IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   15/9/2013, 20:19

Tidspunkt: midnat
omgivelser: skraldespande
tøj: en rød hættetrøje, sorte bukser og slidte sko.
sted: en baggyde

Månen stod højt og zombierne vandrede rundt mellem døde kroppe og murbrokker. Vinden hyllede i Phoenix’ øre og hun jamrede lavt.
Hun var flygtet til et sikkert sted mellem skrald og murbrokker. hun havde gjort noget dumt, men det var ikke bare dumt, det var totalt idiotisk.
hendes ben blødte let efter at have været lidt for tæt på en Mafia. Nok det dummeste hun havde gjort lige p.t.
Hun så nærmer på skud såret. Kuglen havde hun pillet ud da den ikke sad alt for langt inde i benet. Nu skulle det bare forbindes og renses. Problemet var jo bare at det lå langt væk og hun skulle løbe. "Din idiot!" mumlede hun til sig selv. Pistolen havde hun gjort klar og der var stadig 5 magasiner tilbage. "Det her er ikke nok." med en hurtig bevægelse trak hun sin dolk frem. "Den er skab, og kan nemt bruges i nærkamp... Som om jeg overlever hvis det er nærkamp med en fucking zombie, men jeg kan jo altid prøve." med et skævt smil tog hun dolken og skar noget af trøjen i stykker så hun kunne binde stoffet rundt om benet og klare sig lidt længere.

Ude på gaden var der så mange zombier at hun ikke kunne se vejen. "godt så er det nu." hviskede hun til sig selv.
Pistolen klikkede og den første zombie faldt. 'det var 1 kun rigtig mange tilbage...' zombierne så i hendes retning og begyndte at gå hen hende. Flere skud og flere fald. nu skulle hun bare have benene på nakken. Hvor kom alle disse fra?
Med elegante hop var hun over mange af de døde.
Hun fandt en åben dør til hendes held. En hånd lukkede sig om hendes arm og hun fandt kniven frem og skar hånden af. Alt i hende skej på overlevelse. Døren blev sparket ind og smækket i igen. Opgangen var tom. "så langt så godt." pustede hun.
Inde i opgange sprang hun op af trapperne og ind i den første lejlighed og ledte efter noget smertestillende. Ingen ting. "Av for helvede hvor gør det ondt!" hun så en skygge bevæge sig i opgangen og sigtede ud i opgangen.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   15/9/2013, 21:34

Wade Carlyle, dusør jæger, lejesoldat og en pokkers god sniper, var blevet fanget inde i Las Vegas. det var ikke fordi at han ikke var i stand til at komme ud tvært imod han blev her inde for at hjælpe lidt til, og skyde nogle zombier. han smilede da endnu en hjerne eksploderede ved kraften fra hans sniper. han så rundt og stødte på en pige der så ud til at have et problem med de uddøde han smilede og tog sine ting samt en faldskærm og hoppede ud fra den bygning han sad på og åbnede faldskærmen og landede på gaden og trak sin bowie og sin pistol der fik opmærksomheden af de omkring værende zombier. hans pistol havde en lyddæmper så den ikke tiltrak uønsket opmærksomhed. han fik sig kæmpet gennem en flok af de bæster hen til pigens position og gik ind af døren og gik op af trapperne "hallo er der nogen overlevende her inde" han smilede da han åbnede døren lidt og undveg lige nødigt en kugle der kom ud fra værelset "sidst jeg tjekkede kunne Zombierne ikke snakke og vi er stærkere i numre" han åbnede døren og gik ind og så en 16årig pige med en pistol "skyder du mig igen eller hvad" han smilede og tog sin riffel frem "det her sted er ikke sikkert tag brandtrappen op til taget barrikader døren og vent på jeg kommer og så kan vi snakke" han kunne høre hvordan zombierne bankede på døren igen go var ved at bryde igennem "NU! LØB" han hjalp hende ud og satte sig ved trappen og skød gennem døren indtil hun var oppe af trappen før han trak sig tilbage op på taget og lukkede vinduet efter ham. da han kom der op hjalp han hende med at barrikadere døren og lagde et satte sig ned på gruset og satte sin rygsæk ned ved siden af ham "er du sulten jeg har tørret kød, tørret kød og af der kan man se tørret kød" han smilede til hende og åbnede en pose med tørret kød
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   17/9/2013, 07:40

Hun skød, men ramte ikke. "jeg havde tænkt mig at skyde... Men hvis jeg gør det kommer jeg ikke ud her fra..." Mumlede hun svagt.
Zombierne bankede. 'fandens. D kommer da også ind alle steder.' hun kiggede på den cyborg som lige var kommet. Med humpende skridt kom hun hen til trappen og op ad den.

Med små piv var hun kommet op på taget, og prøvede nu at barrikere døren. Han kom og hjalp hende, sammen fik de blokeret døren- "Okay, Tak, Men hvem fanden er du?" spurgte hun med en hård tone. "Jeg ved du er en Cyborg, men det er så det eneste." Hun løftede det ene øjenbryn.

Med et tvivlende blik så hun ned i tasken med det tørrede kød. Hendes mave rumlede. Mod villigt tog hun et stykke og så ned på hendes ben. "Du har vel ikke noget bandage?" hendes stemme var lidt mildere.
Med sammen knebene øjne tog hun stoffet af og kiggede. Såret havde dannet en fin skorpe i kanten, men blødningen var ikke stoppet endnu.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   17/9/2013, 18:44

han så på hendes sår "jeg er ingen medic healer men jeg skal se hvad jeg kan gøre" han satte en cigaret i sin mundvig og tog noget alkohol og en bandage samt sin kniv " det her kommer nok til at svige lidt men jeg har brug for du ligger stille ok" han lagde hende tilbage "ok først skal jeg skære lidt i din trøje så jeg har noget rum at arbejde med" han smilede til hende og skar det nederste af hendes trøje op. han tog alkoholen og drak halvdelen af flasken "ah det ramte et tørt sted" han tog det sidste og hældte det ud over den lille stof stykke og rørte hendes sår og holdt hendes arm nede "slap af det gør ondt lidt endnu " han tog kluden væk og lagde en bandage om hendes sår og smilede "hvad venter du på en slikke pind der ligger en ekstra lyddæmper og ammunition i tasken" han nikkede hen mod den og satte sig hen til kanten "hvordan er du til at klatre, eller hoppe, du ved parkour" han stillede sig op og lavede en forlæns salto på stående fod. han smilede til hende "hvis ikke er det en god dag at lære det på" han gik hen af mod trappen kun for at se zombierne prøvede at kravle op "den nærmeste hustop er der henne så jeg vil forslå at du skynder dig lidt jeg er lige efter" han tog en granat "jeg holder dem her så længe jeg kan" han smilede da hun tøvede "brug nu bare den fandens træ planke der, det såre ikke din stolthed" han trak splinten og smed dem ned mellem zombierne og løb mens han samlede sin taske og smed den over på den anden side og hoppede. han landede på den anden side med et rul " Jeg er Wade Carlyle, Jæger af, tja alt" han smilede til hende "men i den her tid tja nok mest zombier selv om det ikke er så svært" han smilede til hende "hvem er du så" han satte sig og tog en bid tørret kød.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   17/9/2013, 21:01

Hun var overrasket over hvordan han bare arbejdede og satte bandage om hende. Hun kneb stadig øjnene sammen og ignorerede smerten. "Det her er bare ikke min dag." mumlede hun svagt og så på Cyborgen.
"Tja hvis du har en, med sukker vil jeg gerne have den." Sagde hun kækt og så ned i tasken. hun kiggede på stød dæmperen, snuppede den og satte den på hendes våben. "Og jeg siger tak." hun kiggede rundt.
Han var lige på og hård. Det var en hun allerede kunne lide.
"jeg er ikke så meget til parkur... er mere til løb... Jeg har ikke tid til at skulle lære det, jeg er ikke samme sted så længe. Max 1 til 2 dage." hun smilede til ham og rejste sig op. "det eneste jeg kan er vejrmøller og araber spring samt, rullefald." Hun smilede lidt og så i samme retning.
Hun tøvede ved at skulle hoppe så langt og tog bjælken. sprang hen over bjælken i 2 hop og landede på den anden side.
Hun sparkede bjælken ned og kiggede hen mod Cyborgen.
Da han snakkede igen, vendte hun opmærksomheden mod ham. "Phoenix. Jeg er med i the wolf pack, i Markman's delingen. Og bare så du ved det er jeg ikke totalt hjælpe løs." hun satte hendes hvide hår op i en hestehale. "Hvis du er jæger af alt... Har du så også myrdet varulve?" spurgte hun ud i luften.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   17/9/2013, 22:30

