IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/11/2013, 21:41

Dust smilede mod hendes læber, som svar på hendes konstatering, mens han fortsatte med hans lettere hårde, og rimeligt heftige knalden af hende. Man kunne mærke på ham, at han nød at knalde hende, og det var mere bemærkeligt når det kom fra ham, da man normalt aldrig kunne mærke noget på ham, men sådan en dejlige ung og frisk kvinde som hende, kunne nemt bringe nydelse til en som Dust, når de lavede den slags ballade, som de var i gang med. Han så hende dybt i øjnene, da hun nappede ham i læben, og knugede hende let ind til sig, da hun hviskede i hans øre.

"Du min kære lille varulv, er en fantastisk kvinde!" hviskede han nydende mod hendes øre, mens han holdt hende tættere ind mod væggen, og blev lidt hårdere ved hendes underliv, da han kunne mærke på hende, ar hun bare lod ham tage føringen over hende.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/11/2013, 22:05

Hun smilede svagt ved lyden af hans stemme, mod hendes øre. ”Fantastisk, siger du… hm, dem må du længere ind til byen med.” mumlede hun svag mod hans øre og nappede blidt ham blidt i øreflippen.
Da han overtog føringen smilede hun kækt og nappede ham en smule hårdere i øreflippen. Hun kunne lide det… måske lidt for meget, men nu var hun der. Mast op mod væggen, med Dust oppe i sig, sukkede hun nydende. ’tag dig sammen og hvis du også kan… ‘ en ny stemme var i hendes hoved. ’men jeg kan ikke.’ Tænkte hun og lukkede øjnene.
Lige nu stolede hun 100 procent på Dust. Han havde hende i sin magt og bestemte. Nydende kyssede hun ham ned ad halsen og op igen. Da hun nåede til hans underkæbe, nappede hun forsigtigt i den bløde hud, med sine tænder. 'se nu at komme væk!' skreg hendes instinkter. 'burde ikke være sammen med en der er som ham... find en af...' hun skubbede tankerne væk og ignorerede den underlige følelse som var opstået i hende.

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/11/2013, 16:40

"Du er en dejlig lille dame Phoenix, den mening kan du ikke ændre!" hviskede han drillende i hendes øre, og strøg hende blidt op af brystet til hendes hage, og kyssede hende på panden, før han strøg hende ned af brystet og siden, til hans hånd var på hendes røv igen, sammen med den anden "Jeg ville ikke have taget dig som min lærling, hvis ikke du var noget specielt smukke!" han strakte halsen, da han mærkede hendes kys, og smilede roligt da hun bed i hans hage, han nød virkelig at have hende i hans magt. Han løftede hende let op, og lagde en hånd på hendes ryg så han kunne holde hende ind til sig, og tog hende med hen til deres tøj, så han kunne ligge hende ned på ryggen, uden at have trukket sig ud af hende, og nu kunne han nemmere tage sig af hendes krop. Han lagde hænderne ind under hendes skuldre, og med nydende lyde tog han hende i hårdere ryk, og et mere heftigt tempo. Man kunne godt mærke på ham, hvor meget han nød at knalde hende, for han nød det hele i fulde drag.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/11/2013, 20:51

Da han løftede hende væk fra muren sukkede hun svagt og trykkede sig ind til ham. ”Det kan du selvfølelig have ret i.” mumlede hun mod hans hals og nussede ham blidt håret.
Imens han lagde hende ned trykkede hun sig mod hans krop og pressede benene om hans hofter, da hun var bange for at hun ville falde det lille stykke, men hun ville jo ikke falde… Det var bare noget hendes hjerne bildte hende ind… han kunne ikke finde på at tabe hende… kunne han?
Hurtigt skubbede hun tanken væk og slappede lidt af da han lagde sine hænder under hendes skuldre.
Hun lukkede øjnene og smilede skævt. ’Dust for fanden… du køre mig ud på et side spor.’ Tænkte hun og nød at han tog hende i hårde ryk, og et heftigt tempo. Han kunne lide det, hun kunne mærke det på ham. ”Dust for fanden.” Sukkede hun og stønnede i takt med det heftige tempo. ”du gør mig sindssyg.” mumlede hun og kyssede ham begærligt på munden.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   23/11/2013, 02:08

Dust kunne ikke finde på at tabe hende, han havde alt for godt fat i hende til det, og han var ikke lige just typen der tabte andre, især ikke når det var nogen han havde sit lem oppe i, og ikke var færdig med endnu. Han brugte sine hænder på hendes skuldre, til at holde hende lidt fast med, så hun ikke kunne give alt for meget efter, når han stødet op i hende, og på den måde kunne han nyde hende fuldt ud, når hendes krop ikke undveg fra at få ham til roden. For at pirre hendes krop lidt, sørgede han for at trække den til sig, så kun spidsen var inden i hende, før han igen stødte helt op i hende igen.
"Jeg tror ikke det er mig der gør dig sindssyg smukke!" sagde han drillende mod hendes læber, mens han med lystigt begær gengældte hendes kys "Jeg tror mere jeg fandt en side af dig, du ikke vidste du havde, før jeg så frækt begyndte at besudle, din yndige krop!" hans ene hånd fandt vej til hendes bryst, som med blid blev masser et, mens han blev ved med at kysse hende "Hvis du kommer op på alle fire, kan det være jeg viser dig endnu mere, du kan blive sindssyg af!" tilføjede han drillende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   23/11/2013, 20:04

Hun lukkede øjnene og kunne mærke den måde han pirrede hende på. ’for en i helvede Dust! Du gør det fandeme godt.’ Tænkte hun og knurrede kælent ad ham.
Et lille smil bredte si om hendes mund da han snakkede. ”Det tror jeg du har ret i.” hendes stemme var lav og kælen. Da han masserede hendes bryst, smilede hun svagt og nød hans kys.
Et lille grin undslap hendes mund da han hentydede til at komme op på alle fire. ”Du vil gerne gøre mig sindssyg?” Hun fnisede og åbnede øjnene. Med et blidt blik så hun ind i hans røde øjne og smilede skævt. ”Det kunne da overvejes.” Sagde hun roligt og kørte en hånd i gennem hans hår, efter roligt at have betragtet ham nikkede hun blidt. ”Jeg er frisk, nu da jeg tænker over det.” sagde hun drillende og så på ham.
Skulle hun bare fjerne sig? eller havde han en idé til det? ’han har et eller andet i bag hånden, det ved jeg bare.’
Roligt trykkede hun hans hoved ned til hendes og kyssede ham. Forsigtigt åbnede hun sin mund og smagte på hans læber.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/11/2013, 00:00

"Sindssyge bringer det bedste frem, i selv de mest rolige væsner, og selv de mest geniale væsner, ville aldrig have nået så langt, hvis ikke det var for den sindssyge de besad, så det er godt du lære sindssyg en nu, hvor du er sammen med en ekspert på feltet!" sagde han drillende, og lod sig trække ned til hende for at kysse hende, og byde hendes tunge velkommen i hans mund, ved at gengælde snaven mens han fortsat byggede sig, med at knalde hende. Efter lidt tid, trak han hovedet til sig med et tomt smil på læben, mens han så hende dybt i øjnene, han trak sig ud af hende og flyttede sig, så hun kunne komme op på alle fire for ham.
"Vend så den smukke krop, så jeg kan fylde dig med min sindssyge, dit sexede væsen!" sagde han drillende, og strøg en finger gennem hendes våde mis, mens han blinkede tirrende til hende. Dust var vist meget erfaren ud i sexuel omgang med kvinder, for trods hans manglende følelser, og manglende kropstemperatur, var han ret ferm til at vedligeholde spændingen og nydelsen, i stedet for blot at vælge en stilling, og knalde til han var færdig. Personligt fandt han det meget sjovere, at nyde hans sexpartner i flere forskellige stillinger, og sørge for at hun følte sig mere forkældet, så også hun fik en god oplevelse ud af det, og måske endda fik lyst til at gøre det igen.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/11/2013, 14:29

Da Dust trak sig ud ad hende, kunne hun mærke hvor meget hun havde nydt det. Det var lidt som om der manglede noget da han fjernede sig… ’underligt’ tænkte hun kort og smilede over hans ord. ”Hm, du fylder mig nok mere med noget andet, søde ven.” sagde hun drillende og mærkede en kold finger mellem hendes ben. Hun stivnede kort og grinede lidt efter.
”Det med at du har kolde finger, det giver en et lille chok.” grinede hun. Hans manglende varme, gav faktisk det hele en lidt anden effekt, en bedre effekt.
Hun rejste sig roligt op på sine knæ og vendte sig stille om, så hun kun skulle bøge sig frem over. Men inden strakte hun sig og rullede med skuldrene en enkelt gang. Hun kunne godt lide den måde han gik frem på… lige på og hårdt.
Hun lænede sig frem over og landede på sine hænder. I en forsigtig bevægelse drejede hun hovedet og så på Dust ud af øjenkrogen. Et frækt smil kunne ses på hendes læber. Hun var klar til at blive gjort mere sindssyg, end før… klar til at finde endnu en ny side af sig selv.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/11/2013, 18:24

"Jeg fylder dig med mine lyster, og det er måske det der sindssyg en der kommer i dig, udspringer fra min lille fødte!" sagde han roligt drillende, mens hans hånd strøg hende op af maven "Et lille chok, fremkaldt af vores temperatur forskelle, kan jo kun være godt for dig, og heldigt for mig! Så kan det jo være du vil have mere, næste gang du vil udforske de sider af dig selv, som jeg har fundet frem!"
Med et smil på læben, fulgte Dust'es øjne hendes fine krop, mens hun satte sig op på knæene, rullede med skuldrende og gik ned på alle fire, så han havde god udsigt til hendes røv, og hendes smukke kropsformer. Han lagde en hånd på hendes røv, og strøg hende hen af hoften, videre op af hendes mave, hele vejen op til hendes bryst, som han tog om og masserede, mens hans anden hånd fulgte samme rute på den anden side af hende, og han satte sig til rette bag hende. Da begge hans hænder havde fat om hendes bryster, og masserede dem som var hendes bryster, noget af det bedste han havde haft fingrene i, tøvede han ikke et sekund med at komme til igen, han ramte plet i første hug, og kørte den helt i bund på hende.

"Jeg kunne godt vende mig til, at gøre dig sindssyg på jævnligt basis smukke!" sagde han frækt, mens han uden at gøre det hårdt mod hende, holdt hende fast ved brysterne, så hun ikke gyngede for meget når han stødet ind i hende, mens han kneppede lystigt. Hans højre hånd, slap hendes bryst og strøg blidt hendes hals og skulder, og mens han fortsat kneppede hende, trak han esset i ærmet. Han trak hende blidt op på knæ, så hun nu havde ryggen mod ham, og hans lem pumpende i hende, hans hånd gik fra skulderen, ned af hendes mave mod hendes klit, og som et rent instinkt i ham, fandt hendes klit i første forsøg. Han sad nu og havde godt gang i hende, med pikken der kneppede hende lystigt, hans venstre hånd der kasserede hendes bryst, højre hånd der ornanerede hende kærligt og heftigt, mens han tirrende kyssede hende op af halsen, og kappede i hendes øreflip.
"Er det noget min lille godte, kan blive helt sindssyg af?" hviskede han tirrende i hendes øre.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   25/11/2013, 17:47

Da hun mærkede ham stryge hende op ad kroppen, smilede hun og lukkede øjnene. Hans hænder på hendes krop, det føltes bare godt. Hun kunne ikke rigtig forstå at hun var endt der eller at noget så sexede, som væsnet Dust, knaldede hende. Det gav bare ikke mening i hendes verden.
Han hev hende tilbage fra hendes tanker da, han masserede hendes bryster og kørte den i bund. Hun gispede en gang på grund af temperatur forskellene. For fanden hvor var det lækkert!

Hun lyttede roligt og stønnede nydende. ”Hm, kunne være at jeg skulle overveje det.” sagde hun drilskt, og stønnede igen, da han slap hendes bryst og strøg hende roligt over halsen og skulderen.
Hun havde ikke forvendte at han ville trække hende op, så det kom som en overraskelse. Hans kolde krop mod hendes føltes dejlig og betryggende. Hun lukkede øjnene og mærkede kuldegysninger sprede sig fra hvor hans hånd rørte. Da han så fandt hendes klit stønnede hun svagt. ’Han ved sq hvad han gør.’ Tænkte hun og lagde sin venstre hånd oven på hans venstre og lavede små cirkler på hans håndryg. Hun lagde der efter sin anden bag hans nakke og nussede ham i hår grænsen, hun nød den måde han pirrede hende på og elskede generelt bare at han tog sig af hende.
”Om jeg bliver sindssyg?” Hun klukkede lidt og svarede sødt. ”Tror snart at sindssygehospitalet afviser mig hvis jeg beder om at blive indlagt.”
Hun kunne ikke andet end nyde hans krop og hans manglede varme, som bare tændte hende mere ende hvis han havde haft en normal kropsvarme, men hendes lidt varmere krop spillede og så lidt, da det jo bare gjorde ham koldere end normalt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   26/11/2013, 21:00

Man kunne jo ikke andet end nyde det, når man knaldede sådan en frisk og ung krop, som den krop Phoenix havde. Hendes varulve varme gjorde det kun bedre, og med den dejlige med villighed hun havde, der gjorde det muligt for ham at gøre hvad han ville med hende, var som kirsebæret på toppen af en lækker isdessert, som han ville have rub og stub af.
"Jeg synes ikke du skulle overveje det smukke, du skal bare gøre det!" hviskede han tørrende i hendes øre, mens han holdt hende helt ind til sig "Tænk på det! Du kan få det her, hver gang dine lyster har brug for at komme ud! Jeg kan tilfredsstille de dyriske lyster, du nu engang går og gemmer på, inde bag de smukke bryster jeg så gladeligt befamler! Jeg kan fylde din stramme lille mis, hver gang du har lyst til at udforske, dine mere lystige sider!" han slikkede hende blidt op af halsen, og nappede hende blidt i øreflippen, mens han fortsatte sin heftige behandling af hende, og lystigt kneppede hende i hårde ryk.
"Du kan få så meget hygge sammen med mig, at intet galehus så meget som ville overveje, at indlægge dig hos dem!" tilføjede han drillende, og ramte et rigtig godt tempo han kunne onanere hende i, sammen med hans pik der pumpedes i hende, og hans anden hånd der masserede hendes bryst, og legede med hendes brystvorte.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   26/11/2013, 21:26

Hun rødmede svagt da han snakkede om at ville gøre det igen. ”Nu får vi og se.” Sagde hun drillende. Hun overvejede det kort, men da hun tænkte nærmere over det, føltes det bare forkert. Han var jo hendes mester og hun var lærlingen… det var bare forkert, men det føltes nu ret godt alligevel. En mindre kamp fandt sted i hende imens han pumpede løs i hende. Men det nyttede ikke noget at tænke… hun tabte tråden hver gang han stødede op i hende.
Hun grinede og sukkede nydende da han slikkede hende op ad halsen. ”jeg ved sku ikke helt, det her skal først lige sive ind i mit hoved.” Sagde hun grinene.
I mens han legede med hendes bryst, pumpede i hende og forkælede hende, mærkede hun faktisk trætheden i kroppen. ’Hvordan kan jeg være træt?!’ tænkte hun. Det var jo nærmest umuligt hun havde jo sovet en del.. men okay så..
”Giver du massage?” Spurgte hun roligt og stønnede en enkelt gang før hun fortsatte. ”Jeg er en smule træt, men hvis du giver, gør jeg senere.” hun smilede roligt og håbede han ville gøre det for hende.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   26/11/2013, 23:21

"Så lad du det bare sive ind, min kære lille skønhed!" hviskede han forførende, mens han kærligt strøg hende fra brystet, ned til maven og stoppede der, for blidt at holde hende ind til sig, i det han huggede en sidste gang op i hende og holdt hende fast, mens han kom op i hende, med en nydende lyd mod hendes øre "Men mens du lader det sive ind, så glem ikke hvor god sex du lige har givet mig! Jeg kunne godt finde på, at komme tilbage til dig, for at få mere af samme skuffe!" han kyssede hende blidt bag øret, mens han med begge hænder strøg hendes mave og bryster. Han placerede blidt hænderne på hendes hofter, og trak sig ud af hende, før han med forførende bevægelser fik hende ned på ryggen, og lagde sig hen over hende.
"Hvis du vil masseres, kan du jo få din sexede mås ned i sengen, hvor du kan ligge behageligt, men jeg tager ikke mod gengæld, min krop er lavet af sand så jeg kan ikke mærke!" sagde han roligt, mens han så hende i øjnene.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/11/2013, 16:38

Hun lukkede øjnene imens han strøg hende ned ad maven og stønnede svagt da han huggede op i hende. Da han lavede en nydende lyd i hendes øre fik hun kuldegysninger over hele kroppen.
Hun lod ham røre hende i mens hun snakkede. ”Det er vidst noget du skal huske og ikke jeg, men jeg tror ikke at jeg glemmer hvilken form for sex jeg lige har fået.” hendes stemme var blid og lød slet ikke som hendes.
Da han lagde hende ned på ryggen smilede hun tilfreds og lagde armene om ham. ”Hvis du ikke kan mærke noget… kunne du så ikke mærke at du knalede mig? Sorry er nød til lige at forstå det.” sagde hun drillende og kyssede ham på hagen. ”Og hvis jeg skal ned i sengen, kræver det du flytter din dejlige krop.” hun grinede lidt og puffede ham blidt væk fra sig.
Yndefuldt kom hun op og stå. Langsomt strakte hun sin krop, og fik rystet sine ben. Arene på indersiden af hendes lår bevægede sig i takt med hendes gang. Hun var øm i kroppen, men om det var fordi hun havde haft sex med Dust eller om det var fra hendes forvandling vidste hun ikke helt.
Roligt bøjede hun sig ned og samlede sine trusser op og tog dem på. Resten af tøjet tog hun bare op i armene og så hen på Dust. ”Nå? skal du med ned? Eller skal jeg give mig selv massage?” spurgte hun drillene og tøffede hurtigt hen over taget og ind i elevatoren. Hun trykkede på knappen og råbte: ”HVEM KOMMER FØRST!” døren lukkede og hun var på vej ned mod etagen hvor værelset var.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/11/2013, 12:41

"Min sand evne bliver inaktiv, når jeg bliver udsat for noget der er vådt, så jeg ikke kan gære min krop til sand, så jeg kan mærke når jeg knalder nogen, eller centrere min koncentration i at være af kød og blod, men udover det når jeg slapper af er jeg af sand!" forklarede han roligt, og smilede et tomt smil til hende, ført han flyttede sig fra hende så hun kunne rejse sig. Han nød synet af hende mens hun tog trusser på, og greb sit eget undertøj for at tage det på mens hun gik mod elevatoren, og ved lyden af hende der råbte hvem kommer først, reagerede han hurtigt. Hans krop blev til sand, der greb hans tøj og sværd, og brugte trapperne derned til værelset.
Da elevator døren ind til lejligheden åbnede, stod Dust allerede lænet op af væggen, hans sværd stod ved siden af ham med tøjet over dem, og han smilede roligt til hende mens han blinkede med øjet.

"Få så din sexede krop ind i soveværelset, så jeg kan forkælde dig smukke!" sagde han roligt drillende, og rettede sig let op, for at gå ind i soveværelset "Og så skal du lige fortælle mig, om de ar du går rundt med smukke!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/12/2013, 12:19

Imens hun stod i elevatoren, stod hun og rystede på hovedet. ”Hvad fanden har jeg lavet?! Det her ligner slet ikke mig!” hun sukkede og smilede af sig selv. det havde været så rart at blive forkælet, og det var nu dejligt at udforske sig selv, sammen med en som hun følte sig tiltrukket af, men der var noget som nagede hende inderst inde, hvad det var… tja, det måtte guderne jo vide.
Da døren åbnede, kunne hun se Dust stå og vente på hende. ”hm, der kan man se. Du var hurtigst.” hun grinede blidt og gengældte hans blink. ”Javel, skal jeg nok.” hun grinede blidt og gik roligt ind ad døren han. Hun stivnede da han på pegede hendes ar, og al farven forsvandt fra hendes kinder. Skulle hun fortælle ham det? Ville det være klogt?
Hun sukkede svagt og rankede sig. Med nogle rolige skridt var hun inde i soveværelset. Hun kastede hendes tøj hen mod en kommode og lagde sig på ryggen i sengen. Der lå hun i noget tid inden hun tog sig sammen til at sige noget. ”Hm, de ar jeg har… tja… ” roligt satte hun sig op og trak benene op til sig. ”Jeg har dem fra… øm…” hvordan skulle hun dog forklare det?! ”Hvor fanden skal jeg begynde?!” mumlede hun opgivende og tog en pude og satte den foran sit ansigt. ”Jeg hader dem.” sagde hun utydeligt ind i mod puden.
Flere minder var forbundet med hendes ar og hendes mørke baggrund, hun ikke selv kendte. Der var flere grunde til at hun havde dem, og de fleste var ikke lige frem behagelige.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/12/2013, 02:38

Hans blik opfattede straks hvordan hun reagerede, da han spurgte ind til hendes ar, og med rolige skridt fyldte han efter hende ind i soveværelset, hvor han satte sig på kanten af sengen, og betragtede hende mens hun prøvede at finde ud af, hvor hun skulle starte, på hendes forklaring af hvor hun havde hendes ar fra. Da hun kom frem til det punkt, hvor hun sagde at hun hadet sine ar, kravlede han let op i sengen til hende, tog puden fra hende og lagde den bag hende, før han blidt skubbede hende ned på ryggen, og lagde sig over hende så han havde, hendes ben på hver side af ham, og han kunne se hende dybt ind i øjnene.
"Typer som os, der kæmper for at overleve i denne kaotiske verden, har som regel vores historie skrevet, i de ar vi har på kroppen!" forklarede han roligt, mens han strøg hånden gennem hendes hår "Se blot på min overkrop, jeg har snart ikke plads til flere ar, alene de dybe huler jeg har ned af rygsøjlen, er en del af min livs historie! Jeg er ikke stolt af dem alle, og mange af dem har været smertefulde, men jeg skammer mig ikke over dem, for jeg ved at så snart jeg gør det, er det præcis det samme som at skamme sig over sin fortid, og den man er!" han lænede sig ned mod hende, og gav hende et kys, før han lagde sig til rette over hende, så hun kunne nyde hans kølige krop mod hendes.
"Jeg vil ikke forlange at du fortæller mig, hvor du har fået dine ar fra, men du bør ikke hade de ar, selvom de minder dig om en smertefuld fortid!" sagde han roligt.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/12/2013, 07:48

Hun skulle til at protestere da han trak puden væk of lagde sig oven på hende, men i stedet lyttede hun og tænkte på hvor hun skulle begynde.
Hun sukkede roligt da han lod en hånd glide igennem hendes hvide hår og smilede svagt. Han havde ret. Det var hendes livs historie, set store sorte mærke på hendes ryg, de lange og de runde ar på hendes lår. Men der var stadig det de gemte.
Hun gengældte blidt hans kys og smilede til ham. ”Nu er det bare sådan at du jo har kæmpet… jeg er bare blevet…” hun sukkede opgivende og lukkede sine øjne. ”Når man ikke lige frem er beskyttet om natten, og aftenen, så sker der mange ting… mange forfærdelige ting. Da jeg var omkrig de 14, var jeg ikke helt så kæk som jeg er nu, og i dag slår jeg fra mig, men der ture jeg ikke gøre noget. Så en ubeskyttet ung pige på 14 ender nemt i hænderne på klamme fulde mænd.” hun åbnede sine øjne og så ind i Dust’s. ”De runde ar er fra før jeg kan huske, og det vil sige længere tid end 2 år.” hun kunne mærke en trykken for brystet. ”De sorte mærker jeg har på ryggen, kender jeg ikke noget til. Og jeg har seriøst ingen anelse om resten af mine ar. Men mange af de lange på indersiden af mine lå, har jeg fået under en eller flere mislykkedes voldtægter.”
Hun sukkede og var glad for at hun havde fortalt det. Det var lidt som om en lille byrde var løftet en smule fra hendes skuldre og en sten var blevet fjernet fra hendes mave. ”Det var det. Der er ikke mere jeg kan sige til dig.” roligt lagde hun armene om nakken på ham og trak ham helt ned til hende. ”Og nu til noget lidt mere positivt. Den der massage.” hun smilede sødt og kyssede ham blidt på munden.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/12/2013, 10:47

Dust lyttede til hvad hun sagde, han ville ikke misse et eneste ord hun ytrede, mens hun fortalte ham om hende selv, mens han blidt strøg en hånd gennem hendes hår. Da hun så havde fortalt ham om det, lod han sig trække ned til hende, hvor han blidt lagde sin kind mod hendes, og nussede sig blidt ind mod hendes kind, med et roligt smil på læben.
"Under mine vinger, skal jeg nok sørge for at ingen, kan lægge hånd på dig uden som minimum, at skulle kæmpe en hård kamp for at komme tæt på dig!" hviskede han roligt i hendes øre, og gav hende et blidt kys bag øret "Jeg har et lille sted vi nok skal hen, før vi begynder din træning, men det kan jeg jo fortælle dig alt om, når jeg har givet dig den massage, og du har fået en god nats søvn!" han rettede sig let op, så han kunne se hende dybt i øjnene, og smilede sit rolige smil, før han let prikkede hende på næsen med hans egen, før han rettede sig op igen.

"Nu skal min kære lille varulv, bare slappe helt af i sin smukke krop, og så sørge jeg for at massere dig, til du føler dig dejligt afslappet!" sagde han roligt, og satte sig til rette over hende, før han blidt gik i gang med at massere hende. Han virkede til at vide hvad han gjorde, for han gik efter de punkter på hendes krop, hvor han via massagen kunne få hendes muskler til at slappe af, og han smilede til hende en gang imellem, gør at se hvordan hun reagerede, på den massage han gav hende.
"Fortæl mig en gang smukke, hvis du kunne vælge mellem hvilken som helst, magisk tilegnet evne du kunne tænke dig, eller som jeg umiddelbart kunne komme i tanker om, hvad ville du så vælge?" spurgte han roligt og så hende i øjnene, mens han masserede hende kærligt ned af maven, da han snart ville bevæge sig langsomt ned af hendes ben.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   3/12/2013, 08:08

Et lille smil dannedes om hendes læber da han snakkede om at beskytte hende. Det kunne være rart, men nu var det bare sådan at hun var en om vandrende katastrofe og hun sørgede altid for at komme i problemer. ”Tak, men nej tak. Det er et fuldtids job og beskytte en som er en omvandrende katastrofe.” hun mærkede en mængde kuldegysninger blive sluppet løs da han kyssede hende bag øret. Igen fangede han hendes opmærksomhed. ”Nu bliver jeg nysgerrig.” mumlede hun imens, han prikkede hende på næsen ”Hvor henne?” spurgte hun glad og smilede uskyldigt til ham, i mens han satte sig op.

Hun lukkede øjnene og sukkede blidt. Hun følte sig som en forkælet prinsesse. Først godt sex og nu en lækker massage, hvad mere kunne hun dog ønske sig! forsigtigt åbnede hun det ene øje og så Dust smile til hende. Hun følte sig helt afslappet, rolig og tryg.
Hun blev revet ud af hendes tanker og lyttede til ham. ”Hvad jeg ville vælge… nok det som mit navn antyder. Phoenix, det er det jeg ville vælge.” sagde hun glad, det kunne godt være at det var originalt at vælge noget som man hed, men hun havde altid været fascineret over de phoenix’er hun havde set. Den måde det fik sig selv til at eksplodere og antænde ting bare ved at knipse. Det var så imponerende at se på, med mindre man følte det på sin egen krop.
Hun smilede roligt da han mærkede hans hænder ned ad hendes mave og ned over hendes ben. Hun nød det i fulde drag. Hvordan skulle man ikke kunne nyde det? lækker fyr i bar over krop, massere dig. Okay det her trumfede alt fra andet hun havde oplevet sammen med ham.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   3/12/2013, 09:05

"Det får du af vide i morgen smukke, lige nu skal du bare slappe af, og nyde en god massage!" sagde han drillende, mens han lige så stille bevægede sig ned af hendes lår, og masserede hendes krop. Han så hende i øjnene, da han hørte hvilken form for evne hun ville vælge "Det er jo næsten synd, at en med så meget potentiale som dig, vælger en indlærings evne, i stedet for noget stærkere så som min logia frugt evner, eller måske bare en simpel ting, såsom death walk eller noget andet stærkt, du virkelig vil kunne leve op til!" han strøg hende kort på maven med et smil på læben, før han gav tegn til hende om, at hun skulle vende sig om på maven.
Han fortsatte først sin massage, da hun havde vent sig om som han havde bedt om.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   5/12/2013, 07:45

Hun grinede kort over ham. ”Men jeg vil vide det nu.” hun så lidt pige fornærmet ud, imens der var et drillende glimt i hendes øjne. ”Så håber jeg tiden går stærkt… meget stærkt.” hun mærkede hans kolde hænder på hendes lår, og nød at blive forkælet. Alle hendes muskler slappede af og hun kunne knapt nok koncentrere sig.
Men det om hans forslag til nogle evner fik hende til at tænke sig om. Hvad var der enlig for nogen logia frugter? Hvad kunne de forskellige? Hvordan så de ud? Hvor fandtes de? ’Arrrr! Flere spørgsmål… ‘ skreg hendes hjerne. ”Hm… det ved jeg ikke, jeg kender ikke ret meget til de forskellige former for evner.” hun smilede til Dust og vendte sig roligt om så hun lå på maven i en behagelig stilling. ”Hvilke forskellige frugter er der enlig? Og hvad kan de få ens kop til at gøre? Jeg er sådan pænt blank over for sådan noget.” hun smilede svagt og foldede hænderne under panden. Hun mærkede hans hænder endnu en gang tage fadt om de ømme og spændte muskler. ”Hold nu kæft hvor er det her lækkert.” mumlede hun ned i madrassen og smilede over hele hovedet, hvad Dust ikke kunne se.

//sorry det blev kort^^

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   5/12/2013, 20:42

"Altså der findes 3 kategorier af djævle frugter, som de alle sammen bliver fordelt under, alt efter hvilken evne frugten giver til den der spiser den!" forklarede han roligt, mens han kasserede hende "Logia kategorien er den stærkeste type der findes, og der høre min sand frugt ind under, sammen med alle djævlefrugter der giver natur element kræfter, så som lyn, is, smoke, ild og sådan noget! Den midterste eller næststærkeste type, hedder zoan frugter, der indbefatter alle frugter som giver spiseren, dyre forvandlings kræfter, så som zebra, giraf, menneske, falke og sådan! Den svageste type hedder paramecia frugter, og dækker over alle andre typer frugter, som ikke høre til, i de andre kategorier! Der er det som regel meget basale, og underlige evner du kan få, såsom gum-gum frugten, der laver spiseren om til gummi, eller trans frugten der gør at spiseren, kan forvandle sig til en kopi af alle dem, som de før har rørt ved, og sådan nogle ting! Så hvad angår paramecia frugter, er det utroligt varierende hvad de kan, og som det er med alle djævlefrugter, så det kun fantasien der sætter grænser for, hvad du kan bruge kræfterne til!"
Det var utroligt, så meget han vidste om disse frugter, og når de kom til hans lager den næste dag, ville hun helt sikkert blive overrasket over, hvor mange af dem han havde i sin besiddelse, og det faktum at han kendte dem alle sammen. Han havde selvfølgelig også andre genstande, der på forskellige måder kunne overføre kræfter, og det hele var kategoriseret sådan, at der var et lager og en logbog, til foreksempel djævlefrugter, til ting af egyptisk oprindelse, våben med special evner, og hvad han nu ellers havde i sin besiddelse.

"Men min samling af djævlefrugter, og min viden om hvad man vil være i stand til, når man har indtaget dem, er skam ikke det eneste jeg har på mit magiske lager, jeg har en helt masse andre ting, med andre evner og svagheder som vi kan se på, når vi kommer dertil!" sagde han tænkende, mens han masserede hende fra lårene, og videre op af ryggen, da han hørte hende sige mod puden at dette var lækkert "Og det er godt du kan lide massagen smukke, det er sjældent jeg giver andre den slags, men det er dejligt at nu jeg endelig gør det, er det på en lækker ung sag som dig!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   7/12/2013, 09:36

Phoenix var imponeret. Alle de forskellige frugter som kunne give, for skellige evner. Da han var færdig med at snakkede smilede hun svagt og sagde: ”Se nu har jeg altid været fascineret af ild, så det jeg nok allerhelst ville have, ville nok være Logia frugtens ild, men ellers at kunne forvandle sig til en kopi af en person man har mødt, ville også være ret cool.” hun drejede hovedet og så på ham med et smil. ”Men for at være helt ærlig, tror jeg ikke jeg kan bestemme mig. der er så mange tiltrækkende evner,” et lille glimt lå i hendes øjne som indikerede at hun var spændt på hvad de skulle i morgen, eller efter hun havde sovet.

Hun rakte ud efter en pude som lå inærheden af hende og trak den hen til sig. Hun lagde den under hovedet og lagde sine hænder under puden. Her kunne hun godt sove, eller bare slappe af.
Men hun reagerede hurtigt da han afslørede hvor de skulle hen. ”Dit lager? HA! Du afslørede det. Hun smilede triumferende. ”Hm, sådan noget som våben? Eller hvad? Helt ærligt… nu kan jeg da langt fra falde i søvn.” men inden hun havde talt helt færdig blev hun afbrudt af en gaben. ”Okay, måske kan jeg godt sove alligevel.” grinede hun og lagde sig til rette med hovedet på puden.
”mm…” mumlede hun og smilede svagt. Hun havde ingen problemer med at slappe af. ”Men hvad mener du med endelig?” hun rynkede svagt øjenbrynene og smilede skævt, med lukkede øjne. Ikke at hun ikke nød at han gjorde det, men bare for at få mere ud af det. Så hun kunne fokusere på hans berøringer og han stemme.
Langsomt var hun begyndt at døse hen i en let søvn, mens hun stadig var ved bevidsthed. Hun kunne mærke at søvnen langsomt overtog og gjorde hendes øjne tunge samt at sløre hendes reaktion.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   7/12/2013, 12:18

"Du må forstå, at jeg holder min logia frugt samling, meget tæt ind til kroppen, jeg har efterhånden samlet dem alle i logia kategorien, med det ene formål at undgå en situation, hvor en kreativ bruger skulle få fingrene i en af dem, og rent faktisk have en potentiel chance for at nakke mig!" sagde han tænkende, mens han massere de hende op af ryggen "Men for hver frugt man finder, er der betingelser for hvad evnen kan høre, og hvad evnen ikke kan gøre! Foreksempel trans-trans frugten, der gør du kan kopiere andres udseende, fungere kun under bestemte forholds regler! Hvis du spiser den, kan du kun kopier væsner du har rørt ved, og det er kun deres krop du kan kopiere, dit tøj forbliver det samme, og forvandlingen sker med bestemte berøringer, så paramezia frugter som den, kan være meget begrænset i forhold, til andre typer frugter! Men vi kan finde ud af det i morgen, så kan jeg præsenterer dig for et langt større udvalg!"

"Tja vi kom jo så godt ind på emnet, at jeg lige så godt kunne afsløre det for dig, men ja vores mål i morgen er mit lager, bestående af evne givende sjældenheder, jeg er en fanatisk samler af den slags, og jeg har efterhånden fået en stor samling af sager, så der er masser af ting du kan vælge imellem!" sagde han roligt, mens han nåede til hendes skuldre, der var det sidste punkt på hendes krop, som han kunne massere "Og med endelig, er sådan set bare det, at jeg meget sjældent massere andre væsner, så når jeg endelig får muligheden for det, er det rart at det er på en smuk ung dame som dig!" han slap hende, da han var færdig med at massere hendes krop, og lagde sig så til rette ved siden af hende, efter han havde lagt en dyne over hende, så hun bare kunne slappe helt af.
"Men sov nu, min kære lærling, sov trygt og godt så du er udhvilet og klar, til når vi tager ud til mit lager i morgen, og finder en interessant evne til dig!" han sneg en hånd ind under dynen, og strøg hende blidt på ryggen, så hun kunne føle sig tryg velvidende om, at Dust var her hos hende, og tog sig godt af hende som han havde gjort siden de mødtes.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^