IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4407

IndlægEmne: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/9/2013, 21:46

Tid: eftermiddag.
Sted: Las Vegas
Omgivelser: Øhh ja zombier
Vejr: blå himmel

Sikke en herlig dag at skulle komme ind i en by, der var lukket ned på grund af noget, man stort set havde startet helt selv. Dust vidste at denne zombier epidemi var startet, efter han havde været i Muernia med en gruppe, hvor de eneste overlevende der var kommet ud var en zomture der var med dem, Makuro en af Dust'es bekendtskaber, en ung dame der var blevet bidt af en zombie, og Dust selv, og da de var kommet ud havde Dust bevidst sendt zomturen til Las Vegas, med den zombie inficerede unge dame, og inden for mindre end et par dage havde det taget fuldstændig overhånd. Byen var lukket ned, mange andre byer nægtede alle udefrakommende adgang, og Las Vegas selv var et rent helvede på grund af alle zombierne.

Dust der nu stod på betonmuren rundt om byen, var iført sorte løse bukser og trøje, et sort stort bælte med et dødningehoved bæltespænde i sølv, hvor der sad 3 forskellige daggerts i, en long coat med hætte, og på hans ryg sad der 2 kæmpe store sværd, der virkelig var usædvanlige og tydeligvis sjældne. Det ene sværd hed Shibuki, og lignede en skriftrulle med et sværdskaft i enden og et sværd blad på lukningen, og sværdet havde den evne at det eksploderede når man brugte det på noget, og sendte eksplosionen ind i det man brugte det i mod.
Det andet sværd hed Samehada, og var et levende hajsværd med hajskinds takker over hele bladet, og evnen til at opsuge chakra gennem en mund, der kom frem for enden af sværdet, samt dele chakraen med sværdets ejer. Begge sværd var lige så lange som han var høj, og at dømme ud fra hvordan Dust og sværdende så ud sammen, lignede han ikke en man havde lyst til at krydse klinger med.

Men som han gik langs toppen af betonmuren, kiggede Dust efter et sikkert sted han kunne hoppe hen, for at starte hans tur ind i byen, da han var på jagt efter nogle sværd der var i familie med de 2, han gik rundt med på ryggen, og det næste sværd han havde opsporet, skulle befinde sig direkte i midten af Las Vegas. Dust havde allerede fundet 5 af sværdene, og manglede kun 2 sværd mere, og bare tanken om at finde en af de 2 sidste sværd, var det der dragende ham til denne kaotiske by, der på grund af ham var under zombie angreb.
Dust fandt hurtigt et hustag der ikke var overdænget med zombie, og som han uden problemer kunne hoppe hen på, så han tog sku chancen. Han tog tilløb på betonmuren, og hoppede alt hvad han kunne hen på taget, hvorefter han brugte den fart han havde på til at løbe videre, mod et højhus der stod på den anden side. Da han nåede kanten af det hustag han var på uden at have sænket farten, satte han et ben på kanten og satte af, mens hans ben fik en underlig sand farve, blev længere, og boostede hans jump poser, så han fløj direkte ind af et vindue i skyskraberen, og landede sikkert på begge ben og med hånden mod gulvet.
Dust kunne mærke at der var andre væsner på samme etage, og siden han kunne mærke deres aura kunne det ikke være zombier, som man ikke kunne sanse da de var døde. Han trak Shiburi sværdet i en rolig bevægelse, mens han rettede sig op i hans fulde højde, før han begyndte at gå igennem det tomme kontor han var i, og gik mod det væsen han kunne mærke var her et eller andet sted.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/9/2013, 22:15

Alt ved det her sted var forkert, intet var som det burde være... Hendes øjne flakkede rundt i hovedet på hende, siden det sidte angreb. Zombierne var over alt. Hendes tideligere hus lå i ruiner og intet var tilbage. Phoenix sad på hug henne ved det ene vindue og kiggede ud. Flere af de klamme skikkelser gik rundt nede på gaden. 'føj!' tænkte hun. Maden her var flere uger gammel. Det kunne lugtes på lang afstand. Men hvad var det der havde drævet hende her op? Det havde hun ingen forklaring på...

Henes røde hættetrøje sad løst, bukserne sad fast med et sort bælte og skoene var slidte. Hendes redskaber var den dolk hun havde hængene i bæltet og en pistol ved hoften.

