IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/9/2013, 07:52

'Fint nu er mit ben næsten umuligt at gå på... grr... det kan da heller ikke gå mere galt…’ tænkte hun irriteret, men sådan lå landet altså nu. Hun hørte det om at han ikke kunne stole på nogen og skulle lære det selv. "Wow... sådan har jeg det også lidt, men ikke fordi jeg ikke kan stole på nogen, de er der bare aldrig når man har brug for dem." Sagde hun stille.

Da hun mærkede hans hånd på hendes kind blev hun opmærksom, da det var ikke naturligt at nogen rørte hende. Hun så ind i hans blik igen og kunne ikke se væk. Igen var hun fast låst, da han prikkede hende på næsen, blev hun overvældet. 'du skal ikke prøve på noget.' mindede hendes hjerne hende om. 'han prøver bare at hjælpe dig.' hun lystrede sin hjerne og gjorde ikke noget ved det.
Da han begyndte at snakke igen, lyttede hun godt efter. Hun smilede lidt og svarede: "Jeg er glad for at du ikke vil efter lade mig her... og snakke, det kan man altid. Og hvor er det lige der er mere sikkert?" Spurgte hun med nysgerrighed i stemmen.
Med et enkelt nik tog hun hendes våben frem og ladede det. Nu var hun klar.
Hun kunne mærke noget inde i sig, som ikke havde været der før. Om det var tryghed eller noget andet vidste hun ikke og havde ikke tænkt sig at finde ud af det lige nu, men en ting var dog sikkert, hun havde da fundet en, som var til at stole på.

Det gav et sæt i hende da han løftede hende op, men på en måde var det behageligt. Hun lagde sig frie hånd om hans nakke og var klar på det værste.
En langsom skikkelse kom hen i mod dem og uden at tænke nærmere over det skød hun. et enkelt bump lød og da de kom nærmere kunne hun se at det var en Zombie.
Han gik med faste skridt... vidste han helt præcis hvor de skulle hen? eller var det bare et almindeligt tempo, han gik i.

First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4407

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/9/2013, 10:56

Dust smilede et følelses forladt smil, efter hun havde skudt den første zombie, og fortsatte sin målrettede gågang mod et bestemt sted i kælderen, uden at han havde ladet sig påvirke af, at hun skød på hvad end der bevægede sig mod dem. Han var vant til at omgive sig, med det at dræbe andre væsner, det kom nærmest som en naturlig ting for ham selv, og man kunne godt mærke det på ham et eller andet sted.
"Det med tillid har aldrig rigtig været mig, jeg har godt nok mit skytsvæsen som jeg stoler på og holder af, men ellers stoler jeg ikke sådan helt på nogen!" sagde han roligt, og drejede af ind i en parkeringskælder, og fortsatte mod den modsatte side af kælderen.

"Selvfølgelig vil jeg ikke efterlade dig, jeg synes godt om dig så jeg vil gerne have dig med mig, og tilfældigvis passer det at du er mere sikker sammen med mig, ret godt sammen med at jeg gerne vil have mig noget selskab!" sagde han roligt og smilede til hende, da de nåede til den anden side af parkeringskælderen "Og lad mig da vise dig hvor der er sikkert, det er faktisk meget simpelt! Det mest sikre sted man kan finde, når man befinder sig i en zombie inficeret by, er et sted der er svært at komme ind i, og som zombierne derved ikke er kommet ind i!" de stod foran et stykke af væggen, der underligt nok så ældre ud end resten af væggen. Det var ikke noget man som sådan lagde mærke til, når man gik rundt normalt i parkeringskælder en, men nu hvor de stod lige foran dette ældre stykke væg, var det nærmest lige så tydeligt som blæk på papir.

Ud af hans skulder kom en ekstra hånd, der blev fuldt op med en arm af sand, som rejste sig mod væggen og begyndte at tælle stenene, i et bestemt system der ikke lige var til at regne ud, men da hans ekstra hånd trykkede en af stenene ind, begyndte den gamle væg at dele sig i 2, og afsløre en gammel skakt der blev oplyst med fakler. Dust gik roligt derind, og væggen lukkede sig efter dem så de nu var i sikkerhed, og det eneste der kunne bryde stilheden, var lyden af hans fodtrin ofg deres samtale.
"Herinde kan du ikke blive skadet af zombierne!" sagde han roligt og smilede til hende.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/9/2013, 17:35

Hun kiggede på ham og hørte det med skytsvæsnet.
"Jamen, det er jo også en del af dig, hvis du ikke stoler på den, kunne du jo ikke stole på dig selv." sagde hun i mens hun skød flere og flere zombier, men lyden var ikke så høj som den kunne have været. Når de snakkede lød det lidt som baggrundsstøj fra en film, man sad og så.
Hun slap kort hans nakke for at lade pistolen med et nyt magasin.

Med et tavst blik kiggede hun bare på muren. Den havde en lidt anden farve og en lidt anden struktur.
Hurtigt vendte hun sig om i hans arme og affyrede fire skud mod fire zombier som var kommet lidt fortæt på. "Hvad laver du helt nøjagtig?" spurgte hun, imens hun holdte øje med om der var flere zombier.

Et højt nys kom pludselig ud af det blå, da døren åbnede sig. "grr..." Brummede hun og så undskyldende på Dust.
Da de var kommet ind i skakten, spurgte hun med rolige og fattet stemme: "Okay, nu er vi i sikkerhed... eller noget, kan jeg så godt få lov til at komme ned igen?" hun prøvede at vride sig fri fra ham, men det var ikke den mest gennem tænkte plan... hun blev ved med at vride sig, og det samme skete. Hun kom ikke ned.
"Hvorfor er det lige at jeg ikke må komme ned?" Spurgte hun med en opgivende stemme. Hun følte sig håbløs, når hun ikke kunne bevæge sig eller gøre nytte. 'hvis det skide sår ikke var sprunget op nu, behøvede han ikke at bære rundt på mig.' tænkte hun hårdt for sig selv.

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/9/2013, 17:47

Da hun spurgte om hun måtte komme ned, og begyndte at vride sig for at komme fri, valgte han at stille hende op så hun kunne støtte sig op af ham, og tog så en simpel gasmaske frem der kun dækkede omkring munden og næsen, som han rakte til hende.
"Her tag den her på Phoenix, den beskytter dig mod støvet der er herinde, og den er bygget sådan at den næsten ikke sænker lyd, så når du snakker kan jeg nemt høre hvad du siger til mig!" Sagde han roligt, og hjalp hende med at tage den på, så den sad ordentligt uden at være irriterende for hende. Hendes spørgsmå om hvad han egentlig lavede, kunne godt være lidt problematisk at svare på, for hvad pokker skulle han sige? At han søgte hævn over dem der dræbte hans familie, ved blandt andet at træne gennem de ulovlige opgaver han tog, og samlede de ting han mente han skulle bruge for at få den hævn, han længtes efter så meget?
"Tja for at sige det kort, er jeg en af de ondeste forbrydere der findes i denne verden, men jeg ved ikke rigtig om man kan kalde det et job!" Sagde han tænkende, mens han begyndte at gå med hende igennem denne gang, nu hvor de var i god sikkerhed.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   18/9/2013, 21:43

Da hun kom ned at gå føltes det bedre, hun var ikke så hjælpeløs. Hun følte sig brug bar. Hun smilede kort over det, men koncentrerede sig nu om ikke at stødte på sit ben.
Hun tog i mod masken og stoppede med at gå. Hun sagde ingen ting da han hjalp hende med masken men kiggede bare på ham. med glade øjne. "Du er virkelig flink, når man lære dig at kende... hvis jeg altså overlever det her." Hun kneb øjnene sammen og smilede til ham.

hun lagde igen armen om hans nakke og begyndte at halte, igen. "Man kan vel godt sige at det er et job... men det er sq nok mere et fuldtids job, istedet." Grinede hun glad. Det her var en af de vildeste oplevelser hun havde været med til.
Men hun havde jo heller ikke været sammen med så forfærdelig mange, mennesker eller noget i den stil, men det var da en begyndelse. hun klukkede lidt over hendes tanker og satte hendes pistol tilbage i hylsteret.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   19/9/2013, 00:16

"Du er sammen med mig nu, og siden jeg er vant til at kæmpe for at overleve, skal jeg nok gøre mit bedste for at sørge for, at du kommer levende ud af det her sammen med mig, hvad siger du til det?" spurgte han roligt og smilede til hende, mens han mærkede hende lægge armen om hans skulder, så hun kunne støtte sig til ham mens de gik "Og hvad angår det at være flink, så kan du takke en veninde jeg har for det, hun lærte mig en ting eller 2 mens vil var sammen! Hvis det ikke var for hende, ville jeg stadig være en ensom ulv, og så havde jeg bare efterladt dig inde i den bygning vi mødtes i!" han smilede roligt til hende, mens gangen de gik i begyndte at dreje lidt mod højre, og man kunne mærke at den gik ned af.

"Tja det kan man vel godt sige det er, og jeg tjener seriøst fedt på det, ikke bare gennem de opgaver og missioner jeg udføre, men også ved at finde sjældne ting og sagder!" sagde han roligt og smilede til hende "Og fordi du tilfældigvis skulle være i en bygning jeg hoppede ind i, og samtidig ende op med at være et hyggeligt selskab, så giver dit held dig pludselig adgang til værdier, så dit liv kan blive lidt bedre når vi slipper ud af det kaos, jeg tilfældigvis har startet!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   19/9/2013, 20:48

I mens han snakkede, smilede hun under masken. "Så, er jeg taknemlig over for den veninde du har. Ellers var jeg sikker blevet fundet af en eller anden zombie, og blevet spist... eller noget i den stil." hun grinede lidt, selv om det var en grusom tanke at sig højt, var det bedre at grine af den end at gå og spekulere på den hele tiden. Hun smilede og kunne mærke at det begyndte at gå ned af. 'hvis jeg falder her er jeg den største spade der kan gå på to ben!' tænkte hun for sig selv og grinede kort.

"Missioner? Opgaver? kan jeg få en hel forklaring eller, er den del forbudt?" hun begyndte at slappe mere og mere af i kroppen. og hun begyndte at få ''stød'' op igennem det ben, han havde syet. "Tja, man kan da altid bruge lidt selskab... men man er sq ikke så heldig at finde en varulv som ikke kan finde ud af at holde næsen for sig selv." hun smilede lidt og kiggede ned af gangen, for at se om de snart var der, da hun var begyndt at blive lidt træt.

