Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime10/9/2013, 20:28

Dette er den første del af min lille historie :) Igen kom med alt den kritik eller hvad i en vil sige. :)

Fingertips are sliding and pressing with a frequency nearly higher than the wings of a kolibri while the light from the laptop screen casted the eerie light on my surroundings. In a desolated room I'm sitting here alone in my little bed with the little gray table in front of me. In a moment my fingertips stopped, like some kind of revelation went though my tired body, the name... That was what this computergame wanted me to type. A name...
So simple it seemed but still so hard it was, should I go for a woman witch character in this roleplay or should I be the strong silent and holy knight. Something in my virile soul and body wanted me to choose the strong knight because wasn't it too girly-like if I went for the beautiful and probably sexy animated girl? Or should I rather be like all other forever alone guys and be a "perv", which someone would probably call me if I played a female character.
For a moment I stopped thinking. A sweet smell caught my attention. For a moment I couldn't think at all because I was far too deep in the sea of memories. A little shaking with my head and the thoughts were thrown away, or for a moment they were. Now I could get back to my game but still I was trapped. Only one name popped up in my head, one little but still so beautiful name.. No I couldn't choose that name or could I? Or rather should I?
As I was trapped in my conflict, the attention demanding scent took more and more of my focus. For a moment I closed my eyes and felt the soft fingertips gliding slowly and softly over the curves of my back and shoulders. Realising what was happening, I quickly looked behind my back but as my logic already had told me, of course she wasn't there.
"Okay okay then I won't choose that name, let us rather go for the holy knight" I said to myself where the empty room around me echoed my voice back.
The games computer-sounds caught my attention especially when they had a lack of quality so the shrilling and stuttering sounds were nearly to much for me, therefore the new sound was welcomed in my ears. Nothing seemed to catch my ears attentions besides this particularly sound, this calming and realizing sound of respiration. I wouldn't look back or rather I couldn't. What if this memory would disappear again? I would never know when I will be with her again in my memory of her. The sweet smell of a beautiful woman was still hanging in the air.
My body wanted to shudder when I felt the warm and soft kiss on my shoulder, barely touching, only feeling on my skin. My whole body was paralyzed in her hypnosis. Even though the kisses only barely touched my skin, it felt like, they were touching my own soul. The kisses went slowly up and down from my neck to my shoulders and then to my back which made me even more shudder and I couldn't help myself from letting a moan slip through my lips when I felt the warm hands on my shoulders.
I couldn't resist my desire, I couldn't simply . So I looked back and there she was gone again.
The whole room seemed to be hellishly colder and darker. I sighed and when the echo came back, I realized how terrible alone I was. For a moment I wanted to toss my laptop away. This computer was one thing which had in the first place made me remember her.
Silent tears went down on my cheeks. Wasn't I a silent and a strong knight? Why did I cry? Why did it hurt so much? why wouldn't it stop? My body began to shake from the within, deep down from the bottom of my heart.
For a moment I laid my face against the palms of my hands, the hands.... Why did I do it? Why was it like that these hands weren't a part of me, more like a creature of mine, a dragon within me.
Why, when they could give so much loving, could they be so brutal? I felt the warm blood on my hands which was dripping drop by drop....
Please make this memory-nightmare of mine go away!

When I nearly had reached a breaking point, the room seemed warmer, the darkness wasn't so dark anyway, the sweet smell came back. So far as I knew for every time I had looked back, she would be gone, therefore I mustn't turn around. So again my fingers slided again on the keyboard, playing this stupid game which was stupider than I had thought.
I felt the fingers sliding softly and slowly on my back, like they were researching my body once more. Again it surprised my, how could it be her,, how? She felt so damn real, this couldn't be a dream??
I felt the silky soft night dress against my back where her warm body was only a few millimeters behind me. I already knew which kind of dress it was, how couldn't I? It was my favorite dress. It was that one who highlighted the innocence and goodness of her own being.
Now I felt the fingers sliding on my arms, tipping playfully and where I could see from the corner of my eyes how her long femine fingers played on my arm. It couldn't be? is this really my imagination? I didn't dare to look back! What if she disappeared again? I wouldn't, no! I couldn't let this stop. My body and soul had missed it so much, so dearly much that I couldn't stop my tears from falling. A soft fingertip wiped the clear tears of mine and I could in fact hear her smile. She leaned her body even closer to me. The difference from now and before was now that I could feel her curves under the dress, how her soft round breast was against my back and how the pointing nipples couldn't be unnoticed. Slowly the hands glided to my stomach and chest. I couldn't resist closing my eyes when she began to kiss my neck. My whole body began to shudder and quiver when her touches were so carefully and sensationally. Waves of pleasure and happiness went through my body. It was harder than ever before to be sitting here, to not kiss her and stare of her whole beautiful being.
Her grip became harder in a pleasureful way especially when she slowly grabbed around my neck, pulling softly my head back and kissing me on the upper neck and just right under my ear. Oohhh she always knew how to sedate me.
The other hand went down on a trip on one of my tights so closely and still so far away from my virile bodypart. It was so tempting so nearly unbearable to just sit here. But my body had decided everything for me, it was like that I couldn't move it, like it knew, I would ruin this moment which could maybe heal my broken soul for just one moment.



