New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   26/9/2013, 05:17

Selvom hun prøvede ihærdigt at slippe af med ham, nægtede Dust at give slip lige foreløbigt, og selvom hun gjorde et ret godt forsøg på det, hang han stadig fast på hende da hun til sidst stoppede op, og han ville ikke give slip bare fordi hun bed efter ham.
"Ja du en stor farlig vovse, men nu skal du altså slappe af ellers bliver jeg sur, og jeg gider ikke være sur på dig, for så kommer du måske til skade og det har du ikke lyst til!" sagde han roligt, og nussede hende bag øret så godt han nu kunne "Hmm lad os se, hvordan får man ellers varulve til at falde til ro? Hvorfor er der ikke noget der hedder varulveurt, når man har katteurt?" Dust forvandlede sig selv til engle form, så hans vinger spredte sig under hende, og bøjede sig rundt om hende mens han holdt sig tæt ind til hende. Hans engle aura blev aktiv og var stærk, den gav følelsen af ro og glæde, hvilket var det Dust prøvede at udvise for at få hende til at slappe af, og blive medgørlige hvis det altså lykkedes ham. Han holdt blidt om hendes hals med armene, og kyssede hende blidt på kinden, mens han nussede hende i nakken.
"Rolig nu søde, det jo bare mig jeg vil dig ikke noget ondt!" sagde han mildt, og gav hende et underdanigt slik på halsen.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   26/9/2013, 20:54

Da han forvandlede sig til en engel stoppede hun med at snappe, af frygt for hvad han ville gøre mod hende. Men der skete kun det at han svang vingerne om hende og sendte glæde ud fra sin krop.
Imens hun lage en taktik for at komme af med ham, kløede han hende bag øret. ’hvad?’ hun pep til ham og kiggede skråt ned på ham, han havde hendes fulde opmærksomhed, hvis han ikke kvajede sig.
En svag knurren kom fra hende da han begyndte at snakke igen, men der blev ikke gjort mere ved det, hun havde prøvet alt, snappe, rulle, kaste… der var ingen ting der virkede. Han var bare en dum tæge der havde sat sig fast om hende, men da han gav hende et underdanigt slik på halsen forandrede situation sig, hun var den som bestemte, længer var den ikke. Hurtigt kom hun op på alle fire og snappede efter ham i et sidste forsøg… men hvilken nytte gjorde det? Han blev ved med at være hvor han var.
Så hun besluttede sig at tøffe tilbage til hvor der var mad og bare ignorere drengen.

Da hun var tilbage hoppede hun op i den sofa som var tættest på maden, hun opgav, for første gang.
Langsomt begyndte hun igen at ryste og vride sig. Hendes menneskeform var ved at have kontrollen igen. Ulven var ved at miste sit tag i hende. Højt lød et hjerteskærende hyl.
Langsomt begyndte musklerne og blive normale og hendes knogler begyndte at skrumpe, hun blev mindre og alt håret forsvandt.

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/9/2013, 11:18

Dust blev hængende på hende, og udviste underdanighed overfor hende for at vise, at det var hende der bestemte og var den stærkeste, og han ville ikke betvivle hendes styrke ved at kæmpe mod hende. Da hun tog tilbage til der hvor der var mad, gav han slip igen så hun kunne sidde bedre i sofaen, og han slikkede hende underdanigt på halsen en sidste gang, før han gik over til maden og gjorde den klar til spisning. Han var egentlig en smuk engel, han udstrålede stadig ro og glæde gennem sin aura, og det smil han havde på læberne, da han så mildt på hende, passede rigtig godt til hans aura.
Han kunne se på hende, at hun lige så stille begyndte at forvandle sig tilbage til menneskelig form, så han hentede et tæppe til hende, som hun kunne dække sig med, og dækkede hendes krop med det mens hendes pels forsvandt, før han gjorde en tallerken klar med lækker mad. Han lavede en tallerken til dem hver, og placerede dem på bordet, før han gik hen til hende da hun var færdig forvandlet.
"Kom så her vovse, maden er klar så lad os spise!" sagde han mildt smilende, og løftede hende op så tæppet stadig dækkede hende. Hans krop var dejligt varm, og der var noget trygt over denne dejlige hvidt klædte engel, der bar hende hen til bordet og satte hende i en stol, så de kunne spise sammen.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/9/2013, 20:42

Imens Dust lavede mad til hende, fulgte hun ham med de røde ulve øjne. Hvis han prøvede på noget knurrede eller bjæffede hun af ham.
Men inden ret lang tid skiftede hun form.

Efter en del tid kunne hun mærke fibre fra et tæppe krasse på hendes hud, den hud som blev dannet igen var blød og fin. Uden at lægge mærke til Dust rørte hun ved sin nye hud på hendes hænder skuldre og i hendes ansigt.
Men hun kunne mærke at hendes hoved gjorde mere ondt end det plejede. Havde hun været oppe at slås? eller havde hun... Hurtigt kiggede hun op og så Dust, i engle form, i gang med at anrette maden som han havde lavet til dem, men hun kunne ikke lade være med at beundre ham. De store vinger, det lyse hår, det flotte smil og den glæde han udstrålede var imponerende.
et lille smil viste sig om hendes mund, han havde passet på hende... eller også havde han taget kampen op imod hende.
Da han kom hen imod hende, kunne hun ikke nænne at spolere, at han løftede hende. Så hun lagde bare hovedet ind i mod hans hals og sukkede. at være his ham var så rat, hun ville ikke ned igen. Hun frøs efter at have smidt pelsen og han havde varmen hun ikke havde, men da han satte hende ned igen trak hun bare tæppet helt op om hende og spiste langsomt. Hun havde ikke nogen appetit, men spiste alligevel da hendes mave brokkede sig over at være tom.
"Dust?" spurgte hun hæst og lagde gaflen og kiggede på ham med et forsigtigt blik. Hun var mest udsat når hun lige havde skiftet form, allerhelst ville hun bare gemme sig i hjørnet indtil hun følte sig tryg ved menneskeformen.
"Hvad skete der imens jeg var ulv?" hun så ned i jorden og vred sine håndled. Hvis hun havde skadet ham vidste hun ikke hvad hun skulle gøre. "Og helt seriøst, jeg er ikke nogen forvokset hund længer." et spydigt glimt kom frem bag de bange øjne.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   27/9/2013, 21:48

Dust kunne godt mærke på hende, at hun virkede sårbar nu hvor hun var forvandlet tilbage til menneske, og derfor forblev han i engle form, så hans aura var på sit højeste, og han kunne bruge den til at udtrykke glæde og tryghed, gennem hans aura. Hans krop havde også en varm temperatur når han var engel, i modsætning til når han var i mellem stadie eller dæmon stadie, hvor han havde en kold krops temperatur. Da hun sagde hans navn, så han mildt op på hende, og smilede varmt mens han lyttede til hende.
"Der skete egentlig ikke så meget kære, jeg gled ind under dig og spændte mig fast til dig, med armene om din hals og benene om livet på dig!" forklarede han mildt "Du prøvede ihærdigt at få mig af, og gøre skade på mig, men jeg nægtede at give slip på dig, og jeg holdt mig for tæt på dig til du kunne gøre mig noget! Jeg prøvede at berolige dig, og det virkede da jeg forvandlede mig til engle form, slikkede dig underdanigt på halsen, mens jeg nussede dig i nakken, hvilket gav din ulve side følelsen af at du bestemte, og jeg var harmløs overfor dig! Så gik du tilbage hertil, satte dig på sofaen, og begyndte at forvandle dig mens jeg gjorde maden klar! Så du gjorde mig intet ondt søde, du var en ren engel af en varulv, selvom du er lidt af en stædig rad!"
Han smilede mildt til hende, og nikkede let til hendes sidste bemærkning om, at hun ikke var nogen forvokset hund længere. Han ville ikke kalde hende det længere, og at dømme ud fra den måde han var overfor hende på, kunne man næsten regne ud at han ville passe på hende, og tage sig godt af hende indtil hun var på toppen igen. Han kunne berolige hendes varulve side, ved at vise hende at hun bestemte og var den stærkeste, og han gjorde sit bedste for at hun havde det godt når hun var menneske. Han rejste sig let op, og flyttede sin mad og stol hen ved siden af hende, satte sig ned igen, og nu kunne han lægge sin ene vinge rundt om hende, så hun kunne mærke varme fra hans vinge, glæden og trygheden fra hans aura og hans nærvær, for ikke at glemme den sikkerhed hun måske kunne finde, hos en der gjorde alt hvad han kunne for at passe på hende, samt undgå at skade hende for alt i verden.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/9/2013, 18:56

Hun kunne ikke komme sig over hans varme smil eller hans udstråling af glæde. Han var så sød og rar, ikke mindst varm. Det var så underligt at han ikke var en ulv, men en engel. Imens han snakkede kiggede hun på ham med brynene rynket sammen. "Så du, rundt regnet, angreb mig... for at beskytte dig selv og mig? Også rørte du en ulv! Er du godt klar over hvor heldig du var?!" hun kunne ikke komme sig over at han havde rørt hende i ulveform. "Du er godt klar over at det er det mest ydmygende for en ulv, ik'?" et lille sil bredte sig om hendes mund. "For helvede..." mumlede hun lavt og rystede på hovedet. "Du er meget dum og meget modig... du er dumdristig..." Hun kunne ikke bære tanken om hvad der ville være sket hvis ikke han havde handlet så hurtigt... han ville måske ikke være død, men såret. En lille skælven kom efter hun havde tænkt tanken om at han måske kunne have været død. "hmm... jeg kunne godt have fortalt dig at jeg er stædig, men det har du så fint fundet ud af nu." et lille kækt smil tittede frem og hun var ved at være sig selv igen, ikke helt, men snart.
I mens han flyttede maden og sig selv kiggede hun stille på ham. Alt det han gjorde var for at få hende til at føle sig bedre tilpas. Det var sødt, men også en smule underligt. Da han satte sig ned ved siden af hende, kunne hun mærke varmen fra ham og uden at notere det flyttede hun stolen helt hen til ham og krøb ind til ham.
Varme, trygheden og følelsen af en god ven, det var det der manglede. Hun havde været alene i så lang tid, at hun havde glemt at føle sig tryg hos en anden. "Tak." Sagde hun stille og kiggede op på ham. Her kunne hun være forevigt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/9/2013, 13:43