han satte sig op og tog skjorten af så man kunne se hans over krop der var blevet tatoveret med navne og på ryggen et billede af en mand der havde to kæder om armene og blev trukket i af henhold vis en gudefigur og en maskine med under teksten "Deus Ex Machina, gud af en maskine" han læste den ene arm og så den anden "årh sådan 20 måske flere, meen jeg har en kode, jeg jager kun hvis jeg keder mig og holder mig helst fra varulve. de er ikke helt venlige over for jægere" han så på hende og tog sin trøje på igen "marksman hva, hvad laver du så med en pistol" han smilede tog sin riffel frem "mød min baby, jeg kalder hende silver fox" den skinnede i månelyset med sin krom belægning og man kunne se 'silver fox' stående indgraveret "kaliber 244 med et indbygget vægt balance der yder mere præcision, jeg kan fjerne et mål på over 5 kilometers afstand" han så på hende "hør hvad siger du til at komme i lære hos mig, et lynkursus i sniper lære" han smilede og tog en tår af en felt flaske. han så på hende med et glimt i sit robot øje.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   18/9/2013, 07:20

Da han tog trøjen af kunne man se hans tatoveringer... Han lignede jo et stort maleri... Hun var imponeret. Hun ville gerne selv have tatoveret Markman's mærket, men hun var ikke helt gammel nok, og havde heller ikke pengene til det.
Da han snakkede om at dræbe varulve knyttede hun hænderne i vrede. "Du har ret. Vi er ikke lige frem glade for jer." hun kiggede ud over kanten på bygningen. Udsigten var god, hvis man fjernede de døde og rådne zombier. Hun gyssede ved tanken om at ende sådan...

Da han spurgte til hendes våben smilede hun. "Jeg har ikke noget støre da jeg er under oplærering. Og så er det ikke nemt at løbe rundt med en Vector 55D... Hun kiggede over på ham og stoppede hænderne i lommen.
Hun smilede kort over hans våben. Det var et imponerende syn. Men hun var nu ikke helt tryk ved ham.
Da han spurgte om hun ville i sniperlære blev hun glad. hun ville lære så meget om våben som overhovedet muligt. "Tjo hvorfor ikke." hun smilede og gik roligt hen til ham.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   18/9/2013, 20:23

han smilede "ok først og fremmest skal vi finde en våben stand helst forladt der kan forsyne os med dele til din riffel" han gik hen og rodede i sin taske "den her bliver for tung at slæbe med mere jeg for brug for du bære nogle af forsyningerne" han gav hende nogle knæk lys og en stor pose med tørret kylling "vi kan ikke have alle de granater og magasiner med" han tog to bælter og satte en masse magasiner i forskellige størrelser i dem og hægtede dem rundt om hans skuldre "vi får ikke brug for granaterne" han smilede da han fik en ide. han tog tasken med dens resterende indhold inkluderende 10 granater der alle var klar til at blive kastet "ok der er en 10 sekunders lunte på de her sataner så når jeg smider dem ud over skal vi tage benene på nakken og spæne videre" han smilede til hende "men det bliver den fedeste eksplosion du nogen sinde har set" han slyngede riflen over skulderen og satte tasken på kanten "kom så løb jeg er lige bag dig" han tog fat i en af granaterne og trak splinten og lagde den ned i tasken igen meget hurtigt smed tasken ud over kanten og løb. han satte af fra et gammelt udluftnings udgang og nåede den næste tag "og 5. 4. 3. 2. 1." han rejste sig op med armene spredt ud og lod shock bølgen omslutte ham og gav ham en fed følelse helt ned i tærene " det var Awsome" han gik hen og hjalp hende op "gid jeg kunne gøre det igen" han så tilbage og kunne se et krater der havde taget en stor luns af huset de lige har været ved "ooohhh jeg ville nok ikke bo der inde igen" han så der hen "du boede ikke der gjorde du" han så lidt tilbage.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   18/9/2013, 21:08

Hun tænkte sig om, ingen kendte denne by bedre end hende. "Der er et en støre handel ned i byens under grund. der er alt hvad man skal bruge til riffler, SMG'er, og virkelig meget andet." Hun så ud over taget. "Over ved metroen, henne på den gade." hun pegede hen i mod metroen. "Men Zombierne kan nemt komme der hen." sagde hun med et smil.