Sidst rettet af Medusa 28/9/2013, 15:57, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 07:32

Ingen?
jaja det er skam fint nok :P Hvis ingen vil læse eller kommentere :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 09:06


Hvilke en af mine underkjole er det nu du bedst kan lide ? * driller*
:)

Det er virkelig smukt, lækkert og sensuelt beskrevet.
Dejligt at nogle så uskyldige kærtegn kan udløse et nærvær og et spændningsfelt af så
dyb karakter.
I Think Im a little in love :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 09:11

Der skal være en burka, ellers kan jeg ikke holde det ud XD XD Ej just kidding :P

Ja jeg syntes virkeligt også, at jeg har gjort et godt job :) *feeling proud*
Men ja ved selv ikke om du har undret dig over, om det virkeligt er kun bare en drøm/fantasi eller om det er virkeligt, og hvad hans lille flip med blod på hænderne var over XD
Glæder mig i hvert fald til at skrive part 2, men det tager sikkert lang tid, fordi det tog en del tid for mig med del 1. :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 12:04

Andre? Jeg har brug for kritik og det, fordi jeg skal måske vise en ven denne her historie ^^ Især når anden del også bliver færdig
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 12:40

Hvem vil du da vise det til? ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 12:41

Til en kunstner :P
Men igen kommenterer på historien tak XD
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 12:51

Jeg synes det er rigtig godt søde ^^ jeg kan godt lide den måde, man nærmest selv føler at man er den der sidder der ^^ din historie giver detaljerne på en måde, så man praktisk talt kan lukke øjnene, og forestille sig hele scenariet ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 13:00

Godt :) er som sagt faktisk også stolt af den. :)
Men ja jeg prøvede at opnå en meget dyb personlig indsigt, men som alligevel er så upersonligt, at man godt kan sætte sig selv ind i det. :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 15:36

Well ind til videre har du gjort det ret godt søde ^^ er det første gang du prøver noget i den retning? ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 16:04

Tror det er min første af denne art ^^
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 18:34

XD har læst og er rat hug på og skrive med dig på emnet :D er bare ved og lave selena's profil om :) og alt det nu :D men have faktisk tænkt og svarer og joine :) XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 18:36

Well jeg har lavet det nye åbne emne, som du jo bare kan joine ^^
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 18:37

xD ja ups : D var det i robot city jeg tænkte på heheh : D men joiner gerne :) gør det noget der ikke står jeg dæmon i nu :D
du ved jo tros alt godt XD jeg er det når jeg starter i byen :D
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 18:40

Jaja det gør skam intet ^^
Man må jo gerne spille i fortiden og du er jo ikke dæmon endnu jo så ^^
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 18:42

:) i den der i robot city :) tænkte jeg og teste det lidt af ^^ og er hun meget meget snart :D så tænkte det om det ok :) da jeg faktisk i gang med og ratte det :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime11/9/2013, 18:49

Teste hvad af? At du er blevet dæmon? Det må du gerne, men husk bare robotdoom city er intet sted for en dæmon. :P Men anyway ikke mere om det emne i mit indlæg her, jeg vil gerne have dette emne til at handle om min historie *peger op på første indlæg* Skriv over pm eller bare få skrevet dit indlæg til mit emne, så kan vi altid tage det derfra.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Empty
IndlægEmne: Sv: La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )   La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
La Seine Girl (Histori: part one,, ikke for mindreårige )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A pair's lusts (Ikke for mindreårige )
» jeg kan ikke forstå det
» Rør mig ikke... (Maria)
» Vampire: The Masquerade
» Du skulle ikke være her (Holly)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Skrivekunsten-
Gå til: