New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 13:59

vejr: en blid varm blisen med en stille mørk natte himmel.

tidspunkt: 21:29

sted: Lille Ulv's område ved lejligheden og ved hende's arbejde, butikker og lign ting.

tøj: han's typiske biker tøj med militær støvler, blå og røde camoflage militær bukser, en stram ærmeløs Shirt med sin biker klub lædervest udover ( kan ses i profil info ), med fingerløse læder handsker, og en militær hjelm på hovedet med en bandana om halsen.

køretøj: sin harley davidson special bike.

udstyr: et titanium bat med en smiley på siden, en håndpistol og en heavyhander shotgun, en skud sikker vest inde under sin Shirt.

Han kom kørende igennem Las Vegas, efter at være blevet lukket igennem en smugler rede, og han kørte nu roligt igennem byen, for at nå over til Lille Ulv's lejlighed, dog så han sig omkring, kunne se frygten, som zombierne havde skabt, i væsnerne i las vegas, og han fortsatte roligt ned af en side vej, folk så bange ud, for ham men bare osse i det generalle og han så sig stille omkring, usikker på at nogen vagter skulle finde på og standse ham eller anholde ham, måske skyde ham, han vidste det ikke, dog fortsatte han med og køre hen af vejene, imens varmen fra motoren holdt han's baller varme, og han kom med en glad klukken ved tanken, han havde masken for ansigtet med hjelmen på hovedet, og han gav sin bike lidt mere gas imens han kørte, for at se om hun var på arbejde på den sædvanlige klub.

Han havde kørt i 5 minutter's tid da han ankom.

Han så stille på klubben som var i fuld gang, han var usikker på om hun var der eller om han's lille pige var der, han havde ventet til han havde fået lov til at få fri, så han kunne besøge Lille Ulv og sin lille pige, og han stilledet sin bike op af clubben på en VIP bås, så en dørmand gå over for at brokke sig for at gå stum tilbage da han ikke ville tage kampen, og Kuuma klikkedet sit støtteben ned og rejste sig op for at gå over imod indgangen så var spærret af to mænd, men da han viste sit medlem kort som han havde skaffet sig, kun fordi Lille Ulv sang der inde, og han gik roligt der ind, for at se efter Lille Ulv, og han satte sig roligt i baren og fik en fadbamse, for at se efter Lille ulv imens han sad der, måske ville hun optræde? måske var hun færdig? han ville vente og se hvad da skete, hvis hun ikke gik på scenen, så ville han finde hende omme bagved, og måske den lille?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 14:27

Violet sad om bag scenen og var igang med et binde sine støvler sammen. det var meningen hun skulel havde sunget den aften, men siden zombierne kom har der ikke været nok gæster til de havde kunne betale hende for at synge. der var ikke ret mange der tude gå ud i gaderne og violet selv havde også været nød til at finde en nye vej hjem over tagene, for at sikre sig hun kunne undgå zombierne. bar chefen kom hen til hende "Violet.. så længe denne zombie terror er her kan jegikke tilbyde jeg arbejde.. vi må håbe byen snart blive ren for de bæster.. jeg forlader hvertfald området indtil der er fredligt igen.. held og lykke" chefen var tydeligvis bange og nervøs for at være der. hun klappede hende kort på skulderen "og ham din ven er lige kommet.. jeg tror han kigger efter dig" med de ord forlod chefen baren og der var kun meget få folk tilbage. Violet fik bundet sine støvler og rejste sig. hun tog sin riffel over skulderen. denne dag havde hun ikke taget sin taske med, da hun skulle være så let som muligt. hun så lidt ned af sig selv ved tanken om hun endeig skulle se Kuuma igen.. sidst hunhavde set ham var da han hjælp hende ind i las vegas efter fødslen. hun var glad for hendes korp lignede sit gamle jeg og at hun havde været selvvisk nok til at ønske at hendes krop ikke vile have nogen tegn efter graviditeten da hun havde mødt Nagato. hun smilte svagt ved tanken om at Kuuma var her.. han skulle sig hej til deres elskede Ellie. hun rettede lidt på hendes slidt nederdel og sin korte læderjakke. hun gik så ind i baren og fik med det samme øje på hendes elskede ulve ven... det var godt at se ham igen. hun gik rolig hen bag ham og lagde sine slanke hænder or øjnene af ham "gæt hvem" hviskede hun drillende til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 15:02

Kuuma sad roligt og ventedet ved baren, han vidste ikke hvad der forgik omme bag scenen, dog sad han og snakkedet med en sikkerhed's vagt som havde forklaret at der ikke havde været mange gæster for tiden, han glædet sig til og se hende, hvor længe var det siden han havde set hende? efter hun havde født og var kommet her ind, havde han ikke set meget til hende, han havde dog sendt penge til hende for og hjælpe med huslejen, og han tog en slurk af sin fadbamse, og han ventedet roligt, og da han mærkedet nogen's hænder for sine øjne, og Lille Ulv's stemme, svarede han hviskende.
''hmm, en smuk gudinde da kommer for og tage mig med til et ukendt sted uden sult og med fred?''
han vendte sig om så hun stod med front foran ham, og han så hende blidt i øjnene og gav hende et blidt kys på munden imens han løftedet hende op i sin favn så hun sad oven på han's underliv, han sagde blidt.
''hvordan har du det, lille ulv? og du er smuk som altid''
han så kærligt ind i hende's grønne smukke øjne, og gav hende igen et blidt kys på munden imens han holdt hende ind i sin store muskeløse favn, og fik nogle misbilligende blikke fra folk omkring, dog generedet det ikke Kuuma, han havde sin Lille ulv i armene så for ham kunne de gå af helvedes til, og han så blidt ned af hende, og op igen, og kyssedet hende's kind blidt, det var tydeligt han var meget meget glad for og se sin Lille ulv, han spurgte dog lavt og blidt.
''hvordan har den lille det? og kan i klare jer for de penge jeg sender jer? har i brug for hjælp til noget?''
han lød blid, glad og varm i stemmen, med sine gule kærlige og varme øjne på Lille Ulv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 15:36

