IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

kærligt gensyn (Diana)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   16/9/2013, 09:37

Phoenix vandrede rundt ned på gaderne. Hun holdte krampagtigt og hendes pistole. For kort tid siden havde hun været i kamp. "jeg hader varulve-hader." mumlede hun. Pistolen var ladt. Hun kunne ikke tage nogle chancer. Det her var bare ikke helt gennem tænkt.
At gå i byen var ikke hendes kop the, men hun skulle igennem byen.
Alt her var forkert det var som om noget trak op. Hun så to piger komme ud af en kæmpe dør. Hun log hætten op og stoppede hun snusede i luften. Succubus og Clomans. 'måske er de ikke varulve-hader.' hun så for sig hvordan halerne, på den ene af pigerne, bevægede sig. Der var en sølvhvid ulv ved hendes side. Hun så bekendt ud, men hun havde ikke set hende før... Den anden, kendte hun ikke noget til... Hun havde ikke engang set hende før. Hun så alle sine minder igennem både som ulv og som menneske. Hun boede jo i Las vegas, men havde ikke set nogen af dem.

Hun stod i skyggen og betragtede de to piger. Intet ondt. Hun vidste jo ikke hvem de var... Den ene kunne nok ikke være ulve-hader, da hun havde en ulv... Men den anden, det vidste hun ikke.
Med et blidt blik søgte hun ulvens øjne. Det var ikke et udfordrene blik, men et respektfuldt et.

First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   16/9/2013, 10:27

Diana smilede nydende, da Selena begyndte at massere hendes skuldre, og holdt sig tæt ind til hende imens. Men da hun stoppede igen, lyttede Diana til hvad hun fortalte, og smilede så mens hun nikkede anerkendende.
"Så okay da vi tager afsted, jeg kan jo ikke have at min søde sild af en veninde, går rundt og er sulten, bare fordi hun skulle være fræk med mig!" sagde hun sensuelt, og kyssede let Selena på halsen, før hun gik hen til sit tøj med seksuelle skridt så hendes hofter svegede let, og tog det sidste tøj på så Selena rigtig kunne nyde synet af Dianas krop, og rullede skrift rullen sammen igen "Tjaa mine små skriftrulle tricks, er vel min lille hemmelighed!" sagde hun drillende, og blinkede til Selena med et drilagtigt smil på hendes smukke læber.

Da hun var klar, satte hun let hatten på hovedet så hun fik et frækt look, der rigtig kunne fange mændenes opmærksomhed, før hun let gik hen til Selena der stod i elevatoren, nussede Bones hen over hovedet og smilede så til Selena, der fik en blid nussen henover hendes sexede mås, og et intimt kys på munden.
"Lad os se at komme ud, og skaffe dig noget mad smukke!" sagde hun mildt, og holdt Selena om livet "King og Ace bliver her, jeg er for let genkendelig sammen med dem, og så kan vi nemmere komme ind de gode steder og feste!" hun strøg blidt Selena op af ryggen, mens hun snakkede med forførende stemme, og opførte sig frækt overfor Selena menes elevatoren kørte ned, for at gejle hende op til når de kom hjem igen.

Da de var kommet udenfor, var der noget specielt Diana lagde mærke til, som hun ikke havde regnet med at observere, herinde i Las Vegas. Hun kunne mærke en varulve aura, der stod og gemte sig i mørket bag ved dem. Diana stoppede let op, og vendte sig om mod varulven, for at vinke hende hen til sig med et smil på læben, da Diana samlede varulve til hendes klan.
"Hej varulv kom herhen!" sagde hun glad, lige højt nok til at Phoenix burde kunne høre det, men ikke så højt at alle omkring dem vidste besked nu.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.

Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   16/9/2013, 18:49

Selena mærket den køligeluft fra gaderne og den unge nat da de trutte ind en mærkelig lugt ramte hendes næse med det samme en velkendt duft fra blodet fra en varulv langsomt så hun på Diana og smilet stort og gav et godt klap i måssen på hende og gik med lette og elegante skridt hen mod mørket og forsvandt halvt fra Diana's blik hendes haler stod rundt om hende og bevæget sig blidt af og til kunne Diana se hendes fine lille røv strutte fra den men dette have selena nu ikke tænkt over da hun have pigen i hovedet. hun stillet sig foran pigen. selena's smukke grønne øjne så ind i pigens øjne og vidste kun venlighed. hun duftede dog noget fra pigens hånd og kigget svagt ned på hånden med pistolen. langsomt kom selena's hånd og to i pigens hånd med pistolen hun trak den langsomt ud og smilet og sikkert den igen og rakte den ud til hende mens hendes stemme lød blød "en så sød pige som dig burde ikke løbe med et uskikret våben du ender med og skyde dig selv i foden på den måde"

bones ene hale greb om Diana's hånd og trak hende med ham mens han smilede til Diana hans stemme lød blidt da han talte til Diana "du burde passe på i disse gader søde med og råbe den slags op det kan bringe vores og hendes liv i farer" han nikket ned mod Phoenix mens hans flotte sløv pels skinnet i lyset fra skiltet fra hotellet. og så på selena som stod foran pigen med hendes pistol. og vidste den eneste grund til pigen have givet det var fordi selena have smidt en følese af tryghed i hende og han smilede ved tankerne om hvor meget selena have lært og manipulere folks følser og sind på så kort tid.

fra Phoenix så selena nok mere end gude smuk ud. hendes smukke grønne øjne så blidt ind i dens lille varulve piges's øjne og virket som den flotteste græs slette med frisk morgen dug på der glimtet under solen hendes smil var varmt og kærligt og have en vis tryghed over sig og hendes løst hængende hår fik det til og virke som en normal dag den lille kunstige blomst stod godt til hendes sne hvide haler bag hende som de blafret. dog var hendes lugt Succubus nok en del anderledes end normale da hun ikke var født som Succubus men hun håbet ikke Phoenix tænkte over dette.

selena vente hovedet mod Diana og hendes stemme lød blød da hun kom hen til hende "er det en du kender" pigen stod med den røde hætte over sig men selena andet noget af det smukkeste hvide hår under hætten. selena lod hende's hale strøg pigen over skulderene som en beroligende gestus.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   16/9/2013, 19:16

Kvinden med de grønne øje, kom hen til hende og sendte noget trykt over mod hende. uden at lægge mærke til det var hendes pistol i Kvindens hænder. "Hey!" sagde hun. "Det der er min og jeg er ikke en 'lille pige'" en letter vredes bølge kom hen og over hende. 'jeg er 16... helt ærligt...' tænkte hun og så på hende med et knapt så venligt blik. "Kan jeg få den igen?" hunrakte hånden frem og kunne ikke få sig selv til at se på hende. Hun så så smuk ud, og så venlig, og alligevel kunne hun ikke se på hende.

