over hendes kinder.
Hun sænkede strengen til en truende hvisken.
"Ellers fortæller jeg hvem du er..." Hun anede stadig ikke hvad han hed og hans dæknavn kunne hun ikke huske. Men hun kunne huske at han var eftersøgt og mange penge værd.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   4/12/2013, 12:00

Med et koldt smil på læben, lagde Dust armene om hendes nakke, så hun kunne mærke hans kolde hud, mod hendes egen varme hud, han lagde sin kind mod hendes, så hans mund var lige ud for hendes øre, og hans aura var nu på et punkt der gjorde, at han udstrålede en seriøs gang mordlyst, rettet direkte mod hende, fordi hun var begyndt at gå ham på nerverne.
"Så fortæl dem hvem jeg er!" hviskede han onfdskabsfuldt "Fortæl dem alle sammen, at du tilhøre en hjerteløs morder, der på kun få sekunder kan dræbe dem alle sammen, og uden tøven ville gøre det, i det øjeblik du har fortalt dem hvem jeg er! Derefter kan vi jo tage hjem til hotellet, hvor jeg i min efterlyst til at dræbe, vil tvinge dig ned på alle fire, rive tøjet af dig og bruge dig som mit personlige sexlegetøj, indtil du ligger udmattet på gulvet, og tigger mig om at skære halsen op på dig, så du kan slippe fra dit sørgelige liv!" han slap hende roligt igen, og så hende i øjnene med et koldt smil på læben, mens hans hånd strøg hendes kind.

"En mundkurv ville gøre uregerlige små damer som dig, en del nemmere at håndtere, men nu får du din chance! Vil du slippe for mig ved at råbe op, og ende dit liv for min hånd, eller du kan begynde at indse at du er mit legetøj, og begynde at gøre noget for at få det bedste, ud af den situation du har bragt dig selv i!"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   5/12/2013, 00:38

Pixy krympede sig forgæves under hans greb. Hun kunne godt se nu at hun havde taget det for langt og han var gal på hende. Hendes blik flakkede fra ham til folk på gaden. Der var ingen der trådte til for at redde en spinkel pige i nød.
"Undskyld." Stammede hun lavt i frygt for ham. Hun stirrede angst på ham. Hun var så bange for ham at hun ikke engang turde gøre sig fri fra ham.
"Jeg skal nok opføre mig ordentligt..." Hun sukkede dybt. Nu havde hun sagt hvad han gerne ville høre. Det måtte betyde at krisen var overstået.
"Jeg vil ha en Playstation i stedet for tanken..." Og han fik endda også sin vilje omkring hendes gave og når hun havde fået den kunne de kommer videre med deres liv.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   5/12/2013, 01:04

"Godt så, det var straks meget bedre!" sagde han roligt, og strøg en hånd gennem hendes hår, før han satte retning mod en butik, hvor de kunne købe hende en PlayStation "Du må vælge lige den model du vil have, og op til 10 spil til den! Bagefter kan vi tage hjem og koble den til, så kan du spille så tosset du vil, bare så længe du deltager til aftensmaden!" han virkede mere eller mindre beroliget igen, nu hvor hun føjede ham igen, og mens han gik lagde han armen om livet på hende, for at understrege overfor hende, at hun var hans underholdning, og han gjorde med hende som det passede ham. De nåede hurtigt frem til en butik, der solgte den slags spille consoler og spil, og han gik roligt indenfor med Pixy, slap hende og lod hende gå frit rundt i butikken.
"Find det du vil have min ejendom, jeg venter på dig her i døren!" sagde han roligt, mens han kældede med hende, som var hun hans kæledyr, der skulle nusses af sin herre.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   7/12/2013, 00:08

Pixy var igen et skævt smil og glød i øjnene. Der kom en glad pibende lyd fra hende, da hun blev klar over at hun stadig ville få noget. Faktisk fik hun hele to ting; konsollen og spillene. Han behøvede kun sige det en gang og hvis ikke det var fordi han havde holdt fast i hende, ville hun være løbet i forvejen. Så langt som hun kunne.

Inde i butikken skævede hun kort til ham, for at være sikker på at han ikke havde glemt hans løfte. Hun spandt næsten svagt under hans ae'en og løsrev sig så for at finde sin belønning. Hun fandt hurtigt den nyeste Playstation og tog den med over til ham. Hun stillede ved siden af ham og smuttede med det samme tilbage til hylderne for at vælge de 10 spil. Det gik meget hurtigt med de første og hun lagde dem også ved siden af Dust og efterlod det hele hos ham mens hun fandt de sidste spil.
Da hun havde fundet det hele tog hun det hele op til kassen, så han kunne betale.
"Skal vi hjem nu?" Spurgte hun utålmodigt.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   7/12/2013, 23:40

Dust ventede tålmodigt på, at hun fandt de ting hun ville have, og passede på tingene, efterhånden som hun fandt dem, og placerede dem ved hans side. Da hun havde fundet det hele, gik han hen til hende, og betalte for det hele, så de kunne komme videre. De fik tingene i poser, men Dust brugte sand til at løfte det hele, så det hang lidt foran ham, da han begyndte at gå mod udgangen.
"Ja vi skal hjem nu kære, så kan vi koble den til den fladskærm i min suite, så du kan begynde at spille!" sagde han roligt, og åbnede døren foran sig, og gik udenfor "Men husk nu, at holde en pause når der er mad, og jeg vil ikke høre nogen brok når jeg siger, at det er sengetid!" han virkede til at være i et humør, hvor man ikke skulle diskutere med ham, ellers ville han blot blive sur. Han virkede til at tænke over noget, og sagde derfor ikke så meget, mens han tog hende med hjem til hotellet, hvor han som sædvanlig holdt sit dække, fra de trådte ind til de var i suiten igen.

"Nu skal du bare se her!" sagde han roligt, og brugte sit sand til at koble PlayStationen til, tænde for tv'et så det var klart, og med et roligt blik i øjnene så han om på hende "Herfra kan du vist klare dig selv, spil du bare løs så ordner jeg mine ting imens! Jeg bestiller mad om cirka 3 kvarter, til en time, så der er op til 1 1\2 time til vi spiser! Hyg dig så længe!"

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Let me be your mind intruder(pixy)   

Let me be your mind intruder(pixy)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4