IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

what the hell a trap house?(Nochi)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4407

IndlægEmne: what the hell a trap house?(Nochi)   6/10/2013, 22:00

Tid: dag
Sted: Las Vegas
Omgivelser: traps og zombier
Vejr: okay nok

Hvorfor fanden var det lige, jeg er taget tilbage her til?
Det var det spørgsmål Dust stillede sig selv, lige inden han kom i tanker om hvorfor, det var nemlig på grund af hans store forkærlighed, for at omgive sig med kaotiske og farlige situationer, der havde gjort at han endnu engang hoppede fra hustag til hustag, mens han nød at se alle zombierne der lappede rundt i gaderne, og fulgte deres naturlige men unødvendige lyst til at æde levende væsner. Dust havde engang nær studeret zombier, han havde engang fået en læge til at pille en zombie fra hinanden, og selv da de ikke havde nogen indvolde, og manglede største delen af dens ydre, havde zombien stadig lyst til st angribe andre væsner, og forsøge at æde dem, selvom de ikke havde brug for det.
Mens han hoppede fra tag til tag, fik Dust øje på et bygnings kompleks der var bygget som et højhus, og af en eller anden uforklarlig grund, fik han lyst til at hoppe ind i bygningen, da han ved sine tilnærmelser kunne mærke tilstedeværelsen, af et levende væsen derinde. Følelsen af væsnets aura var måske lille lige nu, fordi der var en afstand mellem dem, men Dust var sikker på at der var nogen derinde, så han ville derind og finde ham eller hende, sikkert for at finde ud af hvorfor væsnet var i live endnu. Han vidste det ikke var en zombie, for hvis det var en zombie, ville væsnet ikke have nogen aura overhoved, så det måtte jo logisk nok være et rigtigt væsen, for selv vampyrer havde aura og derfor accepterede Dust dem, som halvvejs levende væsner halvvejs døde væsner, altså en slags mellemting.
Men altså Dust satte næsen efter bygningen, og da han nåede det sidste hustag før bygningen, kiggede han direkte mod et vindue oppe ved toppen, og brugte sit sand til at give hans hop ekstra kræft, så han fløj gennem luften op mod et vindue, der sad lidt lavere end det Dust sigtede efter. Han samlede arme og ben foran sig, så han beskyttede sit korpus idet han smadrede gennem ruden, og ham landede sikkert på gulvet, med bøjede knæ og hænderne mod gulvet, som var han en firbenet edderkop. Langsomt trak Dust Kubikiribocho(se forklaring i profil) som sad på hans ryg, og rettede sig op for at gå længere ind i bygningen. Det andet sværd han bar på ryggen, var hans yndlings sværd Samehada(også i profilen) som var lidt ligesom en følgessvend for Dust, da sværdet kunne hjælpe ham med at være iagttagende, når han befandt sig i farlige områder som Las Vegas, under den zombie epidemi han havde startet.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.

Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1668

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   13/10/2013, 00:03

Nochi havde gået rundt i Las Vegas i noget tid for at finde nogle af de gamle arkiver som log i byen. Han gik rundt i det tøj han altid havde på, et jakkeset, uden slips og med skjorten lidt åben i toppen samt jakken som er helt åben som en blazer. Han have ikke noget specielt med ud over en lille bog som han gik rundt og skrev ting ned i.

Nu var han fanget i byen på grund af Zombie epidemien. Eller måske ikke fanget. Fordi for det meste ignorerede de ham. Men på grund af der stadig er noget varme i hans krop, vil de nogen gange angribe ham. Men det er ikke altid. Men han havde ikke travlt, så gik rund for sig selv iblandt de tomme rum, og zombierne på gaderne. Han ledte og undersøgt mange huse, men fandt intet.

Men endelig efter 2 ugers søgning fandt han endelig et spor. En person som havde skrevet i en dagbog at hun havde været på politistationen. Og lige ved den note havde hun skrevet adressen. Så var det nemt at finde. Det han fandt var noget der tidligere havde været en politistation. En station med et fængsel i kælderen. Dog havde det ikke officielt været i brug siden 2 verdenskrig. Eller det var det han havde læst sig til. Bygningen var delt i 2 dele. En gammel og en ny. Den gamle var kun 6 etager høj og den anden var langt over. Så høj at Nochi ikke gad at tælle dem. Den gamle del var blevet brugt som politistation. Men han vidste ikke med den anden. Det havde han ikke undersøgt.

Her havde de Nogle papir som Nochi kunne bruge. De havde både kort over byen og mange af husene, men også et persons register. Så her burde han kunne finde noget om hans familie. Hvis de havde levet i byen. Hvis de overhoved levede på det tidspunkt.

Han havde sat sig ind på det store kontor hvor politichefen normalt sad, fordi der var mest plads. Og det log i midten af bygningen. Og der var flere nødudgange lige ved det rum. Plus så så det ud til at lige i dette rum var alt glasset lavet af skudsikkert glas.

Hele rummet var fyldt med papir og mapper. De log i bunker og stabler rund omkring i rummet. Her sad han kun med lyset fra solen og læste. Han sad og studerede nogle kort over byen. Samt sad han med en mappe som indeholdte information om bygningerne før den store krig.

Nochi tog en pause fra at læse og stilede sig ved vinduet, og så ned på de mange zombier nede på gaden. Han stod og betragtede dem, og deres endeløse jagt på mad.

Han hørte svagt at en rude blev smedret et andet sted. Måske i den anden bygning? eller måske var det i denne bygning? Han vidste ikke helt hvad det var men tog sig ikke af det. Det kunne jo bare være en zombie der ødelagde noget glas eller ligne.

Han satte sig til at arbejde kort efter igen.
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   13/10/2013, 01:10

Der var helt stille på den etage han befandt sig på, udover den næsten lydløse lyd af de skridt Dust tog, henover glasskårende som han havde skabt, da han havde smadret sig gennem vinduet. Selvom Dust havde udviklet sin egen måde, hvorpå han kunne snyde zombierne til at tro, at han ikke var et levende væsen, brugte han den ikke lige nu, da han hellere ville bruge sin opmærksomhed på at finde det væsen, som han kunne sanse i denne bygning. Med et virkede Samehada urolig, ja nærmest blodtørstig da sværdet lavede sine underlige lyde, der var dens måde at snakke på, da sværdet der var et levende haj sværd, som kunne mærke og æde chakra/energi, mærkede en stærk centrering af energi, der befandt sig en sjat etager under dem.

Dust kunne mærke at det var cirka det samme sted, som den fremmede aura befandt sig, så han klappede Samehada beroligende på det tildækkede blad, hvilket fik sværdet til at falde mere til ro igen, så det ikke larmede så meget, mens han bevægede sig videre gennem denne etage, for at finde et sted han kunne bruge, til at søge nedad. Han gik ud fra at elevatoren måske ville være ude af drift, og han ville alligevel ikke bruge den, da den trossalt lavede bemærkelsesværdige lyde, der kunne afsløre hans tilstedeværelse, så han fortsatte sin søgen til han fandt trapperne, som han brugte til at komme videre af.
Han gik med rolige skridt ned af trappen, og var hele tiden på vagt i tilfælde af, at uventede modstand skulle dukke op, ved at holde det store skarpretter sværd oppe og parat til et hurtigt og præcist sving, men indtil videre skete der ingenting, der var foruroligende stille i denne bygning, og det gik Dust rimelig meget på, at der ikke virkede til at zombierne var brudt ind her, i deres søgen efter levende væsner de kunne spise. Da han nåede til den rigtige etage, kunne han mærke den fremmede aura i en vandret retning, i forhold til hans egen placering, så han skubbede lydløst døren op, og spejdede rundt på etagen, indtil hans øjne faldt på en vampyr, der sad placeret midt i lokalet.