Den anden kvinde, hende med hatten, lugtede bekendt. Som familie. så slog det hende. "Du kender Kuuma. er du Alpha?" spurgte hun kort, "Og jeg er ikke nogen hund..." hun så ind mod muren og hørte svagt ulven tale. "Nu er jeg sikker på at være blevet sindsyg..." mumlede hun så svagt, at hun næsten ikke selv kunne høre det. "Hvem er i overhovedet?" spurgte hun opgivende.

First Class.
First Class.

Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   17/9/2013, 07:57

"Fald nu ned Bones, jeg ved godt verden er hård, men hvis man ikke lader lidt uskyldig glæde komme ind i livet en gang imellem, så kan du lige så godt hoppe ud fra en skrant, for så har verdens ondskab lige som vundet over dig, og så det jo ikke rigtig værd at leve er det vel?" spurgte hun kærligt og gik ned i knæ, for at klappe ham blidt på hovedet, og give ham et finger kys før hun rettede sig op igen, og så over på varulven og Selena.
Hun gik let hen til dem, da hendes nysgerrighed bød hende at finde ud af, hvad de stod og snakkede om og lavede. Da Phoenix så genkendte hende på grund af Kuuma, smilede hun glad og luntede hen til hende.
"Ja jeg er alpha for Kuuma og the wolf pack klan, mit navn er Diana hvad hedder du?" spurgte hun glad, og virkede opmuntrende da hun kunne mærke på Phoenix, at hun virkede opgivende "Vil du gerne være med i min klan? Den er mest for varulve, men klanen er åben overfor en hver race, og hvis du gerne vil være medlem er du velkommen!" hun rakte let en hånd frem mod Phoenix for at hilse på hende, i håb om at hun ville tage imod hendes tilbud.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   17/9/2013, 17:18

Selena smilet stort til pigen og greb hendes hånd og lage nu den nu sikret pistol som ikke var i stand til og skyde før hun afsikret den. og smilet blev støre til hende "du en stor pige på 16 ja men du gør dig ikke begreb om hvor gamle mig og Diana er" smilet blev stort og da Diana stod ved selena strøg hendes hale op og drillet blidt Diana med et lille prik på hatten. og hun smilet frækt til Diana mens hendes ansigt blev mere nuttet end Diana have set før "undskyld søde" hendes tunge kom langsomt ud så hun rakte tunge af Diana drillende før hun to den ind igen og så på pigen bones stod ved siden af hende og nu så man tydeligt de 9 haler på dem begge vifte bag dem bones smilet stort til pigen og hans stemme lød svagt klukkende "du er ikke den første der siger det efter et møde med mig" hans smil var stort og hans øjne lyste svagt i mørket og afsløret et ikke jordisk og fysisk udtryk. han lugtet hellere ikke som en ulv men mere som alt det smukkeste fra de vilde skove samlet i en duft. han satte sig på sine bagben og smilede til Selena og hans stemme lød igen dyb og glad.
"mit navn er bones og jeg er intet andet en end skov ånd" ordne svævet mellem ham og selena blidt og sødt blandet med det faktum at skov ånder var venner af engle og normalt foragtet Dæmoner. så der måtte være en særlig grund til han var sammen med Selena.

selena så på pigen og Diana "kender du ikke hende troede du kendte alle varulve" selena's stemme lød drillende men dog også underne da pigen nævnte Kuuma kom noget af Selena's vrede over det han have gjord over for Diana og bones ord ramte som et godt slag "Slap af Selena" Selena vidste ikke hvorfor det gjorde hende vred og høre om dette men for hende var det noget helligt skønt hun var blevet født på ny som Succubus have hun følelsen af medlidenhed og had over se Diana være ude for så noget så knusene som dette Selena have knyttet hænderne så hårdt hendes blodårer var kommet frem. og hendes glade livlige grønne øjne som udstrålet glæde og tillid. have i få sekunder udvist en sygelig lyst til og vride nakken om på den nærmeste og sluproer vedkommendes blod i sig i en lykkelig rus over smagen fra en sjæl.

hun kigget nu igen med de glade øjne på Phoenix og nikket ved bones ord "ja du har rat" hun vendte sig mod Diana og så spøgerende på hende og hendes stemme lød glad
"hvad gør vi med hende den lille jeg har brug for maden og så videre du ved" hun smilet frækt mens hun lavet message bevægelse med den ene hånd som hang nede foran lommen for Phoenix ikke skulle se det .bones stod så det passet og Phoenix slet ikke kunne se det. selena studret Diana som så på hende og prøvet tænkte Phoenix ind i tingende kunne Phoenix komme med på natklubberne og barerne i denne tid . selena så på Diana og spurgte så "kan hun komme med ind på natklubberne eller har de aldersgrænser på mere i min tid skulle man vise ID og være 18 for måtte komme ind" selena så på Diana og Phoenix og bones især bones stod med åben mund før hans stemme lød "tror jeg ikke søde de fleste kan ikke bevise det i dag så de går bare ind, men hvor gammel er du det lyder som om du taler om før 3 verdenskrig" selena så ned af sig selv og smilet stort og hendes stemme lød fræk og drillende "jep jeg er en gammel keling bones du ramte plet der født 2000 født på slaget 12" tallet flød i hendes tanker og skole tiden gik igennem hendes hoved og hun håbet ikke Diana blev afstød af den høje alder og at Phoenix troede dette var en joke. under på ryggen bar Selena det hun aldrig gav slip på hendes fars sværd et smukt stykke håndværk med en flåt skede til sværdet i en klar rød farve med en guld slange rundt om skaftet på sværdet var lavet i smukt rossen træ og have fået skåret flere små symboler i sig men et var klart en lille drage med hovedet vendt så begge øjne så på hånden og 2 små dyre diamanter sad i.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   17/9/2013, 19:37

Phoenix så først på Diana. "Phoenix." sagde hun kort og præcist. "Jeg er allerede del af The Wolf Pack. Jeg er ny i Kuuma's deling. Så, godt at møde dig Alpha." Hun smilede lidt, og tog hendes hånd. "Men tak for tilbuddet." hun kunne mærke et lille opmuntrende prik i hendes sind. Hun stod jo over for familiens overhoved. hun smilede skævt ved tanken, om at møde hende her.