Da hun fik det tørrede kød og lysende vidste hun hvad der skulle ske. Hun lyttede til det han sagde und at stille spørgsmål. satte hun i løb og kastede forsyningerne over på den næste bygninghun satte af fra kanten og fik et god afsæt. hendes hænder hagede sig fast på murens kant og der hang hun så.

Da chok bølgen kom, mærkede hun adrenalinen i kroppen helt ned i hendes fødder. "Okay nu følte du dig levende hjælp mig op, inden jeg bliver gammel." Sagde hun kækt da han hjalp hende op.
"Jeg har ikke noget fast sted at bo... Og var det virkelig nødvendigt?!" hun pegede på den halve bygnings tag og rystede på hovedet. "DU ER SERIØST SINDSYG I DIT CYBORG HOVEDE! Er der en virus eller er du bare mentalt forstyrret?" spurgte hun opgivende.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   18/9/2013, 23:08

Wade så bare på hende "jeg kan bedst lide at sige det er en blanding af begge men du ville også blive tosset hvis du havde vandret rundt i Dead mans wonderland i et halvt år efter din såkaldte krigs kammerater efterlod dig til gribbene" hans tone leje skiftede lidt "det var kun ved ren vrede og harme jeg overlevede længe nok til en engineer kunne lappe mig et nyt øje og en ny hånd" hans stemme skiftede igen "nå skal vi komme ned og finde dig en god solid riffel" han gik hen af tagtoppen og satte sig på hjørnet og zoomede med sit ene øje "det ser ud til at mit lille nummer fik alle hjernesugerne noget andet at tænke på end at bevogt metro indgangen" han lagde en planke ned "vi tager brandtrappen og sniger os der ned, plejer der ikke at være et forsvars system som en kæmpe stål port som man kan lukke efter sig" han gik hen over planken og fandt trappen ned "pas på den er rusten hvis den går i stykker advare vi alle freaksne i området og det er ikke sjovt" han ventede til de var to etager fra jorden før han hoppede resten af vejen. de nåede næsten hele vejen der hen før en klokke ringede "Fuuuck løb ned af trapperne nu der er lige nogen der har ringet på middags klokken" han løb ned af trapperne og så sandt som han havde forudset det var der en 50 centimeter tyg stål dør der live var åben nok til man kunne glide igennem "ind nu inden vi ænder som hjerne tar tar" han klemte sig ind lige bag efter hende og smadrede konsollen til døren så den lukkedes helt nogle zombier blev fanget mens de sad i klemme og blev hugget midt over hvorefter Wade smadrede deres kranier med hans fod og som dørene lukkedes forsvandt alt lys også "knæk en af lys stavene og vis vejen min nye lærling" han smilede og fulgte efter hende.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   19/9/2013, 20:15

Hun lyttede med et halvt øre og så ned på zombierne. "Halvt år? og han efterlod dig? Trist og synd for dig." det sidste mumlede hun lavt og så hen i mod Wade. "Der skulle vidst være nok til at starte med," hun lukkede øjnene og frem kaldte sig rummet, og stadig med lukkede øjne sagde hun:" Der er en stor stål dør, som tideliger blev brugt til at holde dem fra mafiaen ude og andre, os hjemløse, havde mulighed for at komme der ind." hun åbnede øjnene igen og tog kødet og knæklysende op.

"Seriøst? Var det et tilfælde? eller planlage du det hele?" hun så ned på vejen. Med et kort nik gik hun efter ham, ned af trappen. Forsigtigt nåede hun ned hvor Wade var hoppet ned, men hun tog nu hele trappen ned, og klokken ringede. Phoenix fik et chok og satte i løb hen mod den næsten lukkede dør og gled ned under den.