Violet grinte lidt af det han sagde og rystede lidt på hoevdet da han vente sig om "jeg er nok mere det modsatte" sagde hun med et drillende smil og lod ham løfte hende op. med det samme trykkede hun sog så tæt ind til ham hun kunne får at være sikker på han faktisk var der. det var så længe siden og hunhavde virkelig savnet ham meget. hun mærkede det blide kys ig kyssede med id et så længe det varede og da han igen sagde noget smilte hun bare roligt og mildt til ham "det går meget godt.. jeg går og hygge mig lidt og tager en dag afgangen" sagde hun med et lille skulder træk og kyssede ham blidt på kinden. hun var ligeglad med alle blikkene.. for hende var det vigtigste bare at hun endelig så Kuuma igen.
hun strøg ham blidt over kinden imens hun betragtede ham med et mildt blik. det var så længe siden. han var ikke gpet glip af helt vildt meget, men han havde de ikek set at deres lille Ellie allerede kunne gå. hun fortrød slet ikke sine ønsker hun havde brugt ved Nagato.. det havde kun gjort tingene nemmere. hun ned det lille kys på kinden og lukkede kort øjnene for at nyde hans tilstedeværelse lidt mere. hun hørte godt hans spørgsmål og rystede bare lidt på hovedet over hans lille bekymring "alt vel.. det går meget godt.. lille Ellie har allerede lært og gå og det er tydleigt hun er virkelig stærk og en rigtig overlever.. " hun fik skubbet sig blidt ud af hans favn og tog hans hånd, hvorefter hun trak ham med ud til baglokalet "kom du skal med og se din dygtige datter.. og hun skal se sin far.." sagde hun glad og træk ham med ud i baggården, men i stedet for at gå den vej hun plagede, kravlede hun op af muren hvor der var blevet levet nogle små huller som man kan klatre op af. hun var hurtig oppe på taget og så mod Kuuma "kom min elskede ulve ven" sagde hun med et smil og gk så hen til kanten, hvorefter hun med et elegant og adræt hop, hoppede over på det næste tag. hun så lidt tilbage for at se om Kuuma var med. det var tydleigt hun var glad for at være sit gamle jeg igen uden en hæmning af en stor mave og hun udnyttede det da også rigtig meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 16:23

Kuuma så på Lille Ulv da hun grinte, og han smiledet blidt til hende's rystende hoved, og svarede med blid stemme, og så det drillende smil, vidste osse hun lod ham løfte hende op.
''hmmm du er nu en smuk gudinde i mine øjne, lille ulv!''
han mærkede hun trykkedet sig ind til ham med det samme som fik ham til og holde hende tæt ind til sig, han var utrolig glad for og se hende, og han mærkedet hun kyssedet igen som fik ham til og lægge sin hånd på hende's ene ryg og den anden på hende's balle og bare kysse hende imens han trykkedet hende tæt ind til sig, og han hørte hende, svarede blidt.
''det er jeg glad for og høre, er ked af jeg ikke har besøgt dig noget før, har ikke kunne få fri''
han så hende's lille skuldertræk, og han kyssedet blidt tilbage med et blidt greb om hende's ene balle og støttede hende ved ryggen, nød hende's arme om sig, og han klukkedet blidt til hende da hun strøg ham over kinden og betragtede ham med et mildt blik, han svarede blidt.
''ja jeg er stadig den samme trold, haha, men du smuk ud, Lille ulv''
han holdt hende blidt ind til sig og kyssedet hende på munden, kinden og halsen, og han så kærligt på hende da hun rystedet let på hovedet af han's bekymring, og han svarede blidt.
''det jeg glad for, og det må jeg se når jeg kan, vil glæde mig''
han så hende skubbe sig fri af han's favn og dog mærkedet hun han's hånd i sin, han fulgte roligt med hende imens han så blidt på hende og fulgte fortsat med hende ud i baglokalet, hørte hende, og svarede blidt.
''vil rigtig gerne se hende og håber hun kan lide mig''
han lød glad og blid, imens han fulgte med hende, og han så hende kravle op af muren og han så de lette huller, han fulgte tungt med hende da han jo ikke var den mindste men han's muskler hjalp ham, så han kravlede roligt op, han hørte hende's kom min elskedet ulve ven, som han næsten så som en fristende tanke, og klukkedet af sig selv, han fulgte med hende og sprang så hen over til næste tag, ikke helt så elegant men takke være han's muskler kom han over og landedet med et brag, og han så på hende's glade blik, han var osse med, og han gik roligt over til hende, kunne ikke helt stå for fristelsen, og han lagde armene om hende, med hænderne på hende's baller og han kyssedet hende kærligt på munden, han havde et begær efter sin elskedet Alpha af kærlighed fra sin menneskelige side, men havde osse et begær efter sin elskedet Lille ulv fra sin ulve side, og han så hende ind i øjnene da han kyssede hende på munden med et blidt greb om hende's numse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 20:30

Violet så hen på Kuuma og smilte glad da han kom hen til hende. hun mærkede hans varme favn om sig og kyssede forsigtig med i kysset. rolig lagde hun sine hænder på hans brystkasse og stragte sig en smule op så hun næsten kun støttede på den ene fod, men så hun var mere på hans højte. hun slap forsigtigt kysset, dog så deres læber lkun var få centimeter fra hinanden "jeg er glad for du er her Kuuma.. det er dejligt at høre din stemme, mærke sin varm og dine læber.. og så dine komplimenter det er rart" hviskede hun stille og kyssede ham blidt igen. hun så let ind i hans venlige gule øjne med sine skinnende grønne øjne. hun rykkede så sit hovede en smule tilbage, så de stadig stod tæt men så hun kunne se ordenlig på ham "vi må skynde os.. jeg vil ikke have Ellie skal være alene meget længere.. hvis hun begynder at græde eller noget så vil Zombierne måske finde hende" sagde hun med et lille smil. det var tydeligt hun ikke var bange for den situation skulle ske, da hun vidste Ellie ikke bare græd sådan lige.. indtil videre havde hun ikke oplevet hende græde mere en en gang. hun tog så Kuumas hånd og trak ham roligt med sig "min kære ulve ven din datter venter på dig" sagde hun med et lille grin og begyndte så at løbe og uden besvær sprang hun elegant over på næste tag, stadig med hendes hånd i hans så han var tvunget til at løbe med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   22/9/2013, 23:23