Hun kom i tanke om noget hun ville have spurgt ham om da de fløj, men glemte det pga. noget som skulle ordenes. "Hør, du sagde tidligere at det her var din skyld, noget med en pige, eller har jeg misforstået noget?" Spurgte hun svagt og så på Dust med undren i blikket.
Det kunne jo godt være at hun ikke havde kendt ham mere en nogle timer, men hun viste nu alligevel meget om ham. Men at han startede epidemien gav ikke rigtig mening i hendes hoved, men man ved jo aldrig, tidligere den dag havde hun regnet med at vandre rundt i byen, og finde steder at gemme sig og få noget mad, men dagen havde forandret sig, meget.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   19/9/2013, 21:47

"Det kan faktisk være du måske kender hende, nu hvor jeg tænker lidt over det, hun er i gang med at samle en klan, der mest består af varulve men også er åben for andre væsner! Hendes navn er Diana Kaguya, kender du hende?" spurgte han roligt og smilede til hende, mens han prøvede at gøre sit bedste for, at hun kunne lægge sin vægt over på ham i stedet for hendes skadet ben.
"Tja om jeg kalder det en mission eller en opgave, gør faktisk ikke nogen særlig forskel, da det egentlig går ud på et hvad jeg laver under disse opgaver, men i hvert fald går det som regel ud på, at jeg ordner mere lyssky ting for folk, såsom mord, bortskaffelse af mindre bander, tyveri og langt mere voldsomme ting der er lidt svære at forklare!" forklarede han tænkende "De fleste opgaver jeg får, er ikke lige just nemme ting, op til flere af dem har været ret opskure opgaver, der ikke lige just er for sarte sjæle!"
Han syntes det var hyggeligt for en gangs skyld, at have nogen han bare kunne snakke stille og roligt med, en som ikke bare var endnu en missions udbyder han havde kort kontakt med, indtil han var færdig med opgaven og derefter fortsatte til den næste med penge, som bare ville have ham til at gøre et eller andet for dem. Han kunne dog godt mærke på hende, at hun var ved at blive lidt træt efter de havde gået, men heldigvis var de også snart ved at være fremme ved det sted, skatte kammeret burde befinde sig, så snart kunne hun få lov til at sætte sig ned og slappe lidt af. Hendes spørgsmål om at han havde sagt, at han havde startet zombier inficeringen, fik ham til at fjerne fokus fra de tanker han havde gang i, og koncentrere sig om deres samtale igen, med et af hans tomme smil på læben.
"Tjo jeg var ude på en opgave i Muernia der er fuld af zombier, sammen med en ældre mand der var arkæolog og hans familie, men missionen gik noget så galt og kun hans datter og bror overlevede, men datteren var blevet bidt af en zombie og havde mistet en del blod, og jeg så derfor mit snit til at lave noget kaos!" sagde han roligt "Jeg lod som om jeg gav hende en sprøjte, hvor jeg i virkeligheden tog noget af hendes zombievirus inficerede blod, og derefter sagde jeg til hendes onkel, at han skulle tage til Las Vegas med hende, og da han nåede dertil var det så der det hele udviklede sig! Så i bund og grund er det min skyld, at zombievirussen spredte sig i Las Vegas, i stedet for at jeg bare aflivede hende lige på stedet!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/9/2013, 07:43

Da hun hørte Dianas navn blive nævnt, smilede hun stille. "Jah, hende kender jeg godt." hun grinede og snakkede igen. "Er det kun mig der syntes hun er lidt underlig... på den gode måde?" hendes smil kostede nogle kræfter fra hendes side af. Hun smilede svagt og fortsatte med at hoppe af sted. Hun bed sig i læben da hun kom til at stødte for meget på benet. "Ahhh." hvæsede hun.

Da han snakkede igen lyttet hun interessant med. "Hmm... Så du er morder på deltid og tyv på deltid... sååå fuldtids forbryder job." Hun grinede igen.
Det var sjovt at snakke med ham, han var næsten normal... eller det var han ikke men, alligevel var han... hun tænkte på hvordan de havde set hinanden første gang. Hende der var mast op i mod vægen og ham der truede hende... hmm... Det var nu et underligt møde, men hvem skulle have troet at de nu fulgtes ad?

Hun lyttede forfærdet til hans historie. "Vendt, du sagde: 'lave kaos.' hvorfor? kedede du dig? eller hvad? Og hvorfor aflivede du hende ikke? og hvorfor har jeg så mange spørgsmål?! ARR!" mumlede hun opgivende over sig selv. "Helt ærligt, er du bare en med krudt i røven, der skal lave noget hele tiden?" den sidste bemærkning grinede hun ud.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/9/2013, 09:19

"Tjo man kan godt sige hun er lidt af en sær snegl, men hun er trossalt også en clomans, hendes sind er blevet ukomplet af at hun er et fabrikat væsen, så derfor er hun blevet sådan en spøjs lille dame!" sagde han roligt og smilede til hende. Da hun kom med hendes smertens udbrud, stoppede han med at gå så hun lige kunne sunde sig "Jeg ved godt du føler dig hjælpeløs når jeg gør det, men nu bliver du altså løftet op, det ikke godt for dit ben at du belaster det så meget!" han lagde let armene mod hende, og i en let bevægelse vippede han hende op i sine arme, så hun lå i en nogenlunde behagelig stilling, og kunne lægge armene om hans nakke. Han fortsatte så med at gå, mens han lyttede til hvad hun sagde, og man kunne nærmest ikke mærke på ham, at han gik med hende i armene.
"Sådan kan man egentlig godt se på det! Du er da godt nok en spøjs lille komiker!" sagde han tænkende med et smil på læben, da han faktisk aldrig havde tænkt på, at bruge hverdags arbejde term til at forklare, hvad han gik og lavede "Tjo jeg går ud fra du har så mange spørgsmål, fordi du inderst inde er en nysgerrig lille vovse, der gerne ville snusse til ting og finde ud af hvad det er!" han smilede lidt til hende da de nåede frem til endnu en væg, der spærrede for deres videre fortsættelse og derfor lukkede dem inde, men Dust så ud til at vide hvad han skulle gøre for at komme videre, så han gjorde det mens han snakkede.
"Hmm man kan vel godt sige jeg kedet mig lidt, men på den anden side udsprang min handling af, at jeg nyder at sprede kaos og rav i denne verden, og hvis jeg kan bruge det som dække over mig der leder efter mine sværd, er det vel bare en god fordel for mig!" sagde han roligt, mens en arm endnu en gang kom ud af hans skulder, og begyndte at afkode væggen i et underligt system, der kunne virke komplet tilfældigt og åndssvagt, når man så på som udenforstående, men Dust så ud til at vide hvad han lavede, og med et øjebliks varsel kunne man se det virkede, da væggen lige så stille delte sig i 2, og begyndte at åbne sig foran dem.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/9/2013, 21:38

