IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4407

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   28/12/2013, 23:04

Hun havde fuldstændig ret i, at hun kun behøvede at tage en bid, af den frugt hun sad med, for at få den kræft frugten havde, for det var den første der spiste af frugten, som fik dens evner, alle andre der spiste af den frugt hun sad med, ville bare ende med den grimme smag i munden, og en prut at pille i. Men nu da de var inde i drømmen, var de begge påklædt i deres sædvanlige tøj, Dust i hans mellemstadie tøj, Phoenix i hendes vanlige tøj med våben og det hele. Dust smilede roligt til hende, og indtil videre, kunne det her virke lige præcis, som var det virkeligheden de var i, bare under en drøms principper.
"Phoenix det jeg nu vil introducere dig for, er en meget anderledes form for drøm, og der er nogle basis ting jeg vil forklare om det, før jeg begynder at vise resten, så det er mere lige til, men hvis du har et spørgsmål eller tusind, så må du endelig stoppe min talestrøm, og spørge ind til det, så forklare jeg nærmere!" sagde han roligt, og tog en tår af den drink der stod foran ham "Herinde i en drøm, går tiden anderledes end i virkeligheden, 5 minutter i virkeligheden svare til en time i en drøm, så vi har meget tid herinde! Som det står nu, er du drømmeren og jeg er arkitekten på drømmen, det betyder at dit hoved fylder drømmen med væsner, som du har mødt i dit liv og jeg bygger drømmen, og indretter steder til de væsner du fylder den med!"

Han holdt en lille pause, bare så hun lige kunne absorbere situationen, og det han forklarede indtil videre, han havde valgt at placere dem i en cafe, hvor de kunne sidde og snakke til at starte med, og senere kunne han vise hende en drømme arkitekts muligheder.
"Herinde når vi træner, er dine evner og din kunnen præcis de samme, som det er ude i den virkelige verden, så herinde kan vi træne din brug af dine evner, uden at du kommer særdeles til skade, for hvis du dør herinde vil du blot vågne op igen, og mærke at det var en drøm!" sagde han roligt, og færdiggjorde sin drink selvom det egentlig var meningsløst, da det jo blot var en drøm "Kom med mig, siden din evne nu er ild, og min evne er sand, så kan jeg bruge min evne til at illustrere hvad du kan gøre med din evne, så du kan få en ide om hvilken magt, vores logia frugter egentlig besidder!" han rejste sig op, for at gå med hende, og nu var der igen plads til spørgsmål, hvis hun havde noget på hjerte.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/12/2013, 13:58

Hun så roligt på ham og nikkede. imens han talte stak hun til den kage der var foran hende, han var en der lavede drømmen og hun skulle bare leve i drømmen eller overleve siden at de væsner hun havde mødt kunne komme frem.
Roligt gennem gik hun sit hoved for ting hun kunne komme ud for. Nogle ting virkede lettere end andre ting, men det var stort set det samme.
Da han holdte pause, smilede hun og begyndte at spørge ham. ”hvordan pokker bruger jeg min evne? Hvordan skal jeg overhoved kunne vide om jeg har den der evne? Jeg kan ikke mærke forskel…” hun så ned på sine hænder og der efter på Dust. ”Hvis du er arkitekten, sætter du så forskellige senere op som jeg skal klare mig igennem og placere du så også væsnerne?”
Hun kunne ikke rigtig forstå noget… men alligevel gav det mening for hende… hvorfor skulle det være så kompliceret i hendes hoved? Kunne tingene ikke bare give mening fra starten og der ved ikke stille nogen spørgsmål til hendes overfyldte hjerne…

Langsomt lænede hun sig tilbage i stolen og så på Dust da han fortsatte sin talestrøm. Hun nikkede roligt, og var enlig glad for at hun ikke kunne dø her inde, men ville træningen så ikke også bare en drøm?
Hun rejste sig roligt da han bad hende om at følge med. Hun gik ved siden ad ham og tænkte lidt over det han sagde.
”Dust, hvis jeg dør, vågnede jeg jo bare, som om det var en drøm, men vil træningen så ikke også bare være noget jeg drømmer? Som om det ikke er virkelighed… eller det er jo ikke virkelighed, men stadig.” hun smilede roligt og så på Dust i mens hun gik. Hun trak sine hænder op i den røde hætte trøje og proppede hænderne i lommen, en ren og skær vane fra hendes side.

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/12/2013, 16:17

"Det er normalt at man ikke med det samme, kan mærke hvilke evner frugten giver en, det kommer til spiser en efter lidt tid, så snart vil du mærke din evne strømme igennem dig ude i virkeligheden, og den selv samme følelse vil du mærke herinde i din drøm!" forklarede han roligt, med et beroligende smil på læben "Og brugen af din evne, er faktisk helt ekseptionelt, når din evne får tilpasset sig i dig, vil ingen pyromancer kunne overgå dig, da djævlefrugtens ildevne så at sige er konge evnen inden for ild! Du vil sågar kunne styre andres ild, hvis det er det du vil, du kan selv skabe ild, blive til ild og hvad ellers du kan finde på, at bruge evnen til! Og hvad angår arkitektens job, kan jeg forme din drøm som jeg vil, normalt skal man gøre den så virkelighedstro tro så muligt, ellers kan man ende med at drømmerens væsner der fylder drømmen, vil angribe den fremmede, men i denne her slags drømme som vi er i nu, er vi mere sikre!"

Han tog let hendes hånd, for at tage hende med sig, og trods det faktum at de var midt i en by, lignede det som om at den vej de gik, førte direkte ud i en skov som voksede frem foran dem, grundet det at Dust brugte sin arkitekt status i drømmen, til at skabe denne skov midt i det hele.
"Den slags træning vi skal i gang med, er ikke fysisk træning, for det ville ikke virke herinde, du ville bare vågne op uden at være blevet stærkere, det vi skal træne er ting såsom at bruge din evne, kampteknikker, at skabe harmoni med din varulve side og sådan nogle ting, disse ting kan vi træne herinde i din drøm, og det vil alt sammen blive lagret i din hjerne!" han smilede igen og nussede hendes hoved, da han nævnte det med at det ville blive lagret, inde i hendes hjerne "Det vil gøre at hvad der kan tage flere år at lære i virkeligheden, vil tage en 12 del af tiden herinde, og ude i den virkelige verden kan vi så træne din styrke og brugen af den, sammen med de teknikker du lære herinde!' han slap hende igen, da de stod ved en sø i skoven, han strøg let hendes ryg med et tomt smil på læben.

"Altså en hver evne mærkes forskelligt, og derfor sker det også forskelligt hvordan man kommer i kontakt med den, foreksempel det første der skete for mig var, at jeg mærkede sandet omkring mig, og kunne føle hvad jeg skulle for at bruge det i kamp!" sagde han roligt, og gik hen bag hende, så han kunne bruge sine hænder til at indikere det han sagde, mens han sagde det "Jeg tænker at vi starter med noget simpelt for dig, og jeg ved at et firebreath er et af de nemmeste ting, for de fleste pyromancere! Start med at tøm hovedet, og føl varmen dybt i dit indre, træk vejret roligt og når du føler at den er der, tager du en dyb indånding og puster varmen ud, i et åndedrag!" han stillede sig ved hendes side, og vendte sig mod søen.
"Forestil noget i retning af det her, bare i ild udgaven!" sagde han roligt, og tog et dybt åndedrag, mens han samlede sand i sig, og da han pustede ud lavede han sand udgaven af, hvad der lignede en flammekaster bare med munden.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/12/2013, 21:33

Hun lyttede i stilhed til ham og nikkede. ”Så jeg har al magt over Ild? Styre, forme, kontrollere den som jeg vil?” Phoenix stod lidt og smilede, hun havde aldrig haft så stor kontrol som hun ville få nu.
”Mere sikre? Hvad mener du? Jeg troede da at det her var en ’’almindelig’’ drøm og sådan.” hun så op på ham med et spørgende blik og smilede svagt over hendes uvidenhed.