"Hey du der, hvem pokker er du?" spurgte han roligt, med en stemme der var komplet følelses forladt, lige som de blodrøde pupiller han rettede mod Nochi, mens Dust gik hen mod ham "Hvad sidder du egentlig og laver her, i denne zombie inficerede by? Burde du ikke have bedre ting at tage dig til, end at gennemsøge bygninger?" han havde Kobikiribocho klar, i tilfælde af at vampyren fik lyst til at angribe ham, mens han tog en cigar som han satte i mundvigen, og futtede op under med en zippo lighter. Samehada blev pludselig ophidset igen, af at være så tæt på Nochi, og Dust så kort på sværdet mens han lagde en hånd på det, hvilket plejede at være måden han kontrollerede det på, før han så på Nochi igen.
"Du ophidser mit sværd! Hvorfor ophidser du mit sværd?" spurgte han roligt, med en anelse mistroiskhed i stemmen "Er du fyldt med energi eller såd..." han stoppede midt i en sætning, da Samehada lavede nogle lyde som han forstod, og som fik Dust til at tænke "Hmm Samehada er vist ret vild efter din chakra!" sagde han roligt.

Nochi
Leder.
Leder.

Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   13/10/2013, 17:09

Nochi hørte svagt at døren gik op, han kiggede ikke men så ud af øjenkrogen at den skikkelse kom ind. Skikkelsen spurte efter hans navn og han svarede hurtigt. "Nochi"

Nochi var igang med at undersøge de sidste personer i den bog han var igang med. Rundt om Nochi log der bunker af papir, mappe og bøger. Man kunne tydeligt se at han havde været igang i noget tid. På boet var det nogle kort som han brugte til at finde bygninger med. Han havde markeret denne bygning og nogle andre, med en rød tus.

Det vidste sig at være en mand der kom ind til ham. Men de reagerede han ikke på. Han blev ved med at arbejde, fordi han var næsten færdig. Men manden spurte ind til hvad han lavede og Nochi pegede hen mod en a bunkerne hvor der log en bog øverst hvor der stod "Persons Ragister A-A del 1-8" Og resten af bøgerne log rundt omkring på gulvet eller i nogle af bunkerne.

Manden tændte en cigar, og der kiggede Nochi kort op på ham. Her lagde Nochi mærke til at han havde nogle sværd med sig. Men det betød ikke så meget, da normale sværd ikke kunne rør ham. Men da manden sagde at hans sværd var ophidset på grund af ham. Fik manden Nochis fylde opmærksomhed. Han lukkede bogen, hvor han lige havde lavet et æseløre i bogen inden. Og lagde den fra sig. Nu sad han lænd tilbage i lændestolen og så på manden med sin blå øjne.

Inden Nochi nået at sige noget sagde manden at hans sværd var ret vild med ham. Hvilket gjorde ham klart utilpas. Da han lige havde spurt om han var fyld af energi. Men igen havde han ikke nået at svare. Nochi sad og så på manden med sin cigar, og overvejet situationen.

"Hmm du fik vidst ikke nævnt dit navn" Sagde han med et skævt smil på læben.

"Men jeg, som du nok har set, er i gang med at finde steder hvor bestemte personer har levet i byen før krigen. Storbyer som denne har mange hemmeligheder. Det handler bare om at finde dem. Eller nogle spor som leder til dem." Sagde han med et smil på læben, da han prøvede at være venlig. Men så skiftede han tone.

"Hvad ved du om min energi, hvordan kan du vide at jeg har energi i mig?!" Sagde han irriteret, og så på ham med et lidt vredt ansigtudtryk. Og lagde armene over kors. Imens han stigerede på ham med hans blå øjne på ham.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   13/10/2013, 20:06

Dust så kort på det Nochi pegede på, og kunne hurtigt regne ud, at han gennemsøgte informationer om byens tidligere beboere. Ikke lige just noget Dust interesserede sig for, han var ikke den type der havde brug for fortidens minder af nogen årsag, medmindre den viden kunne føre til noget, men det var utroligt sjældent at dette var tilfældet, så derfor viste Dust ufatteligt sjældent den form for interesse. Af den årsag var Dust ikke interesseret i, hvad det var for nogle interesser Nochi havde i denne viden, eller hvad det var han ville finde ud af, selvom et enkelt hvorfor nok kunne snige sig frem, bare for lige overordnet at finde ud af, hvorfor han søgte den viden.
"Hmm Nochi siger du?" sagde han tænkende, og pustede en gang cigar røg ud "Af hvilken årsag kan det være, at en sjælden art som dig gennemsøger fortiden? Du ligner ikke lige just typen, der har nogen grund til at leve i fortiden, så hvor kommer din interesse fra?" hans blodrøde pupiller nærmest borede sig ind i Nochis, selvom de halv lukkede øjenlåg indikerede et roligt blik, sammen med de tomme øjne.

"Dust 'dæmon sandet fra skyggerne'!" sagde han roligt og satte Kubikiribocho om i dens holder på hans ryg, før han roligt strøg Samehadas hvidtstofs tildækkede blad, mens de alligevel snakkede, da sværdet stadig lavede nogle uhyggelige lyde, og cirklede ret ophidset "Hmm så byens gamle beboere, er altså dit overordnede mål? Hvad er så dit primære mål med din søgen? Jeg går da ud fra, at du ikke bare søger for at søge, eller finde navne på fremmede som du kan sørge over!"
Et følelsesforladt smil, dannede sig på hans læber, da Nochi spurgte hvordan Dust kunne kende til den energi, som Samehada kunne mærke strømmede stærkt gennem hans krop, og som ophidsede hans sværd så meget. Dust havde haft Samehada i nogle århundrede nu, men aldrig havde han oplevet hans sværd reagere så hidsigt, på et andet væsens energi, han kunne mærke på Samehada at sværdet havde en utroligt stærk lyst, til at pumpe Nochi for energi, og bare guffe den i sig som var sværdet en lille dreng med en sød tand, og Nochi var en lækker pose fyldt med alt hans yndlings slik.

"Tjo jeg kan måske kun mærke andre væsners aura, og deres egnes aura hvilket jeg kun kan genkende, hvis jeg har mærket den evnes aura før, og som du nok ved er alle væsner fyldt med energi, eller chakra som det kaldes i nogle kredse, og det er jeg ikke særlig god til at mærke, eller sanse!" forklarede han roligt, og tog et hvæs på sin cigar før han fortsatte "Men min følgesvend Samehada her, han kan udelukket mærke andres energi, denne chakra som flyder gennem alle væsners kroppe, og gennem den tid jeg har haft ham, har jeg aldrig oplevet ham så ophgidset over nogen før! Ser du han æder andres chakra, og kan tømme andre væsner som var de batterier, og siden du ophidser ham så meget, må du jo være proppet med en speciel form for chakra, som han meget gerne vil æde! Men lad det nu ligge, jeg svinger ikke et sværd mod nogen, hvis det ikke er en fjende, og indtil videre udviser du ikke nogen fjendtlighed mod mig!"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   13/10/2013, 22:50

Nochi nikkede roligt da han hørte navnet. "Dust, syntes at jeg har hørt det navn før. Men kan ikke helt huske hvor eller hvorfor. Men det er hyggeligt at måde dem dust. Selv under disse lidt specielle omstændigheder." Sagde han imens han så ind i hans røde øjne.

Han svare ikke på hans første spørgsmål lige med det samme. Han sad og tænkte over svaret, over om han skulle svare.

Nochi blev forbløffet over at der stadig var våben med sådan en styrke i denne tid. Han begyndte at stirre på sværdet.

"Så du kan føle min energi var? Ha, ja jeg er nok ikke noget du har smagt før, jeg er fra lang før din tid. Utroligt at folk har lavet så mange våben på den måde. Du skulle tilfældigvis ikke kende navnet på din skaber?" Sagde Nochi til sværdet spørgerne.

Han forventede ikke et svar fra det, men måske fra dust. Men han vidste godt det måske var for meget at forlange. Siden sværdet kunne være over 10000 år gammelt uden problemer. Dog vidste han det ikke. Da han ikke havde nogen konkret information om sværdet.

Efterfølgende så han op på dust. Inden dust nåde at svare på noget begyndte Nochi at tale igen.