Der stank inde i metroen. Da ståldøren lukkede helt hørte hun noget blive kvast. 'Hjerneskal.' konstaterede hun og så ud i mørket. Hendes syn var lidt bedre, i mørke, men hun kunne nu ikke se helt tydeliget, så hun knækkede et af lysende og gik i en bestemt retning.
Efter nogle minutter stoppede hun op og gik 2 skridt bagud drejede sig, og lagde kød og lys ned på jorden ved siden af sig. Hun lukkede øjnene og fokuserede. Hun satte fodden nederst på vægen og pressede til. og muren flyttede sig en smule. "Det er her." mumlede hun og så på ham. "Giver du en hånd?" hun begyndte at trække i døren, og med hans hjælp, fik de den så meget op at Phoenix kunne smutte ind og slå døren fra og den gled langsomt forbi. Hun trykkede på en kontakt og nogle lysstofrør blev tændt. "Velkommen til paradis ala våben." grinede hun og lod sin ene finger køre over nogle dele til en SMG. "Her skulle være nok til en eller 2 riffler." hun smilede og så hen på Wade.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   19/9/2013, 23:12

da døren skød til side blev Wade som et barn i en slik butik "årh jeg kunne kysse dig hvis ikke det var fordi jeg du ved var normal og du var min lærling nu" han gik hen til et or med riffel dele "godt så vi starter med et skelet så vælg et af de her" der var tre forskellige skeletter af forskelligt metal. da hun havde valgt et skelet smilede han "jeg vil lade dig vælge lidt mens jeg går rundt og kigger på tuninger til gamle silver" han smilede og gik lidt væk for at finde nogle dele der kunne tune hans riffels fart og stabilitet han kunne bruge. han tog et par fjedre og og en ny ejektor som han instalerede i et split sekund. han gik hen til en sektion hvor de havde haglgevær "uhuhuh jeg kan mærke en lyst til et nyt legetøj" han tog en pumpgun i mellem sine hænder "åh ja det her føltes så rigtigt" han tog den til skulderen "måske skal jeg rette den til eller måske den her" han tog en uden et skæfte på med en strop "ja den her er bedre" han gik hen til Phoenix igen "er du ved at være færdig" han så på hvad hun havde valgt "godt lavet nu mangler vi bare et sigte" han åbnede sin jakke og fiskede noget op fra sin lomme "jeg tænkte som min lærling skal du have mit gamle sigte, det har tre zoom funktioner, nattesyns funktion og så kommer den i en slank sort" han gav hende det "jeg håber det kommer til at hjælpe dig" han smilede og så sig rundt. han fandt et form for rygsæk men i stedet for at der var en sæk var der to klapper til våben " lad os gå" han gik hen til døren der stod åben "fra nu af begynder din træning" han smilede og gik ud af døren.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   20/9/2013, 20:50

Hun stoppede op midt i det hun var i gang med. "Normal?! Siden hvornår?" hun himlede med øjnene og genoptog det hun var i gang med.
Da han bad hende om at vælge, tog hun det midterste. "Vil du lade mig vælge?!" hun slog en latter op og lagde den på bordet for at tjekke resten, og se om der var kommet nye våben. Hun valgte nogle forskellige dele og så en Steyr M9-A1 co2. "De fik den fandeme!" grinede hun og tog den op i det svage lys. "Hmm... ikke brugt, stadig intakt." hun smilede og tog sin gamle pistol op. "Ny eller gammel?" men det endte med at hun tog dem begge og kiggede efter dele til riffelen.
"Hør det med legetøj, håber jeg du mener våben." hun grinede og kiggede hen i mod ham.

Da hun var færdig gik hun hen og samlede den. "Sådan" hun kiggede hen i mod Wade der kom over mod hende. Da han godkendte den blev hun glad og tog den op. Da han roede is sin taske blev hun nysgerrig og kiggede med, da han trak et sigte op smilede hun. "Skal jeg have det?" spurgte hun med iver i stemmen.
Nu passede det hele og træningen kunne begynde. Hun fulgte med Wade og sagde: "Hvor begynder vi?"