Inde ved siden af hørte hun glads ramme gulvet. Hun handlede uden at tænke sig om. Pistolen var trukket, og siktede mod døren i den anden ende af rumet. Hvad fanden kunne lave så meget lam?! Og hvordan havde vedkomene kommet ind uden hun havde hørt det?
Langsomt bevægede hun sig langs væggen. Et forkert trin og så ville de måske være slut... Nej det ville hun ikke tænke på nu... Hun ladede pistolen, løb let og elegant hend over gulvet og gjorde sig klar til at skyde. Hun sparkede døren ind og sigtede... Der var ingen i rummet. Med tavse skridt kiggede hun rummet igenem. Det linede et børne værelse. 'jeg må ud her fra inden jeg fortryder det her.' hun gik ud af rummet og hen mod den næste dør. Uden at tænke nærmere over det sænkede hun våbnet og åbnede den næste dør... Glas. Det var det første hun lagde mærke til.

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/9/2013, 22:48

Glasset på gulvet var så også det eneste hun fik lov at observere, før det så ud som om skyggerne gik til angreb på hende, men i det øjeblik hun blev presset op mod væggen, og den hånd hun havde skyderen i blev holdt væk fra væsnet, kunne hun se direkte ind i et par følelses kolde, blodrøde pupiller der tydeligvis tilhørte et menneskelignende væsen, og ikke en levende skygge.
"Årh godt du er ikke en zombie!" sagde han roligt, da han opdagede at det var hende der var årsag til den aura, som han kunne sanse her på etagen "Jeg må hellere til at komme videre, jeg har et våben jeg skal finde!" han virkede tænkende, og det var lidt som om han snakkede mindst lige så meget med ham selv, som han snakkede til hende.

Han slap hende igen, og betragtede hende med et tænkende blik, som om han tænkte lidt på hvad pokker hun lavede her, når man tænkte på hvor tæt hun var på ydre muren. Han var da selv kommet hertil, på omkring 4 minutter og derunder, og selvom det kunne være lidt svært for nogen stykker, kunne man med en god gang kreativitet, sikkert godt komme hen til ydre muren herfra.
"Hvad laver du stadig herinde helt alene, byens ydre mur er lige derovre?" spurgte han roligt, da han bare måtte vide det. Han tog en cigar frem mens han betragtede hende, og tændte den med en zippo lighter, før han kort så sig omkring. Man kunne aldrig være helt sikker, når man befandt sig i en bygning, der stod i en zombiebefængt by.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/9/2013, 23:05

Luften blev slået ud af hende. Hun gispede flere gange. Noget sort holdte hende fast mod den kolde mur. 'det var så sidste gang jeg sænker paraderne.' tænkte hun hurtigt.
"Jeg ved jeg ikke er en zombie." mumlede hun. At sammenligne hende med en zombie... Klamt. Hun var da i live.

Da hun kom ned på sine ben i gen kiggede hun mistroisk på ham. "hvilke våben? Jeg har gennem søgt bygningen der er ikke noget." hun holdte pistolen i et fast græb, klar til at forsvare sig.
Luften rundt om ham blev tyk af tobaksrøg, da han tændte cigaren.
"Inden jeg svare på noget somhelst så vil jeg vide hvem du er, hvad du hamrede igennem vinduet for og hvad var det for et våben der holdte mig fast, mod den forbandede mur!" det sitrede i hendes hænder og knæ. Hjernen hamrede på højtryk, havde hun set ham før? Nej. 'satans.'

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/9/2013, 23:26

Dust kunne tydeligt se mistroen, i denne unge varulvs øjne mens hun snakkede til ham, og han kunne hurtigt regne ud, at hun havde misforstået det han havde sagt angående våbnet, for det var i den grad ikke herinde han ledte efter våbnet.
"Selvfølgelig er du ikke en zombie, du har varulve aura og zombier har slet ikke nogen aura!" sagde han roligt og tog et hvæs på sin cigar "Jeg smadrede gennem vinduet, fordi jeg er på vej indtil midt byen, da det våben jeg leder efter ligger begravet inden under centrum af Las Vegas! Og hvem jeg er kan vel være lige meget for en som dig, jeg er blot en anmon på jagt efter hævn!"
Dust vendte roligt ryggen til hende og begyndte at gå. Den her fyr var tydeligvis en mystisk mand, der havde oplevet en hel del skrækkelige ting i hans liv, der havde gjort ham til en følelsens tom personlighed, der var ulæselig som en luklet bog. Dig stoppede han roligt, og så om på hende med hans følelsens tomme øjne.
"Åh ja og det jeg holdt dig fast med, var mit shibuki sværd, vær glad for jeg ikke brugte bladet ellers havde jeg, sprunget dig i luften!" sagde han roligt og løftede kæmpe sværdet, som vejede det ingenting "Og jeg foreslår du kommer ud her fra, du kan se ydremuren gennem det vindue, som jeg har smadret!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 08:55

'Hvem tror han lige han er? Hvad fanden bilder han sig ind?' spørgsmålene fløj gennem hovedet på Phoenix. Alt det her var bare for meget... Han vadede ind som om han ejede stedet... Det kunne han jo slevfølig også, men det var ikke pointen.
Aura. Ordet lød bekendt. "Aura det er det der man udstråler ik? De der enegier." spørgsmålet var enlig mere til hende selv end det var til ham...
"I midt byen siger du..." det her kunne ende galt hvis hun ikke spillede kortne rigtigt. Med få træk afvæbnede hun pistolen og satte den tilbage i bæltet. "ydre muren. Glem det det her er meget sjovere. Altid at være på vagt, aldrig være helt tryk... Det er det rene pardis, jeg skal aldrig væk her fra." sukkede hun og gik hen til det smadrrede vindue.
"hævn...hvem har gjort noget?" hendes stemme havde forandret sig, fra at være spydig, til at være alvorlig. Hvem var han? En mystisk ung mand? Med het vildt underlige våben. Hun smilede ved tanken. Det var længe siden, noget havde fået hende til st smile. Det eneste var bare fik hende til at føle sig godt til pas var, at se livet langsomt glide ud af et bytte, og der efter spise det med respekt.
"Ømmmm.... Nu er jeg helt på vild spor. Hvad var det lige det sværd kunne?!" spurgte hun med en måben.
Hele hendes liv havde der aldrig været et sværd som kunne få en til at springe i luften. Hvad var det her for en syg knækt?!

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 10:17

Dust fokuserede direkte på hende, da hun nævnte at hun ikke ville ud herfra, fordi det var meget sjovere herinde i byen, end det var uden for byen. Han vendte sig om mod hende, da hans interesse for denne varulv lige pludselig var steget eksponentiel, hvilket fik ham til at blive, for at finde ud af mere om hvem hun var.
"Tjo aura er så at sige det man udstråler, som indikere at man er levende og hvad man er, hvis man siger det på sådan en lidt nemt forståelig måde!" sagde han tænkende, trods det faktum at han godt vidste at hun snakkede mere til sig selv, end til ham da hun spurgte "Du er da en interessant lille dame, hvad siger du til at følges med mig ind til midt byen, og finde et sjældent våben?"

Han satte sværdet om på ryggen med en let bevægelse, som om sværdet vejede nærmest ingenting, trods det faktum at det vejede 50 kg, da han syntes han godt kunne lægge det væk, nu hvor hun sikrede sin pistol og satte den i bæltet.
"Den hævn jeg ønsker, er over de svin der myrdede min familie, og dem der bestilte mordet på dem og mig!" sagde han roligt. Man kunne dog tydeligt høre vreden i hans stemme, en vrede der var rettet mod dem han ville have hævn over. Men vreden forsvandt fra hans stemme igen, da hun spurgte til hans sværd Shibuki, da hans sjældne sværd var noget der stod ham nært.
"Mit sværd der hedder Shibuki, og det har evnen til at eksplodere når man angriber noget med det, og sende eksplosionen ind i det den rammer!" forklarede han roligt, og smilede et følelsens forladt smil til hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 10:34

"Den interesse han viste for hende gav hende et pust selvtillid. 'aura.' hu smagte på ordet, som var det en frugt. Det hele var ret sejt. hun havde fundet en som rent faktisk  interesserede sig for den hun var. Det var nyt. "Følges med dig. KLART! Jeg er på." sagde hun med et stort smil og gik hen mod ham.
"nu da vi skal følges, kan jeg lige så godt sig hvad jeg hedder. Phoenix." Hun rakte hånden frem mod ham.

Mord?! På ham?! Den havde hun ikke set komme. Hans forældre blev myrdet... Han skulle også dø. Okay det her var ret mange til man skulle sluge. "Så du er faktisk eftersøgt. Er der en dusør? eller hvad." hun hun kiggede hen på ham. hendes øjne hvilede på ham.
'Shibuki... det er da et underligt navn... gav han selv sværdet det navn eller hvad?' tanken tænkte hun igen og igen. "Okay. Nu da du kender mit navn er det nok på tide at jeg kender dit." sagde hun med et glimt i øjet.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 11:24

Dust smilede roligt over hendes gå på mod, det kunne han godt lide ved hende, så måske hvis hun viste sig at være en god hjælp, med at finde det sværd han var på vej ud efter nu, kunne det være han skulle tage hende med når han satte næsen efter det sidste. Da hun rakte hånden frem og præsenterede sig, gav han hende et fast håndtryk, dog uden at være alt for voldsom.
"Jeg synes om din entusiasme Phoenix, mit navn er Dust!" sagde han roligt, og slap hendes hånd igen.

Han smilede et følelsens forladt smil, da hun spurgte om der var udstedt nogen dusør på hans hoved, da Dust var den type der var stolt af det liv han havde som forbryder, og som mente at jo bedre forbryder man var, jo højere var dusøren på ens hoved.
"Jeg har en dusør på mig der hedder 5000 for mig død, eller 10.000 for mig i live!" sagde han roligt og virkede stolt "Men den dusør jeg er gladest for indtil videre, er en anonymt udstedt dusør på 110.000, for at udlevere mig levende i Armarillo! Men kom med, så besvare jeg et hvert spørgsmål du måtte have, mens vi tager mod midt byen!"
Han begyndte at gå ned af en gang i retning af opgangen, da han ville op på bygningens tag, for at se hvad de nu skulle gøre for at komme videre.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 18:46

hans hånd tryk var fast. det var længe siden hun havde trykket hånd. Hvis hun endelig rørte noget var den en død dom hun trak væk, men det her var anderledes. han sagde sit navn og hun tænkte for sig selv 'Okay nu er vi da på fornavn...' hun smilede skævt og lagde hovedet på skrå.. "Dust." mumlede hun for sig selv. "Har du selv valgt det? eller frosvinder du bare hele tiden?" spurgte hun spydigt. Hun kunne bar ikke lade være. det var så oplagt.

"10.000 for dig levende?! Det er ret fristende, men rolig, jeg mangler spænding." hun grinede og fuglte efter ham, ud i opgangen. 'okay hvis du kan få ham lokket til Armarillo kunne hun score 110.000 men det er ikke lige den bedste måde at starte på, men måske lykkedes det.'

hun trak pistolen og gik ud i opgangen. Hun havde jo lovet sig selv ikke at sænke paraderne. et stille *klik* lød da hun klar gjorde pistolen. 'Husk hvad du lærte.' hun lukkede øjnene og fokusere på lydene. Ingen ting. hun tog trappen i få spring. døren ud til taget var dækket af støv og murbrokker. Hun nøs 3 gange. "Nu kan jeg huske hvad der fik mig der op." sagde hun lykkeligt. hendes våben blev sænket. Hendes røde øjne skimmede området og hun gik ud. "Okay hvad skal vi så her?" med få skridt var hun ved kanten af bygningen. Der var langt ned.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 21:08

"Tja Dust er ikke mit rigtige navn, men det passer nu meget godt til mig, og mine sand kræfter!" sagde han roligt, og blev kortvarigt til sand for øjnene af hende da han nævnte hans sand kræfter, og blev så normal igen med et følelsens tomt smil på læben. Dust var i bund og grund ligeglad med om hun kendte prisen på hans hoved, han var ikke lige just en idiot eller nem at narre, og trods det faktum at mange havde prøvet at dræbe ham igennem hans liv, snyde ham til at komme til Amarillo, og prøve at overfalde ham for selv at få han levende dertil, så var det stadigvæk ikke lykkedes en eneste at gennemføre det, og hver eneste gang var Dust blevet stærkere.

"Jeg er skam rolig kære Phoenix, men det er ikke fordi du siger jeg skal være det!" sagde han med en mystisk selvsikkerhed i stemmen, efter han havde hørt hende gøre hendes pistol klar til at skyde. Det var da altid noget at hun var til spænding, og hun holdt sig klar til hvis de skulle blive angrebet, selvom han lige nu ikke regnede med at der var zombier, oppe på dette hustag. Han havde godt nok allerede oplevet engle zombier, men han regnede ikke med at zombierne var kloge nok til at flyve herop for at tjekke, når huset allerede virkede tomt.

"Tjo siden der er så langt til midt byen, og vil nu er 2 væsner der skal derhen, hvad siger du så til en hyggelig tur, hen over en zombie inficerede storby?" spurgte han roligt, mens han gik ud på hustaget sammen med hende og betragtede hende, gå hen til kanten. Hun kunne aller højest nå at spørge ham om hvad han mente, før han løb direkte mod hende, greb fat i hende og holdt hende ind til sig, da han sprang udover kanten med hende i sine arme. Han spredte sine engle vinger, og efter blot cirka 10 meters fald ned af, baskede han elegant med vingerne og fløj op i luften, i sikker afstand fra byen. Der var en god udsigt som ville have været smukkere, hvis det ikke var for alle de zombier der terroriserede byen lige nu.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 21:27

"Midt byen... Fint med mig." hun så ned og kiggede "Vent hen over? hvad mener du.." hun nåede ikke længer før han løb mod hende. "vent hvad fanden laver du..." han slog luften ud af hende og hun gispene, hun manglede luft. "Det her det ender galt!!" skreg hun i vilden sky. 'du dør nu, du dør nu.. gentog hun for sig selv og knugede sig indtil ham. små rystelser strøg gennem hende, knogerne på hendes hænder var blevet hvide. "Du er ikke rigtig klog!" pippede hun rædselsslagen. Med øjnene der flakkede rund så hun på hans vinger. "Er du en engel?!"
Da han fløj kiggede hun ned under dem, nok det dummeste."Der er langt ned." mumlede hun for sig selv og knugede sig ind til ham. "Sig til når vi er nede på jorden... nej vendt, en anden gang advare du mig lige, okay?"
Men noget måtte hun indrømme udsigten er flot her fra... Tror jeg."
Flere tanker fløj igennem hendes hoved. "Sig det her ikke er først gang du flyver med passegere." med lukkede øjnene og prøvede at få kontrol over hendes vejrtrækning.
En flyvemaskine. hun havde aldrig fløjet med en, var det her ligsådan? eller var det anderledes. ufrivilligt gav hun kort slip på han trøje for at dække et nys. "Jeg hader støv..." mumlede hu irriteret.
"Hvornår er vi på jorden igen?" efter hånden havde hun accepteret at hun ikke kunne nå jorden og længtes efter den.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/9/2013, 22:13

Dust kunne godt mærke på hende, hvordan hun mistede pusten da han greb fat i hende, og knugede sig ind til ham da han spredte sine vinger, og fløj med hende hen over Las Vegas. Han havde måske gjort det på en lidt hardcore måde, men han ville være sikker på at han fik hende med sig, uden videre piveri eller noget, men nu mens de fløj hen over himlen, kunne de da lige så godt hygge snakke lidt og lære hinanden, lidt bedre at kende.
"Altså både ja og nej, jeg er det man kalder en anmon, der betyder halvt skyggedæmon og halvt skytsengel, så jeg er på sin vis engel ja!" forklarede han roligt, mens vinden sussede gennem deres hår, og han holdt hende tæt ind til sig, så hun kunne føle sig mere sikker ved, at flyve sammen med ham "Det her er ikke min første flyvetur med passagerer, du er bare den første fremmede jeg gør det med! Så bare rolig du er i sikkerhed i mine arme, bare sørg for at lægge dine ben om mine hofter, så er du bedre sikret!" han spejdede ned over byen, for at sikre sig at de holdt kursen.
"Vi er der om cirka 5 minutter plus minus, men lad mig lige spørge engang, hvad er der med dig og støv?" spurgte han roligt da han havde observeret at hun kom med et nys, hver gang hun blev udsat for støv.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/9/2013, 11:18

'5 fucking minutter.' tænkte hun. Hendes vejrtrækning faldt og hun så op på ham. "skal jeg svinge mine ben om dig? Okay." hun tænkte ikke nærmere over det, og svingede benene om ham. Det føltes underligt, og ikke naturligt.
Halv Engel og halv demon... Underligt at man kan blande det. Tænkte hun og så på han kæmpe stor vinger.
Hendes hvide hår strøg kærligt mod hans skulder. Hun samlede håret og slog en elastik om håret.
"hvorfor jeg nyser? Tjo, min næse og meget følsom og så har jeg altid være allergisk over det... Men det er blevet stærker, og det stopper ikke..." hendes øjne løb lidt i vand fra den kolde himmel luft. "jeg ved ikke hvorfor det er opstået, men det er altid i vejen..." mumlede hun til sidst.
Hun tog mod til sig og så ned. Hele stimmer gik samme vej. "Hvad forgår der?" spurgte hun. "Der må være noget nyt, noget de ikke ved hvad er..." hun kiggede længere ud i horisonten, men hendes syn var ikke godt nok. "kan du se noget?" spurgte hun alvorligt. Zombier som er samlet... Det kunne umuligt være godt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/9/2013, 11:41

"Det lyder da lidt som noget røv, er der ikke noget du kan gøre, for at slippe af med det der støv problem?" spurgte han roligt, mens han så udover byen han fløj henover, for at holde øje med hvor langt han var. Der var ikke langt til midten af byen, så snart ville hun have fast grund under fødderne, og slippe for at hænge tæt ind til ham på denne måde "Måske jeg kunne hjælpe dig med at finde en løsning på det, når vi er færdig med det her?" Dust vidste godt at det ikke var noget nyt, zombie epidemien var startet på grund af ham, der havde sendt en zombie inficeret pige til byen, hvilket havde været hele grundlaget for at det startede.
"Tja zombie epidemien er min skyld, så egentlig er det bare zombie virus der er blevet spredt, fordi jeg sendte en zombie inficeret kvinde hertil byen!" sagde han roligt, og begyndte at flyve ned af, da de var ved at være ved byens diametrale midt punkt.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/9/2013, 13:06

Hun nøs igen. "det er ret pusigt. Jeg er ikke allergisk over for dig." grinede hun og så ned igen. "men jeg tror ikke der er noget som stopper det her... Eller det er der, men det koster for meget, og jeg har ikke en gang råd til tøj..." hun sukkede og slappede af.