Da hun fik pistolen i hånden blev hun lidt gladere, hun tjekkede pistolen og spændte fast i hendes bælte, der var godt skjult af den røde hætte trøje. "Og jeg siger tak." hun smilede til Kvinden, med ulven. "Er i to i familie?" hun så på deres 9 haler og kiggede skiftevis på dem.
Da han rent faktisk begyndte at snakke kiggede hun med vidt åbne øjne. "Du kan tale..." hun grinede for sig selv og vendte opmærksomheden mod ham igen. "Så du er en skovånd... Men du er jo sammen med hende... Og hun er ikke en engel," hun kiggede på kvinden igen, "ikke at du ikke er sød... arrr... du er ikke sådan en med vinger..." hun rystede på hovedet og kiggede igen ned på Bones.

Hun gik hen mod Diana, da hun så hvordan blod årende viste sig på hendes hænder og håndled. "Sagde jeg noget forkert?" mumlede hun, og så på Diana.
Hun lagde mærke til hvor hurtigt hun skiftede humør... enten havde hun enorme humørsvingninger eller også svingede hun bare i humøret.
"Med al respekt, men hvor gammel er det lige du er? jeg har været mange steder i byen, og der er ikke noget med at vise ID... og det er da kun hvis man skal købe større våben, og der har jeg et falsk ID…" hun så væk og kiggede ned af gaden.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   17/9/2013, 20:54

"Ikke røre ved hatten Selena, jeg ved godt du ikke synes om mine gakkede hatte, men de bliver altså på mit hoved om du vil have det eller ej!" sagde hun drillende, og prikkede blidt til Selena da hun undskyldte, og smilede mildt til hende "For mig er det sådan at gå uden en hat, som hvis du glemte at tage tøj på og gik splitter fornøjet rundt, så ingen hat ingen Diana! Selvom du af alle sikkert sagtens kunne finde på, at smide tøjet offentligt bare for at få folk, til at stå og vold savle over dig!" hun grinede mildt, og prikkede drillende til Selenas kinder, da hun stod og rakte tunge af Diana. Diana så så mildt på Phoenix da hun havde præsenteret sig selv, og smilede på en lidt spøjs måde, da hun allerede var med i klanen, men Diana først fik sådan noget af vide nu. Hun hadet at gå rundt i ubevidsthed, især når det omhandlede hendes klan, Kuuma burde efterhånden stadig huske hvad der skete sidste gang, der kom en gang varulve der skulle være med i klanen, uden Diana havde fået noget af vide.

"Jamen dejligt det betyder du stort set er familie nu, så lad da lige din alpha se dig bedre an, så jeg kan se hvad du er for en lille dame!" sagde hun glad og trådte tættere på Phoenix, løftede ud i hendes røde hætte trøje, og førte let hendes hænder ind om livet på hende, og mærkede på hendes krops bygning, dog uden at stå og gramse på hendes intime steder "Hmm en god og frisk ung krop, du er forholdsvis stærk af din alder at være, og du virker til at klare dig nogenlunde med kosten, men jeg skal nok sørge for du får en sund kost, når du kommer ud til min klan og bord sammen med os!" hun smilede så kærligt til Phoenix, men da hun spurgte om hun havde sagt noget forkert, lavede Diana et undrende ansigt udtryk.

"Øhm nej?" sagde hun spørgende og lagde hovedet lidt på skrå, da Diana ikke rigtig forstod hvorfor hun spurgte. Selena havde godt nok reageret synligt på, at Phoenix nævnte Kuumas navn, men Diana havde praktisk talt slet ikke reageret på det, i hvert fald ikke på nogen særligt synlig måde "Hvorfor skulle du have sagt noget forkert? Altså udover at man ikke spørg en dame om hendes alder, har du da virket sød indtil videre søde! Åh ja og jeg er 500 år gammel, så du er desværre en ung lille dame, i forhold til Selena og mig!" hun smilede og gav Phoenix er mildt kram.

Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   17/9/2013, 21:12

Selena smilet til Phoenix "det ikke dig søde det noget mellem mig og Diana" hun kigget Diana i øjne og hun vidste hun have lyst til og pelse det dyr til Kuuma for det han have gjord og så undskyldene på Diana for denne disse følelser. hun kigget på Phoenix og smilet "jeg blev født for omkring 1800 siden så jeg også en gammel dame" hendes øjne strålet glad mens hun så på Phoenix og tænkte over hvad hun sagde med skov ånden men før hun fik svaret kom bones hende i forvejen.

hans smil var stort og han så ind Phoenix "forstår du selena ikke født som dæmon hun blev det efter og være død selena's hjerte er godt og af guld og hun er en engle af sind men fanget i en dæmons krop og med dens behov" BONES rystet ved tanken om de små sjæle og deres lidelser de ville få når selena spiste dem. han kigget på Diana og hans stemme lød igen glad "Diana du kan vende dig til Selena gør det med hatten for drille dig du kender hende" hans smil var ikke til og tage fejl af.

selena kigget ned på den lille Phoenix og smilet og spurgte hende "alså vi har en stor luxsus del af det hotel der" hun nikket mod hotellet og hendes stemme lød igen sød og rar "hvad vil du sige til og få alt det mad du vil og at vi køber dig noget nyt tøj i morgen" selena kigget på Diana og smilet og have et ansigt der sagde spøger ikke hvor pengene er fra. hun kigget på Phoenix og undret sig over hvad Phoenix ville sige til dette tilbud fra de 2 kvinder og hvad hun vil sige til hendes alder.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   18/9/2013, 08:34

Hun små grinede over deres lille samtale. De var sådan nogen som bare var venner og kunne lave fis med hinanden, og samtidig være alvorlig. Men hun måtte give Selena ret, Diana's hat var underlig.
Men der var nu noget underligt ved at Diana ikke kendte til hendes optagelse i klanen, hun trak på skulderne og ville ikke trænge sig på med de mange spørgsmål hun havde.