"Så du vil gerne vide hvorfor jeg søger byen igennem for infomation. Det kan jeg godt fortælle dig."
Han rejste sig op, og gik over til vinduet og så ud på gaderne.
"I en by som denne er der som jeg sagde før, er de altid fyldt med hemmeligheder i mange former og størrelser. Det handler bare om at finde dem der er interessante. Der har bordet meget rige og magtfulde personer i byer som denne. og det er de færreste som er helt ærlige omkring deres ting. Hvis man kan finde de steder hvor disser personer har bordet og undersøge deres huse og området omkring, er det stor mulighed for at finde mange interessante ting. Som våben, penge, biler og måske vigtigst af alt viden."

Han så over på dust igen. Helt afslappet sagde han "Jeg ved ikke helt om jeg burde fortælle dette... Men... Men det skader nok ikke." Sagde han med et lille smil imens han tog et lille blankt papir op.

"Jeg er ikke fra denne tid. Det er derfor dit sværd meget gerne vil have fat i mig. Jeg levede rigtigt for over 20000. I den royale familie af vampyrene på den tid. Men på grund af en krig som vampyrene var ved at tabe. Så min far ikke nogen anden valgmulighed end at gemme mig væk. Derfor log jeg i dvale indtil for under 2 år siden. Der brugte jeg de første år på at lære jeres sprog, lære om jeres verden og komme til kræfterne. Og nu bruger jeg tiden på at finde spor efter min familie. Hvis der altså er nogle spor tilbage. Men ellers tager det jeg finder på vejen til mig selv. Er dog næsten lige begyndt. Så har ikke fundet så meget i nu. Men tror jeg er godt på vej."

Han lagde det lille papir han tog tidligere, på boret. Nochi havde tegnet noget på det.
http://images.wikia.com/narutofanon/images/6/6c/Eternal_Mangekyo_Sharingan.png

Han gik over til stolen igen og satte sig. Og så op på Dust "Men hvorfor er du så her, jeg må indrømme at havde ikke regnet med at møde mange andre en zombier her."

Han sagde intet om papiret. Han afventede bare Dust reaktion.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   14/10/2013, 13:31

Dust havde en god ide om, hvor Nochi havde hørt hans navn fra, han stod trossalt næsten øverst, på verdenens dusørliste over forbrydere. Der var kun en der overgik ham hvad angik en dusørs størrelse, og det var en kvinde der overgik, selv de fleste væsners fantasi, hendes evne til at optage et våben og gøre det til en del af hendes krop, gjorde hende til en stor trussel hvis man stod overfor hende, men hvis Dust en dag skulle møde hende i kamp, ville den kamps eftervirkninger få jorden til at ryste.
"Faktisk blev Samehada og hans 6 andre søskende, ikke skabt her på jorden, de blev kun inspireret af jordens våben og natur, men deres første ejere var kendt under navnet De 7 Samuraier fra himlen, og myten siger at disse 7 første førere af sværdene, kom til jorden i starten af jordens eksistens, så Samehada har skam nok mærket nogen med lige så lækker energi som din før, men det er lang tid siden vi har mødt nogen, med særligt meget chakra i sig lige som dig!" sagde han roligt, og klappede let Samehada da dette sværd og dets andre søskende, var unikke sværd og hvis de alle kunne tale, lige som Samehada og man kunne forstå det de sagde, ville de sikkert kunne fortælle mange interessante historier, der omhandlede alt det de havde oplevet siden de kom til jorden, eller desideret set de mange årtusinder de havde levet, allerede fra starten af jordens eksistens, eller måske før det.

"Så det du siger er, at du ikke leder efter noget konkret i din søgen, men du håber bare på at du finder nogen, som du kan få noget godt ud af?" spurgte han tænkende, efter at have hørt på hans forklaring om, hvad det var han ledte efter "Det kan godt være jeg blot er en fremmed personlighed for dig, men hvorfor ikke gå mere målrettet efter ting, i stedet for at lege ping pong med muligheden om, at enten finder du noget eller også gør du ikke? En mere målrettet søgning kan give dig langt bedre resultater, end at finde en masse tilfældige væsner der engang levede, kaste en dart pil op i luften og gå efter den, hvis navn pilen rammer!" Dust var ikke lige just den type, der gjorde ting i håbet om at tilfældet til smilede ham, han foretrak at gå efter et mål og opnå det, på den mest effektive måde, det var ham muligt. Det var blandt andet på den måde, han havde gået hen og erhvervet sig titlen, som de 7 sværds mester ved at skaffe sig sværd samlingen, som Samehada og Kubikiribocho var en del af. Hans øjne havde kort fokuseret på Samehada, mens han mindedes hvordan han havde skaffet sig de sværd, men det var nærmest umuligt at se på ham hvad der foregik i hans hoved, det eneste hans kropssprog indikerede, var at han ikke fokuserede på Nochi i det korte øjeblik.

Ved lyden af Nochis stemme, der nævnte at han ikke vidste om han burde fortælle hvad han var, fik Dust til at se på ham igen, mens han pustede en røgsky ud fra hans cigar, og lyttede til den forklaring han kom med, om hvad han var for en, og hvordan han var havnet i denne tid. Det at han havde ligget i dvale, kunne forklare hvorfor hans aura, ikke føltes lige som andre vampures aura, da racen helt sikkert var anderledes den gang, end de var i nutidens verden. Men det faktum at han var anderledes end andre vampyre, var nøgle ordet i Dust'es opfattelse af hvem Nochi var, nu var det bare at finde ud af hvad hans evne var, for at regne ud hvad hans potentialer kunne være i kamp.

"Hmm mit sværd er egentlig ligeglad med, hvornår du kommer fra, han er kun interesseret i dig fordi du er fuld af energi, ikke så meget andet!" sagde han roligt, og lagde hovedet let på skrå "Men fortæl mig lige en gang, hvad er din evne egentlig, siden du har så meget energi?"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   14/10/2013, 18:11

"Ohh så du er så gammel, He, du holder dig godt må jeg sige" Sagde han med med et skævt smil på læben. Han så på svæedet og betragtede dens tilstedeværelse. Det er ikke tit man ser så gamle sværd!

"Det kunne jeg ikke vide. Men jeg må da sige at det må være nogle fine sværd siden de er så gamle. Og hvis alderen passer, så har de set mange som mig." Sagde han forstående, For hvis sværdet havde levet på hans tid, så havde den set masser af folk ligsom ham. For dengang var det ikke unormalt er være fyldt med energi. Det var ikke unormalt at møde en tilfældig stærk person på gaden. Og med nogle af de stærke personer som havde levet igennem tiden, så var det klart at den havde set noget ligne før.

Nochi så forvirret på Dust.
"Både ja og nej. Jeg leder efter noget bedstemt med jeg bliver nød til at lede meget generelt indtil jeg finder noget jeg kan bruge. Så altså problemet er at jeg ikke har noget at gå efter. Der er derfor jeg søger meget generelt. For at finde noget som kan føre mig målrettet mod det. For jeg søger blandt andet efter tegn efter min familie. Tegn på at der er nogen af deres efterkommere der har overlevet. Det papir jeg lagde på bordet tidligere var et billied af min families logo. Et billede jeg ikke ved om de stadig bruger eller brugte. Men det er det jeg leder efter. Noget hvor det er på. For så er der en god chance for at det har noget med min familie at gøre." Sagde han og peget igen på det lille stykke papir. For det kunne være Dust have set noget ligne, siden han havde været der en del længere end hamselv.

"Grunden til det sværd kan godt lide mig er fordi jeg er gammel, fra en anden tid. En vampyr bliver stærkere med årene. Så derfor er min sjæl, min energi vokset meget. Men mig krop er ikke blevet stærkere. Derfor kan jeg ikke bruge den energi på samme måde som en anden vampyr på samme aldre ville kunne.
Men.. Så er der det faktum, at jeg kommer fra den Royale familie. Vi var meget anderledes end de andre vampyrer. På grund af vores medfødte evner. Vi havde evnen til at styre blod, styre det efter vores egen vilje. Vi havde også even til at bruge telekinese. Men den har jeg mistet på grund af min lange dvale.. Eller ikke mistet men det er langt fra så stærk nu som den var engang. Alt dette førte til at jeg har en meget stærk og kraftfulde aura."
Man kunne høre hans stolhed i stemmen da han fortalte om sin familie, og deres evner.

"Nu skal de se." Sagde Nochi lige inden han sendte lidt blod ud fra under hans ærme. Det kom et par liter blod ud nogen speciel form for energi i sig. Det flød let rundt foran dem. Da Nochi var færdig med at vise evnen frem sendte han det tllbage i hans egen krop igen. Det føj ind under ærmet og forsvandt.

"Det var det? Hvad syntes de?"
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   16/10/2013, 21:35

Dust rettede sit blik mod Samehada, da sværdet fortalte at det sikkert nok havde været hoved årsagen til, at nogle af Nochis royale familie medlemmer var blevet dræbt, da sværdet trods alt åd chakra og kunne dele det med sin ejer. Dog blev det sagt på sværdets eget sprog, og for en hver anden betød det sprog overhoved ikke en skid, det lød bare som nogle underlige lyde, men for sværdets ejer var det intet problem at forstå, hvad det var sværdet sagde så i det her tilfælde, forstod Dust udmærket godt hvad Samehada sagde.
Da Nochi forklarede hvad det egentlig var han søgte, fik han Dust'es opmærksomhed igen, en røgsky forlod hans lunger mens han lyttede til hvad han sagde, og for en kort stund kiggede han på Nochis familie mærke, før han smed stumpen af sin cigar på gulvet, og slukkede den ved at træde på den til den var gået helt ud. Mærket fik ham til at tænke på noget, han havde set det før engang men det var lang tid siden, så det gik ikke op for ham lige med det samme. Hvor pokker var det han havde set det mærke henne? Han vidste han havde set det engang, men det var først da Samehada sagde noget, hans kom i tanker om hvor det var han havde set det henne.

"Nåå ja for helvede du har ret Samehada, det mærke så vi sku da på ham taberen, der spillede totalt højrøvet med sit arve sværd, som han hævdede havde været i hans familie, igemnem op til flere generationer, men var som en totalt spade med en skarp smørrekniv!" sagde han roligt og tog papiret op for at se nærmere på det, med et tænkende blik, i hans ellers følelses forladte øjne "Jo det er sku det mærke, han havde på skærftet rundt om livet! Jeg gemte faktisk liget for at nær studere det, så jeg har vist hans tøj og sværd gemt af vejen på mit fryse lager, hvor jeg opbevare de mindre vigtige lig, så hvis du er interesseret kan vi nok godt finde ham frem igen! Det godt nok nogle år siden jeg havde fat i hans lig, men han er i forholdsvis god stand, trods den overhaling jeg gav ham!" hans sværd lavede en gnækkende, nærmest grine lignende lyd ved tanken om, hvad det var de gjorde ved ham dengang.

I det øjeblik Nochi fremviste sin evne, gik Samehada grassat og ville angribe Nochi, sværdet ændrede form så spidsen blev større og bredere, så en mund kunne dannes for enden, og det hvide stof blev flækket af dens savtakkede overflade, før det frigjorde sig fra holderen på Dust'es ryg, og kravlede rundt om ham for at svinge sig mod blodet Nochi styrede. Sværdet blev dog stoppet midt i luften, da Dust greb fat om skaftet med en rolig og ubesværet bevægelse, og holdt det genstridige sværd tilbage, så det ikke kunne angribe. Dog var det lige tæt nok på blodet, til at suge noget af Nochis energi ud af det, før han fjernede det igen, og Dust svang det op på skulderen, mens han så på Nochi.

"Den teknik minder mig meget om en kamp teknik, der hedder blood mamba, en teknik jeg stiftede bekendtskab med, da jeg blev bortført igennem en rum/tids portal, der førte mig til fortiden i en anden dimension!" sagde han roligt "Jeg havde aldrig regnet med, at jeg skulle støde på noget lignende den evne, her i denne her dimension!"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   17/10/2013, 16:44

Nochi så underligt på Dust, kunne det virkelig passe at han havde set en med hans familiemærke? Og var han en taber, der spillede totalt højrøvet med sit arve sværd eller smørkniv. Man kunne se at Nochi tænkte. Han sagde intet og var lidt fraværende i det øjeblik. Han kunne ikke være en del af hans familie. Ingen i hans familie ville gå ned så let! Og hvornår var de begyndt at lave familie sværd. Ja vagterne, og soldaterne havde mærket på deres våben og tøj. Men det var flere tusind år siden. Måske var han en efterkommer af en af dem? Men var han så vampyr? Eller en der havde fundet det i nogle ruiner? Et lille spørgsmål slap ud af Nochis mund. "Var han vampyr ?" Spurte han eftertænktmost.

Men værre i nu, havde han slået ham ihjel? Man kunne se hvor skeptisk Nochi var overfor det Dust sagde. Men han var desværre bange for at han talte sandt. Og han blev nød til at se om det var rigtigt. Det kunne være at dette var det spor han havde let efter. "Hvis du mener det, vil jeg gerne tag imod dit tilbud. Jeg vil meget gerne se hans lig."

Nochi sad og styret blodet lidt rundt i luften. Han havde ikke lagt meget energi i det. Men den energi der var i den del af blodet, som sværdet kom tæt på forsvandt. Derved faldt det ned på bordet. Og alle papirene blev røde af blod. Nochi så på Dust med et intens blik. 'har han ikke kontrol over sit eget sværd' tænkte Nochi.Man sagde intet. Han fik blodet til at ramme det nedfaldene blod sådan at det delte sin energi med det. Derefter fik han blodet til at flyve ind i hans ærme og forsvinde. Nochi sad med et forbavset ansigtudtryk. Og det blev ikke bedre da han fortalte at han havde set noget ligne hans evne. I en anden dimension!

"Jeg kender ikke til nogen Blood mamba teknik. Men jeg kender heller ikke til portaler til andre dimensioner. Så måske var det nogen fra min familie, bare for lang tid siden. Men det er lige meget nu" Sagde han roligt

"Så ville du vise mig det lig ?" Sagde han med et kækt smil på læben, imens han rejste sig fra stolen og gik imod døren.

Nochi vidste ikke om manden var skør, eller bare have oplevet en masse. Men en ting var sikkert, han var ikke helt normalt. Men nu var det sikkert, han ville se det lig!
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   17/10/2013, 19:22

"Ja det var han, hans aura var ikke til at tage fejl af, og hans konstante forsøg på at bide mig, var grunden til hans nederlag, da det gjorde ham mere udsat for mit sværd!" sagde han roligt, mens han trak Samehada til sig igen, for at få ham til at falde til ro igen, ved at nusse ham hen af bladet. Man skulle ellers tro Dust ville skære sig, men det så ud til at sværdet, holdt sine pigge tilbage og nød hans nussen, i stedet for at beskadige ham, og hans nussen fik også sværdet til at lade sig gro ned til normal størrelse igen, så Dust kunne tage noget nyt hvidt stof frem, og begynde at binde bladet ind i det.
Han så kort op på hvad Nochi lavede, og gjorde sig færdig med at binde Samehada ind, mens Nochi blandede det energi tømte blod med nyt, og tog det til sig. I en ubesværet bevægelse, satte han sværdet om på sin ryg, før han nikkede til Nochis svar, og lyttede til hvad han sagde før han gik med ham ud af lokalet, for at vise vej til det sted han opbevarede, lige præcis det lig som Nochi ville se.

"Det vist meget godt, jeg ikke regnede ham for en særligt stærk modstander, dem jeg dræber som er i hans kategori, og som jeg gemmer bliver opbevaret i et lager, med mindre beskyttelse og flere indgange end dem jeg dræber, som er stærkere og derfor er af større betydning for min samling!" sagde han roligt mens han tog Nochi med sig, mod den trappe han selv var kommet til denne sal med "Der er en lager indgang til det lager, i kælderen af denne bygning, så vi kan komme hurtigt dertil uden de større problemer!" han åbnede døren til trappe opgangen, og begyndte at gå ned af trappen, mens de gik og snakkede.

Da de kom ned i kælderen, virkede der forholdsvis stille som om zombierne, ikke gad være dernede, kunne komme derned eller bare havde været der og var skredet igen, situationen var i hvert fald den, at de virkede til at være alene dernede nu, så Dust gik ufortrødent igennem kælderen, og virkede ikke til at frygte at der pludselig kunne dukke en zombie op, og angribe dem. Han gik hen mod det mest afsindige sted i kælderen, og da han nåede dertil stod de overfor en væg, der lignede et hvert andet tilfældigt sted på kælderens væg. Dust løftede hovedet, og så op mod en lille sprække i loftet, åbnede sin mund og ud af ham, bevægede sig en nåletynd slange af sand sig op mod sprækken, med slange agtige bevægelser.
Sandet krøb ind i sprækken, og videre op til et kode område som den dekodet, hvorefter sandet trykkede på en knap, der aktiverede døren. Mens døren langsomt åbnede sig, trak Dust sandet til sig igen og lukkede munden, lavede en gestus til Nochi, og tog ham med indenfor, mens døren lukkede sig bag dem igen, og blev til den camouflerede del af væggen, som den havde været før.

"Velkommen til mit lig lager, registrerings nummer 3 kategori E, Las Vegas modellen!" sagde han roligt, mens man kunne mærke på luften, at der begyndte at føles køligere dernede, og en vis lugt af død hang tungt i den kølige lugt, grundet det trossalt var et lig lager "Jeg besejrede den vampyr du vil se, ikke særlig langt fra Las Vegas af, så jeg kunne hurtigt få ham herhen og dissekeret ham, inden rigor mortis satte ind, og hans forrådnelse blev et særligt problem!" Dust tog ham med til et lokale, der lignede lidt en lang gang, hvor begge vægge havde opbevarings rum i 4 rækker fra gulvet og op, og så ellers bare hele vejen igennem lokalet. Dust vidste åbenbart hvad for et sted han gik efter, for han gik målrettet hen til en beholder og trak den ud, så Nochi kunne se hans sammen syet lig.
"Er der noget ved ham, der minder dig om nogen fra din familie, eller jeres medhjælper klaner?" spurgte han roligt, og så fra liget og op på Nochi igen med et tænkende blik, før han tændte sig en ny cigar "Eller vil du hellere se det han havde på sig, den dag jeg tog livet af ham?"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   19/10/2013, 23:39

Nochi kom ind i Dusts lager, og kunne mærke lugten af død. Han kunne mærke hvordan kulden begyndte at ramme hans hud, imens han ånde blev tydelig inde i lagerets kulde. Nochi så sig omkring i lageret imens han blev ledt den rigtige vej af Dust. Han fik sig et hurtigt overblik af lageret, og fik en ide om hvor mange lig der var. Det var mange… Hvordan kunne en person have dræbt så mange? Det undrede Nochi hvorfor det var nødvendigt for Dust at dræbe så mange. Men måske var det ikke nødvendigt at dræbe dem. Måske kunne han bare lide det. Nochi ham selv havde ikke noget imod at dræbe folk. Det gav ham faktisk en følelse at være i live at gøre det. Men det var ikke en side af sig selv han havde lyst til at vise til andre. Men måske burde han lave et lager ham selv?

”Aha. Ja. Javel. Så du undersøger dem du dræber? Så du har altså læge kendskab.” Sagde Nochi som svar til Dusts forklaring. Nochi lagde også mærke til at der var nogle af ligene som log fremme sådan at man kunne se dem, at de havde været skåret op. Nochi havde selv overvejet at begynde at studere lægevidenskab. Men havde ikke fundet tiden til det. ”Jeg ved godt det lyder underligt. Men kunne det måske være at jeg kunne bruge nogle af dine lagrer? Kunne godt tænke mig at lave nogle kirurgiske undersøgelser mig selv. Bare for at lærer mere om kroppen hos de forskellige væsner. Hvis det ikke er til for meget besvær.” Spørgsmålet kom ud af det blå, imens de gik igennem de mange gange.

Da Nochi blev præsenteret til det lig som var vampyren. Så Nochi hurtigt at det ikke var en vampyr som han kendte. Men det betød ikke at det ikke var en fra hans klan. ”Altså det er ikke en jeg kender. Men en hurtig måde at se det på er, hvis han har en tatovering med mit familie logo. Det fik alle vores vagter som et bevis på at de var en del af den royale guard. Og vores soldater fik normalt bare tøj og våben med logoet. Men der var også så mange soldater at det ville være sært hvis der ikke er nogle af deres våben og tøj tilbage i verden. Men havde han en tatovering? Og hvis ikke, kan du bare føre mig til hans ting.” Så han spørgerne op på Dust, efter at havde kigget lidt på liget.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   21/10/2013, 05:22

"Tja man bør jo være forberedt på lidt af hvert, så jeg har studeret en del læge videnskab, og brugt det til at nærstudere anatomien på forskellige væsner, så jeg kan bruge de informationer jeg får ud af det, til at vide hvad der har gjort dem til det de er, eller ret sagt var før jeg dræbte dem!" sagde han roligt "Hmm jeg har vist et tomt lager liggende, et gammelt dusørkontor jeg fandt for nogle måneder siden, som jeg endnu ikke har kategoriseret eller taget i brug! Det kan jeg nok godt undvære, hvis du gerne vil have det sted? Og hvis du altså har maven til det, det er ikke alle der kan det der, med at dissekere rigtige væsner?" han så spørgende på Nochi, og lagde hovedet på skrå.

"Han bære faktisk jeres mærke, jeg fandt det lige under halskanten på hans trøje, siddende centralt på hans rygsøjle!" sagde han roligt, og løftede op i ligets skulder, så Nochi kunne se hans klans mærke "Men det der interessere mig mest lige nu, er den kost han levede af, for godt nok er han vampyr og lever af andres blod, hvilket gør det svære at indikere hvor han kommer fra, alene ved at se på hans kost! Men lige præcis fordi han er vampyr, kan man bedømme hvor han kommer fra, ud fra det blod han har spist for blodet, er stadig påvirket af hvad blodets ejere spiste! Jeg kan ikke huske de spesifike detaljer, men det kan jeg tjekke op på i hans journal, og det kan måske give dig en ide om, hvor han og hans forfædre har boet henne, og hvis de har været royal guard for din familie, kan nogen fra din slægt også have boet der!"

Han skubbede ligets plads ind igen, så han lå i hans fryserum igen i stedet for at stikke ud, før han nikkede med hovedet af Nochi, for at få ham til at følge med Dust hen til opbevarings rummet, hvor han havde alle hans ligs genstande og journaler efter, han havde opdukseret deres kroppe. Da de kom frem til lokalet, tog han en kasse frem med vampyrens ting, og stillede dem på bordet så Nochi kunne se det igennem, før han hentede hans journal i katotegeret og satte sig ved bordet, så han kunne læse den igennem.
"Lad os da se på det!" sagde han roligt, mens han læste den igennem "Jeg nåede frem til, at hans kost indikerede flora og favna fra en af Hawaiis nærtliggende halvøer, og det samme gælder kødet! Det tog mig lidt tid at finde ud af, fordi jeg var nød til at analysere hans blod, og kosten var baseret på andres kost, så det var fortyndet så meget!"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   22/10/2013, 19:08

”Tak, det kunne være dejligt, hvis jeg kunne få det sted. Og altså, jeg har ikke prøvet det før. Men jeg regner med at det ikke ville være noget problem. Jeg har set nok død til at min mave er stærk nok. Og så er det et emne som interesser mig. Så det burde ikke være et problem” sagde Nochi imens han tænkte på det muligheder han ville få ved at have sådan et sted. Det var nogle store muligheder der åbnede sig ved det. Men det ville også krave meget tid. Men tid havde han nok af, siden han var en vampyr.

Nochi så at Dust vendte vampyren, og viste mærket på dens ryg. Det var tydeligt at han havde mærket, og at den nok havde været en del af klanen. Men det var stadig ikke nogen han genkendte. Nochi stod og studerede mærket, for at tjekke om det var rigtigt. Og det var det. Det var lige sådan som han huskede det. Og imens han gjorde det begyndte Dust at snakke om dens kost. ”Arr interessant, så vi kan finde stedet som han har levet igennem dens kost.” Svarede Nochi med stor interesse i hans stemme. Det var tydeligt at Dust havde gjort dette i lang tid, og derfor var meget erfaren.

Nochi fulgte efter Dust ind på kontoret og så kassen. Han kunne se at vampyren havde haft noget normalt tøj på, noget der passede til tiden. Det var forholdsvis fint, men slidt. Der var ikke noget logo på tøjet. Men der var på det sværd han havde brugt. Men ellers var der ikke noget specielt ved det. Nochi blev hurtigt færdig med at se på vampyrens ting, og derfor gik han lidt rundt på kontoret. Og så de mange kasse, og Jounaler der var i rummet, og blev klar over hvor mange der måske var i lagret. Imens Nochi stod  og læste op nogle af de fremliggende papirer, begyndte Dust at læse op fra journalen. Og Nochi stod intens og lyttede ti Dustes ord. ”Så du siger at han kommer fra øen Hawaii? Hvordan skal jeg dog komme derover? Eller er der andre steder hvor man kan finde noget ligne? ” Man kunne høre på Nochi at han virkelig var ivrig efter at høre nogle gode nyheder.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   22/10/2013, 20:25

"Med dine former for interesser, foreslår jeg du fokusere på dine ligs infrastruktur til at starte med, det vil give dig en utrolig fordel i kamp mod forskellige væsner, at du kender deres forskellige opbygninger, deres fysiske forms stærke og svage punkter, osv osv!" sagde han roligt "Derefter kan du altid fokusere på ting, så som deres kost og sådan! Men selvfølgelig det er op til dig, hvordan du håndtere dine lig!" han så tænkende på de papire han sad med, fra obduktionen på den vampyr de tjekkede op på, for at sikre sig at han fik alt brugbart ud af papirende, før han lagde dem fra sig igen, og så op på Nochi.

"Hos væsner der lever af normal mad, såsom frugt, kød, brød og alt det pis der, der kan man nemmere finde ud af det, end man kan hos foreksempel vampyre, sjæledæmoner, skyggedæmonet og andre væsner der lever, af andre væsner som mad! For dem der lever af mad fra naturen, de er førstehånds brugere af det de indtager, der er intet der fortynder det de får ud af maden, og derfor er det meget nemmere at definere, om de er rundtflytter lige som mig der ikke bor et fast sted, eller om de er fastlæggere der bor et sted i verden, i lang tid af deres liv! Men hos væsner der som dig, lever af andres blod som mad, er andenhånds brugere, og du lever af det væsner har i kroppen, som de får ud af maden hvilket gør, der er halvt så meget af det, og derfor er det dobbelt så svært at finde ud af!" han så tænkende på Nochi, for at se om han kunne følge med i, hvad det var han sad og forklarede.

"Hvert lands kost er unik, og hvis man ved hvordan man skal finde det, finder man nemt ud af hvor en fastlægger type kommer fra, og siden denne vampyrs mad, primært kom fra Hawaii, må dem han spiste blod fra primært være Hawaiianere!" sagde han roligt, og lænede sig tilbage i stolen med et tænkende blik, for at komme i tanker om, hvordan og hvorledes Hawaii var endt op "Jeg kan faktisk ikke helt huske om Hawaiianerne stadig bor på Hawaii, eller om de efter krigen var tvunget til at flytte til, en af de nærtliggende lande der ligger tættest på Hawaii, men det er vel nemt nok sat finde ud af!"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   26/10/2013, 22:43

"Det vil sige at jeg brude undersøge svage steder som led, organ placering og ligne. Derved ville jeg kende til svage steder på deres krop, og vil derfor have en fordel i kamp. Og det du sagde om kost. Så uden at vide det vil jeg sige det er ret indlysende. Det er ret indlysende at de er sværere at finde ud af hvad kosten er af kosten! Altså det er nemmest ved førstehånds brugerene end ved andenhånds brugerene." Nochi tog nogle af de billeder Dust havde liggende af tidligere lig. Og brugte dem til at afbillede det han sagde.

Nochi lyttede interesseret, og så intens på Dust. Det var tydeligt at Dust virkelig havde fanget hans opmærksomhed. Han havde taget en stol og sat sig foran ham, og fulgte med i det hele. Da Dust begyndte at snakke om hvordan de måske kunne finde stedet han kom fra. "Men hvis de nu skille bo i en by langs kysten. Så ville det da være forholdsvis nemt at finde den ikke? Og det ville jo nok også være den eneste mulighed. På grund af at det ikke er sikkert at sejle over havet. Eller det er det jeg har hørt. På grund af de mange monstre og ligne"

Nochi så undrene ud i luften i et kort øjeblik. Han rejste sig og gik over til et andet bord og tog noget der fra. Det var et kort, som han så tidligere da han så sig rundt i rummet. Han tog det med til Dust og vidste det frem. "Men igen, der er nok mange små byer der. Altså langs kysten. Så det vil tag lang tid at skulle undersøge dem alle. Og bare det at komme der over. Det ville også tag noget tid, siden vi eller i ihvertfald jeg er på gå ben. Men igen, hvorfor skulle de dog kun holde sig til kysten. De er nok gået længere ind i landet. Las Vegas ligger jo ikke lang fra kysten. Det vil sige at de muligvis kunne være nogen her i byen. Og igen hvem ville dog stoppe dem fra at være taget længere ind i landet. Så der er mange muligheder. Vedmindre at der måske er et specielt sted hvor der er stor mulighed for at de kunne være." Sagde han imens han vidste sin pointe på kortet.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   27/10/2013, 14:53

"Lige præcis, og med din evne til at forme blod, sammensat med viden om andre væsners indre opbygning, samt deres svage punkter og så videre, vil gøre at du på ingen tid kan besejre en hver modstander, uden så meget som at nærme dig dem, dog selvfølgelig hvis de er deres originale form, af kød og blod!" sagde han roligt, og så på Nochi sætte sig ned med et tænkende blik, mens han satte sig overfor Dust "Hvad angår informationerne om hvor væsner kommer fra, bygget på den mad de har spist, kan du blandt andet bruge hvis du dræber nogen og vil vide mere om deres bagland, der er mindst lige så mange væsner i denne verden, som bliver de samme steder i længere tid, som der er væsner der rejser rundt i den, lige som jeg selv gør, og så er der selvfølgelig så meget andet man kan få ud af et lig, så som deres kamp teknikker, hvilke urter de bruger og en del andet, som du måske kan bruge til noget, alt efter hvad det er og hvilke slags informationer, du rent faktisk har brug for!"

Da Nochi hentede kortet, trak Dust det hen til sig, og lagde det ved siden af et par af de papire, der udgjorde nogle af notaterne, som Dust havde skrevet omkring den vampyr, som til at starte med havde været hele grundlaget, for starten på denne samtale som de var i gang med lige nu. Han begyndte at gennemlæse nogle af notaterne, og en gang imellem tjekkede han op på kortet undervejs, selvom det til at starte med kunne virke som om, han gjorde det sådan lidt tilfældigt, og bare læste notater på må og få, for at definere hvad han havde tænkt på den gang. Engang imellem kom der et hmm fra ham, og efter et lille stykke tid så det ud til, at han var kommet frem til noget, som han ikke lige helt havde tænkt over før, eller han havde sikret sig hans tidligere mistanker.
"Hawaii er stadig et fungerende område, og ifølge mine notater jeg skrev dengang jeg undersøgte vampyren, kom jeg frem til at han havde været væk fra Hawaii i cirka en uge, plus minus et par dage, da hans føde stærkt indikerede den kost som hawaiianere lever af til hverdag, så hvis jeg endelig skulle sende dig et sted hen, for at tjekke hans bagland skulle det være til Hawaii, da han muligvis stadig kan have levende familie, som lever derhenne!" sagde han tænkende og så op, på vampyren foran ham "Det er i hvert fald, den eneste grund jeg kan se til, at han skulle være blevet boende der, i så lang tid af hans eget liv! Men jeg kan desværre ikke fortælle dig helt præcist, hvilke af Hawaiis ø`er det er, da alle dette ø´riges ø´er holder en utroligt lignende kost, men at jeg kan sende dig til et præcist område af verdenen, er vel bedre end at du sende dig ud i verden, og lade dig lede tilfældigt i hele verdenen!"

"Men som det står nu, ved jeg ikke om jeg bør sende dig ud i verdenen, for selvom du har været i gang i den i et stykke tid, så er der stadig en del væsner derude, der er utroligt dræberlystne, og deres evner er langt fra de samme, som det du har været vant til i den tid, som du kommer fra!" sagde han roligt "Alene jeg selv, står som den næst øverste på verdens dusørlisten, og jeg har endnu ikke fundet en modstander, udover hende der står øverst på dusørlisten, som kan komme ind på livet af mig, og selv for hende er det næsten umuligt! Hun kender trossalt ikke mine svagheder, og min sandkrop kan hun ikke skade, med hendes våben/krop fusionerings evne!" han lænede sig roligt tilbage i stolen, og så tænkende på Nochi, mens han afventede at høre hvad han ville svare på det, Dust lige havde fortalt ham.

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   3/11/2013, 19:39

Nochi stod og hørte hvad Dust sagde, om hvordan han kunne få information ud af lig, ved at undersøge dem. Nochi erklærede sig hurtigt enig med Dust. Han kunne godt se hans pointer, og var enig med ham i det hele. Han stod lidt eftertænksomt ved hans ord om at han ville have en stor fordel mod modstandere med blod. For det havde han ret i. Og det var også en af det mange ting han ville opnå med det. Men at kontrollere andres blod grave at han på en eller anden måde fik overført noget energi til dem. Men for det havde han masser af metoder til de situationer. Men dog havde det ikke været nødvendigt før.

Nochi stod og så på Dust der var i gang med at undersøge kortet og sine notater. Han læste selv nogle af dem løst, derfra hvor han sad. Han kunne se at han var koncentreret i at få de vigtigste informationer ud af notaterne, og kombinere dem med informationerne han kunne få fra kortet.
”Det er måske bedre. Men jeg kan stadig ikke se hvordan jeg skal komme derover. Siden de meget ustabile vande, og de uidentificerede monstre i vandet. Så vidt jeg er informeret så er det næsten umuligt at forlade fastlandet. Ved mindre du skulle kende noget.” Sagde Nochi roligt dog spørgerne. Han så på Dust, han regnede med at han havde en eller anden ide.

”Jeg ved godt der er nogle stærke væsner der ude. Og jeg ved godt jeg kun er en skygge af mit former selv. Men det level i power jeg har set i denne tid er intet af hvad standarten var dengang. Efter hver kamp mellem 2 hære, eller bare 2 klanledere, skulle man tegne kortet om! Men som jeg sagde, er jeg blevet en hel del svagere end jeg var engang. Men at du siger du er så stærk, er nok sandt. Men jeg tror stadig at jeg kender en der kan slå dig. Men det er et andet emne. Men du har sikkert en bagtanke med de ord du lige sagde. Må jeg høre? Hvis jeg ikke skal gå derud alene, hvorfor tager du så ikke bare med? Eller havde du noget andet i tankerne?” Sagde Nochi spørgerne, imens han så interesserede på Dust.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   9/11/2013, 16:00

"Jeg ved tilfældigvis hvordan man kan kryds havene, på et par forskellige måder, men selvfølgelig vil det stadig være farligt på den ene eller den anden måde, for gennem en af mine bekendte kan jeg nok skaffe os nogle hoverboards, hvis ellers jeg kan lokke hende til at lave dem, og på en af mine andre måder, skal vi have fat i Davy Jones, han er måske den eneste tilbageværende pirat i denne verden, og han er fandeme svær at få fat i, men med nok rom er han måske til at overtale, når man endelig har fået ham i tale!" sagde Dust tænkende, mens han så op på Nochi med et uigennemskueligt blik, som om man overhoved ikke kunne regne ud hvad han egentlig ellers tænkte, bag disse blodrøde og følelses forladte øjne. Dustlænede sig tænkende tilbage i stolen, med et skummelt smil på læben over, at Nochi havde fået den opfattelse af det Dust sagde, som han gerne ville have at Nochi fik.

"Jeg kan desværre ikke følges med dig overalt, i din såkaldte søgen efter dine forfædre og alt det der, men jeg kan tilgængel hjælpe dig på andre måder, der kan opveje at jeg ikke altid kan følges med dig!" sagde han roligt "Jeg har en hvis tendens, til at tage 2 lærlinge til mig hvert århundrede af mit liv, og da jeg er nået til et punkt i mit liv hvor det er tid til at finde nogle nye, kunne du jo blive min drenge lærling! Jeg tager en af hvert køn, og hvis du er interesseret i det, kan jeg oplære dig så du når op til en ordentlig styrke, der uden problemer burde gøre dig i stand, til at matche den modstand du kan møde i denne verden! Men fortæl mig lige engang, hvem er dette væsen du kender, og mener kan overgå mig i styrke?"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   9/12/2013, 18:16

"Har ikke hørt om denne Davy Jones, men hvis han er Pirat så burde han være det bedste skud på hvordan man kan komme over til Hawaii. Men igen, at finde en pirat som kunne være overalt på de mange have kan næsten være en umulighed. Men tak for infoamtionen, så ved jeg hvordan jeg skal komme videre i min søgen." Sagde Nochi imens han så på Dust med et tænkende blik. Det var tydeligt at han var i gang med at overveje sine muligheder, med denne nye information. I imens han stod og overvejede sine muligheder begyndte Dust at snakke igen.

Nochi nikkede da Dust sagde at han ikke kunne følge ham over alt. Det kunne han godt forstå. Men det mest interessante var da han begyndte at snakke om en lærling. Nochi vidste ikke om det var noget han burde. Først fordi det kunne være farlig. Han kendte ikke Dust så godt. Og at give ham den tiltro at stå for hans udvikling og træning, kunne være farligt. Hvis Dust misbrugte det. Samt vidste han ikke om det ville være værdiget for en vampyr af royalt blod, at blive trænet af en? Ja hvad var han enlig? Vampyr? Dæmon? Engel? Menneske? Uden set hvad vidste Nochi ikke helt hvad han skulle svare. På en måde ville han gerne, da han gerne ville lære Dust bedre at kende, og lyden af at komme tilbage til et niveau noget ligne det han var engang var meget fristende. Måske var det for fristende?

"Selvom du ikke virker til at være så gammel, for du det til at lyde som om du har levet i flere tusind år. Men alt i alt, lyder dit tilbud meget fristende. Faktisk så fristende at jeg siger: ja tak. Men derfor har jeg nogle følgende spørgsmål. Hvor og hvordan kommer det til at forgå? Hvem bliver denne kvindelige lærling af din? Og måske noget lidt mere personligt: Jeg vil gerne vide mere om dig. Som hvad er du? Du virker som om du er Dæmon men er det sandt? Og til sidst, hvorfor lige mig? Der er tusindvis af folk derude hvorfor lige mig?" Sagde Nochi spørgerne imens han så over på Dust
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   12/12/2013, 01:16

"Jeg ved hvordan man får fat i Davy, han har nogle vaner, så som når han proviantere, vælger han som regel New Miami, så hvis blot vi holder øje med havnen der, kan vi ikke undgå at han kommer der, på det ene eller det andet tidspunkt, og så kan vi jo snakke med ham om, at få dig sejlet hen til Hawaii!" sagde Dust tænkende, efter at have overvejet lidt, hvad det egentlig var han vidste om Davy Jones. Han havde før mødt Davy et par gange, blandt andet på en rejse til fortiden, så derfor havde det da vækket hans opmærksomhed, når han hørte om the flying dutchman, og det havde han gjort et par gange, i blandt andet New Miami.

"Jeg har kun levet, i lidt over et enkelt årtusind, trods det faktum jeg er år 3474'er barn, men det er en længere historie, der omhandler hvorfor min alder ikke passer med min fødselsdag, som jeg kan fortælle dig på et andet tidspunkt!" sagde han roligt "Din træning kan foregå hvor som helst, og hvordan finder vi ud af hen af vejen, da jeg special tilrettelægger din træning, så den passer bedst muligt til dig! Min anden lærling, bliver indtil videre ikke særligt nødvendigt, for dit vedkommende at kende til, da i sikkert ikke kommer til, at skulle arbejde sammen! Og om mig selv: jeg er en anmon, en blanding mellem en engel og en dæmon, hvilket i mit tilfælde er skytsengel og skyggedæmon, jeg har spist en logia djævlefrugt med sand frugtens kræfter, jeg er de 7 sværds mester, og som tidligere sagt en af de mest eftersøgte i denne tids verden! Og sidst men ikke mindst, jeg valgte dig fordi du er speciel, der findes ingen som dig, og jeg kan godt lide at sørge for, at specielle væsner som dig, kan blive en reel fare i denne verden, så derfor valgte jeg dig! Er der ellers noget jeg mangler?"

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   22/12/2013, 20:00

"Det kunne være dejligt hvis det kunne være muligt. Da der ser ud til at min søgen førere mig dertil på et eller andet tidspunkt. Men det kan jeg altid gøre på at andet tidspunkt. Lige nu skal vi holde os til det mest væsentlige.” Sagde Nochi eftertænksomt da han tænkte at han ville prøve at opsøge denne Davy Jones en dag. Men det var ikke lige nu. For nu skulle han fokusere på det væsentlige.

”Men må jeg spørger dig om hvorfor du syntes at jeg er speciel.” Sagde Nochi undrende. Da han godt vidste at han var speciel i forhold til andre. Men hvad var det der sagde Dust at han var så speciel. Nochi var meget nysgerrig efter at vide det.

"Well det var det hele. Det svarede på alle mine spørgsmål. Men det lyder meget godt. Kunne ellers godt tænke mig at møde din anden elev. Men hvis det er sådan det er, så må jeg acceptere det. Men hvornår begynder vi så? Hvor har du tænkt dig at vi skal starte?" Sagde Nochi spørgerne. Det virkede som om han gerne ville i gang. Og det ville han også, da det virkede virkelig interessant.

Because blood is everything
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   24/12/2013, 10:59

"Det lyder skam fornuftigt, din søgen kan gemmes til senere!" sagde han tænkende og rejste sig op, da deres træning af Nochi nu var flyttet op, og havde første prioritet i deres liste af ting der skulle ordnes "Jeg har ret god kontakt til min dyriske side, og mine sanser køre på et højt punkt, det gør at når jeg nærmer mig noget specielt, kan jeg mærke det per refleks! Det er blandt andet det der gør, at hvis jeg gik sammen med en gruppe væsner, og vi mødte en flok modstandere, så ville jeg med det samme vide, hvem af modstanderne der skulle være min modstander, på grund af dette mit dyriske instinkt! Da jeg mødte dig, kunne jeg mærke det med det samme, du er den sidste af en ellers uddød art af vampyre, du bruger blod som våben hvilket er sjældent i denne dimension, og derfor valgte jeg dig som lærling!"

Dust rejste sig roligt op og tog en cigar i munden, som han tændte før han pustede en røgsky ud, med et tænkende blik i øjnene. Han overvejede lidt hvordan de skulle starte træningen, Dust havde nemlig flere teknikker til den slags, især når de befandt sig i denne tid som han hørte til, der havde han de mest optimale muligheder for det, da hans videnskabsmænd og mekanikere, havde opfundet en masse sjove ting han kunne bruge, til at træne både ham selv og andre væsner med.
"Vi kan sagtens starte træningen med det samme, jeg har en maskine liggende her på lageret, vi blandt andet kan bruge til at udvikle din mere kreative brug af din evne, samt nye teknikker din evne kan bruges til!" sagde han tænkende, og tog et hvæas af smøgen, før han lavede et nik med hovedet, som tegn på at han skulle følge med "Kom vi starter med udviklingen, i denne verden er det altid en god ide, at have nogle special designede evner i baghånden, der giver dig en mulighed for at give fra, hvis du skulle støde på en stærk modstander!" han begyndte at gå mod et andet rum, der fungerede som lager, for hans mere teknologiske genstande der befandt sig her på hans liglager.

Nochi
Leder.
Leder.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   17/1/2014, 16:17

Nochi så rundt tænkende. Han lagde hænderne på låget of sagde ”Well jeg syntes vi skal starte, der er ingen grund til at vente.” Sagde nochi og hostede lidt da han fik Dust røg ned i halsen.”Men de maskiner du snakker om, hvis de er stærke nok til at træne folk. Folk som dig, burde de være forholdsvis farlige. Tror du at jeg kan klare det? Altså, jeg bliver nok aldrig så stærk som jeg var engang. Men jeg tror stadig at træningen ville hjælpe en del.” Sagde Nochi og rejste sig op. Han så over på nogle papir som hang på væggen. Der var en masse tegninger af alverdens ting på dem.
”Hvad mener du med udviklingen i denne verden.” Sagde Nochi undrende. Imens han så over på væggen. Uden tøven vendte han sig og fulgte efter Dust. Videre ind mod det næste lokale

// Sorry for den korte længde. Vidste bare ikke hvad jeg skulle svare.

Because blood is everything
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   18/1/2014, 17:08

"Så er det jo lige til, lad os da komme i gang med træningen!" sagde han roligt, og nikkede for sig selv "Den maskine vi skal bruge, er ikke originalt en trænings maskine, mine videnskabsmænd lavede den på min opfordring, og den er designet sådan at dens originale funktion, gør den til en drømme maskine! Jeg fik den lavet til brug, så jeg kunne bruge bryde ind i andres drømme, og udnytte den slags situationer til at udvinde informationer fra væsner, mens de ligger og sover! Det vi så kan bruge maskinen til, er at vi kan opbygge en drøm, hvori vi kan træne dine teknikker meget mere effektivt, og i en drøm vil det tage langt kortere tid at træne, end det ville gøre i virkeligheden, da en af fordelene ved drømmeverdenen er, at 5 minutter i virkeligheden, svare til en time i drømmeverden en!"
Dust gik med rolige skridt, hen til et lokale hvor temperaturen var mere afstemt, så man ikke kunne mærke kulden fra ligrummet, og der var dog ikke for varmt, så det var rimelig behageligt at være derinde, en ting Dust havde gjort med vilje, for at dem der skulle ligge der, havde nemmere ved at sove når han brugte maskinen på dem. Der var ret rummeligt derinde, der var borde med forskelligt teknologi og værktøj af forskellig art, stillet op langs væggene, og midt i lokalet stod der 4 behagelige liggestole med hovedpuder, samt noget der lignede en maskine bygget ind i en kuffert, så den var nem at transportere.

"Du misforstod mig vist, jeg sagde vi starter med udvikling, som i at udvikle dine evner så du kan få nogle special teknikker, da det er praktisk at have nogle esser i ærmet, hvis man skulle møde en stærk modstander!" forklarede han roligt, og lavede en gestus mod en af liggestolene, før han satte sig ned på den der stod ved siden af, og askese sin cigar i et askebæger, der var taktisk placeret ved siden af den han havde sat sig på "Ser du, selvom man ikke kan træne og blive fysisk stærkere i en drøm, så kan man sagtens træne kampteknikker, og brugen af ens særlige evner, da det vil blive lagret i din hjerne til brug, når du er vågnet og kæmper i den virkelige verden!"

Sponsored content

IndlægEmne: Re: what the hell a trap house?(Nochi)   

what the hell a trap house?(Nochi)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» what the hell are you doing here? ( Callie )
» House of God - Luce