IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   26/9/2013, 22:40

tid: 18,49
tøj: en halvlang sort læderfrakke et par sorte bukser og et par metal forstærkede læderstøvler
våben: to Gurkha knive (kukri) og to Beretta 92 speciallavet så de er ren stål, for ikke at rejne med et utal af kasteknive
omgivelser: før den store krig var det en park med en lejeplads i mitten, men et utal af sandstorme har forvandlet den til en stor sandkasse som folk forgæves havde prøvet at beplante, men som nu lå tomt hen

Dante sad ved en af de få tilbageværnde bænke, i hans hænder var en pakke med rådt kød, som han var ved at spise (som bloddæmon fortrækker han det blodigt) han vidste ikke hvilken slaks kød det var, det eneste han vidste om det var to ting det er frisk og at det ikke var menneskekød (det er alt for trævlet), han ville gætte på at det var gnaver
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 07:20

Tøj: Militær bukser, sorte læder støvler (går til anklen), rød hættetrøje.
Våben: to kasteknive, en håndpistol M9.

Phoenix gik roligt rundt med sin ene kastekniv. Hun var på vagt over for alt og alle, men en svag lugt af kød tiltrak hendes opmærksomhed... maven knurrede. Det var længe siden hun havde spist noget. så hun lod instinktet føre hende frem. Hendes øje spottede en ung mand. han sad roligt på en bænk og spiste det rå kød. "Hvis jeg går der ud er jeg sikker på, at jeg ikke kommer tilbage.
i skjul bag en bygning sigtede hun med sin kniv på ham og kastede den. Kniven kniven ramte ham ikke, men satte sig godt fast i bænken et stykke fra ham. "Grrr!" knurrede hun svagt og sukkede. Hvis han havde set kniven ville han snart være væk... og det samme med hendes mad...

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 09:14

Dante først blev overrasket af kniven, men så smilede han han gik over til kniven tog den op og vejede dens balance og råbte højt ''til den person der kaster knive efter mig lad mig give dig et råd om knive, hvis du kaster dem og rammer ved siden af har du lige givet din modstander et nyt våben og det har aldrig været en god ide, og selv hvis du rammer er det sjældent dødeligt, et stik er meget mere effiktivt''
han stod med kniven i hånden og balanserede kniven, så den havde spissen mod hans finger, han håbede af personen ville prøve en gang til, men denne gang ville han være klar
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 10:48

Hun kunne se han tog fat i kniven der havde sat sig fast i bænken. "hvordan kan keg vide om du ikke barer kaster kniven efter mig når du finder ud af hvor jeg er?" spurgte hun højt, mens hun bevægede sig så hun ikke var til at finde. "men hvis jeg nu ramer med noget andet end en kniv, hvad ville der så ske?" et mindre lumsk smil om sin mund da hun ladede sin M9. Hun var klar på det værste der kunne ske.
Langsomt kunne hun se ham stå med siden til, hun sigtede og skulle til at affyre. Men inden skulle hun lige trække vejret ind, ved en lettere støvet bygning og et kraftigt nys kom fra hendes skjul. "fandens også." hun så på ham og afventede han næste bevægelse, men skulle hun lytte til ham og kaste den næste kniv? Eller af fyrre en kugle mod ham? Så mange ubesvaret spørgsmål... Hvad skulle hun dog vælge?
Hendes mave knurrede og hun tog sig instinktivt til hendes mave for at berolige den, men til hvilken nytte, den knurrede bare videre.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 14:56

Dante trak stille sin pistol og holdt den skjuldt under sin frakke, mens han pegede mod stædet hvor nyset var kommet fra
Personen der havde angrebet ham var en pige og nu vidste han hvor hun var ''hvis du vælger at angribe mig så håber jeg for din skyld at der kun skal en kugle til ellers vil du være død inden overhovedt opdager det'' tonen i hans stæmme var venlig, men der var en kold undertone, som sagde at han ikke lavde sjov, han var død aldvorlig
Dan valdte at give sin angriber en chance for enteten at fuldføre andgræbet eller give op og forklare sig
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 15:09

Da han begyndte at snakke til hende kunne hun svagt høre et klik fra en pistol. "Og hvis jeg nu rammer, men ikke når at komme væk hvad sker der så?" spurgte hun kækt. "Og hvordan kan du tro på at jeg vil være død før jeg selv opdager det?" Spurgte hun langsomt og flyttede sig fra det sted hvor hun havde nyst.
hurtigt og lyd løst, løb hun gennem bygningerne, som hun brugt som skjul. Hvis han skulle ramme hende, skulle det først være gennem mure og andre ting.
Efter et kort stykke tid havde hun fundet sin nye plads, sigtede hun igen og lagde and til et skud. Denne gang ville hun ramme ham. 'slap af Phoenix og ram ham, det er ikke så svært... vendt han spiste kød, der var blod på.... er han en del af koblet? hvis jeg skyder ham, for jeg en omgang af Kuuma og de andre.... du skal ikke skyde ham, med mindre han skyder først... eller gør klar til et angreb.' hun tænkte på alt det Kuuma havde sagt til hende, men ham her var anderledes.
'Han sagde noget om at man kunne komme længere med et stik end et kast, han ved noget om knive... kan jeg stole på ham eller er det, det dummeste jeg kan gøre.'
hun holdte stadig pistolen i et stramt greb og skubbede tankerne fra sig.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 19:27

Hun prøvede at bevæge sig rundt ''hvis du angriber mig vil du dø, men jeg vil gærne vide hvorfor du angriber mig, har jeg gjordt dig noget, hvorfor vil du risikere dit liv ver at prøve at dræbe mig'' han smillede, ventede han.
han forvandlede sig til sin dæmonform, da det tykkere skind og muskler vil gøre det svære for en lavkaliber kugle, men det var ligesåmeget for at vise hvad han er det er de færeste der vil andgribe en 2 meter høj blodrød dæmon, uden at tænke sig om en enkel gang og der efter sagde ''jeg gæntager hvad jeg sagde ikke at jeg ikke ville dræbe dig hvis du ikke andgriber mig så kom frem og fortæld hvorfor du andgreb mig''
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   27/9/2013, 19:58

hun lukkede øjnene og sigtede igen, men der hvor manden havde stået før, var nu en høj, rød dæmon. "hmm...." hun lagde hovedet på skrå. Han var næsten 2 meter cirka. en smule mindre end Kuuma... men ham her var en dæmon... ikke et normalt offer, så hun sikrede pistolen og lagde den i hendes bælt.
"Tror ikke jeg angriber dig, alligevel..." hun så koldt på ham med sine røde øjne og smilede tomt til ham, fra sit skjulested, men efter hånden tog hun mod til sig og rejste sig op. På vejen hen i mod ham sagde hun kækt: "Okay fister, hvis jeg ikke angriber dig, vil du så ikke være venlig at skifte til menneskeform. jeg føler mig en smule udsat, med en dæmon."
Hun rettede sig op, han var kun omkring 25 cm højere end hende, men den røde farve skreg fare. Så hun droppede bare at angribe ham uden videre, men hvorfor? hun plejede aldrig at give op, var det noget skjult bag hendes tomme smil og kolde øjne?

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)   

[Uafsluttet] A knive is a part of your body (Dante og Phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1