New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   10/10/2013, 21:30

Stille løftede hun hovedet og så på ham. Han havde skiftet form. hun lagde sig om på ryggen og kiggede op i loftet. "Benet har det fint. Der er ved at dannes et sår... Syningen sider hvor den skal, så der er ikke noget med det." hun sukkede og drejede hovedet for at se Dust's reaktion.
Langsomt nikkede hun til hans idé. "Du ryger bare, jeg springer over." sagde hun grinene. "Jeg har problemer nok i mit liv, har ikke brug for flere... men jeg vil gerne ud og trække luft." hurtigt svang hun benene ud over sengekanten og rejste sig op. Frisk luft lød dejligt i hendes ører. Så hun satte i gang og bevægede sig ud på gangen. Stumper fra hendes tøj, lå spredt ud over hele gulvet. "Og det var mine ynglings bukser." sukkede hun, men hul i det, hun havde sin trøje og så var hun tilfreds nok. Hendes hænder trykkede på elevatoren og åbnede med det samme.

oppe på taget kunne man se det meste af Vegas. Det var ikke et kønt syn... men det var heller ikke grimt. Solen havde farvet horisonten let rød, med et strejf af gul.
hun gik hen til kanten og satte sig ned med benene ud over, så de dinglede ned i mod gaden, med de mange zombier. "Klamt..." mumlede hun for sig selv. "Skal aldrig ende som en af dem... Aldrig."

First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   11/10/2013, 13:35

"Det var godt, vi kan jo nødig have det går op igen, så nu skal såret bare have lov til at heale lidt tid i fred, så kan vi fjerne syningen når din krop kan klare resten af sig selv!" sagde han roligt, og så hende i øjnene da han mærkede hende kigge på ham. Man kunne godt mærke han havde skiftet form igen, hans engle aura var blevet blandet med skyggedæmon auraen, den selektive påvirkelse han kunne give sin engle aura, var nu svagere og under hans kontrol, hvorimod han i engle form hele tiden havde den aktiv, så den påvirkede andre væsner, men nu bestemte han selv om den skulle påvirke nogen, selvom dens påvirkelse kun var på halv kræft.
"Tja du kan jo bare nyde den friske luft, mens jeg sætter mig en ned, med en cigar i min store mund!" sagde han roligt, med en drillende undertone i hans stemme, mens han rejste sig op efter hende, så han kunne følge efter hende. Da han så resterne af hendes ødelagte tøj, og hørte hende sukke at det var hendes yndlingstøj, klappede han hende let på skulderen, og smilede til hende "Tænk på det sådan her: når zombie problemet er overstået, har du en masse værdier du kan sælge, og pengene kan du så bruge, til at købe lige det tøj du vil have! Det ærgerligt du har mistet dine yndlings bukser, men du har i det mindste råd til noget nyt!"

Han fulgte med hende ind i elevatoren, og ventede til de var kommet op på taget, hvorefter han fulgte med hende udenfor i den friske luft. Han syntes at solnedgangen var det pæneste at se på, men tilgængelig havde den heller ikke så meget at konkurrere med, da Las Vegas tydeligvis var hærget og mærket af det faktum, at byen var inficeret af zombier. På den anden side nød han synet af hans værk, han havde som grundlag sendt den kvinde til byen her, som havde zombie virussen i sig, og som derfor havde sørget for, at virussen havde spredt sig og efterladt byen, som de så den lige nu.
"Så vær glad for at vi er bekendte og ikke fjender, ellers kunne jeg sagtens have fundet på at bruge dig, på samme måde som jeg brugte den kvinde der er årsagen til, at hele Las Vegas er zombie inficeret!" sagde han drillende, mens han fremdrog en cigar, lod den sidde i hans mundvigen, og tændte den med en zippo lighter i sort, med et blodrødt mønster på. Han tog et par hvæs af den, og satte sig ved siden af Phoenix, så vinden bragte røgen væk fra hende.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   11/10/2013, 14:22

Hun nikkede stille til det han sagde om bukserne. "Jah... nå hul i det, stof er stof." hun smilede grinene til ham da han klappede hende på skulderne. På en måde kunne hun godt lide at se ham i mellemstadiet, men man kunne ikke rigtig sammenligne de to stadier.

Da Dust begyndte at snakke igen smilede hun svagt, han havde ret. "Tro mig, jeg er faktisk glad for at vi er bekendte... ellers havde jeg nok ikke overlevet så lang tid, som jeg har nu." hendes stemme havde en lille snært af tristhed.
Imens Dust tog sin lighter frem og tændte hans cigar, smilede hun svagt og grinede lidt. Hun havde aldrig røget... og hun ville ikke begynde nu.
Hvad skulle hun sige? det her var lidt akavet... hun havde ikke noget over hovedet... det var som om hendes hjerne var blevet tom efter drømmen hun havde haft... Alt var bare underligt. Hendes hurtige skift og drømmen... Men hvordan hang det sammen? Der måtte være en forbindelse med det... eller var det bare tilfældigheder?
Alle de spørgsmål gav hende hovedpine... langsomt lukkede hun øjnene og lænede sig op ad Dust's skulder.

First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   11/10/2013, 18:33

"Man kan altid få fat i nyt stof, der findes mange kopier af det tøj de fleste går i, så hvorfor være så ked af det, over at have mistet et sæt tøj, når man nok godt kan finde et andet sted, der sælger præcis det samme?" sagde han filosofisk, og smilede et tomt smil til hende "Hvis du har lyst til det en dag, kan jeg nok godt finde tid til, at hjælpe dig med at finde noget fedt tøj, der kan holde bedre til denne verden, og en varulv som dig!" han sad og funderede lidt over hendes ord, og da hun lagde sig op af hans skulder, lagde han armen om livet på hende, og sad med cigaren i den anden hånd, så den blev holdt længst væk fra hende, så hun slap mest muligt for røgen. Dog tog han da et par hvæs en gang imellem, og pustede røgen væk fra hende så vinden tog røgen.

"Phoenix, lad mig fortælle dig lidt om en af mine vaner, som jeg har haft de sidste 3 århundrede af mit liv!" sagde han roligt og strøg hendes hofte, mens han så op på himlen "For hvert århundrede der er gået i mit liv, siden jeg nåede 300 års alderen, har jeg haft en tendens til at tilegne mig en lærling, af henholdsvis det mandlige og det kvindelige køn, så jeg alt ialt havde 2 lærlinge som jeg trænede op! Jeg har muligvis fundet en af hvert køn, som har potentiale til at blive mit fjerde par af lærlinge, men hvad siger du til at blive min vanes undtagelse, i dette mit fjerde århundrede?" han drejede hovedet mod hende, og lagde hovedet på skrå mens han betragtede hende, for at høre hvad hun havde at sige til hans forslag. Hun var velkommen til at sige nej, hvis altså hun ikke havde lyst til det, han ville ikke tage det så tungt hvis hun ikke havde lyst, men han ville også finde det interessant hvis hun gerne ville.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   11/10/2013, 19:56

Han ville hjælpe med at finde tøj til hende... "øh... jeg tror bare at jeg selv køber noget, er ikke den store shopper, hvis det passer køber jeg det." hun smilede svagt... men hvis det var våben der skulle købet kunne der gå flere timer før hun kunne bestemme sig.
Da han lagde sin arm øm hende, følte hun sig afslappet. Det var rart bare at kigge rundt i Vegas og have en lille samtale i gang.

hun tabte underkæben da han snakkede om at være over de 300 år. "vendt... er du over 300?!" hun flyttede hovedet så hun kunne se på ham. "Jeg troede du var i tyverne... eller der omkring…" hun rødmede og tog sin ene hånd op til hendes ansigt. Det her var ikke lige noget hun havde forstillet sig. "Ej... undskyld..." hun grinede af sig selv og kom i tanke om at han også havde stillet et spørgsmål.
"Øm.. at blive din lærling, inde for hvad helt nøjagtig? og hvorfor har du valgt mig? ikke at jeg er glad for det, bare nysgerrig." hun smilede blidt til ham og havde stadig en lille rød farve i kinderne. 'hmm... flot Phoenix… din klovn...' tænkte hun og rystede kort på hovedet så noget af det hvide hår faldt ned i øjnene på hende. Hurtigt fjernede hun håret og kiggede ned på hans hånd der lå om livet på hende.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   11/10/2013, 20:17

"Naa faktisk er jeg over 600, men shh sig det ikke til nogen, det er vores lille hemmelighed!" hviskede han drillende til hende, selvom hans stemme var følelsens forladt og rolig, lige meget hvad han gjorde når han ikke var i engle form. Han havde skam nikker til, at hun bare købte tøjet hvis hun syntes om det og det passede, så han ville ikke holde mere fast i det emne, men derimod fortsætte deres næste tale emne "Burde jeg så føle mig smigret nu, hvor jeg ved at du troede jeg kun var cirka 20 år gammel?" tilføjede han og lagde tænkende hovedet på skrå, så hun helt klart kunne se på ham, at ham og normal følelsesmæssig reaktion, var som en bæver der ikke anede hvad den skulle bruge træ til. Dust var lidt af en spøjs type, når han altså ikke virkede høj intellektuel, sindssyg, vred eller voldelig.

"Når jeg vælger lærlinge, er det som regel væsner med potentialer som jeg mener, jeg kan tage til mig og træne, så de væsner jeg vælger som lærling, kan få udviklet deres potentialer og blive stærkere, samt lære dem at klare sig en del bedre i denne hårde tid, end de allerede gør i forvejen!" forklarede han roligt, mens han så hende i øjnene "Jeg har valgt dig, fordi du har et potentiale til at blive til noget stort, og jeg vil gerne se om jeg kan udvikle dette potentiale du har, og gøre dig til noget stort, hvis altså du har lyst? Ikke fordi du er svag nu, jeg synes faktisk at du er forholdsvis god, men det er også grunden til, at jeg synes du har potentiale, så hvad siger du til det?"

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/10/2013, 21:57

"Over 600 år… seriøst!?" hun kiggede på ham med forundring. Hvordan kunne det helt lade sig gøre? 'han er jo næsten normal... eller han er ikke normal, men som sådan... nej slet ik. pas på med du siger Phoenix.' det sidste tænkte hun hårdt, hun var ude hvor hun ikke kunne bunde.
"Men det er vores hemmelighed." hun blinkede, hurtigt til ham.
Stille så hun ned på sine hænder og sagde stille: "Ja, du brugte være smigret, det er ikke så mange komplimenter jeg giver... eller jeg giver den ik'." hun kiggede hurtigt på ham og fik et glimt af at han havde hovedet på skrå.

Det han snakkede om kom bag på hende. 'være hans lærling... han må sq fejle noget, men hvorfor ik?' hun tænkte lidt over det. "Jeg skal lige bruge noget tid på at sluge det." langsomt flyttede hun hans arm og rejste sig op. 'det kan både være godt og det kan være skidt, at være hans lærling... men hvad helvede skal jeg vælge?' pludselig stoppede hun op og lagde sig ned på ryggen af taget. 'rolig, tænk over det, lad være med at tage en dum beslutning...'
Efter lang tid rullede hun om på maven og kiggede i den retning hun havde været. "Hmm... nu har jeg tænkt, og det vil jeg gerne. Det lyder interessant og nyt. Så hvorfor ik." langsomt lukkede hun sine øjne og sukkede tungt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/10/2013, 12:58

Hendes reaktion på hans alder, fik Dust til at smile et af hans rolige smil, da han tog dette som en komplimant til hans evne, til at vedligeholde et udseende der kunne snyde en hver. Men trossalt var det for de fleste væsner sådan, at selvom de så ud til at være unge, kunne de være flere tusind år gamle, han havde foreksempel mødt en lille pige der var vampyr, og hun havde for længst stoppet med at holde øje med sin alder, og hans skytsvæsen lignede også en ung kvinde, selvom hun var langt ældre end Dust selv, men sådan var det nu engang i denne verden.
"Jamen så vil jeg da bruge min engle aura, og lade mig smigre af din søde komplimant kære Phoenix, men tak for at holde det hemmeligt, min fortid er ikke lige noget jeg vil have, folk kan få ud af andre væsner eller mig for den sags skyld, så hvis du holder det hemmeligt, kan det beskytte dig mod væsner der vil vide mere om mig!" sagde han roligt, og nussede hendes hofte, indtil hun fjernede hans arm for at gå lidt rundt, og tænke over hans tilbud om at blive hans lærling. Han røg sin cigar færdig imens, og kastede den stadigt glødende stump udover kanten, så den ramte en zombie lige i hovedet, hvilket fik den til at se dumt rundt i troen om, at det var nogen på gadeplan der havde kastet noget, i hovedet på den.

Han betragtede hende så, mens hun tøffede rundt og tænkte, og lagde sig ned på hustaget. Han sagde ikke noget, da han ikke ville forstyrre hende midt i hendes tænketank, så han sad bare der stille og roligt i det stykke det tog hende, før hun gav ham et konkret svar på hans forespørgsel. Hendes svar virkede til at falde i god jord hos ham, han havde jo aldrig spurgt hende hvis han ikke mente det, så da hun accepterede at blive hans lærling nikkede han roligt, vendte han sig let om så han havde front mod hende, og samlede hænderne foran ansigtet i en trekant dannet af hans fingre der mødte hinanden, så han så en del mere tænkende ud med hans rolige smil.
"Jamen hvor dejligt min kære Phoenix, så kan du fra nu af med stolthed kalde dig, en af mine lærlinge!" sagde han roligt, og rejste sig op så han kunne komme hen til hende, og sætte sig ned ved siden af hende, med front mod hende "Sæt dig op med siden til mig søde, så får du mit juin mærke! På den måde har du altid lidt af mig med dig, og tegnet kan bruges til at du kan advare mig, hvis vi ikke er sammen og du har brug for mig!" han smilede roligt til hende, mens han fremdrog en lille specielt udseende sort farve, som han ville danne tegnet med.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   15/10/2013, 15:39

Hun lyttede stille til det han sagde. "Vil beskytte mig? vide mere om dig?" hun kiggede på ham med sammen knebene øjne. "Hvad er det lige som skal beskytte mig, hvis jeg ikke siger hvor gammel du er? Og for lige at få noget på det rene, så vil jeg gerne lige vide hvad fanden det er du fabler om." hun kiggede lidt hårdt på ham og lagde armene over kors. hvis han regnede med at hun sagde noget, tog hun fejl... og hvem skulle hun sige det til? hun kendte ingen mennesker eller andre former for levende væsner...