han så roligt på Lille Ulv, og så hende's glade smil da han kom over til hende, han så blidt på hende mærkede hende's forsigtige kys dog blev han selv mere forsigtig for hende's skyld, dog nød han og stå tæt på hende, han så hende stille sig på tær med hænderne på han's brystkasse, han kyssedet hende blidt hurtigt da hun slap kysset, og han så blidt på hende, svarede hende kærligt.
''er osse glad for og være her, Lille Ulv, at se dig igen, mærke dit nærvær, bare i det hele taget at have dig hos mig, er rart, og dine læber er osse dejlige så vel som din mærke og bare dig, og de komplimenter er velfortjente, mistænker dig for og holde dig smuk for min skyld''
han klukkede blidt og kyssede blidt med på hende's kys, og nød hende's nærvær, han så blidt ind i hende's øjne med en blid og kærlig varme, han så roligt på hende rykke sit hoved væk han så dog glad på hende, da hun så ordenligt på ham, og han svarede roligt.
''okay, vi skynder os, skal nok gå, må dog give dig ret hvis du siger det, ved det ikke, håber det bedste dog''
han så kærligt på Lille Ulv, imens han fulgte med hende, så hende's lille smil, han klukkedet blidt da ikke undrede ham hun ikke var bange, han fulgte bare med hende over imod hende's lejlighed, dog nød han hende's hånd i sin, lod hende trække med dig og hørte hende, grinte med på hende's lille grin og svarede roligt, fulgte dog tungt men let med hende osse.
''ved jeg, lille ulv, og glæder mig hehe''
han vidste han var tvunget til og følge med hende, dog havde han intet imod det, så han fulgte bare tæt med Lille Ulv, og da han fik hende's lejlighed i syne, tog han hende op i sine arme så hun var puttet ind til han's lædervest og under den, varme og muskeløse overkrop, ikke at han havde six-pack, men mere tøndeformet og bare pumpet op med så mange muskler, han gik roligt over til jern trappen, og gik ned af den, med Lille Ulv i armene, åbnedet hende's vindue og kravlede ind, og lukkedet det igen, satte hende ned, dog trak han hende ind til sig, tog sig lidt tid til og studere hende's krop med hænderne, som en glad ulv over for en hun ulv, og han kyssede hende blidt på halsen imens han's blide men stærke fingre, nussedet og mærkede på hende's krop, ikke på en krævende måde, men bare en da havde savnet den anden og som ville nyde den anden så meget som muligt før han skulle afsted igen selv om da ville gå nogle dage, dog undgik han de private steder, men kun lige akkurat, medmindre hun gav ham lov til og komme tæt på, han holdt sig dog ikke tilbage for og slikke hende på halsen og kysse hende blidt og kærligt, ventede på hun viste vej til stedet han's datter var i lejligheden, da det var hende's område på en måde, så han ville være høflig og lade hende vise vej, dog holdt han sig ikke fra og nyde hende's fært, hende's krop, og hende's nærvær og bare hende, som var tydeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   29/9/2013, 22:15

Violet hørte alle de ting han sagde og grinte bare lidt. hun mærkede så han løftede hende op da hendes lejlighed kom til syne. hun puttede sig trygt ind til hans varme store overkrop og nød hans nærvær og at kunne mærke ham så tæt p igen. hun lod sig blive stilte ned, dog holdte hun sig stadig helt ind til ham "tro mig min kære ulve ven der skal ikke meget for at holde mig smuk.. meen jeg er nu glad for du kan nyde dig godt af det" grinte hun muntert og kyssede ham lidt. hun nød alle hans berøringer og undersøgte også ham grundigt og mærkede alt hun havde savnet ud over private steder. hun nød slikkene på halsen og knurrede blidt til ham, efterfulgt af et kælent brummen som en hun ulv der sådan havde savnet sin mage. hun lukkede øjnene let i og snuste hans duft dyb ned i sine lunger. hun stoppede så stille og åbnede stille sine øjne, hvorefter hun så direkte ind i hans venlige varme gule øjne med sine skinnende grønne øjne "kom nu min datters fader.. du har en som virkelig gerne vil møde dig" sagde hun blidt og tog fat i hans hænder, hvorefter hun baglæns gik mod døren til hendes soveværelse imens hun trak ham med sig. da hun nåede døren, vente hun sig om og låste en masse låse op. det var tydeligt hun havde sørget fort det var umuligt at komme ind på det værelse og det var tydelig at hun var en meget beskyttende ulve mor, som ikke ville lade nogen rør hendes elskede unge. hun fik så endelig døren op og så kort om på Kuuma med et skævt smil, åbnede døren og gik ind. hendes værelse var meget rent og børne venligt. efter Nagatos besøg var hele hendes lejlighed jo blevet frisket op og hun havde fået en masse solide og gode møbler og ting. men hendes værelse var nok det der så mest anderledes ud, da hun nu faktisk havde en rigtig seng og så selvfølgelig en masse børne ting.. Violet gik roligt hen til en vugge der stod ved sengen. hun samlede forsigtigt en lille baby op fra vuggen og vente sig om mod Kuuma, så han kunne se den lille baby pige. den lille baby havde lukkede øjne og det snehvide hår var allerede blevet meget langt og dækkede fint det søde lille hovede. violet nussede blidt babyen på maven. det var tydeligt babyen var vokset hurtigere en normale babyer. Violet så så på Kuuma med et nærmest lykkeligt smil "er hun ikke blevet smuk.. vores lille Ellie.." i det hun sagde navnet åbnede det lille barns øjne sig og nogle flotte venlige og varme gule øjne kom til sygne. det var tydeligt øjnene stammede fra Kuuma og håret fra Violet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   30/9/2013, 20:03

Kuuma hørte hende grine og han kunne godt lide hende's latter, og han mærkedet hun puttedet sig ind til ham, han nød hende's nærvær ved ham da hun puttedet sig ind til ham, han var glad for sin ordlov, til at kunne besøge Lille Ulv, og da han havde stilt hende ned, så vel som da hun holdt sig ind til ham, han hørte hende's ord og svarede blidt.
''tror dig gerne, hehe, men du er nu meget smuk alligevel, og tro mig, jeg nyder det, lille ulv''
han hørte hende's grin, og kyssedet kærligt tilbage, da han mærkedet un kyssedet lidt tilbage, han mærkedet hun osse undersøgte ham gryndigt, han nød det og fortsatte selv blidt med og kysse hende's hals, han hørte hende's blide knurren og knurredet selv tilbage, så vel som den kælen knurre lyd da han osse havde savnet sin Ulve mage, han snuste blidt til hende's hals og slikkedet fortsat blidt videre, og han så hende dybt i hende's smukke grønne øjne med sine varme glade gule øjne, han hørte hende og svarede blidt.
''undskyld, Lille Ulv, bliver bare så let.. distraheret, men ja''
han tog blidt hende's hænder og fulgte kærligt med hende imens han så hende i øjnene, og han så roligt til imens hun låste alle låsene op, det så ikke ud til og genere ham, han var glad for hun passedet så godt på deres barn, og han så blidt på hende's blik og smiledet kælent og skævt tilbage, med et forstående smil, han fulgte med hende, bankedet dog hovedet ind i dørkammen og kom med en lav ed, bukkedet sig roligt og gik ind, han så sig omkring og smiledet glad, mest fordi hun boet godt, han nikkedet tilfreds, han tog sin taske af med tøj i, udstyr og andre små ting, han lagde den stille på gulvet, han fulgte roligt Lille Ulv med øjnene, og han så stille på den lille baby pige, som ham og Lille Ulv havde skabt, han smiledet blidt til Lille Ulv, han gik roligt over til Lille Ulv, lagde armen om hende da han hørte hende, svarede kærligt.
''jo er hun, smuk som sin Mor, Ellie? syntes jeg godt om''
han så ind i barnet's øjne med en fader's varme og glæde, blinkede drillende, han sagde blidt.
''jeg har noget til jer, Lille Ulv, og Lille Ellie''
han gav Ellie et kys på panden og Lille Ulv et kys på munden, før han gik over og åbnedet sin rygsæk, fandt to små pakker frem og en kuvert, han rejste sig roligt op og gik blidt over, han viste kuverten og åbnedet den, dollar sedler, og han sagde blidt.
''tilskud til hus med varme, el, og den slags ting''
han smiledet blidt og gik over, lagde den på sengen, og gik så blidt over, åbnedet den ene pakke og viste en okay vedligeholdt ulve bamse, og sagde blidt.
''jeg fandt den i en butik, tænkte den lille ville kunne lide den?''
han gav den roligt til Lille Ulv så hun kunne give den Ellie den, og han åbnedet den anden pakke og viste Lille Ulv en sweater, som ville være god når det blev koldt, og på stoffet, så var den hjemmelavet men af god kvalitet, og han svarede roligt.
''tænkte du ville have en, til når det blev koldere?''
han smiledet blidt og så glade på dem gav blidt Lille Ulv et kys på munden og Ellie et kys på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   30/9/2013, 22:28