Da Dust tog hendes hånd og førte hende mod en skov der voksede ud af det blå. ”Wow.” mumlede hun og så rundt. Var dette det han kunne gøre med hans arkitekt hejs? Kunne jan bare få skove til at gro for hans fødder og lade byer lægge sig i sænk? ’Cool.’ Tænkte Phoenix og smilede stort.
Imens han fortalte så hun sig rundt og nikkede nogle gange. Da han nussede hende hoved så hun op på ham med spændte øjne. Phoenix kunne ikke vendte med at komme i gang med at træne. Hun kunne mærke hvor klar hun var til at prøve nye grænser og nye tekniker. Alt var nyt for hende, ligesom dagen i skoven. Hun havde været så lykkelige og hendes energi var på sit højeste.
Da han slap hende og hun kunne se søgen, var hun parat til at hoppe på hovedet i vandet, hvis ikke hun var kommet i tanke om at hun ville drukne i vandet og at hun ikke længere kunne nyde den brusende fornemmelse af vand der flød hen over hende.

Phoenix stod og funderede lidt over det han sagde, og noget gav mening og noget andet gav ikke mening for hende, og hun måtte have lignet et spørgsmålstegn, da Dust besluttede sig for at vise hende, hans ud gave af det hun skulle lave.
”Okay, jeg prøver.” Hun lukkede øjnene og søgte ind ad, først kunne hun ikke finde noget over hovedet, men da hun var på nippet til at give op fandt hun varmen fra ilden. Hun fandt den og holdte roligt om den, langsomt begyndte hun at tømme hovedet for tanker, følelser, bekymringer og meget andet. hun trak vejret roligt og stille, som om hun var bange for at hun kunne puste ilden ud, eller glemme at hun havde den.
Langsomt tog hun mod til sig, tog en dyb indånding og pustede ud. Det der skulle havde været ild, blev til luft. Der skete intet og Phoenix så en smule skuffet ud, men hun var ikke typen der opgav på grund af et lille nederlag.

Hun lukkede igen øjnene, tømte hendes hoved, fandt flammen og trak vejret. Præcis det samme som hun havde gjort før, men denne gang holdte hun ikke om flammen, hun sørgede for at den fik ilt og plads. Hun tog nogle dybe vejrtrækninger og så frem. Hun pustede blidt ud for ikke at kvæle flammen, men da den blussede op pustede hun hårdere og det der før havde været sand hos Dust, var ild ved hende.

”Wow.” hun stod lidt bare go kiggede frem ad, inden hun forstod hvad der var sket. ”jeg gjorde det…” mumlede hun forbløffet og så på Dust. ”Jeg gjorder det!” hun smilede lettere overrasket og hendes øjne viste at hun ikke havde forventet det.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/12/2013, 23:00

"Jep alt ild er under din kontrol, du kan gøre med ild som det passer dig, lige som jeg kan gøre med sand som det passer mig!" sagde han roligt, og smilede til hende "Og med mere sikre mener jeg, at det vi er i gang med nu, er som en normal drøm, bare en lidt modificeret udgave, for i en normal drøm er det normalt kun drømmeren der er til stede, og hvis man gør det som vi gør nu på den originale måde, vil jeg blive betragtet som en fremmede i din drøm, og hvis jeg som arkitekten ændre for meget på drømmen, eller dadre for meget rundt og laver ballade, vil dit sind se mig som en indtrængende, og dine projektioner vil prøve at eliminere mig, for at forsvare dig mod mig! Men den her drøm er ændret lidt, så dine projektioner ikke længere ser mig som en indtrænger, men som en af dem! Men tænk ikke mere over det, ellers eksplodere dit hoved jo med spørgsmål!" han kunne se på hende da de kom til søen, at hun gerne villeville hoppe i, og boltre sig i det dejlige vand, men hun stoppede sig selv.

"I øvrigt er der en fordel mere, når man befinder sig inde i en drøm!" tilføjede han let, og strøg hendes kind "Det eer enen drøm, du kan gøre som det passer dig herinde, og hvis du dør vågner du bare op! Men en ting du kan herinde, som du ikke kan i virkeligheden, er at du kan udelukke dine svagheder fra virkeligheden, såsom at du ikke kan svømme på grund af frugten, og hoppe i vandet fordi det ikke er virkeligt! Det vil føles ægte så længe du er herinde!" hele denne drømme verden, kunne forståeligt nok være svær at forstå i starten, der var en masse ting at vide om det, hvilket Phoenix nok allerede havde regnet ud, og det var endda bare det mest vigtige for den situation de var i, hvis de skulle bruge drømme verdenen, til at plante en tanke i en andens hoved, var der mere info man skulle bruge.(lige som filmen "inception")
Han fulgte med i hendes forsøg, på at gøre lige som han havde vist hende med sandet, og selvom det ikke lykkedes, vidste han hun ville regne ud hvad hun skulle gøre, for at opnå hendes første forsøg på, at spy ild i et åndedrag. Han ville ikke give hende alle svarende lige fra starten, at bruge nye evner krævede altid træning, og at hun lærte at bruge hendes ild frugt selv, på den måde der virkede allerbedst for hende, var en vigtig del af hendes grundlæggende træning, der kunne fungere som grundsten for hvor god hun ville blive, til at bruge frugten efterhånden som de trænede. Efter hun havde forsøgt sig lidt, virkede det på hendes andet forsøg, han kunne mærke på hende at ilden strømmede gennem hende, og ud gennem hendes mund sammen med hendes åndedrag. Han smilede roligt og så hende i øjnene da hun så på ham, han strøg let hendes kind og lagde hovedet på skrå.

"Jeg vidste du kunne regne den ud!" sagde han roligt, og lagde armen om hendes skuldre "Den følelse du havde, da du styrede ilden og udåndede den, det er den følelse du bliver vant til, efterhånden som vi træner din evne og du finder ud af at styre den, lige så godt som jeg styre mit sand!" han virkede til at være stolt af hende, en ting man sjældent mærkede fra hans side af, men han syntes også hun var noget særligt, en sjælden blomst blandt ukrudt "Prøv igen og den her gang, prøv at se om du kan forme den ild du udånder, til en kæmpe stor ild kugle der skal hænge, midt over søen her foran os! En ting er at kunne skabe ilden, men nu skal du føle hvordan det er at forme ilden, det kræver at du føler hvad du følte før, men samtidig med at du giver din indre flamme luft og plads, skal du også føle hvordan det er at styre den, uden at kvæle den!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/12/2013, 23:59

Imens Dust snakkede poppede der flere spørgsmål op i hendes hoved. Der var ikke megen plads til bage i hendes overfyldte hoved.
Men som Dust sagde stoppede hun med at tænke nærmere over det og prøvede at lukke alle de underlige spørgsmål ude, men der var nu alligevel nogen som irriterede hende og hun ville gerne have svar på dem, eller i hvert fald bare stille dem.
”Nu stiller jeg nogen alligevel.” hun så op på ham med et underligt blik. ”Hvorfor vil de prøve at gøre det af med dig? Altså i den forstand at de gerne vil have at du forsvinder og lader min hjerne være i fred, eller fordi du er en trussel for mig?” hun så ned og skrabede i jorden. Phoenix følte sig som et barn… det var hun jo enlig også, men som et lille dumt barn der ikke forstod en meter eller mindre…

Da Dust pointerede at hun godt kunne tage sig en dukkert i hendes drøm, gjorde det bare mindre virkeligt, det ville jo ikke være det samme som at gøre det i virkeligheden…
”Så jeg kan gøre alt her inde? Præcis hvad der passer mig?” det kunne godt lyde som om at Phoenix blev ved med at stille de samme spørgsmål, eller nogen der mindede om hinanden, men der var også så mange ting hun fik læsset ned over hovedet på hende samtidig.

