IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 11
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dante
Gæst

IndlægEmne: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   13/9/2013, 21:45

Dag: Lørdag
Tid: 19,26
Sted: en mindre vej gennem bjergende
Omgivelser: midt på vejen lå en ung mand hårdt sårdet, omgivet at ca. 40 zombier

Dante lå hårdt sårdet og han havde ikke nok kraft til at heale sinne sår, og under normale omstændigheder ville han drikke sine modstanderes blod, men zombiers blod er råden og vil gøre ham dødelig syg.
ville dette være stædet, hvor han ville dø det måtte ikke ske, Dante tog med sine sidste krafter inden han mistede bevisthed og skød en nød-raket, med sin signal pistol op i luften, velvidene at den højest sandsynelig ikke ville blive opdaget af nogen
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.

Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   13/9/2013, 22:09

Selena og bones gik hen af vejen da himlen blev lyst op. af den røde nødrakt brød natte himlen og lyste skoven op og selena og bones op. en smuk kvinde stod med hendes 9 haler som viftet til alle sider hendes smukke krystal klare øjne så mod raktten og hun trykket på knappen på hendes SIG gevær tjekket magasinet jeps udvidet magasin 52 skud. SIG'en var bygget som en sniper så hun kunne stå på lang afstand. hende og bones stormet mod nød raktten's fyrings punkt.
selena smed så¨på jorden og to sigte og så de første zombier på vejen. hun greb koldt om geværet og afsikret det og to sigte og holdt vejret og trykket 2 gange og to kæmpe brag brød stilheden det første ramte forbi det andet skud fik den ene af zombierne's hovede til og eksplodere i en ladning af blod og hjerne masse fløj rundt. yderlig 5 skud fuldte med samme tilstand. da selena mærket en mærkelig aura for en blod's dæmon. hun vidste han var såret og måtte gøre noget hun svinget SIG'en om skulderene og så på bones og nikket. de spænet afsted mod dæmonen og zombierne selena greb ned i pistol tasken og trak hendes M9 med udvidket magasin frem og begyndte og løbe ind mens hun skød mellem de hlav sløve sataner og undret sig over hvordan fanden han kunne være faldet for dem. en greb hendes arm og skulle til og smide sine tænder i.

et spark fra selena på knæet fik den til og rive sig løs og zombien faldt sammen i et vred brøl over ikke kunne få sin aftensmad. hun fandt Dante som lå der og skreg på bones mens zombierne kom Bones sprang frem og stod foran hende hun svang Dante på ryggen af ham og rev hendes SIG af og satte den på fuld auto og fyret de sidste skud i magasinet af vilket dræbte en del af de sataner før de forsvandt ud i mørket.

nogle timer efter de var kommet i sikkerhed sad selena ved bålet og så på Dante og undret sig hvordan han var faldet for de her sataner. hun rodet i tasken og fandt noget hun var meget i modstander og give ren u radioaktiv blod til hvis ens blod blev for radioaktiv kunne man give dette for give en tid men han have brug for det fuck det tænkte hun og åbnet kæften på ham og skar et hold i posen og lod en mild strøm blod falde ned i munden på Dante i håbet om han kunne redes Bones så med afsky på ham da han selv var venner af engle og fuldtes med selena fordi hun have en ren sjæl men nu var i en dæmons krop derfor ville danta også se hendes aura som en slags brian fucker hvis han vågnet hans stemme lød

"selena er du sikker på dette han dræber i en rus og begær død og blod som du ser" hun nikket mens hendes stemme lød bekymret og silke blød dog underne over bones spørgsmål
"han må have hjælp ellers dør han og så du tros alt ikke bedere end ham" bones hadet når hun sagde dette for det var sandt engle og dæmon krigen var latterlig engelende slagtet dæmoner i det godes navn men de ødelage deres egne normer og regler på og føre denne krig og lade blodet flyde fra begge parter. Bones egen aura var meget engleligne og Dante ville sikkert blive bange i hans tilstand eller vred over han var der eller forivret vidste selena simpelhen ikke men hun vidste at prøvet han på noget ville hun brække nakken på ham og søger for han hellere ville blive ædt af de sataner frem for leve her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   20/9/2013, 20:58

historien om hvordan Dante var blevet overmandet: Dante havde sidet i en bar og talt med nogle gamle venner og de havde givet ham en udfordring, næmelig at han skulle dræbe 100 zombier, med de bare næver, og hans stolthed forhindrede ham i at afslå, han kæmpede og kæmpede med næver og horn, men zombierne blev bare ved med at komme, det havde vist sig at der ikke kun var 100, men 200 og de 40 de var tilbage var der havde overlevet til at han ikke havde mer kraft tilbage

Dante vågnede overrasket over at han havde var i live, men han åbnede ikke sine øjne før han havde tjækket sine skader mentalt, han havde brækket to fingre på ein vænstre hånd, hans højre skulder var ude af led, 4 bøjede ribben og det er uden at medregne de 17 zombie bid, men blodet som han havde fået var begydtat virke.
Han kunne tydeligt mærke en lys aura som fra en engel, men der var også noget andet noget mørkere, som minede om en dæmon, men anderledes, men han havde simpelt hen ikke krafter til at kæmpe i mod. Han åbnede sine øjne, og så en ualmindeig smuk kvinde, han prøvede at sætte sig op, men hans ribben ville nægtede ham den luksus, måtte han støndene erkænde
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   21/9/2013, 11:41

Selena vente sig om ved lyden naf Dante's stønnen og smilede bredt til ham. en hvid 9 halet ulv stod ved siden af hende og flettede dens haler sammen med hendes. dens engle Aura stod ud af den ved siden af kvinden med dæmon Aura'en. en blid stemme kom fra selena "nå sovetryne fik man sig en lur midt på vejen" selena så blidt på Dante og vente så tilbage til det hun var i gang med. en gryde stod over bålet hun have fået tændt og en dyb kødelig duft kom fra den blandet med en masse andet. den store 9 halet ulv så på Dante med mistrioske øjne og vente sig så mod selena.

selena rodet i tasken og fandt en selv oppustelig madras og satte den til og puste op. lyden var lidt høj men de var helt alene. selena's SIG sniper riffel stod ved siden af en voldsom ombygget FN SCAR SSR.
2 sniper og godt udsyn gjorde intet kunne komme tæt på dem uden og få meget ondt i røven så om sige. hun vente sig om mod Dante og gik mod ham med madrassen. og lage den ved siden af ham.
hun gik om på den anden side af Dante og løftet ham op og lagde ham på madrassen.
da dante var kommet over smilet hun til ham og så på bidene hun have renset med alkohol og givet Dante 3 skud stærk smerte stillende. selena satte sig ved siden af ham og spurgte ham "hvad fanden lavet du med de væsner"

en pistol han fra hendes bælte og et flot sværd stod op af vægen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   21/9/2013, 23:09

Dante stønnede da han blev løftet og hostede lidt af det blod han havde drukket, men da han kom op på madrassen rullede han væk fra den, han hadde at likke blødt, da han føldte at han druknede i den (han har aldrig brugt en madras i sit liv)
han smilede lidt og tængte sig om nogle sekunder, men sagde så ''vandt et vædemål, du behøver ikke at rense de sår bloddæmoner kan heale den med våre blod, det eneste problem er min skulder'' han pejede på sin højere skulder, som var afled'' jeg kan ikke få den på plads alene, men det er ikke vigtig, det vigtige er om du redede mit liv, for så er det dit''
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   22/9/2013, 21:04

selena blev vred over at Dante sagde hans liv tilhørte hende og det blev gengældt med en stor lussing så det sviget i Dante's højere kind. Selena så på Dante's ansigt og hans nu hævet højere kind. hendes stemme lød både vred skuffet og med foragt over dette syn Dante have på hun have redet ham hendes stemme var ikke råbende men præcis
"hvad fanden bilder du dig ind hva" blodårne var tydelig på halsen men også at hun undtrerygte noget meget voldsomt inden bag hendes fine ansigt "alt den sank om du tilhører mig og blah blah jeg redet dig fordi du var i farer og det står mig som en pligt hvis jeg ønsker og forblive nogen lunde sund i sindet" hendes øjne var vrede og skuffet over dante da hendes stemme igen lød kunne man hører hun syntes Dante have været dum "et vædemål et vædemål" selena blev rød i kinderne og gik hen til de 2 sniper gevær og greb hendes FN SCAR SSR. og to ladegreb og peget den mod Dantes hoved "siger du at et vædemål har kostet mig 25 skud er du klar over hvor svære de er og finde er du"

ulven stemme brød natten "så det nok selena sæt dig eller for du ondt igen" dens tænder blev blottet og vidste et sæt tænder som kunne flænse hende fra hinanden uden problemer. Selena stiret på Dante med kolde syge øjne mens hun holde geværet mod hans ansigt klar til og springe hans hoved i 1000 stykker men da bones stemme lød sikkeret hun våbnet og vente om og gik vredt hen og satte våbnet samme sted.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   22/9/2013, 22:22

Dante kæmpede for ikke at slå igen, men var svært ikke at, men æren forbød ham at skade hende, men han forvandle sig, med et brøl, for at få hende til at fatte hvad han er, en fuldblods bloddæmon ''det er vi bloddæmoners lov, straffen for at bryde den er døden, forstår du ikke hvilken vanære det ville være'' han brølede igen af fustration ''så du har to mugligheder tage imod det ellers kan du bare slå mig ihjel, det er de muligheder du har mit liv er dit om du vil det eller ej'' råbte han højt.

Dette var fustrende, hvorfor kunne hun ikke fårstå det, det er noget alle børn lære, hvis du bliver givet noget, så betaler man sin gæld.
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   22/9/2013, 23:05

Selena brød ud i en latter som nok ville få Dante til og flippe helt ud eller bare gøre ham forivret hendes stemme lød vis men også gammel selv for gammel til hun kunne vide noget om det hun nu lukket ud dog viste han at det var gamle ord talt fra en ægte samurai. hun vente sig om mod Dante og hendes ord ville ramme hårder end noget våben på ham hvis han forstod noget om ærer
"en klog kriger sagde en gang at ærer er ikke den handling der gøres men de tanker der ligger bag den"
et smil bredte sig på hendes læber da Dante stod overfor hende forvandlet og hun bare så på ham med vise øjne og hendes stemme lød dyb bestemt men også venlig "bliv et menneske igen dude og tal med mig på en plan vi begge kan være med på" bones den stor ulv smilet stort af selena's beslutning om at give Dante denne ordrer. hun gik lidt og stoppet ved sværdet der lå på jorden og samlet det op før hendes stemme igen lød dog mere blød og blid "du ved vel ikke meget om den tid før 3 verdenskrig og da slet ikke hvem der levet der og du vel ligeglad hvor mange børn og kvinder der døde men et navn raver dig ikke hvis du er en mand af ærer og det vel Tuhkan familien" Tuhkan familien var de sidste samuraier der have været i en lige linje siden begyndelsen på sværdets kampkunst og de sidste i familien døde under 3 verdenskrig sagde alle. mange viste også at op til krigen var der kun en elev men ingen viste hvem køn eller alder kun hun var død i en ulykke.

smilet spredte sig over selena's læber før hun trak sværdet ud og blottet et mesterværk af et sværd. ved første øjekast så man at det var smedet af et ikke jordisk metal og kunne nemt skærer igennem alt. hun smilet til Dante igen "hvis du snakker om ærer en gang til kløver jeg dit hoved af er du med" hendes stemme lød kølig men også som om Dante have vanæret hendes ærer på det grummeste og hendes grønne øjne udstrålet noget som selv Dante måtte tage hatten af for før hun smed sværdet i skeden igen og så med vrede såret men også øjne af stor visdom.
"jeg er hverken født dæmon eller i denne her forbandet tid jeg er ikke et sygt væsen med forvredet æresbegreber eller snakker om det som en lov jeg er født i en tid med nogle af de sidste sande gamle kriger" hun så på Dante med mere bedene øjne om at forstå hvad hun mente med det hun sagde.

"jeg redet dig ikke fordi du var bloddæmon og du skulle betale men fordi alle fortjener en mulighed til alle har rat til livet og dit vædemål er sygt og du vover og snakke om ærer" hun så vredt på ham hvad tænkte han på et vædemål om og smadrer zombier godt nok var de døde men de have en gang været mennesker væsner børn mødre og andet måtte selv Dante indse men også hun ikke var født dæmon og ikke kendte til deres love men til nogle love om ærer som var ældre end hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   23/9/2013, 19:01

Dante smilede ''du siger at jeg skal blive menneske igen'' han grinede ved det sidste ord ''jeg er hvad jeg er og hvad jeg altid har været, at blive andet er en udfordring jeg ikke tror jeg kan klare''men så blev hans åjne alvordsfulde ''og du har ret jeg ved ikke hvem der levede før krigen, men jeg ser ansigterne af ver en mand jeg har drabt, og det er godt nok for mig'' men så blev han pludselig rasende ''du siger at min ære er falsk, og hvad hvis den er, den forhindre mig i at slå alt jeg ser ihjel, så den er god nok til mig, du siger at mit vædemå er sygt, fortæl det til den mand hvis familie bliver truget af zombierne, men ikke kunne betale for at få dem væk, vædemålet var den eneste måde fjerne dem på uden at det kommer til at koste ham noget''

Dante var rasende, hvor våvede hun at tale sådan om en persons livsgrundlag, hvordan kunne hun spytte på nogen sådan, han så pludselig hårdt på hende, men med en ænkel tåre i øjene ''du er en sand dæmon''
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   23/9/2013, 22:41

Dante's ord ramte selena dybt i hjertet og en tårerne faldt fra hendes kinder før hun vente sig vredt og såret om og stemmen hulkende "hvad ved du om og miste var" selena hold en pause og trak vejet som man kun gør når man forsøger trekke vejeret igennem en dyb gråd. og hendes ord boret sig dybt ind i mørket "nu skal jeg fortælle dig nogle ting" hendes øjne boret sig ind i dante's og de salte tårer faldt dybt på den iskolde jord og vinden løftet hendes hår og viste en pige som ikke følte mere og leve for men dog kæmpet af nogle grunde som var dybere end hendes egne.
"jeg døde 4 gange både mentalt og fysisk" ordne blev op slugt af mørket om dem og de dybe flammer fra bålet der varmet dem "første gang da mine forældre døde anden gang da jeg vågnet til dette" hun peget ud i mørket og forsatte "en verden hvor vi kun er dyr der slås for overleve og kun tænker på os selv og ikke tænker på de mennesker vi smadrer hovederne på" hendes tårer stoppet men ikke fordi hun ikke var ked af det mere men fordi der ikke var flere.

smerten i hjertet over Dante's ord var stærke og selena knyttede hendes hænder og duften af ikke ren dæmon blod ramte nok Dante's næsebor snart tænkte bones. selena forsatte da hun faldt sammen på jorden "3 gang ved savnet af min søster mit eneste levende familie medlem" hende's stemme knækket over i en dyb og ustabil vejrtrækning "og 4 gang for min elsket's sværd for beskytte en jeg holde af jeg skulle vælge mellem de mennesker jeg elsket mest fatter du det jeg var født som menneske og er blevet dette" hun rejste sig og stillet sig foran Dante.

bones så på Dante og håbet på han ikke spillet kortene forkert nu han følte selena's dybe smerte og så den bange pige i hende som hun var da de mødtes. ingen have nok mistet så meget som hende hun have mistet alt og oveni hendes egen verden hun have intet og kalde hjem end ikke verden var hendes tid mere. hun var over 1800 år gammel og have aldrig oplevet den verden falde. og nu stod Dante og talte til hende som om hun var ondskabsfuld. det eneste selena følte der var usmageligt ved Dantes opførsel var han talte om zombierne og vædemålet gjorde dem til ting frem for mennesker. han glemte de også have været mennesker med en baggrund familie og andet. selena have fundet et billede af en af zombierne da han var menneske hvor han stod med sin datter med et hjerte over.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   23/9/2013, 23:42

Dante havde sværdt ved at styre sig da han så og lugtede blodet, så han borede en vinger i et af sine åbne sår og så på hende med hårde øjne og sagde ''tror du at du er den eneste der har det hårdt, hvad hvordan trordu det er at være et væden der kan dræbe og indet andet, jeg har måtte kæmpe værdt øjeblik siden min fødsel for ikke at slå ihjel, gør det mig mindre værd end alle de mennesker og engle der bare slår ihjel uden at føle sog, det samme med dig alt er et valg, du valgte at kalde alt jeg tror på falsk, det der gør en til et monster er ikke hvad man er født, eller i dit tilfælde forvandlet til, det er ens valg der gør os til dem vi er og mit valg er at jeg vil kæmpe for dem som stadig er i live ikke minderne om nogle der er død for lang tid siden''
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 19:03

Selena's vrede var ikke til og tage fejl over Danta have sagt noget der fik pige barnet til og syrer af på ham. hun gik hen med kolde skridt gik hun mod ham. vinden blæste håret fra øjne som var klar til og dræbe ham lignet det. Danta kunne ikke tillade sig at angribe hende da han skyldte hans liv til hende. koldt greb hun ham i kraven og presset ham ned med en så voldsomstyrke at jorden under ham slog små revner. 2 prik på hans hals og han var totalt lammet. denne teknik var så gammel at Dante ikke kendte den med hans kun 22 år på bagen.

et sygt smil ramte hendes ansigt da hun legnet sig over ham og lyden af en klinge der ramte luften runget igennem stilheden den syngene lyd blev forklaret meget kort tid efter. en smuk blå klinge kom frem for Danta's øjne det tilhørte et perfekt smedet samuraisværd til to hænde kunne man se på klingens længde men kvinden håndteret det som om det kun var til en. hun rejste sig op og lod sværdet
flyve ned mod Danta's hoved inden det ramte hans hoved drejet hun det og noget af hans hår fløj op i luften der sang sværdet klinge ved siden og sang.

i et vredt ryg fløj sværdet op fra siden af ham og han så pigen smide det i skeden igen. hun vente sig om og satte sig ved bålet mens hendes stemme lød kold "tal aldrig til mig så nedladeene igen ellers er det dit hoved der ryger frem for dit hår" få sekunder efter ordne fik han mulighed for bevæge sig igen.

den store 9 halet ulv stod ved siden af ham nu og dens stemme lød "pas på makker hun er ikke til og spøge med" den smilede venligt til ham "hov mit navn er bones" han nikket venlig mod ham og så på ham med undskyldene øjne ´.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 19:39

Dante spyttede blod op og så koldt ind i hendes øjne ''det er, som jeg sagde, dit valg'' han havde jo sagt at hun kunne slå ham ihjel hvis hun ville, (det gælder kun indgame, bare så vi er enige) ''jeg sagde bare du vælger selv hvem du er, men hvis du vil brug, hvad du er som en undskyldning, så er det op til dig'' han så på ulven '' og til dig ulv, hvis du tror at jeg laver sjov, jeg ville var lære hende hvad en dæmon er, for hun har ingen ide om hvad vi er''

Bloddæmonernes lov forhindrede ham i at skade hende, ikke at han ikke kunne, men prikkene havde ingen effekt, da han var forvandlet og hans hud og muskler er tykker, og det gjorde at hun ramte lidt forbi trykpunkterne, han tog en dyb indårning lukkede sine øjne og vændtede på at slaget ville komme

Sidst rettet af Dante 24/9/2013, 19:51, rettet 1 gang
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 19:43

"mit navn er bones" den 9 halet ulv så surt på ham hans øjne blev alvorlige og hans stemme lød alvorlig "du vil aldrig kunne lærer hende det tro mig" han vente hovedet mod selena som sad ved bålet og så ind i ilden. hendes lange hår lå ned af skulderen og hun kigget på flammerne og tænkte mange ting igennem. bones så på Dante "jeg kender jeres love og hun vil aldrig holde dem hun er ikke født dæmon da hun døde indgik hun en handel med djævelen selv for komme tilbage til livet" hans øjne så alvorlige ud og hans stemme lød igen "hun gjorde det ikke for komme tilbage til livet men for rede hendes søster hun ofret alt for rede hende og hun er dybt fortvivlet over hun ikke kan finde hende du snakket noget om at gøre alt for dem man elsker tænk over hendes liv og prøv og vis noget forståelse"

hans øjne så på Danta og han smilede til Dante "hun redet det liv af venledighed ikke for jeres love tænk over det" han vente sig om og lage sig ved selena som lage sig op af ham og brugte hendes haler som dyne. hun faldt straks i søvn. ved siden af Dante lå et billede af en ikke dæmonisk selena grine i en alder af 12 sammen med hendes blinde søster som leget med en rose for danne billeder via duftende. de sad mellem kirsebær træer med hvide blomster og små krat roser rundt om ved træerne. i støvet ved siden af Dante skrevet i sandet [du er den første der ser billedet ud over selena selv hun må ikke vide det]
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 20:44

Dante smilede vendeligt da han så billet, men i hans øjne var der et melankolsk blik, da han tænkte på sin ejen barndom, som gik med at undgå de støre dæmoner, men han sagde så ''tror du ikke at jeg er ragende ligeglad med hvorfor hun gjorde det, det er for mig uden betydning, min lov siger at jeg er i hendes gæld, er det så sværdt at forstå''

Dante lagde billedet ved siden af Selenas sovende krop, sammen med det eneste billede fra sin barndom, det var et billede fra hans første drab, en 5 årig Dante med en blodig kniv over en anden dreng på ca. 10 med halsen skårdet over, hvor han skriv du havde en barndom og nogen der elskede dig, vær taknæmlig for det
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 21:13

boens rejste hovedet og visket til Dante "fjern det billede" hans stemme var alvorlig og han blottet tænderne og hans øje udvidet sig hans pæls rejste sig og hans stemme lød spydene mens selena sov tungt "har du ingen dårlig smag i munden nu var dit syge bæst. hun redet dig af en fucking grund af kærlighed hun elsker livet og hun elsker mange af de mennesker hun har mødt hun har ikke lidt andet end tab. ved du hvad det vil og sige og miste" bones som rejste sig op i vrede lage langsomt selena's hoved ned for ikke vække hende og rejste sig i hans fulde højde.

hans 9 haler fløj rundt om ham og hans øjne viste et had over for Dante og viste tydelig han var vred og skuffet over ham "hun ville hellere have levet som dig end og miste alt. jeg har selv haft begge jeres smerte og den værste er og miste" den kolde luft ramte hans pæls og virket på en måde på effekten af det vredesudbrud der kom fra bones hans stemme lød "hun ville stille sig foran jeres leder og sige hun aldrig vil have hendes pris fordi hun redet dig af andre værdiger end jeres" hans vrede var stor han sænket nu hans pæls blidt og så mere rolig ud da han nu stod foran Dante "vil du prøve følge hvad hun har følget jeg kan lade dig følge det men har du aldrig følt disse følser advarer jeg dig det er stærke" han's øjne så på Dante med et blik der var svært og læse hans stemme lød igen "af og til forstår jeg englene beder end jer ikke sagt jeg er enig i at i skal udyrydes men det du gør er ikke beder end din største fjende gør mod jer bare på andre måder"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 21:35

Dante så rasende ind i ulvens øjne og halv råbte''i det minste har hun haft nogen der elskede hende, dette er det eneste øjeblik min familie anderkender min eksistens, ved du hvordan det er at vokse op som den mindste og svageste i en bloddæmon landsby'' men så grad han pludselig '' billedet er af min storebror som fik at vide at han skulle dræbe mig, men mit instingt tog over og det ændte med at det var ham der døde, det var første gang jeg så min far smile til mig, jeg vil bare vise at det er bedre at være ælsket og have midstet det en aldrig at være blevet elsket, så tro ikke at jeg er et monster som bare dræber for sjov, det ville jeg være blevet hvis jeg ikke havde lovene,så jeg vil ikke høre dig sige mere dårligt om dem''
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 21:53

Bones hale strøg Dante med håret og han smilede "rolig makker ja hun er blevet elsket men har også set dem alle dø" hans øjne så på Dante med et forstående udtryk mens han snakket "selena blev udsat på forsøg og så dem hun elsket blive ødelagt og svigtet hendes søster da hun have mest brug for det og har hun ikke tilgivet sig selv for" han så på pigen som var ved og vågne af Dantes råb og kigget på Dante igen med et beklagende udtryk "det selena siger er du fri til og gøre hvad du vil hun vil ikke have dit liv" selena der have rejst sig så på Dante og bones der snakket uden og kunne lytte og sprang så op af klipperne så Dante måtte være misundelig på den agerubetik.

Selena satte sig og så på stjerne mens Dante og bones talte bones så på Danta og nikket "Dante du følger smerte gør Selena også hun er bare fra en tid hvor liv betød mere hvis vi kan sige det" han kigget op og ned af Dante "og som du selv sagde du vælger leve i nu tiden og ikke i et minde fra fortiden så smid din barndom væk og prøv og skab dig en beder fremtid end din fortid selena vil gerne holde af dig som en søster af en bror men du bliver nød til og holde dine egne holdninger" bones smilet ved håbet om dante forstod at de enetlig ville ham det bedste men han selv måtte give afkald på mange ting for starte forfra ikke sagt han skulle alt på en gang men bare tanken kom var det godt nok i første omgang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   24/9/2013, 22:13

Dante sukkede ''jeg ville bare vise hende at hun har haft noget andre ville give deres liv for at få bare et sekundt af, er der noget galt i det''

han rakte ulven sin hånd ''undskyld jeg råbte jeg burdte virkelig ikke tale sådan, men det er sværdt for mig at styre mit temperament når nogen siger noget dårligt om vores love, de blev lavet så vi bloddæmoner ikke bare var dræbermaskiner''

ps. det var bare den måde du skrev det i det 7 indlæg du lavde, der fik mig til at tro at du lagde lige ved siden af os

Sidst rettet af Dante 24/9/2013, 22:34, rettet 1 gang
Selena
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   27/9/2013, 19:33

bones så på Dante og med et skævt smil kom og hans stemme lød forstånede "alså jeg forstår godt lovende og har stor respekt men for selena er det du gjort en nedslagtning zombierne har hverken fri vilje eller andet der gør dem i stand til og forsvarer sig af sig selv. vinden fløj gennem pelsen på bones og viste nu Dante noget han ikke skulle tro et lille symbol i panden blev blottet . og symbolet blev kun til hvis en skovånd ofret ånde livet og gik til den fysiske verden for rede ens liv. Dante stod over for noget som måske var ældre end nogle af de første engle. vil sige før dæmonerne's tid mennesket og mange andre ting. bones kigget blidt på Dante og hans hoved rejste sig op og så på klipperne selena var hoppet op af og hvor hun nu sad et godt stykke over dem og så på den flotte natte himmel.

bones så igen på Dante og gik nu forbi ham og hen til tasken han brugte sin ene hale til og rode den igennem og fandt det han søgte. hans porter gik blidt over jorden og støvet samlet sig fint i luften om ham før det faldt til jorden igen. da han stod foran Dante satte han et glas piller og hans stemme lød venlidt "du ser ud til og have smerter tag nogle vis du vil vi har en smule mere blod men det er det sidste så syns vi venter til du for brug for det.

alt i mens bones og Dante stod og snakket og bones hentet pillerne til Dante sad selena oppe over dem og så ned fra toppen af klippen en tåre gled ned af kinden på hende mens hun så ud i natten og det forladte landskab som var fyldt op af månen tanken om Maria fløj gennem hende og følserne på det sidste var gået meget op og ned alt det med Makuro og hendes plage mor som viste sig og være en engle der have gjort ham ondt hende's smerte og lykke følser da hun faldt over sværdet Makuro smadret igennem hjertet på hende og døde af og til hendes handel med djævelen selv vegas og alle disse zombier flugten der fra mødet med Diana og den lille pige og uvisheden om de var i live var stor.

hendes tåre glæd ned og hendes grøne øjne skinnede ud i mørket og nu denne idiot af en dæmon som var så brutal og nedslagte uskyldige folk der kun var ofrer for en frygtelig sygdom og dømt til en levende død og den måde han have vædet om det gav hende en dårlig smag i munden. det såret hende hvordan folk kunne bøje begræbet ærer for at fremstå beder og nu ville han gengælde hende for rede hans liv nej for satan. billederne fra redningen fløj nu igennem hendes hoved hun have været i en kæmpe rus da blodet fløj men nu var billederne uhyggelig og hun græd over hun var ved og blive et dyr monster som alle andre i denne verden.

biledet af den lille pige som var blevet bidt i halsen og holde en bamse i hånden hun aldrig gav slip på med ordne I love you mom and dad der spænet mod hende og faldt da hendes hoved blev skudt af af selena's riffel fløj igennem hende hvis Dante have taget hen hvor han var blevet fundet ville han have set at selena have begravet pigen og hende's forældre som var de zombier der ville til og æde ham. alt dette med zombierne var en støre gråzone hvor selena have taget dem som uskyldige væsner have det så bare været zombier af soldater ville hun være ligeglad men børn kvinder og andre der bare var blevet ofrer for dette. hun forstod ikke Dante's tanke gang virkelig ikke.

bones kigget på selena og så på Dante og begyndte og forklare ham selena's syn på zombierne og hvorfor hun så ham som et monster. hans øjne så blidt på Dante og hans stemme lød spøgerne "hvordan vil du forsvarer dræbet på en lille pige som ikke ville kunne gøre noget hvis hun var normal hvordan forsvarer du dræbet på syge og svækket folk som zombierne nu er de er ikke fjender men syge og svage folk der ikke kan styre sig og deres krop er de så fjender eller ofrer for andre fjender.

selv Dante måtte tænke nu men også forstå at Selena ikke som sårn var vred på ham men hans handling og hans snak om ærer og at hun ikke vil have hans gæld da hun mente hans ærer var dårlig at gælden var ren og sker formel undskyldning. bones så på Dante og smilet.

"selena har mange venner rundt om i verden og hun er blevet budt velkommen af Diana selv til og slutte sig til wolf klanen men takket nej og hvorfor? fordi Kuuma Diana og alle andre er venner og ikke allieret Selena drømmer om en verden hvor fred igen taler igennem tillid og gensidrespekt ikke igennem et rygende løb på grund af skuddet der har gjort den anden tavs

med disse ord gik bones og overlod Dante til hans egne fine tanker under natte himlen stjernerne og med en støre viden om pigebarnet end hun selv andet bones så et eller andet dybt sted inde i Dante en lille dreng skrige i smerte og sorg over alt i barndommen og nu var ødelagt. men dog god nok på bunden.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)   

[Uafsluttet] Give me blood (Selena og Dante)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» The blood is a nightmare, can live with it or without it..//Arason//