Violet havde godt hørt det Kuuma sagde og rystede bar elidt på hovedet med et muntert smil. hun så ned på den lille som hun havde i sine arme og da hun mærkede Kuumas arme om sig så hu med et smil op på ham "Ellie passer godt til hende.. " sagde hun mildt. den lille Ellie grinte lidt da hun så sin faders smil og rakte ud mod ham. detvar en livlig lille pige "mi..dada" den lille lyd kom fra den lille baby og violet så på hende med et lille grin "ja nemlig Ellie det er din dada" sagde hun med et lille grin og så så på Kuuma igen og lagde hovedet let på skrå da han sagde han havde noget med til dem. hun så meget opmærksomt på de to pakker og kuverten. da hun så pengene i kuverten fik hun et roligt smil på læben.. se det ville hjælpe.. efter alle disse zomier kom til byen havde hun ikke rigtig kunne tjene penge og derfor haft svært ved at betale.. dog havde hun ikke set hendes borligmand i lidt tid, mon zombierne havde taget ham.. hendes opmærksomhed blev så fanget da Kuuma pakkede den første gave op. Ellie rakte med det samme ud efter bamsen med et grin og Violet lod bare det lille barn få sin bamse med det samme "det blev hun glad for ja.. og tak for pengene" sagde hun med et mildt smil og kyssede blidt Kuuma på munden. hun så så lidt på den anden pakke han pakkede op og fik med det øje på sweateren. hun rystede lidt på hovedet af ham" det er for meget min kære ulve ven.. " sagde hun mildt og kyssede blidt med. hun betragtede hans øjne lidt "vil du ikke holde hende?" spurgte hun så da hun var lidt sppændt på at se hvordan kuuma var omkring barnet og om hun turde holde det. hun tog forsigtigt bamsen fra denlille og rakte Ellie hen mod Kuuma memd et roligt smil og et mildt blik. den lille Ellie rakte ud efter kuuma og grinte og smilte som kun en lille baby kunne gøre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   30/9/2013, 23:53

Kuuma så blidt på Lille Ulv imens hun rystedet på hovedet af ham, og han smiledet muntert tilbage, han fulgte hende's blik ned på lille Ellie, han smiledet glad, og holdt bare blidt om dem Lille Ulv, han hørte hende og svarede blidt og kærligt.
''giver jeg dig ret i, Lille Ulv hehe''
han så på Ellie da hun grinte, og han så hende række ud, han lod hende gribe fat om sin store pege finger, han hørte hende's ord, og så glad på Lille Ulv, han svarede med blid glæde.
''ja, jeg er dada''
han smiledet glad af glæde, imens han så opmærksomt på Lille Ulv da hun lagde hovedet let på skrå, og han klukkedet blidt, han vidste hun fulgte med i hvad det var for pakker, og han smiledet blidt til hende, da han kendte til situationen over alt i byen, og han brummedet kort af zombierne, dog lavt, dog skulle det ikke stoppe han's glæde, og han så glad ud da Ellie så ud til og syntes om bamsen, og han svarede kærligt lille ulv, da han havde hørt hende.
''kan jeg se, og det glæder mig ,tja ved jeg, men skal jo betale børne penge, og det har jeg intet imod, bare i kan klare jer''
Han smiledet blidt til Lille Ulv, og han kyssedet blidt tilbage imens han blidt lod hånden glide ned af hende's ryg, tæt ved numsen, rørte dog ikke, for at være respektfuld over for sin mage, og dog var det tydeligt han gerne ville nærmere, men ikke ville før de gik i seng, så han ville nøjes med dette her nu, han smiledet blidt til hende da hun rystedet let på hovedet, og han svarede hende's ord blidt.
''tja, jeg tænkte du ville kunne lide en blød bomuld's sweater, hvis det var?''
han klukkedet bidt og kyssedet hende på munden, han så blidt på hende da Lille Ulv spurgte om han ville holde Ellie og han svarede blidt.
''vil jeg rigtig gerne, Lille ulv''
han rakte blidt efter barnet, og han tog roligt imod Ellie efter at have taget bamsen fra Lille Ellie, og han var meget forsigtig forude øm, da han holdt sit eget barn i hænderne, de hænder der havde taget livet af utallige mænd, smadret, ødelagt, afpresset, holdt nu utrolig forsigtigt, selv for Kuuma, sin lille pige i sine hænder, og da var stor glæde at se i Kuuma's øjne, og han så blidt på Lille Ulv, han så glad ud over Ellie's glæde, og han kyssedet blidt Lille Ulv på munden og han sagde stille og glad, med blid stemme.
''havde aldrig troet jeg skulle være far til sådan en smuk lille pige, eller mage til en smuk varulv''
da kom et blidt lumsk blik i øjnene, som han så på Lille Ulv med og han smiledet blidt, gav hende et kys på munden igen, imens han holdt om Lille Ellie, meget forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   1/10/2013, 22:08