Hun smilede forlegent da Diana mærkede hendes krops bygning. Det med nærkontakt, var ikke lige hende, men hun sagde ikke noget til det, da hun jo var alpha. Da hun blev godkendt smilede hun kort og svarede, "Kosten? Jeg spiser det jeg finder. Og så har jeg klaret mig selv siden jeg har været 8 år, man lære at opbygge muskler ret hurtigt så." Hun trak på skulderne og kiggede på Diana.

Hun så på Diana og sagde: "Jeg har ikke ret mange manere, og det kommer det heller ikke." Da der blev sagt at Diana ver 500 år kiggede hun nøje på hende. "500... Det var ikke så lidt, og nu kan jeg godt se at jeg er den lille her..." hun løftede øjnebrynende. 'den her dag bliver mere og mere underlig.' tænkte hun for slig selv. '1800?! Nu føler jeg mig ung.' hun smilede svagt over det.

"Så hun har et rent hjerte, men fanget i en Dæmon krop.... Jeg tror ikke at jeg skal have så mange ting at vide på en aften. Jeg føler at mit hoved er ved at eksplodere." Sagde hun med et smil.
'mad!' Skreg hendes hoved og hendes mave begyndte at rumle. "Det med maden lyder dejligt. Tøjet... jeg er ikke den store shopper, så er det sagt." sagde hun og smilede kækt. "Men hvorfor tilbyder i mig det? Jeg er ikke helt med... og jeg er lidt rundt på gulvet efter det Bones sagde." Med en finger kløede hun sig i nakken.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   19/9/2013, 12:31

"Lille Bones jeg vender mig ikke til nogen der piller ved min hat, så hvis i begge 2 er glade for at have 9 haler, så foreslår jeg i ikke rør ved min hat, ellers ender i med at skulle æde en af jeres haler, for hver gang i rør ved min hat!" sagde hun drillende, og nussede blidt Bones bag øret, før hun vendte sin opmærksomhed mod Phoenix igen "Nu hvor du er med i min klan, skal jeg nok sørge for du får en god kost, og hvis du vil kan du bo sammen med klanen! Og hvad angår manere så går det skam nok, din alpha holder skam stadig af dig lige meget hvad!" hun smilede glad mens hun lagde hovedet lidt på skrå, og så let på Selena da hun foreslog det med maden og tøjet.

"Skal vi ikke begyndte at gå mens vil snakker søde, du skal jo have noget at spise, og så kan vil jo altid hygge snakke oppe på dit hotel værelse?" spurgte hun mildt, før hun nærmest instinktivt bare begyndte at gå mod et nært liggende diskotek. Da hun vendte ryggen til dem, kunne man se at hun havde et sværd siddende på ryggen, et smukt sværd med en sort skede og håndtag, som var bundet ind i rødt læder der gav et bedre greb, og hvis hun trak sværdet ud af skeden, ville man kunne se at bladet var sølvfarvet fra bladryggen mod midten, og sortfarvet fra spidsen mod midten, og der hvor de 2 farver mødtes på midten, blev der dannet en fin snoede linje fra håndtaget til spidsen.

Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   19/9/2013, 19:18

et stort smil fløj over selena's læber da Diana nævnte det de var taget ud for men før hun fik svaret var Diana gået et lille stykke. selena greb om Phoenix og smed hende på ryggen af bones. og spænet så hen til Diana med bones efter sig. i mens hun løb op mod Diana så hun på Diana's sværd flot håndværk ganske nydelig dog med fejl. håndtaget var lidt for rundt i enden efter Selena's mening. hun nået op på Diana's side og hendes hale strøg blidt over Diana's kind da hun overhalet hende og stillet sig foran hende og gik baglænds så hun så i øjne på Diana. og lage hovedet op til denne sære pige som nok var sød nok. hendes hånd tvang Diana til og stoppe og Selena's læber mødte Diana's i et kort stykke tid men tiden var så sensuel for selena som aldrig før. hun følte hvert stykke ud af Diana's læber hver fordybning i huden og  hendes varme luft fra hendes mund i hendes. hånden gned sig op af armen på Diana og selena flyttet hovedet og smilede virkelig glad til Diana og hendes hånd gav et lille bitte skub så hun vente sig om og gik mod diskoteket hendes lange haler smøg sig om hende og hun tænkte glad over at hendes følser var klar til alt.

mens selena flirtet med Diana stod bones med Phoenix på ryggen og rullet med øjne. hans stemme lød opgivende "håber du klar til ikke og få lukket et øje" bones talte nok til hverken Diana eller selena kunne høre dem men så samtalen kun var mellem ham og Phoenix og han var bange for alle spøgeramålende der nu ville komme fra pigen. hans ene halet killet blidt Phoenix i nakken mens han tænkte over ham og selena's første møde. hun var lang fra den person hun var nu. han fandt hende bange foran en engel som i krigen mellem dæmoner og engle ville slå hende ihjel da han sprang foran da han mærket det gode hjerte selena have. englen følte kun selena's dæmon del og prøvet dræbe hende. men som sagt han to ansvaret for hende. og nu virket hun levende. han fulgte hende over alt men de talte ikke i de første 5-9 dage før han spurgte om lidt af hendes mad og hun bange gav ham noget og hun forklaret ham hvordan det var sket hun var blevet dæmon.

dog rev en stemme ham tilbage og han rystet hovedet. og lyttet Phoenix sad på ryggen og Selena gik foran dem han så ned nok bare et minde og gik videre. efter noget tid kunne han ikke dy sig og spurgte Phoenix "sagde de noget unge frue" hans smil var stort og hans have glemt alt om halen der killet Phoenix i nakken.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   20/9/2013, 22:22

Endnu en gang smilede hun over diskussionen. og da Diana henvendte sig til hende, drejede hun hovedet lidt og gav hende et stort smil. "Vil med glæde bo hos jer." smilede hun stort. "Og er nu glad for at du kan lide mig, alligevel Alpha." hun grinede kort og så over på det store hotel. "hmm... lyder nu meget godt, med snakken, men i skulle et eller andet." hun smilede kort og grinede.

