Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime16/9/2013, 20:32

vejr: dejligt varmt vejr, med sol og generalt et godt vejr i forhold til hvad det plejer i denne verden.

område: steppe område med lidt træer og små marsk område.

tidspunkt: lidt inden middag, ca kl 11:20.

mandskab: 9 rekrut varulve, som er et jagt selskab lige nu.

beklædning for Kuuma og han's rekrutter: sorte militær støvler, sorte kamp bukser, en sort commando sweater med deres deling's mærke og klan mærke.

udrustning: let panser, og 308. cal jagt geværer, dog osse kamp dolke og hånd pistoler.

Kuuma stormede igennem skoven med sit enorme korpus, braget forbi træder, sten, buske, i hælende på en hjort, dog kunne den måske være infektet med lidt radioaktivet, men det tog de sig ikke af, de rensede man bare, og han nød det varme vejr, jagten, bare at storme igennem skoven, på jagt med sine 9 nye rekrutter, og de stormede fortsat igennem skoven, på jagt efter rådyret, og de havde jagtet det i hvad? 3 eller 4 timer, så de fortsatte deres storm løb, ville ikke lade den slippe væk, uden at vide at dette ville blive en sindsyg mærkelig dag, men da de så til sidst tabte hjorten af syne, blev de lidt triste, mest fordi de havde glædet sig til det saftige kød, men en af han's varulve snusedet ind, og så over på Kuuma, sagde ordet fugl, og peget op i luften, han gjorde sin 308. cal klar, og ventede, indtil han så et ukendt væsen, en kæmpe fugl! tænkte Kuuma og trykkedet af, for at ramme fuglen som røg ned på jorden efter at være blevet ramt i brystet, og de løb over til den, så de forvirredet på den, og en af Kuuma's mænd spurgte forvirrede om det var en fugl, kvinde eller en mand måske en hermafrodit, en and, eller en slags hybrid? måske en ny type clomans? de var alle sammen snot forvirredet, og som den logik tænker, Kuuma var, tog han fuglen over sin skulder, og løb imod deres lille jagt lejer, efterfulgt af han's mænd.

-- 20 minutter senere --

de havde lagt fuglen på en jord madras, som var en madras af fjer og andre bløde ting de havde samlet ind, nogle telte var sat op, og noget kød hang til tørre så vel som for at blive røget, og de glodet alle sammen på fugle væsnet, usikre på om de skulle dræbe den nu, selv om de havde plejet den og givet den smerte stillende, måske kunne den tale? måske ville den dræbe dem? de vidste det ved alle Torak's ulve ikke, og Kuuma prikkedet til fuglen og spurgte roligt.
''er da nogen hjemme i fugle knolden på dig? kan du snakke?''
han lød venlig og rolig, dog nysgerrig og forundret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime16/9/2013, 21:07

Rin kan huske han lige pludselig stod ude i et fremmede steppe marsk område, uden og vide hvor faen ø han var henne, så han var vandret igennem skoven uden og vide hvor hen, han huskedet doktoren og forsøgende lidt men ellers var det hele et stort hul i hovedet for ham, og han var fortsat gået igennem skoven, mest for at finde et højt punkt hvor han kunne se et godt øje omkring, og han havde fundet det perfekte sted, en klippe som han så begyndte at kravle op af, han kigger der ud af, men ser noget glimtende! SHINNIIIII! og af ren reflex sprang han ud, for at mærke en stor smerte i brystet, han døde ikke, men selve chokker fik ham til at besvime, dog hjalp han's vinger lidt for faldet.

næste øjeblik.

han åbner øjnene og tænker *hvad er det der store gule grimme mærkelige ting! hvor er skinnende henne!?* tilbage til normale tanker, han hørte den fremmede mand og han tog sit højre ben op, tog den ene klo ud og prikket ham på hovedet, og sagde med en smule lys stemme med en slags værste hangover stemme nogensinde.
''tror du selv, når man lige pludselig mærker et eller andet i brystkassen, øhh hvad er der sket? hvor er skinnende henne!?''
han så op på manden med et underligt blik og han sagde som detajle.
''nøøøøøøj behåreded øjenbryn! er de spiselige, er det sommerfugle larver!?''
han lød komplet tosset, men på en venlig men barnlig måde.
''hej hvad hedder du!''
Rin løftede sin klo imod den enorme mand som en slags måde at give hånd på, med et stort bredt, på grænsen til det sindsyge, smil hvor man lige kunne se spidsen af han's hjørne tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime16/9/2013, 21:28

Kuuma glodet underligt på den fremmede fugle mand, da han åbnedet øjnene, han's ansigt var en hånd's bredte fra fugle manden's ansigt, og han så noget undrende på fugle manden, da han så ud til at komme til live inde i knolden, da han's øjne fik et tænkende udtryk, og han så lidt forvirredet ud da han løftede fod, kloen, hvad han skulle kalde det, op og prikkedet ham på hovedet, han hørte den lyse stemme, som undrede ham mere, dog svarede han forvirrede da han havde hørt svaret.
''øhm, tror jeg næppe? øhh er det et defination's spørgsmål?''
han lød ikke videre klog, men på han's enorme krop at sige, var det nok ikke det bedste at sige til ham, dog så han underlige ud i ansigtet, men svarede lettere forvirrede ved spørgsmålet.
''øhm sidst jeg tjekkedet, da var mine øjenbryn, hår, tror jeg nok?''
han mærkedet lidt på sine øjenbryn og var tilfreds ved at det var hår, han så dog endnu mere underlig ud da han spurgte hvem han var, og han ligefrem rakte ham.. kloen? han var ret usikker, men greb venligt om fugle manden's klo, med et greb da kunne bøje stål.
''hey fugle dimmer, jeg er Kuuma, Beta ulv i The Wolf Clan, og leder af Klanen's marksman, og du er?''
han holdt venligt fugle manden's klo i det han anså for et blidt greb, som alle andre anså for et greb da kunne brække brædder midt over, og han smiledet over hele ansigtet som galning på steioder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime16/9/2013, 21:59

Rin gloet nysgerrigt tilbage, og kom med en slags fugle lyde i form af bløde toner, imens han tog hovedet til den ene og den anden side med et nysgerrigt blik, med store øjne, som man skulle tro ville poppe ud af han's hoved, og han hørte den store gul øjet tingste, han svarede nysgerrig.
''det ved jeg da ikke, måske, ved du det? kender du nogen da ved det? har du noget at spise? jeg er sulten, jeg tror mine fjer er snavset!, har nogen en puder dåse?''
''det er min hånd, altså en version af en hånd! jeg har ikke nogen hænder, som er mine vinger, som ikke er så hånd bare! jeg har en knogle på hver vinge som er det nærmeste jeg kommer på en finger! så jeg bruger mine ben til ligefrem til at kunne tørre min rumpet, til at spille den af, ved dog ikke hvordan det går til men gør det alligevel, til osse at pleje min fjer! og osse sige goddag og gribe fat i ting''
da den store gul øjet tingste greb fat om han's klo, han prøvedet at holde et normalt ansigt's udtryk, selv om der var tårer i han's øjne og et smertefuldt glimt i øjet, han tog den anden klo op små rystende af smerte, med en klo i vejret som tegn på han ville sige noget, og sagde med en høj let rystende tone.
''kan du godt, av av, løste grebet lidt, det gør, ondt!''
han så på den store gul øjet tingste med en pokkers smerte i sin klo, og da Rin hørte ham, svarede han med rystende smerte stemme.
''hej store gul øjet tingste, som hedder Kuuma, mit navn er Rin, og jeg ved ikke hvad jeg er, en harpy, vil jeg tro! og jeg er ny!''
han havde mærket at Kuuma havde sluppet grebet lidt, men det gjorder stadig ondt, og med et forførende suk, så han lettet ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime17/9/2013, 19:14

Kuuma så endnu mere forvirrede ud da fugle dimmeren så nysgerrigt tilbage, som bare gjorde ham mere kludrede i hovedet, og da han så roligt på den underlige fugle mand, da svarede ham, og han svarede tøvende, lettere forvirrede.
''øhm, ved du ikke? nej gør jeg ikke?.. ja vi har noget at spise.. kan jeg se? øhm.. tror jeg gerne, dine fjer? hvad er en puder dåse?''
han blev mere og mere blank, det her var jo rablende sindsygt, men han var jo selv sindsyg, så han tog den med ualmindelig stor ro, og han svarede roligt.
''øhmmmm iorden så, tror jeg nok, det er dog mega sejt, fugle mand, hmmm jeg kan dog osse se din pointe, og hvordan spiller du den af? ved nærmere eftertanke, vil jeg faktisk ikke rigtig vide det, men igen, jeg kan se hvad du mener''
han så roligt på fuglen, og han så lidt underligt på ham da han så ud til og have ondt, han kom til og tænke på sit greb, og han så osse fuglen løfte sin klo for at sige noget, og han nikkedet undskyldene og slap han's klo med et undskyldene spil.
''undskyld, for mange muskler du ved? hehe''
han så venligt og undskyldene på fuglen, og han hørte ham svare med en rystende stemme af smerte, han svarede undskyldene.
''må du undskylde, Rin, rart og hilse på dig, og en harpy? har aldrig set nogen som dig''
han lød høflig og venlig, han så roligt på Rin og bad en af sine varulve om at hente mad til Rin, og han bad de andre om at fjerne deres våben, og gå igang med deres små ting, som at ordne våben, mad, og andre små ting, Kuuma fjernede sig fra Rin så han ikke var så tæt på, men han så dog undersøgende på Rin, stadig forvirredet over dagen's fund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime18/9/2013, 21:45