Violet betragtede lidt det lille barn der greb fat i sin faders pege finger. det var tydeligt barnet var stærkt for det havde et fast og stærkt greb om Kuumas pegefinger. det var tydelidt det lille barn morede sig og hyggede sig ved at være sammen med sine forældre. Violet så kærligt på Kuuma og lagde hovedet svagt på skrå "jeg ved det.. jeg er nu også glad for gaverne og pengene for jeg nok brug for når husleje opkræveren engang kommer.." sagde hun med et smil og betragtede sit lille barn glad. hun mærkede så Kuumas hånd mod sin ryg og nød han var tæt på og hun lagde også godt mærke til at holdte sig børne venlig og derfor stoppede hånden ved hendes læn. hendes blik faldt hen på sweateren "jeg er meget glad for den.. jeg mangler en der ikke er så slidt.. det minder mig om det er umuligt at finde tøj til Ellie fordi hun vokser så utrolig hurtigt." sagde hun med et lille grin og så glad ppå Kuuma og derefter på Ellie som tydeligvis hyggede sig. hun lod Kuuma tage det lilel barn og studerede meet grundigt hans måde at behandle barnet.. det var ydeligt hun var en nny ulve mor for hun var parat til lige med det samme at tage det lille barn hvis hun følte det utrygt at kuuma bar det. dog behøvede det ikke, da Kuuma var meget forsigtig med det lille barn. det gav den unge varulv et smil på læben. det betød meget for hende at Kuuma havde den forsigtighed i kroppen at han kunne holde den lille unge. Ellie grinte som kun en lille baby kunne grine da hun lå i sin faders arme og med det samme begyndte hun at snuse til ham og tagde fat i hans tøj.
Violet så nærmest lykkeligt på Kuuma og kyssede ham blidt på munden "jeg havde aldrig troet jeg skulle have hverken barn eller mage...og se nu en smuk dejigt lille unge og en stor grim brød af en mage" sagde hun drillende og grinte mildt. det var tydeligt hun drillede ham, for hun gav ham også et blidt kys efterfølgeene og knurrede blidt til ham. hun vidste også godt han kunne tag det og sikkert bare ville lege med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   1/10/2013, 22:48

Kuuma så blidt på Lille Ellie da havde han's pege finger, han kunne mærke det stærke greb, som dog intet var i forhold til ham, men han var ikke totalt hjernedød, og han vidste det var en stærk rask lille baby, han mødte Lille Ulv's kærlige blik, han svarede hende blidt da han hørte hende.
''hmm dejligt nok, og det glæder mig meget, Lille Ulv, hmm hvis han kommer tilbage hehe''
han klukkedet blidt, holdt dog skarpt øje med Lille Ellie, så hun ikke faldt ud af han's hænder, han smiledet blidt, imens han så skævedet til Lille Ulv da han vidste hun ville bemærke det, han klukkedet blidt selv om han stadig var frisk på en omgang med Lille Ulv, han sagde dog intet, blinkede bare drillende med øjnene til hende, han smiledet til hende da hun så på sweateren, og han sagde kærligt.
''tja det glæder mig meget, Lille Ulv hehe, og tja kan jeg godt forstå, hmm hun får vel.. god mælk?''
han klukkedet blidt og endte med og grine med Lille Ulv, han smiledet bare blidt til hende imens han holdt Lille Ellie, vidste hvordan Lille Ulv holdt øje med ham, han havde intet imod det, dog var det tydeligt han havde styr på det, trods sine store klodsedet hænder, han smiledet dog blidt til Lille Ulv, for at berolige hende, han så dog blidt på Lille Ellie da hun grinte som en lille baby, og han grinte selv blidt med, han lod hende snuse og tage fat i sit tøj, og Kuuma så lykkeligt og kærligt på Lille Ulv, han besvaredet hende's kys blidt, svarede kærligt.
''havde aldrig trodet jeg skulle få sådan en smuk lille pige og sådan en smuk.. lille ulv.. hehe, og så grim er jeg heller ikke!''
han lød selv drillende og han grinte med, løftedet Ellie op så han kunne tage Lille Ulv ind til sig, besvaredet hende's kys og knurredet nydende tilbage til ham, han lagde dog den ene hånd på hende's ene balle, uden Ellie ville kunne se det, og tog Lille Ulv ind til sig, kyssedet hende fortsat blidt på munden med en fortsat nydende knurren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   1/10/2013, 23:12

Violet grint elidt og rystede stille på hovedet "mon ikke han gør det... ellers så er han nok blevet taget af zombierne" sagde hun med et lille grin og så op på Kuuma med at glad smil. da Kuuma nævnte mælken som grunden til hun voksede hurtigt knytted violet let sine hænder. hun måtte nok hellere fortælle Kuuma og Nagato og ønskerne, så Kuuma vidste hvad der forgik og hvorfor lille Ellie voksede så hurtigt. hun smilte dog bare til ham og ventede med at sige noget. det glædede hende bare at se ham sammen med det lille og det at han var så forsigtigt og det at ellie bare lod sig studere ham og snuse.. da hun så hærte Kuumas kommentar grinte hun glad og lod sig blive trukket ind til ham.. hun lod ham også have hånden på sin ene balle, det gik jo nok. hun betragtede ham med et mildt blik "okay ikke så grim.. du er en flot mand og en god mage" sagde hun kærligt til ham og strøj ham blidt over kinden. hvorefter hun lidt så på Ellie og kyssede den lille på kinden. derefter så hun igen på Kuuma og kyssede ham blidt på munden, det gjorde hun i noget tid og nød are Kuumas nærvær.
dog slap hun kysset efter lidttid og så direkte ind i hans øjne "der er noget du skal vide Kuuma... før vi tog hen for at mødes med Diana mødte jeg denne lampe ånd.. du kender ham vidst godt.. ha hedder Nagato og jeg fik 3 ønsker, to af dem brugte jeg på lille Ellie.. det er i øvrigt også ham som har lavet lejligheden så den er mere børne venllig og ikke så slidt længere.." hun stoppede kort og lagde hovedet let mod hans brystkasse "jeg var i det periode meget nervøs for hvordan det skulle gå med vores barn.. og om jeg ville kunne klare det, så jeg ønskede at Ellie skulle blive stærk og en virkelig dygtig overlever og det er tydeligt hun allerede er det jo... mmh også ønskede jeg hun ville vokse hurtigt op så hun hurtigt vil komme i en alder hvor hun ville kunne klare sigs elv i.. det håber jeg virkelig er okay med dig, men jeg vil være sikker på hun komme hurtigt over den svage tid og kan klare sigs elv hurtigt så hun vil kunne overleve denne verden på egenhånd hvis det bliver nødvendigt" igen stoppede hun og rettede sig til op så hun kunne se ordenligt på Kuuma. hendes blik blev en smule nervøst "Kuuma jeg vil gerne have Nagato bliver Ellies gudfar.. han har hjulpet mig så meget og han skabte en speciel kontakt da han opfyldte andede ønske.. han skal være en del af hendes liv, for han er en del af hende og han vil så gerne hjælpe med at passe på hende" det var tydeligt hun var nervøs for hvordan Kuuma ville reagere på dette for det var ikkeligefrem nogen lille ting og det kunne jo være Kuuma ikke var glad for hendes handlinger, men hun fortrød det dog ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   2/10/2013, 00:29

