IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

kærligt gensyn (Diana)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   31/10/2013, 19:26

Diana smilede nydende, mens hun mærkede hvad Selena gjorde ved hende, hun kunne sårgar mærke hvordan Selena, prøvede at bruge sine evner på Diana, i et forsøg på at gøre hende liderlig. Hun måtte enten være ved at falde af på den, eller også var hun ikke helt opmærksom på hvad hun kunne, og hvad hun ikke kunne, for den slags liderlighed hun prøvede, at plante i Dianas sind, var selvfølgelig nemmere at plante for hende, fordi Diana gerne ville have sex med hende, men hvis Diana ikke ville det, faldt hendes evner på et endnu tørre sted, end de allerede gjorde, for Dianas sind var lige som alle andre clomans sind, totalt fucked up og forvirrende, så de virkede overhoved ikke, som sindet på et naturligt født væsen.

Hendes hjerne opfattede derfor, de signaler Selena havde plantet i hende forkert, og de blev ikke opfattet som en lyst til Selena og sex, men derimod en lyst til at lave en ny dukke, så da Diana så Phoenix følge efter Selena, behøvede hun ikke tænke på det problem mere, så hun kunne i stedet koncentrere sig om at finde sig et offer, som hun kunne begynde at lave om på. Hun fandt sig hurtigt en fyr, han var ung og havde en stærk kræft i sig, en fint formet krop med rummelige muligheder, og det var lige det Diana kunne bruge, når hun lavede dukker ud af andre væsner.
Hun fik hurtigt lokket ham med sig, og tog ham med hen i en gyde, hvor hun kunne udføre ændringen af hans krop i fred, og det tog hende ikke lang tid, fra de var kommet ind i gyden, til hun havde fanget ham, og brugt sine skriftruller til at fremmane, det værktøj og materiale hun skulle bruge, til at bearbejde ham. Diana fyldte hans mund med noget stof, og bandt ham så hans hænder og arme, ikke ville komme i vejen når hun gik i gang med ham, og mens han stadig var i live, sprættede hun ham op fra brystet til under maven, i en lige linje, så blodet flød udover det hele, mens Diana gik i gang med at tømme ham for indmad, indtil han døde af det. Med det samme, begyndte hun at fylde ham med forskellige dukkedele, hun erstattede øjnene med dukke øjne, og indsatte forskellige våben i ham, for ikke at glemme en trumle i hans mave, med en cirka 50 meter lang metal fiber slange, der havde en kniv for enden, og slangen var nærmest umulig at skære over.

Da hun var færdig, samlede hun sine ting sammen igen, og gjorde så de forsvandt ind på skriftrullen igen, før hun efterlod mandens indvolde og rester hvor hun havde smidt dem, og tog sin nye menneske lignende dukke med sig, der nemt kunne snyde en hver der så den, for den havde både mandens kropsduft og aura, så umiddelbart skulle man tro det stadig var en mand. Hun begyndte at gå tilbage til hotellet med sin nye dukke, og der var da nogle stykker der så dumt på hende, fordi hun havde blod på hænderne, men der var ikke lige just nogen der stoppede hende, og da hun kom op på Selenas hotelværelse, havde hun glemt alt om at de skulle have sex sammen, hun gik bare indenfor, satte sin hat på bordet og begyndte at se på detaljerne på hendes ny lavede dukke, for at se om der var noget der skulle finjusteres.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.

Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   3/11/2013, 01:59

Selena var mere end irriteret over Diana's opførsel og rejste sig vredt lydløst og gik hen til Diana og de grønne øjne buret sig ind i nakken på hende. hun var mere end utilfredses og skuffet over Diana bones gik forbi Diana han vidste godt hvad klokken var slået for Selena og han gik stille forbi stoppet lige ved Diana ved øret og hans stemme lød medfølgende.
"hel og lykke søde du har lige pisset en ægte russer af mere end groft lad dig ikke narre af smilet og venligheden lige hun vil hun mest af alt rive dine øjne ud og bruge dem som tyggegummi"
han gik videre forbi og ind i et andet værelse.

bag Diana stod selena i ikke andet end undertøj i silke ganske frækt oven i købet men hendes ansigt var noget af en sjov blanding. smilet var varmt og hjerte ligt men øjnene de øjne var så vrede som en mor der griber sit barn i og stjæle skuffelsen var også lige så stor som hvis det skete. hendes hænder var knyttet og stramt dog prøvet selena slappe af i dem.
hendes haler svang uroligt bag hende og hendes stemme var ikke normalt det var tydelig hun prøvet undertrykke vreden.

"har din nye dukke også en dildo og patter måske Diana" ordende var orde og spydig men også høflige på samme tid især at hun nævnet Diana's navn understreget hun ikke var i synderlig godt humør over for pigen som sad og leget med hendes nye dukke
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   3/11/2013, 17:58

Phoenix havde fået sit eget værelse. Hun smilede til knægten og spurgte om hans navn. ”Zed.” Sagde han svagt og gik over i mod den store dobbelt seng der var midt i rummet. ” Hvad har du så lyst til?” Spurgte han hæst og lagde sig ned.
Hurtigt lagde Phoenix sig ned ved siden ad ham og puttede sig ind til ham. ”Tja, først, hvad Race er du?” hun kiggede svagt op på ham. ”Jeg er menneske. Hvorfor? Og hvad er du da?” Spurgte han med undren i stemmen. ”Menneske… okay så, jeg er selv menneske… det meste af tiden.” Det sidste mumlede hun stille.
Men den sidste sætning reagerede han hurtigt på. ” Er du ikke menneske!?” Han rejste sig op og løb hen imod døren. ” Det var vist en fejl at tage med her hen.” mumlede han svagt og gik ud ad døren.
”Okay, det var ikke lige det jeg havde regnet med… og tak for ingen ting…” Mumlede hun og lagde hovedet på puden. Det var ikke sådan her hun havde regnet med at aftenen ville gå, men hul i det, hun var på et luksuøst hotel og der var en seng, så nu var Phoenix bare alene, men det havde hun været i så lang tid.
Langsomt kunne hun mærke søvnen vende ind på hende og inden hun fik gjort noget, var hun faldet i søvn.

Hun sov uroligt, vendte og drejede sig hele tiden i den store seng. Pludseligt vågnede hun op. Rummet var mørkt og hun kunne ikke se en hånd frem for sig.
”Hvor fanden er det lys?” mumlede hun gnavent og fandt kontakten. Roligt trak hun dynen op om sig og sukkede tungt. ’Hvad var det jeg drømte? Hvorfor blev jeg så bange? Hvad skete der?’ flere spørgsmål om hvad der sket poppede frem i hendes hoved. ”Jeg får hoved pine…” mumlede hun svagt. Roligt rejste hun sig op og fik fat i en vandunk. Så let som ingen ting tømte hun den og smed den hen i skraldespanden, hvor efter hun kravlede op i sengen igen, men dik ikke lukket et øje.

First Class.
First Class.

Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   4/11/2013, 14:35

Diana vente sig om mod Selena, og smilede mildt for at dulme hendes vrede, mens Diana lagde armene om hendes nakke, og lavede søde store lille piger øjne, før hun blidt og bedende, kyssede Selena på halsen med små intime kys, mens hun nussede Selena i nakken, og holdt sig tæt ind til hende.
"Undskyld min dejlige skat, jeg fik en lyst til at lave en dukke, men nu hvor jeg ser din gude smukke krop, kan jeg ikke tænke på noget andet, end at lappe dine frække safter i mig, og forkælde din yndige krop!" hviskede hun bedende, efter at have kysset sig vej, op til hendes øre "Du må ikke være sur på mig min elskede, jeg vil gøre alt for at gøre dig glad igen!" hun strøg blidt en hånd, op af Selenas hofte og videre op til hendes bryst, som hun kærligt masserede mens Diana kyssede hende, fra bag hendes øre og ned på brystet, før Diana let gik rundt om hende, holdt Selena tæt ind til sig, og strøg hende ned af maven med sin frie hånd.

"Lad mig gøre det godt igen smukke, lad mig undskylde inde i sengen!" hviskede hun kærligt, og stak sin hånd i Selenas trusser, og begyndte med erfaren hånd at onanere hendes klit, mens hun stak en tirrende finger lidt op i hendes varme indre, for at distrahere Selena, så hun kunne glemme sin vrede, og koncentrere sig om at dyrke lebbe sex, med Diana "Skal vi ikke gå ind i sengen min skat, så jeg kan slikke din dejlige mis?" spurgte hun frækt, og nappede blidt i Selenas øreflip.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Selena
First Class.
First Class.

Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   21/11/2013, 22:41

Selena så alvorligt på Diana med de grønne øjne før en syngende lussing ramte Diana ikke hård så den gjorde vildt ondt men tydelig nok til og Vise Diana at Selena var en bestemt Dame der selv valgte hvad hun ville.
smilet blev stort efter lusingen og Selena's ord lød venlige som om Diana intet galt have gjort.
"næste gang brænder du mig ikke af for så må jeg finde pisken" hun grinet lidt efter hendes ord og vandret en smule beruset af hendes måltid. det var mærkeligt og spise via sex en underlig berusende fornemmelse hun godt kunne vende sig til.

selv tilfreds åbnet hun døren til badeværelset og blottet et kæmpe spa for Diana med flere dyser og meget andet. de smukke grønne øjne smilet og ordne fløj som pile gennem luften.
"syns sengen er lidt kedelig og jeg føler jeg sveder lidt snuske"
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   2/12/2013, 22:37

King og Ace kom hurtigt på benene, da Selena gav Diana den lussing, og ville have angrebet hvis det ikke var for Diana, der med en hånd bevægelse stoppede dem. Den her lod Diana ikke bare passere, hun havde taget det som en fornærmelse mod hendes person, så hun vendte sig blot mod hendes ting, og gik hen til dem for at pakke sammen, uden at lytte til hvad Selena sagde. Det var først da Selena stod ved badeværelset, og havde åbnet døren derind til at hun kort hørte efter, og så op på Selena med et afmålt blik.
"Jamen så kom du hellere i bad, men forvent ikke jeg holder dig ved selskab! Farvel!" sagde hun roligt, og tog sin jakke på og dukken på ryggen, før hun lavede en lettere supersonisk lyd, der fik King og Ace til at følge med hende, hen til døren og videre ud af suiten. Diana valgte at gå sin vej, i stedet for at gøre som hun plejede, hvilket var at angribe når nogen lagde hånd på hende. En ting var sikkert, og det var at hun ikke fandt sig i, at en hun engang havde hjulpet, skulle være så flabet at svinge hånden mod hende, bare fordi hun var tøsse fornærmet over en lille bagatel.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: kærligt gensyn (Diana)   

kærligt gensyn (Diana)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3