Da Diana vendte sig rundt så hun på det sværd det hang på hendes ryg. Det var et imponerende, smukt. Hun havde jo kun selv en lille pistol og nogle få andre ting, hist og her. så dette sværd, var så meget mere end hun nu selv, ville have troet.

Da Selena smider hende op på ryggen af Bones, mærkede hun den bløde pels under sine hænder. "Wow." mumlede hun lavt og da han begynder at gå blev hun forskrækket.
hun lægger mærke til Diana og Selena kysser. Hun lægger hovedet på skrå og smiler af dem. Da Bones begynder at snakke igen, smiler hun og svare: "Bare der er et par ørepropper, går det nok." hun havde smilet ned til Bones. "men er sq, bange for at du har ret." hun grinede og kløede ham bag øret, da hun mærkede hans hale i hendes nakke. Halen var blid og behagelig. Hun slappede af, det havde hun ikke gjort længe.
hun begyndte at snakke til Bones, men det var tydeligt at han ikke helt var til stede. Hun grinede af ham og rørte hans pels i nakken igen. Den var så fantastisk blød. Hvordan kunne den være det?
"Bones? Hallo? lytter du til mig?" hun grinede da hun rev ham ud af hans tankespind.
"Jeg sagde: 1 din pels er fantastisk. 2. kald mig ikke frue... det er lidt underligt, og for det tredje, ved du hvor vi skal hen?" hun så op på Diana og Selena, der gik foran dem.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   21/9/2013, 17:29

Diana havde smilet til Phoenix, da hun svarede på hvad hun havde sagt til hende, men mens de gik kom Selena pludselig op foran hende. Først smilede Diana bare drillende til hende, men da Selena stoppede hende og kyssede hende, lagde Diana blidt en arm om livet på hende, og nussede kærligt hendes frække lille mås, mens Diana kærligt gengældte Selenas kys. Hun holdt Selena tæt ind til sig, så Selena kunne mærke deres bryst trykke blidt mod hinanden, og Diana nød faktisk deres intime øjeblik, mens hendes tanker handlede om at det nok skulle blive sjovt, at lege med Selena når de kom tilbage på hotelværelset. Selena skulle nok få sig en oplevelse for livet, når først Diana fik tøjet af hende.

"Selena kom så her din lille frækkert, du skal ikke for langt væk fra mig, ellers kan jeg ikke klappe dig bagi!" sagde hun drillende, mens hun nød at se på Selena gå foran dem. Diana drejede så hovedet mod Phoenix, der sad på Bones ryg og små snakkede med ham, så Selena og Diana ikke helt kunne høre hvad de snakkede om.
"Hvad snakker i 2 om? Er det noget jeg ikke må høre, eller er i ude på ballade?" hun gik let hen ved siden af Bones og Phoenix, nussede blidt Bones bag øret, og smilede drillende til Phoenix, mens hun ventede på at høre hvad de gik og snakkede om. Hun gav Phoenix et kram, så godt hun nu kunne mens de begge gik "Jeg glæder mig til du flytter ind hos os, du virker som en sød ung dame!" hviskede hun glad i Phoenix øre.

Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   23/9/2013, 23:06

Bones smilet til Diana og hans stemme lød meget interesseret " Diana Selena har aldrig fortalt mig om dig hvor kender i hinanden fra" han så med store øjne på Diana og kigget så på Selena. en mærkelig tatovering var synlig igennem den fine silkekjole en hun ikke have den gang Diana have mødt hende. bones så på den med urolige øjne på dette lille symbol som var det hans største frygt. han rystet på hovedet for Diana og Phoenix ikke skulle ligge mærke til hans uro og han smilet blidt til dem. og så Selena forsvinde ind af døren til den natklub de var på vej i mod. han var usikker på om Selena have fortalt Diana alt om den aftale og de følgene dage efter hun stod op fra de døde hans ansigt lå i mærkelig folder.
men dog smilet han da de kom indenfor på klubben.

Selena stod foran dem og lyset ramte hende og gjorde dele af kjolen mere elller mindre gennemsigtig dog uden hun virket nøgen mere forttyllet. hendes lange mørke hår hang ned af skulderene og de grønne øjne skinnet i det blinkende lys fra klubben. bassen ramte hårdt i kroppen af musikken skiftet. med lette og flotte skridt gik Selena mod baren og faldt i snak med en mand. hun vente hovedet mod Diana bones og Phoneix og vinket dem hen mod hende.
hendes haler fløj rundt. og bones så hende vende hovedet mod bartænderen. en høj flot blåhåret mand med flotte bruneøjne og veltrænet. det gøs ved tanken om hvad denne stakkel snart skulle dø af. sulten var ikke til og tage fejl af i selena's blik men også i alle andres. få lage mærke til Diana men dog savlet de over hendes krop bones og Phoenix blev der ikke lagt mærke til og var nok godt nok tænkte bones.

han begyndte og gå med tunge skridt mod selena mens hans tanker løb ingen problemer.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   25/9/2013, 07:39

Phoenix smilede stort til Diana, da hun spurgte hvad de snakkede svarede hun bare sødt: "Vi planlægger at overtage verden." et drilsk grin kom frem i hendes øjne. Hun kunne ikke lade være det var så fristende altid at fortælle noget som ikke var sandt.
Da Diana krammede hende, krammede hun klodset igen og kiggede mod Selena som var på vej ind, på en klub. Hun nåede kort at høre Diana snakke om at hun glædede sig til et eller andet, men hvad det var hørte hun ikke.

