IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   29/9/2013, 00:49

tid:19,06
omgivelser: det er en gade i Vegas som alle de andre
påklædning: som på billedet
våben: hendes railgun

13 gik i mitten af gaden, hun havde ladet mærke til at der var en hel del bandte medlæmmer, og de fleste andre mennesker var bange for at se dem i øjende, lige som at gangsterne gik en stor bue uden om hende, nok fordi at hun linnede en komplædt psyko, det havde overhoved ikke noget at gøre med at hun havde ræstet den sidste der havde prøvet at røve hende
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   29/9/2013, 21:24

Tøj: En rød hættetrøje, militær bukser og militær støvler.

Pulsen dunkede højt i hendes øre. Hun kunne ikke få luften ned i lungerne. Der var små sorte pletter for hendes øjne. Der var snak over alt, men hun lyttede ikke, kun de tunge tramp fra store støvler nåede hele vejen ind i hendes øregange. "Du slipper ikke denne gang!" lød et højt vredt råb og hvis hun havde haft luft var der blevet råbt tilbage til ham, men det var der ikke.
Hun kiggede bagud og hamrede ind i en kvinde. Sammenstødet var så hårdt at hun slog dem begge omkuld.
Phoenix landede halvt på og halvt ved siden af hende. "Hov." gispede hun hurtigt og kom på benene. "Undskyld!" hurtigt trak hun hendes pistol og sigtede, men inden hun fik trykkede på af trækkeren blev hun taklet bag fra af en stor og vred mand. "Din lille IDIOT!" Han skulle til at slå hende, men fik ikke chancen for det før hun gav han et knæ i skridtet. "Jeg gjorde min arbejde!" hun kom på benene kun for at blive taklet og holdt nede på jorden af de to mænd der havde jagtet hende den sidste tid. "Er der noget du vil sige inden det her er forbi?" spurgte ham, so havde fået et knæ i skridtet.
En masse tanker løb gennem hendes hoved, men hvad skulle hun sige? En eller anden hjælp mig? eller kvinde jeg taklede, undskyld og vil du ikke lige hjælpe mig? Nej det skulle hun ikke sige, hun lukkede øjnene og sukkede tungt og gjorde sig klar på at dø.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   29/9/2013, 21:48

13 blev så overrasket da hun fik et pludseligt dunk i rykken at hun faldt, hun var rassende hvem var det der havde et døds ønske, dette var de tanker der løb gennem hendes hoved mens hun langsomt rejste sig, men disse tanker blev afbrudt da hun så den forsvarsløse, lille pige blive mishandlet af to store mænd, det var nok til at drive hendes raseri hen mod dem, da det bragte minder hun helst ville glæmme, frem til overfladen.
Mændene konsentrærede sig om pigen, så de så hende ikke, hun græb fat i de to mænds halse og sandte 2000 volt gennem dem være, hun vidste at det ikke var dødeligt, men bare holdt dem lammet i konstant smærte, da hun ville have dem til at lide, deres kroppe rystede deres hår røg en smugle ''hvordan er det at være forsvarsløs, var''
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   30/9/2013, 07:39

Imens kvinden holdte fat i de to mænd, kiggede hun nysgerrigt på. Hendes tanker var kun og denne kvinde. "Wow." sagde hun langsomt, men glemte at holde paraderne oppe, så hun fik et orden ligt slag i hovedet.
"AV FOR HELVEDE!" Råbte hun og kom på benene så hun nu stod over for manden. "Det skulle du ikke have gjort." et lille ondt smil listede sig frem på hendes læber. "Gør dig klar til at dø." hun hævede pistolen og satte den for hans panden. "Du mærker kun et lille prik også kan du ikke mærke noget længer." hun talte til tre og af fyrrede.
Manden faldt tungt ned på jorden forandhende. Hun tørrede sig under næsen. Da hun kiggede på sin hånd kunne hun se den røde linje af blod. "Han slog sq hårdt." hun tog hænderne op til hovedet og så på kvinden der stadig holdte om de to mænd. "Hvordan kan jeg være så heldig?" hun smilede skævt til hende og låste pistolen fast i hendes bælte. "undskyld jeg taklede dig og tak for hjælpen." Hendes stemme var ikke helt sikker i det, da hun kom i tanke om at hun jo hamrede ind i hende og væltede hende omkuld. De to fyre havde jo overfaldet Phoenix... hvad ville hun ikke gøre mod hende... Langsomt trak hun sig tilbage.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   1/10/2013, 00:12

mandene var bevistløse på nuværende tidspungt, så hun smed dem på jorden, som de lå der sparkede hun sin hæl ned i nakken på dem, helt sikkert dødeligt, og hun havde brugt en hel del energi, så nu var hun sulten, 13 vændte sig mod pigen, hun havde helt glæmt at hun havde løbet ind i hende.
13 smilede vænligt, hun var en vanvitig og nådeløs morder, men hun var ikke lige i humør til at skramme pigen til døde, det kunne hendes udseene sagtens klare ''er du ok, hvad ville de med dig'' hendes stæmme lød prøvende, som om hun sagde noget mærkeligt det med at være vænlig var ikke noget hun havde meget erfaring (hvis hun overhovedt havde nogen) men hun gjorde sit bedste
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   1/10/2013, 07:24

Imens Phoenix så på at kvinden sparkede et dødsstød i nakken kneb hun øjnene sammen. Hun kunne ikke lide at har var her, udsat for om verden, alt og alle kunne ramme hende. Hvis de skulle snakke, skulle det ikke være her.
"Hvis du vil vide noget, skal jeg bruge et navn og vide at du ikke gør det samme ved mig." hun lagde armene overkors og løftede øjenbrynene og smilede kækt til hende. Hvis hun skulle dø, skulle det være mindeværdigt.
Uden at forvendte et svar vendte hun rundt på hælen og gik over i mod den nærmeste bar. Hun satte sig på en stol og bad om 2 drinks. Hun skævede rundt i lokalet og prøvede at få et overblik over hvem der var her. Hun kendte ingen her, men nogle få så bekendte ud. Igen vendte hun opmærksomheden mod hendes drink og drak en smule af den, men den smagte underligt. Hun snakkede med bartenderen og fik en ny.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   1/10/2013, 19:09

13 smilede og grinede ''der vil vi have et problem, for jeg har indet navn, så jeg kan ikke give dig det'' men bludselig kunne hun mærke hendes krafter forsvinde, hun havde brugt for meget energi, hun måtte virkelig lære at holde igen, men det måtte hun bekymre sig om senere, nu måtte hun have nogle kalorier, det skulle gå hurtigt inden hun besvimede, den mest energi holdige supstans i nærheden var alkohol.
hun vaklede ind i baren og sagde ''en flaske whiskey og det skal være hurtigt'' hun smed bare nogle penge, hun vidste at det var alt for meget, men hun havde ikke tid til at tælle dem, bartænteren kom med en stor flaske (1 liter) whiskey, som hun bundede med det samme, hendes muterede stofskifte som kunne lave elektrisitet gjorde hende også resistent over for alkohol, men hun blev stadig en lille smugle fuld af at drikke en liter whiskey på 30 sekunder
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   1/10/2013, 19:34

Da Kvinden kom ind og drak en liter alkohol. Tabte Phoenix underkæben. "Hvad i!" hun stirrede på hende og kneb øjnene sammen. Hurtigt snusede hun og kunne mærke den underlige lugt af en banding. "Du er en mutant." konstaterede hun og løftede øjenbrynet.
"Okay, du har ikke noget navn... du er mutant og du giver stød.... Hvad bliver du kaldt?" hun bestilte en ny drink til hende og lagde hovedet på skrå.
Noget af Phoenix's hvide hår var gledet ud af hendes hestehale, lige nu lignede hun nok bare en forvirret og meget om tumledet teenager der var på det forkerte sted med de forkerte mennesker. langsomt blev baren fyldt og nogle mænd kom ind på baren med højrystet stemmer. "Hvor er den snot hvalp?!" hun nåede ikke at dukke sig før de fik øje på hende. "Hmm... tror jeg smutter. Hyggeligt at møde dig." hun nikkede og sprang hen over bardisken. "Efter hende!" Hendes ben var varmet godt op, de førte hende ud bag ved og hamrede i mod en dør som åbnende uden at protestere. Ude i bag gården lå der et par væltede skralde spande. "Pis!" men hendes øjne faldt over en mur som nok var til at klatre over hvis der var tilløb til.
Hurtigt løb hun hen i mod muren satte af og kom halvt op hvor efter hun kravlede det sidste stykke. "Der!" 2 ud af de 3 mænd kom ud af den lille dør. Var den sidste mand inde ved Kvinden eller var han gået om bag bygningen? hun havde ikke tid til at tænke på det. adræt hoppede hun ned på den anden side og hørte 2 skud i hendes retning. "Forhelvede da." Hun ledte efter sin pistol og kunne ikke finden den. "Sig ikke at jeg har efterladt den inde i baren eller har tabt den..." hun sukkede tungt og satte i løb i mod baren hvor hun var før.

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   1/10/2013, 19:59

et brag lød da 13 affyrede sin railgun (da kuglen brød lydmuren ikke af en krut-eksplotion) hun havde skudt efter den ene af mændene, men alkoholen gjorde det der med at ramme ret svært, men kuglen borede sig dybt ind i murden(den lavet af ren stål og farten kuglen kom med var mach 7, det er 7 gange lydens hastighed) og kom ud gennem den anden side af murden, hvis man bliver ramt af et af de skud ville man dø, så var det lige meget hvad armor man havde på
det afledte mændenes obmærksomhed ''vil i virkelig have at det går jer ligesom jeres vænder der likker der ude på gaden med brækkede nakker, for det er hvad der sker når man pisser mig af og det er i igang med lige nu'' om det var den ekstræmt kraftige pistol hun havde eller hendes udseene der skramte dem, stoppede de inden hun skød igenog rekte hænderne op
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   1/10/2013, 20:19

hun hørte et brag inde fra baren og nærmede sig døren og så ind igennem den. kvinden havde af fyrret et kraftigt våben men havde ikke ramt ham den sidste som stod der. "Sigt og ram... vendt hun har drukket... seriøst..." hun tog sin hånd op til hendes hoved og så sin pistol ligge på vejen og det samme med hendes bælte. det måtte være gået op da hun spændte pistolen fast...
Hurtigt fik hun hentet bæltet og trak hendes pistol. Sigtede og skød manden i baghovedet.
de to andre mænd havde fået flyttet deres røv og var kommet over muren. "Det var i længe om drenge." hun smilede kækt og affyrede 2 skud og bække mænd faldt. "Så var der nogle svin mindre i verden." grinede hun tom og gik hen over kroppen på den ene mand. "God folkens showet er forbi, fortsæt hvad i havde gang i." hun vinkede folk væk og satte sig ved den stol som hun sad på før. "Godt, jeg fik ikke fat i hvad jeg skulle kalde dig."

Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   6/10/2013, 17:57

13 var ved at være træt af at folk ikke kunne fatte at hun havde et navn, det var højest sandsyndeligt alkoholen, som talte men hun var meget rasende, og sagde med en stemme som lød meget frustreret ''jeg har intet navn, er det så svært at forstå, at det skal siges mere end en gang'' i sin fuldskab kom hun til at pege railgunen mod pigen.
men så forstod hun hvad pigen spurte og hun fjernede sin pistol ''men jeg er blevet kaldt 13 hele mit liv''

//sorry for kort indlæg//
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   6/10/2013, 20:03

Hun så på Kvinden og ventede toldmodigt på at hun svarede, men da kvinden pegede sit våben mod hende blev hun hård, hvad bildte hun sig ind! Hendes vrede lå under overfladen og ulmmede. Men hvad skulle hun gøre ved det?
da hun hørte hvad hun skulle kalde hende smilede hun skævt. "Fint 13. Tak. 2 drinks, den ene med så meget alkohol som overhovedet muligt og den anden... midt i mellem." hun smed nogle penge på disken og kiggede nærmere på kvinden. hun var meget anderledes. Phoenix havde tænkt over et spørgsmål som undrede hende. "Undskyld jeg spørger, men hvordan er det lige du er blevet en mutant? er du født som et eller er det blevet udviklet?"
da drinksne kom på bordet nikkede Phoenix til 13 for at hun skulle sætte sig ned ved siden af hende. "hmm... glemte vist at fortælle hvem jeg er. Mit navn er Phoenix og de fyre der jagter mig lige pt. er nogen som jeg arbejde for også... tja... jeg fik dem sku nok til at indse noget." et kækt smil havnede på hendes læber, hun havde haft det sjovt.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)   

[Uafsluttet] Attack a girl, fight a bitch (Subject-13 og phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Not so dead girl ~Allyson-Blair-Nicolas-Mikkel~
» the music boy and the music girl //Luciana//
» little girl Natsu
» A dirty little girl-Arwen
» Not the same girl - Geralt