Kuuma hørte Lille Ulv grine, og ryste på hovedet, han trak muntert på skulderne, svarede roligt.
''naah, så sender jeg ham på skadestuen igen, hmhm, hehe''
han så blidt på hende og grinte blidt tilbage, med et roligt og glad smil, han så hende dog knytte sine hænder let, og han så blidt på Lille Ulv, smiledet kærligt og trøstene til hende, han kyssedet hende på munden imens han blidt nussedet hende's ene balle, han hørte hende's gldegrin og han smiledet blidt til hende, så ind i hende's milde blik, han svarede kærligt til hende's ord.
''hmmm kan godt gå an hehe, og du osse en god mage''
han så kærligt på Lille Ulv, mærkedet hende's blide strøg og knurredet glad, han så Lille Ulv kysse Ellie på kinden, og han så blidt på hende, kyssedet hende blidt tilbage, fik dog svære og svære ved at holde sig tilbage, da og han fortsatte med og nusse hende's ene balle, nød hende's nærvær meget.
Han mærkedet hende slippe kysset og han så blidt på hende, han lyttedet roligt til hende's ord, og han svarede kærligt.
''hmm lægger lige Ellie i seng, okay?''
han lød ikke vred, bare nysgerrig, og han gik blidt over, kom med nogle blide vugge lyde til Ellie da han lagde hende i seng og gav hende dyne på, han gik så kærligt over til Lille Ulv, og så hende ind i øjnene, lod hende hvile imod sin brystkasse, han svarede blidt på den første sætning før hun kunne fortsætte med den anden.
''jeg kender Nagato, han hjalp osse mig, og det glæder mig du hjalp dig selv og Ellie, det trøster mig når jeg ikke er her, hehe''
han havde lyttet imens hun havde snakket, og han svaredet hende kærligt.
''det forstår jeg, var jeg osse selv, og du kan godt klare det, Lille Ulv, er glad for du ønskede det hehe, og kan jeg se, det er iorden, lille skatte ulv, og det er iorden, og hun skal nok kunne klare sig selv, ellers har hun mig, og klanen, så hun skal nok være i sikkerhed, hun har osse dig, lille ulv, min mage, min smukke ulv hehe''
Han så på hende da hun rettedet sit nervøse blik op på ham og så ordenligt på ham, han så roligt på hende, han lyttedet roligt og han svarede blidt.
''det er iorden med mig, og jeg forstår hehe, hmm tjoh det er skam helt iorden''
han lød oprigtig, og han tog hende blidt ind til sig, vidste hun lød nervøs, og for at trøste hende, kyssedet han hende på munden, løftedet hende op i sine arme, gik over til sengen, lagde hende på sengen, lagde sig oven på hende, mellem hende's ben og han sagde blidt og kærligt.
''har savnet dig lille ulv''
han fortsatte blidt med og kysse Lille Ulv, imens han kærligt lod hånden mærke på hende's mave og blidt snige sig ind under trøjen og langsomt op på det mælke fyldte bryst, han klemte blidt om det, imens han lå mellem hende's ben og hun burde kunne mærke bulen i han's bukser, så vel som han's glæde, kærlighed, og længste efter hende, han tog blidt sit overtøj af sammen med bukser og sokker, sweater så han kun lå i en stram hvid Shirt så den kræftige overkrop var synlig under det hvide stof, forude de tykke muskeløse arrede og tattooverede arme, han fortsatte blidt med og kysse hende's mund, imens han pressedet sit underliv imod hende's, havde svært ved og holde tilbage af savn og længste efter sin ulve mage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   2/10/2013, 22:42

Violet lod Kuuma ligge lille Ellie over i vuggen. det lille barn grinte barnlig og lavede en masse lyde af glæde og uskyld. Violet lod sig trygge godt ind til Kuuma igen da han kom hen til hende og lyttede til alle hans ord. hun forholde sig dog helt tavs og nikkede bare stille til ham. det glædede hende sådan han var okay med det hele og forstod hende i hendes valg. hun holdte så meget af sin elskede ulve ven og det hjalp meget på hende at han forstod hende på den måde "tak Kuuma.. jeg har været nervøs for at sige det til dig.. jeg er glad for du reagere så positivt p det" sagde hun mildt og kyssede blidt med på hans kys.
hun lod ham løfte hende op i hans arm og videre ned på senge. med det samme mærkede hun hans varme krop over sig og lagde roligt sine slanke hænder mod hans brystkasse imens hun kyssede med. hun vidste hvad han ville og hun havde samme lyst.. samme savn til sin ulve mage. hendes indre ulv nærmest skreg efter ham. hun mærkede bulen på hans bukser og mærkede godt hvordan han klædte siig af så han næsten ikke havde noget på til sidst. dog holdte hun sig lidt tilbage da hun ikke kunne lide tanken om et Ellie var lige ved deres side, derfor slap hun roligt kysset og nappede ham blidt i ørene " to ting min elskede ulve ven.. vi kan ikke gøre det her.. ikke foran Ellie og for det andet.. vi skal beskytte os, jeg vil ikke risikere noget" hviskede hun blidt mod hans øre i håb om han kunne forstå hende. hun nappede ham så blidt i øret igen, hvorefter hun langsomt fik skubbet sig lidt op so han ikke lå over hende, dog sendte hun ham et tirrene blik for at vise hendes lyst. hun rejste sig sengen, tog fat i hans hage med en let hånd og 'træk' ham roligt med sig i håb om han ville følge med hende som en lydig ulv. hun gik baglæns mod døren, åbnede og gik ud, imens hun stadig holde hendes hånd under Kuumas hage hvis han altså var fuldt med hende. du hun så var kommet ud i stuen træk hun langsomt sin top af så hendes overkrop langsomt og pirrende kom til sygne. hendes skinnende grønne øjne så dybt ind i Kuumas med et mildt og roligt blik "jeg har virkelig savnet dig min elskede mage" den silkebløde stemme var helt rolig og meget sensuel. det var tydeligt hun også havde lyst til ham og havde savnet hans nærvær.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   3/10/2013, 20:22