Hun kiggede en gang ned på Bones da hun kunne mærke en lille uro gå gennem ham, men da hun så på ham, var der intet. 'underligt.' tænkte hun, men det kunne være lige meget, hvis han var interesseret i at snakke om noget, skulle han bare begynde. Hun skulle nok lytte.
Men inden de gik ind på diskoteket lagde hun mærke til en lille forandring. Han virkede ikke helt glad.

Inde på diskoteket, kunne hun mærke bassens impulser igennem hendes krop. Følelsen af at være om givet af folk der bare ville feste var fantastisk. Aldrig havde hun troet hun ville være her, men det var hun og nu skulle hun nyde at være sammen med mennesker der kun havde en tanke i hovedet. Fest.

hun kunne svagt se Selena der stod og snakkede med et fyr som havde blåt hår... 'Blåt?' tænkte hun. 'tja, farven klæder ham da.' hun trak på smilebåndene og hoppede ned fra Bones's ryg. Da hun ramte gulvet med fødderne kunne hun mærke bassen i gulvet. "Den her bas er mega fed." Sagde hun for sig selv.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   25/9/2013, 08:19

"Vi mødtes i min skov uden for Occulta, og jeg tror det var efter Selena var sluppet ud af mom's greb, og så hjalp Kuuma og jeg hende, med at besejre den hær af folk mom sendte, for at få fat i hende igen, og da det var ordnet sendt vi hende så ud i verden!" Sagde Diana mildt og smilede til Bones "Det er i hvert fald den overordnet historie!" Hun smilede til Bones, og nussede ham let på hovedet mens de gik. Diana kiggede tænkende på Selena, og fulgte efter hende ind på discoteket, hvor hun så sig omkring, mens bassen nærmest irriterede hende lidt, og mængden af væsner ikke lige just gjorde hende tryk, da hun levede med tanken om at en hver kunne være en fjende. Alligevel var der nogle mænd der fandt interesse for hende, og begyndte at danse sig vej hen til Diana, i et forsøg på at lokke hende med ud på dansegulvet. Deres forsøg var bare lidt mislykkedes, da Diana afviste dem med et drillende smil, prikkede Phoenix på skulderen og mimede, at hun gik op i baren for at sidde og slappe af og få sig en drink, og hun var velkommen til at komme med.
Da hun nåede op i baren, satte Diana sig et par pladser fra Selena, og hun nåede knap nok at bestille en drink før en fremmede fyr, med lysse blond strithår og i smart tøj kom hen til hende, og tilbød hende en drink. Diana tænkte lidt over det, og hun kunne lige så godt drille ham lidt mens hun ventede på, at Selena havde fået sig noget at spise, så hun tog imod mandens tilbud. Han satte sig ved siden af hende, og virkede meget nysgerrig omkring hende, men det var lidt tydeligt for Diana hvorfor, han håbede sikkert på at få sig et frækt knald, men han fik sig nok en overraskelse når han fandt ud af, at Diana ikke var det mindste interesseret.

Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   27/9/2013, 18:30

bones drejet stille og roligt om mod Diana med Phoenix på ryggen da de kom en til Diana greb halen om den lille pige og løftet hende op og satte hende blidt på gulvet. bones smilet til Diana og ville give hende noget stjerne status hans gik hen som et dyr og stillet sig foran hende og lod halen glide ned af hendes ben. flere mænd fik nu øje på Diana som nu have et frækt mystik over sig en sølvfarvet ulv med 9 haler ikke normal kost.

selena kigget på manden og hendes sult var stor. da han gik ud af baren gik selena lige til den hun smilet mildt over til Diana og Phoenix og med et blik der sagde kommer tilbage om lidt. mændene opsøgte nu Diana som sad der på stolen sammen med Phoenix og en flot sølv farvet ulv en lidt for fuld mand kom hen til bones og stod "er du fars lille fimse er du fars lille fimse. bones have ikke lyst til og tiltrække sig opmærksomhed men dette var lidt for meget.

en mande stemme lød bag flokken af mennesker "hvem samles vi om i dag. da han kom hen og så Diana smilet han. et lille nik mod hende og så gik han langsomt over mod hende og satte sig på den anden side af Diana nu have hun to fyrer omkring sig. efter lidt tid kom selena ud det var let og se hun var met og at hendes Succubus evner var stærkere. mændene om Diana flyttede måbende en smule til siden og selena stod nu i hendes fulde skønhed over for Diana. selena lod frækt en hale uset komme hen til Diana og gned den op af hende. før hun gik mod manden.

hun satte sig ved siden af ham og nogle ord på et sprog de andre ikke forstod og glæden vælde op i ansigtet på dem bække. de forsatte snakken og manden så forbavset på Diana og nikket så anderkende mod hende selena knipset med fingeren og slog over på engelsk igen "bartænder en flaske vodka og afkølede. manden nikket mod bartænderen som så på ham og hev en støvet flaske op. smilet kom på manden og selena's da den kolde flaske ramte bordet foran dem med flere end 2 glas. selena hældte op for de to og greb om glasset. de skålet mens de sagde noget på det mærkelig sprog ingen på klubben forstod og smadret sig glasset hård i gulvet og splinterne fløj rundt og folk så undrene på dem. og så opgav flokken af mænd alt om selena og gik tilbage mod Diana. bones have lagt sig for føderene af Diana og ventet på og blive nusset
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   1/10/2013, 14:29

Phoenix, hørte ikke til her... Hun ville lave noget ballade. "Ses! skal lige noget!" hun smilede ned til Bones og hoppede ned fra den stol hun havde siddet på.
Hendes fødder førte hende op til dj'en der stod og vendte plader. Hun stod bare og kiggede på ham. Han var køn. Han var lidt højre end hende og havde lidt langt pjusket hår, hans øjne var hav blå. "Hey! Vil du prøve?" Et stort smil bredte sig op hendes læber og hun nikkede.
omme ved DJ-pulten stod han og viste hende hvordan man skulle gøre. Efter introduktionen prøvede hun. Høj dunkende bas og en fed sang blev mix'et. Det lød okay da hun jo var nybegynder. Lidt efter stillede han sig bag hende og hjalp til hvis der var noget hun ikke kunne finde udad.
Da han skulle have pause spurgte han om hun ikke ville med ud og dans.
Et lille nik afklarede alt. Han tog hendes hånd og hev hende med ud på det fyldte danse gulv. I takt til musikken dansede de tæt.
Hun havde ikke følt sig så meget i live som nu. Blodet pumpede løs i hendes indre og pulsen galopperede i takt til den høje musik.