Da han havde sat sig ned ved siden af hende, og hun krøb ind til ham, smilede Dust mildt af hende, og holdt blidt om hende så hun kunne mærke, at han var her hos hende, og tog sig godt af hende.
"Tja det kan godt være det er ydmygende for en varulv, at et andet væsen har gjort som jeg gjorde mod dig, men hvem siger at nogen behøver vide det, udover os 2?" spurgte han mildt mens han nussede hende gennem håret "Det kan være vores lille hemmelighed, at jeg tæmmede din varulve side, ved hjælp af underdanighed og nærkontakt i stedet for, at bruge vold og fysisk styrke mod dig!" den vinge han havde om hende, knuede hende blidt ind til ham, han lagde en arm om livet på hende, og nussede videre gennem hendes hår. Han virkede helt upåvirket af, at hun nok var nøgen inden under det tæppe hun havde på, man kunne bare mærke på ham, at han tog sig af hende, og hos ham kunne hun være nøgen hvis det var, han ville ikke udnytte situationen det mindste, han ville bare tage sig af hende og passe på hende.
"Det kan godt være du er en stædig lille rad, men du er nu stadig et kært væsen, og du kan være sikker på at hos mig, der kan du finde tryghed og sikkerhed!" sagde han mildt, og lagde så begge arme om hende. Hvis hun ville kunne hun frit sætte sig på hans skød, og lade den tryghed han gav hende fylde hendes verden, han ville ikke prøve på noget, for han vidste at hun havde brug for en hos hende lige nu, som bare var der for hende, og han kunne være den fyr for hende lige nu.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/9/2013, 14:12

Hun lyttede til hans hjerteslag. roligt og stabilt, imens hendes eget var hurtigt og ingen stabilitet. Hvorfor? hun kunne ikke komme i tanke om andet end at hende krop ikke helt havde tilpasset sig til ikke at være en ulv længere og at hun lige havde skiftet form.
"Vores hemmelighed." sagde hun stille og lukkede øjnene da han begyndte at nusse hendes hår. Følelsen af at være til stede og have det godt overvældede hende. Den måde han var på, var dejlig, behagelig og ikke akavet, da hun ikke havde noget tøj på udover tæppet som var viklet om hende.
Hun mærkede tæppefibrene på hendes nøgne hud, han trykkede hende ind til sig. Et lykkeligt smil kom frem på hendes læber og uden at bemærke det trak hun tæppet godt op om sig og trykkede hendes pande i mod hans hals.
"hmm... tryghed hos dig, det noterer jeg lige bag øret." Sagde hun langsomt. "Og jeg tror jeg tager det sidste som en kompliment."
Hun havde ikke ret mange kræfter tilbage i hendes krop og trætheden overvældede hende. "Jeg har brug for søvn." hun gabte lidt og lavede en lille smaske lyd. "Er der ikke en seng her i lejligheden? eller skal jeg sove her?" men hun havde kræfter nok til at kravle op på hans skød og lægge hendes hoved på hans brystkasse, men inden han nåede at svare var hun faldet i søvn. Det kunne man høre på den lette snorken der kom fra hendes mund.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   30/9/2013, 17:03

Dust smilede tomt af hende, og han nåede ikke at svare på det hun sagde eller spurgte ham om, før hun kravlede op på hans skød, og faldt i søvn op af ham. Han lagde armene om livet på hende, og holdt hende ind til sig, da hun var varm og han syntes om, at hun stolede så meget på ham at hun kunne gøre som hun gjorde. Let tog han hendes arme om hans nakke, og løftede hende op i hans arme uden at vække hende, så han kunne tage hende med ind i soveværelset, hvor han satte sig ned i sengen med hende, og lagde hende så hun lå trygt og godt op af ham.
Han trak dynen op over dem, og lagde armene om livet på hende, nu hvor hun lå med kinden mod hans bryst, han havde ikke fjernet tæppet fra hendes krop, da han ikke ville gøre situationen akavet ved, at hun ville vågne op og opdage at hun lå nøgen op af ham. Han lagde kinden mod hendes hoved, og nussede hende instinktivt på ryggen, for at give hende en behagelig og tryg søvn, mens han havde valgt at blive i engle form, hvor han rent faktisk havde kropsvarme og en engels aura, som han vedligeholdte i en tryg og varm stemning, kun for hendes skyld. Han lukkede vingerne rundt om dem, så hun nærmest lå i hendes egen lille trygge verden, beskyttet mod alt det onde i verden.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/10/2013, 20:57

Imens hun sov kom alt det der var sket i løbet af dagen. Måden hun var blevet fanget opad væggen på. Drømmen fremkaldte en ny smerte og et andet synspunkt. som om hun var en tilskuer hele dagen, men den smerte der var sket rundt om dem, de zombier der var blevet skudt, hendes egen smerte da hun skulle syes, da syningen sprang op, forvandlingen... alt.
Uden for drømmen borede hun neglende ned i Dust’s. Et klynk kom fra tid til anden, når hun kunne mærke smerten i drømmen.

Da hun på et tidspunkt vågnede, slog hun øjnene op og gispede efter luft. Hendes pupiller var helt udvidet og pulsen galoperede afsted. da hendes øjne havde vendt sig til mørket kunne hun se og mærke Dust's vinger rundt om hende, samt hans arme. Langsom flyttede hun hans arme og vinger så hun kunne komme op og stå.
Hurtigt trak hun tæppet med sig og snogede det om sig.
Langsomt rejste hun sig op fra sengen og haltede ud på bade værelset, hvor hun kastede noget koldt vand i hovedet. Drømmene hun havde haft var så virkelige, mange af tingene havde hun også oplevet, men ikke i den dosis smerte.

Hendes fødder gjorde ondt og hendes hoved snurrede og hendes hals var tør. hun skulle bare ud i køkkenet og der efter ind til Dust igen.
Da hun var nået ud i køkkenet åbnede hun for vandet og snuppede et glas. Hun tømte 2 glas lige efter hinanden.
Hun faldt ned på alle fire og rystede igen. "du holder dig væk." knurrede hun af sig selv, men det var ikke nok. Ulven var stadig stærk.
Muskler og knogler voksede og pels groede ud.

Den hvide ulv rystede på hovedet og snusede rund i køkkenet og fandt den ikke helt spiste mad. Hun slikkede sig om munden og åd der er var tilbage. Hendes ulve sanser, opfangede en anden person, en velkendt en. Roligt luntede hun ind i soveværelset Og fandt ham fra før.
hun fnyste stille og lagde hovedet på sengen for at se på Dust.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/10/2013, 23:36

Dust der alligevel ikke kunne sove, grundet den dæmon der gemte sig indeni ham, sad vågen med hende i armene, og mærkede godt hun borede neglene i ham selvom det ikke gjorde ondt. Han prøvede at gøre sit bedste, for at berolige hende mens hun sov, men det virkede ikke rigtig på hende. Da hun så vågnede, slap han hende da hun ville have det, og lod hende gå ud på badeværelset, han lyttede til hende få sig noget vand i hovedet, og så på hende gå ud i køkkenet. Hvad end hun havde drømt, måtte det have været en hård drøm for hende, men han fik ikke meget tid at tænke over det emne, da han mærkede at hun forvandlede sig igen.
Dust blev siddende i sengen, mens han kunne høre at varulven slubrede maden, som de havde efterladt i sig, før hun kom ind til ham igen og lagde hovedet på sengen, for at se op på ham. Hans aura var stadig betryggende og varm, men nu hvor hun var i varulve form, tilføjede han et snært af underdanighed for hendes skyld, for at lade hendes varulve form vide, at han ikke ville kæmpe mod hende eller skade hende. Let klappede han på sengen foran ham, mens han smilede kærligt til hende, med et dejligt og sødt smil.
"Kom herop og læg dig Phoenix, her er dejligt rart at ligge, og hvis du vil have det vil jeg gerne gøre noget dejligt ved dig!" sagde han mildt. Han havde tænkt sig at gøre noget, som hendes varulv måske ikke havde prøvet før, nemlig at nusse hende om hende mens hun slappede af, det kunne måske skabe noget tillid mellem hendes varulve form og ham, således at når hun forvandlede sig i hans nærvær, ville hendes varulve form genkende ham som en hun kunne lide, og som var sød ved hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/10/2013, 17:42

I mens han snakkede opfangede hendes øre hans stemme. mild og rolig. Hun kunne godt lide det. Halen bankede lidt i jorden inden hun hoppede op i sengen, som på kommando. Sengen knagede lidt under hendes vægt og pep let ved lyden af fjedre der gav sig.
Med snuden puffede hun lidt til hans skulder for at finde ud af hvem og hvad han var. Lugten var beroligende. Hendes øre var lige op i vejret og halen lå helt stille. Hun bjæffede stille og slikkede ham på hagen med ørene nede.
hun ville gerne kommunikere med ham, men hvordan? han kunne ikke tale hendes sprog... hun lagde hovedet på skrå og lod tungen hænge. Hun var nysgerrig.
Imens han sad ned puffede hun til hans arm og massede sig ind under den så hans ene arm lå på hendes ryg.
Igen udstødte hun en lille pibbende lyd og lagde tungt hovedet ned. Hun var træt, men kunne ikke sove.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   2/10/2013, 19:33

Dust smilede roligt, da hun kravlede op i sengen til ham, og begyndte at snusse til ham, og slikke ham op af hagen. Hun var nu kær som varulv, når altså ikke lige hun havde lyst til at angribe en, og da hun massede sig ind under hans arm, gjorde han det nemmere for hende ved at løfte armen, og lagde den armen om hende, efter hun havde lagt hovedet ned. Let begyndte han at nusse hende fra hovedet, ned af nakken og videre hen over hendes ryg, med kærlige og blide strøg, han fulgte hendes smukke pels, mærkede den mod hans hud, og kælede om hende med hans nussen, for at få hendes varulve sidde til at huske ham, som en der var god mod hende.
"Kan du heller ikke sove?" spurgte han mildt, mens han fortsat nussede hende og så på hende, med et smil han kun kunne bringe når han var engel "Hvad pokker tror du, der skal blive af sådan nogen som os 2?" han lagde let den anden hånd ved hendes kind, så hun frit kunne snusse til den eller skubbe den væk hvis hun ville, og let strøg hun hendes kind, mens han fortsatte med at stryge sin anden hånd, fra hendes hoved og ned af hendes ryg.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   3/10/2013, 20:44

Da Dust begyndte at snakke lyttede hun til ham. Et enkelt suk som et ja. Hun kunne ikke sove, men hun var heller ikke rigtig vågen. På en måde var hun i et mellemstadige.
Den måde han nussede hende på hen over ryggen, gjorde hende tryg. Hun lukkede øjnene og lod halen glide frem og tilbage hen over dynen. hun kunne godt lide Dust. Han var rar.
da Dust igen snakkede og lagde hånden ned til hende slikkede hun den forsigtigt. Hun bjæffede lidt og satte sig op. hun lagde hovedet på skrå. Hendes røde øjne kiggede ind i hans. Hun lagde hovedet på hans skulder og pep. Hun kunne sidde der i al evighed. Hendes vejrtrækning var lav og hun følte sig splittet. Hun kunne ikke helt se hvordan hun kunne komme ud af den her knibe. Så i stedet trak hun sig lidt og væltede ham så han lå ned på madrassen. Hun snusede til hans ansigt og lagde sig ned ved siden af ham. Så hun brugte hans skulder som pude.
Hvad skulle hun dog stille op? hun kunne ikke rigtig snakke med ham... Han nussede hende og snakkede til hende, men det var en en-mands samtale, han skulle gætte hvad hun ville sige når hun pep og bjæffede.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   4/10/2013, 02:43

Han så hende i øjnene, da hun havde sat sig op og så ham i hans, og Dust smilede af hende, da hun lagde hovedet mod ham, han skulle lige til at lægge armene om denne smukke ulv, da hun pludselig ville have ham ned og lægge, hvilket han ikke gjorde noget modstand over. Han lagde armende om hende, da hun begyndte at bruge hans skulder som hovedpude, og fortsatte så med at nusse hendes hoved, nakke og ryg lige som han gjorde før.
"Vi er godt nok et syn for guder lige nu, det ved du godt ikke?" spurgte han mildt og smilede til hende "En anmon i skytsengle form, der ligger og putter med en smuk, hvidpelset og stærk hun varulv, i en bygning omgivet af zombier! Jeg ved godt vi har et kommunikations problem lige nu, men selv du må synes det lyder lidt spøjst!" han strøg let hendes kind, og mærkede hendes stærke kæber, fulgte hendes hals der var velegnet, til at holde og føre hendes hoved selv i kamp, og hendes skulder og krop, der for ham indikerede, at hun godt nok var en kvindelig varulv, men en stærk en af slagsen.
"Du er forøvrigt et pragt eksemplar af din race, når man får lov at se dig tæt på, og du altså ikke lige prøver at bide ens hoved af, eller angribe en!" tilføjede han let og så hende i øjnene, mens ham lagde den ene arm hvis skulder hun lå ved, ligge rundt om hendes krop, mens han med den anden arm placerede sin hånd ved hendes nakke, så han kunne nusse hendes hoved, og bag hendes ører for at finde det specielle sted, der kunne få hende til at føle det var så godt, at han kunne klø hendes hjerne ud "Hvis du forvandler dig tilbage, skal jeg så skynde mig at sørge for, at du er dækket til lige som før? Slik min kind for ja, knore betyder nej!" han prøvede at finde en måde, hvorpå de kunne kommunikere sammen, mens hun stadig var varulv, og Dust var meget modtagelig overfor kommunikations metoder, så de måtte jo arbejde på det.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   6/10/2013, 21:58

Da han lod sine fingre glide ned af hendes hals bjæffede hun lidt. En følelse af godhed kom over hende. Hvis hun ville kunne hun gå, men det gjorde hun ikke. Her var hun tryg, hun ville for alt i verden huske ham og følelsen af tryghed hos ham.
Imens han snakkede igen forstod hun noget af det han sagde. ikke det hele, men det meste af det. De var et sjældent syn. hun ville give ham ret, så hun bjæffede glad og logerede glad med halen. Pragteksemplar. Det lød bekendt. Hun stoppede med at logere og flyttede ørene en smule. Hun kunne ikke huske hvor hun havde hørt det før. Men det betød noget for hende. 'Pragteksemplar.. godt? ondt?' hun vidste det ikke.
Da han spurgte hende tøvede hun. Hun havde ikke noget at skjule, havde hun? efter et stykke tid slikkede hun ham på kinden og bjæffede blidt. Var det sådan samtalen skulle være? ja, nej spørgsmål? hun tænkte og tænkte. Kommunikation... hun fik en idé og rejste sig hurtigt op. Sengen bevægede sig under den hurtige bevægelse. Ulven mistede fodfæstet og faldt ned på siden. Denne gang rejste hun sig langsomt op og hoppede ned fra sengen. Da hun ramte gulvet. Vibrerede og hun vaklede. 'tæppe.' den eneste tanke der slog igennem hos hende. Forgæves prøvede hun at løbe ud i køkkent og finde tæppet. Men hun nåede ikke halvvejs før benende gav efter. Musklerne og knogler entrerede sig hurtigere end før. Hendes poter blev til hænder forben blev til arme. Ulven som var på vej ind igen kæmpede ikke i mod denne gang. Den gav efter for tryghed og varmen.

Da hun igen kiggede frem kunne hun se sine negle og fingre. "Jeg er mig." hviskede hun hæst og kiggede rundt. "Jeg er mig." sagde hun med lidt mere kræft i stemmen og så tæppet ligge rodet sammen på gulvet. Langsomt kravlede hun hen i mod det. Da hun var nået der hen. Viklede hun tæppet om sig og rejste sig op. Hendes fødder var ømme. Hun kiggede ned på sit ben også på stingende. 'stadig intakte.' tænkte hun og kiggede rundt.
Hun havde ikke forladt stuen. Intet var ødelagt... Dust. Så hurtigt hun kunne, gik hun ind i soveværelset og kiggede ind. "Hey." hendes stemme var mild og lav. i en yndefuld bevægelse satte hun sig ned på sengen og kiggede rundt, intet var forandret, men der var hvide hår over alt i sengen. "Var jeg flink?" der kom et lille spydigt strejf hen over de sidste ord.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   6/10/2013, 22:32

Dust smilede mildt over hendes skikken i hans ansigt, og den efterfølgende bjæffen mens hun logrede med halen, der betød glæde fra hendes side af. Han nussede hende blidt ned af ryggen, før hun pludselig ville på benene hvilket hun kom lidt for hurtigt, og hvis det ikke var fordi han ikke grinede særligt ofte, ville han have fundet det komisk da hun faldt på siden, og det ville nok have fremkaldt en lille latter hos amdre, men ikke hos Dust. Han nussede hende blot kort på ryggen, før hun smuttede ud efter tæppet i køkkenet, men han hørte hun ikke nåede hele vejen, og efter et kort øjeblik hørte han hende sige, at hun var blevet hende selv igen. Da hun så kom ind til ham igen, smilede han mildt til hende.
"Hey!" svarede han mildt da hun hilste, og betragtede hende sætte sig yndefuldt på sengen, og spørger ham om hun havde været flink "Du har været rigtig flink, du loggede med halen, slikkede mig i ansigtet, lod mig nusse dig, og du lå her i sengen med dit hoved i mit skød! Jeg ved godt det kan være pinligt for dig, men din varulve side er vist blevet glad for mig, og vi er blevet gode venner! Din varulve side virker til, at finde tryghed hos mig, så fremover når vi er sammen skal du ikke være bekymret for, om du forvandler dig og gør mig ondt, eller du gør noget der kan være farligt for dig, jeg skal nok sørge for du forholder dig i sikkerhed!" han bøjede sig let frem mod hende, lagde en arm om livet på hende, og trak hende ind til sig så hun nu sad lænet op af ham, og kunne føle trygheden og varmen fra hans aura meget bedre.

Og tag det bare helt roligt, det er vores lille hemmelighed, så jeg fortæller det ikke til nogen at du sammen med mig, er en flink varulv når du får pels!" sagde han mildt og lagde armene om hende, før han begyndte at nusse hendes hår, så hun bare kunne slappe helt af hos ham "Men som jeg sagde til din varulve side, så er du et pragt eksemplar af din race at være! Du har en noget så smuk pels, du er en stærk og yndig varulv, og så er du dejligt selskab når du ikke prøver at dræbe mig, eller vil angribe mig!" han smilede kærligt til hende, og virkede så ærlig overfor hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   8/10/2013, 13:03

Da han trak hende ind til sig rødmede hun svagt. "Så tager jeg det som et ja." et lille smil landede på hendes læber og hun lænede sig tilbage i hans favn. Det her var rart. Hun følte sig hel, selvom hun ikke var det.
Da han snakkede igen grinede hun lidt."Så nu kan både min menneskelige side og min ulve-side lide dig. Det er godt gået." hun vendte sig lidt om så hun kunne se hans ansigt. Han var flot, vingerne var som taget ud af et eventyr og hans udsendende var komplet, hvordan kunne man have sådan en perfekt?
Da han roste hende rødmede hun igen, ros og nærkontakt. Intet af det var hende men det her var fedt. Hun ture være sig selv.
Langsomt lod hun sin ene hånd glide ned over hans hænder og lod dem ligge. Stille lukkede hun sine øjne og grinede svagt. Hun havde været ulv og lå i sengen, hvor Dust havde kløet hende bag ørene og i nakken. Hvordan kunne det lade sig gøre? Hun var normalt voldelig, aggressiv og rasende. Den sidste som havde været hende nær, var ikke til at finde nogen steder.
”Dust?” hendes øjne var blevet tunge og tæppet var gledet lidt ned, men hun orkede ikke at hive op i tæppet, når hun nu lå så godt. ”Kan du overhovedet sove?” hendes hoved lå på han skulder og hendes hår var i uorden og hendes øjne var rødsprængte af forvandlingen og hendes hoved dunkede. Typiske bivirkninger efter forvandlingen. ”og hvor lange var jeg stabil i minulve form?” hun stillede det sidste spørgsmål med en lille stemme.
’Hvorfor skifter jeg så hurtigt lige nu? Hvad er det jeg fejler? Hvordan kan det lade sig gøre?’ et lille suk undslap hendes læber.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   8/10/2013, 16:30

Dust bemærkede godt hendes rødmende kinder, og hendes smil på læben, før hun lænede sig tilbage i hans favn, så han rigtig kunne være god ved hende, og hun kunne sove op af ham, hvis altså hun gerne ville det. Han mødte hendes øjne, da hun vendte sig lidt om, for at se hans ansigt, og han smilede mildt til hende, mens han kærligt begyndte at nusse hende på maven, ind til hun lagde sine hænder på hans.
"Tja hvad havde du også regnet med, jeg har jo lappet dig sammen et par gange, så jeg ville ikke skade dig mens du var varulv, så jeg måtte jo finde på noget andet, og det bedste jeg kunne komme på, var at få dig til at holde af mig!" sagde han mildt og knuede hende kærligt ind til sig. Hans engle form var den eneste form, hvor han kunne virke så kærlig og smuk som hun opfattede ham, hans aura hjalp ham med at få andre væsner til at opfatte, at han udviste følelser som han ikke rigtig havde, men samtidig kunne han med den aura, påvirke andre væsner til at agere anderledes end de egentlig plejede. Som foreksempel hendes varulve side, som han havde påvirket til at holde af ham, i stedet for at ville angribe ham, som hun originalt ville have gjort.
"Nej desværre ikke kære, og jeg ville ikke prøve i nærheden af dig, ellers kunne jeg ende med at skade dig, og det vil jeg ikke gøre mod dig!" sagde han mildt, og bemærkede at tæppet var gledet lidt ned. Han løftede op i tæppet, og puttede hende varmt og godt, og satte sig så hun lå mellem hans ben, før han holdt hende tæt ind til sig, så hun lå som var han hendes personlige drømmeseng, der passede på hende og tog sig af hende "Du var det vel omkring en 15-20 minutters tid, og at dømme efter hvor hurtigt du forvandlede dig, antager jeg at din varulve side ikke kæmpede imod! Som om din varulve side, frivilligt gerne ville blive til dig igen!" han lagde sin kind mod hendes hoved, lagde den ene arm om livet på hende, og tog hendes hånd i sin med den anden, så han kunne flette deres fingre. Han strøg blidt hendes mave uden på tæppet, for at berolige hende til at blive træt, da hun virkede til at have hendes forvandlings eftervirkninger.
"Kan du stadig ikke sove min kære?" spurgte han mildt og virkede til, ikke at have noget problem, med hendes pjuskede hår "For hvis du gerne vil, så er jeg lige her hos dig, og du må gerne sove op af mig! Hos mig kan du jo være tryg, om du har pels eller ej, jeg passer på dig!" han smilede mildt til hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   9/10/2013, 08:27

Han havde ret i en del. Han havde lappet hende sammen, lavet mad og nussede hende. Det mindste var da at hun holdte af ham eller kunne lide ham for det. hun smilede svagt ved tanken om at han havde lavet mad, men hun havde ikke spist den.
Da han snakkede om at skade hende rynkede hun øjenbrynene og spurgte: "Øh... skade mig? hvad snakker du om?" For hende gav det ikke mening, man skulle da sove! hun kendte det alt for godt. Det var ikke ret længe hun kunne holde uden søvn.
i mens han trak hendes tæppe op om hende og satte hende mellem hans ben, lukkede hun stille øjnene og lod øre og næse få kontrol. Lugten af ulv hang i alt, på sengen. Lugten var velkendt, det føltes som at være i skoven. Hjemme. Hun lagde sig til rette op ad ham og lyttede til hans stemme. "Kun… 15-20 min… jeg plejer at være det i længere tid, men ulven gav sig også bare… Den kæmpede ikke som normalt... det var faktisk lidt underlig." hun åbnede svagt øjnene da han lagde sin kind imod hendes hoved, tog hendes hånd og nussede hendes mave. Følelsen af afslapning og ro strømmede over i hende, fra den rolige bevægelse og et lille smil dannedes.
"hm.. ved ikke om jeg kan sove, men kan prøve." hun gabte og smilede sødt over det. Hun var rolig og ikke fjendtlig... det her kunne ikke vare ved, men hvor længe ville hun være sårbar? Det vidste hun ikke. "Og jeg er taknemlig for at du passer på mig." stille klemte hun hans hånd og kiggede op på hans milde smil.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   9/10/2013, 09:19

"Jeg har båret på en indre dæmon, lige siden jeg spiste den djævlefrugt der gav mig sand kræfterne, og desværre tager den dæmon over, hver gang jeg falder i søvn eller besvimer, så hvis jeg tillod mig at sove nær dig, ville dæmonen tage over og angribe alt i mine omgivelser!" forklarede han mildt, mens han fortsatte med at nusse hendes mave, og behandle hende godt, så hun selvom hun følte sig sårbar, stadig kunne føle den tryghed og varme hun kunne finde hos ham. Han vidste måske ikke hvordan hun havde det, efter hun var forvandlet tilbage fra varulve form, men han kunne mærke på hende, at hun kunne lide at nogen gav hende den sikkerhed, ved at passe på hende og tage sig godt af hende.
"Måske kæmpede din varulv ikke imod, fordi hun følte sig tryg hos mig lige som du gør, trossalt så din ulv ud til at have det godt sammen med mig, så din ulv slappede nok mere af, end du før har oplevet!" sagde han tænkende. Han mærkede hende klemme hans hånd, efter hun havde takket ham for at passe på hende "Du behøver ikke takke mig, det at du viser mig den tillid du gør, er skam mere end nok for en som mig!" han nussede let hendes håndryg med tommelfingeren, mens hans anden hånd, fortsat nussede hende på maven. Han holdt sig dog mellem hendes intime steder, så han ikke rørte ved hendes underliv, eller strøg hendes bryster, da han dog havde anstændigheden til, ikke at udnytte hende mens hun var sårbar.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   9/10/2013, 18:22

Da han snakkede om at en dæmon tog over kunne hun ikke helt se fokusere. 'En dæmon, som tager over og… Wow det er hårdt.' "Hmm... så har jeg ikke noget i mod at du ikke sover." hun smilede svagt og puttede sig længere ind til ham. "Men bliver du så aldrig træt?" hun kunne stadig ikke helt forstå det.
Hun tænkte videre over det han havde sagt om sandfrugten, dæmonen inde i ham og over hvordan hun havde opført sig. Alt var lige underligt... så det måtte give mening på en eller anden måde.

I enighed nikkede hun. Det måtte det være, hun kunne ikke se hvorfor det ellers skulle ske. "Du har ret... men stadig... det giver bare ikke mening..."
Da han snakkede om tillid smilede hun svagt. "Så hvis jeg bare viser tillid er du tilfreds? Hmm... du er bare en engel." imens han nussede hendes håndryg begyndte hun at falde længere og længer hen i søvnen der lå lige bag hendes øjenlåg.
Hun satte sig hurtigt op og hav dynen hen over dem og lagde sig så ned igen. "Bedre." hun lukkede øjnene og sukkede tungt. Hun ville ikke kæmpe imod søvnen mere.

Da hun faldt i søvn, var det en stille drøm, men der skete noget alligevel. Det hele var om hendes oprindelse. Om de forældre hun ikke havde mødt eller kendt.
Hun kunne se dem i drømmen, men kunne ikke sige noget til dem eller se deres ansigter. Alt her var sløret, det eneste som var skabt, var hende selv.
I de slørede billeder kunne hun se dem efterlade hende. De havde lagt hende i et rødt stykke stof, foran en hoveddør. Der blev banket og en kvinde åbnede døren.
Hun kunne ikke se andet end at hun blev løftet op og taget med ind. Alt det der var blevet fortalt hende var løgn. Hun var blevet efterladt på en trappe… hvordan kunne de gøre det!

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   9/10/2013, 23:15

"Du er da en nysgerrig lille dame, men nej man vender sig til aldrig at sove, når man hellere vil holde sig vågen, fordi dæmonens overtagelse vil bringe så meget smerte til ens krop, når man endelig vågner og dæmonen igen mister sin kræft!" sagde han mildt, og knugede den trætte kære Phoenix ind til sig, som et kærligt kram fra den anmon hun sad op af, og kunne stole på ville passe på hende, fordi han syntes ret godt om hende. Han kunne mærke på hende, at trætheden kom tættere og tættere ind på livet af hende, især fordi hendes krop virkede til at blive mere afslappet op af ham, et tydeligt tegn på at hun snart ville falde i søvn.
"Tænk ikke mere over det søde, vær du bare glad for at nu hvor din varulv kan lide mig, kan du altid være sikker på, at du ikke vil gøre mig noget ondt lige meget om du har pels eller ej, og sammen med mig er du altid sammen med en, som du er tryg ved!" sagde han mildt, og strøg blidt hendes kind med tommelfingeren, da han syntes et kys ville være lige lidt for meget af det gode "jeg er måske ikke din skytsengel, men du kan skam stadig være tryg hos mig!" han gjorde intet for at holde hende fast, da hun satte sig op for at trække dynen op om dem, men da hun havde lagt sig til rette igen op af ham, flyttede han tæppet lidt så hendes mave skind blev fri af tæppet, der stadig dækkede resten af hendes nøgne krop, så han kunne nusse hende direkte på maven, for virkelig at kælde om hende, da han vidste hvor han skulle nusse pg hvordan, for at det føltes virkelig dejligt for hende.
"Sov godt Phoenix, jeg er lige her hos dig når du vågner igen!" hviskede han blidt i hendes øre, før hun faldt i søvn i hans arme, og stadig med den ene hånd der flettede fingre med hans. Hun virkede til at have en stille drøm, for hun lå stille op af ham, Dust blev siddende og holdt om hende, med sin ene hånd mod hendes bare mave, og den anden flettede fingre med hendes hånd, mens han lagde sin kind mod hendes hoved, og mærkede hendes kropsvarme, der varmede dem begge 2 mens hun sov, da det var naturligt for menneske lignende væsner, at producere mere varme mens de sov, og hun var ikke en undtagelse.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   10/10/2013, 13:44

Hun fnisede. "Ja, jeg er nysgerrig og jeg er vild med det." hun grinede også på ham da han snakkede igen.
"Jah... jeg er sikker på i to finder ud af det." hun smilede svagt og mærkede hans tommelfinger mod hendes kind og sukkede blidt.
Da han flyttede hendes tæppe stivnede hun lidt og kiggede lige ud i luften. 'hvad? hvorfor? og jeg gider ikke en gang at stille dem til ham.' tænkte hun og lukkede igen øjnene.
"Jeg er ikke i tvivl om at du er her, jeg vågner ved den miste bevægelse." grinede hun stille.

Om natten vågnede hun et par gange uden dog at sige noget til ham. Hun ville ikke snakke, bare ligge og slappe af, men gang på gang vågnede hun. der var ikke rigtig nogen grund til at hun vågnede, det gjorde hun bare. Men den 3 gang hun vågnede, blev hun sindssyg. "Jeg kan ikke sove mere... men jeg er så træt." hun kiggede på Dust og satte sig op. Hun ville ikke ligge opad ham.
Roligt rejste hun sig op og trak tæppet godt om sig. "Kommer om lidt." hendes ben flyttede hende ud på gangen hvor hendes røde hættetrøje lå. "fedest, den overlevede." roligt greb hun fat i trøjen og kiggede på resterne af det andet tøj, hurtigt rystede hun trøjen og hendes pistol og de 3 magasiner faldt ud af lommerne. "Nå så langt, så godt."
Da hun kom ind i soveværelset fandt hun nogle bukser, en sports bh og et par sko. "Kommer om lidt."

Da hun kom ud igen smed hun sig på sengen og borede hovedet ned i den ene af puderne. "Hvad så nu?" mumlede hun højt ned i puden.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   10/10/2013, 18:40

Dust vidste godt hun vågnede et par gange, i løbet af natten, men han ville ikke gøre noget ved det, hvis hun ikke havde lyst til at snakke, men da hun vågnede igen den tredje gang, og ikke kunne sove selvom hun var træt, så han tænkende på hende, mens hun rejste sig op. Han nikkede let da hun sagde kommer straks, og ventede bare på hun kom tilbage, og nu hvor hun alligevel ikke virkede til at have brug for ham i engle form, ændrede han form til hans mellemstadie, så han lignede den Dust hun første gang havde mødt. Da hun kom ind igen, og smed sig på sengen, smilede han roligt af hende, og klappede hende let på hovedet.
"Det ved jeg ikke, men du kunne jo fortælle mig, hvordan det går med din sammen lapning, går det bedre med benet?" spurgte han roligt "For hvis det er, kunne vi gå op på taget, se på himlen ryge en smøg eller en cigar, og slappe lidt af!"

Sponsored content

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^