Kuuma smiledet blidt da Lille Ulv lod ham lægge Ellie i seng, han hørte den lille grine og lave en masse lyde som gjorde ham varm om hjertet, han så blidt på Lille Ulv, nød at have hende i sine arme, han kyssedet hende på munden da hun nikkedet stille til ham, og så glad på hende, han elskedet sin Lille Ulv, sin elskedet Mage, og han smiledet blidt ved hende's ord, han svarede kærligt.
''var så lidt, min elskedet Mage, og det behøver du aldrig være, og tja jeg er glad for du tænkte på det, elskedet''
han kyssedet fortsat med på hende's kys, fuld af kærlighed som en indre ulv, fuld af glæde ved sin mage, han vidste osse hun lod ham løfte hende da hun ikke gjorde modstand, han mærkede hende's varme krop under sig og hende's slanke hænder imod sin kræftige brystkasse, han nød hun kyssedet med og han kyssedet selv med, han kunne mærke sit savn blive mere og mere, osse fordi hun havde samme lyst som ham, samme savn, han pressede sig roligt imod hende, og han klemte blidt om hende's ene bryst med sin frie hånd og støttede sig med den anden, han så dog roligt på Lille Ulv da hun holdt sig tilbage, han så kærligt på hende da hun slap kyssedet og han knurredet nydende da hun nappede ham i øret, han hørte hende og svarede kærligt.
''ja, Lille Ulv? og hmm du har en pointe, sorry putte, og beskyttelse har jeg med hehe''
han lød lige så hviskende imod hende's øre, og han kyssedet hende på halsen som tegn på han forstod hende, han lod hende skubbe sig væk, han så dog roligt efter hende da han så hende's tirrende blik som gik direkte ind i han's savn og lyst efter sin smukke ulve mage, han så hende rejse sig og fulgte som fortryllet efter den smukke Lille Ulv foran sig, han fulgte roligt efter hende, og så hende tage sin top af, han så stille på sin mage, og han så ind i hende's skinnende grønne øjne med sine dyriske gule ulve øjne da strålede af blid glæde, savn, lyst, kærlighed, og da han hørte hende's ord, kunne han ikke mere, han gik direkte over til hende, trak hende ind til sig, tog hende's BH af, sammen med hende's bukser og han tog selv resten af sit tøj af, han kyssedet hende blidt og kærligt på munden, med begge hænder på hende's numse, hende's silkebløde og sensuelle stemme havde ramt om, og han's skaft var hårdt og klar, som kunne ses på han's underbukser, han så blidt på hende om han skulle fortsætte eller om hun selv havde noget hun ville.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   3/10/2013, 21:05

Violet var glad for han forståelse og da hun hørte han havde beskttelse med var hun helt med på hvad de skulle. hunmærkede hvordan han kom tættere på og lod ham bare afklæde hende og sig slev. det var rart at have ham ved sig igen på det måde. hun følte sig tryk og klar. detter var jo egentlig kun hendes anden gang så hun måtte indrømme hun var en smule nervøs. hun kyssede blidt med og knurrede blidt til ham for at fortælle han bare kunne forsætte. hun lænede sig let op af sofaena armlæn og træk ham ned til sig, hvorefter hun kyssede ham i et dybt ig inderligt kys. hun trak hans underbukser af og derefter sine trusser. hun lod sig set let dumbe ned på sofaen og trlk ham forsigtigt ed til sig.
varmen var hans store krop varmede hende og savnen efter ham var ydelig i en hver del af hendes krop. det var så længe siden og nu kunne de endelig være sammenigen. hun kyssede ham igen og igen og slikkede og nappede ham på halsen. hun undersøgte hans krop roligt med sine hænder og snuster hans duft til sig som en hun ulv ville gre ved sin mage. dog ville hun ikke lade ham komme til før hun var sikker på de var beskyttede, da hun ikke ville risikere noget. hun elskede Ellie men hun skulle ikke have flere unger forløbigt. det vidste Kuuma nok også.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   4/10/2013, 13:22

Kuuma smiledet glad til Lille Ulv da han mærkedet hun var klar på det, og han fandt hurtigt ud af det da han kom tættere på og da hun lod ham klæde sig af, han var glad for at være hos Lille ulv, han fandt roligt et pakke frem med ordet: Condom, XXL: på, han så kærligt ind i Lille Ulv's øjne, han mærkedet un kyssedet med og han knurredet kærligt tilbage med blid lyst da han forstod, han lagde en hånd på hende's mælkefyldte bryst og klemte blidt, han mærkedet da hun lænedet sig op af sofaen's armlæn, han så glad ud og kyssedet bare blidt med i hende's dybe inderlige kys, han's skaft kom til syne i sin fulde størrelse, og det var tydeligt han var hård og klar, han så på den nu helt nøgne smukke varulve mage foran sig, han så hende dumpe sig ned på sofaen og han lod hende trække med sig, så han lå mellem hende's ben, han gled dog ikke op i hende's varme indre.
Han nød hende's krop under sig og han kyssedet hende kærligt på kinden og panden, imens hun kyssedet og nappedet ham i halsen, han kunne mærke på hende's mave skind at hun havde været gravid, men det var tydeligt på ham det kun ophidsedet ham mere, han lagde en hånd på hende's bryster som var større da der var mælk i dem, han klemte blidt og kærligt om det runde bryst, han snusedet blidt tilbage, nød hende's dyriske duft af ulv, kvinde, og de feromoner da kom når en varulv ville have sin mage, og han havde selv samme stærke duft, han kunne dog mærke han ikke måtte komme til hende's åbning, så han åbnedet kondomen, og trak det ned over sit skaft så det sad som det skulle, han knurredet blidt at han var beskyttet før han let spredte hende's ben, og lod sit lem synke op i hende, og han var forsigtig til at starte med, før han blidt fandt en god blid rytme, dog tog han hensyn til Lille ulv, ved og kysse på hende's brystvorter for at give hende nydelse, ae hende's bagdel, kyssedet hende på munden, med en let smag af mælk da Lille Ulv burde vide han havde taget chancen og suttet mælk, dog nød han at have hende tæt på sig, han's øjne mødte hende's i dyb blid kærlighed til sin varulve mage, imens han's store lem rytmist arbejede sig op i hende og ud igen og op igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   4/10/2013, 14:53

//hun har ønsket sig at hendes krop ikke tog skade efter fødslen så den ville ligne sig selv selvo hun var gravid, bare lige så du ved det heh ^^//

Violet nød hvordan han rørte ved hende og det fik hene til at trykke isg helt tæt på ham igen. hun lukkede sine øjne af nydelse fra han nærvær og kyssede ham bare inderligt. da hun mærkede han lå mellem hendes ben åbnede hun dem dog igen å at sikre sig han fik taget kondom på og da det var sikret og hun vidste at de nu var beskyttet, lod hun ham trænge op i hende og et lille støn forlod hendes læber. langsomt kørte hun sine hænder om på hans ryg imens hun så dybt ind i hans øjne med et kærligt smil. hun nød de endelig kunne være sammen på denne måde igen og hun tømte sit hovede fra alle tanker, så hun kunne nyde det fuldt ud og kun leve for det i det øjeblik. det var tydeligt i hendes kropsprog at hun havde overlodet sin krop og sjæl til deres akt fuldt ud i dette øjeblik. hun trykkede sig mod ham og kom med små stønne lyd fra hver gang han bevægede sig op i hende. DIolet havde næsten glemt den behagelige følelse og balancen i hendes krop. det var fantastisk og tiltrængt. hun nappede ham let i nakken og knurrede kærligt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   5/10/2013, 14:38