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   22/9/2013, 00:18

Wade så tilbage på hende "hvad vi begynder med, det finder du snart ud af" han smilede til hende og gik mod en af udgangene som han ikke havde smadret. han missede med øjnene mod lyset der kom der fra og gik videre op af trapperne. da han kom der op var der tomt i gaden, ikke en gang en strejfer zombie var der, det var alt for underligt hele byen skulle jo kravle med bæsterne "kom så lad os komme op i højden igen, jeg hader at være på jorden" han så mod det tætteste tag og satte af fra jorden og kravlede lodret op af muren "kom nu hvad glor du på" han nåede hele vejen op og stillede sig op af en mur. der var en grund til han fortrak højderne, her fra kunne ingen se dem men Wade kunne se alt. han ventede på sin nye lærling "lektion nummer 1 selv forsvar" han stillede sig foran hende med den ene hånd på ryggen og den anden strakt med åben hånd "en sniper skal være klar på at dræbe i alle længder, hvad hvis du bliver angrebet bag fra eller du er uopmærksom. kom så angrib med det bedste du har, hold dig ikke tilbage" han så på hende, hun tøvede og det udnyttede han til at plante et slag i hendes bryst kasse "tøver du dør du kom nu" han smilede da han kunne se vreden boble under overfladen og da hun løb mod ham for at angribe gled han ud på siden af hende og greb i hendes hestehale, han trak sin kniv og holdt den stumpe side af klingen mod hendes hals "aggression er ikke godt, du skal være tom for følelser både i nærkamp og når du trykker på aftrækkeren, jeg trode du havde fået træning" han gav slip på hende og smilede "men ikke dårligt prøv den her" han tog en kunai kniv fra en holder på hans ben "let som en fjer og dødelig som en gift" han smilede "regel nummer 1 i selvforsvar, brug hvad du har til rådighed" han gik hen til hende "siden det er et nyt våben for dig vil jeg lære dig at bruge det" han gik hen ved siden af hende "stil dig i en position der føles behagelig men beskyttet" han så hende rette sig ind "godt, her er nogle tips til Kunai kniven, for det første er den skabt til at kunne kastes lang hvis man er trænet et andet er den er god som et giftigt efter slag på en kombination, en mulighed kunne være noget i retning af det her" han tog fat på sin kniv så den i stedet for at have klingen lige foran hans ansigt nu hang ned over hans underarm så den var ekstra beskyttet "start med et cirkel spark over i et lige slag med din anden hånd og til sidst en blød bevægelse med din kniv arm hen over ofrets mave. i forhold til andre knive er den kun skabt til at stikke og lave dybe flænger, på grund af dens opbygning, forstået" han satte sin kniv i sin skede igen "der er mange forskellige våben at bruge i nærkamp men kniven er den mest effektive, den er hurtig og dødelig selv om dine hænder også kan være det" han satte sig ned på jorden "lad mig fortælle en historie, det var den gang lige efter mine kujoner til så kaldte krigs kammerater havde efterladt mig til at dø, nogle nomader hjalp mig til livs igen og gjorde mig stærkere end før, de lærte mig glemte teknikker hvordan man kan dræbe en mand bare ved et klem af hans arm han så ud i luften "de gav mig den kunai du har i din hånd som tegn på at jeg altid ville være en ven af nomaderne fra øst. der var en der opførte sig underligt, han gik altid med hans mund bundet op under bandager og gik med det underligste udtryk i hans øjne, de kaldte ham Akula eller noget han havde ikke rigtig kunne lide mig" han smilede lidt "men det betød ikke at han ikke ville træne mig, han snakkede aldrig til mig men jeg forstod alt hvad han viste, kamuflage teknikker afledninger og meget andet og på et tidspunkt kan jeg lære dig det hele hvis du holder ud så længe" han smilede til hende opløftende "men du klare det godt" han gav hende et kalp på ryggen og et venligt smil "ved du hvad jeg godt kunne bruge" han lagde sig ned på taget "en god saftig burger" han lukkede øjne lidt "og noget god søvn" han faldt i søvn og mærkede hans nye lærling gjorde det samme "i morgen kan vi træne videre" han rejste sig og fandt et tæppe frem som han lagde over dem begge.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   22/9/2013, 13:58

Hun gik lydigt efter Wade. Men undrede sig da han ikke kunne lide at være på jorden. "Hvorfor? det er jo her man går og sådan." hun smilede svagt og så væk. Da hun igen kiggede efter ham var han halv vejs oppe af bygningen. 'seriøst?!' "Jaja! kommer... når jeg engang bliver edderkop..." Sagde hun stakåndet. Langsomt fandt hun murbrokker der sad lidt længere uden nogle steder en andre, og på den måde kravlede hun på til Wade.
"Er du halvt edderkop eller noget i den dur?!" sagde hun langsomt.

Da hun skulle slå ham, tøvede hun og klemte øjnene sammen. "Du er jo ikke rigtig klog!" og det var så det sidste hun sagde til ham inden han plantede en knytnæve i hendes bryst kasse. Det lød hult og hun tabte pusten. "Helt ærligt?!" gispede hun og blev vred.
Nu kunne hun ikke styre sig længer, hendes ben rystede og kendes skikkelse vibrerede en smule, men forblev i samme form og angreb Wade, dog uden at ramme ham.
"Jeg har fået træning, men hvilken del af 'En smule træning' var det lige du ikke forstod, sagde hun hårdt. Han var bare for meget. "Hør, lige pt. er jeg en smule ustabil, i men menneskeform så hvis du pisser mig mere af, end du lige har gjort, ender du under mig." knurrede hun vredt.

Efter at hun lige var kølet lidt af kom hun hen til ham og tog i mod kniven. Da han viste hende en øvelse efterlignede hun den. dog med et letter klodset cirkelspark, men slaget og snittet ville nu have fungeret.
"En historie? fint nok." sagde hun roligt og satte sig ned ved siden af ham. Hun sad og vred sine håndled og sine hænder.
"Holder ud så længe? det er nok dig der leger med livet." sagde hun glad og kiggede undersøgende på kniven.
"Hvis du vil have en burger, så hent den selv, jeg gider sq ikke hente den til dig." Sagde hun kækt og grinede, "men søvn, det kan man altid bruge. Hun rullede sig sammen og begyndte stille og roligt at falde i søvn.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   23/9/2013, 22:11

lugten af benzin ramte hans næse bor og lyset ramte hans øjenlåg, det var morgen men hvorfor lugtede det af benzin med mindre, han sprang på benene og nu begyndte han at lægge mærke til alle hans andre sanser. skrig klangede gennem gaderne, en Phoenix gruppe, en lige som ham ikke bundet af nogen andre og det gjorde dem farlige for alle andre ikke dækket af nogen kodex som han er. han tog Silver fox og sigtede på den forreste mand han sagde noget men han kunne ikke høre noget andet end skrigende fra den gruppe overlevende som de lige havde ristet. han hørte Phoenix rejse sig og med den ene hånd bad han hende om at blive nede indtil det var ovre. han gik hen så han kunne ramme to med et skud. han skød og ramte den første men han bogstaveligt talt eksploderede for øjnene af Wade. han skød igen og dræbte ham der overlevede eksplosionen "det var alt for tæt på" han satte sin riffel fast.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   24/9/2013, 08:09

Hendes søvn var urolig. Alt det som hun havde oplevet de seneste dage kom og ødelagde hendes søvn. Den ene onde drøm efter den anden. Sådan havde det været i lang tid.
Hun havde vågnet flere gange om natten. Pustende og svedende. "For helvede." mumlede hun flere gange til sig selv, om og om igen.

Da hun endelig var faldet nogenlunde i søvn afbrød skrig og lugten af stærk benzin. hun rejste sig op og så Wade stå med hans riffel. 'Hvad fanden?' tænkte hun og hørte svagt Wade der bad hende blive nede. Uden videre omtanke gjorde hun den, men hun var ikke helt tryg ved situationen.
Efter at have ligget stille i noget tid hørte hun noget eksplodere. Da Wade var færdig, løb hun hen i mod kanten og kiggede ned. Ild, død og ødelæggelse. "Phoenix gruppe?" spurgte hun svagt og lagde sig ned igen. Hun kunne ikke kæmpe imod søvnen og lod den gribe fat i hende igen.
Men samme resultat. Kort efter at være sunket ned i søvnens dyb vågnede hun op og var tør i halsen. Hun sukkede dybt og rejste sig op i siddende stilling.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)   

[Uafsluttet] Alt for mange zombier (Phoenix og Wade)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1