hun nikker og smiler til Dust. "Vendt, er der en fejl i hendes system?" Med et muntert blik grinede hun lidt. "Jeg havde aldrig troet at hun ville være et fabrikant væsen... nå men man lære jo noget nyt hele tiden. Sagde hun med et smil på læben.

Da han ville løfte hende, ville hun gøre modstand, men hun var for træt til at gøre mod stand. Så hun gjorde ingen ting for at stoppe det. Godt nok havde hun brokket sig lidt, men fandt det ganske behageligt, efter noget tid. Hun havde lagt den ene arm om hans nakke og den anden lagde hun på hans skulder så hun kunne hvile sig lidt. "Tak." sagde hun og smilede lidt til ham.

Da han snakkede om at hun var komiker grinede hun."Naahh... det er jeg ikke men det er nemmere at takle, hvis man laver sjov med det. Det virker da sådan." grinede hun, det var bedre end alvorlig snak. Man kunne grine og lave sjov... og behøvede jo ikke altid at være alvorlig.

Hun reagerede på det med hunden. "Jeg er ikke en hund." sagde hun opgivende og roede ham i håret. "Men det med at finde ud af ting, det er lige mig." hun grinede
"og når du ikke er på forbryder arbejde, spreder du kaos... det er da en god blanding." sagde hun træt. "og når raven så giver pote, er det bedre." hun kunne ikke dy sig.

"Dust, jeg tror snart jeg falder i søvn." hun kunne mærke at noget var helt galt. "Men jeg tror ikke det er så godt." hun gaber og prøver at holde sig vågen. "Jeg skal se om det er lukket rigtigt, så der ikke løber noget blod ud." sagde hun langsomt. Da de kom hen mod blindgyden kiggede hun med halvt lukkede øjne på den nye mur.
Kort efter at han havde åbnet døren kunne ikke rigtig holde sig vågen mere. hun gabte, og kæmpede så meget hun kunne mod søvnen.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/9/2013, 23:14

"Det var så lidt vovse, jeg kan jo ikke have der sker dig noget på min vagt, som foreksempel at den nysgerrige vovse, skulle falde på grund af en skade!" sagde han roligt og smilede drillende til hende, mens han afkodet væggen han stod overfor. Dog fik han ikke rigtig tid til, at koncentrere sig om resten af det hun sagde, udover det at der var noget galt, så da væggen havde åbnet op for dem gik han hurtigt ind, i et ret så rummeligt rum fyldt med værdigenstande, lige fra guld graler til smykker.
Men Dust havde ikke lige just tid, til at betragte hans omgivelser han skulle se på Violet for at tjekke, hvad der gjorde at hun havde det som hun havde. Han startede med at ligge hende på gulvet, og trække nogle førstehjælps ting frem som han havde hugget, før de havde forladt den lejlighed de var i sidst, han trak forsigtigt hendes bukseben op kun for at opdage, at sygningen var gået op efter hun havde støttet på benet.
"Jeg bliver nød til at lave en opstramning af sygningen, og lægge en ny bandage, og fra nu af må du slække på din stolthed og lade mig bære dig, jeg vil ikke have du støtter på dit ben foreløbigt, ellers kan såret ikke heale ordentligt!" sagde han roligt og fremdrog en lille kanyle lignende beholder, der var en mere mild form for kanyle som indeholdte adrenalin, da det var vigtigt hun holdt sig vågen. Han stak hende med den i skulderen, og den fungerede forhåbentligt efter hensigten, og burde derfor ikke gøre så ondt på hende, før han blidt fjernede bandagen og begyndte at vaske hendes ben. Derefter strammede han sygningen op så forsigtigt som han kunne, hvilket fik såret lukket igen selvom det nok ville gøre lidt ondt på hende, og efter det fik hun en ny forbinding lagt om såret.
"Godt så det burde hjælpe på tingene!" sagde han roligt og så hende i øjnene "Lov mig nu at du ikke bruger benet for meget, du er virkelig nød til at slappe af i benet!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   20/9/2013, 23:32

Hun mærkede varmen forsvinde fra hende, da Dust lagde hende ned. "Hvad er det?" mumlede hun, da sprøjten blev trukket frem. Han stak den i hendes arm og trykkede den i bund. hun kunne svagt mærke, at hendes arm snurrede. "Adrenalin?" spurgte hun med lidt mere kraft i stemmen.
Adrenalinen virkede som den skulle og hun fik flere kræfter. Hun så ned på hendes ben. Stenene var gået op. og han skulle stramme dem. "Det her kommer til at gøre nas..." mumlede hun svagt og lagde hovedet tilbage på gulvet. Hun kunne mærke ham vaske blodet af, og hvordan han så blidt som muligt stramme syningen. "Av, for en i H!" mumlede hun sammen bidt. men hun var nu glad alligevel for at Dust, var som han var.
Da han var færdig med benet sukkede hun stille. "Jeg skal nok lade være med at støtte på det..." sagde hun roligt og så sig om. rummet her var jo fyldt med smykker, guld, og meget, meget mere. "Du fandt det!" hun satte sig op på albuerne og smilede til ham. "Du er en fyr for dig selv." grinede hun glad. "Og tak igen." hun kunne mærke at adrenalinen var på sit højeste. Fra nu af ville det kun gå ned igen.
"Nu skal jeg bare lige slappe af og så kan vi komme hjem igen." hun smilede kort og lagde sig ned igen, men denne gang var det på siden og hun brugte den ene arm til at hvile hovedet på. Det her sted var Alt andet end almindeligt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/9/2013, 00:12

Dust smilede roligt til hende da han var færdig, mens han pakkede førstehjælps kassen sammen, og rettede sig op igen.
"Jeg ville trossalt ikke have haft en 110.000 dollars bounty på mit hoved, hvis jeg ikke kunne leve op til den!" sagde han roligt og blinkede til hende "Og det var så lidt, jeg kunne trossalt ikke lade dig gå ned med flaget, bare fordi du havde fået en skade i benet!" han så sig lidt omkring mens han snakkede, i hans søgen efter det sværd han var kommet efter, og han fandt det rimelig hurtigt.
For overfor den væg de var kommet ind af, stod et podie med et synåle lignende sværd, der var cirka en 3/4 del af Dust'es højde i længden, og havde et sværd blad lige som alle andre sværd. Dette sværd var den perfekte symbiose mellem en synål og et sværd, og da Dust gik hen for at løfte det op, var det nærmest let som en fjer og utroligt nem at håndtere. Han gik let ned i knæ som når man bad i kirken, holdt sværdet oppe foran sig, og udtalte en række ord på et ældgammelt sprog, før han vendte sig mod hende igen og tog en pose frem fra hans sandkrops indre, mens han holdt sværdet frem mod hende, så hun kunne se det.
"Nu vil jeg jo tænke på dig, hver eneste gang jeg bruger Nuibari her, til at lave en slags kunst verden ikke har set, i over 2 årtusinder!" sagde han roligt med et smil på læben, og gik så hen til hende "Nu til din belønning vovse, fortæl mig hvad du vil have herfra, så tager jeg det for dig!" han lagde Nuibari sværdet ved siden af hende, så hun havde mulighed for at nær studere det sværd, hun var kommet med ham for at finde, og åbnede så posen så han kunne bruge den, til at lægge de ting hun gerne ville have med.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/9/2013, 08:39

Hun smilede stille og kiggede rundt mens hun sagde: "Tja du har ret, hvis man ikke er noget særligt, hvorfor så have 110.000 på sit hoved?" hun grinede. "Men jeg siger nu igen tak, det er ikke hver dag man bliver lappet sammen, 2 gange af samme fyr." hendes krop havde næsten optage alt den adrenalin og hendes ben var begyndt at være meget, ømt. hun kiggede ned på benet og lof forsigtigt en hånd glide hen forbi syningen. smerten var til at holde ud. det var ikke alt for mange smerter, men de var der.
Da Dust så sværdet, kiggede Phoenix beundrene på det. Det var helt enormt og lignede en nål. "Hvorfor lige nål?" tænkte hun for sig selv og vendte igen opmærksomheden mod Dust som sagde noget nyt.
"Vil du tænke på mig...?" hun undrede sig lidt over hvorfor, og da det pludselig gav mening, smilede hun varmt til Dust.
Phoenix kiggede på sværdet der blev lagt ned ved siden af hende. Det var helt vildt stort, stører en et hvert andet våben hun havde set... og det var ikke så lidt. "Og hvad bruges det her så til?" spurgte hun med interesse.
Da han snakkede igen lyttet hun med et halvt øre og sagde: " Ømm..." hun kiggede rundt og fik øje på en halskæde, med en flamme rød smaragd. "Den halskæde der!" sagde hun med iver i stemmen og pegede på den. Ikke ret langt fra hende lå en guld ring. "og den her." hun rakte ud efter den og tog ringen på. "Wow." mumlede hun lavt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/9/2013, 12:24

"Jeg går i hvert fald ikke ud fra, at folk går og udsteder dusører på tilfældige væsner, i håb om at de får noget ud af det, for selv jeg synes det ville være underligt, og det skal der normalt meget til før jeg synes det!" sagde han roligt og smilede til hende, mens han gik hen og hentede den halskæde, som hun gerne ville have "Og det var så lidt, men det jo heller ikke hver dag, jeg støder på godt selskab som har brug for, at jeg lapper hende sammen et par gange, efter vi er stødt på hinanden!" han havde et tænkende blik, da hun spurgte hvorfor det lige skulle ligne en synål, og det var der faktisk en lidt spøjs forklaring på.
"Tjo den ligner en synål, fordi sværdet er designet til at man med fart på, kan skære andre væsner op, og sy dem sammen igen på en forskruet måde!" forklarede han tænkende, og smilede så til hende "Med stor chance for at lyde som en galning, så er det hvad jeg kalder kunst! At kunne dræbe et væsen, og sy dem sammen igen så de ligner abstrakt kunst, nærmest samtidig med at de dør, er noget verden ikke har set i over 2 årtusinder!" Det lød måske forholdsvis forskruet, men sådan var Dust designet, hans hjerne var kun blevet mere og mere fucked, nærmest for hver dag han havde levet.
Dust smilede let til hende, mens han gik rundt og samlede nogle smukke og værdigfulde genstande, som Phoenix sikkert ville kunne lide at have eller sælge til en fordelagtig pris, og da han havde samlet en rimelig god sjat ting i posen, kom han hen til hende igen. Der var stadig ret meget tilbage i lokalet, men de kunne jo altid komme tilbage efter mere, en dag hvor hun havde det bedre, og hvor situationen udenfor ikke var helt så farlig.
"Nå Phoenix hvad siger du til, at jeg får dig op i en af de øvre lejligheder i den bygning vi kom fra, og så kan du slappe af der mens jeg sørge for dig?" spurgte han roligt og smilede til hende "Jeg er selv ved at blive sulten, og siden der ikke er nogen skygger jeg kan få fingrene i, må jeg jo ty til normal mad! Og så kan jeg jo lave noget til dig, mens jeg alligevel er i gang!" han samlede Nuibari sværdet op, placerede det på hans ryg, og tog så Phoenix op i sine arme, så hun lå med posen med værdigenstande i hendes skød, og kunne slappe af mens han transporterede hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/9/2013, 20:58

"Tja, jeg kommer jo tit til skade, så hvorfor ikke gøre det fra starten af, så ved folk hvad de går indtil." Sagde hun med et sødt smil på læberne.
Hun grinede kort. "Så der skal meget til at du syntes det er underligt... hmm... så vil jeg se om, jeg, kan over gå det." et flabet smil dannedes på hendes læber. Hun havde nogle tanker i hovedet, men de ville ikke virke...
Da han snakkede om det nåle lignende sværd, lyttede hun uden at bevæge sig, men til sidst kunne hun ikke dy sig. "Du er en meget spøjs fætter, og en galning, og jeg har aldrig kunne forstå kunst... det er noget dyrt skrammel, og meget af det er bare grimt... eller noget, men hvad ved jeg."
I mens at Dust gik rundt kiggede hun på den ring, som var placeret på hendes finger. den forestillede en slange som bed sig selv i halen, dens øje var en lille blå diamant.
Til sidst kom han hen og løftede hende op og smed posen i hendes skød. "Okay, nu vil jeg ikke brokke mig, før jeg ved om du er en god eller dårlig kok." sagde hun glad og lagde den ene arm om hans nakke, men et spørgsmål gnavede i hende. "Seriøst, spiser du skygger?" stemmen hun sagde det med var undrende, hun spiste godt nok hvad som helst, men skygger? Det havde hun ikke mødt nogen der gjorde. ”Er det pga. din dæmonside eller hvad?” hun var begyndt at være meget nysgerrig efter at hun havde mødt ham, eller som han mente, at hun var en vovse som stak snuden i alt.
Masken som hun stadig havde på kunne hun ikke rigtig vende sig til. Den var ikke praktisk at have på men hun slap for at nyse hele tiden, så hun pillede den ikke af.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/9/2013, 22:48

"Tja du kan bare slå dig løs, sådan en galning som mig har oplevet lidt af hvert, så prøv du bare at få mig til at tænke, at noget er underligt! Især når man tænker på, at jeg under min optræning har gennemgået et Hakkotsu-Kanso ritual!" sagde han på en drillende måde, mens han gik hen til døren de kom ind af "Og jeg forstår skam godt dit syn på kunst, meget af det er noget dyrt lort, men min kunst er skam ikke lige just noget man køber, det er noget der vil forundre og skræmme hvem end der ser det!" Han åbnede døren ved at skubbe på en bestemt sten med foden, og trådte et par skridt til side, så døren kunne svinge op uden at ramme dem, og han kunne fortsætte sin gang ud af lokalet, og videre hen af den gang de var kommet fra.
"Jeg vil nu vove mig så langt og sige, at mine kokkererings evner er ret fornuftige, men jeg vil lade dig være dommeren, og dine smagsløg bestemme om hvorvidt jeg laver god mad eller dårlig mad!" sagde han roligt og smilede til hende "Og ja til hverdag lever jeg af skygger, ser du jeg er det der hedder en anmon, og en anmon er en blanding mellem en skyggedæmon og en skytsengel! Skyggedæmoner lever af at spise andre væsners skygger, og skytsengle lever basalt set af det samme mad som mennesker, så derfor kan jeg sætte mig tilfreds med begge dele!"
Da de kom til den første åbning de var kommet ind af, bad han hende om at tage hendes skyder frem igen, og sørge for at hun var klar på at forsvare dem, for nu ville han løbe over til elevatoren, så de kunne slippe forbi zombierne så hurtigt som overhoved muligt. Da hun så havde trukket våben, og var klar til at forsvare dem, aktiverede han døren i væggen så den flyttede sig til siderne, og med det samme styrtede han afsted, mens han for alt i verden sørgede for at hun lå sikkert i hans arme, og hun ikke tabte posen med værdigenstande. Da han nåede til elevatoren aktiverede han den, og døren åbnede med det samme da ingen havde brugt den, siden de havde været igennem den sidste gang, han trådte hurtigt ind i den og trykkede på den øverste etage knap, så døren lukkede og holdt zombierne ude.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/9/2013, 20:58

Hun så underne på ham. "et hva'for noget ritual?!" hun kunne ikke sige det da hun ikke havde hørt efter. "Og hvad er der så specielt ved det? udover navnet." hun smilede stort og prikkede til hans skulder mens de gik ned af gangen. Hun kunne svagt genkende gangene, men alligevel ikke. De lignede alle hinanden.

"Men hvis du spiser deres skygger dør personen så? eller er der noget jeg har misforstået." hun lagde hendes hoved på hans skulder og sukkede dybt. Hendes træt hed var forsvundet, som duk fra solen. Et lille smil tittede frem på hendes læber. det var nu godt ikke at gå på det dårlige, ben selv om hun nu gerne ville gå og ikke føle sig hjælpeløs og besværlig. Men det var som det var og hun ville ikke op og diskutere med Dust, ikke nu, måske senere.

"Så glæder jeg mig til at smage din mad." hun fløjtede en glad lille melodi i mens de gik. til sidst blev hun træt af melodien og lyttede med lukkede øjne til hans fodtrin, mærkede bevægelsen når han gik. Alle bevægelserne rundt om dem.
Hun brød ud af sin trance og ladede sin pistol holdte den klar. Da han åbnede døren fyrede hun den første kugle af og en zombie lå på jorden.
Da han satte i løb trykkede hun på aftrækkeren flere gange i træk. hver gang hun trykkede faldt en eller 2 zombier.
Da de nåede elevatoren var hendes magasin tomt. "4 tilbage..."
Døren åbnede sig på 3 sal og hun dirigerede Dust, hen i mod køkkenet. "her skulle være et udrustet køkken. "Tag for dig, men inden, så sæt mig lige på en stol eller noget i den dur." hun smilede til ham og holdte fast i Posen med værdig genstande.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   22/9/2013, 21:34

//nu må jeg lige spørge hvad hedder du IRL? ^^ for du har lige sagt noget en af mine veninder på denne side nærmest siger ret ofte, og jeg plejer ikke at høre det fra andre af ^•^

"Et Hakkotsu-kanso ritual er et ret hårdt og forbudt ritual, til optræning af krigere, der går ud på at foreksempel en lærling som jeg var dengang, bliver sendt ud og skal dræbe en skønhed, som i mit tilfælde skulle være en kvinde, da jeg er til kvinder!" begyndte han at forklare da de stod i elevatoren "Derefter skal lærlingen afklæde skønheden komplet til skindet, hvorefter lærlingen skal sætte sig ned ved siden af liget, og tvinges til at se på det rådne og falde fra hinanden! Et ritual lavet så lærlingen kan indse, at alt i denne verden er forgængeligt, og gennem denne lære overvinde alle sine lyster, og tilegne sig en vis galskab, samt lære lære teknikken det umenneskelighed sværd, en teknik der ved mestring gør lærlingen til en farlig sværdkæmper!"
Han smilede til hende, som om dette emne var lige så normalt, som at snakke om dagens vejr, før han fulgte hendes anvisninger og gik ind i køkkenet. Han satte hende ned på en stol, og begyndte at lede efter friske madvare og dåse mad, som de kunne bruge til madlavning.
"Altså skyggen er forbundet til ens sjæl, og mange dør af at jeg spiser deres hele skygge, men nogle overlever dog at få det hele spist og genskaber en ny skygge undervejs, og man kan også overleve hvis jeg spiser noget af ens skygge, som foreksempel ens hånd skygge eller fod skygge!" forklarede han mens han fandt nogle dåser med mad i, der stod i nogle af skabene og nogle frostvare, der heldigvis lå i en stadigt funktionel fryser. Det måtte betyde at der stadig var strøm i bygningen, så de kunne lave mad over varme pladerne, der lige præcis kørte på strøm.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/9/2013, 08:34

Hun kunne ikke fatte hvad han sagde. "Skal du dræbe en uskyldig kvinde og derefter sidder og glo på hende i mens hun rådner?! Okay nu opgiver jeg at finde noget som kan overraske dig, det ritual er jeg komplet idiotisk!" Hendes hjerne kørte på højtryk, for at finde hoved og hale i alt det han sagde. 'dræb en kvinde, kig på hende når hun er død og klam... sindssyg tankegang… ‘ "Og på den måde tilegner i jer galskab... seriøst, nå lige meget, mere sindssyg, meget sjover at være sammen med." det grin som forlod hendes mund var koldt og hårdt.

inde i køkkenet blev hun sat på en stol, og lyttede til det han sagde. "Okay, hvis du spiser deres skygger, kan de nogen gange danne sig selv og nogen gange gør de det ikke... og hvis du kun spiser deres hånd eller fod, over lever de og danner nye skygger... er det rigtig forstået? Og gør det ondt på den som ejer skyggen?" hun havde sat den ene hånd under hagen og fulgte med i hvad han lavede. Fryseren virkede og det samme med komfuret. Det var sjældent.

Da hun var uopmærksom på hende selv kunne hun mærke noget krasse under huden på hende. ’Det her sker bare ikke.’ Hun knyttede hænderne og prøvede at komme i tanke om hvad hun normalt gjorde for at få den til at falde til ro, men hendes hjerne var fuldt ud blank.
Hendes skikkelse vibrerede en smule, men nok til at et menneske øje kunne se det.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/9/2013, 13:03

"Ikke helt rigtigt, jeg har allerede gennemgået dette ritual, og det at man bliver sindssyg af det er noget man tilegner sig, selvom det ikke er det originale formål med ritualet!" sagde han roligt og smilede til hende, mens han begyndte at tilberede den mad han havde fundet frem, så en lækker duft lige så stille begyndte at sprede sig i køkkenet, mens de hyggesnakkede. Han lagde godt nok godt mærke til, at hun begyndte at vibrere på en underlig måde, og det fik ham til at gå lidt i stå, og se undrene på hende, da han ikke lige var vant til at andre væsner, begyndte at vibrere på den måde, som Phoenix var begyndt på nu.
"Phoenix har du det godt?" spurgte han med en anelse mistænkelighed i stemmen, dog mens han blev ved med at passe maden "Hvorfor er du begyndt at vibrere? Er du begyndt at forvandle dig til varulv?"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/9/2013, 15:59