Da de var omkring 2 meter fra jorden slap hun ham og lod sig falde ned på jorden. Hun landede på fødderne, og så op på Dust. "skal vi ned eller har du en ny plan... Og hvis du skubber mig igen, så flipper jeg på dig.
Hun grinede lidt og fandt sin pistol frem igen. Hun kiggede ned, men i en okay afstand fra kanten.
Med hurtige skridt løb hun hen over taget og råbte:" jeg skal lige noget... En pige ting!" hun hoppede ned af trappen og ind i den første lejlighed.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/9/2013, 13:39

"Det er vel bare godt for mig, ellers ville du jo ikke kunne døje at være i nærheden af mig, på grund af din allergi, og så ville livet jo ikke være værd at leve for mig vel?" spurgte han drillende "Ej men hvis du har brug for lidt penge, så kommer du nok til det, hvis du følges med mig ned til Nuibari sværdet, kan det være det er gemt sammen med et ordentligt bundt værdigfulde genstande!" han smilede roligt til hende, før han slap hende over taget, og landede ved siden af hende og trak vingerne ind i sin krop igen.
Da hun spurgte ham angående hvad hans plan var nu, dannede et lumskt smil sig på hans læber, da det var nu det blev svært, for de skulle ned af til jord højde hvor zombierne muligvis kunne være. Og det så allerede ud til hun var klar på at søge ned af, da hun styrtede mod trappen ned af, men han hørte dog godt hvad hun sagde, så han fulgte bare efter hende ned i lejligheden, og ventede på hun blev færdig med hendes kvinde ting.

Da hun kom ud igen, havde Dust allerede zonderet stedet, og fundet den elevator de skulle bruge for at komme ned til kælderen. Han stod nu og ventede på hende ved elevatoren, og han havde stillet sig så hun nemt kunne se ham og komme hen til ham, da elevatoren var placeret i stuen der var central for hele lejligheden.
"Er du klar på en gang spænding?" spurgte han roligt.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 07:56

med et kort grin, rystede hun på hovedet. Det her var en lidt underlig samtale, ikke mindst fordi de fløj, men på grund af at hun ikke kendte ham. Da han nævnte, at der måske ville være en lille gevinst smilede hun glad. "Hvis der er nok til bare en lille dosis, kunne det være mega fedt." et lille håb blomstrede i hende. Måske kom hun af med sin allergi.

Inde på bade værelset, stod Phoenix og så sig i spejlet. Hendes hænder rystede og hun så sløret. "Fandens!" Mumlede hun rasende. "Det var lige det her jeg havde brug for." hurtigt gik hun hen til bruseren og tog den ned, hurtigt vaskede hun hænder og ansigt. Med kniven skar hun en strimmel af bade forhænget og tog det ene buskeben op. Såret var sprunget op. 'Også skulle det lige være nu?!' Med et hårdt greb om strimlen, viklede hun det om benet, for at stoppe blødningen. Hun rettede hestehalen og gik ud. Nu skulle der bare ske noget, og det skulle være spændende.

Hun fik ikke øje på ham lige med det samme. Men efter en kort blik rundt, så hun ham, over ved en elevator. "Noget siger mig at vi skal ned." grinede hun.
Elevatoren gik igang, med en høj knirkende lyd, da hun trykkede på kælderknappen. Hun lænede sig op ad den ene væg og klar gjorde sit våben. Hun tjekkede for magasiner. 5 fulde tilbage, det burde være nok, og hvis ikke... Det ville hun tage til den tid.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 09:17

Dust smilede roligt da hun kom ud til ham, og gik ind i elevatoren sammen med hende, han nikkede roligt da hun spurgte om de skulle ned af, og betragtede hende så efter hun havde trykket på kælder knappen, mens hun tjekkede sit våben. Han kunne lugte blod da hun var kommet tæt på ham, og derfor kunne han ikke lade være med at spørge hende, da hun kunne blive en trussel mod ham, hvis hendes lugt af blod kom af, at hun var blevet beskadiget af en zombier.
"Phoenix hvor er du skadet henne, og hvad er du blevet beskadiget af?" spurgte han roligt og vendte sig mod hende, med et forholdsvis bestemt udtryk i ansigtet "Hvis du er blevet bidt af en zombie, er jeg nød til at dræbe dig nu, medmindre du gerne vil være en zombie først?"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 11:18

Hun vente sig om mod ham, og knyttede sine hænder. "hvis jeg var blevt bidt, havde jeg nok skudt mig selv." hun sukkede og kløede sig på armen. "det er et skudsår. Jeg blev ramt for et stykke tid siden i benet. Såret er gået op igen og jeg har ikke noget jeg kan sy det med." hun så på døren. "vendt tilbød lige at skyde mig!!?" sagde hun overrasket. "du kan også sige at du ikke kan lide mig." grinede hun.

De var nået til stuen. "om lidt går det løs." sagde hun. Med våbnet trukket, blev døren åbnet. En rådden lugt slog i mod dem. "ewww!" mumlede hun. "hvem døde her nede." spurgte hun med et skævt grin.
Med et nik til Dust, bevægede hun sig ud. Flere lemmer lå rundt om på jorden. 'om lidt eksplodere min næse!' tænkte hun og så om bag en af murene. Hun nåede kun lige akurat at affyre et skud før zombien lå ned.'fuck! Lidt mere opmærksom Phoenix....'

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 11:43

"Vi er nød til at få dit ben ordnet Phoenix, zombierne bliver tiltrukket af lugten af blod, og det bringer os begge 2 i fare!" sagde han roligt da de nåede ned i kælderen, og dørene åbnede sig "Det er ikke fordi jeg ikke kan lide dig at jeg vil skyde dig, jeg synes bare det er ærgerligt at en smuk varulv som dig, skal ende op som en lussede rådnende zombier, så jeg vil hellere skåne dig for den slags, hvis altså det havde været tilfældet!"
Dust gik roligt hen til hende, og lagde en hånd på hendes skulder for at stoppe hende, da han gerne ville have hendes sår ordnet, inden de fortsatte med at lede efter sværdet, mest af alt for hendes eget bedste. Han vendte hende så de så ansigt til ansigt, og så hende dybt i øjnene mens han snakkede med hende.
"Kom med mig op i stuen, så finder jeg nogle ting vi kan bruge til at ordne såret, og så lapper jeg dig sammen så du kan komme på toppen igen, hvad siger du til det?" spurgte han roligt, og lagde hovedet lidt på skrå, mens han placerede sin hånd på hendes skulder, for at give hende en trygheds fornemmelse ved ham, der kunne hjælpe hende med at stole nemmere på ham.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 13:57

Hun standsede da hun fattede hvad det var han sagde. "lugter de blod... Det forklare en del." mumlede hun svagt. Hendes ben begyndte at svide. "så du prøver at besytte mig... Helt findy med mig." et svagt smil begyndte at komme frem på hendes læber. "og jeg havde heller ikke lige frem regnet med st blive til en zombie lige forløbi, men tak. Alså for at skåne mig for sådan en død..." sagde hun alvorligt.

Phoenix var som hypnotiseret. Hun kunne ikke kigge væk. "jeg vil gerne være på toppen, men det kræver en nål, tråd og noget til at rense såret med også har brug for en helvedes masse gase, og vat." hun så ham stadig i øjnene og mærkede en hånd på hendes skulder. Hun følte sig tryk, i hvertfald en lille smule.
"men hvad vendter vi på lad os komme op og finde det jeg skal bruge... Og der efet det sværd." hun smilede skævt og kiggede rundt. Elevatoren var stadig åben og hun hoppede ind. Pressede på en knappen til stuen og holdte døren ind til Dust var hos hende, i elevartoren.

Oppe på stue etagen løb hun ind i den første lejlighed. Hun fandt en første hjælpskasse.
I kassen var der sprit, og gasebind. "vi mangler kun nål og tråd, nu!" råbte hun til ham. Med hurtige fingre havde hun hevet op i hendes bukser og hevet den alternative forbinding af.
 Med noget vat duppede hun forsigtigt spritten på. Hun havde taget noget stof i munden så hun ikke bed sig i læben af bar' smærte. Nu maglede hun kun nål og tråd.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 14:23

Dust kunne godt mærke på hende, at hun fandt lidt tryghed ved ham, og da hun havde accepteret hans foreslog, fulgte han hende ind i elevatoren og kørte med hende op til lejligheden. I det øjeblik de nåede derop, trådte han hurtigt ind i lejligheden for at finde nål og tråd, da hun ret så hurtigt havde fundet førstehjælpskassen, og det gik egentlig meget hurtigt for ham også, så han kom ind til hende med det samme.
"Så lille ven, fald nu til ro og lad mig klare dit sår, nu læner du dig tilbage og bider sammen i den dims du har i munden!" sagde han roligt og trak sit skarp retter sværd, for at plante det i væggen så håndtaget sad foran hende "Tag fat i håndtaget så du ikke skader dine hænder, når du knuer dem hårdt sammen!"
Dust tog roligt vatten med sprit på, placerede hendes ben så det lå sikkert henover hans skød, og begyndte forsigtigt at rense hendes sår og ben, for den værse gang blod og skidt. Han virkede utroligt erfaren med sår, for på ingen tid havde han renset hendes sår med et minimum af smerte, og tjekkede såret om der var nogen rester af patronen i det. Derefter tog han synålen, og bandt snoren fast i nåleøjet, før han så hende i øjnene som et slags 'er du klar?' øjeblik, og gik så i gang med at sy hende sammen, med en utroligt rolig hånd som om det virkelig bare var hverdag for ham.
Efter syningen var ordnet og bundet så den ikke gik op, lagde han en god og fast forbinding om hendes ben, der nærmest kunne virke lindrende for smerten i såret efter syningen, fordi syningen ikke pressede det sammen alene mere, og forbindingen gjorde det nemmere for hende, at støtte på det beskadiget ben. Hans øjne mødte hendes, og han holdt hånden frem mod hende, så hun kunne tage den når hun havde sundet sig, og var klar til at komme med ham.
"Jeg har noget drikkelse, hvis du har brug for en sjat at sunde dig på?" foreslog han roligt, og rejste sig op så hun kunne læne sig op af ham, som en anden levende krøkke.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 20:42