Da han samlede sine hænder smilede hun lidt, det her var lidt underligt, men hun nikkede til ham. "Så gør jeg det, Mester." det lille smil der havde været der før var blevet til et kækt og skævt smil. Det var tydeligt at se, at hun var, faldt til rette i hendes menneske-form, den kække og drillende Phoenix var tilbage.
hurtigt gjorde hun som han sagde, og satte sig i skrædderstilling, med siden til ham. Hun rettede ryggen og skævede til den sorte farve han tog frem. "Hvad er det lige et juin mærke er?" Det andet han havde sagt gav nogenlunde mening. "Men hvad mener du med at jeg kan advare dig?" hendes øjenbryn trak sig sammen i hendes pande. Hvordan kunne det lade sig gøre? men hun havde jo set mange ting som ikke kunne lade sig gøre, men det her trumfede bare det hun havde set og hørt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   21/10/2013, 11:50

"Du misforstår mig vist lidt her, der er ikke noget som sådan der beskytter dig, ved at du ikke siger hvad min alder er til nogen, du er bare mere i sikkerhed ved ikke at sige det, end hvis du siger det, for så kan du risikere at blive angrebet af nogen, som gerne vil udvinde viden om mig fra dig!" sagde han roligt og smilede et tomt smil til hende "Så bliv nu ikke så sur kære ven, det er bare en mindre misforståelse, grundet mig der ikke har forklaret det ordentligt!" han begyndte at lave den juin på hendes skulder, som skulle fyldes med hans chakra, hvilket var nemt da den ting han brugte til at tegne det med, indeholdte lidt af hans sand, som han kunne oplade med hans chakra.

"Se det var meget bedre, en kæk Phoenix er en dejlig Phoenix!" sagde han roligt og smilede til hende, da han så hendes kække smil "Og en juin er en forsegling, og lige den her kan jeg forsegle min chakra i, sådan at når du aktivere den sender min chakra et signal til mig, så jeg kan finde dig og ved du vil have jeg kommer!" han smilede let til hende, og lagde en hånd på hendes mave, og den anden på hendes ryg lige overfor den anden. Selv hun burde kunne mærke det, da hans chakra strømmede fra hans krop ind i hendes, og op i juin mærket hvor det samlede sig og blev der.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   23/10/2013, 08:50

"Hm... det giver faktisk lidt mening..." hun kiggede på ham da han snakkede til hende og blev lidt glad igen.
Da han tegnede juin mærkede kiggede hun efter. Den sorte farve stod i klar kontrast til hende lyse hud. Det mærke havde hun ikke set før... men det kunne jo også nemt skjules. Hendes øjne kiggede opmærksomt da han tegnede det færdigt.

"Kan godt lide at være tilbage. Så føler jeg mig godt til pas." hun grinede lidt og lyttede opmærksomt til hans stemme. "Så det er lidt det samme som en sender?" hun løftede det ene øjenbryn. Det var som om det ikke ville trænge ind i hendes hjerne.
Hun lukkede øjnene da han lagde en hånd på hendes mave og ryg. Hans chakra flød over i hendes krop og samlede sig i det juin mærke han havde lavet. Det var en underlig følelse, men på den gode måde. "Hvad var det? og det var fantastisk." hun havde åbnet øjnene og kiggede på ham med et lysende smil, kun få væsner havde set. "Hvad var det lige du gjorde?" Tankerne fløj gennem hendes hoved og fyldte alt for meget.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/10/2013, 08:42

"Det noget vi kan li at høre, når du føler dig godt tilpas betyder det, jeg må have gjort noget godt i mit forsøg, på at være der for dig!" sagde han roligt, og smilede til hende mens han holdt hende ind til sig, efter han havde sendt chakraen ind igennem hende "Ja det gør det faktisk, det lidt lige som en envejs sender, bare hvor du er afsenderen og jeg er modtageren! Så når du vil have jeg kommer, kan du hurtigt og nemt kalde på mig, ved at starte dit juin mærke og så kommer jeg, så hurtigt som mig overhoved muligt!" han lagde armene om livet på hende, og nussede hendes hofte, mens han smilede roligt efter at have lagt sit hoved, over hendes, så hun havde sin kind mod hans bryst. Hans hjerteslag var utroligt nok meget lavt, det slog nærmest som om det prøvede at gemme, lyden af dens egen banken.