Rin tog den ene klo og viftede den foran Kuuma med et tænkende udtryk i ansigtet, da han havde fundet ud af at Kuuma ikke just var hjerne typen, dog tænkte han *hjerne note til sig selv, stil ikke så mange spørgsmål og komplicerede på en gang, cital slut*, og så svarede belærende.
''en puder dåse er noget kvinder og mig selv, for en sindssyg årsag, bruger for at se pæn ud!, og sulten har ikke spist kan jeg huske, og mine fjer tørre jeg selv af og lad vær at tænke så meget, vi skulle nødig have du gjorde skade på dig selv!''
han lød undskyldene på Kuuma ved sine sidste ord, Rin bemærkede dog at Kumma blev mere og mere blank, og han sagde viftende med hænderne foran sig.
''stop med og tænke for meget! slap afffffff!''
Rin så taknemmeligt på Kuuma da han slap han's klo, han hev begge sine klør til sig så han var dækket af sine vinger på et kryds foran sin brystkasse, han sagde med lille bange stemme.
''det er forståligt! lad vær med at gøre det en anden gang!''
Rin mumlede, det gjorde for pokker da ondt det kommer jeg til at mærke i lang tid' som mere lød som en slags fugle kvidre, han svarede venligt men en smule forsigtigt.
''undskyldning modtaget, Kuuma, betyder det ikke bjørn på Japansk? og en harpy er en blanding af et menneske og en fugl, hovedsagelig en kvinde! som du kan se, som minder mig om, havde jeg ikke ondt i brystkassen?''
Rin ventede til Kuuma havde løftet sig væk fra ham, og han fulgte nysgerrigt med i hvad da skete i lejren, han lagde osse mærke til at ulve ligenen tingsterner som ordnede ting i jagt lejren, og Rin rejste sig op, mærkedet en brise mod sin hud, hvor fjerne ikke dækkede, nød den varme brisen i det varme vejr, og Rin opdaget da var et meget stort hul i sin top, som fik ham til at se meget bleg ud og rødmet meget, dækkedet sig med sine vinger igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime19/9/2013, 17:50

Kuuma så roligt på kloen foran ham, og blev forvirredet i ansigtet, han nikkedet dog roligt som om han faktisk skulle forstå hvad i helvedet en puder dåse var, dog nikkedet han bare, genial som han var, men han svarede roligt.
''javel ja.. fair nok så, vil jeg tro, øhm ja.. hmm vi har mad og det er så iorden, øhhhh ja!''
han smiledet bredt og nikkedet bare roligt at det var iorden, og han så roligt på Rin, han nikkedet roligt til Rin da han så taknemmeligt på ham efter at have sluppet han's klo, han så roligt til imens Rin dækkedet sig selv og med en lille bange stemme, han svarede venligt.
''undskyld, Rin, hehe, og skal nok lade vær med det, hehe''
Kuuma var dum, men han lød osse som en utrolig munter fyr, dog så han nysgerrigt på Rin da han kom med nogle sjove fugle lyde, som fik ham til og lægge hovedet på skrå og se på ham med et undersøgende blik, han svarede roligt efter at have hørt Rin.
''takker, Rin, og det ved jeg ikke, hehe, hmm lyder interresandt, tja nogen mistænker mig for at være blandet med bjørn, HAHA! og jo kan jeg se, og angående din brystkasse, så hvis du var blevet ramt 6.5.524 cm til venstre, så var du blevet dræbt på stedet, så vil sige du er en heldig fugl, Rin, hehe''
han så roligt ned på Rin, nok var han dum, men han var soldat og på det punkt var han ikke dum, og han så roligt på Rin som fulgte med i hvad da skete, varulven kom tilbage med svampe og nogle grønsager og lidt kød som var stegt dog koldt, og gav tallerken til Rin, imens han venligt gik væk igen, folk de rensede våben, byttede patroner, og udvekslede bytte og andet fund, med hinanden, en var igang med og ordne et stykke skind og en anden skar kød ud, dog så alle på Rin da han rejste sig op, for at se forvirrede på ham da han rødmedet så vel som blev bleg, nok efter at have opdaget intet dækkedet for han's bryst udover en forbinding, de klukkedet venligt da han dækkedet sig med sine vinger, for at vise det var iorden med dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime7/10/2013, 18:53