Da sangen var slut maste de sig op i baren og stod der og bestilte noget at drikke. Fyren var ca. på hendes alder, måske lidt ældre. Han lagde armen om hende og hviskede noget til hende, som hun ikke fik helt fat i.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   1/10/2013, 21:26

Diana vidste hurtigt hvad Bones plan var, med at komme hen til hende, og stryge sin hale op af hendes ben, men selvom Diana var en legesyg personlighed nogen gange, var opmærksomheden ikke altid lige hende, især ikke når det var i sådan en storby, hvor der kunne være nogen tilstede, som kunne genkende hende selvom det nok ikke var det, der var den større chance for. Hun så efter Phoenix der gik op til dj'en, og Selena der gik med bartender dimsen, så nu var hun alene med Bones omgivet af nysgerrige mænd, og tja hvad fanden skulle hun så lave?
"Dig der!" sagde hun frækt til et af de kønnere eksemplarer af mændene, en rimelig ung fyr der var ret godt skruet sammen "Jeg får næsten lyst til at lave en dukke ud af dig, så køn du er!" hun trak ham let ind til sig, og så nærmere på ham med et nysgerrigt blik, i hendes ellers studerende øjne "Så ung og frisk du er! En god og stærk kropsbygning, og alligevel rummelig trods du er slank!" hun lød forførende, og selvom Diana mente det hun sagde dybt og seriøst, så opfattede han det helt anderledes. Han tog det som komplimenter, og smilede lettere genert over at en som Diana, sad og komplementerede ham på den måde, men da Selena kom ud igen så Diana over mod hende, og mistede interesse for fyren foran ham, da Selena trods alt virkede mæt nu, og når hun ellers var klar til det de havde af planer i tankerne sammen, ville hun blive langt mere sjov at være i selskab med, end nogen af de andre væsner der var her omkring.
Diana samlede let Bones op, og lagde ham med hans hoved i hendes skød, hvor hun langt nemmere kunne nusse ham, end når han lå på gulvet for hendes fødder. Hun lagde sin arm langs hans ryg, og strøg ham blidt bag øret, og man kunne se på hende at hun var ligeglad med alle omkring ham, udover Phoenix, Selena og Bones som hun med et trænet øje, holdt øje med mens hun nussede videre med Bones.

Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   4/10/2013, 20:16

selena snakket og så sig let væk og grinte lidt ved synet af Diana der holdt øje sulten med hende. hun visket noget i manden med det hvide jakkesæt som nikket. de rejste sig og gik. plusligt forsvandt selena fra Diana's blik og var helt væk og ikke til og få øje på. uden Phoenix lage mærke til det gik selena forbi pigen var fordybet i drengen. hun så mod Diana som undrende så ud mellem folk ende og små grinte inden i alt for mange Aura her. på Diana's højere side brød selena pluslig igennem de mænd der have flokkede sig om hende. og satte sig kort tid efter kom manden i jakkesættet og lage et lille brev i Diana's skød før han forsvandt ud af baren.
lugten af krudt var stærk for de 2 piger og selena smilede til Diana. som hun have sat sig ved siden af.
hun førte hovedet op til Diana's øre og visket så kun Diana kunne høre det.
"en gammel forladt militær basse der ikke ar været besøgt længe der står urørt helikopter og andet udstyr det en tak fra mig fra den gang i skoven hjemme ved dig

selena have hørt om Diana's voksende klan og hun måtte have noget udstyr tænkte hun før hun to hovedet til sig slikkede hun Diana sensuelt fra under øret og blidt ned af halsen og vred sin krop i nogle stælinger som tænde den frække bartænder Diana have henvendt sig til.
smilet var frækt og sensuelt og viste hun var klar.
og øjne nikket mod Phoenix som danset som sagde de bare ventet på hende og at Diana selv måtte tage hende med sig. selena's hale trak en anden bartænder hen og hun bestilte en drink den gule farve så lækker ud og hun sad sårn lidt lille pige sødt stil og så på Diana med sugerøret i munden mens halen blidt kærtegenet hendes ene knæ og smøg sig lidt op af nakken med en anden.

selena gav tydelig udtryk for hun kun ventet på Diana og Phoenix.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   8/10/2013, 21:17

Phoenix havde godt lagt mærke til at Selena havde set hende, men hun var ligeglad. Hun kunne glo hvis det var. Et listigt smil dannedes om hendes læber da hun stillede sig på tær og lagde armene om hans hals. Han smilede blidt til hende og kyssede hendes kind. Hun rødmede svagt og kiggede ned. Men da en sang begyndte at spille ville hun ikke stå og snakke hun ville give den gas på gulvet, hvor folk havde dannet battel.
Men hun kunne se at Selena gav ud tryk for at hun ville væk. "Hmm... Kommer om lidt." sagde hun til drengen og tøffede hen i mod Selena. "Jeg kommer om lidt, skal lige prøve noget." hun blinkede og sprang hen mod battlen.
Hun blev valgt hurtigt og hun viste sig frem. Musikken hamrede i højtaleren. Hun lod bare musikken føre hende. Det ene skridt efter det andet.
Efter kort tid kom hun ud af mængden. De hujede og piftede af hende. 'hmm... skulle være at jeg skulle prøve det igen.' tænkte hun og smuttede hen i mod Selena. "Godt, hvad skal vi?" råbte hun og bestilte samme drink som Selena.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   11/10/2013, 19:56

Diana virkede til at kede sig med de mænd der var her, hun var mere interesseret i at nusse Bones henover ryggen, end at snakke med dem lige meget hvor meget de savlede over hende, og de fik ikke en chance for at tilbyde hende en drink, eller score en flirt med hende. Hvis Diana ville lege og flirte med nogen, var de nød til at gøre noget langt mere gakked, for at få hende til at se på dem, men siden der ikke var nogen der kunne regne den ud, ville den eneste Diana kunne finde på at være fræk med, være Selena som Diana faktisk gerne snart ville hjem og lege med.
Da Selena så kom og satte sig ned ved siden af hende, og hun fik et brev af den underlige gut, virkede Diana lidt ligeglad med at Selena gav hende muligheden for, at anskaffe sig våben og helikoptere, og hvad der stod i det brev hun fik, Diana lagde bare en arm om livet på Selena, trak hende let ind til sig og nussede hende op af maven, med et legende blik i øjnene, og et frækt smil på læberne. Selena virkede til at være klar, til at komme med tilbage til hotellet og lege, så nu kunne alle andre der savlede over dem, godt gå hjem og vugge, for Diana ville optage alt Selenas opmærksomhed, når de ellers kom hjem og hun fik tøjet af Selena.

Phoenix lignede en der lige skulle have noget ekstra tid, og Diana så kort efter hende, da hun gik hen for at danse battle, mod og med nogle andre, og da hun kom ud af syne så Diana let på Selena, med et legende blik i øjnene. Diana lænede sig let frem mod hende, og begyndte at kysse hende op af halsen, puffede blidt sugerøret ud af hendes mund, og kyssede hende tirrende på munden i et langtrukkent og frækt kys. Dianas tunge skildre blidt hendes læber, og sne sig blidt ind i hendes mund, for at leje med Selenas tunge, mens Diana strøg hende under hagen med en drillende finger, som kort strøg hende ned over hendes kavalergang, og ned til hendes maveskind, for at stoppe lige over Selenas bæltested, så hun kunne placere hånden på hendes hofte. Let trak hun tungen til sig igen, og kyssede Selena hen af kinden til hendes øre.
"Skal vi hjem og lege nu skat?" hviskede hun spændt og sødt, og nappede kærligt i hendes øreflip "For jeg har sådan en lyst, til at lege med din smukke krop skat! Kysse dine smukke bryster, mappe i dine frække brystvorter, mens jeg leger med din mis til du kommer! Måske slikke dine dejlige safter i mig, mens jeg blidt stryger dig op af maven, og tager kærligt om dine godter, og min tunge sniger sig let op i dit frække indre!" hun slikkede blidt Selena bag øret, og satte sig normalt igen, så hun kunne slikke sig sensuelt om læberne, og se Selena dybt i øjnene, lige indtil Phoenix kom tilbage til dem. Hun bed sig let i pegefingeren, og lavede store øjne mens hun ventede på at høre, hvad Selena mente de skulle lave nu.

Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   23/10/2013, 18:44

selena' smilet blidt til Diana som ikke andet hvad hun var ved og rode sig ud i selena rejste sig med en elegance som kun få kvinder kunne og gik meget langsomt bag Diana så Diana intet kunne se hvad der skete.
Selena kræfter som Succubus var svagt og kunne ligge følser i folk og det var dette Selena gjorte over for Diana nu. hun stod blidt bag hende og bukket sig svagt bag hende og svagt leget hun med tænderne på Diana's hals på en sensuel måde mens hun lage liderligheden ned i hvert stykke af Diana's let åbne sind.
hun pustet blidt der hvor den varme tunge have strøget sig over og på den måde nedkølet hun huden og vækket følsomheden i den før hendes hænder grab om Diana's skulderen og begyndte blidt og massager hendes skulder.
hendes stemme nærmest stønnet svagt i Diana's ører mens selena leget med hendes sind.
"du leger med en syndes mester søde skat der intet du kan gøre der vildere end hvad jeg kan få dig til og føle"

de grønne øjne så ud efter Phoenix og hun tænkte hvad de skulle gøre med denne søde pige de kunne ikke efter lade hende og selena's stemme lød nu mere udfordrerne for Diana end nogen sinde før.
"find pigen og tag hende med til hotellet fortæl dem hun må få alt det hun vil spise og hun skal have sit eget værelse fortæl dem det fra Selena og de ved det med det samme de kan altid få hende i et af de beder værelser og kom så ind til mig der venter så en lille overraskelse smukke"

med liderligheden plantet i hver en krog af Diana's sind gik selena langsomt foran hende og forsvandt ud i menneskemængde ud i Vegas mørke nat klar til og vente på Diana.
hun smilet blidt på vejen til hotellet ved tanken om Diana's liderlighed lige nu. lyden af en heleikopter slog gennem natten og Selena kigget op på den et rødt kors hun smilet og tænkte at der dog var læger i nu i denne sindssyge verden og folk der gjorde noget for rede andre hun gik videre i natten.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   27/10/2013, 17:47

Phoenix kiggede forvirret rundt. "Jeg tager ikke tilbage, jeg kan lide at være her." hun stillede sig foran Selena og sagde lidt mildere. "Jeg kommer ikke nu, senere måske." Da Selena gik ud ad døren kiggede hun ud på gulvet. Fyren hun havde snakket med før, var der stadig. "Ses." et svagt smil blev sendt til Diana og Selena.
Hun gik roligt hen til fyren og stillede sig ved hans side. "Noget du har lyst til?" spurgte han og lagde en arm om hendes skulder, der slog det hende. ”Jah, kom med mig.” hun tog hans hånd og løb efter Selena. ”Hey Selena, nu da jeg tænker over det, så vil jeg gerne have det værelse.” hun smilede et lille frækt smil. ”hvem er de?” hviskede han. ”Nogen jeg kender… eller lige har mødt.” hun smilede lidt og kiggede ud i området. Her var mange væsner. De fleste var fest glade og havde et højt humør. Mens nogle enkelte var triste eller sure.
Der var en pænt fuld mand som kom lidt for tæt på hende. ”Hey smukke, skal du ikke med mig og have noget?” Phoenix slog en latter op og kiggede på manden. ”Glem det, jeg skal ikke have noget af dig, det er du sq for grim til.” hun himlede med øjnene og fortsatte med at følge efter Selena.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   

kærligt gensyn (Diana)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next