Maden hun kunne dufte, var fantastisk, hun havde aldrig selv kunne lave mad, men havde altid ønsket sig at kunne komme i gang.
Da han spurgte til hendes form, nikkede hun sammen bidt. "Jeg ved jeg sagde at jeg ikke vil gå på benet, men det er jeg nød til. Bare find et tæppe eller noget tøj." Adrenalinen blev frigjort og hun rejste sig op og løb ud i gangen.
Hun smed sig på jorden og rev hurtigt sin trøje af. Hendes muskler arme blev støre og knoglerne stærkere. "Forbandede ulv!" mumlede hun sammen bidt.
efter voldsomme omstændigheder lå hun nu og rystede i sin kampskikkelse, mens hun roligt faldt ned til at kunne se sig omkring og få færden af en fremmede. 'Hvor?' hendes øjne flakkede rundt i hovedet. Hun så på den åbne dør og listede ind. En dyb knurren forlod hendes hals, da hun fik øje på Dust.
'Dræb.' var det eneste hun kunne tænke på lige nu. langsomt men truende gik hun hen i mod Dust, imens hun knurrede dybt og advarende til ham. En forkert bevægelse og hun ville fare i flæsket på ham, men det ville hun nu uanset hvad.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   24/9/2013, 18:53

Dust vidste faktisk straks hvad han skulle gøre, han havde stået i en lignende situation, dengang han blev trukket ind i fortiden i en anden dimension, og en ung kvindelig varulv som Phoenix, mistede kontrollen over hendes indre ulv, og angreb ham lige som hun gjorde nu. Det vat faktisk en total dejavu følelse han havde, da hun kom ind igen som varulv, og hvis han ikke huskede helt forkert, reagerede varulve på en overlegen og dominerende modstander, men han var selvfølgelig ikke sikker på om Phoenix'es varulve side, reagerede på samme måde.
"På plads vovse og opfør dig så pænt, så laver jeg kød til dig!" sagde han roligt, og ufortrødent sprang han frem mod hende, og bøjede unaturligt meget i kroppen hvilket han kun kunne, fordi hans krop var lavet af sand. Han gled på knælende ind foran hende, så hans ansigt var lige under hendes stærke kæber, han lagde armene rundt om hendes strube, bøjede benene ind under hendes pelsede krop, og lagde dem rundt om hendes krop. Han samlede sand i benene, og brugte det til at forlænge dem så han kunne låse fødderne, omme bag på hendes ryg, samtidig med at han låste hænderne fast bag hendes nakke, så han kunne spænde sig helt fast til hende, og lægge sit hoved lige ved siden af hendes øre, selvom han godt vidste at hun sagtens kunne finde på, at svinge voldsomt med hovedet.
"Hvem er en god stor varulv? Jaa det du ja du er så, og ved du hvad vovse? Dust holder af dig, dit store stærke bæst!" sagde han beroligende til hende. Han vidste godt det kunne virke lidt nedladende, i hvert fald for hendes menneskelige side, men han prøvede at appellere til hendes varulvs dyriske side, ved at holde om hende som han gjorde, så hun ikke følte sig mast af hans greb, men heller ikke kunne slippe af med ham så let. Han nussede let sin kind mod hendes, og nussede hende kærligt i nakken, mens han fortsatte med at snakke.
"Fald så til ro søde Phoenix, jeg er din ven så jeg er sød ved dig!" hans stemme var stadig beroligende at høre på "Hvis du en sød varulv, får du den lækre mad jeg ved du kan dufte, med din gode snude!"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   25/9/2013, 19:04

Da Dust begyndte at bevæge sig stemte hun poterne i jorden og gjorde sig klar til at blive angrebet, men da han ikke kastede sig over hende med stoppede foran hende og låste sig fast, blev hun arrig. En dyb knurren kom fra hendes indre og da han lagde sin kind mod hendes, kunne ulven ikke mere.
Hun begyndte at virre med hovedet og bakkede bagud.

Hun begyndte at klynke og bjæffe, lavt. 'Forsvind! Væk! Hop ned!' hendes ulv var ved at blive vanvittig. Hun prøvede at skubbe ham af ved at bruge hendes forpoter, men det gik ikke særlig godt. Så prøvede hun at rulle rundt for at få ham til at slippe. Men det gik heller ikke. 'Skrid din parasit!' Hun hyllede i håb om at hendes kobbel kunne høre hende, men da der ikke kom nogen tog hun sagen i egne hænder. Hun begyndte at løbe, ned af gangen og springe hen over støre ting i håbet om at han ville slippe. Endnu et højt og skingert hyld.
Hun begyndte at blive sindssyg. Svagt hoppede et minde frem i hendes hukommelse, som havde hjulpet mod en som havde overfaldet hende. med et kraftigt ryk, stoppede hun op og knurrede svagt.
hun trak vejret et par gange og begyndte så at hyle, igen og igen. Efter et par minutter begyndte hun at løbe mod trapperne og satte farten op i svingene. For kun at glide i tæpperne. Da hun kunne se trapperne sprang hun og når hun var tæt på muren, drejede hun og slog sig ind mod muren. Men intet hjalp.
Efter et længere stykke tid opgav hun og lagde sig tungt ned på siden, men hun var ikke den der opgav.
Et lumskt ulvesmil dannede sig om hendes mund og hun begyndte at snappe efter Dust's hoved og hals. 'Smut væk!'

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^