"Jeg fyldte dig med min chakra, den bære tydelige præg på min styrke, og mig selv selvfølgelig, så det du kunne mærke var en god sjat af mig, der strømmede gennem dig!" sagde han roligt og løftede hovedet lidt, så hun kunne gengælde hans blik hvis hun havde lyst.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   29/10/2013, 14:37

”Du har gjort en del for at få mig til at føle mig godt tilpas, men jeg har sovet lidt og følt mig tryg, så går det vel nemmere.” sagde hun tænkende og gengældte hans smil.
Da han snakkede og holdte om hende kunne hun ikke lade være med at smile til ham. ”Okay, men hvordan aktivere jeg det så?” Hun kunne mærke at han nussede hendes hofter, det var som om at varme spredtes fra hans fingre. ’Hold styr på dig selv! Lad ikke det her gå ud over din dømme kraft! Hold dig til det du skal og ikke andet!’ hun sukkede stille. Hvad skulle hun gøre?
Hun smilede svagt og lidt lykkeligt, da han lagde sit hoved oven på hendes. Hans hjerte bankede ikke ret højt. ’er det fordi han er i sit mellemstadige?’ hun lukkede øjnene og fokuserede på hans hjertes banken.

Han rev hende ud af hendes lille bobbel da han snakkede. Hun havde en lille del af ham. ”Okay, det var en ret fantastisk følelse.” sagde hun stille og krøb ind til ham. Hun følte sig tryg, som om intet kunne røre eller ramme hende.
Da han løftede hovedet kiggede hun ikke op. Det ville hun ikke. Hvorfor ville hun ikke? Hvad var der begyndt at ske inde i hende? Alle de spørgsmål og ingen svar.
Hun pillede ved en snor i hendes hætte trøje. ”Hvad så nu?” spurgte hun og kiggede ud over Las Vegas.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/11/2013, 08:56

"Du aktivere dit juin mærke, ved at sende lidt af din egen energi ind i det, for så vil min chakra blive aktiv, og udsende signalet til mig om, hvor du befinder dig hende!" forklarede han roligt, mens han holdt hende tæt ind til sig, så han kunne nusse hende på maven, mens de sad og snakkede sammen "Godt du kunne lide følelsen min kære, det kunne jo ske at du skal have en omgang mere, så at du kan lide det, gør det bare nemmere at fylde dig op!" han mærkede godt, at hun krøb ind til ham og følte sig tryg hos ham, så han lagde begge arme om hende, og nussede hende omkring hoften med den ene hånd, mens den anden hånd nussede hende igennem håret.

"Tja lige nu kan vi jo bare slappe af, vi kunne jo også træne hvis du føler dig klar til det, med dit ben altså, eller vi kunne lave ballade!" foreslog han roligt, dog nævnte han ordet ballade, med et lille blink fra det ene øje, og på en mere drillende måde for at hentyde, at han ikke mente ballade som at lave sjov og ballade, men ballade som at krølle lagner. Det var egentlig bare for at drille hende, for han regnede sådan set ikke med, at hun rent faktisk ville gøre det.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   1/11/2013, 19:39

Hun nikkede. ”Okay, sådan?” hun lukkede øjnene og trak vejret tungt. Hun fokuserede på sin skulder. En blid strøm af varme gennemsyrede hendes arm og skulder. Hun smilede svagt og sukkede nydende. ”Gjorde jeg det?” hun åbnede øjnene og kiggede op på ham. Hun mærkede at han nussede hende på maven og smilede svagt.
”Fylde mig op? Øh… hvad?” hun kiggede på ham med samme trukket øjenbryn. ’hvad? Det giver da ikke mening, men mere af den behagelige følelse, så vil jeg da gerne.’ Hun smilede svagt ved tanken og mærkede begge hans arme omkring hende. Hun lukkede øjnene og nød hans nussen i hendes hår. ’Det her må gerne vare for evigt.’ Tænkte hun og smilede svagt.

”Hm… slappe af er fristende, især da det er længe siden jeg sidst har lavet ingen ting… men træning… den springer jeg over da jeg ikke her helt sikker på mit ben og den sidste.” Hun så op på ham og fangede det ene blink. ”Ballade siger du… hm…” hun satte sig op så hun kunne se ham direkte ind i hans øjne. ”Tja, hvorfor ikke?” hun blinkede til ham og lagde hovedet på skrå. ’Du leger med ilden, søde ven. Du leger med ilden, Phoenix.’ Stemmen var lav og næsten ikke hørlig, men den var bagerst i hendes hjerne.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   12/11/2013, 20:15

"Præcis sådan skal du gøre det!" sagde han roligt, og nikkede anerkendende, efter hun havde aktiveret seglet med hans chakra i "Når du mærker den følelse, der kom i dig da du aktiverede det, ved jeg lige præcis hvor du er henne, og så kan jeg komme hen til der hvor du er!" han placerede sine hænder, på hendes mave og ryg, på samme måde som han havde gjort før, og fyldte hende op med en ny ladning, af hans stærke chakra, som strømmede ind i hende og op i juin mærket på hendes skulder. Han genoptog sin nussen af hendes hår, mens han lyttede til hvad hun sagde, og med den anden arm holdt hende let ind til sig.

"Tja hvis du er frisk på lidt ballade, kunne vi jo gå indenfor igen, og finde en seng vi kunne slå os ned i!" sagde han roligt drillende, og strøg hende våvende tæt på hendes bæltested, og op mod hendes bryster "Eller vil du hellere have frisk luft imens, og gøre det herude i det fri?" tilføjede han let, mens hans hånd fulgte hendes kavalergang op mod hendes hage, for at tirre hende til at gennemføre dette med ham.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   13/11/2013, 11:19

Da han rørte hende smilede hun lidt. Hvad havde det lige hun havde begivet sig ud i? ”Hm, tænker måske vi skal gøre det inden for.. med mindre her er et tæppe?” Hun smilede roligt og lukkede øjnene da han strøg hende op ad kavalergangen og op på hagen. Hun kunne mærke kuldegysninger blive udløst. ”Hm, hvad er det lige jeg har rodet mig ud i?” mumlede hun med et smil. Roligt skubbede hun til ham og væltede hun ham bag ud. ”Hm, skal vi ikke glemme at gå ind? Har lige ombestemt mig.” Hun grinede blidt og satte sig overskrævs på hans mave. I en blid bevægelse trak hun sin røde trøje af, så hun kun sad i lavt hængende bukser og sports-bh.
Hun lænede sig over ham og rørte hans kind. ”Men du havde måske ikke regnet med at jeg ville?” spurgte hun drillende og satte sine hænder på jorden, på hver side af hans han ansigt. Hun så mildt ind i hans røde øjne med hendes egne.
'Hvad har jeg gang i? stop men legen er god, Phoenix, stop nu!' skreg hun til sig selv, men hun havde aldrig set denne side af sig selv, den var så mystik og anderledes.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 10:28

"Du har rodet dig ud i ballade, hverken mere eller mindre!" sagde han drillende, og lod sig ligge ned af hende, og nød udsigten han fik da hun smed trøjen "Jeg er også lidt utålmodig, så lad os da bare komme i gang smukke! Og jeg kunne jo først vide om du ville det, når jeg havde prøvet, og jeg er åbenbart heldig!" hans hænder fulgte hendes ben, op til hendes mas der fik et blidt klap, hvorefter hans hænder fulgte hendes nøgne overkrop, op til hendes bryster der dog stadig var gemt, i hendes sports bh "Bør du ikke smide den bh, så jeg bedre kan komme til, eller skal jeg hjælpe dig med den?"
Han smilede drillende til hende, og trak hende tættere på sig, så deres læber mødtes i et intimt kys, mens hans hænder tog sig af hendes sports bh, for at få den af hende. Hans hånd fandt hurtigt vej til hendes bryster, så snart hendes bh var af hende, han tog blidt om hendes ene bryst, og masserede det kærligt, mens den anden hånd fandt vej til hendes røv igen.

"Nu har du virkelig min opmærksomhed smukke, din krop er dejligt fast og ung!" sagde han forførende, og satte sig op så de sad face to face, og hun havde hans ene arm om livet, mens han let strøg lidt af hendes hår om bag hendes øre, og så dybt ind i hendes øjne "Det vist kun rimeligt, at jeg smider lidt tøj nu!" sagde han drillende og kyssede hende, før han smed sin long coat og trøje, så hun kunne se hans dødeligt blege hud, magre overkrop og alle de ar der gik dybt i hans hud. Dust tog sig dog ikke af sine ar, han smilede blot forførende, mens hans hænder holdt hende om livet, og strøg hendes krop.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 14:48

Hun grinede blidt ad ham. ”Hvis du er så utålmodig, så lad os komme i gang.” hendes stemme var blidt og sprød. Hun kunne ikke fatte hvad hun var i gang med. Det lignede hende langt fra.. men han var jo bare… hun stoppede sig selv og vendte tilbage da han klappede hende bag i. ”Du må da godt tage den af.” spandt hun og lod ham trække hende ned til sig. hun var ikke forberedt på kysset og prøvede bare at slappe af, under det.
Hun smilede roligt da hun mærkede hans hånd på hendes bryst og sukkede vagt. Hun mærkede varmen stige op i hendes kinder der blussede svagt.

Hun lyttede roligt til hans stemme og grinede. ”Det skulle den da gerne være, er kun 16. så hvis den var slatten ville der være noget galt.” sagde hun mildt til ham.
Da han satte sig op, fik hun et lille chok. ”Den havde jeg ikke lige set komme.” mumlede hun overrasket og grinede ad sig selv. Hun så på ham da han fjernede noget af hendes hår. Hun smilede roligt da hun mærkede hans arm om hende og lagde selv en arm om hans nakke. ”Tja, du har ret.” Sagde hun roligt og besvarede hans kys.
”Wow.” mumlede hun og rørte blidt hans overkrop. ”Det var sq da noget af en farve.” mumlede hun svagt. Hun var jo nærmest chokolade farvet i forhold til ham. Forsigtigt lagde hun en hånd på hans krage ben og lænede sig ind mod ham og hviskede blidt: ”Er man en skjult vampyr, eller kan du ikke tåle sol?” roligt lod hun begge hænder glide om på hans ryg og kyssede ham blidt op ad halsen.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 18:12

"Jamen dog så det derfor, du har sådan en fræk og sexed krop!" sagde han frækt, og åbnede let hendes bukser, mens han strakte hals fordi hun kyssede ham på halsen "Jeg er ret lyssky, så min hud bliver sjældent udsat for sol! Og du er den første der undre sig, over min hudfarve før mine sygelige ar, det kan jeg godt lide!" han smilede tørrende til hende, mens han sneg en hånd i trusserne på hende, og hans koldhudet finger, hurtigt fandt hendes klit som blev behandlet, med erfaren hånd der vist før havde prøvet, at ornanere en kvindes klit.
"Hvad siger du til, at smide de bukser og trusser for mig, og hjælpe mig af med den bule, du har givet mig i mine bukser?" spurgte han lokkende, og trak hånden op af hendes bukser, så hun kunne rejse sig op, og følge hans opfordring. Selv ville han også rejse sig op, da han havde tænkt sig at knalde hende, stående op af væggen på den ene, eller den anden måde.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 19:02

”Jamen, tak da.” sagde hun sødt og kyssede blidt videre op ad hans hals til hun nåede hans øre, som hun nappede blidt. Da han snakkede om at være lyssky og at hun var den første der kommenterede det, grinede hun svagt. ”Se nu kan jeg jo godt lide at se folk har kæmpet lidt, og det viser arene jo meget fint.” sagde hun roligt og standsede pludseligt, da hun mærkede en kold finger mod hendes klit. Hun kiggede på ham med et frækt glimt i øjet. ”Af en eller anden grund, tror jeg du har prøvet det før.”
Hun nikkede til hans forslag og kyssede ham begærligt på munden. I en rolig bevægelse rejste hun sig op og trak sine bukser af.
Da hun havde taget dem af og havde smit dem på jorden kunne man se nogle tynde ar langs hendes lår, og nogle runde ar på indersiden af det ene lår.
Kort strakte hun sin krop, så 3 sorte, cirkulære mærker blev frem hævet omkring hendes navle. Hun smilede roligt til ham og trak der efter hendes trusser af. ”Nåå? Hvad siger du til det?” hun gik yndefuldt hen mod ham og lagde blidt sine hænder om hans nakke. ”Er det, som forventet?” spurgte hun med en uskyldig lille pige stemme. Hun rynkede brynene og så ind i hans øjne.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 20:10

Dust gengældte let hendes begærlige kys, og rejste sig op sammen med hende, for at smide sine bukser. Han åbnede det store dødningehoved bæltespændet, og lod bukserne falde til jorden, før han let lagde øjnene på den kære varulv, han snart skulle til at ordne. Bulen i hans bukser, indikerede at han i særdeleshed var opstemt, og havde lyst til at knalde hende, men kort undrede han sig over de ar Phoenix havde, da han ikke umiddelbart kunne genkende, hvad de var for nogen. Men da hun smed tresserne, glemte han alt om hendes ar, da hans hoved nu var mere koncentreret om den nøgne sild, han smed sine egne underbukser for. Han lagde armene om livet på hende, da hun var kommet hen til ham, og kyssede hende tørrende på halsen, mens han lagde hænderne på hendes røv.

"Jeg tror slet ikke du behøver at spørge, hvis du ser ned på min mandighed, så opstemt den er blevet, burde den være meget sigende smukke!" sagde han tirrende, og holdt hende let ind imod en væg, så han kunne lægge op til, at hun skulle lægge benene om livet på ham "Hov der er lige en ting jeg skal huske, før vi går i gang!" sagde han roligt, og strøg let hendes bryst mens han så hende drillende i øjnene, før han gik hen til sin long coat, og hentede et pesar de kunne bruge, for at beskytte hende mod at blive gravid med ham. Han gik tilbage til hende med et smil på læben, strøg let hendes mis for at sikre sig hun var våd, før han åbnede pesaret, og kyssede Phoenix, mens han satte det på plads i hende.

"Få så de lækre stænger om mine hofter, og lad mig komme til i din frække mis!" sagde han frækt, og lagde hænderne på hendes røv igen, så hun kunne gøre som han bad om, mens han begyndte at snave hende.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 21:15

Da han lagde hænderne på hendes røv, hun fnisede svagt nikkede. ”tro mig, jeg har set det.” sagde hun frækt og mærkede den kolde væg mod hendes nøgne hud.
Da han stoppede, smilede hun undrende til ham, hvad skulle han nu? Fortrød han? Den blege hud var helt ekstremt uvirkelig imod den næsten helt mørke himmel. Hun så beundrerne på Dust, de mange ar fik ham til at virke mystisk og farlig.
Hun kiggede spørgende på ham, men spurgte ikke hvad han skulle, da hun selv kunne regne det ud. Et tilfreds smil dannedes sig om hendes læber da hun mærkede hans fingre mod sit underliv. ”Hm, klogt.” mumlede hun mod hans læber, da han kyssede hende og satte det på plads i hende. Blidt lagde hun sin ene hånd på hans brystkasse og den anden op til hans kind.

Et lille smil og et blidt grin undslap hende. ”Som du vil.” i en yndefuld bevægelse smækkede hun benene om hans hofter og trykkede sig ind mod ham, hun flyttede sine arme, så de lå bag hans nakke.
Begærligt besvarede hun hans snaven og nussede ham i håret med den ene hånd. ’Det her ender galt, det ved du godt Phoenix.’ Sagde en stemme i hendes hoved. Den fik hende kort til at stoppe alle bevægelser og tænke sig om en ekstra gang, men som før, Glemte hun alt om sine tanker og nød bare at være sammen med Dust. Kort afbrød hun kysset og kiggede betagende på ham. ”For helvede. På et eller andet tidspunkt, må jeg fatte hvad det er jeg laver.” sagde hu opgivende og genoptog snaveriet.
Hendes hoved var et stort rod. Følelser blandede sig sammen med dårlige minder og lavede en ny følelse i hendes krop.
Hun prøvede at ignorere den nye følelse, det lykkedes og hun glemte alt og alle undtagen Dust.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   14/11/2013, 22:05

Hendes ben om hans hofter, og de var klar til til at knalde, Dust strøg blidt hendes balder, mens de snavede, og som en blodhund efter sit mål, rettede han sit lem mod hendes under livs indgang, uden brugen af hænderne, men lige før han skulle til at trænge indenfor, stoppede hun deres snaven og han lyttede til hvad hun sagde.
"Jeg går ud fra at det du laver, er at følge de lyster kroppen så drilagtigt besidder, og så heldig som jeg er, går dine lyster udover mig!" sagde han forførende mod hendes læber, før han genoptog snaven med hende, og tog det som en invitation om, at fortsætte deres foretagende.
Hans lem trængte op i hende, og med hans fornuftige størrelse, fyldte han ret godt dernede. Han kom med en nydende lyd, da han mærkede hendes varme og fugtige grotte, tage godt imod hans stive lem, og han var ikke i tvivl om at hun var en ung pige, han kunne mærke det på hele hendes dejlige krop, han slap hendes røv med den ene hånd, nu hvor han kunne holde hende oppe, med den anden og hans lem, og placerede den nu frie hånd mod hendes bryst, som han kasserede kærligt, mens han startede blidt ud med at kneppe hende, men blev mere hård og heftig, efterhånden som han kunne mærke på hende, at hendes krop vendede sig til hans indtrængen.

Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   16/11/2013, 15:19

”tror du har en pointe.” mumlede hun frækt mod hans læber og besvarede hans snaven.
Imens han trængte ind i hende, nød han bare at han var der. Det var ufatteligt at hun var sammen med ham… hvad var der gået galt? Hun plejede at være den sky pige som gemte sig for alt og alle! Men her var hun… i gang med at blive knaldet af en fyr hun knap nok havde kendt i 24 timer…
Hun stønnede svagt til at starte med, men efter hånden som deres ballade blev mere og mere heftig, stønnede hun mere nydende, og hånden der masserede hendes bryst, tja, der gjorde bare bedre.
Roligt afbrød hun kysset og nappede ham blidt i læben. Langsomt kyssede hun hans ene kind og hviskede nydende til ham: ”Det her er fantastisk… det samme er du…” hendes ene hånd nussede ham stadig i håret og den anden var om hans nakke og lavede små cirkler med fingerspidserne.
Alt det der var foregået de sidste timer, var stadig ikke til at fatte… og dette gjorde det ikke meget bedre. ’Du tænker for meget! Sluk for det!’ skreg hendes hjerne, og som der blev sagt, slukkede hun for tankerne og lod sig bare for føre til det sidste.

IndlægEmne: Re: zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)   

zombier overalt? jeg skal bare have mit sværd(phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Genki hvem kommer?
» Pas på hvad du ønsker dig!
» Skæben bestemmer hvad der skal ske /gino/
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^