// kk sorry xD //

Kuuma nød at røre ved Lille Ulv og være tæt på hende, han kunne simpelhen ikke andet end og elske sin smukke ulve mage, han mærkede hende trykke sig ind til ham, helt tæt, og han kyssedet blidt lige så inderligt og ømt med, nød at være tæt på hende, og da han trængte op i hende, gjorde kondomet ingen forskel, han nød det, hende's varme indre, hende's nærvær, det lille støn, han mærkedet hende's hænder på sin ryg, og han fortsatte roligt med at glide op i hende med sit skaft, han kyssedet hende blidt på munden da han så ind i hende's smukke grønne øjne, han smiledet kærligt og fuld af kærlighed, han mærkedet sin indre ulv, bevidst, søge imod hende's, da de var forbundet i deres samleje, og han fortsatte med at tage hende dybere og dybere, men med hensyn til hende osse, han lod dog hele sit indre og sig selv sluge ind i hende's smukke øjne, de små stønne lyde, de dejlige hofter, de dejlige ben, hende's varme indre, generalt hende, og han nød hende til fulde, kyssedet hende blidt på munden med ømme kys da hun trykkedet sig imod ham og han klemte roligt om hende's bryst med sin store hånd, han mærkedet hun nappedet ham let i nakken og han nappedet hende kærligt i skulderen for at vise sin glæde, ved osse at knurre kærligt tilbage, og han så blidt på hende's øjne med sine egne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   5/10/2013, 15:15

Violet nød det hele til fulde. det var rart han kyssed med og det gjorde bar ehun fik mere lyt til ham. hun knurrede let og nappede ham i øreflippen. dette havde un længe ventet på. hun lukkede sine øjne i og stønnede let i hans øre, hver gang han støtte op i hende. den samme magi som hun havde følt flyde igennem kroppen først egang de var sammen, strømmede igennem hende igen denne gang. alle tanker, eller menneskelige følelser forsvandt. hende krop kørte på ren instinkt og kærligheden fra en hun ulv til sin mage. da han gled dybere ind i hende fra hvert stød og blev hendes vejrtrækning i takt med mere og mere tung og rolig. hendes slanke hænder nussed eblidt rundt på hans ryg. det var rart at det hele bare kunne være naturlig og sensuelt. det var som om de bare passede sammen perfekt i krop og sjæl. det var som magi.

//sorry det blev lidt kort ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   5/10/2013, 22:42

Kuuma kunne mærke på Lille Ulv at hun nød det, så han fortsatte med og tage hende dybt, kysse hende blidt og ømt, han så blidt på hende da hun knurredet let og nappedet ham i øreflippen som fik ham til at nappe kærligt i hende's kæbe parti, han så blidt på Lille Ulv da hun lukkedet øjnene og hende's stønnen varmedet ham, da han vidste hun nød ham, som gjorde ham glad, og bare fik ham til at gøre sit bedste for hende's nydelse, ved og kysse hende's kæbeparti, slikke hende's hals, og generalt bare blidt arbejde hende's krop igennem, han mærkede hende's krop reagere instinksivt så vel som kærlighed's fyldt og han lod sin krop fylde med sin Ulve mage's kærlighed så vel som han lod hende vide fuldt ud at de følelser var gengældt, han hørte på hende's vejrtræning at det kun var bedre, han nød osse hende's slanke hænder på han's ryg og han lod selv sin ene hånd studere hende's smukke krop, så vel som han's indre ulv forbinde med hende's indre ulv, ulve, som elskere, som mager, og han smiledet kærligt til hende imens han stødte op i hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   5/10/2013, 23:42

Violet mærkede hvordan han nappede hendes kæbeparti og slikkede hende på halsen. hvordan han forkældede hele hendes krop. det var vidunderligt. hun nød hvert et sekund af det og lod sig selv forkælde hans krop lige som ham. nappede hans øreflip, hans kæbe parti slikkede hans hals og knurrede kælent i hans øre. alle de dyriske agter der ville forgå under en ulve parring, forgik i deres samleje. hun stønnede af ren nydelse mod hans øre og nød hvordan han kærtegnede hendes krop. let lagde hun sine ben om hans hofter og klemte til som et tegn på det godt måtte være lidt hårde. hun nød hvordan han forkælede hende og gjorde alt for at give hende fuld nydelse. det betød så meget for hende han havde den tilgang til dette og at han havde den kærlighed til hende som han havde. det var bestemt også gengældt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   6/10/2013, 00:19

Kuuma nød at nappe i hende, så han fortsatte med og nappe i hende's hage og slikke hende på halsen, han lod blidt tungen løbe ned til hende's ene brystvorte hvor han roligt slikkedet og så begyndte at sutte på hende's brystvorte for at nyde den varme mælk da kom ud af hende, han mærkedet hende nappe i han's øreflip og slikke han's kæbe og hals, som fik ham til og knurre kælent tilbage, da han elskedet at hun gjorde det, og han slap roligt hende's bryst, med munden let fuldt af mælk som han slugte før han kyssede hende på munden, blidt, fuldt af kærlighed, han hamrede stadig op i Lille Ulv, under det hele, og han gjorde det bare mere da hun lagde sine ben om han's hofter, han mærke hende's klem og han kyssedet hende på munden som tegn på han forstod, så han begyndte at trænge lidt hårdere op i hende, så dybt han kunne med sit skaft, han lod dog blidt tungen glide over hende's kæbe, ned på halsen hvor han slikkedet blidt og ned på brystet igen hvor han begyndte at sutte mælk igen, men osse for at give Lille Ulv nydelse igennem han's sutteri, slikkeri, og han's parring af hende, han lod sit sind være åbent så hun ville kunne fornemme det mere dyriske i ham, men osse han's indre ulv's enorme kærlighed til sin elskedet smukke ulve mage, han lod dog hånden massere hende's muskler over alt, strække dem ud og rigtig forkæle hende's krop, med læberne om hende's brystvorte for at få mælk ud som han fik og han slugte roligt mælken, han vidste osse sin kærlighed var gengældt som kun gjorde ham mere og mere glad, som han's øjne udstråledet, ingen tegn på sindsyge eller galskab overhoved som da let plejer, kun en lysten, kærlighed's fyldt, varm varulv, da så sin elskedet smukke mage, som han elskedet højt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )   

hey, little wolf, and my little girl, how are you? ( Violet )
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Not so dead girl ~Allyson-Blair-Nicolas-Mikkel~
» the music boy and the music girl //Luciana//
» little girl Natsu
» A dirty little girl-Arwen
» Not the same girl - Geralt