Uden tøven stolede hun på ham. 'lille... jeg er ikke lille..' tænkte hun. men gjorde nu alligevel det han sagde. Hun greb om skærftet. Hun kiggede på det han gjorde da han rensede såret. det sved og hun kneb øjnene sammen af bare smerte.
Det sortnede lidt for hendes øjne. det hun havde gennem levet af smerte før, var ikke til at sammenligne med det her. Et lille smertes støn undslap hende og hun bed i stoffet. Det her var jo kun rensningen. Han var ikke begyndt at sy endnu.
Hun åbnede igen øjnene og nikkede til ham så han kunne begynde at sy. Da han begyndte at sy pep hun lidt og kiggede væk.

efter at han havde lagt forbindingen kiggede hun på ham igen og tog hans hånd. "Tja hvis du har noget vand vil jeg da have det." hun trak forsigtig buksebenet ned igen og støttede sig til ham. "Har du prøvet det før, eller er du bare et naturtalent?" hun grinede lidt for at skjule smerten. Hun så lidt den anden vej.
Da hun havde fået noget vand pegede hun på elevatoren og begyndte at halte hen i mod den. Da hun nåede hen til elevatoren, pressede hun på kælder knappen og så på Dust med er lille smil. "Tak fordi du lappede mig sammen." hun puffede lidt til ham og kiggede ind i væggen igen.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/9/2013, 21:43

Dust greb hans sværd da hun støttede sig til ham, og trak det ud af væggen, for så at placere det på hans ryg, mens han lyttede til hvad hun sagde. Da hun så spurgte efter noget vand, sendte han noget sand ud i køkkenet som fandt en flaske vand i køleskabet, som blev transporteret ind til hende mens de stod og snakkede sammen.
"Tja lad os bare sige at der var en gang før jeg var lavet af sand, hvor jeg måske havde det med at ende i situationer, hvor jeg skulle lappes sammen selv igen, og siden jeg ikke rigtig har en særlig god evne til at stole på andre, blev jeg jo nød til at lære det selv, på den hårde måde!" sagde han lettere henkastet, mens han hjalp hende med at komme hen til elevatoren.

Han smilede roligt til hende, efter hun havde takket ham for at lappe hende sammen, og puffede til ham, men da hun stod og kiggede ind i væggen, lagde han blidt en hånd mod hendes kind, og førte hendes ansigt til siden med et blidt skub, så hun endte med nu at stå og se ham i øjnene. Han smilede roligt til hende, nussede blidt hendes kind med tommelfingeren, og prikkede hende blidt på næsen med sin egen næse.
"Det var så lidt smukke, men jeg er ikke lige just helt oppe og køre, over den situation vi er i lige nu, for nu har jeg en skadet varulv der har svært ved at gå, og jeg nægter at efterlade dig, i midten af en zombie inficerede by, især når jeg er på vej et sted hen, hvor du er mere i sikkerhed fra zombierne, og hvor jeg kan nyde godt af at snakke med dig!" sagde han roligt mens elevatoren kørte ned i kælderen igen "Tag dit våben frem, og sigt efter hovedet hvis der kommer en zombie i vejen!"
Der var noget dominerende over hans sidste sætning, men på en yderst tiltrækkende måde, som om hans dominans kun var tiltænkt for at hende, og for at få hende til at føle sig som noget helt specielt for ham. I det øjeblik elevatoren sagde ding, og dørene åbnede sig så de kunne komme ud, løftede han hende blidt op i sine arme, så hun kunne lægge sin frie hånd om hans nakke, og håndtere hendes pistol med hendes sædvanlige hånd, hvorefter han begyndte at gå fremad med målrettede skridt, som om han vidste præcis hvor de skulle hen, hvilket han sådan set også gjorde. Han ville ikke sætte hende fra sig, og hvis hun prøvede at komme til at gå selv, ville han nægte hende det, for han ville gerne sørge for hun havde det godt.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^