Hun smilede stolt da han roste hende og lagde en arm om hendes skuldre. Hun lyttede opmærksomt til hans kommentering om den følelse hun havde i kroppen. Hun havde ikke lagt mærke til nogen følelse i hendes krop, men det hang nok sammen med at hun havde koncentreret sig om at holde ilden ved lige.
Da han bad hende om at gøre det igen og denne gang skulle hun danne en kugle over søgen, tabte hun både øjne, øre, næse og mund. ”Hvad? Vil du have mit til at lave en kugle der skal hænde over søgen?!” hun sukkede opgivende og så ud over søgen. ”Jamen, jeg skal da prøve…” mumlede hun opgivende og så ud over søgen.
Hvordan skulle hun dog bære sig ad, det var lidt som om hun havde fået et kompas og blev sat til at finde en skattekiste…
Men hun skulle jo prøve det… og det skulle lykkes på den ene eller den anden måde. Forsigtigt satte hun sig ned og så rundt. Det her ville komme til at tage et stykke tid.

Phoenix rankede sig, tømte hendes hoved, fandt hendes ild, trak vejret roligt og pustede stille ud for ikke at få enormt meget ild ud. Hun så på ilden og prøvede at danne en kugle af det i hendes hjerne og få ilden til at reagere, men det eneste der sket, var at ilden blev kvalt og det mislykkedes. ’nej? Okay, så må jeg jo gøre det igen… ‘ hun gjorde det samme, men besluttede sig for at danne en kugle ved nærmest at blæse en bobbel. Men det gik også galt, og hun endt med et pat svitset øjenbryn. ”Nej, Come on!” hun sukkede op givende og banede svagt.
Hun var ikke lige frem et naturtalent, men hun havde en vilje styrke som sagde spar to.
Igen prøvede hun og danne en kugle inde i hendes indre og holde den. Hun tømte hovedet og pustede ud. En kugle dannedes foran hende og hun smilede. ’op… ‘ hun prøvede at flytte den op ad, men det resulterede i at kuglen faldt til jorden og gik ud.

Efter utallige forsøg, med at få den op ad brokkede hun sig. ”Det her kan fandeme ikke være rigtigt! Jeg kan ikke finde ud af det! jeg duer ikke til det!” hun blev en smule irriteret og lage ikke mærke til at hun gav ilden næring og en lille flamme opstod foran hende. ”Hey!” hun for tilbage og ilden gik ud. ”Hm…” brummede hun og sad lidt og tænkte.
’op… hvad stiger op.. Det gør det som er lettere end andet. Lad mig prøve en gang..’ hun satte sig tilbage igen, dannede en lille kugle foran hende. Hun fastholdte kugle og tænkte som om det var en ballon. Hvis kuglen var lettere end noget andet ville den stige til vejrs.
Hun pustede forsigtigt til ilden og den svævede lige så stille op af. ”JA!” hun jublede stille og holdte fokus på kuglen. Hvordan skulle hun stoppe den?! ’Stop!’ Skreg hun ad sig selv og prøvede at få den til at stoppe, hun tænkte op noget som var lidt tungere og lavede en snor i sin ’’ballon’’ så den ikke kunne komme højre op. Den blev der. ”Hey, det virkede.” et lille grin kom fra hendes mund og hun så ud mod søgen. Nu skulle den jo bare den vej… ’hurra… mere tænke tank… ‘ hun sukkede og rejste sig forsigtigt tilbage. Hendes hoved var begyndt at være lidt tungt af at den koncentration og hun var begyndt at få en smule hovedpine.
Roligt begyndte hun i sin hjerne at trække i ’’ballonen’’ og kuglen bevægede sig langsomt af sted ud mod midten af søen.

Da den var cirka midt på, smilede hun stort og sprang op. ”JEG KUNNE! HAHA!” hun rakte hænderne u vejret og smilede stort til Dust. ”Jeg ku!” hun så ud mod den lille ’’ballon’’ og lod den kvæle.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/12/2013, 10:47

"Når man er arkitekt i en andens drøm, er det det samme som at være en tyv i en andens hus, projektionerne drømmeren fylder drømmen med, er forsvars systemet i dette hus, og hvis tyven bliver opdaget i huset, er det meningen at forsvaret i huset skal gøre alt hvad det kan, for at få tyven til at komme ud af huset igen! Dine projektioner ville normalt anse mig, som værende en indtrængere i dit sind, og derfor ville de prøve at smide mig ud igen! Så se dem lige som dine drømmevagter!" sagde han roligt, og nussede blidt en hånd gennem hendes hår "Og tænk nu ikke mere over alt det drømme halløj, din opmærksomhed skal ligge hos din træning lige nu! Og ja du kan gøre som du vil herinde, ellers ville det ikke være en drøm vel?" han smilede roligt til hende.

Dust nikkede let da hun gentog det, han ville have hende til at prøve at gøre, og da hun gik i gang med at prøve, holdt han bare mund og iagttog hende, for ikke at forstyrre hendes koncentration, han ville gerne give hende plads til at prøve at lære tingene selv. Efter nogle forsøg lykkedes det da også, selvom det var en lille begyndelse, men selv en lille begyndelse, var bedre end slet ingenting, så da hun havde kvalt denne ballon formede kugle, gik han let hen til hende og lagde armene om livet på hende, og strøg let hendes hale ben.
"Du er god til at anstrenge dig, så hvad siger du til en pause og en tur i vandet, mens jeg giver dig nogle gode råd, hvad angår brugen af den frugt du har spist?" spurgte han roligt, og strøg drillende en hånd op under hendes trøje, for at løfte op i den og dermed indikere, at han godt gad se hende smide tøjet igen. Dust virkede til han nød hendes smukke krop, både synet af den og den følelse af den hun havde givet ham, da de knaldede den anden dag.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/12/2013, 19:42

Hun nikkede stille, det gav mening, hendes hoved var huset og han var indbrudstyven. ”Det giver mening… tror jeg.” Hun smilede stille for sig selv da han førte en hånd i gennem hendes hår. Hun så op på ham og nikkede, hun ville ikke tænke mere over det… eller hun ville prøve ikke at tænke helt så meget over det han havde fortalt hende.

”Klart.” hun nikkede roligt og smilede stort til ham, imens han strøg hendes haleben. ”Hvis du hentyder til at jeg skal smide tøjet, bliver det måske din lykke dag.” hendes toneleje var drillende og et lille kækt smil havde fundet vejen til hendes læber. ”Men det må vendte, jeg skal prøve det igen. Og tak.” hun lage roligt armene om hans liv og trykkede sig blidt ind til ham, inden hun gav slip og gik lidt tættere på vandet.
Roligt rettede hun sig op, tømte hovedet for tanker, trak vejret i nogle roligt åndedrag og pustede ud. Ilden blæste ud af hende og en enorm kugle af ild, var foran hende.
Hun lod den stige til vejres og trak den ind over søen. Det lignede lidt at der var to sole. Den ene var bare tættere på og havde en orange farve i mens den anden var den sol, hun havde inde i sin drøm.

”Hey, det virkede selv med den store ballon.” hun grinede for sig selv og smuttede over til Dust. ”Og Dust, det bliver sørme din lykke dag i dag.” hun blinkede til ham og trak den røde hættetrøje over hovedet og smed den på jorden. Roligt smed hun sine sko og trak hendes bukser af. ”Nå, hvad så med de råd?” hun bevægede sig yndefuldt ned mod søen og rørte stille ved vandet.
Temperaturen var hverken varm eller kold, så hun smilede mildt og sprang på hovedet ned i vandet. Hun lukkede af for hendes svagheder og kom op til overfladen. Vandede beroligede hendes overfyldte hoved og dulmede hovedpinen der var kommet før.
Hun vendte sig om på maven og så blidt op i mod ham. Phoenix havde altid kunnet svømme, selv i hendes drøm, det var bare en skam hun ikke kunne svømme i virkeligheden uden at dø af det… Men hvis hun havde muligheden her, ville det da bestemt ikke være dårlig at tage en tur sammen med Dust.
Phoenix svømmede ind til kanten og tog hendes undertøj af. ”kom, du vil jo gerne.” sagde hun indbydende og blinkede til ham.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/12/2013, 21:00

Da hun lavede den nye store kugle, smilede Dust roligt over det, da det var utroligt at hun kunne udvikle sig så hurtigt, fra en lille ballon størrelse ild kugle, til noget der kunne ligne en regulær sol størrelse, på blot et par forsøges gange. Hun skulle nok blive stærk når han var færdig med at træne hende, det kunne endda ende med at hvis hun ville, kunne hun blive lige så stor en trussel mod verdenen, som Dust selv var på nuværende tidspunkt, og bare tanken om hvad der kunne ske, hvis de 2 kæmpede på samme side, når hun kom til hans niveau, det ville jo være som en hel hær bestående af 2 væsner.
Hans opmærksomhed blev straks fanget igen, da hun sagde det var hans lykke dag idag, og hun derefter smed tøjet, for det var jo noget Dust kunne lide, hans øjne fulgte hende da hun gik i vandet, mens han tog sig den frihed at nyde, hvilken velformede godte hun var. Han begyndte selv at smide sit tøj, for at deltage i badningen med hende, og da hendes undertøj kom af, var han hurtigt nede i vandet hos hende, med armene om livet på hende.

"Først og fremmest, så klare du det rigtig godt smukke, du bliver hurtigt bedre og det endda på kort tid, efter du har spist frugten!" sagde han roligt, og strøg let hendes nøgne ryg, mens han holdt hende ind mod hans egen nøgne krop "Og mine råd kan hjælpe dig på vej, til at forstå din evne bedre! Ser du da jeg havde spist min sand frugt, var det første jeg sansede, det sand der lå omkring mig, jeg kunne bruge min evne til at gribe fat i det, og få det til at flyve rundt, på mine tankers kommando! Det næste jeg så gjorde, var at meditere for at komme i kontakt med min evne, og det hjalp faktisk for det gjorde jeg kom i kontakt, med min ny tilegnede evne, og i din evnes tilfælde er det måske lige det, der kan gøre du kan føle din ildevne, som en naturlig del af dig selv!" han lagde drillende hænderne på hendes mås, og smilede drillende og legende "Og ja jeg vil jo gerne, din krop det er lige noget for mig!" tilføjede han legende og løftede hende op, lagde hænderne på hendes lår, og førte hendes ben rundt om livet på hende.

En lyd stoppede ham dog, midt i det han var gang i, det lød som klassisk musik der spillede fra overalt, i en pæn højde der ikke var for højt at høre på "Det lyder som om, vores første drømme time er gået, så vi må vel fortsætte vores tur i vandet en anden gang, men hvis du har det bedre når vi er vågnet, kan vi jo fortsætte det her i den virkelige verden!" sagde han frækt og kyssede hende hedt, mens et stift lem blev strøget mod hendes mis, lige før de blev vækket af maskinen. I drømmen havde de været i gang i 2 timer, men i den virkelige verden var der kun gået 10 minutter.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   31/12/2013, 12:31

Da Dust kom i vandet og lagde armene om livet på hende, lagde hun den ene arm om hans nakke og lyttede stille til hans råd, som han kom med.
Hun nikkede stille og smilede svagt, det at han roste hende, gjorde at hun følte sig lidt bedre til pas og at hun følte sig god til noget.

Hun skulle lige tykke lidt på den information hun fik fra Dust og kom endelig frem til noget som gav en smule mening i hendes hoved. ”Så jeg skal til at meditere… jah okay, jeg kan give det et forsøg.” hun grinede svagt, da han lagde sine hænder på hendes røv.
”Se jeg vidste det.” da han førte hendes ben rundt om ham, lagde hun begge armene om hans nakkede og trak sig helt ind til ham. Det kunne godt være at han var gammel, men alligevel var han noget for hende… eller var det bare et spil hendes hjerne? Phoenix havde jo ikke mødt ret mange mennesker eller væsner, så dette kunne jo lige så godt være et begær fra hendes side…

Phoenix kiggede op da hun hørte musikken og så undrende på Dust. Men da han kort forklarede at deres tid var gået nikkede hun smilende.
”Lad os nu se, om jeg har kræfter og lyst til det, mester.” mumlede hun mod hans læber da han kyssede hende. Roligt førte hun en hånd op i hans hår, imens han strøg sit lem i mod hendes underliv. Skulle tiden virkelig allerede være gået lige nu?

Phoenix vågnede roligt op, og strakte hendes ben, der havde været oppe under hende. Hun gabte højt og så roligt rundt. ”Se det var anderledes.” mumlede hun for sig selv. Hun fjernede dingenoterne fra hendes håndled og rejste sig langsomt op.
Hurtigt snuppede hun sin trøje og tog den på, så hun igen var fuldt påklædt.
Phoenix skulle lige se om det i drømmen virkede. Så hun tømte hovedet, fandt hendes ild, trak vejret stille og roligt. Efter kort tid, pustede Phoenix langsomt ud og en lille flamme forlod hendes mund. ”Ikke dårligt i den virkelige verden, mumlede hun stille for sig selv og så hen på Dust.
”Hm, jeg har det faktisk bedre end før.” roligt gik hun hen mod sin stol og satte sig ned med hendes røde blik rettet mod Dust.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/1/2014, 01:05

Dust sad i meditations stilling, med benene løber kors og den ene håbnd der var koblet til maskinen, lå løst hen mod maskinen mens han i den anden, holdt et lille pendul bestående af en guld tråd, med en lille donut formede hvid sten for enden. Pendulet gik fra side til side, og Dust havde halvt lukkede øjne til han vågnede, og pendulet stoppede brat hængende direkte ned. Dust så let hen på hende, og smilede et roligt smil, mens hun testede om det hun havde lært i drømmen, kunne føres til praktis her ude i virkeligheden, og siden det lykkedes, betød det at hans trænings metode også virkede for hend, lige som det virkede for ham selv.
"Den meditering jeg foreslog, er mest af alt for at skabe en kontakt mellem dig og din indre flamme, så du kan føle den bedre i hele din krop, men efter vi har startet din træning i, at komme bedre i balance med din indre ulv, kan det jo være din meditering også kan hjælpe dig på den front!" sagde han tænkende, mens han satte sig til rette, med benene udover kanten på hans plads, og fjernede hans tilkobling til maskinen og pakkede tasken sammen. Han lod den dog ligge lukket ved pladserne, da de kunne få brug for den der "Vi har lige oplevet 10 minutters søvn, og derved 2 timers drømme tid i en første gænger drøm, og hvad synes du så om det indtil videre?" spurgte han og lagde hovedet let på skrå, mens hans øjne hvilede på hende.

Han rejste sig op, og gik hen til hende for at sætte sig, med et ben på hver side af hende, så hun kunne læne sig op af ham. Han lagde armene om livet på hende, og gemte sine hænder under hendes trøje, så han blidt kunne nusse hende på maven. En af de sider af ham, som nærmest ingen fik lov at opleve, var denne side af ham hvor han var god mod en, og behandlede en han syntes om bedre end nogen anden, og Phoenix af alle der gav ham lyst og frækheder, samtidig med han syntes om hendes potentiale og gode personlighed, hun fik denne mere venligtsindede og kærlige side at se.
"Hvis du har lyst til at bruge drømme maskinen, til bare at have en god drøm og en god nats søvn samtidig, eller lidt egenhændig drømme træning måske, så bare sig til så hjælper jeg dig, og får sat dig i gang med drømmen okay?" han lagde sin kind mod hendes, og holdt hende tæt ind til sig, mens han strøg hende op og ned af maven, i langsomme blide strøg.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/1/2014, 14:20

Hun nikkede roligt til ham, men hvad mente han med at komme i balance med hendes indre ulv? Skulle hun ikke kun træne med sin flamme? Phoenix så ned og tog sig sammen til at spørge ham. ”Hvad mener du når du siger jeg skal i balance med min indre ulv? Det forstår jeg ikke helt.”
Phoenix havde ikke den fjerneste anelse om hvordan hun først og fremmest skulle kommunikere med den… den kendte for det meste kun til vold og vrede… og en smule leg, men det var nok mere fordi den kendte til Dust at den gjorde det..
Phoenix kom tilbage til virkeligheden og rystede svagt på hovedet for lige at få styr på det han sagde. ”Øm… altså jeg syntes det var ret fedt, jeg har ikke prøvet noget lignende før, eller bare generelt træning, så har det kun været fordi jeg skulle stikke af fra en eller anden, men det er jo nok ikke helt det samme som træning… men jeg syntes det var dejligt, og jeg vil rigtig gerne prøve igen.” hun smilede venligt til ham og lænede sig tilbage i hendes stol.

Da Dust rejste sig op, kiggede Phoenix en smule forvirret på ham, men da han satte sig bag hende, så hun kunne ligge op ad ham, gav det mere mening. Imens han lagde armene om livet på hende, og stak sine hænder op under hendes trøje, smilede hun svagt over de kuldegysninger han frem kaldte på hendes krop.
Den side hun så af Dust, beroligede hende mere end man kunne forestille sig. Normalt ville Phoenix være sprunget op og være stukket af og aldrig være kommet tilbage til ham, men fordi det var Dust og han havde været venlig i mod hende, var hun begyndt at føle sig tryg ved hans side. Men alt dette kunne da umuligt vare ved…
Phoenix nikkede stille, imens han snakkede. Da han lagde kinden mod hendes sukkede hun svagt og smilede stille. ”Dust? Er du så flink over for alle?” hendes stemme var ikke ret høj og hun var enlig også lidt bange, for hvad svaret kunne være, hun ville selvfølelig være smigret hvis ikke han var lige så flink over for andre, men hvis han var venlig over for alle, ville dette så overhovedet betyde noget for ham?

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/1/2014, 15:46

"Jo ser du, jeg har erfaret i mine rejser til fortiden, og af mine studier af nu til dags varulve, at dem fra fortiden lige som dig ikke kan kontrollere, hverken deres forvandling eller hvad der sker mens de er varulve, hvis de ikke har trænet i det, men når de har trænet har de fuld kontrol, over både forvandlingen og hvad der sker imens!" sagde han roligt "Dem fra vores tid, har under påvirkelse af radioaktivitet, udviklet en ekstra varulve side, en passiv varulv side hvor de ligner mere en ulv, men en varulv kan ikke bruge den side, hvis de ikke kan styre deres egen varulv, derfor har de kun en hvis de ikke er trænet lige som du ikke er det! Så det jeg mener med, at du skal i balance med din indre ulv, er i basis bare en del af din træning til at opnå fuld varulve stadie, så du også kan være dig i varulve form!" han vidste godt hans forklaringer var lange, men Dust ønskede blot at dække hans svar, i håb om at det var mere tilgængeligt at forstå, hvad han mente med sine svar.
Han nikkede roligt til hendes svar, angående hvad hun syntes om drømme træningen, da han fandt hendes svar fyldestgørende, han syntes ikke der var behov for at spørge om så meget mere, ellers ville det jo ende med at hun begyndte at tænke en helt masse mere, og han havde efterhånden erfaret at hvis Phoenix begyndte at tænke en helt masse, ville hun da ende med at eksplodere af spørgsmål og tanker, som ved svar bare ville give flere spørgsmål og tanker, så han lod denne del ligge for nu. Efter han havde sat sig hos hende, og sad med armene om hende og nussede hende, lyttede han til hendes spørgsmål, og han behøvede ikke tænke over svaret længe, for ham var det nemlig lige til.

"Nej jeg er nærmest overhoved ikke sådan over for nogen, du er en ud af en milliard jeg er sådan overfor, og jeg finder det rart at finde en, jeg kan søge nærkontakt hos og være sådan her sammen med, da det er en rar afveksling fra virkelighedens brutalitet, og min hverdags følelses kolde og mørke verden!" sagde han roligt, og knugede hende lidt ind til sig, i et blidt kram der indikerede at at det her var noget specielt for ham, og ikke bare noget han gjorde med hvem som helst.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/1/2014, 22:38

Phoenix lyttede i stilhed til alt den information Phoenix, igen fik læsset ned over hovedet. ”vendt, rejser i fortiden?” hun så undrende på ham, men gav ham ikke mulighed for at svare på det. ”nej, glem det… jeg får bare større hovedpine end jeg har i forvejen.” hun smilede kort og så undskyldende på ham. ”Men vil det bare sige at jeg så kan have mennesketanker i min ulveform og der ved ikke tænke som en ulv? Er det det, som du prøver at forklare mig? Eller er jeg helt ude på et sidespor?” det kunne godt være, at Phoenix stillede en del spørgsmål, men når man var 16 og ikke lige frem den klogeste eller mest intelligente person, skulle man indimellem skære tingende ud i pap og forstå det den vej igennem, men så var der nogle andre ting Phoenix havde nemt ved, og det var sådan noget som våben brug og kampteknikker … men det hjalp ikke hvis det var noget med tanker og forståelse, som Dust roligt forklarede hende.

Hun sad som lammet. Hun var noget specielt? Phoenix flyttede sig roligt så hun kunne komme op at stå. Et underligt smil var malet om hendes læber og hun vendte sig om mod ham. ”Du holder altså af mig?” Spurgte hun undrende, dette var en helt uvant situation… hun havde ikke oplevet noget der lignede det her… intet.
Phoenix smilede svagt og så på Dust. ”Tak, tror jeg.” roligt rørte hun hans knæ og skubbede dem sammen så hun kunne side overskrævs på hans ben.
Roligt rykkede hun sig helt op til ham, så der ikke var mere end et par centimeter i mellem dem. ”Det her er noget helt nyt.” Mumlede hun stille og lagde en hånd på hans kind. Roligt og meget forsigtigt trykkede hun sine læber ind i mod hans, i et forsigtigt kys.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/1/2014, 23:36

"Kort sagt, med en god gang træning af den rigtige art, kan du være helt dig selv, også selvom du er i varulve form, din forvandling vil til sidst ikke gøre ondt, og du vil kunne kæmpe som varulv, lige som du kæmper som menneske!" forklarede han roligt, og håbede det var mere lige til, og nemmere at forstå for hende "Så du kan mere end bare have menneske tanker, i din varulve form, den vil være som at tage en dragt på, der gør dig til varulv! Lige som hvis en tegneserie helt, tog en dragt på der repræsentere hvem de er, som superhelt!" han regnede ikke Phoenix for at være dum, det ville bare være ondt at mene det, han vidste at han siden hun blev hans lærling, havde givet hende tonsvis af information, og det var ikke lige just nemt at håndtere så meget, på blot et par få dages tid. Men i starten var der altid mere info, end de fleste gad pløje igennem, men efterhånden som tiden gik, ville de forskellige ting lige så stille ende med, at være noget helt naturligt kendskab for hende, og hun ville være vant til at håndtere ting som drømme maskinen, ildfrugten, hendes varulve side og hvad der ellers nu kom, når man var lærling hos Dust.

"Ja sådan kan man også sige det, jeg kan godt nok ikke føle den følelse, men jeg kan lide dit selskab, hvilket sjældent sker med nogen anden, og jeg er ikke kærlig over for andre end mit skytsvæsen, hun er den der står mig nærmest!" sagde han roligt mens han så op på hende. Dust lagde roligt armene om livet på hende, efter hun havde sat sig overskrævs på ham, og holdt hende tæt ind til sig mens han gengældte hendes kys, og strøg hende op af ryggen. Han stoppede langsomt kysset, og så hende dybt i øjnene.
"Du må ikke misforstå mig her, men det er sjældent jeg skaber den slags kontakt med andre, som den vi 2 har med hinanden, og derfor er jeg så god ved dig, og nyder fysisk kontakt med dig! Men jeg synes også det er mit ansvar at fortælle dig, at jeg har også mit skytsvæsen, kun hun kan vække mit døde hjerte, og lyse i det mørke der fylder mit indre! Jeg ser hende ikke så tit som jeg egentlig burde, og vi har hverken været sammen eller kommer sammen, men ikke at fortælle dig dette, ville jeg kalde ondt mod en jeg godt kan lide, og som jeg ikke vil se blive såret på min bekostning!" sagde han roligt, mens han nussede hendes kind "Hun vil altid være mit skytsvæsen og det kan jeg ikke ændre, men jeg synes godt om dig Phoenix, og det vil jeg ikke have du glemmer!" han knugede hende tær ind til sig, og kyssede hende blidt hen af kinden, så hun selv kunne vælge mellem at stoppe ham, eller tage imod det kys på munden han snart ville give hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/1/2014, 12:08

Det med superhelte noget gav mere mening end noget af alt det anet, så nu forstod Phoenix det mere eller mindre til punkt og prikke. ”Hm, vil jeg da glæde mig til… slippe for smerte når jeg skifter, det lyder dejlig nemt og kontrol over den, Det vil jeg da helt vildt gerne.” hun smilede glad og så roligt på Dust med hendes røde blik.
Det var en godt beslutning hun havde taget og det var lang fra noget hun fortrød at have gjort. Dust havde lært hende så meget på så kort tid, det var jo utroligt at han overhoved kunne ’’tæmme’’ den pige der havde været så aggressiv over for folk og helst så dem ligge på jorden og være mere eller mindre døde.

Phoenix nikkede roligt til det Dust fortalte hende. Skytsvæsen? Hvad var det? Men Phoenix afbrød ham ikke. Enlig havde hun jo selv spurgt ind til det og måtte acceptere det, desuden, havde hun en eller anden plan om at hun skulle være sammen med nogen fra hendes egen slags og det var der det gav mest mening for hende.
Phoenix smilede svagt da han knugede hende ind til sig og gav hende et kys på kinden. Hun lagde armene omkring hans hals og krammede ham blidt igen. ”Det forstår jeg godt.” mumlede hun imod hans hals og smilede svagt.
”Og nu kan det godt være at jeg spørger lidt dumt, men hvad pokker er et skytsvæsen?” hun trak sig lidt væk fra ham så hun kunne se ham i øjnene og smilede stille og roligt til ham, da hun havde accepteret at det var sådan, som det var. Hun kunne jo ikke lave om på det, så man måtte vel få det bedste ud af det som man kunne.

// min krea svigtede mig, sorry det ikke blev så langt :3

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/1/2014, 12:55

"Et skytsvæsen er det væsen, som en skytsengel beskytter, jeg er halvt skytsengel fra min mors side, og en skytsengel har naturligt et væsen i verdenen, som er specielt tildelt til dem, og som de så er skytsengel for!" sagde han roligt, og smilede let til hende "Gav det mening, eller lød det bare som sludder i dine smukke ører?" han gav hende et let kys på munden, mens han tirrende løftede op i hendes trøje, for at indikere at nu ville han gerne skifte emne, til det de lagde op til i drømmen, og han vidste at det eneste der var mellem ham, og et godt knald med den smukke varulv på hans skød, var deres tøj og det faktum, at de sad og snakkede om andre ting.
"Nu synes jeg du skulle smide det tøj igen, ellers ødelægger jeg det!" sagde han drillende, og nappede i hendes trøje kant, trak lidt ud i den og lavede en sjov knurre lyd, mens han viftede med hovedet, lige som en hundehvalp hvis man prøvede at tage dets kødben. Han slap så igen, og kyssede hende ned af halsen, og ved det blottede område over hendes bryst, mens hans hænder fandt vej til hendes mås, og holdt dem i et blidt greb, mens han så hende frækt i øjnene "Jeg har en sild på mit skød, og det har gjort mig så ophidset, at jeg vil lave frække ting ved dig, til jeg ikke kan holde til mere!"

//det er skam iorden ^^

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   3/1/2014, 10:59

”En beskytter… det giver faktisk mening.” Hun smilede svagt og rødmede lidt. Hun blev en smule overrasket over kysset, men lod det ligge og grinede stille ad ham.
Da han trak op i hendes trøje, forstod hun hvad han ville og hun smilede svagt da han begyndte at snakke. Phoenix grinede da han tog fadt i hendes trøje og bed i den. ”Så, rolig vufer.” drillede hun ham og blev glad da han kyssede hende ned af halsen og ned på det øverste af hendes bryst.
Hendes hænder nussede ham stille i nakken og i hår kanten. Da Dust’s hænder fandt vejen til hendes bagdel, smilede hun stille og nød at han ville tage sig af hende.
Et frækt glimt havde fundet vejen til hendes øjne og et sødt smil om hendes mund, da Dust hentydede at de skulle knalde. ”Jamen, det må vi nok hellere gøre noget ved, og hold dig endelig ikke tilbage.” Sagde hun med en kælen stemme.
Roligt trak hun sin trøje af, hen over hovedet og smilede stille til ham, hurtigt kastede hun trøjen ned på gulvet og fortsatte med hendes BH.
Kort efter rejste hun sig op fra ham og stod med ryggen til ham imens hun knappede sine bukser op og lod dem glide ned så hun kun stod i trusser. ”Hm, Dust, hvad med at du også begyndte at smide noget?” Hun drejede hovedet svagt og så hen i mod ham. Hvis han ville lave det frække, skulle han også smide tøjet, ellers skulle hun nok sørge for at det forsvandt fra ham.
Phoenix havde trukket tiden lidt inden hun tog sine trusser af hun stod stille og ventede på hans træk, om han ville kalde på hende eller om han ville trække hende væk, det var vel op til ham, bare de gjorde det.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   3/1/2014, 17:17

Dust smilede frækt til hende, over at hun da gerne ville tage et knald med ham, og han nød da synet af hende, mens hun smed tøjet foran ham. Det var først da den smukke sild stod i trusser, og sagde han nok bør smide tøjet at han reagerede, og der fik han da også hurtigt smidt tøjet, så da hun endelig smed trusserne, var han nået til underbukserne som faldt til gulvet, og blev smidt til side, før han gik helt hen bag ved hende, så hendes ryg røre hans brystkasse, og hans arme fandt vej rundt om hendes fine krop.
"For pokker du har en krop, der kunne få en hver til at savle ustyrligt smukke!" hviskede han tirrende i hendes øre, mens hans hænder blev placeret på hendes mave, og fulgte hendes former op til hendes bryster, som han kærligt tog om og begyndte at massere, mens han holdt hende ind til sig "Og så er det endda mig du giver lov, til at tilfredsstille mine lyster i dig! Jeg må da være mere end bare heldig!" han slikkede hende tirrende op af halsen, for at tirre hendes dyriske lyster, mens et nyt pesar blev hentet af hans sand, som han åbnede og tog ud af pakken. Han stak hånden ned til hendes mis, mens han nappede hende tirrende på halsen, let spredte han hendes ben lidt, og gled pesaret op i hendes dejlige indre med et par fingre, satte det på plads og begyndte at fingerkneppen hende, mens hans anden hånd stadig masserede hendes bryst, og han nappede hende på halsen.

"Så nu er du beskyttet, vi kan jo nødig have jeg boller dig gravid, når jeg kommer i din dejlige krop!" hviskede han frækt og nappede i hendes øre, før han trak fingrene ud af hende "Hvad vil du prøve først smukke?"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   4/1/2014, 12:08

Da Dust lagde sine arme om livet på Phoenix smilede hun stille og lænede sig tilbage mod ham. En svag rødmen bredte sig i hendes ansigt da Dust gav hende noget der mindede om et kompliment.
”Jamen tak da.” Hviskede hun nydende imens hans hænder gled op ad hendes krop, tog om hendes bryster og begyndte at massere dem. Hun kunne mærke varmen sprede sig hendes krop og hørte godt hvor glad Dust var over at det var ham, der havde hende for sig selv.
”Det kan du tro du er.” Mumlede Phoenix, imens han slikkede hende op ad halsen. hun lagde hovedet på skrå så det blev, nemmer for Dust.
Phoenix gispede da hun mærkede hans hånd ved hendes underliv. Der var stadig en temperatur forskel der slog igennem hver gang han rørte hende, men hun kunne nu godt lide at der var så stor forskel på dem. Det gjorde bare det hele meget bedre end noget andet.
Imens han masserede hendes bryst, nappede hende i halsen og havde gang i hendes underliv, løftede hun sin ene hånd og placerede den i hans hår, hun drejede roligt sit hoved og så op ham med drillende øjne. Hvis der skulle ske noget skulle det da være nu, og ikke på nogen andre tidspunkter.

Hun grinede svagt da han ikke ville sørge for at hun ville blive gravid. Da han havde trukket sine fingre ud af hende drejede hun hele kroppen så hun stod med fronten til ham. ”Hvad jeg vil prøve først? Hm, ved jeg sku ikke. Men vi kan begynde der hvor dine lyster er størst.”
Hun smilede kælent til ham og nappede ham blidt i øret. ”Hm, vi kunne starte med at finde en seng? Eller gør vi som sidst?” hurtigt lagde hun begge arme om nakken på ham og trykkede ham ind til sig. ”Personligt, syntes jeg det var lækkert sidst.” hun nappede blidt i hans kæbe og slikkede ham på den bløde hud, under hans kæbe.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   6/1/2014, 12:32

Dust smilede frækt da hun vendte sig om, så de stod ansigt til ansigt, han strøg hende ned over røven, og lige som hende nød han at mærke, hendes varme krop mod hans kolde. Hendes mening om at det var lækkert sidst, så ud til at få ham til at vælge hvor de var nu, som det sted de skulle gøre det, for han løftede hende let op og svang hendes ben rundt om sig, så hun var helt i hans magt lige som sidst, ved at han holdt hende oppe.
"Jamen der hvor min lyst er størst, det er jo ved den blotte tanke om, at trænge op i din dejlige mis, så det må være der vi starter!" sagde han frækt, og kyssede hende på panden, mens hans stive lem lige så stille spredte hendes skamlæber, og trængte op i hendes fugtige indre, til han var helt indenfor "Hmm fantastisk, jeg kunne nyde denne følelse i alt evighed, hvis jeg fik lov til det!" han startede roligt ud, med nydende langsomme bevægelser, hvor han trak sig næsten helt ud så det kun lige var spidsen der var inde, før han gled helt op i hende igen, man kunne virkelig mærke på ham at han nød det her i fulde drag, før han slog til og gav hende en ordentlig sving om.

"Hmm lad mig se, jeg kunne lægge dig på alle fire, og give dig samme tur som vi sluttede af med sidst, eller jeg kunne lægge dig på ryggen, og give dig en ordentlig overhalning, mens du sikkert ender i den syvende himmel af min lyst til dig!" hviskede han nydende i hendes øre, før han blidt nappede i hendes øreflip, kyssede hende ned af halsen, og nappede hende legende ved skulderen som en tirrende varulv, der nappede i sin mage mens de knaldede. Hans stød blev hårdere i hende, mens han knugede hende ind til sig, da hans dyriske lyster begyndte at tage over, og man kunne mærke denne side af ham træde i kræft, og det var hende hans lyster ville have. Han kyssede sig vej hen til hendes mund, og når hun havde svaret på hans spørgsmål, begyndte han at kysse hende, blot for at snave hende hedt og legende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/1/2014, 16:21

Da Dust løftede hende op og svang hendes ben rundt om sig, fik Phoenix et lille chok men grinede bare ad det og lagde armene omkring nakken på ham. Phoenix elskede at Dust havde styringen, han var måske også den der havde mest erfaring af de to.
Hun lukkede øjnene da han kyssede hende på panden og slappede af i hele kroppen da han roligt trængte op i hende. Phoenix smilede af det han sagde og nussede ham blidt i nakken. ”Du må nyde det i mens du er inde.” Phoenix nød at han var blid i starten, dog håbede hun på at han ville sætte tempoet op og give hende en ordentlig om gang. Det fik hun da også i sidste ende og stønnede svagt i takt med at han stødte helt op i hende.

Phoenix smilede frækt da han kom med forslag til det de kunne. ”Begge dele lyder som noget jeg godt kunne finde på at sige ja til, men hvorfor nøjes?” hun sukkede blidt da hun mærkede at han nappede hende i øret og pressede sig ind til ham. ”skal vi ikke bare gøre det ind til den ene ikke kan holde til mere?” Spurgte Phoenix med en udfordrende stemme. Phoenix var klar på at gøre det til hun ikke kunne mere, men det krævede at Dust holdte den stiv. Hun lukkede blidt sine øjne da han kyssede sig vej til hendes læber og grinede blidt da han begyndte at snave hende, men uden tøven besvarede hun hans tunge.
Dust vækkede mange følelser i Phoenix, mere en hun enlig ville indrømme, men han havde jo sagt der ikke ville blive noget i mellem dem som sådan, ikke andet end en hel del sex måske…

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/1/2014, 18:09

Dust kunne lide den lille udfordring hun gav ham, at knalde med hende til mindst en af dem, ikke kunne holde til mere lød som noget, han kunne få mange timers sjov ud af, når det var med sådan en lækker sag som Phoenix. Mens han snavede med hende, huggede han den helt op i hende, og holdt en pause med at knalde hende, så han bare kunne nyde hendes fugtige og varme indre om hans lem, mens han gik hen til et bord og satte hende der, så hun stadig havde benene om ham og ham oppe i hende, og nu hvor han ikke skulle bære hende med egen kræft, kunne han bruge hænderne samtidig med, at han kunne knalde hende hårdere. Uden at stoppe den hede legen med hendes tunge, fandt hans hænder vej til hendes bryster, som fik en pirrelig massage mens han gav hendes mis, et ordentligt knald med hårdere stød og et bedre passende tempo.
"Er der noget jeg nyder, er det en frækkert som dig, der kan pirre mine lyster til over grænsen!" sagde han frækt, og nappede i hendes underlæbe, før han lagde sin ene arm om hende, og bøjede sig lidt så han kunne kysse hendes frie bryst, nappe og sutte på hendes brystvorte, og massere hendes andet med den frie hånd. Han så op på hende, og lignede en der havde fået en fræk ide til, hvad han havde lyst til at gøre ved hende "Sådan en fræk mis som din, må da smage bedre end himmelsk nektar!" sagde han drillende, og slikkede en sidste langsom gang henover hendes bryst, før han lagde hende ned på ryggen.

Han trak sig ud af hendes dejlige krop, og gik på knæ foran hende, så han havde en god udsigt fra hendes mis og hen af hendes krop, han lagde hendes ben op på hans skuldre, så hun havde et sted at gøre af dem, før hans kølige tunge kildende strøg igennem hendes ungpige sprække. Han kyssede tirrende hendes mis, og lod tungen trænge indenfor i hende, og glide op til hendes klit som han erfarent masserede med tungen, så det næsten var som at blive ornaneret, af en erfaren mands hånd, han brugte 2 fingre til at sprede hendes skamlæber, så han bedre kunne komme til hendes klit, og forsigtigt skiftede han mellem at sutte og nappe kærligt, og slikke kærligt på hende. Han så op på hende, med et tirrende og nydende blik i øjnene, der indikerede at han nød at labe hendes safter i sig, så hun kunne roligt nyde hvad han gjorde ved hende, uden at tænke over noget. Hans anden hånd kom nu i spil dernede, da han sneg sin langefinger helt op i hende, fandt en af de svære g-punkter i hendes underliv, og begyndte kærligt at massere det, for rigtig at få hende op i den syvende himmel, han ville ikke skifte over til at knalde hende igen, før hun havde fået sin første orgasme af hans behandling, og at dømme ud fra hans kunnen, skulle man næsten tro at nogen havde brugt god tid på, at oplære ham i det kvindelige kønsorgan, og hvordan han bedst muligt kunne gøre frække ting, ved en kvindes underliv.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/1/2014, 16:17

Det undrede Phoenix kort da Dust holdte op med at huggede op i hende. Phoenix snavede villigt med og mærkede at han begyndte at bevæge sig. ’hvad pokker sker her?’ tænkte hun, men sagde intet da hun så ville være nød til at bryde deres leg.
Bordet som Phoenix var blevet placeret på var ikke lige frem varmt. Hun gispede svagt og smilede ad ham. Han vidste da lige præcis hvad han skulle gøre for at få Phoenix helt tændt. Da han igen begyndte at knalde hende hårdt stønnede hun i mod hans mund og nussede ham kærligt i håret. Tanker og følelser blandede sig forvirret med hinanden, da hun mærkede hans hænder, masserede hendes bryster.
”Det ved jeg ikke, men jeg tvivler.” Sagde Phoenix, kælent og smilede svagt da han lænede hende bag ud. Phoenix, lod Dust smage på hendes bryst, mere fordi hun nød at han gjorde det og at han vidste hvordan det skulle gøres. Uden at fortage sig noget, lod hun sine arme falde slapt ned af hendes krop, og lukkede øjnene. ’du er fantastisk..’ tænkte Phoenix og bed sig i læben. Hun nød alt dette i fulde drag og ville aldrig have dette til at stoppe igen.
Svagt åbnede hun øjnene og så på Dust, med stor spænding. ”Det må du vel finde ud af.” Hviskede Phoenix, og lod sig uden besvær lægge sig ned. ’hvad er det Dust har i tankerne?’ tænkte Phoenix kort og bed sig uroligt i læben.

Et lille suk lød fra hendes mund da Dust trak sig ud af hende, kunne han virkelig ikke holde til mere? Var det her slut? Men da Dust lagde hendes ben op på hans skuldre, smilede hun skævt og gispede svagt da hans tunge rørte hendes underliv. ’nå, så det er det her du vil, hm… ‘ tænkte hun og bed sig i læben.
Da hans tunge begyndte at give hende en lettere omgang, trak Phoenix vejret let og hurtigt. ”Dust, for fanden.” Hviskede hun nydende og slappede helt af. Hende krop reagerede på Dust’s berøringer, som om den ikke havde noget i mod at han forkælede hende, eller at han sørgede for at hun ikke skulle kede sig.
Phoenix slappede helt af i kroppen og havde ingen intentioner om at flytte sig, eller at komme med indvendinger. Da han stak en finger op i hendes indre, gispede hun svagt og nydende. ”Har du prøvet det før?” spurgte Phoenix svang, men ville enlig ikke høre et svar, da det ville stoppe ham fra at forkæle hendes underliv og stoppe den følelse han gav hende.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/1/2014, 19:00

Dust så op af hende, mens han fortsatte med at slikke hende, han havde en ret så god udsigt derfra, og han var slet ikke færdig med den fine krop, hans lem var stadig stift og klart, til at komme tilbage ind i hendes fugtige indre, når altså han lige havde slikket hende godt igennem. Han smilede frækt op til hende, da hun spurgte om han havde prøvet det før, for sammen med hendes nydende lyde, måtte det betyde at hun kunne lide, hvad han gjorde ved hende.
"Tja jeg havde en lille udfordring engang, der lærte mig lidt om det kvindelige underliv!" sagde han frækt, og rettede sig lidt op så han kunne placere sig henover hende igen "Men nu har mini me brug for lidt varme, så nu skal du op og stå smukke, så jeg kan trænge op i dig igen!" han smilede frækt, og begyndte at snave hende igen, mens han lagde armene om hende, og løftede hende op og stå. Han holdt hende tæt ind til sig mens de snavede, og holdt det lidt tid før han langsomt stoppede snavet, og vendte hende om, han strøg hende op af maven og ned til hofterne, rettede lidt på hendes stilling, og trængte op i hende i første hug, hans hænder fulgte hendes mave op til brysterne, som han masserede kærligt, mens han kyssede hende i nakken, og prøvede at lokke hende til at kysse med hende.

"Kom så her med de frække læber!" hviskede han tirrende i hendes øre, og nappede kort i hendes øreflip, mens han begyndte at kneppe hendes våde mis "Slip din vilde side lød på mig, din lille frække ulv!" hans ene hånd fandt vej til hendes klit, som han begyndte at ornanere, mens han kneppede hende med en tydelig lyst, der kunne mærkes i hans hårde stød. Dust ville ikke have noget imod, hvis hun gav ham lidt udfordrende leg, han kunne godt lide at han bare kunne gøre med hende, som han selv gerne ville det, men hvis hun havde lyst til at give igen, og udfordre ham lidt undervejs, ville han kun finde det mere sexed, og blive mere lystig efter at kneppe hende godt og grundigt.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^