IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   8/12/2013, 19:31

Hun lyttede stille til hans ord om frugten og nikkede. ”Så de samler alle de frugter, for at beskytte dig selv?” hun mærkede hans hænder op ad hendes ryg og smilede roligt. ”Men hvis man så opfylder de krag og sådan, hvor længe kan man så efterligne personen?” spurgte hun tænkende og sukkede svagt af nydelse. Hun kunne mærke at alle de spændte muskler i hendes ryg blev afslappede og hendes krop slappede af. ”Hm, jeg glæder mig allerede til at se hvad du har samlet.” mumlede hun glad og smilede svagt.

Hun rettede kort hovedet op og skævede om til ham. ”Som jeg kan vælge i mellem? Hvad pokker fabler du om?” spurgte hun med undren i stemmen og et løftet øjenbryn. Hun havde en idé om det, men hun ville gerne høre det fra ham og være sikker på at hun havde ret.
Da han nåede til hendes skuldre drejede hun hovedet igen og sukkede for at slappe mere af. Hans kolde hænder der lå omkrig hendes nakke, pirrede hende en smule og fik hendes fingre stil at sitre lidt, men hun prøvede at ignorer følelsen som opstod.
”Nåå, på den måde.” Sagde hun grinene og mærkede at han stoppede. ’Var det det? hm… øv.. nå.’ hun rystede svagt på hovedet ad sig selv og mærkede godt dynen blive lagt over hende. ”Tak.” mumlede hun sløvt og smilede fjollet.
”Evne? Hvad fab… ler..” mumlede hun og reagerede på temperatur forskellen mellem dem, igen. ”Skal jeg nok.” mumlede hun glad og sukkede. Forsigtigt, flyttede hun sig så hun lå med ryggen mod hans overkrop og lagde sig i foster stilling så hun ikke fyldte det helt store.

Da søvnen overtog hendes sanser, begyndte drømmene og komme igen. Men dette var ikke en ond drøm, Det var hende, som 5 år måske, der snakkede med en dreng på samme alder. Pigen smilede og hvad det godt, hun grinede også. Phoenix så til og smilede svagt. Det var et sødt minde, det var et hun havde brug for.

Da hun vågnede tittede solen svagt ind ad vinduet. Hun smilede svagt og satte sig op. ”Hm.. det var lækkert.” mumlede hun og trak dynen væk. Hendes krop var stadig helt afslappet, men behagelig. ”Jeg smutter lige i bad.” hurtigt hoppede hun ned op sine fødder, snuppede hendes tøj og gik ud på bade værelset.
Hun tændte for vandet og stillede sig ind under det. Hun strakte sin krop og begyndte at vaske hendes hår. Efter nogle minutter hoppede hun ud af badet og tørrede sin krop. I en let bevægelse viklede hun håndklædet om håret og hoppede i tøjet. Da hun var færdig gik hun ud i køkkenet.

First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   9/12/2013, 10:39

"Ja i bund og grund, logia frugterne er selvfølgelig de stærkeste, og derved hvis nogen anden spiser sådan en, ville det væsen have en stor chance mod mig, men en anden type djævle frugt, krydset med en kreativ bruger, kan sagtens ende op med at være en potentielt stærk modstander, også selvom det er en paramecia frugt spiser mod en logia frugt spiser!" sagde han tænkende, før han hørte hendes spørgsmål om transe frugten, og tænkte efter for lige at huske hvordan den fungerede "Altså sådan som jeg husker det, så fungere den på den måde, at hvis du nu spiste den frugt og rørte ved mig, så vil du resten af dit liv kunne forvandle dig til en kopi af mig, i så lang tid som det passer dig, og lige når det passer dig! En af ulemperne ved frugten er så bare, at du ikke kan slås med nogen, så længe du er forvandlet til en andens udseende, men en fordel ved den er, at hvis du foreksempel har rørt 10 menneskelignende væsner, så kan du blande de forskellige væsner, og lave et helt nyt udseende bestående af detaljer, fra dem du har rørt ved!"

"Og det jeg fabler om, er at jeg har andet end djævlefrugter på mit lager, og i morgen når vi skal derhen, skal vi sammen finde ud af lige præcis hvilken evne, der passer bedst til dig!" sagde han roligt, og nussede let en hånd gennem hendes hår, før han lagde sig bedre til rette, da hun lagde sig i foster stilling med ryggen mod ham. Han lagde blidt armen om livet på hende, efter han havde kravlet ind under dynen til hende, så han kunne nusse hende, direkte på hendes bare maveskind "Det var godt, jeg bliver hos dig hele natten!" hviskede han let i hendes øre, mens han blidt strøg hende på maven, og gav hende et let kys i nakken.
Da hun vågnede næste morgen, havde Dust ikke sovet et eneste sekund, han havde blot ligget hos hende, og nyt godt af hendes varme krop mod hans, mens hun lignede en der havde søde drømme. Han nikkede let som respons, da hun sagde hun lige ville gå i bad, han rejste sig selv op mens hun var derude, tog sit tøj og våben på og gik ud i køkkenet, da han hørte hende gå derud. Med et roligt dog let drillende smil på læben, gik han hen til hende, og lagde armene om livet på hende bagfra, så hun havde ryggen mod ham, og hans hænder på hendes mave, så han kunne holde munden ved hendes øre.

"Øv altså, du så meget frækkere ud nøgen, jeg havde lige håbet at du havde lyst, til lidt frækt og hedt morgensex!" hviskede han drillende, og strøg hende kort på maven, mens han gav hende et kys på halsen, før han slap hende igen "Du må være sulten min kære, så lad os hellere spise lidt inden vi fortsætter vores gøren og laden!"

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   10/12/2013, 08:44

Phoenix lyttede opmærksomt. Hun kunne ikke helt finde hoved og hale i alt, men hun prøvede da. ”Okay…” hun trak det lidt ud og nikkede. ”Jeg forstod næsten alt… tror jeg.” hun grinede lidt og smilede svagt. Men da Dust kom til at snakke om at man ikke kunne kæmpe når man havde spist transe frugten, rynkede hun brynene. ”Hvad? Kan man ikke slås… hvorfor ikke? Eller er det bare sådan det er? Og hvad sker der hvis man gør det? gud hvor har jeg mange spørgsmål…” et lille gin kunne høres under den sidste sætning. Hun havde en del spørgsmål, men at lade dem alle komme ud på en gang, ville Dust hoved eksplodere. Phoenix forstillede sig det og kom til at fnise mere eller minder hysterisk. ”Ups…” hun mærkede farven stige op i hendes kinder. Som ren refleks gemte hun hovedet i puden.

Hendes indre frøs en smule, men tøede hurtigt op igen. ”en evne…” hun undrede sig lidt, men efter hånden fes den ind i hendes hoved, og gav mening. Hun kunne mærke sommerfuglene i hendes mave. Nu skulle søvnen bare hurtigst overstås og turen ud på hans lager, skulle bare gå stærkt. ”Lyder godt.” smilede hun og lukkede øjnene da han lagde en arm om hende og kyssede hende i nakken.
Hun var ikke helt forberedt på da Dust kom bag fra og lagde armene om hende. Hendes instinkter skreg på at hun skulle se at komme væk eller få personen ned med nakken. Men så snart Dust begyndte at tale faldt hun lidt til ro. ”Dust, for fanden.” hun grinede ad ham og himlede med øjnene. ”Glem det makker.” da han slap hende smilede hun svagt og begyndte at kigge rundt. Hun havde ikke rigtig lagt mærke til rummet, fordi da hun sidst var der, var en mindre vred ulv. Mad, mad, mad. ”Jeps jeg skal have noget at spise… og hvem siger vi fortsætter?” hun så på ham med et roligt blik og trommede med fingrene på bordet og smilede kækt til ham. Hun var ikke helt den samme efter hendes drøm.
Men hendes opførsel gav ikke rigtig mening da drømmen var god og havde fået hende til at sove godt. Men det var som om hun var en smule sur… eller ikke sur, måske træt?

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   11/12/2013, 21:31

"Tja man kan vel altid prøve, og se om man er heldig eller ej, men en rigtig man lader altid kvinden bestemme, ellers er man mere en idiot end en mand!" sagde han roligt, som sidste respons på hans lille morgensex forsøg, mens han smilede et tomt smil til hende, og gik hen til skabene gør at se hvad han kunne finde, som de kunne spise "Og nu får du vel ikke kolde fødder vel? Hvis du vil have en evne, så er du nød til at komme med mig, så vi kan finde noget interessant til dig, som du rent faktisk kan bruge til noget, på den måde kan vi sikre os, at du bliver en del stærkere end du allerede er! Og hvis du giver mig lov, kan vi få dig trænet således, at du kan komme op på fuld varulve styrke, det ville give dig en del gode fordele i kamp, men så sandelig også i din dagligdag!"

Dust fandt efterhånden nogle interessante ting, konserveret mad på dåser og andet godt som de kunne bruge, i en god gryderet såsom ris, nogle forskellige slags grønsager på dåse, og noget mere kødholdigt såsom tartelet fyld på dåser. Dust tog tingene ned og satte dem på bordet, han greb en wok han kunne lave det i, og fyrede op under varmen, så dokken kunne blive varmet op mens han åbnede de dåser med mad, der stadig ikke havde overskredet udløbsdatoen. Han hældte væsken fra grønsagerne, og begyndte at blande maden i en fornuftig rækkefølge, så der efterhånden begyndte at komme en liflig duft i køkkenet, han fandt også lidt krydderier, kogte risen, og blandede det i retten, så han til sidst stod med en wok fyldt med hvad der kunne se ud til, at være en lækker og velsmagende ret.
"Nu er der mad, så det bare om at spise til du ikke orker mere, det plejer ast hjælpe på de flestes humør!" sagde han roligt, og dækkede bordet op for dem, før han fandt noget flaske vand til dem.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   13/12/2013, 11:59

Hun så roligt på ham og rystede på hovedet. ”Jeg har sq ikke fået kolde fødder.” hun så på ham i mens han fandt de forskellige ting frem hun sukkede og fortsatte. ”Jeg vil med glæde komme med dig, men det er jeg sandelig opsat på at få en evne.” hun efterlignede hans stemme for at lyde alvorlig, men det faldt ret hurtigt til jorden så hun forsatte i sit eget. ”jeg vil gerne opnå en fuld varulve styrke selv om jeg kun er 16 år.” hun så roligt på ham og satte sig hvor hun havde siddet dagen før.

Hendes øjne fulgte maden han hældte i wokken og hun kunne mærke hendes mave knurre. sidst hun havde spist var hun i Ulve form, og der optog hun ikke næring på samme måde, så lige nu var hendes mave faktisk tom, og den knurrede højt og tydeligt.
”Du beder en varulv om at spise til den er mæt, tror du er glad for at dette ikke er dit ikke er dit hus.” sagde Phoenix i mens han dækkede bordet. Hurtigt snuppede hun tallerknen og tog en skefuld op. Behændigt satte hun tallerknen på bordet og tog hans og puttede noget op på den.
Roligt begyndte hun og spise. ”Wow… det her smager godt, hm, tror jeg skal være mere sammen med dig så jeg kan få noget mere god mad.” hun blinkede kækt til ham og tog en portion mere.

Efter at hun havde spist omkring 3 portioner, så hun på Dust. ”Hm, tak for mad.” hun snuppede et glas og hældte vand op, i et snuptag, drak hun vandet og lænede sig tilbage. Phoenix slog sig roligt på maven og lænede sig over mod ham. ”Hvor skal vi hen?” hun så op på ham med et nysgerrigt blik. Hun lignede sig selv, men hun var samtidig forandret. Hendes blik, var nysgerrigt og hendes stemme var blid, noget den langtfra plejede at være.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/12/2013, 00:50

"Nå det var godt, jeg var lige ved at tro at du var blevet kedelig, men at du er opsat på både at få en god evne, og opnå fuld varulve styrke, viser blot at jeg ikke har taget fejl, da jeg valgte dig som lærling!" sagde han roligt "At opnå gode egenskaber, og udvikle den man er til sit fulde potentiale, er ikke noget alle er istand til, eller overhoved sætter næsen op efter, men at du gør det nu hvor jeg tilbyder dig det, viser blot mig at du kan blive en ukuelig, og måske endda rigtig svær modstander, at få ned med nakken!"
Han tog sin mad til sig, efter hun havde øset op til dem begge, og begyndte stille og roligt at spise sammen med hende. Dust lod hende spise alt hvad hun kunne, og spiste selv resten af maden, og selv med hendes 3 tallerkner, var der stadig nok til 3 tallerkner mad til Dust. Han spiste til dagligt solidt hvis han kunne komme til det, et rent overlevelses princip han klarede sig på, der omhandlede oplagring af hvad end hans krop kunne bruge, i tilfælde af han skulle ende i trænge tider, hvor han kunne tære mere på oplagringen fra maden.

"Tja jeg vil mene, at en mæt lille varulv er en mere glad lille varulv, så hellere at du spiser op, og er mæt og glad, end lave for ælidt mad og du bliver for hurtigt sulten!" sagde han roligt, og smilede tomt til hende, efter de havde spist "Nå men så heldihge som vi er, kan oprydning være ligge meget, vi bor her ikke så vi kan vel bare skride, så velbekomme og lad os se at komme videre! Vi bruger en ret hurtig og nem rejse metode, som mine videnskabsmænd har skabt til mig, i tilfælde af jeg skal et langt stykke på kort til!" han fremdrog hvad der lignede, et lille håndholdt teknologisk udviklet kompas med skærm, og indtastede nogle ting på den, før han gik hen mod hende.
"Vi skal til mit lager, der ligger gemt dybt under Blackwood skoven, så vi slipper i hvert fald for alle zombierne udenfor, og vi kan uforstyrret finde en evne til dig, og starte på din træning i skoven!" sagde han tænkende, før han let førte hende op og stå, så han kunne lægge armen om livet på hende, og holde hende tæt ind til sig mens han så hende i øjnene "Vi 2 kommer til at have det rigtig sjovt fra nu af, jeg håber du er klar til at blive trænet, som du aldrig er blevet trænet før!" han trykkede på dimsen i hans hånd, så de nærmest blev suget ind i den, forsvandt i mørk evighed i lidt tid, og dukkede op et nyt sted, i form af hvad der lignede et køkken i en underjordisk grotte, finslebbet af Dust'es evner indenfor sand brug.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/12/2013, 20:07

”Kedelig?” hendes tone fald var afskyeligt. ”Glem det makker, jeg er for ung til at kede mig.” hun lyttede roligt til ham og nikkede. ”Det bliver noget af en mund fuld.. det ved jeg, men tja, jeg er godt til at gøre det folk ikke vil.” hun så roligt på ham og gav ham ret, det ville blive virkelig svært at udvikle det hun valgte til hendes fordel… meget svært. ”Men hvis vi nu leger med tanken om at jeg får min evne op helt op, tror du så at jeg har en chance mod dig? Eller er det for meget?”
I stil hed spiste de sammen, Phoenix helte den ene skefuld op efter den anden, og der var stadig noget tilbage i wokken. ’bliver den aldrig tømt?!’ hun så også hvordan Dust spiste og spiste. 3 portioner til dem hver. Det var ikke altid Phoenix hade spist sig så mæt som nu, hun plejede ikke at finde rigtig med, eller bare mad som ikke var overskredet datoen alt for meget.
Hun smilede svagt da han havde sagt hun var en mæt og glad varulv. ”Hm, sandt.” hun så roligt op på ham da han sagde de skulle smutte. Hun var heller ikke van til at rydde op efter sig selv, eller hun gjorde det aldrig. ”Videnskabsmænd? Godt så.” hun smilede kækt og lagde benene over kors da han frem drog det der lignede et kompas. ”Og det er helt præcist?” hun pegede på dimsen og smilede kækt til ham.
Alle hendes instinkter skreg da han nævnet en skov. ’SKOV!’ hun så på ham med et stort smil. Hun glædede sig til at sprinte igennem skoven med bladende flyvende op om sig og få frisk luft ned i lungerne… hun kunne mærke sommerfugle flyve rundt nede i maven af bar’ spænding. ”Hm glæder mig allerede til at se og føle det grønne, omkring mig.” Sagde hun tænkende og sukkede svagt. Alle de ting hun kunne gøre i skoven… og det vigtigste, at tilfredsstille ulven der hungrede efter at løbe frit.
”selv følelig er jeg klar til at træne!” jublede hun svagt og så på ham da han trykkede på dimsen. Hun kunne intet se rundt det hele var bare et stort mørke. Hun lukkede øjnene og trykkede sig ind til Dust. Kort efter kunne hun mærke kulde. Hun åbnede øjnene og så den glatte overflade i det som lignede et køkken. ”Og nu vil jeg så gætte på, at vi er i et køkken under Blackwood.” Hun trak sig fra ham og gik hen til den væg som var tættest på hende. Overfladen var slebet helt glat. ”Cool.” hun så roligt rundt og kunne mærke skoven var nær. Hendes ulv skreg retter sagt efter at komme ud og have det sjovt. ’rolig!’ beordrede hun den og så op på Dust, hun kunne ikke vendte med at komme i gang med at træne.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/12/2013, 10:16

"Tja alt efter hvad evne du vælger, og hvor kreativt du bruger den, sammen med din varulve form, samt hvor godt jeg kan træne dig, så skulle det ikke undre mig hvis du kan give mig noget udfordring, men nu må du huske at jeg til den tid, har lært meget mere om din kampstil, og jeg selv har brugt nogle århundrede på, at finpudse og forbedre mine egne evner, men i sidste ende så jo jeg tror du kan blive til noget stort, hvis vi gør det rigtigt!" sagde han tænkende, da hendes spørgsmål faktisk var meget interessant, for når man tænkte på det, så havde han en stor samling af varierende evner, hver med deres form for svaghed til, så når man tog alle de variabler, og krydsede dem med hende og hvad hun kunne, gav det et utal af muligheder for hvor stor modstand hun kunne give ham.
At hun var klar til at komme i gang med træningen, var mere end nok viden for hans vedkommende, og da de var kommet frem til hans hule under skoven, nikkede han roligt til hans spørgsmål, med et tomt smil på læberne, før han kort strøg hende i nakken, som tegn på hun skulle følge med ham, da han gik ind i et tilstødende rum gennem en dør. Det tilstødende rum var gigantisk, og der var endda flere rum til med samme funktion, nemlig evne givere af forskellige arter, der alle var delt op i faktore såsom våben, skjold, frugter, blandet ting, old Egypten og andre forskellige kategorier.

"Nå min lille lærling, nu skal vi 2 finde dig en rigtig god evne, så du kan blive en stor og stærk varulv!" sagde han roligt, og smilede tomt til hende, mens han lagde armen om hendes skuldre "Vil du se på frugterne først, de har alle den samme svaghed, men forskellige fordele tilgengæld, eller vil du kigge dig lidt omkring og se, om du kan finde noget der kan fange, din dejlige interesse?" djævlefrugterne som de havde snakket meget om den anden dag, var alle sammen græs grønne, havde forskellige udformninger, og på dem alle sammen var der mønstre i en mørkegrøn nuance, også disse var forskellige fra frugt til frugt.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/12/2013, 22:00

Hun smilede svagt og nikkede. Hvis han trænede hende godt og sørgede for at hun kunne bruge evnen sammen med hendes ulveform kunne det måske lykkes. Men han havde dog en fordel hun ikke kunne få.. de mange års træning i at beherske sandfrugtens evner… hun ville jo selv kun blive nogle og 80 med mindre hun fandt en eller anden måde til at stoppe hende aldring og stoppe døden… Men tja, sådan var livets gang…

Da han rørte hende i nakken kiggede hun roligt på ham og forstod. Kort efter at han var begyndt at gå fulgte hun ham. Hun løftede kort øjenbrynene og kiggede rundt. Det her var jo gigantisk! ’WOW! Hvordan har han gjort alt dette?! Det her er jo nærmest umuligt!’ hun kiggede rundt og så på Dust da han talt e til hende.
En antydning af et grin lød fra hendes mund. lille og lille… så lille var hun heller ikke. Hun smilede svagt ved tanken og mærkede hans arm og hendes skulder. Roligt lyttede hun til sin mester og lagde hovedet mod hans skulder og lyttede. ”Hvilken svaghed har de?” spurgte hun undrende og så op på ham.
Der var dog flere spørgsmål end hun sagde, men de kunne godt vendte til lidt længere. ”Jeg har stadig en ting som interesserer mig. Ild. Du snakkede om der var sådan en frugt, hvilke styrker og svagheder har den?” Hendes røde blik søgte efter noget som kunne minde om et mønster af ild, men det hele lignede bare grønne frugter med noget andet grønt på… og det gave ingen mening for hende over hovedet. ’hvordan kan han finde rundt i alt det her?! Det er jo bare en stor pærevælling af grøn… ‘ hun sukkede opgivende over sin tanke og vendte igen opmærksomheden mod Dust.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   17/12/2013, 23:45

En samling så stor, som den Dust besad både i djævlefrugter, og alle de andre magiske evne besiddende genstande, var utroligt sværd at anskaffe, medmindre man vidste hvordan det skulle gøres, og Dust havde efterhånden brugt flere livstider på, at finde disse utallige magiske genstande, både opsporing, indsamling af information, indsamling af selve genstandene før de blev brugt, tidsrejser og en masse andet, og efter alt det var ting, som at lave denne undergrunds hule, ikke ælige just særligt svært for ham, da hans sand evner gav ham en stor fordel, indenfor den slags udformninger og stabilisering er.
"Djævlefrugtens svaghed er på basis det samme, men kan variere en lille smule fra frugt til frugt, alt efter hvilken evne frugten giver!" startede han roligt, og så på hende mens han forklarede "Som basis gør djævlefrugten, at du overhoved ikke kan svømme, hvis du bliver kastet ud i vand, hvor du ikke kan bunde og have hovedet over vand samtidig, vil du uden tvivl drukne, hvis altså ikke nogen redder dig, og der findes også noget der hedder havsten, det er hårdere end diamant, og udseender den samme aura som havet, hvis en djævlefrugt bruger kommer i kontakt med havsten, bliver evnen lige meget hvad den er, neutraliseret lige med det samme, og vil forblive sådan til du ikke længere rør ved havstenen! Men der er også mere detaljerede svagheder, foreksempel hvis jeg bliver udsat for vand, kan jeg ikke gøre min krop til sand, men jeg kan stadig bruge evnen til at styre sandet omkring mig, hvorimod hvis jeg havde spist gum-gum frugten der gør min krop til gummi, ville min krop stadig kunne strækkes selv under vand, men vandet har en neutraliserede effekt, der gør at man føler sig helt immobiliseret i det, så selvom man kan strække sig, ville man ikke rigtig kunne gøre noget!" han så fortsat på hende, for at se om hun var med så langt.

"Som tidligere sagt, er jeg meget nidkær omkring mine logia frugter, og ildfrugten høre inde under den kategori!" sagde han tænkende, og tog en logbog frem der lå ved frugterne, for at åbne den og finde ildfrugten "Lad os se, ild frugtens svagheder er jeg lidt i tvivl om, jeg ved det er den logia frugt som er mest svag overfor vand, men den har nogle afkompenserende effekter, i form af at hvis man spiser ild frugten, kan man styre ild i sådan en grad, at der ikke findes nogen match for det! Det samme gælder de andre logia frugter, deres evne kan ikke sammenlignes eller matches, af noget andet der giver lignende evner, og ild evnen giver fordele såsom, at spiseren kan opvarme luften omkring dem til sådan en grad, at kun brugeren kan tåle det, og alt fugt omkring brugeren, bliver kogt væk på nanosekunder, man kan bruge ild til praktisk talt alt hvad ens fantasi kan række til, lige som min sand frugt kan, du kan endda styre ilden omkring dig, lige som det passer dig du kan forme den, formere den, mildne den, ja muligheder er der masser af!" han så op fra bogen, og smilede et tomt smil til hende, mens han lignede en der tænkte over noget.
"Jeg har dog et forslag til dig, før du bliver alt for ellevild med ild frugten, og jeg vil gerne have du lige tænker over det her, før du giver mig din mening om min ide!" sagde han tænkende, og lukkede logbogen med logiafrugterne "Ser du zoan frugterne, du ved dem der giver dig dyreforvandlings evner, har en meget speciel ekstra egenskab, som paramecia frugterne og logia frugterne ikke har, de har den egenskab at jo mere brugeren træner, om det så er normal træning eller selv den mindste kamp mod et andet væsen, jo stærkere bliver brugeren af zoan frugten! Det betyder at lige meget hvilken zoan du spiser, vil du kunne blive stærkere nærmest konstant, lige meget hvad du gør bare så længe det er den mindste form for træning, og udover det så kan en zoan frugt bruges, på flere forskellige måder, når det kommer til forvandling! Ser du hvis jeg spiste en giraf frugt, ville jeg kunne vælge mellem følgende forvandlingsfelt former: min originale væsen form, væsen-giraf form, giraf-væsen form og til sidst giraf form! Men hvis du spiste giraf frugten, ville du også kunne kombinere din varulve form med den, og derved nærmest fordoble dit valg af former og krydsninger, og det ville kunne gøre at du som varulv, krydset med en stærk zoan frugt, og en god gang træning, ville komme i besiddelse af umådelige kræfter, som ingen andre væsner end varulve ville være istand til! For Zoan frugten, giver jo fordelene fra det dyr den bære, og forestil dig det mest fordelagtige dyr du kan komme i tanker om, krydset med din varulve form når du er rigtig stærk! Hvad synes du om ideen?

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/12/2013, 21:33

Da han fortalte om de generelle svagheder og en der lidt var uden for den regel. Hun lyttede opmærksomt og prøvede at holde styr på det, men noget af det ville bare ikke hænge ved… men den typiske svaghed, fik hun fadt i.
Da han så på hende for at se om hun var med, nikkede hun roligt. ”Jeg tror jeg forstod det… men er ikke sikker… men basis så kan Djævlefrugtspisere ikke tåle vand… eller deres evne går mere eller mindre i panik og stopper med at fungere.. er det rigtig forstået?” hun så på ham med et lidt tvivlende blik, da hun måske havde fortalt det en smule anderledes, men hun skulle jo forstå hvad der ville ske, hvis hun kom i kontakt med hende.

I stilhed, sugede hun alt den information han spyttede ud. Det var jo imponerende, hvor havde han al den viden fra? Havde han selv prøvet dem alle? Eller gættede han sig frem?
Det vidste hun ikke, og lige nu havde hun sandelig ikke tænkt sig at spørge om det… måske senere? Hun smilede glad, et lille glimt af spænding var i hendes øjne. Hun så roligt rundt og lyttede videre til Dust, men da han så op fra bogen. Hun skulle lige til at spørge ham om hvad han grublede over, men han kom hende i forkøbet. Roligt lagde hun hovedet på skrå og lænede sig indtil ham.
Al den information der blev proppet ind i hendes hoved, fik nærmest hendes hjerne til at eksplodere. ’ROLIG DUST! Jeg er stadig kun ’en lille’ pige… så meget information kan jeg ikke rumme i mit hoved, med mindre det eksplodere… så rolig med informationerne.’ Tænkte hun stille og løftede øjenbrynene.
Imens han snakkede videre, prøvede hun at holde styr på det og ikke balde det sammen med det fra tidligere.
Da han var færdig med at snakke, hvad hun ikke ret meget at sige udover: ”Jeg tror min hjerne smeltede…” hun flyttede sig fra Dust og hendes blik blev fjernt. Al den her information skulle hun lige tænke igennem og overveje grundigt. Der var godt nok noget om det med zoan frugten og flere forskellige skikkelser, men alligevel kunne hun godt lide tanken om at styre ilden… men stadig. Der var noget som hun ikke helt kunne bestemme hvad det var, men det gnavede i hendes indre og ville gerne sige noget, men kunne ikke. Kunne det være hendes ulv som var i mod idéerne i det hele taget? Eller var det noget hun bildte sig ind? ’Hurra… flere spørgsmål…’ hun sukkede svagt og stak hænderne i lommen. Hun gik rundt i en lille cirkel og stoppede pludselig op.
Var dette hendes endelige beslutning? Ville hun seriøst vælge dette? ”Okay.. min mening om din idé er ret positiv, jeg kan godt se det du mener med at jeg har mange valg muligheder og sådan, og samtidig have en lidt anden form for fordel…” hun nikkede stille og bevægede sig hen mod Dust. ”Men ilden til trækker mig bare… men jeg har besluttet mig.” da hun nåede helt hen til ham smilede hun svagt og sagde: ”og jeg har besluttet mig for at vælge zoan frugten. Den har visse fordele nå man nu er varulv.” hun så roligt på ham og lagde hovedet på skrå.
Nu var det sagt og det kunne ikke laves om…

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/12/2013, 22:25

Dust havde ikke prøvet frugterne selv, men han havde derimod set mange af dem i brug, før han nedlage brugeren og høstede frugten fra dem, og det gjorde at han havde stor indsigt i mange af dem, men der var også nogle af dem han ikke havde set i brug, og det gjorde at han kun kendte deres overordnede evne, og når det kom til at bruge disse frugter, som han kun kendte overordnet, ville det kræve arbejde og kreativitet, for at nå disse frugters optimale brug. Men hvor paramecia frugter, var så utroligt varierende, i hvad evne de gav og hvad hver evne kunne og ikke kunne, hvilket gjorde at træningen i frugten kunne variere fra ingen træning til meget, så var zoan frugter og logia frugter meget nemmere og mere lige til, fordi der vidste man at zoan frugter handlede om dyre forvandling, og der varierede kun dyrearten, og logia frugter der var det kun natur evnen der varierede.
Efter hans lange forklaringer, og de mange informationer han havde givet hende, forstod han godt hun sagde, at hendes hjerne måtte være smeltet, han havde givet hende meget data på en gang, og det var også en stor beslutning han gav hende, i form af om det skulle være en zoan frugt, hvor hun skulle vælge mellem de mange dyrearter, der fandtes i hans samling, eller om det skulle være den ild frugt, hun til at starte med virkede så interesseret i. Hendes valg af zoan frugten, fik ham til at lægge hovedet på skrå, mens han lagde en hånd mod hendes kind og strøg den lidt.

"Jeg ved at jeg har givet dig et stort valg her, og at vælge mellem disse frugter, kan være så utroligt svært når der er så mange, og jeg vil bare sikre mig at det du vælger, ikke ender med at være noget du fortryder senere, for du kan kun komme af med evnen, ved at være død i cirka 5 minutter mindst!" sagde han roligt, mens han så hende dybt i øjnene "Hvis du føler dig sikker i din sag, kan vi hente min liste over de dyr, jeg har som du kan vælge imellem, og så kan du vælge med det samme, men hvis du gerne lige vil tænke over det her valg, så kan vi nok finde ud af det mens du tænker over det!" han smilede sit tomme smil, og virkede til at være åben omkring hele denne situation.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/12/2013, 08:07

Da han lagde en hånd på hendes kind trykkede hun roligt sin kind mod hans hånd. Det her var så forvirrende… den ene del ville gerne have magten over ilden, imens en anden del hellere ville have flere former at vælge i mellem… men det hele var så overvældende. Hun så stille op på Dust og lyttede da han snakkede om at vælge.

Da han var færdig med at snakke sukkede hun opgivende. ”Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge…” mumlede hun fortvivlet og lagde armene over kors. ”Jeg vil gerne have ild, men jeg vil også gerne have en anden skikkelse… men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge…” hun satte begge hænde op til hovedet og banede svagt. Hovedpinen var vendt tilbage… hendes blik strøg ned og hun lænede panden mod Dust’s bryst kasse. ’Tag dig sammen og vælg nu! Lad være med at forvirre dig selv. Der er ikke rigtigt noget at tænke over. Vil du have magt eller en ny skikkelse?’ spørgsmålet kom en smule uventet fra hende selv. ”Hvor er udgangen? Jeg skal have noget friskluft.” hendes stemme var blottet for følelser og havde mistet den glade undertone. Hun skulle begynde at tage sig sammen, stemmen i hendes hoved have ret. ”Jeg har hovedpine…” brokkede hun sig svagt og rystede på hovedet og så op på Dust med roligt og kolde øjne. Hun skulle fokusere og ikke lade sig friste til at være svag, når hun nu skulle tage en rimelig vigtig beslutning.
’Ild: total magt over ilden. Dyreskikkelse: Du får flere former at vælge i mellem, du kan blive sindssyg stærk af zoan frugten… 2 gode ting... POKKERS!’ tænkte hun opgivende og lukkede kort øjnene.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/12/2013, 09:44

Dust lagde roligt armene om hende, da hun stod med panden mod hendes bryst, da han godt kunne mærke på hende, at denne valg mulighed han havde givet hende, virkelig plagede hende, i form af at det var en svær beslutning hun havde fået sig på ærmet. Da hun spurgte om udgangen, fordi hun havde brug for frisk luft, holdt han hende tæt ind til sig, og forvandlede sig til sand, der løftede hende op igennem loftet, så de bevægede sig gennem jorden, til hun igen havde fast grund under fødderne, og den friske skovluft, kunne løbe frit fra deres næser og ned i deres lunger.
"Tag den med ro smukke, og tænk stille og roligt over hvad du har at vælge imellem, jeg ved det en stor beslutning, så det er sundt for dig at gøre hvad der skal til, for at du kan tage den beslutning ordentligt!" sagde han roligt, og slap hende lidt, så hun nemt kunne træde væk fra ham, hvis det var det hun havde lyst til "Få dig noget frisk luft, og tænk over tingene, jeg bliver hængende heroppe på landjorden, så du kan finde mig igen!" han strøg let hendes kind, mens han så hende i øjnene. Der var noget beroligende over ham, da han så hende dybt i øjnene, han ville gerne have hun kunne finde ro, til at lave sin beslutning.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/12/2013, 12:56

Da han trykkede hende ind til sig smilede hun svagt, men at han forvandlede sig til sand… den havde hun ikke lige set komme. Vejen på føltes underlig… det var ikke noget man oplevede normalt.
Da hun var på jorden igen så hun rundt, frisk luft brusede ned i hendes lunger og fik hendes ulv til at røre uroligt på sig. ’rolig, du skal nok komme ud.’ Sagde hun beroligende og lagde mærke til at Dust snakkede til hende.
”skal jeg nok.” sagde hun blidt og så ham i øjnene da han kiggede på hende. Hun smilede svagt da han strøg hendes kind. Hun af brød deres rolige øjeblik og begyndte at gå. Hun knappede trøjen op og fortsatte med at gå. Da hun var et godt stykke fra ham smed hun alt sit tøj på jorden op ad et træ og påbegyndte den smerte fulde forvandling.

Under forvandlingen klynkede hun og brokkede sig, men da den var overstået. Langsomt rejste den hvide ulv sig og så rundt i de ikke vante omgivelser. Et langt glædes hyl blev udstødt. Hun hoppede glad rundt og bjæffede. Hun gned sig i græsset og fik en svag grøn farve.
Ulven sprang rundt og havde sjov. Den havde aldrig set en rigtig skov, og hun havde da heller ikke forventet at hun nogensinde ville se en.
Hun stemte poterne i jorden og løb. Hun løb i retningen af Dust. Hun kunne lugte ham. ’VEN!’ hun stoppede op foran ham og satte sig ned, hun lagde hovedet på skrå og lod tungen hænge ud af munden. Lige nu lignede hun mere en forvokset hund, end en ulv, som tidligere havde prøvet at gøre det af med ham. Halen logrede svagt og hun klynkede svagt ad ham. Hun løftede prøvende poten og kradsede ham blidt på benet. Hun ville lege. Alt andet skulle sættes til side, lige nu ville hun bare prøve at have det sjovt i en rigtig natur.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/12/2013, 03:44

Dust nikkede roligt til hendes svar, før hun begyndte at gå væk fra ham, mens hun gjorde klar til at smide tøjet, og forvandle sig til hendes varulve side, som han tidligere havde gjort sig gode venner med. Hans øjne fulgte hende under hele situationen, og det var faktisk spøjst at se hendes varulve side, more sig sådan i naturlige omgivelser, selv da hun kom løbende hen til ham, kunne han næsten med det samme se på hende, at hun havde opdaget ham, og huskede ham som sin ven. Da hun sad foran ham, med logrende hale, og lignede en forvokset vovse der ville lege, kom et tomt smil frem på hans læber, mens han strøg hende hen over hovedet.
"Skal vi 2 ikke tage en løbetur i skoven til at starte med, du ligner en der trænger til at brænde krudt af, og have det sjovt i skoven her?" sagde han spørgende, og gav hende et let kram, før han gik ned på alle fire. Sand føjede op til hans krop fra jorden, og fyldte hans krop så han kunne ændre form, til en mere dyre lignende form, og da han var blevet en halv gang større, lignede han et slankt hunde lignende dyr. Sand pakkede hendes tøj pænt sammen, og dannede en rygsæk på hans ryg, med tøjet indeni.

"Kom så din dejlige varulv, se om du kan fange mig!" sagde han legende, før han begyndte at løbe gennem skoven, med en stor behændighed og fart. Han hoppede op i træerne, og svang sig gennem træerne, men han skiftede da en gang imellem, mellem at hopper i træerne, og løbe på jorden.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/12/2013, 09:02

Da han rørte hendes hoved snusede hun op i luften og nøs. Hendes øjne så ind i Dust’s imens han snakkede. Hun kunne svagt huske noget medet system de havde lavet og slikkede sig kort om munden og der efter noget af hans hånd.
Da han krammede hende trykkede hun hovedet mod hans skulder. Hvad gjorde han nu? Hvad lavede han? Ville han være en ulv?
Hun tænkte så det knagede da han gik ned på alle fire og forandrede sig… hun snusede forsigtigt til ham og bjæffede legende til ham. ’Lege! Ven!’ hun logrede kraftigt og bjæffede igen. Al den skov fyldte hende med så meget energi så man skulle tro det var løgn.

Da han begyndte at løbe satte hun efter ham og nappede ud efter ham når hun kom tæt nok på. Vinden i hendes pels, græssets berusende duft, bladenes raslen… alt var simpelthen perfekt. Hun bjæffede glad da ham da han sprang op i et træ, men hun fortsatte med at løbe og løbe, al den energi hun fik fra hendes omgivelser skulle brændes af, alt i hende skreg på at fortsætte og aldrig stoppe.
Hun så sig om efter Dust og stoppede op. ’hvor er det der?’ tænkte hun og så rundt. Var han i træerne? Skjulte han sig for hende? Hvor var han? Hun klynkede svagt og så rundt. Hun ville ikke være alene i dette ukendte grønne område. Hun så op og prøvede at få øje på ham.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/12/2013, 10:44

Dust kunne mærke på hende, at hun nød at være fri, og fik masser af energi af at være herude, som hun gerne ville futte af på, at have det sjovt. Da han havde hoppet op i træerne, og Phoenix var stoppet fordi hun ikke vidste, hvor han var blevet af, stoppede han op for at komme tilbage til hende. Han hoppede tilbage til hende fra gren til gren, og hoppede ned til hende, så han landede foran hende, med et smil på hans dyre lignende mund, han satte sig ned og rakte armene ud, for at indikere at hun skulle komme hen til ham, og få sig et ordentligt kram.
"Kom herover smukke, jeg vil da ikke have du føler dig alene, når du ikke ved hvor du er henne!" sagde han roligt, mens han holdt armene klar til, at hun kom hen til ham "Vi to skal da lege sammen, så du rigtig kan nyde at du er ude i det fri, og få brændt noget af alt den energi af, du har fået ved at være her!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/12/2013, 22:05

Ulven knurrede advarende da Dust landede foran hende, men kun fordi hun ikke lige havde regnet med at han ville lande foran hende.
Da hun så fandt ud af hvad hun lige havde gjort var, krøb hun sammen og regnede med at der ville falde brænde ned, men hun skyndte sig at bjæffe undskyldende til ham og så lidt på de åben arme før hun glad sprang hen til ham og da hun stod med næsen lige ud foran hans, flyttede hun hurtigt hovedet og slikkede ham på kinden inden hun lagde hovedet mod det, som hun regnede for hans skulder. Hendes hale logrede fra side til side i nogle hurtige bevægelser. Hun lagde forsigtigt den ene pote på hans skulder og slog hende bagdel ned i jorden så halen trommede med en dump rytme.
Skulle hun snappe ud efter ham og lege med ham? Bare sådan for sjov?

Efter et lille stykke til nappede hun ham hurtigt i øret og sprang legesygt væk fra ham og bjæffede ad ham i en højtone.
Det var ikke ret ofte hun havde leget med andre, eller hun havde aldrig leget med nogen, overhovedet… ikke en gang det hun jagtede havde hun leget med… i en hurtig bevægelse sprang hun fra side til side og en gang bag ud.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/12/2013, 23:16

Dust smilede blot af hendes reaktioner, da han godt forstod hvorfor hun knurrede til at starte med, men virkede undskyldende bag efter, da det gik op for hende hvem hun havde knurret af. Da hun kom hen til ham, gav han hende et ordentligt kram, og lod hende komme tæt på ham, og slikke ham på kinden, han nussede hende i nakken, da hun havde hovedet på hans skulder, og da hun nappede ham i øret og hoppede legesygt væk fra ham igen, hoppede hans op på alle fire igen, og smilede legende af hende. På grund af hans sand ydre, der formede ham som en monster lignende hund, lignede han noget af en spøjs legekammerat, for en varulv som hende, men hvis man stod et sted og så på dem, ville det at deltage i deres legen, ikke lige just være den første ide der ramte tilskuerne.
"Kom så her din legesyge vovse, eller jeg kommer efter dig!" sagde han drillende, mens sand tasken med hendes tøj, blev lagt til side før han hoppede hen til hende, og nappede drillende til hende, mens han puffede drillende til hende, for at starte en lege kamp med hende. Han mente det var godt for hende, at få lidt sjov ud af hans selskab, i form af lidt venskabeligt lege kamp, og samtidig kunne hun jo få futtet lidt energi af, på at de sloges for sjov. Trossalt kunne den opkommende træning de snart skulle i gang med, når hun blev enig med sig selv om, hvilken slags frugt hun ville spise, blive forholdsvis hård at komme igennem, og han vidste den ville blive noget hun ikke havde prøvet før, så at hun fik mulighed for lidt afkoblende sjov, ville kun virke som hjælp på situationen.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/12/2013, 14:29

Da Dust rejste sig op og lignede noget af et monster. Bjæffede hun glad og logrede med halen. Lige nu var der ikke noget bedre end at lege med ham, eller nogen anden.
Hun så roligt på ham da han lagde hendes tøj til side, men da han sprang frem, nappede og puffede til hende, knurrede hun glad og fangede straks hans hentydning, til en lille kamp.
Hendes ulv var klar på en kamp, og bjæffede kort til ham inden hun sprang hen mod ham og snappede legende efter hans hals.
Hurtigt sprang hun et stykke væk fra ham og listede roligt omkring ham og holdte øje med hver bevægelse han lavede.
Igen sprang hun frem mod han og snappede efter hans ben og prøvede at ramme ham med hendes pote. Bare markerer at hun havde ramt ham og intet andet.

Et godt stykke tid efter sukkede ulven og rystede svagt hun lavede et ulvegrin. Hun krøb sammen og pep. Hun skiftede roligt og smerte fuldt.
”AV! For fanden!” mumlede hun surt og krøb mere sammen så lå i foster stilling. ”Dust? Vil du give mig mit tøj?” hun hviskede nærmest og lignede bare en lille pige som havde ondt, i forhold til det hun havde været før.
Hendes hoved dunkede og hendes hud kløede over alt. det hun aller mest havde lyst til var bare at lægge sig til at sove og glemme alt og alle. "Dust, jeg har besluttet mig, jeg vælger logia frugten, ild." Hun mumlede hun og prøvede at tage sig sammen til at komme op og stå, men hendes ben og arme ville ikke reagere.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/12/2013, 18:06

Dust legede lystigt med hende, i den tid hun forblev varulv, lige indtil hendes tilbage forvandling trådte i kraft, og ulven blev til den nøgne Phoenix, der havde ondt efter forvandlingen. Den smerte ville hun ikke mærke mere, når han havde trænet hende i at bruge, hendes fulde varulve stadie, det ville blot kræve at få skabt noget harmoni i hele hendes varulve indre, der også ville ende med at gøre så hun kunne forvandle sig frivilligt, og styre sin varulve side en del bedre. Hans krop tabte det ekstra sand, så han lignede sig selv igen, og sand beholderen med hendes tøj i, kom hen til Dust mens han gik hen til Phoenix.
"Du får ild frugten, og så snart du har spist den, begynder vi med den alternative træning, i kreativt brug af frugten og din varulve træning!" sagde han roligt og løftede hende op i sine arme, før han tog hende med over til det punkt de var kommet op af jorden. De sank ned af til de kom til lageret, hvor han landede elegant med hende i armene "Jeg lægger dig ind i dreamer rummet, så henter jeg frugten til dig, og så forklare jeg dig situationen!" tilføjede han, mens han gik ind i et rum designet til den dream maskine der var derinde. Han lagde hende i en blødt polstret liggestole, lagde en dyne over hende, og lagde hendes tøj ved siden af hende, før han gik ind efter frugten. Da han kom tilbage med den, kunne det være umuligt at se om det var ildfrugten, eller en tilfældig djævlefrugt han bare havde taget, for det utrænede øje, men Dust vidste det var den.

"Det skal lige siges, at frugten smager totalt stygt, men den første bid er nok, kræften bliver overført til den første, som tager den første bid af frugten!" sagde han roligt, og gav hende frugten "Når du har spist den, kobler jeg os begge til dreamer maskinen, derinde skal jeg nok forklare dig, præcis hvad der foregå, indtil videre kan jeg hvert fald fortælle, at du vare skal sove!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/12/2013, 19:27

Hun nikkede stille da hun ville få frugten. ”Tak.” mumlede hun og brummede svagt da han løftede hende op. Roligt puttede hun sig ind til ham og holdte fat i hans trøje med pege- og tommelfinger. Hun jamrede ikke da han gik med hende eller da han landede på gulvet med hende.
Hun nikkede kort imens han førte hende ind i et nyt rum, som han kaldte Dreamer rummet. ”Dreamer? Hvad skal det betyde?” hun så roligt på ham med spørgende øjne og en undrende mine. Var det ene eller anden form for simulanter? Eller en sov-dinge-not?
Igen nikkede hun kort da han ville forklare hende nærmere om det de skulle, når hun havde fået frugten. Da Dust satte hende i stolen smilede hun svagt og var glad for at få en dyne, hun frøs en smule, hvad hun aldrig plejede at gøre.
Hurtigt rejste hun sig og tog noget af hendes tøj på inden han kom tilbage. Hun nåede at tage undertøj på, samt hendes busker og sokker. Roligt satte hun sig ned og så på den grønne frugt han havde med. Det lignede utrolig meget alle de andre frugter, men Phoenix stolede på Dust, så hun ville ikke engang spørge om han vidste om det var den frugt.

Hun nikkede stille og tog i mod frugten. ”Så jeg skal bare tage en bid? Hm… burde jeg da, nok kunne klare.” hun snusede forsigtigt til frugten og så på Dust, da han igen snakkede.
”Skal jeg sove? Jamen… jeg troede vi skulle træne..” hun så lidt forvirret på Dust og smilede undskyldende over at hun blandede tingene så meget sammen som hun gjorde. Hun rystede kort på hovedet og satte frugten op til munden og tog en stor bid.
Først kunne Phoenix ikke smage noget. Hun tyggede lidt på den og kiggede rundt. ’Den smag… AD!’ hun holdte inde med at tykke og væmmedes sig. ”ewww!” brokkede hun sig og sank den. Hun rystede svagt og så op på Dust med et blik der sagde mere end hun selv kunne sige.
Den frugt havde den grimmeste smag hun nogen sinde havde smagt. ”Har du tilfældig vis et glas med vand eller et stykke tyggegummi?”
Hun smilede roligt til ham og så på frugten. Hun hadede den smag!

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   28/12/2013, 12:28

"Dreamer rummet er det rum, jeg opbevare og bruger min drømmemaskine, når ikke den skal bruges et andet sted, og som navnet nok indikere skal den bruges på sovende væsner, så derfor skal du sove!" sagde han roligt, og satte sig ned på den anden lænestol, der var ved siden af hendes "Det skaber dog nogle problemer for mig, hvis jeg bruger den selv og sover, men jeg har fundet en løsning så jeg kan komme med dig ind i drømme verdenen, igennem en drowsy teknik! Så forklare jeg dig hvad der foregår derinde, det er derinde din træning begynder!" han smilede roligt til hende, mens han så på hende nær studere frugten, før hun tog en bid af den.

Hendes reaktion var lige den han havde ventet, der gik altid nogle få øjeblikke, før den afskyelige smag ramte smagsløgene, og disse frugter havde nærmest ingen lige, hvad angik den slags ulækre smage, men hvad kunne man også forvente af noget der hed djævlefrugt? Han tog noget tyggegummi frem, da hun spurgte efter noget, da det var den nemmeste måde, at slippe af med smagen på.
"Tja se det sådan her: hvis du vil smage det igen, er det fordi du har et regulært dødsønske, spiser man mere end en djævlefrugt, eksplodere man af alt den ondskab der er i dem! Lidt af en filosofisk straf kan man vel sige, for en grådighed efter flere kræfter, forårsager at det slår en ihjel uden at efterlade andet end de sko, du stod i da du spiste frugt nummer 2!" sagde han tænkende, og smilede tomt til hende, før han rejste sig op og hentede en kuffert, som han lagde mellem dem og åbnede. Inden i kufferten var der en maskine, han tog en ledning frem og placerede den på hendes håndled, og gjorde det samme på sig selv, før han satte sig til rette på stolen, efter han havde startet maskinen.

"Godt så læg dig til at sove, så ses vi inde i drømmeverden en!" sagde han roligt med et smil til hende, før han begyndte på sin drowsy teknik. Når hun faldt i søvn, ville drømme maskinen gå i gang, og hun ville blive drømmeren mens han var arkitekten af drømmen. Det ville være lige som en drøm, hvor de bare dumpede ind midt i det hele, uden at kunne huske hvad der var sket før det, og Dust ville skabe en by omkring dem, hvor de sad midt i desserten på en hyggelig cafe.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   28/12/2013, 22:03

Hun nikkede glad til ham og forstod forklaringen, den gav faktisk mening for hende. ”Hm, så jeg sover og træner… gid jeg dog kan gøre det hele tiden.” sagde hun drillende og smilede til Dust, imens han satte sig ned i stolen ved siden ad hende.
Da han fortsatte snakken nikkede hun. Han kunne jo ikke sove og brugte en… en dro-et-eller-andet teknik. ”Hm, smart.” hun nikkede stille og så på frugten… ’det her kommer jeg til at fortryde… ‘ tænkte hun.

Da han holdte noget tyggegummi frem mod hende snuppede hun det hurtigt og proppede det i munden. Hun tyggede hurtigt og smilede da den grimme smag fortog sig lidt. ”Hm… bedre.” mumlede hun og gnaskede videre på det.
Hun lyttede stille til ham og ko faktisk til at grine lidt ad ham. ”Hm, jeg er pludselig ikke sulten længere eller i hvert fald ikke efter mere frugt.” hun klukkede og fortsatte. ”Det var nu ikke det jeg mente, man skal kun tage en bid af frugten… man skulle ikke spise den hele, vel?” hun så spørgende på ham. Han havde sagt noget om en bid, eller at man vidst ikke skulle spise hele frugten, men Phoenix var en smule usikker på det han havde sagt, hun havde fået så meget information proppet ind i hendes hoved at hun blandede det hele sammen…
Da han rejste sig op og fandt en kuffert frem kiggede hun nysgerrigt med. Hendes øjne fulgte hver en bevægelse han lavede. Inden hat satte dimserne på hendes håndled, satte hun frugten ved siden af stolen og fik dimserne sat på.

Phoenix nikkede roligt og trak benene op til sig. hun kiggede nervøst hen på Dust og lukkede derefter øjnene.
’Hvad mon der vil ske? Hvor ender vi henne? Kommer man til skade? Var det nu den rigtige frugt? Kan jeg styre ilden nu?’ hun havde en milliard spørgsmål til Dust, men hun ville ikke stille dem før hun vidste noget mere om hvad det her gik ud på.

Hun faldt i søvn, med et lille smil om læben og hun knugede sine hænder.
Hun sad på en café over for Dust. Hun så ned på sin halvt spiste kage og smilede. Hendes ske prikkede til kagen og hun truttede munden. Hun elskede chokolade kage og det kunne få hende til at blive helt blød i knæene. Forsigtigt spiste hun noget mere og kiggede smilende på Dust.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^