New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

if you let me go ill only kill you a little bit //violet//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   15/9/2013, 17:27

S: gaderne i las vegas
T: 15.00
D:mandag
O: zombierne går rundt i gaderne og overlevende gemmer sig i bygningerne
P: en gammel sniper uniform fra militsen

Wade stod ved indgangen til las Vegas og ventede på grønt lys til at gå ind "dig der du kan gå ind nu" en soldat pegede på Wade der stod med sit gamle udstyr på, det passede stadig på ham, han gik ind gennem porten og ud i hvad der lignede en krigszone og det var det også. Zombier vandrede rundt i gaderne og de overlevende havde søgt ly i bygningerne. han gik hen til det nærmeste hus og gik op på taget for at tage sigte efter nogle lette mål. han skød et par af zombierne inden han tog sin rygsæk af med alle hans forsyninger i, han havde ikke tænkt sig at gøre hvad de sagde. han var her på grund af at han ville lidt væk fra Blackwood.

han lagde sig tilbage op af den og åbnede en pose med selv opvarmende mad som han spiste. da han mærkede en skygge ind over ham og da en hætte over hans hoved "hey i åndsboller lad mig gå, i har ingen ide om hvem i lægger jer ud med" han kæmpede ikke men lod sig bare føre med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 16:05

//skal nok svare skal bare lige finde ud af nogle ting så emnet kan hænge sammen tidsmæsigt og jeg skal lige ud af en lille nedtur jehg har så jeg kan komme med et ordenligt svar //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 17:44

//det er i orden bare skriv over pm hvis du har brug for at tale//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 17:45

// skal je nok mange tak ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 17:51

//hey jeg er her for at få nye venner og hjælpe ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 21:21

// det er en god instilling hehe mange tak ^^ men nu kan jeg få emnet.. lige hurtig info til dig.. hun har født og er kommet ind i byen ved hjælp af Kuuma, så hun kunne være i sin egen lejlighed med barnet heh ^^//

Violet stod med hendes lille baby pige og så ud på gaden hvor de mange zombier gik rundt. hun lagde hovedet let på skrå "jeg burde måske ikke havde taget dig med her til kære Ellie.." sagde hun med et lille suk. hun lukkede øjnene roligt i og nussede denlille baby pige på ryggen. den lille baby lagde bare sit hovede mod sn moders skulder og pludrede lidt. Violet smilte lidt for sig selv og gik ind på sit værelse, hvor hun lagde den lille baby ned i en krybe og puttede hende godt ind i et tykt tæppe "jeg skal ud og se om jeg kan finde lidt mad... mor er snart hjemme igen" sagde hun med ro i stemmen og gik ud igen. hun sikrede døren til soveværelset så det var umuligt at komme ind uden en nøgle. hun gemte nøglen i hendes bh og gik hen og tog hendes taske. det var rart endelig at være i stand til at bevæge sig rundt, uden at skulle være besværret med en stor mave. hun så kort mod soveværelset, hvorefter hun tog sin riffel og gik ud af hoveddøren, som hun sikrede lige så godt som soveværelses døren så hendes lille baby ville være i sikkerhed. hun gik ned af trapperne og ned i kælderen hvor hun fjernede en lille lem fra et hul hun kravlede ud af. hun ende i en gyde, hvor hun fandt en stige hun hurtigt kravlede op af, så hun kom op på taget af det store højhus. hun trak stigen op på taget så ingen kunne komme op samme sted som hende. hun så lidt udover byen, for at se hvor hun skulle hen. hun gik så videre hen over taget, over en planke der forbandt de tog huse og sådan forsatte hun over et par huse. hun opdagede så en fremmede komme op på et tag lidt væk og satte sig til at skyde nogle zombier.. det måtte være en sniper.. et lille smil tegnede sig på varulvens læber, hvorefter hun gik mod taget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 21:48

de to mænd der havde overfaldet Wade var ikke zombier men to store mænd. Wade lavede en bevægelse ned mod hans kniv og skar den ene hånd op og tog hætten af med den anden "i to burde virkelig lære at binde folks hænder ordenligt" han rejste sig op efter at have vredet sig fri af den anden mand "og lære at sikre folks våben" han trak sin pistol og skød dem begge "de stærkeste overlever min bare røv" han satte sig ned til sin rygsæk igen og kiggede rundt. hans øjne var blevet opgraderet til at kunne se med 30 gange zoom og så en kvinde på den anden side af nogle bygninger. han smilede af synet af at hun satte farten op "jamen lille mor lad os se hvad du kan" han slyngede sin riffel over skulderen og sin ryg sæk på og hoppede fra taget til det næste og hoppede hen over nogle rør og gled ned under en stor gammel aircondition anlæg der var lidt hævet. Wade havde lært sig selv parkour da han først havde bosat sig i Blackwood. han så tilbage og tog fat i kanten og svang sig ind af et åbent vindue. han smilede lidt da han var sikker på at hun nok ikke ville finde ham i et lille stykke tid så han satte sig ned og spiste lidt mere af den varm selv kylling som var blevet kold efter de to mænd havde overfaldet ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   16/9/2013, 22:48

Violet lagde mærke til manden havde opdaget hende og nu forsvandt. hun lagde hovedet let på skrå og skyndte sig så hen til det tag som manden havde været på. hun så de tog mænd der var blevet slået ihjel, hvorefter hun så i retningen af manden. hvaf var der mpn sket der... hun gik roligt i den retning manden var forsvundet. hun kløgede sig let i nakken og snuste lidt for at få færden af manden.. meget hurtigt fangede hun færden af ham... eller det hun tænkte nok var hans færd. hun fulgte den med meget stor nøjagtighed.. hun hoppede til næste tag og videre i retningen af manden imens hun snusede meget grundigt, som en ulv på jagt. hun havde sin riffet parat hvis nu der skulle ske noget. hun hoppede over nogle rør og fik øje på et gammelt aircondition anlæg. hun satte sig ned på hug og snuste dybt ind. mandens lugt var mærkelig.. det var en hun ikke havde lugtet før og dog, den minede hende lidt om Zombiernes.. og så alligevel ikke. hun prøvede at se om hun kunne fp øje på ham.. det kunne hun så ikke.. hun lod sig glide ned igenne og fik fat i en kant. hun så et vindue, hvor hun så så manden.. sidde på den anden side af vinduet og spiste.. han havde mad. hun fik kravlet lidt op så hun ville være ude af syne for manden, men så hun kunne overvåge ham lidt. hun var helt stille og bevægede kunne ørene en lille smule.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   17/9/2013, 22:54

han satte sig tilbage og med et lille klik lyd og skiftede til infrarød og så hvordan kvinden stod uden for vinduet. han smilede og stillede sig op for at tage alt sin militær uniform af og smed den ned i sin taske han stod helt nøgen i nogle få sekunder før han tog et par bukser på så han stod i bar overkrop. han lod en hånd glide ned over hans tatoveringer der var skrevet ned over hans arme, navne på alle hans tidligere mål og på hans ryg stod der en mand i lænker der blev trukket hver sin vej af henholds vis en gudeaktig skabning og en maskine der trak hver sin vej med en tekst nedenunder hvor der stod 'Deus Ex Machina; gud af en maskine' han smilede "det er meget uhøfligt at stirre på folk gennem vinduer, varulv" hans øje lyste rødt da den stadigvæk var sat på infrarød. han ventede da han så hende træde ind af vinduet "så hvor gammel er dit barn" han så bare på hende "forhøjet temratur samt din puls er forhøjet oog så kan man altid se når en ulv har født hvordan den vogter om området hvor ungen ligger" hans øje skiftede farve med et klik tilbage til den lyse blå som hans andet øje "bare rolig jeg har ingen intentioner om at skade børn, det er ikke sjovt at jage noget du kan gå hurtigere end, nej se dæmoner og vampyrer er sjove at jage for de kan give lidt kamp fra sig selv på 5 kilometers afstand" han smilede og pillede lidt ved sin riffel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   18/9/2013, 19:47

Violet så godt hvad den fremmede lavede, dog reagerede hun ikke så meget på det. det undrede hende lidt, men folk var jo også underlige i denne tid. hun hørte så hans stemme og sukkede små irriteret. hun kom ind af vinduet og satte sig på vindus karmen imens hun så lidt på den fremmedes tatovering han havde på armen. hun lagde hovedet let på skrå, men så så hurtigt meget mistroisk og med en let knurren da han nævnte hendes barn. hun rejste sig roligt op, dog var det tydeligt på hendes krops sprog hun ikke var glad for an snakkede om hendes barn. hun knurrede som en hun ulv ville gøre hvis hun følte sine børn var truet. dog sagde hun ikke noget, så bare direkte på den fremmede med de skinnende grønne øjne og blottede sine skarpe tænder lidt. det var tydeligt hun ikke troede på ham da han sagde han ikke ville skade børn. hun var ligeglad med hans holdning om hvad der var sjovt sat jage, han skulle bare ikke nævne hendes barn "du skal måske tænke dig lidt om hvad du siger til en ulve mor" sagde hun små snerrende. hun valgte bevist ikke at svare på nogle af spørgsmålene. det var tydeligt hun var en ny ulve mor og derfor meget beskyttende omkring sit barn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   18/9/2013, 23:24

han så på hende med et smil "måske skulle jeg, måske ikke, pointen er at jeg er en ven af jeres lille, hvad end i kalder jer selv" han satte lagde sig ned og brugte sin taske som en pude "jeg ved jeres leder, hvad hed han Kuuma ikke er en stor fan af den kære general for militsen og jeg ønsker at hænge ham i hans egne indvolde, intet professionelt rent personligt opgør" han tog noget tørret frugt "er du sulten jeg har alt muligt fra kød til ja hvis man kan kalde der her frugt" han tog en tørret banan skive og tyggede den langsomt han lagde på en måde så han nemt kunne komme til sin bowie kniv hvis det hele skulle gå helt af helveds til "hør jeg er her på ferie jeg er her kun for at hjælpe til med de fucking hjerne gnaskere som løber rund på gaden og faktisk er i den her bygning et par etager længere ned så hvis du kunne slappe lidt af han satte sig op og trak sin kniv som han satte i gulvet med et klonk hvor efter han smed sin pistol og sparkede den hen til hende "se helt ubevæbnet nu intet at frygte og hvis mama ulv ikke vil have jeg kommer i nærheden af dit barn så går jeg" han så bare på hende "jeg forstår når jeg ikke er velkommen" han så ned på gulvbrædderne og med et klik skiftede den til varme syn "hør lille mor så meget jeg ville elske at stå her og lege far mor og gidsel med dig så har vi en hel hær af zombier på vej op af trapperne nu" han tog sin kniv og slyngede sin riffel over skulderen "og hvis du ikke vil have dit barn skal vokse op alene så forslår jeg at du for din velformede røv ud her fra NU" han tog sin taske og sin pistol og bakkede op mod vinduet "damerne først" han hjalp hende væk mens zombierne bankede på døren og hoppede ud gennem vinduet i samme øjeblik at de braste ind "fuuuuck hop til den næste bygning" han tog klatre klør på og hoppede over på den anden side hvor han hægtede sig fast og kravlede op af muren med kvinden lige i hælene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   19/9/2013, 22:10

Violet lagde hovedet let på skrå imens hun lyttede til det han sagde... mente han mån Kuumas og Diana flok? det gjorde han nok siden han nævnte Kuuma. hun så lidt væk "jeg er ikke en del af den flok" sagde hun roligt og så lidt på det tørrede frygt han spiste. det var da noget dårligt mad.. mad var selvfølgelig mad, men mon ikke hun kunne finde noget bedre en det. hun sukkede små irriteret da den fremmede igen snakkede. han var virkelig flabet og grov.. sådan en person kunne sagtens pisse hende af, men hun måtte nok forholde sig rolig, da det på ingen måde ville være en god idé at skulle til at diskutere med ham nu. situationen lå ikk elige til det. derfor valgte hun også at holde sin mund. hun så ned på kniven og pistolen "jeg vil bare være sikker" sagde hun med et lille suk. hun havde været meget mistroisk til alle lige siden hun havde født.. men det var nok ikke så unormalt. det var ikke fordi han ikke var velkommen.. han havde måske bare ikke givet et særlig godt første hånds indtryk.
hun hørte det lille klik og så han kiggede på gulvet. hun skulle lige til at spørge om hvad han lavede da han igen snakkede og det hele blev en del mere alvorligt.. hun kunne nu høre Zombierne under dem og blev så meget alvorlig i udtrykket "jaja vi smutter nu" sagde hun og gik med det samme hen til vinduet "når så du har lidt venlighed i kroppen" sagde hun med sin silke bløde stemme og så kort på ham med et lille smil, hvorefter hun kravlede ud af vinduet og sprang over til næste hus. hun fik fat i en kant i murstenene som hun kunne hænge sig fast til. hun begyndte at kravle op, til hun nåede op til taget. hun så mod den fremmede mand og lagde hovedet let på skrå "jamen det gik da godt"... hun så lidt mod rummet de havde været i og kunne så Zombierne inde i rummet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   19/9/2013, 23:38

han smilede "tjo jeg har været i værre situationer end det" han satte sig ned på kanten og fandt en cigaret frem sammen med en lighter og tændte den "hey ved du hvad der ville være sjovt" han tog en granat op af tasken "en 10 på jeg kan ramme en af dem så hård i hovedet at den sidder fast" han havde nogen gange et sind som et barn men han kunne ikke dy sig for at dræbe dem. det var som en kløe han fik hver gang han var ved at dræbe nogen. han trak splinten ud og brugte sin robot hånd til at sende den flyvende ind i en af zombiernes hoved før den sprang og lavede en stor sky af røg "dope, den var gratis" han rejste sig op "vi blev ikke ordenligt introduceret navnet er Wade Carlyle eks- milits sniper nu er jeg dusør jæger, på en måde. han justerede sin jakke "og det her er min Baby Silver Fox" han aede sin riffel "yep kaliber 242. med indbygget fjedersystem skulder og kindpuder for komfort et løb med 8 riller og en aftrækker system der for alt andet til at ligne vand" han slyngede den hen over hans skulder igen "for ikke at snakke om mine andre legetøj, min pistol og kniv for ikke at tale om alle de granater jeg kunne tænke mig. han gik hen af hustoppen "så hvad er din bag historie" han satte sig og for at høre godt efter og det gjorde han sådan da for halvvejs gennem døsede hans tanker et andet sted hen og kom først tilbage efter noget tid efter han havde drømt om at få en god burger. han så på hende med et smil "cool nok" han strakte sig "hør det er ved at blive mørkt måske skulle du tage tilbage til dit hjem, den lille bæ bombe savner dig nok" han smilede og så på hende "du skal ikke tænke på mig jeg finder et sted uden for meget af du ved udød" han satte sig igen. sandheden var at han ikke havde den mindste anelse om hvor han var, det var underligt efter som han kunne navigere alle andre steder i verden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   22/9/2013, 12:03

Violet lyttede til den fremmedes stemme og så efter alt det han lavede. han var vidst lidt af en hyper unge.. hun sukkede svagt og lod sig bare forholde sig helt stille og studerede hans robot arm lidt og så lidt på røg skyen der kom fra hans granat.. hun sukkede roligt og strøg sin slanke hånd igennem sit snehvide hår. hun lyttede til hans introduktion af sig selv og lagde hovedet let på skrå.. wade var det viigtigste for hende og så fangede hun også at han var sniper.. hun fik et meget tænksomt blik i øjnene "jeg hedder Violet.. der er ikke så meget andet.. ikek noget smart militær fis eller nogle interessante våben" sagde hun med et lille skulder træk og studerede denne Wade lidt tid. damhan så spurgte om hendes historie, hævede hun det ene øjenbryn.. troede han virkelig hun bare ville fortælle hendes historie uden videre?.. hun rystede stille på hovedet og forklarede egentlig bare helt enkelt at hendes liv var et overleve. hun valgte bevist ikke at fortælle om hendes gamle flok eller nogle andre vogtige ting i hendes liv.. han virkede nu heller ikke som om han hørte efter.. hun rystede lidt å hovedet af ham da han sagde cool nok. har var altså ret så arogant.. hun hævede øjenbrynet lidt "min lille bæ bombe er stærk og kan overleve længe alene" snerrede hun lavmælt og gik hen til tagkanten "hvorfor er du overhoved herinde.. og hvor skulle du tage hen får ly de fleste steder er ikke bebolige og hvor der er folk kommer du ikke bare ind.. folk stoler ikke rigtig på nogle så længe der render zombier rundt" sagde hun roligt og så ned på gaden med det mange levenedøde der gik rundt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: if you let me go ill only kill you a little bit //violet//   

if you let me go ill only kill you a little bit //violet//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Guns don't kill people, nuh-uh, I kill people. - Coby
» I'll kill the innocent, when you kill me. But I'll kill the guilty when I want.(Sean)
» How come I can't kill you? -Josephine
» If you scream, I kill daddy. - åben