Rin kigger endnu mere dumt tilbage, og kvidre som en lille sang fugl, Rin tager så sin ene vinge og klapper blidt Kuuma på kinden og sagde venligt men sarkastisk.
''tak, madddd!!!!''
klapper vingerne sammen som en lille skole pige og hopper glad, som får Rin's store bryst til at hoppe og ryste som en gal, han svarede roligt.
''undskyldningen er modtaget, men en anden gang, så behandle en kvinde ordenligt!''
sagt en smule arrogant men meget fornemt, Rin sagde dog med store dobbelt farvedet øjne.
''hvad glor du på? har du ikke lært at man ikke glor på en kvinde!''
da Rin så hørte alle de tal, så han mere og mere forvirrede ud, og Rin sagde så nysgerrig, på en lille pige agtig måde.
''har du været ude i solen for længe? smager du overhoved godt?''
Rin så på tallerken, og han tog imod den med sine klør, som var en balance opgave i sig selv, Rin sagde taknemmeligt.
''tak, store venlige hårboldt!''
Rin begyndte at kværne maden hurtigt ind, dog med manere, og så lægger Rin mærke til en kølig brisen over sin brystvorte, og så begyndte brystvorterne at blive hårde, så rødmerede Rin, og råber en smule højt.
''hvad fanden glor i på, kan en af jer ikke give mig noget tøj så jeg kan dække mig til!''
Rin sagde dette mobset og højt rødmende, da han havde hørt hårboldenes små grin, og Rin's hale strittede en smule i arrigskab, tænkte på samme tid *hvad er det for nogle højt uciviliserede barbariske hårmåtter men i det mindste kunne de have givet mig tøj på dog fik de et pænt syn ihvertilfald*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime7/10/2013, 19:52

Kuuma så ud til at tænke dybt over det da skete, det var for underligt, syntes han selv personligt, og han fik at vide han var rablende gal? han følte sig lidt overgået, ikke at det var dårligt, nok nikkedet Kuuma og svarede roligt, ignoredet at han blev klappet på kinden.
''var så lidt, Rin''
Kuuma lød ikke fjendelig, dog bare undrende over Rin's opførelse, Kuuma vidste dog at han's mænd fulgte Rin's bryst med øjnene, dog gjorde han det ikke selv, Kuuma så dog på Rin med hævet øjenbryn og han svarede drillende.
''hmm, en anden gang havde jeg nok skudt efter hovedet, og jeg kan da overveje det''
Kuuma knurredet noget da kunne minde om en grov men dog meget munter latter, han så roligt på Rin og endte med og brøle højere af ren latter og dyb munterhed, han så dog på Rin's forvirredet udtryk, han svarede muntert.
''hmmmm, kan man godt sige jeg har, haha!''
Han's mænd så på ham med indforstået blikke, og de grinte sammen med Kuuma, dog så Kuuma muntert på Rin da han tog imod tallerken med sine klør, og Kuuma nikkedet bare da han fandt det spænende, han endte dog med at grine igen da han åbenbart mærkedet vinden, som Kuuma fandt varm, men det var på grund af han's gener som varulv, dog endte Kuuma med og grine højere da Rin rødmedet, han sagde muntert.
''jeg har ikke kigget, men tror mine vovser har''
Kuuma endte med at tud brøle af grin, sammen med sine mænd, ikke fordi de ville være onde, men fordi de simpelt var muntre sjæle og elskedet at godt grin, og Rin's arrigskab hjalp godt på deres latter som kun blev højere så nogen fik tårer i øjnene af stor munterhed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Empty
IndlægEmne: Sv: Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )   Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ia he a bird or a man? well cool! welcome to the world! ( Rin )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"
» En new world kom sammen ide
» New world! Læs lige det her tak! :3
» Hvad er the new world?
» New World News

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: